Morris een :de homoquote:Hot news! Geert Hoes gaat de serie Goede tijden, slechte tijden verlaten!!! De rol van Morris zal niet voorgoed verdwijnen. Hij wordt namelijk overgenomen door een andere acteur. Deze, nog vrij onbekende jongen wordt vrijdag exclusief bekend gemaakt in RTL Boulevard. Deze nieuwe acteur wordt al de dérde persoon die de rol van Morris gaat spelen.
Morris de eerste
De eerste 'Morris' werd vertolkt door Patrick Martens. Hij is er toen op een gegeven moment uitgestapt. De reden daarvoor was volgens Patrick zelf dat hij enorm in de knoop zat met zijn homosexualiteit. Hij was toen namelijk nog niet voor zichzelf uit de kast gekomen en had veel moeite met zijn homosexuele verhaallijn. Dat is voor Patrick één van de beweegredenen geweest om te stoppen met de serie. Patrick kennen we nu allemaal van de Nickelodeon-serie Zoop.
De grote wisseltruc!
Toen Morris terugkwam uit Zuid-Afrika, zo werd hij de serie uitgeschreven, werd de rol overgenomen door Geert Hoes. En die geeft er nu ook de brui aan. Geert gaat namelijk een rol spelen in een serie bij BNN. Het is niet de eerste keer dat een rol in GTST wordt overgenomen door iemand anders. Zo werd Helen Helmink eerst gespeeld door Marloes Fluitsma en later door Bruni Heinke. Charlie Fischer, het zusje van Morris, was natuurlijk Aukje van Ginneken en is nu Lieke van Lexmond. Dian Alberts was eerst Lotte van Dam en werd later Chris Jolles. Het houdt maar niet op want John Albert was eerst Tim Gunther en later werd het Michiel Varga. Who’s next?
hij is nu echt homo en was toen die tijd aan het twijfelen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:16 schreef Noa-lynn het volgende:
Is Patrick Martens in het echt dan homo of wou hij de verhaallijn niet doen omdat hij dan misschien homo werd genoemd?
Klopt. wel jammer hij was best populair bij de meisjes des tijd.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:19 schreef Mvnl het volgende:
Patrick Martens is in t echt homo, heeft ook in interviews toegegeven dat de homo-verhaallijn m daarom destijds dwars zat..
haha ja kaal he en allemaal puisten op ze gezicht.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:55 schreef Frey het volgende:
Winston Post ziet er niet uit met dat nieuwe kapsel![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:24 schreef digispeed het volgende:
het wordt tijd dat
[afbeelding] terugkomt
Eens!quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:24 schreef digispeed het volgende:
het wordt tijd dat
[afbeelding] terugkomt
Zoek jij soms een bitch om je mee te identificeren misschienquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:24 schreef digispeed het volgende:
het wordt tijd dat
[afbeelding] terugkomt
Dan ben je zeker blind én doof, die gast is zo nichterig als de pest.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:16 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik wist dat echt niet dat Patrick Martens homo was.Dat vind ik dus helemaal niet bij hem passen.Maar ja van de buitenkant zie je niet wat er van binnen speelt.
Volgens mij was hij een keer aan joggen met Simon geloof ik in een van de beginseizoenen toen had hij een joggingpak aan.quote:Lucid schreef woensdag 1 september 2004 @ 19:55
Ik probeer nu al een half jaar lang een scene in GTST te ontdekken waar jef geen pak aan heeft. Tot nu toe is het me nog niet gelukt. Dus als je jef ziet zonder pak, meld het hier!!!
Ik vond Job ook een hele vooruitgang.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:25 schreef Frey het volgende:
De enige vervanging waarbij een personage vooruit is gegaan, is die van Dian![]()
hoe bedoel je ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoek jij soms een bitch om je mee te identificeren misschien
Vroeg het me af, je verafgood Martine en wil nu Dian terug hebben, 2 echte soapbitchen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
hoe bedoel je ?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vroeg het me af, je verafgood Martine en Dian, 2 echte soapbitchen.geweldige personages.
Dan zijn het nog steeds 2 geweldige personages die de rol van bitches vervuldenquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Beter dan die slappe hap die we nu hebben... Dennis, Sjors, Milan, Morris.. daar wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan zijn het nog steeds 2 geweldige personages die de rol van bitches vervulden![]()
IK BEN ZELF STIEKEM OOK EEN BITCH !quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vroeg het me af, je verafgood Martine en wil nu Dian terug hebben, 2 echte soapbitchen.
En Helen Helmink.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:25 schreef Frey het volgende:
De enige vervanging waarbij een personage vooruit is gegaan, is die van Dian![]()
Ik snuffel al langer tussen kijkcijfers, meestal is het 't minst druk op woensdag en donderdag, bijvoorbeeld bij BvD. Vrijdag of maandag is het 't drukst.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:48 schreef Bupatih het volgende:
Raar dat er meer mensen op maandag dan op vrijdag kijken
Vrijdag is juist toch het spannendst? "De weekcliff" ?
Maandag was de eerste aflevering he...quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:48 schreef Bupatih het volgende:
Raar dat er meer mensen op maandag dan op vrijdag kijken
Vrijdag is juist toch het spannendst? "De weekcliff" ?
Oh jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Maandag was de eerste aflevering he...
En voetbal op dinsdag / woensdag / donderdag als de Champions League en de Uefa Cup begonnen zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snuffel al langer tussen kijkcijfers, meestal is het 't minst druk op woensdag en donderdag, bijvoorbeeld bij BvD. Vrijdag of maandag is het 't drukst.
En Hellen Helmink. al was het daarna nog geen leuk personage.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:25 schreef Frey het volgende:
Zoiets had ze ervoor ook al hoor, echt verschrikkelijk. Het is zeker "in de mode"quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:34 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja Bas kijkt ook al; Goh,d'r haar staat er "vlammend" bij.
Heeft ze natuurlijk overgehouden van de brand
LOLquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:41 schreef _bigmac_ het volgende:
hehe. Het is gewoon een ziek wijf met ziek haar.
Behalve een paar jaloerse wijven zal niemand commentaar hebben op de acteerprestaties van Yasmin.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:57 schreef Noa-lynn het volgende:
En Yasmin vindt ik trouwens wel heel goed hoor.
Ja..... lijkt me ook wel leuk.... ik ben in ieder geval benieuwd naar haar acteer prestaties in een film....quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Victoria Koblenko gaat ook spelen in de film Stille Nacht spelen. Daar ben ik erg benieuwd naar. Want ook. Caro Lenssen.
. en Baardje Mus spelen erin.
Druk met de zomerstop.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:54 schreef _bigmac_ het volgende:
ey pberends dan opeens kom je een paar maanden niet in de gtst topics en dan ben je opeens weer terug. Leg eens uit ..
Als ze die dooie pruik maar achterwege laatquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Victoria Koblenko gaat ook spelen in de film Stille Nacht spelen. Daar ben ik erg benieuwd naar. Want ook. Caro Lenssen.
. en Baardje Mus spelen erin.
met zijn KORTE koppie wel te verstaan..quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:40 schreef Noa-lynn het volgende:
Vanavond om 17.45 op Yorin Winston Post met z'n korte koppie in Den Haag life!
Hij presenteert dat.
zeikerd... is het nu al weer niet goed?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Dunnow je avatar
hoezo is Robin grappig?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:58 schreef Svensational het volgende:
Ik vind die geest-verhallijn wel geinig eigenlijk![]()
En Robin is helemaal grappig nu
Beter plan: gewoon het personage Morris helemaal schrappen!...quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:30 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik denk dat ik er erg aan moet wennen dat de rol van Morris weer door een andere acteur wordt gespeeld.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:35 schreef Noa-lynn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij mag maikel zeggenquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:52 schreef Noa-lynn het volgende:
Hé bigmac: Doorschrijfverhaal
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:20 schreef Noa-lynn het volgende:
Maikel is trouwens weer aan de beurt!
Ga je dat nou elke keer zeggen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:51 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja,bigmac dat plaatje vond ik ook nog ergens!
Heeft ze nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga je dat nou elke keer zeggen?
Hou dat op MSN ofzo..
2 afleveringenquote:Op zondag 5 september 2004 09:52 schreef dunn0w het volgende:
Lutein van kranen krijgt gastrol in GTST!
Nieuws
--------------------------------------------------------------------------------
Lutein zal twee afleveringen lang de rol van stuntelige barvrouw spelen in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. Koert Jan de Bruin, die de rol van Dennis Tuinman speelt, zal in de serie verliefd worden op Lutein. Hierbij blijft een zoenscène niet achterwegen... De afleveringen zijn al opgenomen, wanneer ze uitgezonden worden is nog niet bekend. Er schijnt overigens een mogelijkheid te zijn dat Lutein nog een keer terugkeert in GTST, misschien zelfs voor langere tijd...
Bron : http://www.luteinvankranen.nl/
Dat zullen de twee slechts bekeken afleveringen worden in tijdenquote:Op zondag 5 september 2004 10:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
2 afleveringen![]()
Dan kan ze ook meteen wegblijven en hoeft ze niet terug te komenquote:Op zondag 5 september 2004 10:31 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat zullen de twee slechts bekeken afleveringen worden in tijden![]()
Daarom..quote:Op zondag 5 september 2004 10:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dan kan ze ook meteen wegblijven en hoeft ze niet terug te komen![]()
![]()
Ja wel hoor:quote:Op zondag 5 september 2004 12:09 schreef Tom_Tom- het volgende:.
Die Lutein kan niks, toch?.
Ja.. neem Remon van Barneveld bijvoorbeeld ...quote:Op zondag 5 september 2004 12:23 schreef bar_rel het volgende:
oh das die barbie![]()
![]()
laat haar maar weer naar haar belspelletjes gaan idd
begint GTST zo wanhopig te worden...om een blonde-belspel-del in te huren voor 2 afleveringenneem dan iemand anders
![]()
Die heeft haar verstoten hoor...quote:Op zondag 5 september 2004 12:28 schreef BVO het volgende:
Ze is de dochter van Peter-Jan Rens toch?
Gewoon vriendjespolitiek dus.. presenteren kan ze namelijk ook niet.
Niet?quote:Op zondag 5 september 2004 12:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Die heeft haar verstoten hoor...
Die hebben geen contact..
Wat deed jij eigenlijk op www.luteinvankranen.nl???quote:Op zondag 5 september 2004 12:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja wel hoor:
* Onnozel kijken/doen
* Twee uur lang praten over een opgave
En er zijn vast nog heel veel meer dingen waar Lutein goed in is...
Ja dat zeker....quote:Op zondag 5 september 2004 12:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet?
Oh, wist ik niet..
Maja, het blijft een dom mokkel.
stond op www.gtstnews.nlquote:Op zondag 5 september 2004 12:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat deed jij eigenlijk op www.luteinvankranen.nl???
Studeren??? Echt op de universiteit zeg maar???quote:Op zondag 5 september 2004 12:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]Ze studeert psychlogie
Geef my maar:quote:Op zondag 5 september 2004 12:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Studeren??? Echt op de universiteit zeg maar???
Dan komt ze wel heel dom over..
Nog even spammen, iedereen kan nog even zijn of haar top 3 doorgeven wat het volgende tournament betreft.
1) Favoriete Personage, editie 2.
2) Favoriete Mannelijke Personage
3) Favoriete Ruzie/Vete
4) Favoriete Cliffhanger
5) Favoriete Locatie
6) Favoriete Personage uit de serie
7) Favoriete "Kleinere Rol"
8) Anders, namelijk...
Dennis word ook snel verliefd zeg.quote:Op zondag 5 september 2004 09:52 schreef dunn0w het volgende:
Lutein van kranen krijgt gastrol in GTST!
Nieuws
--------------------------------------------------------------------------------
Lutein zal twee afleveringen lang de rol van stuntelige barvrouw spelen in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. Koert Jan de Bruin, die de rol van Dennis Tuinman speelt, zal in de serie verliefd worden op Lutein. Hierbij blijft een zoenscène niet achterwegen... De afleveringen zijn al opgenomen, wanneer ze uitgezonden worden is nog niet bekend. Er schijnt overigens een mogelijkheid te zijn dat Lutein nog een keer terugkeert in GTST, misschien zelfs voor langere tijd...
Bron : http://www.luteinvankranen.nl/
Die is flink bezig (geweest)quote:Op zondag 5 september 2004 12:48 schreef dunn0w het volgende:
OMG
In 1998 heeft Lutein haar vwo diploma behaald op het 'Fons Vitae' Lyceum in Amsterdam Oud-Zuid. Na het atheneum heeft ze een sportopleiding gevolgd. Daarna ging ze aerobicslessen geven. Ondertussen volgde Lutein acteerworkshops en zang- en danslessen. Lutein's hobby's zijn acteren, presenteren, zingen, dansen, sporten, lezen, films kijken, lekker eten, muziek en Formule 1. Op dit moment is Lutein bezig met een studie psychologie aan de Universiteit van Amsterdam. Ook volgt ze de opleiding Theater en Televisie.
bron: luteinvankranen.nl
zappenquote:Op zondag 5 september 2004 13:00 schreef Svensational het volgende:
Lutein is trouwens nu op RTL4
Die volgorde ja..quote:Op zondag 5 september 2004 12:49 schreef BVO het volgende:
Niet dat zo'n belspel wat zegt over je intelligentie natuurlijk, ik denk dat iedereen dom overkomt als je zo vaak hetzelfde moet zeggen enzo..
@dunn0w: Ok.. in die volgorde ook?
quote:Op zondag 5 september 2004 15:03 schreef babette21 het volgende:
ik heb er nog ff over nagedacht maar favo locatie boeit me echt te weinig... Wat valt er nou te kiezen tussen "slaapkamertje van jut" en "kantoortje van jul"... sorry, maar zal mij echt aan m'n kont roesten....
Nee hoorquote:Op zondag 5 september 2004 15:05 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik dacht al dat ik, samen met Tom, de enige was
Eens isquote:Op zondag 5 september 2004 15:03 schreef babette21 het volgende:
1) Favoriete Mannelijke Personage
2) Favoriete "Kleinere Rol"
3) Favoriete Personage uit de serie
ik heb er nog ff over nagedacht maar favo locatie boeit me echt te weinig... Wat valt er nou te kiezen tussen "slaapkamertje van jut" en "kantoortje van jul"... sorry, maar zal mij echt aan m'n kont roesten....
Dat vind ik minder goed werken.. Ten eerste geeft iedereen nu drie keuzes door (het tournament dat we gaan doen moet wat mij betreft bij meer dan de helft in de top 3 zitten), ten tweede kan ik als het heel close is kijken waar "de vaste stemmers" vooral op gestemd hebben, ten derde zie ik zo wie er allemaal gestemd hebben en ten vierde valt er met een poll makkelijk vals te spelenquote:Op zondag 5 september 2004 15:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Maak anders een gewoone poll
Dat wilde ik vorige keer doen, toen kreeg ik oa. Dizer op m'n dak dat het niet eerlijk was.quote:Op zondag 5 september 2004 15:22 schreef Svensational het volgende:
Start anders gewoon een tournament en maak er niet zo'n heisa van welk tournament wordt...Gestemd wordt er toch wel
a. Dat zei ik niet tegen Dizer.quote:Op zondag 5 september 2004 15:28 schreef _bigmac_ het volgende:
Was er niet iemand die toen zij dat hij kon oprotten als hij de spoilers niet wou lezen?/
mby luisterd hij daar nu wel naar.
a: Ik zeg niet dat jij het wasquote:Op zondag 5 september 2004 15:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
a. Dat zei ik niet tegen Dizer.
b. Waarom is ie dan ook niet meer in SC?
Opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 5 september 2004 15:34 schreef _bigmac_ het volgende:
b: Ik weet het niet heb Frey ook niet meer zo vaak gezien de laaste tijd en die is wel boos vanwege die spoilers.
Toelichting:quote:3) Favoriete Ruzie/Vete 34... 4... 12...
2) Favoriete Mannelijke Personage 34... 6... 8...
4) Favoriete Cliffhanger 32... 4 ...10...
5) Favoriete Locatie 28... 2... 9...
6) Favoriete Personage uit de serie 11... 0... 5...
7) Favoriete "Kleinere Rol" 9... 0... 6...
1) Favoriete Personage, editie 2. 8... 1... 2...
8) Anders, namelijk... 6... 1... 2...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaren van trouwe dienst. Ik mis haar nu al...
a. Iedereen z'n eigen smaak.quote:Op zondag 5 september 2004 15:39 schreef _bigmac_ het volgende:
aah. Dus een van de aardigste users die keer op keer stinkend zijn best deed om mooie filmpjes voor ons te maken mag van jou gewoon oprotten?
Dit is dus een reply op bigmac z'n stukjequote:Op zondag 5 september 2004 15:43 schreef Svensational het volgende:
Nou, zoals je het nou zegt bedoel ik het natuurlijk niet. Dat ie heel veel moeite doet met die flimpjes enzo is natuurlijk heel mooi enzo, maar hij moet alleen niet zo zeuren als er ergens een klein spoilertje staat vermeld...Laat hij dat dan in het FB-topic zeggen, want de spoiler heeft hij toch al gelezen en is dus niks meer aan te doen. Voor de rest is het een aardige vent hoor
quote:Op zondag 5 september 2004 15:42 schreef bierjoost het volgende:* vraagt zich af waarom....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaren van trouwe dienst. Ik mis haar nu al...
*vraagt zich af waarquote:Op zondag 5 september 2004 16:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
* vraagt zich af waarom....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op zondag 5 september 2004 16:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
*vraagt zich af waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2004 16:38 schreef Kimmster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op zondag 5 september 2004 16:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op zondag 5 september 2004 18:41 schreef BVO het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien wat er met
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gebeurd
Correct en tevens juist...
quote:Op zondag 5 september 2004 18:59 schreef Bupatih het volgende:
Doe niet zo gemeen, BVO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze boycotten dit topic toch, dus het heeft weinig zin..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op zondag 5 september 2004 19:03 schreef Tom_Tom- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op zondag 5 september 2004 19:07 schreef Noa-lynn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Yasmin kan niet bij stefano blijven ivm haar schuldgevoelensquote:Op zondag 5 september 2004 18:11 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik ben bang dat de relatie van Stefano en Yasmin snel over is.Wat denken jullie?
Dat gaat niet, het staat op videoband. Er komt zo wel wat aanquote:Op zondag 5 september 2004 19:46 schreef _bigmac_ het volgende:
hahapost het filmpje even
thnx!!!!quote:
dus?quote:Op zondag 5 september 2004 20:09 schreef dunn0w het volgende:
Frey.., je plaatje is onscherp..
Alles met Ludo is coolquote:Op zondag 5 september 2004 20:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
dat is niet cool.
jouw onderschrift trouwens...(of sigh hoe heet datquote:Op zondag 5 september 2004 20:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Alles met Ludo is cool
Dat GAAT ze toch??...twas tog al zekerquote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef digispeed het volgende:
He niks verkeerd over Martine he !
Als zij er aan het eind van dit jaar uit gaat, ga ik sterk overwegen niet meer
te kijken.
hahaha nu kijk ik nog meer uit naar de dag dat Martine uit de serie gaatquote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef digispeed het volgende:
He niks verkeerd over Martine he !
Als zij er aan het eind van dit jaar uit gaat, ga ik sterk overwegen niet meer
te kijken.
Moet je horen wie het zegtquote:Op zondag 5 september 2004 21:33 schreef Svensational het volgende:
bigmac, niet zo onaardig.
Ik stelde nog een voorwaardequote:Op zondag 5 september 2004 21:44 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt![]()
met ze frey donder maar op![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 19:03 schreef Tom_Tom- het volgende:En als Yasmin uit de serie gaat, ga ik een héle boze brief naar GTST schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
kuttekop !quote:Op zondag 5 september 2004 21:29 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
hahaha nu kijk ik nog meer uit naar de dag dat Martine uit de serie gaat![]()
![]()
![]()
ja die is inderdaad erg leukquote:Op zondag 5 september 2004 22:33 schreef Bupatih het volgende:
Haha, die boer van Laura...oh gadver![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 01:31 schreef Svensational het volgende:
@ Dizer: Je hebt een foutje gemaakt. PO heb je Janine er tussen gezet
Kom op zeg, das toch net een spook daarquote:
Godverredomme jij vuile klootzak. Ik praat niet meer met jou. Echt ik ga vanaf NU niet meer reageren op jou. Echt niet....nee echt niet. Vuile klootzak....ik praat niet met klootzakken.quote:Op maandag 6 september 2004 12:42 schreef Svensational het volgende:
Kom op zeg, das toch net een spook daar
quote:Op maandag 6 september 2004 12:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Godverredomme jij vuile klootzak. Ik praat niet meer met jou. Echt ik ga vanaf NU niet meer reageren op jou. Echt niet....nee echt niet. Vuile klootzak....ik praat niet met klootzakken.
Hm tja ik vind haar er mooi op staan hoor. Welke vind jij dat het mooist? wendela zeker, burgerlijk tienersletje spreekt de tienerjongen aan....oh wacht nu zit ik te vervooroordelen...quote:Op maandag 6 september 2004 12:58 schreef Svensational het volgende:
Normaal ziet ze er wel leuk uit, maar niet op die foto
Kóúd? Príéménd???quote:Op maandag 6 september 2004 13:14 schreef Dada het volgende:
Ik vind het maar koude, priemende ogen hoor. Niets moois aan. Ik vind lieke zowiezo niet mooi.
Hoe bedoel je ??quote:Op maandag 6 september 2004 00:23 schreef Svensational het volgende:
@digispeed: Er zijn clubs waar je een clubset kunt aanvragen voor je "La hafkamp" club
Nou een achtergrond enzo en een welkomstlogo en een skinnie (waar je nu je fok-icon voor gebruiktquote:Op maandag 6 september 2004 14:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ??
weet je zo'n site ?quote:Op maandag 6 september 2004 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou een achtergrond enzo en een welkomstlogo en een skinnie (waar je nu je fok-icon voor gebruikt)
net.clubs.nl/skinniesquote:Op maandag 6 september 2004 14:19 schreef digispeed het volgende:
[..]
weet je zo'n site ?
thnx!quote:Op maandag 6 september 2004 19:17 schreef Frey het volgende:
De overige bloopers en de De Mol Song, een liedje dat sylvester zong in GTST.
*klik*
ook.quote:Op maandag 6 september 2004 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Martine/papa van Frits
toch
Idd..die foto op de Veronica gids...quote:Op maandag 6 september 2004 19:59 schreef mark_03 het volgende:
Inge staat echtop de foto ... beter dan die Veronica cover van een paar weken geleden.
hahaquote:Op maandag 6 september 2004 20:10 schreef _bigmac_ het volgende:
Ooh mijn god de eerste tonen van een nieuwe relatie in gtst Valerie en Ludo.
En ze drinkt ook nog niet... ze houdt het best lang vol zonder vochtquote:Op maandag 6 september 2004 20:12 schreef Remzz het volgende:
4 dagen geen gtst gezien, Ludo is nog steeds failiet, Benjamin leeft nog steeds in zijn eigen wereld en Nina praat nog steeds niet
haha zo gaat het in soapland hequote:Op maandag 6 september 2004 20:12 schreef Remzz het volgende:
4 dagen geen gtst gezien, Ludo is nog steeds failiet, Benjamin leeft nog steeds in zijn eigen wereld en Nina praat nog steeds niet
GTst #85: Nina,dat ze het volhoudt zonder voedsel/drankquote:Op maandag 6 september 2004 20:15 schreef _bigmac_ het volgende:
Heeft iemand trouwens al weer een topic klaar staan ?
Hé, zo iets zei ik ook alquote:Op maandag 6 september 2004 20:21 schreef _bigmac_ het volgende:
Robin : i see dead people
quote:Op maandag 6 september 2004 20:34 schreef Dizer het volgende:
Ennuh Benjamin: Homo's![]()
Nee, ik vond het echt een hele goede aflevering! IJzersterk en zeer donker aflevering!!quote:Op maandag 6 september 2004 20:46 schreef Dada het volgende:
Ik vond de eerste helft zo tegenvallen dat ik van de 2de helft alleen isabella en het einde echt heb opgevangen. Het einde was goed maar verder vond ik het echt tegenvallen. Komt vooral door die "benjamin is een geest" verhaallijn. die vind ik echt ongelooflijk waardeloos.
Ja, vreselijke verhaallijn.quote:Op maandag 6 september 2004 20:46 schreef Dada het volgende:
Ik vond de eerste helft zo tegenvallen dat ik van de 2de helft alleen isabella en het einde echt heb opgevangen. Het einde was goed maar verder vond ik het echt tegenvallen. Komt vooral door die "benjamin is een geest" verhaallijn. die vind ik echt ongelooflijk waardeloos.
Alleen als 'ie over Rosa gaat!quote:Op maandag 6 september 2004 21:03 schreef BVO het volgende:
Kan ik de volgende openen?.
quote:Op maandag 6 september 2004 21:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Alleen als 'ie over Rosa gaat!
Ik heb er een goede reden voorquote:Op maandag 6 september 2004 21:08 schreef Dizer het volgende:
Rosa... moet dat?
Ach jah, waarom ook niet
Ik hoop niet dat dat lang gaat duren.quote:Op maandag 6 september 2004 21:01 schreef dunn0w het volgende:
Ja... maar dat Robin hem nou kan horen.. vind ik wel dom.
Rosa is toch leuk?quote:Op maandag 6 september 2004 21:27 schreef ZOWIEE het volgende:
Rosa
Ik deel jullie 'liefde' voor Rosa niet geloof ik, misschien áls ze een grotere rol krijgt, nu is het alleen maar: 'Meneer Sanders, er is bezoek voor u'quote:Op maandag 6 september 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Rosa is toch leuk?.
Ze verdient een vaste rol.
Nee. Oprechte, ware liefde.quote:Op maandag 6 september 2004 21:44 schreef Dada het volgende:
Even eerlijk jongens, is die liefde voor rosa soms een flauwe grap ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |