Qua acteurs is hij wel one of the best natuurlijk, maar het maakt zo'n film natuurlijk wel verschrikkelijk nep.quote:Op maandag 13 september 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
Het ergste was Cast away met Tom Hanks, die kan verdomme een heel eiland voor zich zelf kopen.
Ze wilden eerst de broer van Henk de Vries voor die rol. Maar die wilde niet getypcast worden.quote:Op maandag 13 september 2004 00:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Qua acteurs is hij wel one of the best natuurlijk, maar het maakt zo'n film natuurlijk wel verschrikkelijk nep.
ik vond Forest Gump aardig overtuigend gedaan andersquote:Op maandag 13 september 2004 00:13 schreef pberends het volgende:
Qua acteurs is hij wel one of the best natuurlijk, maar het maakt zo'n film natuurlijk wel verschrikkelijk nep.
Ow ja tering ik schrok me dood. Want tot dan had ik alleen maar onbekende acteurs gezien. Opeens die vette dikke faggot dook op, die verneukte meteen de geloofwaardigheid van Band of Brothers. Echt een slechte zet.quote:Op maandag 13 september 2004 00:15 schreef ranja het volgende:
Bij Band of brothers vind ik het veel opvallender dat je ineens Ross van Friends ziet. Die speelt de drill-sergeant, nou, die kun je toch niet serieus nemen? Loopt-ie mensen uit te schelden en te kleineren enzo maar je verwacht gewoon dat-ie ineens uitroept van "We were on a break!'
Dus ja, ik geef je wel gelijk.
Mhaow ik vind Forest Gump of Cast Away iets anders dan een soort historische filmserie als Band of Brothers. Als je opeens Schwarzenegger ziet opduiken in Band of Brothers is dat toch totaal ongeloofwaardig.quote:Op maandag 13 september 2004 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vond Forest Gump aardig overtuigend gedaan anders![]()
Zou net zoiets zijn als Schwarzenegger als gouverneurquote:Op maandag 13 september 2004 00:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je opeens Schwarzenegger ziet opduiken in Band of Brothers is dat toch totaal ongeloofwaardig.
Inderdaad, ik zat zelf heel de tijd te wachten tot ie iets grappigs zei. Acteurs die je zo goed kent van bijvoorbeeld iets als Friends zal je heel hun cariere daarmee blijven assiocieren.quote:Op maandag 13 september 2004 00:15 schreef ranja het volgende:
Bij Band of brothers vind ik het veel opvallender dat je ineens Ross van Friends ziet. Die speelt de drill-sergeant, nou, die kun je toch niet serieus nemen? Loopt-ie mensen uit te schelden en te kleineren enzo maar je verwacht gewoon dat-ie ineens uitroept van "We were on a break!'
Dus ja, ik geef je wel gelijk.
Je bedoeld dat ze niet snel dood gingen? Valt toch wel mee in de serie.quote:Op maandag 13 september 2004 00:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
Band of Brothers is zeker geen realistische serie. De geallieerden lopen rond in een soort god-modus. Als ze dat werkelijk deden was Europa al bevrijd al voordat operatie Overlord begon.
Ja precies - bij hem heb ik dat ook. Zelfde geldt voor Robert Patrick, die de T100 ofzo speelde in Terminator 2. Toen hij bij de X-Files kwam moest ik heel erg aan hem wennen, puur omdat hij in Terminator 2 zo'n robot speelt met totaal geen emoties enzo.quote:Op maandag 13 september 2004 01:03 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik had dit wel bij films waarbij de acteur die Al Bundy speelt in Married with Children meespeelt. Bij BOB had ik er geen last van, hangt ook van de prestatie van de acteur af.
is dat nou echt erg of niet? ik vind van nietquote:Op maandag 13 september 2004 01:07 schreef PimD het volgende:
[..]
Ja precies - bij hem heb ik dat ook. Zelfde geldt voor Robert Patrick, die de T100 ofzo speelde in Terminator 2. Toen hij bij de X-Files kwam moest ik heel erg aan hem wennen, puur omdat hij in Terminator 2 zo'n robot speelt met totaal geen emoties enzo.
Ik vind Cast Away anders behorlijk realistisch gespeeld door Tom Hanks.quote:Op maandag 13 september 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
Het ergste was Cast away met Tom Hanks, die kan verdomme een heel eiland voor zich zelf kopen.
Weggespeeld worden door een volleybal is nauwelijks het hoogtepunt van je acteercarrière.quote:Op maandag 13 september 2004 13:35 schreef Eluc het volgende:
Ik vind Cast Away anders behorlijk realistisch gespeeld door Tom Hanks.
quote:Op maandag 13 september 2004 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weggespeeld worden door een volleybal is nauwelijks het hoogtepunt van je acteercarrière.
Denken dat de volleybal acteert is natuurlijk nog triesterquote:Op maandag 13 september 2004 14:23 schreef Litpho het volgende:
Weggespeeld worden door een volleybal is nauwelijks het hoogtepunt van je acteercarrière.
Ik dacht tijdens die film de hele tijd: "Hello, mr Anderson". Slechte casting.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:26 schreef pberends het volgende:
Lord of the Rings is natuurlijk niet realistisch bedoeld; maar wat in hemelsnaam doet die gast van The Matrix in LOTR?????????????????? Wat een onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |