Dat is ook weer iets teveel van het goedequote:Op donderdag 9 september 2004 12:08 schreef Tania18 het volgende:
Je mag wel helpen met mijn afstudeeronderzoek hoor Sven![]()
idd dat kun je wel zeggen ik heb alweer de badkamer gepoetst hij blinktquote:Op donderdag 9 september 2004 12:19 schreef Svensational het volgende:
Saai hoor...
nou zeg geef mijn eigen icon terugquote:Op donderdag 9 september 2004 12:32 schreef Svensational het volgende:
Leuke icon, Riann
Sorry die staat op een andere computerquote:Op donderdag 9 september 2004 12:34 schreef Riann het volgende:
[..]
nou zeg geef mijn eigen icon terug![]()
Ja, zielig hequote:Op donderdag 9 september 2004 12:35 schreef Riann het volgende:
Sven jij verveeld je echt
Even wachten, ik ben het al aan het fixen!quote:Op donderdag 9 september 2004 12:39 schreef Riann het volgende:
nu ben ik wel boos Sven
okiedokiequote:Op donderdag 9 september 2004 12:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Even wachten, ik ben het al aan het fixen!
Jullie moeten ShowChat niet zo vervuilenquote:Op donderdag 9 september 2004 12:52 schreef Riann het volgende:
haha tommetje moet niet zo zeuren![]()
Toen ik 14 (!) was deed ik dat wel eens ja.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:52 schreef Riann het volgende:
net of dat hij nooit aan postopkricken heeft gedaan of doet![]()
Dat doen we niet, we zijn gewoon aan het chattenquote:Op donderdag 9 september 2004 12:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jullie moeten ShowChat niet zo vervuilen
iddquote:Op donderdag 9 september 2004 13:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doen we niet, we zijn gewoon aan het chatten
Heel erg jammer dat ik jullie er nu voor de 2e keer in een week aan moet herinneren.quote:spammen in welke vorm dan ook wordt niet op prijs gesteld
Ler er even op wie je beschuldigtquote:Op donderdag 9 september 2004 13:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heel erg jammer dat ik jullie er nu voor de 2e keer in een week aan moet herinneren.
Ik denk het welquote:Op donderdag 9 september 2004 13:03 schreef Riann het volgende:
[..]
idd
en Sven als je in Australie zit kom je hier dan nog wel eens langs???
Krijg je voor spammen geen ban? Laat eens zien dat je een echte mod bent danquote:Op donderdag 9 september 2004 13:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aftellen en juichen dat je 5 posts op een rij hebt noem ik geen chatten. Dat is postopkrikken. En spammen.
Uit de FAQ:
[..]
Heel erg jammer dat ik jullie er nu voor de 2e keer in een week aan moet herinneren.
Dat is moeilijk met 2 users met dezelfde avatars.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:06 schreef Svensational het volgende:
Ler er even op wie je beschuldigt.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:07 schreef Svensational het volgende:
Krijg je voor spammen geen ban? Laat eens zien dat je een echte mod bent dan.
We hebben allebei een andere...quote:Op donderdag 9 september 2004 13:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is moeilijk met 2 users met dezelfde avatars..
Nou, dan moet je er nu toch voor geen zorgen dat wij een 48-uursban krijgen ofzo. Omdat we aan het "spammen" zijn. Je geilt toch zo op macht?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2004 12:27 schreef Svensational het volgende:
Zeg, Emma als je mij je echte naam nou eens mailt beloof ik dat ik het tegen niemand zeg
Dit is geen ruzie, dit is een meningsverschilquote:Op donderdag 9 september 2004 13:16 schreef timbob het volgende:
bleh.
ruzie is voor mietjes
Ik jaag hem niet weg, het was zijn eigen keus. Ik vind alleen dat ie niet zo moet zeuren over een paar posts. ShowChat ging altijd goed zonder dat een mod zich er mee bemoeidequote:Op donderdag 9 september 2004 13:17 schreef Tania18 het volgende:
Sven wat doe je![]()
Tom mag niet weg!![]()
Ik heb nog niks ontvangenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Dat hoort bij zijn taken hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 13:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik jaag hem niet weg, het was zijn eigen keus. Ik vind alleen dat ie niet zo moet zeuren over een paar posts. ShowChat ging altijd goed zonder dat een mod zich er mee bemoeide![]()
Dit is een slowchat-topic. Laat dat lekker zoals het is. In de rest van SHO heeft ie genoeg te doen...quote:Op donderdag 9 september 2004 13:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat hoort bij zijn taken hoor![]()
Had je dat verwacht dan?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb nog niks ontvangen![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Had je dat verwacht dan?![]()
Ohquote:Op donderdag 9 september 2004 13:26 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
iddquote:Op donderdag 9 september 2004 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
We hebben allebei een andere...
Jij verveelt je ook nogal of niet??quote:Op donderdag 9 september 2004 13:33 schreef Riann het volgende:
o ja nog dag tom![]()
![]()
ik was eventjes in bad![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:36 schreef timbob het volgende:
ik eet een appel
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:38 schreef Svensational het volgende:
Ik eet helemaal niks
Af en toequote:Op donderdag 9 september 2004 13:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij verveelt je ook nogal of niet??![]()
Bleigh, pepernotenquote:
Ik wil ook een badquote:Op donderdag 9 september 2004 13:41 schreef Riann het volgende:
[..]
Af en toe
ik heb trouwens een superzachte huid nuheel goed gereinigd en een maskertje gehad in bad en nu heb ik dagcreme opgedaan
![]()
Jij bent ook nooit tevreden hequote:Op donderdag 9 september 2004 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bleigh, pepernoten
Je mag mijn bad wel een keertje lenenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wil ook een bad![]()
Wij hebben alleen maar een douche en als je dan een maskertje op je gezicht doet spoelt het er meteen weer af![]()
![]()
Dat was toch niet nodig, dat is vanzelfsprekendquote:Op donderdag 9 september 2004 13:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij bent ook nooit tevreden he![]()
Je had ook kunnen zeggen 'Dank je, wat lief van je' maar nee hoor![]()
Ze lagen al in de winkel, ik heb ze gister gekochtquote:Op donderdag 9 september 2004 13:44 schreef timbob het volgende:
[..]
je loopt een half jaar op achter!
zijn ze nog wel goed?
Ze loopt drie maanden voorquote:Op donderdag 9 september 2004 13:44 schreef timbob het volgende:
[..]
je loopt een half jaar op achter!
zijn ze nog wel goed?
Is goed, breng hem maar een keertje langsquote:Op donderdag 9 september 2004 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je mag mijn bad wel een keertje lenen
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is goed, breng hem maar een keertje langs![]()
Op de zolder ik heb de lichtjes er vorig jaar in laten zitten ik dacht dan hoef ik dat dit jaar niet te doenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze loopt drie maanden voorVolgens mij kun je dat nu allemaal al weer kopen
Hebben jullie ook allemaal al een kerstboom?
Nee, nog geen boomquote:Op donderdag 9 september 2004 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze loopt drie maanden voorVolgens mij kun je dat nu allemaal al weer kopen
Hebben jullie ook allemaal al een kerstboom?
Wat moet ik snappen dan?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]Je snapt het niet
Dat vond ik zo leuk om te lezen he vroegerquote:Op donderdag 9 september 2004 13:47 schreef Riann het volgende:
trouwens wij hebben het intertoys boek al binnen hoor![]()
Het bad moet niet naar jou toe komen, maar andersomquote:Op donderdag 9 september 2004 13:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat moet ik snappen dan?![]()
Wij hebben er nog drie in de tuinquote:Op donderdag 9 september 2004 13:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, nog geen boomKerstmis
![]()
vroegerquote:Op donderdag 9 september 2004 13:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vond ik zo leuk om te lezen he vroeger![]()
Oh, wacht, dus jij gaat het bad ergens verstoppen en dan moet ik hem zoeken?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het bad moet niet naar jou toe komen, maar andersom
Ja vroeger jaquote:Op donderdag 9 september 2004 13:50 schreef Riann het volgende:
[..]
vroeger![]()
Ehhh....zoiets jaquote:Op donderdag 9 september 2004 13:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, wacht, dus jij gaat het bad ergens verstoppen en dan moet ik hem zoeken?![]()
welnee joh, dat flikkerding was echt pijnlijk, maar hier is niks mis meequote:Op donderdag 9 september 2004 15:49 schreef Svensational het volgende:
Vanavond na ONM haal ik em weer weg
dat moet jij wetenquote:Op donderdag 9 september 2004 16:20 schreef BVO het volgende:
Hoe zal ik m'n forum noemen?.
quote:Op donderdag 9 september 2004 16:07 schreef Wup het volgende:
[..]
welnee joh, dat flikkerding was echt pijnlijk, maar hier is niks mis mee
Geef mij eens 3 redenen om lid te worden (En de downtime van FOK! telt niet mee..)quote:Op donderdag 9 september 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
Ik had wel gedacht dat jij zo creatief was..
Danmoeten er wel wat mensen lid worden..
laatste ronde dus geniet ervan....quote:Op donderdag 9 september 2004 16:51 schreef Svensational het volgende:Je zei zelf dat je niet wenste mee te werken aan welke avatar dan ook
Huhquote:Op donderdag 9 september 2004 16:56 schreef Wup het volgende:
[..]
laatste ronde dus geniet ervan....
Één van de he..quote:Op donderdag 9 september 2004 17:12 schreef Tania18 het volgende:
BVO![]()
Maar wel lief dat je mij je favoriete Fok!ker noemt hoor![]()
![]()
Gewoon, voor om mij een lol te doen.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef mij eens 3 redenen om lid te worden (En de downtime van FOK! telt niet mee..)
* Svensational telt na op zijn vingers. 1, 2, ......quote:Op donderdag 9 september 2004 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon, voor om mij een lol te doen..
En ja kan misschien mod worden, zal hier nooit gebeuren..
Ja lief hequote:Op donderdag 9 september 2004 17:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Één van de he...
Vond het zo'n leuk topic..
Precies.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:20 schreef Tania18 het volgende:
Een derde reden is natuurlijk dat het forum van BVO is![]()
Het aanmelden gaat vrij snelquote:Op donderdag 9 september 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
En redenen om het niet te doen zijn natuurlijk:
1. Het aanmelden duurt te lang
2. Een GTST forum is niet leuk
3. Omdat het forum van BVO is (dit kan zowel een voordeel als een nadeel zijn, ligt eraan wat je van BVO vindt)
Dat is dus dezelfde als nr. 1quote:Op donderdag 9 september 2004 17:20 schreef Tania18 het volgende:
Een derde reden is natuurlijk dat het forum van BVO is![]()
Daar heb je gelijk in jaquote:Op donderdag 9 september 2004 17:25 schreef BVO het volgende:
Ik ben leuk..
Oke, de 3e reden is dat je je overdag toch verveelt en dat je daarom net zo goed in het forum van BVO wat kan postenquote:Op donderdag 9 september 2004 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is dus dezelfde als nr. 1. Zo'n beetje
.
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik eet pepernoten![]()
![]()
Oh gelukkig, iemand die mijn posts onderbreektquote:Op donderdag 9 september 2004 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks voor mij overgelaten?quote:Op donderdag 9 september 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, iemand die mijn posts onderbreekt
Pepernoten zijn alweer op trouwens![]()
Had je er maar eerder bij moeten zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 17:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks voor mij overgelaten?
Ik wil ook pepernoten
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Had je er maar eerder bij moeten zijn![]()
Je mag wel wat van mijn bloemkool hebben zo hoor![]()
Tom komt hier niet meerquote:Op donderdag 9 september 2004 17:33 schreef Tania18 het volgende:
En toen was iedereen weer weg
En nou durf ik niks meer te posten anders wordtTom
boos
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Had je er maar eerder bij moeten zijn![]()
Je mag wel wat van mijn bloemkool hebben zo hoor![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:30 schreef Tania18 het volgende:
Ik krijg nog de schuld ook:
[..]
Nu word ik helemaal niet meer lid van je forumquote:Op donderdag 9 september 2004 18:31 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
.
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nu word ik helemaal niet meer lid van je forum![]()
![]()
Ik denk dat door al die aanmeldingen het systeem op hol is geslagen en het daarom wat langer duurtquote:Op donderdag 9 september 2004 18:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail
en ja, ik heb wel het juiste e-mailadres ingevuld![]()
Dan heb je écht wat fout gedaan.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail
en ja, ik heb wel het juiste e-mailadres ingevuld![]()
Neequote:Op donderdag 9 september 2004 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij komt ook niet echt vooruit
Schuld waarvan?quote:Op donderdag 9 september 2004 18:30 schreef Tania18 het volgende:
Ik krijg nog de schuld ook:
[..]
He bahquote:Op donderdag 9 september 2004 18:53 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben weer weg!
quote:[afbeelding] voor iedereen![]()
Dankjewel liev Svurnoquote:Op donderdag 9 september 2004 18:57 schreef Svensational het volgende:
BVO heeft mij nog steeds niet bedankt voor zijn icon dus dan wordt ik ook niet lid van zijn forum
Waarvoor?quote:Op donderdag 9 september 2004 18:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Dankjewel liev Svurno.
Voor m'n mooie icon.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarvoor?
Nee.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]lekkere admin ben jij, kan je dat nergens nakijken ofzo?
Niet echt he? ;').quote:Op donderdag 9 september 2004 19:34 schreef Duiveltja het volgende:
Het is niet echt super druk op je forum.
Ik heb me geregged al kijk ik nooit GTSTquote:Op donderdag 9 september 2004 19:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet echt he? ;').
Bewijs dat ik het goede e-mailadres heb ingevuld:quote:Op donderdag 9 september 2004 19:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet echt he? ;').
Ja, duh, dat heb ik de vorige keer ook ingevuld, maar een bevestiginsmail: ho maar!quote:Dit email adres bestaat al
Hoe wist jij dat ik zat te lurken?quote:Op donderdag 9 september 2004 20:23 schreef Svensational het volgende:
Hoi Christine
Beetje wel...ik heb een fotoboekquote:Op donderdag 9 september 2004 14:52 schreef timbob het volgende:
beetje exhibitionistiesch?
ofzo
Heeeeeee Christine, gegroet.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:35 schreef Christine het volgende:
Hoe wist jij dat ik zat te lurken?
Nou....dag dan maar...kruipt weer onder zijn steenquote:Op donderdag 9 september 2004 20:43 schreef Christine het volgende:
Ik moet weer gaan.... we hebben bezoek
Dag Dada
M'n eerste postquote:Op donderdag 9 september 2004 20:07 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb gepost!
mag ik nu mod worden?![]()
Ja.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kan ik nu ookslotjes
zetten?
Ja, dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Op welke dan?
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 21:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Check mn sig![]()
In een poging nieuwe users te lokken
die dan weer topics openen
die ik dan weer kan sluiten![]()
Geen Tania18 meerquote:Op donderdag 9 september 2004 21:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat dacht je van Tania18?
Of, in plaats van Tania, kan je ook je echte naam doen [afbeelding]
Die naam van jou lijkt wel een staatsgeheimquote:Op donderdag 9 september 2004 21:51 schreef Tania18 het volgende:
En ook niet mijn eigen naam![]()
Jouw uiterlijk ookquote:Op donderdag 9 september 2004 21:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die naam van jou lijkt wel een staatsgeheim
Heee, open jij eens snel een topic in GTST Forum., dan kan ik het weer sluitenquote:Op donderdag 9 september 2004 21:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die naam van jou lijkt wel een staatsgeheim
Ik heb donkerbruin haar, bruine ogen, getinte huidskleur.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw uiterlijk ook.
Ik zei niet dat ik het wou wetenquote:Op donderdag 9 september 2004 22:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar, bruine ogen, getinte huidskleur.
Ik heb verder 2 ogen, 2 oren 1 neus, 1 mond, 2 armen, 2 benen, dat ding tussen de benen van de meeste mannen heb ik ook, 2 voeten etc etc
Zo
Je deed het toch express of niet?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Sorry![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:12 schreef Duiveltja het volgende:
Butipah toch
Voor mij heet je Bimtobquote:Op donderdag 9 september 2004 22:14 schreef timbob het volgende:
ik heet geen timbob!
oh wacht
jawel. dus toch..
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik noem je voortaan wel gewoon 'B'
van baggeruser
Bupa-Bupa was een zwarte neger in een urbanus-stripquote:Op donderdag 9 september 2004 22:18 schreef Bupatih het volgende:
BVO, je forum is populair
Komt door de user Bupa-Bupa
Urbanus is coolquote:Op donderdag 9 september 2004 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa-Bupa was een zwarte neger in een urbanus-strip
Voor mij wel, bimtobquote:Op donderdag 9 september 2004 22:24 schreef timbob het volgende:
[..]
beh
ben geen bimbo
Trustequote:Op donderdag 9 september 2004 22:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga slapen! Niet baggeren aub!
quote:Met vriendelijke groet,
Het volledig geautomatiseerde, onpersoonlijke, ForumPlaza email-script.
Ja, daarom zei ik dat ik ook mod wasquote:Op donderdag 9 september 2004 23:50 schreef Christine het volgende:
Is BVO al naar bed en zowiee ook?
JA dat weet ik, zij is dat stomme meisje die haar vriendin ging electrocuteren.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
Dat is een zuster uit ONM en ze wordt geslagen door een patient
ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben vrij vandaag
Goh ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben vrij vandaag
quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:53 schreef Dizer het volgende:
Hoi
Ik zit nu op school...en mijn thuis internet doet het niet ivm mijn kapotte computer...
Ik had nog zo mijn best gedaan vanacht...quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Jullie hebben zeker zitten spammen bij Fock!?
Ik had gehoopt incognito te blijvenquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ben jij dan Incognito?
Daar zijn ze mod voorquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Modjes weten alles![]()
in ben inmiddels ont-modquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar zijn ze mod voor
ik zag hetquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
in ben inmiddels ont-modIk had alles op slot gegooid behalve het anti-hind topic
quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
in ben inmiddels ont-modIk had alles op slot gegooid behalve het anti-hind topic
Ja he!!! Vorig jaar werkte ik ergens en daar hadden ze ook de hele dag Skyradio aanquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Wat is Sky radio een shitzender zeg, echt nog geen enkel leuk nummer langs horen komen de hele week!
![]()
BVO heeftt het me niet eens even gezegdquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh en hoi allemaal![]()
Wat een eikelquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO heeftt het me niet eens even gezegd.
Iets over dat BVO's forum niet leuk is, om het even netjes te zeggenquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:30 schreef Svensational het volgende:
Weet iemand een leuke titel voor de volgende?.
Playlist bestaat uit:quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja he!!! Vorig jaar werkte ik ergens en daar hadden ze ook de hele dag Skyradio aanJe hoort 6 keer Marco Barsoto en nog wat van die andere ouwe kut-muziek
Met de frequentie-verwisselingen begin dit jaar stond ie ineens op Veronica FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |