abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21886896
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar antizionistische complottheorieen. Iedereen is welkom, zelfs geheelonthouders.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen,
Over eenvoudige punten, maar ook over heikele.
pi_21886990
hoi
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:18:50 #3
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21887000
He, Komeini
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_21887069
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:18 schreef PJORourke het volgende:
He, Komeini
Ze lijken ook allemaal zo op elkaar hè?
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:24:39 #6
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21887101
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:22 schreef kLowJow het volgende:
Ze lijken ook allemaal zo op elkaar hè?
Ja, met zo'n tulband zie je het verschil tussen Komeini en Khamenei nauwelijks.
pi_21887161
Of Sistani.
pi_21887177
* pberends is playing Art Garfunkel - Dreamland.mp3
pi_21887189
. UEBERCOMEBACK.
pi_21887195
NOS is weer links aan het doen, ze melden dat waterstof een energiebron is waar veel verwacht van mag worden. Tis een fucking energiedrager, nitwits.
pi_21887226
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
NOS is weer links aan het doen, ze melden dat waterstof een energiebron is waar veel verwacht van mag worden. Tis een fucking energiedrager, nitwits.
Zeg ze waar het op staat PB!
pi_21887241
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:31 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Zeg ze waar het op staat PB!
Ik heb die sukkels gemailed, hopelijk herstellen ze het bij het journaal van 12 uur of wanneer dat late journaal er ook is.

Kleren met grote merken erop.
pi_21887272
Bij het NOS hadden ze bij dat fragment over het Vlaamsblok op de tv een Belgische vlag met het Vlaams Blok logo. Tis het fucking Vlaams Blok
pi_21887288
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
. UEBERCOMEBACK.
LOL
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:40:16 #16
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21887378
lieve help, Brigittte Kaandorp op nederland 3
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:40:43 #17
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21887384
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:35 schreef pberends het volgende:

[..]

LOL
het vlees is zwak he
pi_21887484
Yo!

Nee, natuurlijk kunnen vrouwen niet klaarkomen, RichardQuest, nooit, ze kunnen slechts faken.
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:46:13 #20
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21887495
de internationale concurrentiepositie van 3 naar 12... Balkenende, trek je jas maar aan en meldt je maar bij de het CWI, Brinkhorst ook!
pi_21887535
'Moslims nemen te weinig afstand van fundamentalisme'

Ja, uit in 's aanziens Akkersloot maar geen onwaarheden over IESVS, .
pi_21887540
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:46 schreef Harry_Sack het volgende:
de internationale concurrentiepositie van 3 naar 12... Balkenende, trek je jas maar aan en meldt je maar bij de het CWI, Brinkhorst ook!
In het voorfilmpje werd Brinkhorst dik gedist.
pi_21887544
Onzin, M. Klaarkomen is een geheel natuurlijk proces wat zowel de man als de vrouw kan voltooien. Als ze faken zegt dat meer over de partner dan over hunzelf.
pi_21887565
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
Onzin, M. Klaarkomen is een geheel natuurlijk proces wat zowel de man als de vrouw kan voltooien. Als ze faken zegt dat meer over de partner dan over hunzelf.
Neem es een biertje, die heb je nodig, zo te lezen...
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:50:48 #25
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21887605
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:47 schreef pberends het volgende:

[..]

In het voorfilmpje werd Brinkhorst dik gedist.
die prof. dr. ir. mr. huppeldepup zegt het duidelijk genoeg, je kan niet concurreren met Polen op loonkosten en dergelijke. We moeten denken aan innovatie.

Brinkhorst: "ja, dat moeten we ook doen"
pi_21887637
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:50 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

die prof. dr. ir. mr. huppeldepup zegt het duidelijk genoeg, je kan niet concurreren met Polen op loonkosten en dergelijke. We moeten denken aan innovatie.

Brinkhorst: "ja, dat moeten we ook doen"
Tis een ouwe gek die Brinkhorst. Afvoeren met grote grijparmen van een koeienvachtwagen.
  zaterdag 11 september 2004 @ 20:55:23 #27
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21887676
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Tis een ouwe gek die Brinkhorst. Afvoeren met grote grijparmen van een koeienvachtwagen.
Misschien wil Wilders wel iets met 'm ondernemen op sociaal-liberaal (:?) vlak. Maar dan moeten we eerst verrechtsen, anders kan dat niet van de grond komen.

Na dit soort uitspraken denk je gewoon dat die man met een gevouwen hoed van krantepapier op zijn kop door de kamer loopt...
pi_21887830
Eigenlijk vind ik dit kabinet op een bepaalde manier wel okay. Hun plannen zijn duidelijk en ze gaan er ook met visie, hoewel die vast niet met velen gedeeld wordt, tegen aan. Strengere immigratie, sociaal stelsel zo omvormen dat het voor diegenen is die het echt nodig hebben terwijl de anderen meer gedwongen worden werk te zoeken, strengere begroting. Dit zijn punten waar ongetwijfeld iets tegen in te brengen is, wat ook gebeurt, maar het zijn wel punten waarvan ik eerlijk moet zeggen dat ik weet wat ik aan dit kabinet heb en dat ze er met overtuiging achter staan. Daarentegen zijn er ook missers, zoals het per direkt afschaffen van PC Prive.

Ik ben zeer geïnteresseerd in wat Rutte gaat doen. Hoewel ik geen tot weinig verstand heb van ook maar iets, vind ik toch wel dat, en dit is dus slechts gebaseerd op irrationele gevoelens, de toekomst van het onderwijs er een is van meer eigen initiatief, "onzekerheid" en dús keuze bepalen. Dat vind ik goed klinken.

Het waarden en normen-debat wordt vaak door heel veel mensen beschimpt en daar kan ik goed in komen, het is immers van een soort jaren vijftig paternalisme. Daarentegen, veel mensen, naar mijn ervaring, hebben het toch wel over deze gekke JP met z'n ideetjes en dus durf ik wel te constateren dat hij in ieder geval toch wel iets heeft uitgelokt.
pi_21887986
quote:
Bush loopt uit op Kerry

Gepubliceerd op zaterdag 11 september 2004

President Bush loopt volgens de laatste opiniepeiling van het persbureau AP uit op zijn democratische tegenstander John Kerry.
Onder de geregistreerde kiezers is de voorsprong van Bush nu 51 procent tegen 46 voor Kerry. De onafhankelijke kandidaat Ralph Nader zou een procent van de stemmen krijgen. In augustus stond het koppel Kerry/Edwards nog op 48 procent.

Vertrouwen
Op de belangrijkste beleidsterreinen heeft Bush meer vertrouwen van de bevolking dan zijn democratische opponent. Zo acht men de veiligheid van het land bij Bush in betere handen dan bij Kerry. Ook is de waardering voor het economische beleid van Bush gegroeid.

Bush wordt over het algemeen beschouwd als sterk en besluitvaardig, Kerry als weifelend.

Nieuwe biografie
Dinsdag verschijnt een nieuwe biografie over Bush. In het 700 pagina's tellende 'The Family: The Real Story of the Bush Dynasty' beschuldigt de biografe Kitty Kelley de huidige president onder meer van drugsgebruik.

Sensatiebelust
De 62-jarige Kelley staat bekend als sensatiebelust. Haar beruchtste biografie tot nu toe was die over Nancy Reagan. Daarin beschuldigde zij de First Lady van een affaire met Frank Sinatra. Ooit was dat voorpaginanieuws, maar de geloofwaardigheid nam met de jaren af.

Cocaïne
In haar boek over Bush is de belangrijkste beschuldiging dat hij in de jaren tachtig in Camp David cocaïne snoof. De ex-vrouw van broer Neil van de president zou dat hebben bevestigd. Deze Sharon Bush heeft al via haar advocaat laten weten dat daar niets van waar is.
pi_21890013
Ik zeg geniet van uw zaterdagavond.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21891128
.

Heb al redelijk van deze zaterdagavond genoten .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_21891208

snifsnif. God zegene Amerika.

..
  zondag 12 september 2004 @ 00:52:17 #35
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21892265
quote:
Op zondag 12 september 2004 00:45 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]

..
pi_21892295
quote:
[afbeelding]

..
  zondag 12 september 2004 @ 01:01:19 #37
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21892422
Die grijns van die kerel is gewoon te goed...
pi_21893035
quote:
Op zondag 12 september 2004 01:01 schreef PJORourke het volgende:
Die grijns van die kerel is gewoon te goed...
En de positie van dat schap is precies goed . Nou ja, hij is dan ook geen moslim.
  zondag 12 september 2004 @ 02:30:48 #39
52589 sjun
uit solidariteit
pi_21893712
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:55 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Misschien wil Wilders wel iets met 'm ondernemen op sociaal-liberaal (:?) vlak. Maar dan moeten we eerst verrechtsen, anders kan dat niet van de grond komen.

Na dit soort uitspraken denk je gewoon dat die man met een gevouwen hoed van krantepapier op zijn kop door de kamer loopt...
Zo baseert ieder een eigen beeld van de werkelijkheid op basis van de lectuur die hij leest en de leefomgeving die hem vertrouwd voorkomt...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 12 september 2004 @ 02:40:14 #40
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_21893829
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
Is dat links doen?
lege ton
pi_21897009
Over abortus hè. Het is natuurlijk onzin om te stellen dat vrouwen zich dan door Jan en allemaal zonder balonnetje laten naaien, als het legaal is. Mensen zuipen zich nu ook niet kapot omdat er zoiets als maag leegpompen bestaat .

Abortus mag, als het maar binnen zoveel weken gebeurt, wie heeft er dan namelijk last van?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zondag 12 september 2004 @ 10:45:13 #42
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_21897414
quote:
Op zondag 12 september 2004 09:57 schreef RichardQuest het volgende:
Over abortus hè. Het is natuurlijk onzin om te stellen dat vrouwen zich dan door Jan en allemaal zonder balonnetje laten naaien, als het legaal is. Mensen zuipen zich nu ook niet kapot omdat er zoiets als maag leegpompen bestaat .

Abortus mag, als het maar binnen zoveel weken gebeurt, wie heeft er dan namelijk last van?
Zo dat zijn vriendelijke gedachtes op de zondagochtend. En nog wel zo vroeg.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21897447
Yupyupyup, lekker zat geweest. Jij ook?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zondag 12 september 2004 @ 10:53:29 #44
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_21897498
quote:
Op zondag 12 september 2004 02:40 schreef nonzz het volgende:

[..]

Is dat links doen?
U kent pberends nog niet?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_21897658
Jij bent trouwens een racist, sidekick.
pi_21897751
quote:
[afbeelding]

..
SCHapenneuker
pi_21897766
quote:
Op zondag 12 september 2004 09:57 schreef RichardQuest het volgende:

Conservatieve christelijke boosdoeners
pi_21897769
Dat schaapje kijkt wel erg blij ja...
pi_21897794
quote:
Op zondag 12 september 2004 02:40 schreef nonzz het volgende:

[..]

Is dat links doen?
Ja, omdat ze er een aantal dingen bijzeiden. Zoals dat er geen uitstoot van co2 was met waterstof
pi_21898095
quote:
Swalmen vreest komst 'Lonsdale-jeugd'

Burgemeester drs. W.M.J Denie van het Limburgse Swalmen zal niet aarzelen om de kermis, die volgend weekend in zijn gemeente wordt gehouden, te sluiten als extreemrechtse 'Lonsdale-jongeren' de sfeer gaan lopen verpesten. Woensdag moest de politie in buurgemeente Reuver massaal optreden om een gewelddadige confrontatie tussen zo'n honderd 'Lonsdale-jongeren' en dertig jeugdige Marokkanen te voorkomen.
Dan komen ze juist, wat hebben die paar jongens toch veel invloed dan. Vinden ze geweldig.
pi_21898229
Van Gogh mag fragment Frieszo gebruiken
quote:
Het fragment dat Van Gogh nu toch mag gebruiken betreft een deel van een uitzending waarin voormalig NOS-presentator Job Frieszo met een pamflet van de extreem-rechtse Centrum Democraten (CD) van wijlen Hans Janmaat wapperde, om een vergelijking te trekken met het gedachtengoed van Fortuyn.
Job Frieszo

Dat ranzige kereltje moet meteen ontslagen worden.
pi_21898561
quote:
Op zondag 12 september 2004 11:43 schreef pberends het volgende:
[..]

Job Frieszo
Het nederlands publiek mag niet weten dat het betreffende standpunt van Fortuyn een extreemrechts standpunt is, nog nooit door een serieuse gematigd politicus aangehangen?
pi_21898709
Yo biatches.
pi_21898749
Het lijkt wel of Donner niet echt weet wat zijn beleid in de praktijk betekent
pi_21898775
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:20 schreef RichardQuest het volgende:
Weet hij ook niet, het zijn een stelletje papzakken die met een christelijk moeilijk praatje het beeld proberen te scheppen dat ze terroristen kunnen pakken en rampen aankunnen. Not.
pi_21899036
"Ja, dat vraag ik me af"

3x gezegd :')
pi_21899063
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:35 schreef RichardQuest het volgende:
"Ja, dat vraag ik me af"

3x gezegd
Ja iedereen heeft zo z'n stopzinnen
pi_21899073
Balkenende zegt altijd: "Als het gaat om"
  zondag 12 september 2004 @ 12:38:30 #61
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21899102
Op Nederland 1 bij NMO discussie over importhuwelijken... interessant.
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_21899110
Wat een kapsel heeft die FNV-gast trouwens
pi_21899127
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:38 schreef Tuana het volgende:
Op Nederland 1 bij NMO discussie over importhuwelijken... interessant.
Oeh, moslims! *Zap.
  zondag 12 september 2004 @ 12:40:32 #64
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21899156
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:20 schreef RichardQuest het volgende:
macht corrumpeert
Als ik Donner was, dan lag Schiphol elke maandag ochtend een halfuurtje plat, gewoon voor de kick. Maar het past helaas niet bij mijn idealen om me te vergelijken met Donner natuurlijk
quote:
Op zondag 12 september 2004 02:30 schreef sjun het volgende:

[..]

Zo baseert ieder een eigen beeld van de werkelijkheid op basis van de lectuur die hij leest en de leefomgeving die hem vertrouwd voorkomt...
in je hok, Sjun
pi_21899182
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:38 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een kapsel heeft die FNV-gast trouwens
Ach na Wilders kan alles.
  zondag 12 september 2004 @ 12:44:34 #66
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21899247
quote:
Tunneldisco bij station op Autoloze Zondag
LEIDEN - 09 september 2004 - De PvdA Leiden organiseert in samenwerking met het LVC op Autoloze Zondag 19 september een Tunneldisco. De disco vindt plaats in één van de twee tunnelbuizen die onder het Centraal Station lopen. De Tunneldisco begint om 16 uur en eindigt om 20 uur.

Het doel is om een leuk feestje te hebben en eens op een andere manier stil te staan bij het idee van de Autoloze Zondag. De Tunneldisco is gratis en is voor iedereen toegankelijk. Er zal lekker vrolijke dansbare muziek worden gedraaid. Het LVC zorgt voor de bar, het geluid en het licht. De DJ's die draaien zijn Elmo de Pelmo en Sjors en Sjimmie.
Nou, belooft een "groot" spektakel te worden.. Komt allen!

Meer nieuws uit Leiden:
quote:
Daders gijzeling opgepakt

Leiden - 10 september - De politie heeft in Leiden vrijdag twee mannen van 22 en 23 jaar aangehouden op verdenking van wederrechtelijke vrijheidsbeneming van een 24-jarige man uit Frankrijk. De politie kreeg in de nacht van donderdag op vrijdag, omstreeks 03.00 uur, een melding van een familielid dat de man mogelijk werd gegijzeld in een woning in Leiden. De politie is direct een onderzoek gestart. Om 08.30 uur werd gemeld dat er uit een woning in Leiden Noord een man uit het raam zou zijn gesprongen. De man sprak de inmiddels ter plaatse gekomen agenten aan, waarna de verdachten in de directe omgeving van de woning konden worden aangehouden. Het slachtoffer werd overgebracht naar het LUMC. Hij liep door de sprong uit het raam een gebroken been op.
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_21899475
Die moslima oordeelt over andere moslims, dat het slechte moslims zijn. Dat mag toch niet?

Wat een slechte moslima.
pi_21899721
r zal lekker vrolijke dansbare muziek worden gedraaid. Het LVC zorgt voor de bar, het geluid en het licht. De DJ's die draaien zijn Elmo de Pelmo en Sjors en Sjimmie.

En de PVDA zorgt voor de belachelijke bijnamen van de platendraaiers en de hang-Marokkanen.
  zondag 12 september 2004 @ 13:07:35 #69
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21899752
Leiden wordt ontzet
  zondag 12 september 2004 @ 13:16:36 #70
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21899973
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:54 schreef RichardQuest het volgende:
Die moslima oordeelt over andere moslims, dat het slechte moslims zijn. Dat mag toch niet?

Wat een slechte moslima.
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:06 schreef Johan_de_With het volgende:
r zal lekker vrolijke dansbare muziek worden gedraaid. Het LVC zorgt voor de bar, het geluid en het licht. De DJ's die draaien zijn Elmo de Pelmo en Sjors en Sjimmie.

En de PVDA zorgt voor de belachelijke bijnamen van de platendraaiers en de hang-Marokkanen.
PvdA zorgt niet voor de bijnamen, dat doen de DJ's zelf En wees blij dat de hang-Marokkanen allemaal bij elkaar zitten die dag...
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Leiden wordt ontzet
Wanneer? Wanneer? Wanneer?
pi_21900026
Fuck this shit.
pi_21900076
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:16 schreef Tuana het volgende:

En wees blij dat de hang-Marokkanen allemaal bij elkaar zitten die dag...
[..]
Helaas op een autoloze zondag.
  zondag 12 september 2004 @ 13:25:47 #73
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21900189
quote:

[..]

[..]

PvdA zorgt niet voor de bijnamen, dat doen de DJ's zelf En wees blij dat de hang-Marokkanen allemaal bij elkaar zitten die dag...
[..]

Wanneer? Wanneer? Wanneer?
quote:
Op 3 oktober wordt de bevrijding van Leiden tijdens de Tachtigjarige Oorlog herdacht. Na een maandenlange belegering door de Spanjaarden werd de stad op 3 oktober 1574 door de geuzen bevrijd. Daarbij zou een jongen binnen de verlaten Spaanse stellingen een grote ketel met daarin een mengsel van aardappelen, uien en wortelen hebben gevonden. Men kan zich voorstellen wat deze vondst voor de uitgehongerde bevolking van Leiden moet hebben betekend. Het gerecht kreeg de naam hutspot en geldt nog vandaag de dag als een van de meest typische Nederlandse gerechten. Helemaal kan het verhaal echter niet kloppen, want aardappelen waren in die tijd nog niet bekend in Europa. Hoe dan ook wordt er in heel Nederland en vooral in Leiden op 3 oktober hutspot gegeten ter herdenking van de historische gebeurtenissen. Bovendien eet men op die dag ook haring en wittebrood. Dit verwijst naar het feit dat de geuzen vis en brood voor de Leidse bevolking meebrachten. De naam 'wittebrood' wordt overigens uitsluitend in dit verband gebruikt; bij andere gelegenheden spreekt men van 'wit brood'.

In Leiden zelf wordt jaarlijks op 3 oktober haring en wittebrood uitgedeeld. Dit gebruik is pas in de negentiende eeuw ingevoerd. Oorspronkelijk kwamen er alleen de behoeftige stadgenoten in aanmerking voor, maar tegenwoordig ontvangt iedereen die er komt opdagen, een dubbel brood en twee haringen. Bij het uitdelen helpen vaak hooggeplaatste persoonlijkheden mee, vooral de Leidse burgemeester, maar soms zelfs leden van de koninklijke familie. In 1886 is de '3 October Vereeniging' opgericht die zich nog steeds bezighoudt met de organisatie van de herdenking in Leiden.
  zondag 12 september 2004 @ 13:30:02 #74
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21900290
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:21 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Helaas op een autoloze zondag.
Tsja, je kan niet alles hebben in het leven he...
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:25 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

[..]
Ik weet dat de 3 oktober viering er is... Maar je hebt het erover dat Leiden WORDT ontzet

dit jaar is het trouwens niet op 3 oktober
pi_21900343
quote:

[..]

Que?
  zondag 12 september 2004 @ 13:33:31 #76
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21900362
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:32 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Que?
Ik mag het niet beoordelen dus ik zeg maar niks
  zondag 12 september 2004 @ 13:33:50 #77
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21900368
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:30 schreef Tuana het volgende:

[..]

Tsja, je kan niet alles hebben in het leven he...

Ik weet dat de 3 oktober viering er is... Maar je hebt het erover dat Leiden WORDT ontzet

dit jaar is het trouwens niet op 3 oktober
Niets aan gelogen toch, Leiden wordt ontzet

Misschien hoeft het niet eens per se vanwege de 80jarige oorlog ontzet te worden natuurlijk, dat kunnen dj Elmo de Pelmo en Sjors & Sjimmie misschien zelf ook wel.
  zondag 12 september 2004 @ 13:34:53 #78
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21900391
Zeg Tuana, drink jij eigenlijk bier?
  zondag 12 september 2004 @ 13:35:03 #79
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21900398
Het feest op 2 oktober is trouwens véééél leuker al zeg ik het zelf...
  zondag 12 september 2004 @ 13:35:44 #80
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21900422
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:34 schreef Harry_Sack het volgende:
Zeg Tuana, drink jij eigenlijk bier?
Ik houd niet van bier...
  zondag 12 september 2004 @ 13:36:33 #81
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21900444
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:35 schreef Tuana het volgende:

[..]

Ik houd niet van bier...
ok..
pi_21900448
Wat drink je dan? .
pi_21900485
Breezah!
  zondag 12 september 2004 @ 13:40:10 #84
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21900530
manneh, we hebben hier een serieuze conversatie over de ontzetting van Leiden...

...en daarom ga ik nu weg
  zondag 12 september 2004 @ 13:41:45 #85
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21900577
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:36 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

ok..

Hoezo?
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat drink je dan? .
Verschilt per gelegenheid...
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:38 schreef RichardQuest het volgende:
Breezah!
Waar zie je me voor aan
  zondag 12 september 2004 @ 13:43:33 #86
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21900622
Maar komen er ook nog wat politiek-gerelateerde onderwerpen ter sprake, of hoe zit dat?
pi_21900625
Hoeveel allochtonen zijn er eigenlijk in Limburg?

Dit is politiek bedoeld.
  zondag 12 september 2004 @ 13:45:18 #88
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21900673
[quote]Op zondag 12 september 2004 13:41 schreef Tuana het volgende:

[..]

Hoezo?
[..]
nee, niks
pi_21900675
Er wonen veel Duitsers in Limburg...
  zondag 12 september 2004 @ 13:47:23 #90
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21900725
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoeveel allochtonen zijn er eigenlijk in Limburg?

Dit is politiek bedoeld.
Waar doel je op? Allochtonen door heel Nederland verdelen?
pi_21900858
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:47 schreef Tuana het volgende:

[..]

Waar doel je op? Allochtonen door heel Nederland verdelen?
Nee, omdat het mij opvalt dat bij die rellen rond de kermis 100 Lonsdalers tegen 30 Marokkanen zouden ''strijden''. Dat is wel een erg groot overwicht.
Ook hoorde ik van mensen die daar wel gewoond hebben dat noch de omvang, noch de overlast van die groep zo groot is.
  zondag 12 september 2004 @ 13:56:29 #92
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21900989
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:52 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee, omdat het mij opvalt dat bij die rellen rond de kermis 100 Lonsdalers tegen 30 Marokkanen zouden ''strijden''. Dat is wel een erg groot overwicht.
Ook hoorde ik van mensen die daar wel gewoond hebben dat noch de omvang, noch de overlast van die groep zo groot is.
Dan zou je even op www.cbs.nl moeten kijken
pi_21901069
Jongens, ik ga civven en probeer een 'dagboek' bij te houden.
pi_21901127
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:59 schreef Monidique het volgende:
Jongens, ik ga civven en probeer een 'dagboek' bij te houden.
Wat staat er in?
pi_21901142
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat staat er in?
Nog niets. Dat Parijs in 3950BC gebouwd is aan een rivier, dat komt er zo in te staan.
pi_21901230
Dank je, Tuana.
pi_21901635
Had je dat niet zelf kunnen bedenken, JdW? Met je kleine piel.
pi_21901673
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:19 schreef RichardQuest het volgende:
Had je dat niet zelf kunnen bedenken, JdW? Met je kleine piel.
Welke dag van de week het ook is, de humor wordt geloof ik altijd opgeschort bij jou, he?
pi_21901750
pi_21901842
Ja ja, ik zat gisteren wel in het verkeerde slowchat topic te sandboxen, maar nu zit ik hopelijk goed.

Hoi
pi_21901889
Ha, daar hebben we de man met het kleinste pieleke.
pi_21901919
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:28 schreef RichardQuest het volgende:
Ha, daar hebben we de man met het kleinste pieleke.
Nee, die maakt een foto van zichzelf.
pi_21901971
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:31 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, die maakt een foto van zichzelf.
Dat pieleke van jou?
pi_21901996
Wijze woorden van Donner in Buitenhof.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  zondag 12 september 2004 @ 14:35:59 #105
52589 sjun
uit solidariteit
pi_21902009
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:40 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

macht corrumpeert
Als ik Donner was, dan lag Schiphol elke maandag ochtend een halfuurtje plat, gewoon voor de kick. Maar het past helaas niet bij mijn idealen om me te vergelijken met Donner natuurlijk
[..]

in je hok, Sjun
Tot zover de veelgeroemde democratische traditie van socialistische verdraagzaamheid voor andersluidende meningen.
pi_21902024
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:33 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat pieleke van jou?
Nee, leer eerst maar eens begrijpend lezen.
pi_21902031
Het leek wel alsof 'ie zijn eigen beleid niet kende . Toen Rob Trip vroeg wat er met een arrestant gebeurde als die wellicht informatie had over een aanslag die het niet wilde vertellen, draaide hij er omheen...
pi_21902044
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:36 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, leer eerst maar eens begrijpend lezen.
Over dat pieleke van jou?

Leer jij maar PI's lezen.
  zondag 12 september 2004 @ 14:38:07 #109
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21902051
Ik hou van Laswell... Hij zei dat politici geestelijk ziek zijn. Want waarom ga je anders de politiek in?
pi_21902081
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:38 schreef Tuana het volgende:
Ik hou van Laswell... Hij zei dat politici geestelijk ziek zijn. Want waarom ga je anders de politiek in?
Wanneer is de bruiloft?
pi_21902092
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:35 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wijze woorden van Donner in Buitenhof.
Over z'n geweten zeker.

Wat vond je van Kleinknecht?
  zondag 12 september 2004 @ 14:44:06 #112
52589 sjun
uit solidariteit
pi_21902159
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:38 schreef Tuana het volgende:
Er zit iets in als ik zo eens kijk naar Jan Marijnissen en Wouter Bos... (kwamen beiden overigens niet evenals Joop den Uyl en Ruud Lubbers uit een katholieke traditie)
  zondag 12 september 2004 @ 14:45:36 #113
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21902191
Wat dacht je van Duyvendak? Iedereen die een makro uit politieke overwegingen in de fik steekt is niet goed bij z'n hoofd.
pi_21902228
Woei! Jan Marijnissen, Wouter Bos, Joop den Uyl, Duyvendak!

Is het vandaag stokpaardjesdag, sjun?
  zondag 12 september 2004 @ 14:51:57 #115
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21902308
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:39 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wanneer is de bruiloft?
Vraag ik mij ook af 100% kans dat het NOOIT is
pi_21902382
quote:
Op zondag 12 september 2004 11:43 schreef pberends het volgende:
[..]

Job Frieszo

Dat ranzige kereltje moet meteen ontslagen worden.
Waarom hij droeg slechts uit wat velen dachten .
pi_21902386
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:51 schreef Tuana het volgende:

[..]

Vraag ik mij ook af 100% kans dat het NOOIT is
Laswell houdt niet van jou?
  zondag 12 september 2004 @ 14:55:33 #118
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21902399
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:44 schreef sjun het volgende:

[..]

Er zit iets in als ik zo eens kijk naar Jan Marijnissen en Wouter Bos... (kwamen beiden overigens niet evenals Joop den Uyl en Ruud Lubbers uit een katholieke traditie)
Laswell ging er vanuit dat politici een ongelukkige jeugd gehad hebben. Doordat ze bijv. vernederd zijn in hun jeugd, willen ze dit wanneer ze volwassen zijn compenseren. Hoe zorg je ervoor dat je niet meer vernederd wordt? Door macht te krijgen, en macht kan je krijgen door de politiek in te gaan. (Hij kijkt hierbij o.a. naar dictators)
pi_21902419
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:37 schreef RichardQuest het volgende:
Het leek wel alsof 'ie zijn eigen beleid niet kende . Toen Rob Trip vroeg wat er met een arrestant gebeurde als die wellicht informatie had over een aanslag die het niet wilde vertellen, draaide hij er omheen...
Op welke manier? Hij zei dat het afhankelijk is van de situatie, wat ook klopt. Daar kan hij moeilijk een conctreet antwoord op geven.
  zondag 12 september 2004 @ 14:56:28 #120
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21902434
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:54 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Laswell houdt niet van jou?
Nee
Maar gelukkig is er wel iemand anders die van me houdt.
pi_21902456
Macht is iets wat sowieso trekt, niet alleen mensen met een ongelukkige jeugd.
pi_21902463
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:40 schreef pberends het volgende:

[..]
Wat vond je van Kleinknecht?
Welke was dat?
pi_21902479
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom hij droeg slechts uit wat velen dachten .
Overigens is hij er al een tijdje geleden mee gestopt.
pi_21902508
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:56 schreef Tuana het volgende:

[..]

Nee
Maar gelukkig is er wel iemand anders die van me houdt.
Ja
pi_21902522
Stargate eps willen niet downloaden
pi_21903033
Nou, de geschiedenis van Frankrijk tot aan het jaar 1150 voor Christus is bekend: http://home.deds.nl/~tvlxd/frankrijk/.
pi_21903062
Waarom heb jij jouw pagina gehost op tvlxd's site
pi_21903075
Ik moet dat ''Civ'' toch eens kopen. Maar eerst een leuk Panzerspel.
pi_21903077
quote:
Op zondag 12 september 2004 15:26 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom heb jij jouw pagina gehost op tvlxd's site
Dat mag zolang hij op Mars zit.
pi_21903181
Ja, Johan, dat moet je zeker doen. Volgens mij zal je er verslaafd aan raken, het is immers zo ontzettend leuk. En vooral: dynamisch. Elk spel is anders, dat ís gewoon zo en absoluut geen verkoperspraatje.
pi_21903398
En duurt zeer lang. Wat ook meteen het enige nadeel is. Zo heb ik een keer de Azteken, de Duitsers en de Fransen tegen de Amerikanen opgezet. Terwijl Amerika werd weggevaagt, zag ik mijn kans schoon een kop koffie te pakken. Wat ook weer positief is.
pi_21903625
  zondag 12 september 2004 @ 16:13:02 #133
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_21903957
Ik wil nog eens een potje met de Arabieren spelen, waarbij ik de hoofdstad van America met 2 Bombers wil aanvallen. Ik zal dan wel natuurlijk mijn olievoorraad beter beschermen.

En mijn Workers zal ik ook goed in de gaten moeten houden, want die Amerikanen die gaan ze bij vangst disbanden ipv zich houden aan de conventie van Geneve.
pi_21904024
Zeg Tuana, misschien ga ik ook wel naar Leiden tijdens dat gebeuren, in ieder geval ergens in dat weekend.
pi_21904056
quote:
Op zondag 12 september 2004 15:24 schreef Monidique het volgende:
Nou, de geschiedenis van Frankrijk tot aan het jaar 1150 voor Christus is bekend: http://home.deds.nl/~tvlxd/frankrijk/.
Leuk gedaan!
pi_21904065
quote:
Op zondag 12 september 2004 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik moet dat ''Civ'' toch eens kopen. Maar eerst een leuk Panzerspel.
Doen inderdaad.
pi_21904073
Overigens ga ik nu een potje doen waarbij ik de spaanse conquestadores over de wereld zal doen zwerven.
  zondag 12 september 2004 @ 16:23:44 #138
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_21904084
quote:
Op zondag 12 september 2004 10:48 schreef RichardQuest het volgende:
Yupyupyup, lekker zat geweest. Jij ook?
Ik ben vanaf donderdagmiddag tot nu bijna continu zat geweest. Het was me het weekendje wel.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21904107
quote:
Op zondag 12 september 2004 16:13 schreef Sidekick het volgende:
Ik wil nog eens een potje met de Arabieren spelen, waarbij ik de hoofdstad van America met 2 Bombers wil aanvallen. Ik zal dan wel natuurlijk mijn olievoorraad beter beschermen.
Wat je kán maken, is een passagiersvliegtuig, dat je de eigenschappen van een Cruise Missile geeft en Stealth, zodat je kan kiezen wat je wilt raken.
pi_21904918
quote:
’Big Mac moet stuk kleiner’

Van onze parlementaire redactie

DEN HAAG, zondag
De Big Mac, de Whopper en andere ’vette happen’ uit fastfoodketens moeten kleiner.
Dat vindt minister Hoogervorst (Volksgezondheid). Volgens de VVD-bewindsman is dat broodnodig om de toenemende vetzucht en het overgewicht van de bevolking te bestrijden. Hoogervorst wil afspraken maken met de fastfoodketens en de producenten om hun aangeklede hamburgers te verkleinen en gezonder te maken.
bron
pi_21905032
  zondag 12 september 2004 @ 17:44:54 #142
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_21905817
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:04 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Liberaal zei u?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21905826
Wat een onzin. Dan moet ik er 4 kopen in vervolg, omdat 2 dan niet genoeg zijn.
pi_21905905
Heel leuk programma op NL2 Over Jamaica.
pi_21905937
Prachtige mensen, die Jamaicanen
pi_21905988
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:44 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Liberaal zei u?
Waarom is dit niet liberaal?
pi_21906169
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:52 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Waarom is dit niet liberaal?
Dit lijkt me overheidsbetutteling op zich .
pi_21906265
Wanneer iemand zich niet de consequenties van slecht eten realiseerd door een informatieasymetrie waardoor marktfalen ontstaat, kan de overheid ingrijpen. Of is het ook overheidsbetutteling wanneer kartels worden tegengegaan?
pi_21906309
kartels en hamburgers hebben geen zak met elkaar te maken .
pi_21906411
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:04 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wanneer iemand zich niet de consequenties van slecht eten realiseerd door een informatieasymetrie waardoor marktfalen ontstaat, kan de overheid ingrijpen. Of is het ook overheidsbetutteling wanneer kartels worden tegengegaan?
Jemig, Underworld_, zo kan je zelfs de Sovjet-Unie liberaal noemen.
pi_21906478
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:04 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waar moet de overheid dan ingrijpen? In de informatieassymetrie of de eerlijke handel belemmeren?
pi_21906837
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:13 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waar moet de overheid dan ingrijpen? In de informatieassymetrie of de eerlijke handel belemmeren?
Centraal produceren lijkt mij de beste optie.
pi_21906959
Ik dacht overigens ergens gehoord te hebben dat de zwaarlijfigheid vooral bestaat omdat mensen te weinig bewegen, niet omdat ze teveel calorieen innemen?
pi_21907239
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:29 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Centraal produceren lijkt mij de beste optie.
Wat bedoel je? Dat de overheid hamburgers moet gaan maken?
pi_21907266
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik dacht overigens ergens gehoord te hebben dat de zwaarlijfigheid vooral bestaat omdat mensen te weinig bewegen, niet omdat ze teveel calorieen innemen?
Allebei
pi_21907377
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, dan kunnen we de hoeveelheid controleren.
pi_21907403
kan ook wel kloppen ja, immers we doen relatief nu meer licht kantoorwerk dan zware machinearbeid, waardoor dus we minder calorieen verbruiken, daarnaast gaan we ook minder met de benenwagen of de fiets naar het werk, oa omdat we verder vh werk afwonen
pi_21907433
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

gogigyeopbbang
pi_21907476
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:52 schreef schatje het volgende:

[..]

gogigyeopbbang
Een dokter kan je hier wel mee helpen.
pi_21907508
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:54 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Een dokter kan je hier wel mee helpen.
Koreaans voor hamburger .

.
pi_21907529
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Heb ik hier met de echte UnderWorld_ te maken?

Kunnen we dan niet beter die hele horecasector staatseigendom maken?
pi_21907548
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:50 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

of wil je het via staatswinkels laten verkopen, mja, ik denk dat dat niet echt een oplossing is, immers als je het matig eet dan heb je nauwelijks gezondheidsschade, anders dan bv. bij rookwaar, het is nogal rigoreus,te rigoreus naar mijn smaak, de mensen moeten meer gezondheidsbewust worden gemaakt, vooral de lageropgeleiden moeten beter bereikt worden want lageropgeleiden lijden relatief meer aan overgewicht, wat Hoogervorst wil is overigens geen zware ingrijp, immers voedsel moet al voldoen aan tal van overheidsregels, wat nu wordt voorgesteld is in het verlengde van wat er al is, en ik vind het goed dat men dit gaat doen
pi_21907601
Ik ben er daarom ook voor om mensen niet te betalen, maar gewoon als staat te beslissen wat zij nodig hebben. Ook moeten alle bedrijven in handen zijn van de overheid, want ja, als iemand of iets zich niet de consequenties van slechte dingen in de ogen van de overheid realiseert door een informatieasymetrie waardoor marktfalen ontstaat, dient de overheid in te grijpen.
pi_21907633
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:00 schreef Monidique het volgende:
Ik ben er daarom ook voor om mensen niet te betalen, maar gewoon als staat te beslissen wat zij nodig hebben. Ook moeten alle bedrijven in handen zijn van de overheid, want ja, als iemand of iets zich niet de consequenties van slechte dingen in de ogen van de overheid realiseert door een informatieasymetrie waardoor marktfalen ontstaat, dient de overheid in te grijpen.
Want een origineel idee! Klinkt niet eens zo slecht... Als je dit nu eens verder uitwerkt en er een boek over schrijft...
pi_21907713
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:57 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

of wil je het via staatswinkels laten verkopen, mja, ik denk dat dat niet echt een oplossing is, immers als je het matig eet dan heb je nauwelijks gezondheidsschade, anders dan bv. bij rookwaar, het is nogal rigoreus,te rigoreus naar mijn smaak, de mensen moeten meer gezondheidsbewust worden gemaakt, vooral de lageropgeleiden moeten beter bereikt worden want lageropgeleiden lijden relatief meer aan overgewicht, wat Hoogervorst wil is overigens geen zware ingrijp, immers voedsel moet al voldoen aan tal van overheidsregels, wat nu wordt voorgesteld is in het verlengde van wat er al is, en ik vind het goed dat men dit gaat doen
Maar de eisen die al bestaan zijn er om de veiligheid van het voedsel te garanderen. Niet om keuzes op te dringen. Hoewel dit theoretisch een vorm van zelfregulering zal zijn (de overheid oefent geen machtsmiddelen uit) is er in de praktijk waarschijnlijk een harde stok achter de deur (dreiging met wetten ofzo).

Voorlichting is waarschijnlijk beter (uit principe oogpunt), maar ik weet niet of dit net zo effectief zal zijn als dit voorstel ... ...
pi_21907721
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:56 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Kunnen we dan niet beter die hele horecasector staatseigendom maken?
Ik zie meer in sterke sociale controle.
pi_21907728
Ik drink op het moment Marijnissen-bier. Net AgnesKant-mosselen gehad

Zometeen een MacLenin verorberen
pi_21907749
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:07 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Ik zie meer in sterke sociale controle.
Dat Pietje kijkt of z'n zusje wel de kleine hamburger pakt?

Dus geen overheid. Wat wil je nou?
pi_21907841
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:08 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat Pietje kijkt of z'n zusje wel de kleine hamburger pakt?

Dus geen overheid. Wat wil je nou?
Moslims, ik wil moslims
pi_21907859
Wroar. Moslims. Maar die eten geen hamburgers.
pi_21907860
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:06 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Maar de eisen die al bestaan zijn er om de veiligheid van het voedsel te garanderen. Niet om keuzes op te dringen. Hoewel dit theoretisch een vorm van zelfregulering zal zijn (de overheid oefent geen machtsmiddelen uit) is er in de praktijk waarschijnlijk een harde stok achter de deur (dreiging met wetten ofzo).

Voorlichting is waarschijnlijk beter (uit principe oogpunt), maar ik weet niet of dit net zo effectief zal zijn als dit voorstel ... ...
wat Hoogervorst voorstelt heeft dan niet met gezondheid/veiligheid te maken dan?

en keuzemogelijkheid wordt niet bedreigd hier, immers voedsel wordt niet duurder of goedkoper gemaakt in dit voorstel
pi_21907902
LOL @ supporters van ADO Den Haag
pi_21908049
quote:
128 Teletekst zo 12 sep
Winst voor grote partijen Hongkong

HONGKONG Bij de parlementsverkiezingen
in Hongkong lijken zowel de hervormers
als de pro-Pekingpartij geringe winst
te hebben geboekt.Direct na sluiting
van de stembussen stonden de Democraten
op 18 zetels,één meer dan in 2000.

De pro-Pekingpartij boekt twee zetels
winst en komt uit op negen.Naar wie de
overige van de dertig zetels toegaan is
nog niet helemaal duidelijk.

Ongeveer 3,2 miljoen Hongkongers konden
vandaag hun stem uitbrengen op de helft
van de beschikbare zestig zetels in de
volksvertegenwoordiging.De andere helft
is voor de zakelijke elite van Hongkong
die per definitie pro-Peking is.
de pro-Peking-partij lijkt de grote winnaar, hangt wel af waar die overige 3 zetels van dat deel naar toe gaan
pi_21908075
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:15 schreef RichardQuest het volgende:
LOL @ supporters van ADO Den Haag
In welk gat woon jij eigenlijk??
pi_21908092
Over die hamburgers. Volgens mij helpt een aantal posters ophangen dat het slecht is en zo ook wel....
pi_21908103
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:23 schreef schatje het volgende:

[..]

In welk gat woon jij eigenlijk??
Eindhoven, baby.
pi_21908153
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:13 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

wat Hoogervorst voorstelt heeft dan niet met gezondheid/veiligheid te maken dan?
Het heeft te maken met overgewicht. Wat voortkomt uit een informatieasymetrie. Hoogervorst probeert het probleem echter aan te pakken door het reguleren van de porties, niet door extra voorlichting; hij tast de vrijheid aan.
quote:
en keuzemogelijkheid wordt niet bedreigd hier, immers voedsel wordt niet duurder of goedkoper gemaakt in dit voorstel
Grotere porties kunnen goedkoper worden aangeboden omdat er meer afzet zal zijn. Hoogervorst heeft niet het doel de consumtie te veranderen van 1x 300 gram naar 3x 100 gram vlees. Deze verandering zal de nieuwe producten relatief duurder maken en samen met andere factoren de consumtie afremmen.
pi_21908251
Goddelijke humor:

.
pi_21908272
Maar goed dat de jaren vijftig staatsbevoogding weer terug is in de persoon van Hans.
pi_21908315
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:33 schreef Monidique het volgende:
Goddelijke humor:

[afbeelding]

.
. Fok! mag wat mij betreft wel worden opgeheven.
pi_21908382
pi_21908386
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:27 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Het heeft te maken met overgewicht. Wat voortkomt uit een informatieasymetrie. Hoogervorst probeert het probleem echter aan te pakken door het reguleren van de porties, niet door extra voorlichting; hij tast de vrijheid aan.
[..]
nee hoor, je kunt dezelfde hoeveelheid voedsel kopen als vroeger, alleen in meerdere porties verdeeld
quote:
Grotere porties kunnen goedkoper worden aangeboden omdat er meer afzet zal zijn. Hoogervorst heeft niet het doel de consumtie te veranderen van 1x 300 gram naar 3x 100 gram vlees. Deze verandering zal de nieuwe producten relatief duurder maken en samen met andere factoren de consumtie afremmen.
dat hoeft niet per se, de producenten kunnen de winstmarge per verkocht product verkleinen zodat per dezelfde hoeveelheid de prijs voor de consument gelijk blijft, vooral in een markt met elkaar hevig concurrerende producenten kan dit gaan gebeuren
pi_21908445
Als Jezus nu geboren zou zijn, wat zou hij dan geworden zijn?
pi_21908453
Maar de Schepper bevindt zich aan de extreem-rechtse kant. Is Hij dan pro-Islam?
pi_21908472
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar de Schepper bevindt zich aan de extreem-rechtse kant. Is Hij dan pro-Islam?
Is Allah pro-islam? Hm, een lastige...
pi_21908477
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:42 schreef Monidique het volgende:
Als Jezus nu geboren zou zijn, wat zou hij dan geworden zijn?
Ligt eraan... Waar zou je hem ter wereld willen brengen?
pi_21908512
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:43 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ligt eraan... Waar zou je hem ter wereld willen brengen?
Thuis. Al dat gedoe in 't ziekenhuis vind ik maar onzin. Ik ben trouwens een ziekenhuisbaby. Oudste, hè.
pi_21908515
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:33 schreef Monidique het volgende:
Goddelijke humor:

[afbeelding]

.
LOL
pi_21908534
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Allah is niet blank.
pi_21908571
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

...
pi_21908601
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:40 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

nee hoor, je kunt dezelfde hoeveelheid voedsel kopen als vroeger, alleen in meerdere porties verdeeld
[..]

dat hoeft niet per se, de producenten kunnen de winstmarge per verkocht product verkleinen zodat per dezelfde hoeveelheid de prijs voor de consument gelijk blijft, vooral in een markt met elkaar hevig concurrerende producenten kan dit gaan gebeuren
Ja, dat is dus de vrijheid ontnemen om eigen winstmarges te zetten. De bedrijven kunnen juist grotere hoeveelheden voor relatief minder aanbieden omdat er dan een grotere omzet ontstaat. Deze maatregel zal dus zorgen voor een regulering van de vrijheid, niet de veiligheid van het product zoals in andere regels wordt nagestreeft.
pi_21908619
. Komt een Moslim bij de hemel en Sint-Pieter doet open. ''Komt u verder.''
Eenmaal binnen kijkt de man eens goed om zich heen en ziet daar; Constantijn de Grote, Paulus, Gregorius de Grote, Charlemagne, Luther, Bach, Moeder Theresa, enz.
God ziet dat hij enigzins in de war is en vraagt hem wat er aan scheelt.

''Nou'', zegt de man, ''ik ben erg dankbaar dat ik hier mag zijn, hoor. Maar ik zie niemand die ik ken. En, erger nog, mij was verteld dat ik Allah zou ontmoeten. Is Hij hier soms niet?''

''Ja hoor'', zegt God, en knipt met zijn vingers. ''Allah, twee cola!''

.
pi_21908637
.
pi_21908655
.
pi_21908661
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
.
Kijk, en dat mag dus niet.
pi_21908663
Muahahaha
pi_21908747
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:48 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Ja, dat is dus de vrijheid ontnemen om eigen winstmarges te zetten. De bedrijven kunnen juist grotere hoeveelheden voor relatief minder aanbieden omdat er dan een grotere omzet ontstaat. Deze maatregel zal dus zorgen voor een regulering van de vrijheid, niet de veiligheid van het product zoals in andere regels wordt nagestreeft.
dat hoeft niet per se, men kan ook aan kostenbesparingen te doen om dezelfde winstmarge te behouden, maar consumenten zullen wrs. minder makkelijk potentieel gevaarlijk voedsel gaan consumeren door die kleine porties, als het bewust wordt gemaakt tenminste dat meer ervan eten gevaarlijk kan zijn, het heeft al met al wel met gezondheid te maken dus
  zondag 12 september 2004 @ 20:03:34 #198
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21908937
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:49 schreef Johan_de_With het volgende:
. Komt een Moslim bij de hemel en Sint-Pieter doet open. ''Komt u verder.''
Eenmaal binnen kijkt de man eens goed om zich heen en ziet daar; Constantijn de Grote, Paulus, Gregorius de Grote, Charlemagne, Luther, Bach, Moeder Theresa, enz.
God ziet dat hij enigzins in de war is en vraagt hem wat er aan scheelt.

''Nou'', zegt de man, ''ik ben erg dankbaar dat ik hier mag zijn, hoor. Maar ik zie niemand die ik ken. En, erger nog, mij was verteld dat ik Allah zou ontmoeten. Is Hij hier soms niet?''

''Ja hoor'', zegt God, en knipt met zijn vingers. ''Allah, twee cola!''

.
Najib Amhali...
pi_21909003
Volautomatische wapens legaal in Amerika Om je huis mee te beveiligen
pi_21909048
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:03 schreef Tuana het volgende:

[..]

Najib Amhali...
Dan moet die het vijf jaar geleden aan mijn docenten hebben verteld.
pi_21909088
Fidel Castro is weerdeskundige zie ik
  zondag 12 september 2004 @ 20:14:26 #202
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21909219
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dan moet die het vijf jaar geleden aan mijn docenten hebben verteld.
Het zou kunnen dat jouw docenten het in 1998 bij het Leids Cabaret Festival hebben gezien... Amhali heeft namelijk een sketch wat hier nogal op lijkt
pi_21909932
quote:
Tweede deel 'bijbel' Turkmeense president verschenen 12-09-2004

De Turkmeense president Saparmoerat Nijazov heeft zondag het tweede deel van zijn boek, dat iedere Turkmeen geacht wordt voor zijn morele en spirituele vorming te lezen, gepubliceerd. Het tweede deel van de 'Roechnama' of het 'Boek van de Ziel' gaat over gezinswaarden en patriottisme. Voor de plechtige presentatie in het parlement waren ook buitenlandse diplomaten uitgenodigd.

In het eerste deel, dat in 2001 verscheen, geeft Nijazov zijn visie op de Turkmeense geschiedenis. Schoolkinderen moeten het aan het begin van elke schooldag bestuderen en volwassenen moeten er iedere zaterdag in lezen.

Nijazov heeft nog twee boeken op zijn naam staan: 'Dat het Turkmeense volk gezegend mag worden' en 'De vijf eeuwen van Turkmeense spiritualiteit'.

De president is aan de macht sinds 1985 en regeert met ijzeren vuist. Hij is zowel staatshoofd als regeringsleider en sinds 1999 president voor het leven.

[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
http://www.nieuws.nl/bericht/5/46518

:')
pi_21909969
pi_21910000
Inspiratie van Balkenende zeker?
pi_21910104
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:45 schreef Monidique het volgende:
Inspiratie van Balkenende zeker?
niet van Bush, gelukkig
  zondag 12 september 2004 @ 21:03:08 #207
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21910394
Nederland 3: 21:03u Tegenlicht
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_21910479
Tegenlicht laat de kracht zien van subjectieve tv
pi_21910484
meer over Hong Kong:
quote:
'Zetelwinst voor pro-democratische oppositie in Hongkong' 12-09-2004

HONGKONG, 21 sept. (AP) - De pro-democratische oppositie tegen het autoritaire bewind in Beijing lijkt de directe verkiezingen in Hongkong te hebben gewonnen. Uit exit-polls bleek niet alleen dat de oppositie de meerderheid van de direct gekozen zetels in het parlement heeft binnengehaald, maar ook dat de beroemdste democratisch activist van Hongkong een van die zetels gaat bezetten.

Volgens de exit-polls, die op de Hongkongse tv werden uitgezonden, krijgt 'Langhaar' Leung Kwok-hung, een veteraan in de protesten tegen de door China gesteunde regering, vrijwel zeker een zetel in het parlement. Mocht Leung inderdaad in het parlement terechtkomen dan kan hij zich volgens politiek analisten ontpoppen tot een ware nachtmerrie voor de impopulaire regering van de Hongkongse leider Tung Chee-hwa.

Een goed resultaat in de directe parlementsverkiezingen wil echter niet zeggen dat de oppositie een meerderheid krijgt in de volksvertegenwoordiging. In de directe verkiezingen wordt slechts over de helft van de zestig zetels in het parlement gestemd. De verdeling van de andere helft wordt bepaald door belangengroepen, zoals zakenlui, juristen en boekhouders, van wie het gros achter Beijing staat.

Volgens analisten kan de oppositie in de directe verkiezingen rekenen op achttien van de dertig zetels en in totaal op tussen de 25 en 28 zetels. Hoewel zij hiermee wint ten opzichte van de vorige verkiezingen, toen er 22 oppositieleden in het Hongkongse parlement terechtkwamen, heeft de oppositie dus nog geen zicht op een meerderheid.

De campagne in aanloop naar de verkiezingen werd verschillende malen verstoord door schandalen en intimidatie van kiezers. Veel kiezers waren gefrustreerd omdat het communistisch regime in Beijing geen algemene verkiezingen wenst te houden en vasthoudt aan het bovengenoemde systeem. Desalniettemin maakten meer kiezers dan ooit de gang naar de stembus. In sommige stembureaus leidde dat tot chaos omdat er niet genoeg stembussen voor handen waren.

Er heerst een gespannen sfeer in politiek Hongkong sinds op 1 juli 2003, exact zes jaar nadat Groot-Brittannië de voormalige kolonie aan China overdroeg, een half miljoen mensen demonstreerde tegen de zeer omstreden antisubversiewet. De door Beijing aangestelde Hongkongse leider Tung Chee-wah trok de wet in, maar afgelopen 1 juli demonstreerden weer honderdduizenden Hongkongers uit protest tegen de Chinese weigering algemene directe verkiezingen te houden. Veel Hongkongers zijn van mening dat China probeert de voormalige Britse kolonie haar relatieve onafhankelijkheid te ontnemen.

http://www.nieuws.nl/bericht/5/46523

lhet gaat daar niet echt lekker daar, hopelijk krijgt de uitslag gevolgen voor het autoritaire systeem wat er nu is, dat het wordt vervangen door een democratisch systeem, maar of dat haalbaar is op korte termijn...
pi_21910610
Rein Welschen verkoos Westland boven Eindhoven?
pi_21910692
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:11 schreef RichardQuest het volgende:
Rein Welschen verkoos Westland boven Eindhoven?
hij was het toch zat bij Eindhoven omdat bij een gemeentelijke herindeling Eindhoven te weinig kreeg van Den Haag/Den Bosch?
pi_21910769
Ik weet het niet, ik heb dat gedoe niet gevolgd.
pi_21911049
Chinees: "I want to ba a tycoon"

pi_21911457
Ik denk dat 'ie gelijk heeft, onze minister, het zou mooi zijn als er meer wordt ondernomen, maar, zoals 'ie al zei, dat willen Nederlanders niet.
pi_21911542
Brinkhorst is een minister die weet wat er in het buitenland leeft. Een echte wereldminister.

Mag van mij MP worden
pi_21912478
quote:
Bijna 700 minderjarigen vermoord in Honduras sinds 2003 (12/09 04:17)

(Belga)

TEGUCIGALPA 12/09 (BELGA/AG) = Sinds 2003 werden in Honduras bijna 700 minderjarigen vermoord waardoor het totaal sinds 1998 op 2.300 komt te staan. Dit meldde zaterdag de mensenrechtenorganisatie Amnesty International. In een rapport bevestigt Amnesty International dat sinds februari 2003 bijna 700 kinderen en adolescenten geëxecuteerd werden in Honduras, een land waar moordenaars van minderjarigen ongestraft blijven rondlopen. Amnesty International beschuldigt de regering van Honduras bovendien van het niet naleven van vorig jaar gemaakte beloften. Honduras beloofde toen politiemannen, die zich schuldig maakten aan geweldplegingen, te bestraffen. De regering verzekerde toen eveneens personen te beschermen die getuige waren van een moord en die bereid gevonden werden om te getuigen voor de rechtbank.(KVC)
http://www.demorgen.be/telex/

vast en zeker omdat ze moslim zijn
pi_21912501
Goede twist, zakjap<tab>, erg goed.
  zondag 12 september 2004 @ 22:42:54 #218
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_21913089
700 down, 999.999.265 Muslims to go.
pi_21913258
nah, een lemming ve topic in NWS, maar dan moet je maar niet zo'n debiele OP doen
pi_21913398
.
pi_21913465
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dat is in het geheel niet waar. De meeste moslims hebben sympatie voor Osama die uit naam vd rovende pedofiel Mohammed onschuldige mensen doden. Niet in NL, maar wel in de andere, meer achtergestelde delen vd wereld. De overeenkomst tussen een achtergesteld deel vd wereld en de islam is snel gemaakt.
DrWolffenstein, ik snap best dat het voor sommige onzekere jongens spannend kan zijn om je voor te doen als een soort verketterde Hirsi Ali in digitaal formaat, maar, naar mijn mening, zijn het vrij flauwe en onnodige 'spitsvondigheden' die je in deze en andere posts uit. Het kan aan het biertje liggen, het kan zijn dat je in Akkersloot je Heiland hebt gevonden, zo het een temporale kwabepilepsie-patient betaamt, het blijft in ieder geval bijzonder vermoeiend.
pi_21913805
over een paar minutern begint Wonderland trouwens weer, op Ned3
pi_21913871
Ik heb het eerste deel niet gezien, hoe ging dat? Ook over hetzelfde?
pi_21913913
Leon de Winter heeft een phat rukstuk geschreven in de Elsevier. Hij verontwaardigde zich over de berichtgeving over Beslan, omdat er vaak niet werd gemeld dat het terroristen waren, maar gijzelnemers of schutters of seperatisten.
Nu, denk ik dan, een terrorist kan net zo goed een schutter zijn of een gijzelnemer en ook seperatistische gedachtes hoeven hem niet vreemd te zijn. Maar volgens Leon kan dat niet. Het is terrorist of het is gewoon niet. Een phat rukstuk vond ik het dus.
pi_21914001
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:42 schreef Sidekick het volgende:
700 down, 999.999.265 Muslims to go.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_21914047
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:12 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb het eerste deel niet gezien, hoe ging dat? Ook over hetzelfde?
nou ja, hierover valt te lezen in Wonderland bij de VPRO deze aflevering gaat verder waar de vorige geeindigd is ongeveer
pi_21914106
Janmaat
pi_21914406
Straks komt er toch onverwacht bezoek, .
pi_21914562
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:36 schreef zakjapannertje het volgende:
nu?
pi_21914587
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:38 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

pi_21914636
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:38 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

pi_21914637

hoeveel heeft het dit keer gekost
pi_21914652
"Alleen de Polen, Nigerianen en Phillipijnen zouden Bush herkiezen"

Waarom is Bush alleen in die 3 landen populair?
pi_21914661
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:42 schreef pberends het volgende:

Dubya!
pi_21914666
Kusje voor iedereen.
pi_21914690
gebrek aan linkse media, tijd voor een revolutie denk ik zo
pi_21914697
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:43 schreef NightH4wk het volgende:
Kusje voor iedereen.

Welcome back!

pi_21914780
pi_21914956
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:48 schreef NightH4wk het volgende:
dat jij ooit nog weer vrij bent gekomen.

Maar toch welkom terug.
pi_21914957
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:33 schreef zakjapannertje het volgende:
''liberalisme=fascisme''
nazisme = melk.
pi_21914961
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

dat jij ooit nog weer vrij bent gekomen.

Maar toch welkom terug.
Amnestie is link(s).
pi_21914991
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:42 schreef pberends het volgende:

't zijn vrij achterlijke en gelovige landen. Daar zal het wle mee te maken hebben. En de steekproef heeft vast niet alle landen meegenomen.
pi_21915012
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

't zijn vrij achterlijke en gelovige landen. Daar zal het wle mee te maken hebben. En de steekproef heeft vast niet alle landen meegenomen.
Waren 25 landen idd, maar dan nog maar 3 landen. Ik vroeg me af waarom. Maar alle landen zijn toch gelovig. Waar hebben ongelovigen de meerderheid dan volgens jou?
pi_21915029
quote:
Op zondag 12 september 2004 23:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Waren 25 landen idd, maar dan nog maar 3 landen. Ik vroeg me af waarom. Maar alle landen zijn toch gelovig. Waar hebben ongelovigen de meerderheid dan volgens jou?
In de VS wonen alleen maar ongelovige honden.
pi_21915054
Net 8 van de 10 delen Band of Brothers gezien, jammer dat de Amerikanen hun goede reputatie anno 2004 zo erg hebben verneukt. Van Geliefd tot Gehaat.
pi_21915089
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:00 schreef pberends het volgende:
Net 8 van de 10 delen Band of Brothers gezien, jammer dat de Amerikanen hun goede reputatie anno 2004 zo erg hebben verneukt. Van Geliefd tot Gehaat.
Gehaat bij de muzelmannen ja.
pi_21915107
Ze komen ook in Eindhoven hè, die brothers.
pi_21915116
http://europa.eu.int/comm(...)-AP-EN&mode=download

hmm, ik dacht dat Italie zo geemancipeerd was valt wat tegen dus
pi_21915117
  maandag 13 september 2004 @ 00:04:31 #253
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21915134
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:03 schreef NightH4wk het volgende:
[afbeelding]
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_21915140
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:02 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk meer Bush, maar goed Bush vertegenwoordigt de Amerikaanse vlag op dit moment, dus is Amerike behoorlijk gehaat, niet alleen door muzelmannen.
pi_21915142
quote:

[..]

Schattig .
pi_21915157
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:03 schreef NightH4wk het volgende:
[afbeelding]
pi_21915158
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk meer Bush, maar goed Bush vertegenwoordigt de Amerikaanse vlag op dit moment, dus is Amerike behoorlijk gehaat, niet alleen door muzelmannen.
Niet op al die hippies letten, de VS schopt kont.
pi_21915161
NightHawk is unbanned
pi_21915174
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:03 schreef zakjapannertje het volgende:
http://europa.eu.int/comm(...)-AP-EN&mode=download

hmm, ik dacht dat Italie zo geemancipeerd was valt wat tegen dus
Let op Nederland.

Brinkhorst gewoon doodleuk: "Arbeidsparticipatie is te laag in Nederland"

pi_21915179
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, het Amerikaanse volk vertegenwoordigt de Amerikaanse vlag. Niet die Bush.
pi_21915187
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:05 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Niet op al die hippies letten, de VS schopt kont.
Bush moet is Engels leren. Ik ook, maar goed ik ben ook niet de president van een Engelstalig land.
pi_21915220
pi_21915225
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:03 schreef RichardQuest het volgende:
Ze komen ook in Eindhoven hè, die brothers.
En in Schoonderlegt en Nuenden

Jammer dat iemand van GTST in de film speelt. Dat maakt het weer zo nep. Ik snap uberhaupt niet waarom er altijd bekende acteurs worden ingehuurd. Mooi voer voor een topic.
pi_21915232
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:06 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, het Amerikaanse volk vertegenwoordigt de Amerikaanse vlag. Niet die Bush.
Declaration of Independence
pi_21915243
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:06 schreef pberends het volgende:

[..]

Let op Nederland.

Brinkhorst gewoon doodleuk: "Arbeidsparticipatie is te laag in Nederland"

Er zit een verschil tussen het aantal personen van het totaal dat werkt en het gemiddeld aantal gewerkte uren per persoon.
pi_21915287
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:08 schreef pberends het volgende:

[..]

En in Schoonderlegt en Nuenden

Jammer dat iemand van GTST in de film speelt. Dat maakt het weer zo nep. Ik snap uberhaupt niet waarom er altijd bekende acteurs worden ingehuurd. Mooi voer voor een topic.
Noinen
pi_21915300
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Jajaja, dat weten we nou wel.
pi_21915307
pi_21915310
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:08 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen het aantal personen van het totaal dat werkt en het gemiddeld aantal gewerkte uren per persoon.
Zitten we ook niet laag hoor. Stats zoek je zelf maar op, luilak.
pi_21915314
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:11 schreef NightH4wk het volgende:
[afbeelding]
Mag niet op Amerikaanse tv.
pi_21915353
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Mag niet op Amerikaanse tv.
Mond houden als je nog nooit echte amerikaanse TV hebt bekeken.
pi_21915369
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:13 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Mond houden als je nog nooit echte amerikaanse TV hebt bekeken.
Betalen voor tv behoort niet tot mijn opties.
pi_21915386
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:11 schreef NightH4wk het volgende:
[afbeelding]
"Proud to be an American"

pi_21915387
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Betalen voor tv behoort niet tot mijn opties.
Hou je bizarre vooroordelen dan voor je
pi_21915401
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:15 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Hou je bizarre vooroordelen dan voor je
Nooit van 'nipplegate' gehoord
pi_21915428
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Nooit van 'nipplegate' gehoord
CBS blaast altijd de dingen op. Ooit vh begrip kijkcijfers gehoord?
pi_21915435
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:15 schreef pberends het volgende:

[..]

"Proud to be an American"

[afbeelding]

Leg het verband eens uit?
pi_21915472
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:17 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Leg het verband eens uit?
Intellectueel verband, dus eigen verantwoordelijkheid wat betreft het verband zoeken.
pi_21915531
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:19 schreef pberends het volgende:

[..]

Intellectueel verband, dus eigen verantwoordelijkheid wat betreft het verband zoeken.
Foto dan, wel een dag te laat.

pi_21915533
Het niveau wordt er niet direct beter op .
pi_21915550
quote:

[..]

En vele anderen, juist door hun hooghartige gedrag tegenover de moslims.
pi_21915566
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:22 schreef du_ke het volgende:
Het niveau wordt er niet direct beter op .
Ga naar bed dan.
pi_21915584
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:24 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Ga naar bed dan.
Goed idee, heb het volgende week weer veel te druk. En het niveau van de sc is momenteel tot onder dat van de hoogtijdagen van dora gedaald.
pi_21915600
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Goed idee, heb het volgende week weer veel te druk. En het niveau van de sc is momenteel tot onder dat van de hoogtijdagen van dora gedaald.
And being proud of it.
pi_21915628
quote:

[..]

Gn, en nog een foto dan.

pi_21915648
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:19 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Holocaustontkenners zijn niet rechts, ze zijn bijna altijd moslim.
Weer een triest dieptepunt in je ouvre wolfje.
pi_21915694
pi_21915724
ja, ik ben ook pleite, voor het bekijken van plaatjsesposten kijk ik morgen wel
pi_21915756
quote:

[..]

Ik ben er weer dus dat scheelt.

Ik ga ook weer Dus ben er eigenlijk niet.
pi_21915770
Ik ga ook echt .
pi_21916938
Nou ja, nighth4wk, msn kan ik dan ook niet in de gaten houden als ik GTA Vice City aan het spelen ben. Dit heeft te maken met het ene geval dat mijn broertje 3 jaar geleden de computer uitdeed terwijl Windows een meldig gaf dat de computer uit kon. Het was toen nog het tijdperk van Windows 98 zie je.
pi_21917196
quote:
Saudi-Arabië stelt gemeenteraadsverkiezingen weer uit 13-09-2004

Saudi-Arabië heeft de oorspronkelijk voor deze maand aangekondigde, maar in verband met de ramadan al naar november verschoven gemeenteraadsverkiezingen opnieuw uitgesteld tot februari. Dat hebben Saudische kranten zondag gemeld.

De verkiezingen moeten de eerste sinds tientallen jaren in Saudi-Arabië worden. De verkiezingen worden verspreid over drie periodes en drie regio's gehouden, te beginnen op 10 februari in Riyad en eindigend op 21 april in het noorden en midden van het land.

Een reden voor het uitstel is niet gegeven. De autoriteiten hebben hun handen vol aan Saudische extremisten die met aanslagen in het hele land het koningshuis aan het wankelen proberen te brengen. Commentatoren menen echter dat niet politieke, maar praktische overwegingen een rol spelen. Na de ramadan in oktober volgt eind januari de hadj en het zou volgens Ihsan Bu Holiqa van de Shura-raad "verwarrend" zijn als de verkiezingen na de eerste ronde in november onderbroken moeten worden om na het bedevaartseizoen in februari pas hervat te worden. Hoewel daar nog geen duidelijkheid over bestaat, denkt Holiqa ook dat alleen mannen aan de verkiezingen mogen meedoen.

http://www.nieuws.nl/bericht/5/46547

vergeleken met Saudi-Arabie is Hong Kong alhaast een paradijs wat betreft democratie

goedemorgen btw
pi_21917434
quote:

[..]

Nou, dan heb ik nu de kans om dat niveau nog verder omlaag te brengen .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_21917480
quote:
Op maandag 13 september 2004 03:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou ja, nighth4wk, msn kan ik dan ook niet in de gaten houden als ik GTA Vice City aan het spelen ben. Dit heeft te maken met het ene geval dat mijn broertje 3 jaar geleden de computer uitdeed terwijl Windows een meldig gaf dat de computer uit kon. Het was toen nog het tijdperk van Windows 98 zie je.
Ok.
quote:
Op maandag 13 september 2004 08:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nou, dan heb ik nu de kans om dat niveau nog verder omlaag te brengen .
Foto dan.

pi_21917520
NH en DrW, verhuis alsjeblieft zsm.

Dora, wegwezen.
pi_21917540
quote:
Op maandag 13 september 2004 08:28 schreef RichardQuest het volgende:
NH en DrW, verhuis alsjeblieft zsm.

Dora, wegwezen.
Mafkees.
pi_21917544
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')