In ieder geval niet voor jou en al die andere kinderachtige kleutertjesquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, hier in Haaksbergen is hij gewoon Chiel Ottink.
Nee je was ook lekker duidelijk maar niet heus, Thomas maakt altijd tijd vrij voor zijn fans dus ik dacht eigenlijk al dat jij geen fan was. Je bent gewoon een kinderachtige trutquote:Op maandag 30 augustus 2004 08:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat het kwartje niet helemaal gevallen is
Kinderachtige kleuters en Thomas Berge... Waarom roept dat een associatie bij me op? Ik vraag me af hoeveel nuttige dingen jij zoal te doen hebt... of ben je fulltime bezig met het opsporen van Anti-TB-topics op het netquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:06 schreef Roccie het volgende:
[..]
Nee je was ook lekker duidelijk maar niet heus, Thomas maakt altijd tijd vrij voor zijn fans dus ik dacht eigenlijk al dat jij geen fan was. Je bent gewoon een kinderachtige trutdie zonodig Thomas Berge de grond in moet trappen. Waarom ga je niet iets nuttigs doen? Je bent toch een kinderachtig kleutertje door jezelf zo te verlagen door zulk kinderachtig gedrag (net als die anderen), ga dan huilen bij je moeder ofzo maar val Thomas niet lastig.
![]()
Nee hoor want nog voor zover ik weet is er maar een Anti-TB-topic en dat is deze, kun je nagaan hoe sterk jullie kinderachtige kleutertjes in de minderheid zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Kinderachtige kleuters en Thomas Berge... Waarom roept dat een associatie bij me op? Ik vraag me af hoeveel nuttige dingen jij zoal te doen hebt... of ben je fulltime bezig met het opsporen van Anti-TB-topics op het net
dat is makkelijker voor die Duitsersquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:37 schreef LostFormat het volgende:
Waarom heeft die gast in vredesnaam z'n naam verandert van Chiel Ottink naar Thomas Berge? Sterallures?
Ah, natuurlijk. Daar is natuurlijk meer geld te verdienen dan hier.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is makkelijker voor die Duitsers
Je hoeft je om mij geen zorgen te maken, ik ben al volwassen en dat kan ik van jou niet zeggenquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:40 schreef Zapper het volgende:
Roccie, je bent een kansloos figuur, echt waar
Veel sterkte in je verdere leven.
Daarom zijn je posts inhoudelijk ook op heel wat volwassenheid te bespeuren, laat me niet lachen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:35 schreef Roccie het volgende:
Je hoeft je om mij geen zorgen te maken, ik ben al volwassen en dat kan ik van jou niet zeggen
Je kan je beter zorgen maken om jezelf, kansloos kinderachtig kleutertje. Ik hoop voor jou en je omgeving dat je ooit volwassen wordt
![]()
![]()
![]()
Dat moet jij zeggen, je moet wel heel kansloos, triest, onderontwikkeld en kinderachtig zijn om je met dit soort forums bezig te houden wat in principe gewoon nutteloos is want Thomas breekt sowieso door. Laat MIJ niet lachen haha. Maar ga vooral zo door want ik lach me kapot om jullie, lager dan jullie KAN gewoon niet. En als je het Hollandse lied onderontwikkeld noemt ben je het niet eens waard om Nederlander genoemd te worden. Kortom: jullie zijn het laagste soortquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Daarom zijn je posts inhoudelijk ook op heel wat volwassenheid te bespeuren, laat me niet lachen.
Je bent echt kansloos, triest en je smaak qua muziek is ook onderontwikkeld, en hup, snel terug naar het Thomas Berge fanforum jij!
Kijk, dat je jezelf nu al voor de vijfde keer herhaalt is nog daar aan toe. Maar stop nou asjeblieft met dit gezeik en maak desnoods een TB fantopic, dit is een afkraaktopic. Als je het er niet mee eens bent open je maar een ander topic, maar ga ons niet lopen vervelen. Want nu reageer je alles behalve volwassen hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:18 schreef Roccie het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen, je moet wel heel kansloos, triest, onderontwikkeld en kinderachtig zijn om je met dit soort forums bezig te houden wat in principe gewoon nutteloos is want Thomas breekt sowieso door. Laat MIJ niet lachen haha. Maar ga vooral zo door want ik lach me kapot om jullie, lager dan jullie KAN gewoon niet. En als je het Hollandse lied onderontwikkeld noemt ben je het niet eens waard om Nederlander genoemd te worden. Kortom: jullie zijn het laagste soortEen schande voor Nederland.
![]()
Moet jij zeggen, jullie zijn begonnen door kinderachtig te doenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, dat je jezelf nu al voor de vijfde keer herhaalt is nog daar aan toe. Maar stop nou asjeblieft met dit gezeik en maak desnoods een TB fantopic, dit is een afkraaktopic. Als je het er niet mee eens bent open je maar een ander topic, maar ga ons niet lopen vervelen. Want nu reageer je alles behalve volwassen hoor
![]()
Het feit dat jullie mij hier weg willen hebben geeft dus aan dat jullie geen betere tegenargumenten kunnen verzinnenquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Kijk, dat je jezelf nu al voor de vijfde keer herhaalt is nog daar aan toe. Maar stop nou asjeblieft met dit gezeik en maak desnoods een TB fantopic, dit is een afkraaktopic. Als je het er niet mee eens bent open je maar een ander topic, maar ga ons niet lopen vervelen. Want nu reageer je alles behalve volwassen hoor
![]()
Mensen die het Hollandse lied onderontwikkeld noemen zijn vieze kakkers en daar kots ik opquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Daarom zijn je posts inhoudelijk ook op heel wat volwassenheid te bespeuren, laat me niet lachen.
Je bent echt kansloos, triest en je smaak qua muziek is ook onderontwikkeld, en hup, snel terug naar het Thomas Berge fanforum jij!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:53 schreef BVO het volgende:
Wat een stelletje ramdebielen hier zeg..
ah nog een fanquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:53 schreef BVO het volgende:
Wat een stelletje ramdebielen hier zeg..
Nee, "ramdebiel" wordt het gewoon helemaal dit jaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:19 schreef Zapper het volgende:
Nog zo'n onderontwikkelde blijkbaar, "ramdebiel"
Randdebiel, malloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |