Nooit van sluipreclame gehoord?quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:34 schreef HAL9000S het volgende:
Sinds wanneer is de functie van het dragen van een groot merk op je kleding reclame maken
Nee, wel van sluikreclame. Maar dat is hier ook niet van toepassingquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Nooit van sluipreclame gehoord?
Ik zou juist meer betalen als er geen merk op zichtbaar zat.
Die pringles die ze immer en altijd bij goede tijden eten is daar toch een voorbeeld van??quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Nooit van sluipreclame gehoord?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die pringles die ze immer en altijd bij goede tijden eten is daar toch een voorbeeld van??
Sluip vind ik beter klinken.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:39 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee, wel van sluikreclame. Maar dat is hier ook niet van toepassing![]()
Natuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Sluip vind ik beter klinken.
Ja maar dan wil ik nog niet dat het merk er levensgroot opstaatquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:31 schreef Oxylus_ het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar dure kleren zijn meestal wel mooier vind ik hoor.
mensen die dat soort vragen stellen hoef je het niet eens proberen uit te leggen.....quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:31 schreef Oxylus_ het volgende:
T1andonly: wat is er mis met Lonsdale??
Esprit is al dubbel kansloos, die zijn normaal al goedkoop.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:27 schreef JanJanJan het volgende:
Hoe groter het merk erop staat, hoe duidelijker je laat zien dat je nep gekocht hebt. Al die truien uit Turkije met ESPRIT zijn zo lekker nep
Kansloos als je daarmee loopt.
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Esprit is al dubbel kansloos, die zijn normaal al goedkoop.
Da's net zoiets als een replica van een Opel Calibra op de basis van zo'n Pontiac Fiero.
Dus omdat het goedkoop is, wat ik toch in twijfel trek, is het kansloos. Ik weet niet wat jij doet voor living maar ik ben gewoon student.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Esprit is al dubbel kansloos, die zijn normaal al goedkoop.
Da's net zoiets als een replica van een Opel Calibra op de basis van zo'n Pontiac Fiero.
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:35 schreef misterikke het volgende:
[..]
Dus omdat het goedkoop is, wat ik toch in twijfel trek, is het kansloos. Ik weet niet wat jij doet voor living maar ik ben gewoon student.![]()
Jaloers dat je zelf niet op vakantie kan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:31 schreef JanJanJan het volgende:
Maar je hebt ze erbij hoor, die trots uit Turkije komen met zo'n trui.
Dat soort dingen dienen vaak vergeefs ter compensatie van een chronisch tekort aan persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:37 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Jaloers dat je zelf niet op vakantie kan?(maar idd een trui met zo'n mega logo is vrij triest)
Net terug uit Griekenland, Kreta. Toen ik tegen die verkoper zei dat hij "fake" verkocht werd hij boosquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:37 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Jaloers dat je zelf niet op vakantie kan?(maar idd een trui met zo'n mega logo is vrij triest)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |