Umbroquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:15 schreef DeRCT14 het volgende:
Poll: Welk merk is jullie favoriet?
quote:Manchester heeft dope uitshirts:![]()
-en-
Stemde op Pumaquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Puma en Nike beste !
Fortunaquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:00 schreef Samcali het volgende:
Masita zal niet veel stemmen krijgen, dat is een typisch B-merk voor zesde klasse amateurs![]()
Fortuna heeft Nike hoorquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Fortuna
Het is MVV met masita... Mijn foutjequote:Op zondag 1 augustus 2004 17:05 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Fortuna heeft Nike hoor
Ja mijn smaak is het ook niet. Cupshirt is nogal mooier.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:15 schreef TC03 het volgende:
Dat gele shirt van Ajax is echt lelijk.
GVD.. kutpolls.. ik kap ermeequote:Op zondag 1 augustus 2004 18:04 schreef roxor het volgende:
Diadora en Kappa staan er niet bij DeRCT14.. Ik heb overigens op Nike gestemd. Vind ik toch de mooiste shirts hebben nu, terwijl veel mensen het lelijk vinden.
Quick staat ook 2 keer bij de keuzemogelijkheden. Daar heb ik trouwens op gestemd!quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:53 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
GVD.. kutpolls.. ik kap ermee
fout van mij,, laat die poll nu maar zittenquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:00 schreef Devano het volgende:
Waarom staan Kappa en Diadora niet in die poll? Die maken de mooiste shirts.. Dan maar Puma stemmen.
Doet het niet.. Laat me raden, Club Brugge?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:15 schreef Heero87 het volgende:
Het geilste shirt van de wereld:
[afbeelding]
kan je die nog eens reposten?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:15 schreef Heero87 het volgende:
Het geilste shirt van de wereld:
[afbeelding]
Dat was vorig seizoen ook al zo met Umbro...quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:40 schreef Devano het volgende:
Alle Nike shirts zien er op de kleuren na hetzelfde uit dit seizoen.
Vind er inderdaad niks aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind ze nog steeds lelijk
Ze zitten nogal strak lijkt het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
De nieuwe Roma shirtjes voor de CL 2004-2005, gisteren in NY gepresenteerd:
[foto's]
En als je wel wordtvastgepakt rekt het nogal erg mee. Dus krijg je een vrije trapquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:47 schreef DIGGER het volgende:
Kun je minder snel vastgepakt worden he.
Ik ook. Als je als voetballer ook wat smaller bent ziet z'on shirt er helemaal niet uitquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:50 schreef DeRCT14 het volgende:
heb toch liever iets wijders, van adidas bvb
Dat is wel zo, het is niet echt een massaproductie zoals bij Nikequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:53 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind ze wel mooi, over het algemeen zijn Diadora, Kappa en Puma de enige 3 die mooie shirtjes afleveren.
Puma vind ik iets minder, Diadora heb ik niet, maar ik heb mn Italië shirt (Kappa) graag aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:53 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind ze wel mooi, over het algemeen zijn Diadora, Kappa en Puma de enige 3 die mooie shirtjes afleveren.
Het zijn alleen mannen die erin lopenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:03 schreef popolon het volgende:
Die Roma shirts
Is dat de Italiaanse turnploeg?
Die foto's zijn al oudquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:17 schreef DIGGER het volgende:
Allicht, Totti is geblesseerd.
Niet echt mooi nee. Jammer. Anders had ik het shirt misschien gekocht.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
check die nieuwe Roma shirts.
[foto]
lelijke streep
[foto]
Totto kijkt niet blij
zo kunnen de coaches zien wie er te dik zijn en wie nietquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:10 schreef stame het volgende:
dat strakke van de shirts is om:
-shirtje vastpakken tegen te gaan
-als ze worden vastgepakt worden het duidelijker is te zien voor de scheids
-zweet op te nemen
(zijn er nog meer dingen?)
hennie meijer?? bombarda?? dik heesen???quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:47 schreef Duder het volgende:
theo jansen in z'on shirt![]()
Het euro2000-shirt was als eerste erg strak. Een stuk strakker zelfs van het 2002-shirt van Italie / Roma. Om in te sporten zijn er het erg fijne shirt omdat ze veel vocht opnemen en 'koeler' blijven dan een normaal shirt. Daarbij gaat een ruim shirt ook nog eens schuren en dat vind ik niet prettig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
denk dan vooral aan Kappa.
Die hebben strakke shirts populair gemaakt.
Das jammer, uitshirt ziet er goed uit, maar ik heb liever het thuisshirt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 06:36 schreef DeRCT14 het volgende:
Op subsidesports staat enkel het utshirt
Ik ook. Quickquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:03 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Quick staat ook 2 keer bij de keuzemogelijkheden. Daar heb ik trouwens op gestemd!
Dat is de oude. Dit is de nieuwe:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:51 schreef Kang-He het volgende:
Ik vond de oude PSG shirts mooier.
Weet ik, een van de weinige Nike-shirts die er op vooruit zijn gegaan. Maar nog niet op eBay gevonden...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:39 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Dat is de oude. Dit is de nieuwe:
[afbeelding]
Dit kan dan nog wel maar die van Boavistaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:27 schreef DeRCT14 het volgende:
als we zo gaan beginnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kroatië thuis en uit
van welke club zijn die shirtjes?quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:19 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Was al geplaatsts in het vorige deel, maar ik heb ze nu in actie gezien tegen Heerenveen. Opzich vind ik het niet lelijk met zwarte broeken en sokken, maar als voetbalshirt.Ik had constant het idee dat ze door Heinz of Kellogs gesponsord werden.
Atletico Bilbaoquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:35 schreef stame het volgende:
[..]
van welke club zijn die shirtjes?
Vind de kleur groen niet echt mooi..quote:
quote:Old shirt for new Parma
Parma have unveiled their new shirt – deciding to revert to the jersey they first wore back in 1913.
The Tardini outfit have used blue and yellow in recent years but they will now appear in a white shirt with a dark blue cross on the front.
"It is emotional to see it again," stated director Luca Baraldi at today’s official presentation. "This is a return to our origins and a dream for all our fans."
Hebben ze die ook in jouw maat dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Binnenkort te bewonderen om mijn goddelijke lijf
yup,XS hadden zequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in jouw maat dan?
jij ook al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:48 schreef popolon het volgende:
Ik moet altijd XXL hebben.
Ik ben niet dikquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij ook al?![]()
Ja, die wilde ik vorige maand bij de Supercup in Monaco aanschaffen.. maar die sponsor zit er zó lelijk opquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:51 schreef Afunados het volgende:
Vond deze wel cool
[afbeelding]
Valencia uit
Tsja, als je er 1 lelijk vind, dan vind je ze allemaal lelijk, dat is het nadeel van die eenheidsworst nike shirts.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 02:07 schreef popolon het volgende:
Alle Nike shirts zijn #^%@
sorry, maar het is zo
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:39 schreef popolon het volgende:
Niet echt een voetbalshirt, toch vind ik het erg mooi.
Vooral dat oude adidas logo
http://store.worldsoccers(...)didas-originals.htmlquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:21 schreef Stefkuh het volgende:
[..]En waar kan ik deze kopen??
prachtige dingenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:55 schreef DIGGER het volgende:
Het thuis tenue van Napoli dit seizoen (nu nog verschoond van een shirt sponsor):
[afbeelding]
![]()
En nu hier in huis, raar maar komt uit de VS.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:43 schreef popolon het volgende:
55 dollar voor een originele Adidas retro van het team uit 1978 valt best mee.
ook in de VS te koop, denk je ??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:04 schreef popolon het volgende:
[..]
En nu hier in huis, raar maar komt uit de VS.
Mooie 'oude' Adidas en ik moet zeggen: Potverdikkie wat is 'ie mooi, goede stof ook
Online wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook in de VS te koop, denk je ??
oke...vind het shirt wel heel gaaf maar een tikkie te duur !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:03 schreef popolon het volgende:
Online wel.
Binnen twee weken uitverkocht denk ik, bepaalde oplage van Adidas.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:04 schreef Bjoro het volgende:
wacht wel op een aanbieding ofzo !
tja..dan is het niet anders....dan koop ik hem nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Binnen twee weken uitverkocht denk ik, bepaalde oplage van Adidas.
$5 of $13 (2 day FedEx)quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:57 schreef Summerteeth het volgende:
Hoeveel verzendkosten betaal je op die site?
Mooi om je reet mee af te vegen idd!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:28 schreef DeRCT14 het volgende:
Kijk eens wat ik net gekocht heb?![]()
![]()
[afbeelding][
da's het uitshirt, dat gelequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:07 schreef Eilanden het volgende:
Die remsporen zitten toch op een ander Ajax-shirt?![]()
vuurtje nodig ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:28 schreef DeRCT14 het volgende:
![]()
[afbeelding][
Op hun site staat: "la cessazione dell'attivita della societa sportiva Calcio Napoli SPA ha determinato la sospensione del sito". Ze zijn toch gewoon opgekocht en spelen nu serie C1?quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:32 schreef nostra het volgende:
Iemand enig idee waar dat Napoli shirt te koop is? Wat een prachtding.
UIt m'n hoofd gezegd haal je die tekst van de oude homepage, napolisoccer.it is de nieuwe homepage en je kan ook op http://www.tuttoazzurro.it kijken voor actuele info.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Op hun site staat: "la cessazione dell'attivita della societa sportiva Calcio Napoli SPA ha determinato la sospensione del sito". Ze zijn toch gewoon opgekocht en spelen nu serie C1?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA http://www.kappastore.com(...)na=962&Id_Reparto=57 ze zijn sinds vandaag online bestelbaar, zonder shirtreclame!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:55 schreef DIGGER het volgende:
Het thuis tenue van Napoli dit seizoen (nu nog verschoond van een shirt sponsor):
![]()
Hey een Bayern München shirt, heb je er nog Makaay op laten drukken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:28 schreef DeRCT14 het volgende:
![]()
[afbeelding][
Mooie verzamelingquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:08 schreef Samcali het volgende:
Ik heb net van een Fransman een Roda JC shirt gekocht, gedragen door de speler met rugnummer 3
in de wedstrijd tegen AS Monaco in 1990. Moet alleen nog even uit zien te vinden welke speler dat was
Foto's van al mijn shirts staan op mijn website http://groups.msn.com/VVVshirts/shoebox.msnw
Die shirts zijn allemaal echt gedragen door de spelers. De meestequote:Op zaterdag 11 december 2004 21:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
Mooie verzamelingZijn de shirts met een naam + nummer echt gedragen door de speler zelf? En hoe ben je er aan gekomen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:10 schreef stame het volgende:
dat strakke van de shirts is om:
-shirtje vastpakken tegen te gaan
-als ze worden vastgepakt worden het duidelijker is te zien voor de scheids
-zweet op te nemen
(zijn er nog meer dingen?)
zo kunnen de coaches zien wie er te dik zijn en wie niet
damn, als ik wist dat dat later zo gevoelig zou komen te liggen had ik het niet gepost.quote:
Mooi shirt, maar waar is de tag welke rechtsonder op de voorkant van het shirt behoort te zitten?quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:08 schreef Smoonshine het volgende:Kijk eens wat ik net gekocht heb?
zonder sponsor... si idd wel mooiquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:02 schreef kavorka het volgende:
Aangezien ik over twee weken een wedstrijd van Dortmund bijwoon toch maar een shirt besteld van Dortmund (Borussia Dortmund S/S Dri-Fit Training Top). Kreeg hem net binnen, lekker shirt..dit wordt mijn trainingsshirt
[afbeelding]
Je bedoelt via een site buiten Europa bestellen, of er naar toe gaan ?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Shirts uit Zuid Amerika moet je ook in Zuid Amerika kopen en niet in Europa bestellen.
Het shirt van Peru kost hier 60 pond, in Peru had ik hem voor 20 euro en dan ben ik nog afgezet.
Ik weet niet of ik het je al gevraagd heb, maar heb je die Vitesse shirts nog van Amoah en uit 90/91?quote:Op zondag 12 december 2004 11:01 schreef Samcali het volgende:
[..]
Die shirts zijn allemaal echt gedragen door de spelers. De meeste
komen van veilingen, of via koop/ruil met andere verzamelaars![]()
Cuzcu komt inderdaad uit Peru. Daar had ik een foutje gemaakt...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij is Guarani een Braziliaanse club en Cuzco een Peruaanse. De sponsor is ook een Peruaans biermerk.
Als je een officieel shirt in mijn maat mee zou kunnen nemen voor het eerder genoemde bedrag (e.20) (of meerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je er niet vaak komt, aan mensen die er wel komen vragen of ze wat voor je mee willen nemen.Die van Cuzco kan ik bv best meenemen in februari/maart.
Btw, het is Cusco met een S en O ook de club. Ik heb er ook een shirt van ook naar een wedstrijd geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:13 schreef brighton het volgende:
[..]
Cuzcu komt inderdaad uit Peru. Daar had ik een foutje gemaakt...
Maar Guarani komt uit Paraguay, volgens Subside in ieder geval
Is goed, ik mail je tegen die tijd wel even voor de maat.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:21 schreef brighton het volgende:
[..]
Als je een officieel shirt in mijn maat mee zou kunnen nemen voor het eerder genoemde bedrag (e.20) (of meer) zou hartstikke tof zijn
![]()
Mail me anders voor die tijd even, of ik jou, kunnen we daar misschien een afspraak over maken
Okee, coolquote:Op zondag 9 januari 2005 01:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is goed, ik mail je tegen die tijd wel even voor de maat.
misschien weet iemand anders nog wel een site waar die nu aangeboden wordt. hou anders www.subsidesports.com in de gaten. shirt van napoli is alleen nu out of stock.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kun je dat Napoli shirt kopen?
Ja daar had ik inderdaad ook al gekeken.. maarja klein beetje out of stockquote:Op zondag 9 januari 2005 14:44 schreef superjoden het volgende:
[..]
misschien weet iemand anders nog wel een site waar die nu aangeboden wordt. hou anders www.subsidesports.com in de gaten. shirt van napoli is alleen nu out of stock.
Het shirt van 90-91 heb ik nog. Het zit zelfs al ingepakt, omdat het al verkocht was aan een Vitesse fan. Maar aangezien ik na 5 weken nog steeds geen betaling binnen ligt het hier nog steedsquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het je al gevraagd heb, maar heb je die Vitesse shirts nog van Amoah en uit 90/91?
Zal ik dat 90/91 shirt maar overnemen dan voor 30 euro? Of wil je nog langer wachten?quote:Op zondag 9 januari 2005 15:54 schreef Samcali het volgende:
[..]
Het shirt van 90-91 heb ik nog. Het zit zelfs al ingepakt, omdat het al verkocht was aan een Vitesse fan. Maar aangezien ik na 5 weken nog steeds geen betaling binnen ligt het hier nog steeds
Het shirt van Amoah heb ik inmiddels geruild. Ik heb nog wel een uitshirt seizoen 2002-2003 (Bavaria/SBS6) gedragen door de nummer 29. Weet niet zeker welke speler dat was, maar ik gok op Raymond Fafiani of Ricky Bochem.
En het shirt met de Vitesse "sponsornaam" met originele fanshop bedrukking nummer 9 Peeters.
Is goed, ik heb het genoteerd dat ik je moet mailen. Vergeet ik het, schiet me dan voor de zekerheid even aan op Fok.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:38 schreef brighton het volgende:
[..]
Okee, coolMailadres staat in profiel
Nee hoor, je mag hem hebben voor 30 Euro. Mail me maar even, e-mailadres staat op mijn sitequote:Op zondag 9 januari 2005 16:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zal ik dat 90/91 shirt maar overnemen dan voor 30 euro? Of wil je nog langer wachten?
1x besteld, 1 shirt was er niet meer, en werd daarover een dag later gebeld door een vage Duitserquote:Op maandag 10 januari 2005 21:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heeft één van jullie, of hebben jullie, goede ervaringen met het bestellen bij subsidesport.co.uk?
dit shirt is toch maar eenmalig i.v.m. het 100 jarig bestaan ofzo. las ook dat de supporters er niet blij mee zijn aangezien dit hetzelfde is als dat van river plate ( wit met rode lijn) Boca schijnt in de beginjaren wel met dit shirt gespeeld te hebben.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:57 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
Geloof het of niet, dit is het nieuwe shirt van Boca Juniors. Check [Centraal] Club Atlético Boca Juniors voor de achtergronden.
Ik vind het best gaaf eigenlijk...![]()
Online, bij Kappa.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kun je dat Napoli shirt kopen?
Die Toten Hosen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastisch dat shirt, welke rockgroep zat er ook alweer achter?
En warm!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:08 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind al die retro shirts toch nog wel het leukst.
had ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:24 schreef zjroentje het volgende:
Afgelopen week deze binnengekregen
[afbeelding]
mooi shirtquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:24 schreef zjroentje het volgende:
Afgelopen week deze binnengekregen
[afbeelding]
Geile Saison, Jungs!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:22 schreef keeper het volgende:
Vandaag op het Waterlooplein twee shirtjes aangeschaft, 9 euro per stuk. Leuk om in te trainen. Allebei met lange mouwen.
Sowieso wel leuke tip om daar eens te kijken. Ze hebben echt veel voetbalshirts daar. Ook een hoop replica's van slechte kwaliteit of gewoon geragde shirts, maar er kan zeker wat leuks tussen zitten. Vooral voor de liefhebbers van Duitse en Engelse clubs.
Lekker lelijk Borussia Dortmund kampioen shirt 95/96
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit shirt, van een mij onbekende club. Maar wel mooi.
[afbeelding]
Donderdagavond besteld, en volgens mij afgelopen maandag of dinsdag al hier.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:11 schreef superjoden het volgende:
[..]
mooi shirtheb mijn shirts en retrojack van de Spurs nog niet binnen
![]()
Slechte foto's zijn kut, ik weet hetquote:
over het algemeen valt daar niks over te zeggen, helaas.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe vallen voetbalshirts over het algemeen?
Ben van plan om zo'n strak shirt van napoli en/of spurs te kopen..
Maar die moeten natuurlijk niet te groot (of te klein) zijn..
En in het specifiek?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:42 schreef DeutschNepal het volgende:
[..]
over het algemeen valt daar niks over te zeggen, helaas.
Zitten meestal wel lekker. Bij Italiaanse shirts moet je gewoon 1maatje groter kopenquote:Op maandag 7 maart 2005 10:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En in het specifiek?Over die Napoli (en spurs)...
Superjoden> bedankt!
Zo hebben wij er op de vereniging nog honderden in verschillende kleuren en stijlen liggen als oude reserveshirts en dergelijke.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:22 schreef keeper het volgende:
En dit shirt, van een mij onbekende club. Maar wel mooi.
Is dit nou serieus of niet?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:51 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zitten meestal wel lekker. Bij Italiaanse shirts moet je gewoon 1maatje groter kopen.
Sterker nog... Hij zit er volgens mij al..quote:Op maandag 7 maart 2005 17:37 schreef brighton het volgende:
Trouwens, CherrymoonTraxx, ga je al bijna naar Peru? Moeten nog even contact hebben over zo'n shirtje van Cusco
[afbeelding]
Zit er inderdaad al zie ik net...maar is nog wel online geweest dus neem aan dat 'ie mij ook kan bereiken. CherrymoonTraxx, kan je me even mailen?quote:Op maandag 7 maart 2005 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sterker nog... Hij zit er volgens mij al..
Weet niemand hoeveel deze shirt waard is?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:31 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb me kast zitten opruimen en vond een oud Newcastle united shirt uit het seizoen 1998/1999.
[afbeelding]
Is die nog wat waard?![]()
Aangezien ik totaal niets om Newcastle geef.
Tegen die heb ik al eens gevoetbaldquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:39 schreef Yeahinho het volgende:
In dit topic kwam onlangs het huidige shirt van Fortuna Düsseldorf voorbij!
[afbeelding]
waar woon je en welke maat is het?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:31 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb me kast zitten opruimen en vond een oud Newcastle united shirt uit het seizoen 1998/1999.
[afbeelding]
Is die nog wat waard?![]()
Aangezien ik totaal niets om Newcastle geef.
Ja, shirts zijn goedkoop, zolang ze van Zuidamerikaanse merken zijn. Dan kost het zo'n 20 euro omgerekend.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Oh ja tuurlijk, je bent daar. (fantastisch lijkt me!) Interessante optie in ieder geval.
Op eBayquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Trouwens waar kopen de VBLers de shirts altijd
via de site van de club / VI / shop bij het stadion.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Trouwens waar kopen de VBLers de shirts altijd bij de standaard shops uit nederland
www.fanshop.nl www.vi.nl
of bij shops uit engeland
Hoe kun je nu al weten dat Fortis in 2014-2015 nog steeds shirtsponsor is???quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:02 schreef rotskibo het volgende:
Dit zijn de nieuwe kampioensshirts van Feyenoord:
Je bent grappigquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hoe kun je nu al weten dat Fortis in 2014-2015 nog steeds shirtsponsor is???
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat thuisshirt is echt überlelijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:02 schreef rotskibo het volgende:
Het wordt ook wel een beetje tijd voor de shirts van volgend seizoen
Dit zijn de nieuwe kampioensshirts van Feyenoord:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Denk niet dat die te koop zijn. Waren wel mooi shirts trouwens.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:49 schreef shredder het volgende:
Ik kom nooit in het voetbal forum, dus niet allemaal gaan slaan.
Maar vraagje dus: Waar kan het zwart/wit voetbalshirt kopen die Nederland heeft gedragen paar wedstrijden geleden heeft gedragen vanwege een racismecampagne. Graag de longsleeves versie, als die bestaat.
Dank u
Ik vind vooral het thuisshirt niet zoveel aan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Die shirts van Feyenoord zijn verre van stijlvol.
Ik zou op e-bay kijken, daar heb ik ze weleens gezien. In de winkel zijn ze niet te krijgen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:49 schreef shredder het volgende:
Ik kom nooit in het voetbal forum, dus niet allemaal gaan slaan.
Maar vraagje dus: Waar kan het zwart/wit voetbalshirt kopen die Nederland heeft gedragen paar wedstrijden geleden heeft gedragen vanwege een racismecampagne. Graag de longsleeves versie, als die bestaat.
Dank u
lijkt meer op de 1e keer met paint werkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
SanyoSoft is een beginnend photoshopper en wil ons laten zien wat hij al kan.
30,50 (voorlopige prijs) vind ik niet duur voor zo'n shirt...vraag me af hoe "officieel" ze zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:44 schreef superjoden het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33473&item=6164105202&rd=1
hier heb je het shirt van Nederland van de racismecampagne. Je hebt er ook 1 van Davids. Zijn idd wel mooie shirts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |