Vind er inderdaad niks aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind ze nog steeds lelijk
Ze zitten nogal strak lijkt het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
De nieuwe Roma shirtjes voor de CL 2004-2005, gisteren in NY gepresenteerd:
[foto's]
En als je wel wordtvastgepakt rekt het nogal erg mee. Dus krijg je een vrije trapquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:47 schreef DIGGER het volgende:
Kun je minder snel vastgepakt worden he.
Ik ook. Als je als voetballer ook wat smaller bent ziet z'on shirt er helemaal niet uitquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:50 schreef DeRCT14 het volgende:
heb toch liever iets wijders, van adidas bvb
Dat is wel zo, het is niet echt een massaproductie zoals bij Nikequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:53 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind ze wel mooi, over het algemeen zijn Diadora, Kappa en Puma de enige 3 die mooie shirtjes afleveren.
Puma vind ik iets minder, Diadora heb ik niet, maar ik heb mn Italië shirt (Kappa) graag aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:53 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind ze wel mooi, over het algemeen zijn Diadora, Kappa en Puma de enige 3 die mooie shirtjes afleveren.
Het zijn alleen mannen die erin lopenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:03 schreef popolon het volgende:
Die Roma shirts
Is dat de Italiaanse turnploeg?
Die foto's zijn al oudquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:17 schreef DIGGER het volgende:
Allicht, Totti is geblesseerd.
Niet echt mooi nee. Jammer. Anders had ik het shirt misschien gekocht.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
check die nieuwe Roma shirts.
[foto]
lelijke streep
[foto]
Totto kijkt niet blij
zo kunnen de coaches zien wie er te dik zijn en wie nietquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:10 schreef stame het volgende:
dat strakke van de shirts is om:
-shirtje vastpakken tegen te gaan
-als ze worden vastgepakt worden het duidelijker is te zien voor de scheids
-zweet op te nemen
(zijn er nog meer dingen?)
hennie meijer?? bombarda?? dik heesen???quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:47 schreef Duder het volgende:
theo jansen in z'on shirt![]()
Het euro2000-shirt was als eerste erg strak. Een stuk strakker zelfs van het 2002-shirt van Italie / Roma. Om in te sporten zijn er het erg fijne shirt omdat ze veel vocht opnemen en 'koeler' blijven dan een normaal shirt. Daarbij gaat een ruim shirt ook nog eens schuren en dat vind ik niet prettig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
denk dan vooral aan Kappa.
Die hebben strakke shirts populair gemaakt.
Das jammer, uitshirt ziet er goed uit, maar ik heb liever het thuisshirt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 06:36 schreef DeRCT14 het volgende:
Op subsidesports staat enkel het utshirt
Ik ook. Quickquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:03 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Quick staat ook 2 keer bij de keuzemogelijkheden. Daar heb ik trouwens op gestemd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |