abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21633789
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 22:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee hoor, hier in Haaksbergen is hij gewoon Chiel Ottink.
In ieder geval niet voor jou en al die andere kinderachtige kleutertjes
pi_21633997
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 08:48 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat het kwartje niet helemaal gevallen is
Nee je was ook lekker duidelijk maar niet heus, Thomas maakt altijd tijd vrij voor zijn fans dus ik dacht eigenlijk al dat jij geen fan was. Je bent gewoon een kinderachtige trut die zonodig Thomas Berge de grond in moet trappen. Waarom ga je niet iets nuttigs doen? Je bent toch een kinderachtig kleutertje door jezelf zo te verlagen door zulk kinderachtig gedrag (net als die anderen), ga dan huilen bij je moeder ofzo maar val Thomas niet lastig.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:08:27 #78
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21634024
die kop van hem
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_21634645
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:06 schreef Roccie het volgende:

[..]

Nee je was ook lekker duidelijk maar niet heus, Thomas maakt altijd tijd vrij voor zijn fans dus ik dacht eigenlijk al dat jij geen fan was. Je bent gewoon een kinderachtige trut die zonodig Thomas Berge de grond in moet trappen. Waarom ga je niet iets nuttigs doen? Je bent toch een kinderachtig kleutertje door jezelf zo te verlagen door zulk kinderachtig gedrag (net als die anderen), ga dan huilen bij je moeder ofzo maar val Thomas niet lastig.
Kinderachtige kleuters en Thomas Berge... Waarom roept dat een associatie bij me op? Ik vraag me af hoeveel nuttige dingen jij zoal te doen hebt... of ben je fulltime bezig met het opsporen van Anti-TB-topics op het net

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 30-08-2004 11:03:22 ]
pi_21640401
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:53 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Kinderachtige kleuters en Thomas Berge... Waarom roept dat een associatie bij me op? Ik vraag me af hoeveel nuttige dingen jij zoal te doen hebt... of ben je fulltime bezig met het opsporen van Anti-TB-topics op het net
Nee hoor want nog voor zover ik weet is er maar een Anti-TB-topic en dat is deze, kun je nagaan hoe sterk jullie kinderachtige kleutertjes in de minderheid zijn hehe. Ik ben toevallig nuttiger bezig dan jullie soort want Thomas zal hoe dan ook doorbreken. Dus waarom zal je een Anti-TB-topic maken of steunen, dan ben je zinloos bezig, als Thomas doorbreekt worden dat soort topics overspoelt met tegenreacties En over kinderachtig kleuters gesproken.....Thomas is pas 14 maar gedraagt zich duizend keer wijzer en volwassener dan jij en de rest.
pi_21640497
Waarom heeft die gast in vredesnaam z'n naam verandert van Chiel Ottink naar Thomas Berge? Sterallures?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:39:09 #82
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21640526
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:37 schreef LostFormat het volgende:
Waarom heeft die gast in vredesnaam z'n naam verandert van Chiel Ottink naar Thomas Berge? Sterallures?
dat is makkelijker voor die Duitsers
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:40:39 #83
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21640559
Roccie, je bent een kansloos figuur, echt waar

Veel sterkte in je verdere leven.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21640648
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:39 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dat is makkelijker voor die Duitsers
Ah, natuurlijk. Daar is natuurlijk meer geld te verdienen dan hier.
pi_21644573
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:40 schreef Zapper het volgende:
Roccie, je bent een kansloos figuur, echt waar

Veel sterkte in je verdere leven.
Je hoeft je om mij geen zorgen te maken, ik ben al volwassen en dat kan ik van jou niet zeggen
Je kan je beter zorgen maken om jezelf, kansloos kinderachtig kleutertje. Ik hoop voor jou en je omgeving dat je ooit volwassen wordt
  maandag 30 augustus 2004 @ 20:47:29 #86
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21645962
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 19:35 schreef Roccie het volgende:
Je hoeft je om mij geen zorgen te maken, ik ben al volwassen en dat kan ik van jou niet zeggen
Je kan je beter zorgen maken om jezelf, kansloos kinderachtig kleutertje. Ik hoop voor jou en je omgeving dat je ooit volwassen wordt
Daarom zijn je posts inhoudelijk ook op heel wat volwassenheid te bespeuren, laat me niet lachen.

Je bent echt kansloos, triest en je smaak qua muziek is ook onderontwikkeld, en hup, snel terug naar het Thomas Berge fanforum jij!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21646812
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:47 schreef Zapper het volgende:

[..]

Daarom zijn je posts inhoudelijk ook op heel wat volwassenheid te bespeuren, laat me niet lachen.

Je bent echt kansloos, triest en je smaak qua muziek is ook onderontwikkeld, en hup, snel terug naar het Thomas Berge fanforum jij!
Dat moet jij zeggen, je moet wel heel kansloos, triest, onderontwikkeld en kinderachtig zijn om je met dit soort forums bezig te houden wat in principe gewoon nutteloos is want Thomas breekt sowieso door. Laat MIJ niet lachen haha. Maar ga vooral zo door want ik lach me kapot om jullie, lager dan jullie KAN gewoon niet. En als je het Hollandse lied onderontwikkeld noemt ben je het niet eens waard om Nederlander genoemd te worden. Kortom: jullie zijn het laagste soort Een schande voor Nederland.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:26:24 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_21647013
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:18 schreef Roccie het volgende:

[..]

Dat moet jij zeggen, je moet wel heel kansloos, triest, onderontwikkeld en kinderachtig zijn om je met dit soort forums bezig te houden wat in principe gewoon nutteloos is want Thomas breekt sowieso door. Laat MIJ niet lachen haha. Maar ga vooral zo door want ik lach me kapot om jullie, lager dan jullie KAN gewoon niet. En als je het Hollandse lied onderontwikkeld noemt ben je het niet eens waard om Nederlander genoemd te worden. Kortom: jullie zijn het laagste soort Een schande voor Nederland.
Kijk, dat je jezelf nu al voor de vijfde keer herhaalt is nog daar aan toe. Maar stop nou asjeblieft met dit gezeik en maak desnoods een TB fantopic, dit is een afkraaktopic. Als je het er niet mee eens bent open je maar een ander topic, maar ga ons niet lopen vervelen. Want nu reageer je alles behalve volwassen hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21647697
Geweldig, hoe iemand zichzelf voor lul kan zetten. Door dat gedram van je kan ik ondertussen Chieltje totaal niet meer uitstaan.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:53:05 #90
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21647737
Wat een stelletje ramdebielen hier zeg. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_21658451
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Kijk, dat je jezelf nu al voor de vijfde keer herhaalt is nog daar aan toe. Maar stop nou asjeblieft met dit gezeik en maak desnoods een TB fantopic, dit is een afkraaktopic. Als je het er niet mee eens bent open je maar een ander topic, maar ga ons niet lopen vervelen. Want nu reageer je alles behalve volwassen hoor
Moet jij zeggen, jullie zijn begonnen door kinderachtig te doen
pi_21658546
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Het feit dat jullie mij hier weg willen hebben geeft dus aan dat jullie geen betere tegenargumenten kunnen verzinnen haha LOL. Zwak zijn jullie hoor Afkraken op de manier hoe jullie doen is het kinderachtste wat er is zeker als je geen goede argumenten kunt verzinnen, dat is pas onvolwassen reageren
pi_21664636
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:47 schreef Zapper het volgende:

[..]

Mensen die het Hollandse lied onderontwikkeld noemen zijn vieze kakkers en daar kots ik op bah bah bah
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:09:53 #94
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21664708
Kereltje, ik draai genoeg Nederlandstalige muziek, maar dan wel muziek met inhoud. Dus geen regenbogen en oma's die nog gewoon in leven zijn.

Sorry, maar ik ben niet zo makkelijk als jij bent. Maar, daar kun jij niets aan doen hoor, echt niet
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:15:48 #95
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21664848
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:53 schreef BVO het volgende:
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_21664876
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 21:53 schreef BVO het volgende:
ah nog een fan
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:18:36 #97
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21664928
Thomas Berge is echt dé sensatie van 2004
Ik ben al jaren fan van hem.. Hoe hij zijn emoties laat zien tijdens een optreden, echt waar: Die jongen is grandioos. Ik hoop dat we nog veel van hem zullen horen.
Thomas Berge past zondermeer in het rijtje van Elvis Presley, Queen en Michael Jackson.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:18:48 #98
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21664931
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:19:25 #99
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21664942
Nog zo'n onderontwikkelde blijkbaar, "ramdebiel"

Randdebiel, malloot
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:21:34 #100
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21665004
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 17:19 schreef Zapper het volgende:
Nog zo'n onderontwikkelde blijkbaar, "ramdebiel"

Randdebiel, malloot
Nee, "ramdebiel" wordt het gewoon helemaal dit jaar Net als Thomas Berge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo