misschien weet iemand anders nog wel een site waar die nu aangeboden wordt. hou anders www.subsidesports.com in de gaten. shirt van napoli is alleen nu out of stock.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kun je dat Napoli shirt kopen?
Ja daar had ik inderdaad ook al gekeken.. maarja klein beetje out of stockquote:Op zondag 9 januari 2005 14:44 schreef superjoden het volgende:
[..]
misschien weet iemand anders nog wel een site waar die nu aangeboden wordt. hou anders www.subsidesports.com in de gaten. shirt van napoli is alleen nu out of stock.
Het shirt van 90-91 heb ik nog. Het zit zelfs al ingepakt, omdat het al verkocht was aan een Vitesse fan. Maar aangezien ik na 5 weken nog steeds geen betaling binnen ligt het hier nog steedsquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het je al gevraagd heb, maar heb je die Vitesse shirts nog van Amoah en uit 90/91?
Zal ik dat 90/91 shirt maar overnemen dan voor 30 euro? Of wil je nog langer wachten?quote:Op zondag 9 januari 2005 15:54 schreef Samcali het volgende:
[..]
Het shirt van 90-91 heb ik nog. Het zit zelfs al ingepakt, omdat het al verkocht was aan een Vitesse fan. Maar aangezien ik na 5 weken nog steeds geen betaling binnen ligt het hier nog steeds
Het shirt van Amoah heb ik inmiddels geruild. Ik heb nog wel een uitshirt seizoen 2002-2003 (Bavaria/SBS6) gedragen door de nummer 29. Weet niet zeker welke speler dat was, maar ik gok op Raymond Fafiani of Ricky Bochem.
En het shirt met de Vitesse "sponsornaam" met originele fanshop bedrukking nummer 9 Peeters.
Is goed, ik heb het genoteerd dat ik je moet mailen. Vergeet ik het, schiet me dan voor de zekerheid even aan op Fok.quote:Op zondag 9 januari 2005 10:38 schreef brighton het volgende:
[..]
Okee, coolMailadres staat in profiel
Nee hoor, je mag hem hebben voor 30 Euro. Mail me maar even, e-mailadres staat op mijn sitequote:Op zondag 9 januari 2005 16:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zal ik dat 90/91 shirt maar overnemen dan voor 30 euro? Of wil je nog langer wachten?
1x besteld, 1 shirt was er niet meer, en werd daarover een dag later gebeld door een vage Duitserquote:Op maandag 10 januari 2005 21:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heeft één van jullie, of hebben jullie, goede ervaringen met het bestellen bij subsidesport.co.uk?
dit shirt is toch maar eenmalig i.v.m. het 100 jarig bestaan ofzo. las ook dat de supporters er niet blij mee zijn aangezien dit hetzelfde is als dat van river plate ( wit met rode lijn) Boca schijnt in de beginjaren wel met dit shirt gespeeld te hebben.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:57 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
Geloof het of niet, dit is het nieuwe shirt van Boca Juniors. Check [Centraal] Club Atlético Boca Juniors voor de achtergronden.
Ik vind het best gaaf eigenlijk...![]()
Online, bij Kappa.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kun je dat Napoli shirt kopen?
Die Toten Hosen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Fantastisch dat shirt, welke rockgroep zat er ook alweer achter?
En warm!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:08 schreef Kang-He het volgende:
Ik vind al die retro shirts toch nog wel het leukst.
had ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:24 schreef zjroentje het volgende:
Afgelopen week deze binnengekregen
[afbeelding]
mooi shirtquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:24 schreef zjroentje het volgende:
Afgelopen week deze binnengekregen
[afbeelding]
Geile Saison, Jungs!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:22 schreef keeper het volgende:
Vandaag op het Waterlooplein twee shirtjes aangeschaft, 9 euro per stuk. Leuk om in te trainen. Allebei met lange mouwen.
Sowieso wel leuke tip om daar eens te kijken. Ze hebben echt veel voetbalshirts daar. Ook een hoop replica's van slechte kwaliteit of gewoon geragde shirts, maar er kan zeker wat leuks tussen zitten. Vooral voor de liefhebbers van Duitse en Engelse clubs.
Lekker lelijk Borussia Dortmund kampioen shirt 95/96
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit shirt, van een mij onbekende club. Maar wel mooi.
[afbeelding]
Donderdagavond besteld, en volgens mij afgelopen maandag of dinsdag al hier.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:11 schreef superjoden het volgende:
[..]
mooi shirtheb mijn shirts en retrojack van de Spurs nog niet binnen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |