abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21915290
Stelling: Bekende acteurs verkloten de boel in realistisch bedoelde films/series.

Bijvoorbeeld bij Band of Brothers. Natuurlijk een ultra-realistisch bedoelde filmserie. Zie je opeens zo'n mafketel van GTST (Markus speelde die) in de film spelen. Dat maakt die film toch weer zo ongelovelijk nep. En dat heb je met veel meer films. Waarom doen die verneukte regiseurs dit nou? Besides zijn die klootzakken miljoenen $ duurder, en er zijn bosjes andere goede onbekende acteurs. Huur die dan in. Of ben ik weer een einzelganger in m'n mening
  Trouwste user 2022 maandag 13 september 2004 @ 00:13:20 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_21915346
Het ergste was Cast away met Tom Hanks, die kan verdomme een heel eiland voor zich zelf kopen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21915355
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
Het ergste was Cast away met Tom Hanks, die kan verdomme een heel eiland voor zich zelf kopen.

Qua acteurs is hij wel one of the best natuurlijk, maar het maakt zo'n film natuurlijk wel verschrikkelijk nep.
  maandag 13 september 2004 @ 00:15:28 #4
13973 ranja
image means nothing
pi_21915390
Bij Band of brothers vind ik het veel opvallender dat je ineens Ross van Friends ziet. Die speelt de drill-sergeant, nou, die kun je toch niet serieus nemen? Loopt-ie mensen uit te schelden en te kleineren enzo maar je verwacht gewoon dat-ie ineens uitroept van "We were on a break!'

Dus ja, ik geef je wel gelijk.
  Trouwste user 2022 maandag 13 september 2004 @ 00:16:03 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_21915402
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Qua acteurs is hij wel one of the best natuurlijk, maar het maakt zo'n film natuurlijk wel verschrikkelijk nep.
Ze wilden eerst de broer van Henk de Vries voor die rol. Maar die wilde niet getypcast worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 13 september 2004 @ 00:16:15 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_21915407
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:13 schreef pberends het volgende:

ik vond Forest Gump aardig overtuigend gedaan anders
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21915426
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:15 schreef ranja het volgende:
Bij Band of brothers vind ik het veel opvallender dat je ineens Ross van Friends ziet. Die speelt de drill-sergeant, nou, die kun je toch niet serieus nemen? Loopt-ie mensen uit te schelden en te kleineren enzo maar je verwacht gewoon dat-ie ineens uitroept van "We were on a break!'

Ow ja tering ik schrok me dood. Want tot dan had ik alleen maar onbekende acteurs gezien. Opeens die vette dikke faggot dook op, die verneukte meteen de geloofwaardigheid van Band of Brothers. Echt een slechte zet.
pi_21915457
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:16 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik vond Forest Gump aardig overtuigend gedaan anders
Mhaow ik vind Forest Gump of Cast Away iets anders dan een soort historische filmserie als Band of Brothers. Als je opeens Schwarzenegger ziet opduiken in Band of Brothers is dat toch totaal ongeloofwaardig.
pi_21915514
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Als je opeens Schwarzenegger ziet opduiken in Band of Brothers is dat toch totaal ongeloofwaardig.
Zou net zoiets zijn als Schwarzenegger als gouverneur
pi_21915529
Band of Brothers is zeker geen realistische serie. De geallieerden lopen rond in een soort god-modus. Als ze dat werkelijk deden was Europa al bevrijd al voordat operatie Overlord begon.
pi_21915728
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:15 schreef ranja het volgende:

Inderdaad, ik zat zelf heel de tijd te wachten tot ie iets grappigs zei. Acteurs die je zo goed kent van bijvoorbeeld iets als Friends zal je heel hun cariere daarmee blijven assiocieren.
pi_21915806
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
Band of Brothers is zeker geen realistische serie. De geallieerden lopen rond in een soort god-modus. Als ze dat werkelijk deden was Europa al bevrijd al voordat operatie Overlord begon.
Je bedoeld dat ze niet snel dood gingen? Valt toch wel mee in de serie.
pi_21915853
ik vind het wel meevallen, zeker met BOB vind ik het irrelevent, zo goed is die serie namelijk
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_21916208
Ik las ergens dat voor seizoen 4 van 24 er ook plannen zijn om 'sterren' gastrollen te laten spelen... Mag toch hopen dat ze niet een of andere mafkees als Bruce Willis een gastrolletje geven als koelbloedige moordenaar ofzo

Vond ik juist een sterk punt aan 24, dat ze vrij onbekende acteurs gebruiken (op Kiefer na dan).
Nee.
pi_21916216
Ik had dit wel bij films waarbij de acteur die Al Bundy speelt in Married with Children meespeelt. Bij BOB had ik er geen last van, hangt ook van de prestatie van de acteur af.
pi_21916259
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:03 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik had dit wel bij films waarbij de acteur die Al Bundy speelt in Married with Children meespeelt. Bij BOB had ik er geen last van, hangt ook van de prestatie van de acteur af.
Ja precies - bij hem heb ik dat ook. Zelfde geldt voor Robert Patrick, die de T100 ofzo speelde in Terminator 2. Toen hij bij de X-Files kwam moest ik heel erg aan hem wennen, puur omdat hij in Terminator 2 zo'n robot speelt met totaal geen emoties enzo.
Nee.
pi_21916617
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:07 schreef PimD het volgende:

[..]

Ja precies - bij hem heb ik dat ook. Zelfde geldt voor Robert Patrick, die de T100 ofzo speelde in Terminator 2. Toen hij bij de X-Files kwam moest ik heel erg aan hem wennen, puur omdat hij in Terminator 2 zo'n robot speelt met totaal geen emoties enzo.
is dat nou echt erg of niet? ik vind van niet
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_21921933
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:

Ik vind Cast Away anders behorlijk realistisch gespeeld door Tom Hanks.
pi_21922849
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:35 schreef Eluc het volgende:
Ik vind Cast Away anders behorlijk realistisch gespeeld door Tom Hanks.
Weggespeeld worden door een volleybal is nauwelijks het hoogtepunt van je acteercarrière.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  Trouwste user 2022 maandag 13 september 2004 @ 21:25:03 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_21932591
quote:
Op maandag 13 september 2004 14:23 schreef Litpho het volgende:

[..]

Weggespeeld worden door een volleybal is nauwelijks het hoogtepunt van je acteercarrière.

pi_21941468
quote:
Op maandag 13 september 2004 14:23 schreef Litpho het volgende:
Denken dat de volleybal acteert is natuurlijk nog triester
Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
  dinsdag 14 september 2004 @ 11:42:43 #22
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21942412
De allerergste was Sean Connery in The hunt for Red October. Sean als Rus met dat accent van hem. Dan is voor mij het hele realisme uit die film verdwenen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_21948488
Band of Brothers vs. Predator

Dat lijkt me leuke combinatie.
pi_23909343
Lord of the Rings is natuurlijk niet realistisch bedoeld; maar wat in hemelsnaam doet die gast van The Matrix in LOTR?????????????????? Wat een onzin.
pi_23909359
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 23:26 schreef pberends het volgende:
Lord of the Rings is natuurlijk niet realistisch bedoeld; maar wat in hemelsnaam doet die gast van The Matrix in LOTR?????????????????? Wat een onzin.
Ik dacht tijdens die film de hele tijd: "Hello, mr Anderson". Slechte casting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')