prachtige dingenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:55 schreef DIGGER het volgende:
Het thuis tenue van Napoli dit seizoen (nu nog verschoond van een shirt sponsor):
[afbeelding]
![]()
En nu hier in huis, raar maar komt uit de VS.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:43 schreef popolon het volgende:
55 dollar voor een originele Adidas retro van het team uit 1978 valt best mee.
ook in de VS te koop, denk je ??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:04 schreef popolon het volgende:
[..]
En nu hier in huis, raar maar komt uit de VS.
Mooie 'oude' Adidas en ik moet zeggen: Potverdikkie wat is 'ie mooi, goede stof ook
Online wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook in de VS te koop, denk je ??
oke...vind het shirt wel heel gaaf maar een tikkie te duur !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:03 schreef popolon het volgende:
Online wel.
Binnen twee weken uitverkocht denk ik, bepaalde oplage van Adidas.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:04 schreef Bjoro het volgende:
wacht wel op een aanbieding ofzo !
tja..dan is het niet anders....dan koop ik hem nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Binnen twee weken uitverkocht denk ik, bepaalde oplage van Adidas.
$5 of $13 (2 day FedEx)quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:57 schreef Summerteeth het volgende:
Hoeveel verzendkosten betaal je op die site?
Mooi om je reet mee af te vegen idd!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:28 schreef DeRCT14 het volgende:
Kijk eens wat ik net gekocht heb?![]()
![]()
[afbeelding][
da's het uitshirt, dat gelequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:07 schreef Eilanden het volgende:
Die remsporen zitten toch op een ander Ajax-shirt?![]()
vuurtje nodig ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:28 schreef DeRCT14 het volgende:
![]()
[afbeelding][
Op hun site staat: "la cessazione dell'attivita della societa sportiva Calcio Napoli SPA ha determinato la sospensione del sito". Ze zijn toch gewoon opgekocht en spelen nu serie C1?quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:32 schreef nostra het volgende:
Iemand enig idee waar dat Napoli shirt te koop is? Wat een prachtding.
UIt m'n hoofd gezegd haal je die tekst van de oude homepage, napolisoccer.it is de nieuwe homepage en je kan ook op http://www.tuttoazzurro.it kijken voor actuele info.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Op hun site staat: "la cessazione dell'attivita della societa sportiva Calcio Napoli SPA ha determinato la sospensione del sito". Ze zijn toch gewoon opgekocht en spelen nu serie C1?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA http://www.kappastore.com(...)na=962&Id_Reparto=57 ze zijn sinds vandaag online bestelbaar, zonder shirtreclame!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:55 schreef DIGGER het volgende:
Het thuis tenue van Napoli dit seizoen (nu nog verschoond van een shirt sponsor):
![]()
Hey een Bayern München shirt, heb je er nog Makaay op laten drukken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:28 schreef DeRCT14 het volgende:
![]()
[afbeelding][
Mooie verzamelingquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:08 schreef Samcali het volgende:
Ik heb net van een Fransman een Roda JC shirt gekocht, gedragen door de speler met rugnummer 3
in de wedstrijd tegen AS Monaco in 1990. Moet alleen nog even uit zien te vinden welke speler dat was
Foto's van al mijn shirts staan op mijn website http://groups.msn.com/VVVshirts/shoebox.msnw
Die shirts zijn allemaal echt gedragen door de spelers. De meestequote:Op zaterdag 11 december 2004 21:24 schreef Djekko het volgende:
[..]
Mooie verzamelingZijn de shirts met een naam + nummer echt gedragen door de speler zelf? En hoe ben je er aan gekomen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:10 schreef stame het volgende:
dat strakke van de shirts is om:
-shirtje vastpakken tegen te gaan
-als ze worden vastgepakt worden het duidelijker is te zien voor de scheids
-zweet op te nemen
(zijn er nog meer dingen?)
zo kunnen de coaches zien wie er te dik zijn en wie niet
damn, als ik wist dat dat later zo gevoelig zou komen te liggen had ik het niet gepost.quote:
Mooi shirt, maar waar is de tag welke rechtsonder op de voorkant van het shirt behoort te zitten?quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:08 schreef Smoonshine het volgende:Kijk eens wat ik net gekocht heb?
zonder sponsor... si idd wel mooiquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:02 schreef kavorka het volgende:
Aangezien ik over twee weken een wedstrijd van Dortmund bijwoon toch maar een shirt besteld van Dortmund (Borussia Dortmund S/S Dri-Fit Training Top). Kreeg hem net binnen, lekker shirt..dit wordt mijn trainingsshirt
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |