quote:Welk kamp wint de eerste Robinson proef? (3 punten).
Ik heb dat zelf ook heus wel direct door. Is al aangepast...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:18 schreef Tania18 het volgende:
Het plaatje doet het nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank je static, het was weer gezellig dat je er wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:18 schreef static het volgende:
*plakkerdeplak*
Hee, het plaatje deed het nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook heus wel direct door. Is al aangepast...
Maar ik was allereerstquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat hij zei.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dank je static, het was weer gezellig dat je er wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond mij verhaaltje ook wel leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:18 schreef BVO het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn promoplaatje blijft geweldig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:22 schreef Duiveltja het volgende:
Diepgaande gesprekken hadden jullieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neeeeequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:20 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga, want dat hoort als Sven een nieuw topic opentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar volgens mij heb ik alle afleveringen nu toch al op zijn minst 3 keer gezienquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neeeeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt dus ook gelezen dat er wel Friends op tv was? (LaPo)
Zekerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond mij verhaaltje ook wel leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok doeiquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoi!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En meteen doei!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Juist, dat was ik nog vergeten in de OP te zetten van je polltopicquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie gaan er winnen? De Nederlanders of de Belgen... iedereen zegt tot nu toe de Nederlanders, ik denk dat ik maar voor de Belgen ga.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik hou wel van polls enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist, dat was ik nog vergeten in de OP te zetten van je polltopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Staat er nu wel bijJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik twijfelde trouwens tussen dit topic en een soaptopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja, BS was hier dit weekend (met nog een andere Fok!ker), en zij stond ingelogd en daarom reageerde ik in je fotoboek. Maar die stem op jullie komt echt van haar!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:24 schreef Svensational het volgende:
Maar nou ff toegeven: Jij stemde laatst onder BP's account op mij en BVO?? Want je reageerde ook via BP op mij FB-reactie...
a. Zij kent BVOnietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, BS was hier dit weekend (met nog een andere Fok!ker), en zij stond ingelogd en daarom reageerde ik in je fotoboek. Maar die stem op jullie komt echt van haar!
a. Oh jawel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:30 schreef Svensational het volgende:
a. Zij kent BVOniet
b. Zij weet niet dat jullie mij Svurno noemen.
c. Was die andere Fok!ker RedGuy (Kekeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeft Tom_Tom- je hier naar toe gestuurd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:33 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind Keke een werkelijk toffe naam.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was er een tournament?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeft Tom_Tom- je hier naar toe gestuurd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouwens, jij had ook mee moeten doen aan het tournament!!! Je hebt volgens mij al meer posts dan static hier in SC..
quote:Tania18 - maandag 30 augustus 2004 @ 23:23
Mannen worden gewoon steeds grotere watjes, daardoor kunnen ze nergens meer tegen
OK, kijk dat jullie niet meer zo achter dat aanrecht worden geslagen moeten jullie niet verwarren met dat de man een watje is geworden he. Kom nou. En laten we zeggen dat mannen zachter zijn geworden (wat ik dus bestrijd) dan zijn de vrouwen dus ECHT NIET harder geworden.quote:niksan - maandag 30 augustus 2004 @ 23:26
de rollen worden omgedraaid
wij worden harder, zij zachter
Ja, favoriete SC-user. Dizer heeft gewonnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Was er een tournament?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dank je static, het was weer gezellig dat je er wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi, die kankerneus is eindelijk opgerot. Hopelijk trapt Matterazzi zijn knieeën kapot.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:48 schreef Bupatih het volgende:
Zlatan naar Juventusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Oh, dan moet Ajax in de CL tegen ZlatanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..... En Kone van Roda naar Ajax en Anastasiou van Ajax naar RodaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als Lothar von Bommel slim is, blijft hij nog een jaar, speelt hij goed in de CL en gaat volgend seizoen transfervrij naar Barcelona.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:51 schreef Svensational het volgende:
Nee, waarom gaat ie nou weg?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik gun eerder v. Bommel een nieuwe club. maar dat zal ook wel neit lukken...
quote:Fok`s grootste gtstposter
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:03 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
yes, indeedquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:33 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind Keke een werkelijk toffe naam.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:17 schreef niksan het volgende:
[..]
yes, indeedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Schaaaaaaaaaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:55 schreef BVO het volgende:
De ondertitel van Fokkie:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:39 schreef Dada het volgende:
Mannen kom op, wat hebben jullie vaders en opa’s jullie nou geleerd. Kom op zet die vrouwen op hun plaats ergens achter de strijkplank
En dan? Gaat zij mij commanderen? Denk jij dat nou echt? Mij een beetje gaan commanderen? Hahahahahaha. Kom nou zeg. Maar goed jij weet er meer vanaf (uitgaande van jouw uitspraak) dus jij hebt samengewoond met "het andere geslacht" dus jij werd veel gecommandeerd door je vriend?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:27 schreef niksan het volgende:
wacht maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
totdat jij samenwoont met een van het andere geslacht
Jaa! Wij hebben ons ook kapot gelachen hierquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:57 schreef Svensational het volgende:
Die apen met de bananenvla waren echt supergrappigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben er. Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:35 schreef Tania18 het volgende:
Oh en hoi allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(als er tenminste iemand isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ben er. Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Hee, wel een beetje beter je best doen hoor, anders word je in het volgende tournament weer laatstequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:40 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben er nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hallo, jullie zijn in de war. Jullie verwarren aardigheid/vriendelijkheid met zwakte/watjesgedrag. Kijk ik ben er niet voor hoor maar als jullie ervan houden zal de man wel weer zijn oude rol vervullen en af en toe een pak slaag uitdelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:39 schreef Tania18 het volgende:
Maar wat las ik nou over vrouwen op hun plaats zetten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt de hele familie lag dubbel. En dat komt niet vaak voor dat we met z'n allen dubbel liggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jaa! Wij hebben ons ook kapot gelachen hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee, wel een beetje beter je best doen hoor, anders word je in het volgende tournament weer laatsteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja hallo, jullie zijn in de war. Jullie verwarren aardigheid/vriendelijkheid met zwakte/watjesgedrag. Kijk ik ben er niet voor hoor maar als jullie ervan houden zal de man wel weer zijn oude rol vervullen en af en toe een pak slaag uitdelen.
Wij ook, en normaal vind ik Ook dat nog niet eens leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Echt de hele familie lag dubbel. En dat komt niet vaak voor dat we met z'n allen dubbel liggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jezus, ik wist dat jullie snel inbinden, maar zo snel. Tsssssssss. Vrouwtje....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:44 schreef Tania18 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak je niet druk, het was meer een geintjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, da's een gemene sneer, Taniaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee, wel een beetje beter je best doen hoor, anders word je in het volgende tournament weer laatste :')
Sorryquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, da's een gemene sneer, Taniaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja daar twijfelde ik dus tussen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:48 schreef Tania18 het volgende:
En waarom is het eigenlijk 'tournamentmen' en niet 'tournamentman'?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:48 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb lunchpauzeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zat er ook al naar te kijken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:48 schreef Tania18 het volgende:
En waarom is het eigenlijk 'tournamentmen' en niet 'tournamentman'?
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:48 schreef ZOWIEE het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik heb lunchpauzeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou verander het danquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zat er ook al naar te kijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het valt verder niet op, ik zag het ook nu pasquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja daar twijfelde ik dus tussen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.SorryJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou verander het danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Jij bent hier de mod...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:44 schreef Svensational het volgende:
Bupa, schrijf jij altijd op je kranten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien kun je een voorbeeld nemen aan Emma. Die reageert veel snellerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie ik??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien kun je een voorbeeld nemen aan Emma. Die reageert veel snellerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:53 schreef Svensational het volgende:
Met een hoofdletter hoeft ook weer nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
He bahquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:55 schreef Tania18 het volgende:
Zit ik op nu.nl gewoon een beetje de site door te kijken.. en wat kom ik tegen?!?
http://nu.nl/img.db?388874om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zodra iedereen er weer zin in heeft kunnen we weer een GTST Tournament doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:55 schreef Dada het volgende:
He BVO wat wordt het nieuwe toernooi? Het eerstvolgende zeg maar.
Nu laat je me zo dom lijken dat ik dat niet wist...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is dat voor smile? Het lijkt wel een wildschijter. Hij kijkt eerst of hij andere mensen ziet en gaat dan zitten drukken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:57 schreef Bupatih het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duh.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:59 schreef Svensational het volgende:
Nu laat je me zo dom lijken dat ik dat niet wist...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:59 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat is dat voor smile? Het lijkt wel een wildschijter. Hij kijkt eerst of hij andere mensen ziet en gaat dan zitten drukken.
OK. Heb zelf wel zin in een nieuw toernooi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:59 schreef BVO het volgende:
Zodra iedereen er weer zin in heeft kunnen we weer een GTST Tournament doen.
Wat het dan wordt weet ik nog niet, moet even in dat topic kijken waar vraag naar isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dit is pas mn tweede dag natuurlijk, en het is idd lang!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is het nog leuk op je stage??
Lijkt me dat die dagen zo lang durenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan je al laten zien wat je gedaan hebt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dit is pas mn tweede dag natuurlijk, en het is idd lang!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat is denk ik wennen. Het is op zich wel leukJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je nu naar een World of Tui reisbureau gaat, dan zie je buiten een klapbord staan met a4-tjes erin met 'morgen weg' aanbiedingen: Die heb ik gemaakt!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:02 schreef timbob het volgende:
[..]
kan je al laten zien wat je gedaan hebt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aaaahquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:03 schreef Bupatih het volgende:
Het is een "Hihi, ik moet stiekem lachen-smiley"
Hahaha de wereld wordt gek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:03 schreef Bupatih het volgende:
Het is een "Hihi, ik moet stiekem lachen-smiley"
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je nu naar een World of Tui reisbureau gaat, dan zie je buiten een klapbord staan met a4-tjes erin met 'morgen weg' aanbiedingen: Die heb ik gemaakt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je nu naar een World of Tui reisbureau gaat, dan zie je buiten een klapbord staan met a4-tjes erin met 'morgen weg' aanbiedingen: Die heb ik gemaakt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is in TUI-lettertypequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:05 schreef timbob het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
spannend!
welk lettertype is het? wat is de interlinie? is het gecentreerd of uitgevuld of gewoon rechtslijnend? is het gekleurd papier? staan er fototjes op?
vertel! vertel!
ohja, waar zit dat geheel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het is in TUI-lettertypeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! Het is gevarieerd uitgelijnd, verschillende lettergroottes, op wit papier zonder foto'sJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga dan zelf kijken man!!
En Tania: Het zijn advertenties om binnen 2 dagen weg te gaan (best snel dus) en naar Griekenland, Kenia en Spanje.
Oh jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:11 schreef Svensational het volgende:
Weten jullie nog dat op de dag van de Idols-finale BVO alle websites langs ging en alle polls over de mogelijke winnaar verzamelde en samenvoegde?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde zo graag dat Maud van die kwalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zou winnen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er zitten overal in Nld van die reisbureaus, dus hop naar het winkelcentrum jij!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:12 schreef timbob het volgende:
[..]
ohja, waar zit dat geheel?
kan je gee fototje schieten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het ging mij om het feit dat jij later niets meer hebt te zeggen als jij samenwoontquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:34 schreef Dada het volgende:
[..]
En dan? Gaat zij mij commanderen? Denk jij dat nou echt? Mij een beetje gaan commanderen? Hahahahahaha. Kom nou zeg. Maar goed jij weet er meer vanaf (uitgaande van jouw uitspraak) dus jij hebt samengewoond met "het andere geslacht" dus jij werd veel gecommandeerd door je vriend?
quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.IdolsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:15 schreef Bupatih het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.IdolsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo is het toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:17 schreef niksan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
zo is het toch?
Hehe, eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:20 schreef niksan het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mis Idolsquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het met me eens isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb alleen 'n stukje van de finale van Idols 1 gezien
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik mis Idolsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De laatste aflevering van het laatste seizoen en de eerste aflevering van het daaropvolgende nieuwe seizoen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:31 schreef niksan het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Sex and the CityJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alleen wat dat ze vanavond twee afleveringen van twee verschillende seizoenen uitzendenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou nee lees maar eens (als je het een klein beetje volgt) :quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:39 schreef Dada het volgende:
[..]
De laatste aflevering van het laatste seizoen en de eerste aflevering van het daaropvolgende nieuwe seizoen?
quote:Tania18 - maandag 30 augustus 2004 @ 23:23
Mannen worden gewoon steeds grotere watjes, daardoor kunnen ze nergens meer tegen
Tssk tskkquote:niksan - maandag 30 augustus 2004 @ 23:26
de rollen worden omgedraaid
wij worden harder, zij zachter
Haha. Pak ze Duiveltja, pak ze.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:50 schreef Duiveltja het volgende:
Tssk tskkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
die gast snapt er niks vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Tssk tskkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:55 schreef Dada het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:55 schreef timbob het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik moest lachen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:54 schreef timbob het volgende:
[..]
die gast snapt er niks van
hij moet niet naar de keuken wijzen, maar naar de slaapkamer
en er zelf achteraanlopen...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Vind je em niet leuk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:43 schreef niksan het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik betrapte mezelf op een glimlachquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vind je em niet leuk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:01 schreef BVO het volgende:
* Tania18 luistert op dit moment naar Boris.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Best een flop.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:03 schreef dunn0w het volgende:
Is MSG nu een hit geweest?
niet toch?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Best een flop.
Dat krijg je als je titels afkort.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Net als ONM.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat Sofuja- en Idolsnummers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Welk nummer?
Niet echt neequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:03 schreef dunn0w het volgende:
Is MSG nu een hit geweest?
niet toch?
Juwel... dat nummer was wel okequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet echt neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch was ie leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben benieuwd, maar ik denk toch dat het een flop gaat wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:09 schreef dunn0w het volgende:
Binnekort komt ons 'elitaire hockeymeisje' (volgens Henk-jan dan he) in de winkels te liggen.. met de soundtrack van Floris....
oud nieuw... maar toch.. nu we het zo over Boris hebben ..
Ik denk het ook....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, maar ik denk toch dat het een flop gaat wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spuit 11quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:16 schreef Duiveltja het volgende:
Die clip van Boris was een ripoff van die van Justin Timberlake
Mutsquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Spuit 11om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mutsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook. Haar nederlandse liedje tijdens Idols (Afscheid) was namelijk te gek!! Echt geen één valse noot gehoord toen! Terwijl ze tijdens de rest van Idols zo vals als een kraai zong.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:14 schreef BVO het volgende:
Ik blijf het een goede keuze vinden, nederlandstaligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook. Haar nederlandse liedje tijdens Idols (Afscheid) was namelijk te gek!! Echt geen één valse noot gehoord toen! Terwijl ze tijdens de rest van Idols zo vals als een kraai zong.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt ook echt door de taal waarin ze zong.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook. Haar nederlandse liedje tijdens Idols (Afscheid) was namelijk te gek!! Echt geen één valse noot gehoord toen! Terwijl ze tijdens de rest van Idols zo vals als een kraai zong.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ze is niet zo goed in het zingen van het woordje 'Nee'quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Komt ook echt door de taal waarin ze zong.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Komt ook echt door de taal waarin ze zong.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoenen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:28 schreef timbob het volgende:
[..]
heej evelien!
potje .........
Haha..... tjah....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ze is niet zo goed in het zingen van het woordje 'Nee'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:38 schreef dunn0w het volgende:
[..]
zoenen?
Omdat je je met nederlandstalige muziek kan onderscheiden. Als ze met een simpele engelse ballad komt lukt dat niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
En waarom ben jij er dan zo enthausiast over als haar vorige poging mislukt is??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk het ook wel, die ene keer in Idols had ze vast een slechte dagquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:41 schreef BVO het volgende:
Ik denk sowieso dat het Nederlands zingen haar wel goed af zal gaan.
Als je dat optreden nog eens terugluistert valt het echt heel erg mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:44 schreef Tania18 het volgende:
Ik denk het ook wel, die ene keer in Idols had ze vast een slechte dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:48 schreef Duiveltja het volgende:
vanavond de VMA'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja preciesquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:49 schreef Svensational het volgende:
Nou, laten we er het beste maar van hopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boris een muts ..:')quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:50 schreef Bupatih het volgende:
Blehom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies...Gaan we het nou weer of die Idols-mutsen hebbenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde het net zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als je dat optreden nog eens terugluistert valt het echt heel erg mee.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:50 schreef Bupatih het volgende:
Blehom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies...Gaan we het nou weer of die Idols-mutsen hebbenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja en Hond en Bautquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Boris een muts ..:')
het gaat daar toch alleen maar over videoclips van bekende artiesten die er allemaal een beetje hetzelfde uitzien. originele videoclips vallen nooit in de prijzen want die zijn vaak van onbekende artiesten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:48 schreef Duiveltja het volgende:
vanavond de VMA'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hond?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en Hond en Bautom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
that's livequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:53 schreef timbob het volgende:
[..]
het gaat daar toch alleen maar over videoclips van bekende artiesten die er allemaal een beetje hetzelfde uitzien. originele videoclips vallen nooit in de prijzen want die zijn vaak van onbekende artiesten.
that's unfairquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
that's liveom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaa! leuk...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:56 schreef Svensational het volgende:
Wat vinden jullie van natalie Beddingfield? (nu op tmf) Ik vind het wel leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jep.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:57 schreef timbob het volgende:
[..]
that's unfairom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mij boeien de prijzen niet. Ik kijk voor de showquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:53 schreef timbob het volgende:
[..]
het gaat daar toch alleen maar over videoclips van bekende artiesten die er allemaal een beetje hetzelfde uitzien. originele videoclips vallen nooit in de prijzen want die zijn vaak van onbekende artiesten.
Die zong ze echt supermooi jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:57 schreef BVO het volgende:
Don't say that you love meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tjaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mij boeien de prijzen niet. Ik kijk voor de showom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben gelijk al haar nummers aan het luisterenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die zong ze echt supermooi jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooier dan Trijntjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was eerder!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:01 schreef BVO het volgende:
Ben gelijk al haar nummers aan het luisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jesquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:00 schreef Svensational het volgende:
Is ze de zus van Daniel???
Making Whoopee was ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik was eerder!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Are You Gonna Go My Way is nog steeds haar beste optreden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, die ene met die hamsterwangen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hond?
ik heb al de foto's gezien...... dit jaar niet zo boeiend, teveel hiphop.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:48 schreef Duiveltja het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:08 schreef BVO het volgende:
Ik wil jullie dit mooie topic niet onthoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanaf pagina 3 wordt het leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neeeeeeeeeeeeee! Thomas Berge :{
Is toch ingezongen door die idolskabouter?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:15 schreef Svensational het volgende:
Om in de IDO-sferen te blijven: Wat vinden jullie van de soundtrack van "De Dominee"? Ik vind hem geweldig!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's aardig van jequote:
Oh, is het natasha?quote:
Jepquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is toch ingezongen door die idolskabouter?
Welkequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar moet ik Emily VanCamp van kennen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:24 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die van Insane ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Welkeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2,6 kiloquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:27 schreef Bupatih het volgende:
Bramen plukken moet ook gebeuren.
Van de serie Everwoodquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar moet ik Emily VanCamp van kennen?
Ah, het dwergaapjequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van Insane ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aangekomen? dan moet je ook niet zoveel bramen eten !!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:30 schreef Christine het volgende:
[..]
2,6 kiloom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heb ik nou ook bij Fajah en GTSTquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Van de serie Everwoodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zij is de enige reden waarom ik kijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik niet .... wel als Ludo Stefano Janine en Isabella weggaan.. dan kap ik ook...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook bij Fajah en GTSTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mag dat zomaar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:22 schreef timbob het volgende:
voor timbob:
ik accepteer de cookies.
Mooi meisje zegquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:24 schreef Duiveltja het volgende:
ik accepteer de cookies.
Yep yepquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:49 schreef ZOWIEE het volgende:
hey duiveltja!
Vanavond MTV awards he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hmmzzquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep yepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahah.... ja idd..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:57 schreef Svensational het volgende:
Dat is ook een schande Eev. Je zou je niet moeten inlaten met die troepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze doet mij een beetje denken aan dat meisje uit Dawson's Creek, Joeyquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:55 schreef dunn0w het volgende:
Ik vind haar een soort donkere anna kournikovaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
hmmzzom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mooi meisje zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O ja, ik was het alweer vergetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:03 schreef Svensational het volgende:
Emma, Erik is donderdag voor het eerst in ONM te zien geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Correctie: alle mannen krijgen een foto, de vrouwen helemaal niksquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:11 schreef BVO het volgende:
Iedereen krijgt een foto, en mij slaan ze overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor BVO:
[afbeelding]
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd ervoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep yepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind Matthew Bellamy ook tof.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Voor Leonie (en Tom-Tomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:17 schreef Svensational het volgende:
Dus iedereen geeft zichzelf een plaatje??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb hem lekker wel gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hee, ik wist helemaal niet dat jij hier ook slowchatte! Ik mis nogal veel :')quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vind Matthew Bellamy ook tof.
Speciaal voor Leonie:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.als niemand anders het doetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Speciaal voor Leonie:
ik accepteer de cookies.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:25 schreef BVO het volgende:
Ik ga "ONM" kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"The Nanny" is nog bezigquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:25 schreef BVO het volgende:
Ik ga "ONM" kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu niet meer..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
"The Nanny" is nog bezigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik doe mezelf ook niet graag tekortquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:11 schreef BVO het volgende:
Iedereen krijgt een foto, en mij slaan ze overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor BVO:
[afbeelding]
Ook wel een beetje voor mij tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:51 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Voor Tania18om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuurlijk, 'He's man enough for the both of us'quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ook wel een beetje voor mij tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk, 'He's man enough for the both of us'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hey!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Speciaal voor Leonie:
ik accepteer de cookies.
Ik vond haar op die eerste foto ook mooi hoor. Maar die daarna is ook leuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:57 schreef Bupatih het volgende:
Ow..dat was niet zo'n leuke fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze dan:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:58 schreef niksan het volgende:
[..]
hey!!
afblijven!!
he belongs to me!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij hebt Bellamy alquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
eerlijk delenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop