Echt!quote:Op donderdag 2 september 2004 19:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Er komt een nieuwe Morris.... morgen in RTL Boulevard wordt bekend gemaakt wie!
Geert Hoes vertrekt naar Costa!
Sorry enne kan ik dat nog veranderen?quote:Op donderdag 2 september 2004 19:11 schreef BVO het volgende:
Mooie OP.
Het moet alleen GTST #83 zijn.
Volgende keer een topic niet zo vol baggeren/spammen..
quote:Op donderdag 2 september 2004 19:08 schreef Fokkie2004 het volgende:
Dennis Tuinman als Koert-Jan de Bruijn
quote:Op donderdag 2 september 2004 19:16 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dan wordt Morris zeker het eerste personage dat door 3 verschillende vaste acteurs is neergezet ? En dan laat ik de tijdelijke vervangers van Govert Harmsen en Charlie even buiten beschowuingquote:Op donderdag 2 september 2004 19:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Er komt een nieuwe Morris.... morgen in RTL Boulevard wordt bekend gemaakt wie!
Geert Hoes vertrekt naar Costa!
misschien gaat morris erop vooruitquote:Op donderdag 2 september 2004 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt Morris zeker het eerste personage dat door 3 verschillende vaste acteurs is neergezet ? En dan laat ik de tijdelijke vervangers van Govert Harmsen en Charlie even buiten beschowuing
Dian toch ook ?quote:Op donderdag 2 september 2004 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt Morris zeker het eerste personage dat door 3 verschillende vaste acteurs is neergezet ? En dan laat ik de tijdelijke vervangers van Govert Harmsen en Charlie even buiten beschowuing
hoe kun je dan een mening geven over een site als je het niet eens gezien hebt, je zit hier dus gewoon weer is vervelend te zijn.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:52 schreef _bigmac_ het volgende:
ja er staat jij mag dit niet zien ofo.,
omdat je niet bent aangemeld op clubs. en ik zie een lelijke achtergrond. van een hele lelijke vrouw.
jij zit zelf vervelend te zijn met je pro Martine gedoe.quote:Op donderdag 2 september 2004 19:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
hoe kun je dan een mening geven over een site als je het niet eens gezien hebt, je zit hier dus gewoon weer is vervelend te zijn.
BTW Inge Ipneburg vind ik geen lelijke vrouw, ik hoop er op 49 jarige leeftijd er ook nog tseeds zo uit te zien. Ze heeft nml een goeie kop.
Nee, Dian is slechts door 2 actrices neergezet. (Lotte van Dam en Chris Jolles)quote:Op donderdag 2 september 2004 19:56 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dian toch ook ?
Ja, zou hij het zoontje van Pascalle zijn ?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:11 schreef Nyluzzz het volgende:
Fantastische acteerprestatie van Lucas!
Ga dan gewoon een keer weg als je alleen maar kunt zeurenquote:Op donderdag 2 september 2004 19:45 schreef Frey het volgende:
Wat doen al die spoilers nou weer in de OP![]()
Ook rosa moet op de kleintjes gaan lettenquote:Op donderdag 2 september 2004 20:16 schreef Svensational het volgende:
Ludo is weer geweldig"ik betaal je om sinaasappels uit te persen"
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Stefano : de nadruk komt op de rug te liggen![]()
Das grappigquote:Op donderdag 2 september 2004 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]. haha
.
Haha yeah right!quote:Op donderdag 2 september 2004 20:36 schreef bar_rel het volgende:
Isabella draait erweer om heen natuurlijk,het komt natuurlijk pas uit met de dubbele aflevering van de Kerstcliff![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:33 schreef digispeed het volgende:
wat zal isabella gaan zeggen ?
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuke aflevering weer..
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Stefano : de nadruk komt op de rug te liggen![]()
Ja die Yasmin is tof. ze post nu ook op forum he.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:42 schreef Noa-lynn het volgende:
Leuke opmerking van Ludo tegen Rosa over zijn sinaasappelsap:Ik betaal je toch niet om na te denken.Ik betaal je om sinaasappels te pellen!
En Ludo's lieve vader kant kwam weer om de hoek.Maar niet zo'n slimme zet.
Yasmin Delil die Nina speelt is echt goed!
Haha ... tuurlijk!!quote:Op donderdag 2 september 2004 20:45 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja die Yasmin is tof. ze post nu ook op forum he.
In dit topic?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:45 schreef digispeed het volgende:
rond 21.30 uur heb ik weer een samenvatting
Ja echt,Yasmin post ook.Onze enige echte Nina zit op www.goede-tijden-slechte-tijden.nl gewoon onder de naam Yasmin.Leuke meid!quote:Haha ... tuurlijk!!
Lol ik ga meteen kijken!quote:Op donderdag 2 september 2004 20:53 schreef Noa-lynn het volgende:
[..]
Ja echt,Yasmin post ook.Onze enige echte Nina zit op www.goede-tijden-slechte-tijden.nl gewoon onder de naam Yasmin.Leuke meid!
Jah maar er komt weer een nieuwequote:Op donderdag 2 september 2004 21:01 schreef digispeed het volgende:
leuke meid die Nina
Hehehe ik zat hier ook te gierenquote:Op donderdag 2 september 2004 20:42 schreef Noa-lynn het volgende:
Leuke opmerking van Ludo tegen Rosa
Niet acteren? Dat neem je terug jij!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:08 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hehehe ik zat hier ook te gieren![]()
"*snif snif... Wat is dit..?"
"Sinaasappelsap uit pak, meneer"
"WAT?!IK BETAAL JE NIET OM NA TE DENKEN, MAAR OM SINAASAPELSAP TE PERSEN!!!"
hahaha *ligt weer in een deuk
Prachtig, die Ludo altijd
Ik vind t alleen echt achterlijk dat ze blonde kinderen nemen voor die kinderen van Ludo en Janine
En Dorothea kan echt niet acteren!!!!! Whaaa!!!
Neequote:Op donderdag 2 september 2004 21:11 schreef Fokkie2004 het volgende:
Niet acteren? Dat neem je terug jij!![]()
Hoe kan je dr niet zien.. je kan dr niet omheenquote:Ik zie wat jij niet ziet en het is: Dorothea!
Omdat ze mischien met geesten kan praten, wat wij niet kunnen zienquote:Op donderdag 2 september 2004 21:13 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee
Ik vind dat ze veel te overdreven doet. Laura ook overigens.
[..]
Hoe kan je dr niet zien.. je kan dr niet omheen
Jette acteert geweldigquote:Op donderdag 2 september 2004 21:13 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik vind dat ze veel te overdreven doet. Laura ook overigens.
Dorothea toch ook?quote:Op donderdag 2 september 2004 21:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Jette acteert geweldig![]()
Ik ben niet lid dus ik zie niksquote:Op donderdag 2 september 2004 21:26 schreef digispeed het volgende:
ok de samenvatting staat op mn site
Geen zin in he!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:29 schreef digispeed het volgende:
moet je ff lid worden he schat
3) Favoriete Ruzie/Vetequote:Op donderdag 2 september 2004 21:34 schreef BVO het volgende:
Ok... zijn verschillende mogelijkheden voor een tournament;
1) Favoriete Personage, editie 2.
2) Favoriete Mannelijke Personage
3) Favoriete Ruzie/Vete
4) Favoriete Cliffhanger
5) Favoriete Locatie
6) Favoriete Personage dat inmiddels uit de serie is
7) Favoriete "Kleinere Rol"
8) Anders, namelijk...
Als iedereen even zijn of haar top 3 doorgeeft, zien we welke het populairst is.
Jeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 2 september 2004 21:36 schreef Bupatih het volgende:
gekke_sandra is terug
quote:Op donderdag 2 september 2004 21:37 schreef Fokkie2004 het volgende:
Maar ik wil het liefste Favoriete Cliffhanger
Cliffhanger/Personage dat eruit is/Ruzie/Vete ... Zo goed?quote:Op donderdag 2 september 2004 21:40 schreef BVO het volgende:
[..].
Zet ze dan ook even in de goede volgorde..
quote:Op donderdag 2 september 2004 21:39 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeej![]()
Niemand is lidquote:Op donderdag 2 september 2004 21:55 schreef digispeed het volgende:
kijk maar op mn site, daar staan ze
http://tv.clubs.nl/lahafkamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.goodgames.nl
Hij was te gek! Hij vermoorde Laura toen bijna toen hij gearesteerd werdquote:Op donderdag 2 september 2004 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Die gozer vond ik eng vroeger
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Morris ging zusters kietelen.
Hij bedoelt zeker broeders.
Welkomquote:Hallo mensen,
Men eerste post in dit forum
Ookal zwerf ik hier al zon jaartje rond....ik kon niet registreren vanwege hotmaill maar das nu wel goed via me provider anyway waarom ik hier post is omdat ik gtst vet vind en ik hier dus wel vaker te vinden zal zijn
dit klinkt erg maarja
laterss
Mij zijn: Sjors,Benjamin,Milanquote:Op donderdag 2 september 2004 22:35 schreef digispeed het volgende:
ik vond hem matig
mijn favoriete top 3 acteurs/actrices zijn :
1.Dian Alberts (Chris Jolles)
2.Martine Hafkamp (Inge Ipenburg)
3.Laura Selmhorst (Jette van der meij)
waha Sjors en Milanquote:Op donderdag 2 september 2004 22:58 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Mij zijn: Sjors,Benjamin,Milan
Hij ruleertquote:Op donderdag 2 september 2004 22:45 schreef digispeed het volgende:
hij had van die vieze enge ogen
Neeuhh van Inge Schrama hoor je niks meer hoor... Let jij maar is op ik bedoel in plaats van Milan eiluk Ludo en Martinequote:Op donderdag 2 september 2004 23:00 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
waha Sjors en Milan
die mensen als die met gtst stoppen hoor je er nooit meer wat van.
Haha Robert Alberts.....quote:Op donderdag 2 september 2004 23:02 schreef Frey het volgende:
Mijn top 3 acteurs is:
1. Erik de Vogel
2. Wik Jongsma
3. Wilbert Gieske
Wat toevallig, want dit is mijn top 3 personages:
1. Ludo Sanders
2. Govert Harmsen
3. Robert Alberts
![]()
Ludo kan zo heerlijk arrogant zijn, maar het past ook wel heel goed bij hemquote:Op donderdag 2 september 2004 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die arme politieman krijgt ook altijd de wind van voren van Ludo.
Alstjeblieft hou daar nou gewoon mee op. Fokkie2004 is toch een baggeruser dus over spoilers gaan lopen zeuren heeft bij hem geen zinquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:57 schreef Dizer het volgende:
Sommige mensen hebben hier geen verstand van acteurs. Dorothea? C'mmon zeg!!
En Laura acteert juist heel goed!
En wat doen die spoilers nou weer in de OP? Waarom geen spoilertags?
Dorothea isquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:57 schreef Dizer het volgende:
Sommige mensen hebben hier geen verstand van acteurs. Dorothea? C'mmon zeg!!
En Laura acteert juist heel goed!
En wat doen die spoilers nou weer in de OP? Waarom geen spoilertags?
Ik vind de spoilers zelf vervelend. Ze horen niet in een OP te staan, en mocht dat wel het geval zijn dan zijn er spoiler tags.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Dorothea is.
.
En dat gezeur over die spoilers vind ik ook vervelend worden..
Jah ik ben het ook zat.. dat gezeur altijd!quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:09 schreef Svensational het volgende:
Wat maak je je toch druk over een paar spoilers?Ga dan gewoon weg als je er niet tegen kan
![]()
en jij bentquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:15 schreef Breakie het volgende:
[..]
Jah ik ben het ook zat.. dat gezeur altijd!![]()
RealSteviow alias Steviow alias duneon alias Fokkie2004.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
en jij bent
Prima.. lekker spoilers plaatsen.. geen probleem!quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:09 schreef Svensational het volgende:
Wat maak je je toch druk over een paar spoilers?Ga dan gewoon weg als je er niet tegen kan
![]()
Ja sorry hoor. Als iedereen ze gewoon zou gebruiken zou je mij niet horen, maar elke keer hier zeggen dat je dat wil hebben heeft ook geen zin, is een beetje topic vervuiling. Ga dan even naar het feedback-topic om er daar wat van te zeggen. Oh, en ik bedoel het goed dus zie het niet als een aanval op jouquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Prima.. lekker spoilers plaatsen.. geen probleem!
*loopt weg en mompelt over iets dat heet spoilertags..*
Dank jequote:Op donderdag 2 september 2004 22:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Welkom.
Wat is nou belangrijker, GTST of de kermisquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ok volgens mij ga ik de aflevering van vanavond missen vanwege kermis ,of ik moet om half negen pas heen gaan..we zullen zien..ik wil natuurlijk niet missen dat Isabella gaat ''bekennen''
![]()
Naja Kermis vandaag maar ff..hoor net dat ik weg ga dus ik zie het maandag wel weerquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat is nou belangrijker, GTST of de kermis![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 21:34 schreef BVO het volgende:
Ok... zijn verschillende mogelijkheden voor een tournament;
4) Favoriete Cliffhanger
3) Favoriete Ruzie/Vete
5) Favoriete Locatie
Dat klopt... Ik was realsteviow,steviow,zeepie,duneon en breakie maar 1 iemand was ik niét en dat was fokkie2004!quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:21 schreef BVO het volgende:
[..]
RealSteviow alias Steviow alias duneon alias Fokkie2004.
Jij was wél Fokkie2004quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:14 schreef Breakie het volgende:
[..]
Dat klopt... Ik was realsteviow,steviow,zeepie,duneon en breakie maar 1 iemand was ik niét en dat was fokkie2004!
Ik heb besloten forum.fok.nl voor altijd achter me te laten maar ik eis dat fokkie2004 niet meer geband word omdat zij er niks mee te maken had maar goed ik weet het ... een ban is een ban en daar ga ik me aanhouden en heel erg sorry voor het ongemak![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:14 schreef Breakie het volgende:
[..]
Dat klopt... Ik was realsteviow,steviow,zeepie,duneon en breakie maar 1 iemand was ik niét en dat was fokkie2004!
Ik heb besloten forum.fok.nl voor altijd achter me te laten maar ik eis dat fokkie2004 niet meer geband word omdat zij er niks mee te maken had maar goed ik weet het ... een ban is een ban en daar ga ik me aanhouden en heel erg sorry voor het ongemak![]()
Goed dan vind je dat, Maar ik ga nu voorgoed... Het gaat jullie goedquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:20 schreef Svensational het volgende:
[..]Fokkie2004 was je ook
Dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:37 schreef Bupatih het volgende:
EN IK DAN
Haha fokkie2004 was jij ook. Tering hoe vaag moet je zijn om met zoveel nicks verbannen te worden? Ben je dan knap of gewoon hartstikke getikt? Ach je hebt tenminste een keer een gtst topic geopend.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:14 schreef Breakie het volgende:
Tss.stom-stommerdquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is duidelijk.
Ook kutkloons vinden je niet leuk..
Who the fuck is Joris Putman ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:01 schreef Iwan1976 het volgende:
En de rol van Morris III wordt vanaf 25 oktober gespeeld door: Joris Putman!
Hij heeft in de RTL4 politieserie 'Blauw Blauw' de rol van Casper gespeeld, de zoon van Rick Engelkes...quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:02 schreef DaMart het volgende:
Who the fuck is Joris Putman ?:')
![]()
Oh nee, niet die aapquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij heeft in de RTL4 politieserie 'Blauw Blauw' de rol van Casper gespeeld, de zoon van Rick Engelkes... En in 'Goudkust' heeft hij in het laatste seizoen nog even de rol van Tijmen Visser gespeeld.
Dit topic is nog lang niet vol.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey mensen ik wil het volgende topic graag posten heb er erg mijn best opgedaan.
Ik heb het ook net klaar. straks zou het wel weer snel gaan tijdnes gtst. en erna.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dit topic is nog lang niet vol..
Ey ik ben die fok2004 aap niejquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:44 schreef Bupatih het volgende:
En niet (zinloos) vol gaan posten, _bigmac_
Gewoon rustig wachten
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:56 schreef Frey het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoevaak die scenes met Benjamin als geest over moesten![]()
Kan me best voorstellen dat ze steeds in de lach schoten met Winston die daar staat te zwaaien en zij moeten doen alsof ze hem niet zien![]()
ga je niet ver in dat fan gebeuren ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:20 schreef digispeed het volgende:
Ik heb vandaag ook kleding gekocht van het merk wat Martine draagt, is echt mooi
trouwens hardstikke duur, maar wel sjiek
de site van deze designer
www.moniquecollignon.com
nee ik ben altijd al fan geweest van couture kledingquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:23 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ga je niet ver in dat fan gebeuren ?
Ja maar hij is nu een geest.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:26 schreef nlboy het volgende:
Snap eigenlijk niet hoe het nou zit met Benjamin. (3 dagen geen GTST gezien)
Ik zie hem staan, maar iedereen negeert hem...![]()
Hij is toch dood?
Hij is op zich eig wel een mannetje, om te zien.. hoe oud is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:11 schreef RedGuy het volgende:
[afbeelding].
Ken je hem wel ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:31 schreef digispeed het volgende:
ik vind t n eikeltje
haha de beste ja hoor daarom zijn ze ook gestoptquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:33 schreef pberends het volgende:
LOL @ die site: http://members.lycos.nl/Goudkust_Forever/
ja hij speelde mee in oeroeg de film, toen vond ik m al een eikeltjequote:Op vrijdag 3 september 2004 20:32 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ken je hem wel ?
is er tenminste nog iemand slecht in de serie, ik vind ze allemaal softies !quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Nu zorgt ze er voor dat Isabella optieft maar het blijft een slecht persoon.
Je gespam word nu irri hoor je blijft maar met je club en dat wij lid moeten worden.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:37 schreef digispeed het volgende:
rond 22.30 uur heb ik een samenvatting van vandaag weer op m'n site.
zijn jullie al lid geworden ??
Helemaal niet ik post altijd tussen de aflevering door.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:35 schreef Bupatih het volgende:
_bigmac_ probeert het topic vol te posten
Rosa was inderdaad leuk vandaag. Echt lief van ik wil u mijn loon wel geven.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Rosa!.
. Wat een schat.
En Benjamin moet oprotten ja, met z'n slechte engelengeacteer.
Know way ik heb hem al geclaimt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:41 schreef BVO het volgende:
Het volgende topic is voor mij![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:42 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
no way ik heb hem al geclaimt.
Ludo is gewoon een beetje raar.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik had een knuffel verwacht van Ludo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ludo is gewoon een beetje raar.Of ze krijgt eindelijk wat met GovertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uberLOL @ http://members.lycos.nl/Goudkust_Forever/gal03-22.jpgquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:35 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
haha de beste ja hoor daarom zijn ze ook gestopt![]()
Jij hebt er al zo veel gdaanquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:44 schreef BVO het volgende:
Aan topics claimen doen we niet.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Ey Robinquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
uberLOL @ http://members.lycos.nl/Goudkust_Forever/gal03-22.jpg
Die gast roeleerde toen![]()
![]()
ik ga me eerlijk gezegd aan JOU irriteren enquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Je gespam word nu irri hoor je blijft maar met je club en dat wij lid moeten worden.
Laat _bigmac_ toch even.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:44 schreef BVO het volgende:
Aan topics claimen doen we niet.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
En ook geenquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Laat _bigmac_ toch even..
Als het maar geen Isabella-moet-dood-topic wordt!.
nee neequote:Op vrijdag 3 september 2004 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Laat _bigmac_ toch even..
Als het maar geen Isabella-moet-dood-topic wordt!.
Over wie?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:47 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
nee nee![]()
Het gaat over iets heel anders.
jij zegt 10 keer in een topic dat er een samenvatting op je school bent.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik ga me eerlijk gezegd aan JOU irriteren en
Ik denk dat iedereen zich een beetje aan jou irriteerd.
ik spam niet, geef alleen maar aan dat er een samenvatting is , die bekeken kan worden.
het is niet verplicht ofzo.
groetjes
jen
jij zegt 10 keer in een topic dat er een samenvatting op je club staat.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik ga me eerlijk gezegd aan JOU irriteren en
Ik denk dat iedereen zich een beetje aan jou irriteerd.
ik spam niet, geef alleen maar aan dat er een samenvatting is , die bekeken kan worden.
het is niet verplicht ofzo.
groetjes
jen
Iets met Morris Morris en Morrisquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Over wie?.
Anders zet ik mijn ode aan Rosa klaar![]()
ja zo is de topic gauw vol met dubbele berichten je gezanik.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:48 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
jij zegt 10 keer in een topic dat er een samenvatting op je club staat.
Do you think i care?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:51 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja zo is de topic gauw vol met dubbele berichten je gezanik.
ik ben klaar met jou.
nee maar dat hoeft ook niet !quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Do you think i care?
Hij zeikt anders als een wijf.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:53 schreef digispeed het volgende:
ik d8 dat big mac een man was ??? !!!
Zo af en toe wel jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zeikt anders als een wijf.
quote:Naast Geert Hoes zal ook Maria Kooistra(ex-GTST)
een rol gaan spelen in het nieuwe Costa! seizoen.
Over de rol van Maria is nog niets bekend.
Vanaf 21 maart is Costa! seizoen 4 te zien
volgens berichtenquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zolang Maria maar niet in GTST gaat spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aha die beer mocht 10 afl's mee doenquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:57 schreef Frey het volgende:
http://members.lycos.nl/Goudkust_Forever/eva.htm
http://members.lycos.nl/Goudkust_Forever/beer.htm
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:58 schreef _bigmac_ het volgende:
volgens berichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
.
LOL @ Beerquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:57 schreef Frey het volgende:
http://members.lycos.nl/Goudkust_Forever/eva.htm
http://members.lycos.nl/Goudkust_Forever/beer.htm
Veel afleveringenquote:Koert-Jan de Bruyn speelde van aflevering 915 t/m 925 (laatste aflevering) de rol van Beer van Nispen.
En ja dat is al gelijk te langquote:
haha ja ik merkte het ook al op . Die is echt gekomen puur om het voor het einde nog spannend te maken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL @ Beer
[..]
Veel afleveringen
Met je rechtermuisknop selecteren wat er tussen de spoiler tags staat.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:17 schreef kleinetrom het volgende:
en toch wil ik die spoilers kunnen lezen!!!
hoe doe ik dat??
quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:19 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Met je rechtermuisknop selecteren wat er tussen de spoiler tags staat.
of gewoon rechtermuisknop en dan klik je op alles selecteren.Ik bedoelde bij de eerste linkermuisknopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toen ging de wekkerquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb wel met Fajah Lourens...telt dat ook?
Ik heb trouwens nog een tip voor je .quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:23 schreef kleinetrom het volgende:
hey cool! ( over die spoilers)
maarre, yasmin lag op haar rug...??
en hoe zit het met die adosupportters, zei isabella dat echt? zullen ze leuk vinden!!!
oke ik zet er even spatsies tussenquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:33 schreef kleinetrom het volgende:
voor de zekerheid: vertel even hoe ik ze aanmaak...denk niet dat ik iets te weten zal komen voor jullie dat doen, maar goed...geldt ook voor speculaties, toch?
wel gaaf dit, lees de hele week al mee! en heb de dvd besteld..haha!
mafquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:37 schreef _bigmac_ het volgende:
haha people check dit
http://www.oomgovert.tk/
Ja ik vind het ook wel weer leuk, maar ik moet wel weer effe wennen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey Charmed_Angel leuk dat je nu weer gtst kijkt,
aah een gtst kenner die niet alle newbies kent.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel weer leuk, maar ik moet wel weer effe wennen.
Elke dag om 8 uur voor de tv. Meestal zat ik dan lekker achter internet.
Ow ja en ik vind Stefano nog steeds een lekker ding![]()
Ik weet wel dat ik Isabella nog steeds een dom wijf vind en dat fajah (weet even niet hoe ze in de serie heet) absoluut niet kan acteren. (ik heb vorig seizoen ook een aantal afleveringen gezien)quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
aah een gtst kenner die niet alle newbies kent.
Wie vind je tot nu toe het zwakst?
Ja, na een wilde nacht...quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:26 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En toen ging de wekker![]()
hehe Fajah heeft nog nie tveel gedaan dit siezoen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik Isabella nog steeds een dom wijf vind en dat fajah (weet even niet hoe ze in de serie heet) absoluut niet kan acteren. (ik heb vorig seizoen ook een aantal afleveringen gezien)
Yasmin heet ze...quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik Isabella nog steeds een dom wijf vind en dat fajah (weet even niet hoe ze in de serie heet) absoluut niet kan acteren. (ik heb vorig seizoen ook een aantal afleveringen gezien)
haha ey zeg Buba jij poste hier laatst een site van rotterdamers die allemaal gekke gtst filmpjes hadden gemaakt. Wat is die site ook al weer?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, na een wilde nacht...en dan doe ik mijn ogen open, ligt Fajah nog steeds naast me
![]()
Jazekerquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:47 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ben je trouwens bekend met het feit dat isabella :
Nina heeftontvoerd
Benjamin heeft vermoord
en Scala in de fik heeft gezet.
Ja het schiet mij ook ineens binnen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yasmin heet ze...![]()
It's Bupa for youquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:47 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
haha ey zeg Buba jij poste hier laatst een site van rotterdamers die allemaal gekke gtst filmpjes hadden gemaakt. Wat is die site ook al weer?
Toen ik nog gtst keek, toen speelde zij er ook al in, en toen mocht ik er al nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Thats why she is a bitch.
Heb der nooit gemogen die vieze bitch.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen ik nog gtst keek, toen speelde zij er ook al in, en toen mocht ik er al niet![]()
eeuh bedankt ofzo.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:53 schreef digispeed het volgende:
voor iedereen die geen membership heeft op GTST.nl hierbij de nieuwste de looks van :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kim was leuk! EN Hedwig !quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:55 schreef _bigmac_ het volgende:
Heb je trouwens nog meer pics ??
van oude vergeten spelers ofzo ?
Ja ik hoorde laast dat Wilbert Giesk al 57 isquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:57 schreef digispeed het volgende:
maar ik vind haar er wel heel erg goed uit zien voor dr leeftijd, ze is al 49 nml
Ja Kim was leuk en Hedwig die was altijd zo lekker dom maar ook weer liefquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kim was leuk! EN Hedwig !
robert heb ik altijd een sukkeltje gevonden. En Jef lijkt op de vader van een oude briendin van mijquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:00 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja Kim was leuk en Hedwig die was altijd zo lekker dom maar ook weer lief
[afbeelding]
Robert plaatje
Die heb ik niet. Maar hij was precies hetzelfde als Jef, ook het karakter enzoquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:03 schreef _bigmac_ het volgende:
haha echt waarpost eens een foto van hem dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |