abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24472269
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Shirts uit Zuid Amerika moet je ook in Zuid Amerika kopen en niet in Europa bestellen.

Het shirt van Peru kost hier 60 pond, in Peru had ik hem voor 20 euro en dan ben ik nog afgezet.
Je bedoelt via een site buiten Europa bestellen, of er naar toe gaan ?

Beter dat eerste want ik kom niet dagelijks in Z-Amerika

Weet je dan een goede site uit die regio die betrouwbaar is om bij te bestellen ?
pi_24472410
Ik bedoelde meer daar naar toe gaan. Daar bestellen zou ik niet doen, dan moet het vanaf daar worden opgestuurd. Nee, te grote kans dat het niet aankomt en het alsnog duurkoop is.

Als je er niet vaak komt, aan mensen die er wel komen vragen of ze wat voor je mee willen nemen. Die van Cuzco kan ik bv best meenemen in februari/maart.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24473002
quote:
Op zondag 12 december 2004 11:01 schreef Samcali het volgende:

[..]

Die shirts zijn allemaal echt gedragen door de spelers. De meeste
komen van veilingen, of via koop/ruil met andere verzamelaars
Ik weet niet of ik het je al gevraagd heb, maar heb je die Vitesse shirts nog van Amoah en uit 90/91?
pi_24473442
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij is Guarani een Braziliaanse club en Cuzco een Peruaanse. De sponsor is ook een Peruaans biermerk.
Cuzcu komt inderdaad uit Peru. Daar had ik een foutje gemaakt...
Maar Guarani komt uit Paraguay, volgens Subside in ieder geval
pi_24473503
Dit Parma uitshirt is wel erg mooi zeg. Terwijl dat altijd hun thuisshirt was en ik dat altijd lelijk vond.

Napoli thuis, ziet er goed uit hoor.

Een schoolvoorbeeld waarom kappa nu de mooiste voetbalshirts blijft maken. Van een grauwe club zonder ideale kleuren toch zo'n prachtig ontwerp weten te maken. Ik zou hem bijna gaan kopen als het niet Werder was.

Voor als je geld hebt en een echte fan bent: een getekend origineel Marco van Basten AC Milan shirt uit 89/90. Kosten: 600 euro.

pi_24473675
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je er niet vaak komt, aan mensen die er wel komen vragen of ze wat voor je mee willen nemen. Die van Cuzco kan ik bv best meenemen in februari/maart.
Als je een officieel shirt in mijn maat mee zou kunnen nemen voor het eerder genoemde bedrag (e.20) (of meer ) zou hartstikke tof zijn
Mail me anders voor die tijd even, of ik jou, kunnen we daar misschien een afspraak over maken
pi_24476266
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:13 schreef brighton het volgende:

[..]

Cuzcu komt inderdaad uit Peru. Daar had ik een foutje gemaakt...
Maar Guarani komt uit Paraguay, volgens Subside in ieder geval
Btw, het is Cusco met een S en O ook de club. Ik heb er ook een shirt van ook naar een wedstrijd geweest Ben er laatst nog geweest.
[14.gif]
pi_24477165
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 23:21 schreef brighton het volgende:

[..]

Als je een officieel shirt in mijn maat mee zou kunnen nemen voor het eerder genoemde bedrag (e.20) (of meer ) zou hartstikke tof zijn
Mail me anders voor die tijd even, of ik jou, kunnen we daar misschien een afspraak over maken
Is goed, ik mail je tegen die tijd wel even voor de maat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24477407
heb deze 3 vandeweek besteld

[ Bericht 89% gewijzigd door superjoden op 09-01-2005 01:50:18 ]
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_24480445
quote:
Op zondag 9 januari 2005 01:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Is goed, ik mail je tegen die tijd wel even voor de maat.
Okee, cool Mailadres staat in profiel
pi_24481685
Waar kun je dat Napoli shirt kopen?
pi_24484025
quote:
Op zondag 9 januari 2005 12:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kun je dat Napoli shirt kopen?
misschien weet iemand anders nog wel een site waar die nu aangeboden wordt. hou anders www.subsidesports.com in de gaten. shirt van napoli is alleen nu out of stock.
pi_24484566
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:44 schreef superjoden het volgende:

[..]

misschien weet iemand anders nog wel een site waar die nu aangeboden wordt. hou anders www.subsidesports.com in de gaten. shirt van napoli is alleen nu out of stock.
Ja daar had ik inderdaad ook al gekeken.. maarja klein beetje out of stock
pi_24485185
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 22:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het je al gevraagd heb, maar heb je die Vitesse shirts nog van Amoah en uit 90/91?
Het shirt van 90-91 heb ik nog. Het zit zelfs al ingepakt, omdat het al verkocht was aan een Vitesse fan. Maar aangezien ik na 5 weken nog steeds geen betaling binnen ligt het hier nog steeds

Het shirt van Amoah heb ik inmiddels geruild. Ik heb nog wel een uitshirt seizoen 2002-2003 (Bavaria/SBS6) gedragen door de nummer 29. Weet niet zeker welke speler dat was, maar ik gok op Raymond Fafiani of Ricky Bochem.

En het shirt met de Vitesse "sponsornaam" met originele fanshop bedrukking nummer 9 Peeters.
  zondag 9 januari 2005 @ 16:10:08 #215
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_24485448
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:54 schreef Samcali het volgende:

[..]

Het shirt van 90-91 heb ik nog. Het zit zelfs al ingepakt, omdat het al verkocht was aan een Vitesse fan. Maar aangezien ik na 5 weken nog steeds geen betaling binnen ligt het hier nog steeds

Het shirt van Amoah heb ik inmiddels geruild. Ik heb nog wel een uitshirt seizoen 2002-2003 (Bavaria/SBS6) gedragen door de nummer 29. Weet niet zeker welke speler dat was, maar ik gok op Raymond Fafiani of Ricky Bochem.

En het shirt met de Vitesse "sponsornaam" met originele fanshop bedrukking nummer 9 Peeters.
Zal ik dat 90/91 shirt maar overnemen dan voor 30 euro? Of wil je nog langer wachten?
pi_24499614
quote:
Op zondag 9 januari 2005 10:38 schreef brighton het volgende:

[..]

Okee, cool Mailadres staat in profiel
Is goed, ik heb het genoteerd dat ik je moet mailen. Vergeet ik het, schiet me dan voor de zekerheid even aan op Fok.
pi_24506296
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Zal ik dat 90/91 shirt maar overnemen dan voor 30 euro? Of wil je nog langer wachten?
Nee hoor, je mag hem hebben voor 30 Euro. Mail me maar even, e-mailadres staat op mijn site
pi_24507499
Heeft één van jullie, of hebben jullie, goede ervaringen met het bestellen bij subsidesport.co.uk?
pi_24599631
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heeft één van jullie, of hebben jullie, goede ervaringen met het bestellen bij subsidesport.co.uk?
1x besteld, 1 shirt was er niet meer, en werd daarover een dag later gebeld door een vage Duitser . Werd prima afgehandeld en een goede 2 weken later had ik de shirts binnen. Prima dus.
pi_24599676

Geloof het of niet, dit is het nieuwe shirt van Boca Juniors. Check [Centraal] Club Atlético Boca Juniors voor de achtergronden.

Ik vind het best gaaf eigenlijk...
pi_24599871
quote:
Op zondag 16 januari 2005 17:57 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]

Geloof het of niet, dit is het nieuwe shirt van Boca Juniors. Check [Centraal] Club Atlético Boca Juniors voor de achtergronden.

Ik vind het best gaaf eigenlijk...
dit shirt is toch maar eenmalig i.v.m. het 100 jarig bestaan ofzo. las ook dat de supporters er niet blij mee zijn aangezien dit hetzelfde is als dat van river plate ( wit met rode lijn) Boca schijnt in de beginjaren wel met dit shirt gespeeld te hebben.
pi_24599997
Inderdaad tijdens dit jubileumjaar gaan ze in verschillende historische shirts spelen. Dit was het shirt van 1908-1913... op zich wel historisch verantwoord dus. Maar ik kan me de woede van de supporters wel voorstellen.
pi_24782631
bij subsidesports.de hebben ze het Napolishirt dus weer op voorraad...
pi_24783482
In dit topic kwam onlangs het huidige shirt van Fortuna Düsseldorf voorbij!

pi_24789433
Fantastisch dat shirt, welke rockgroep zat er ook alweer achter?
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')