Unofficial Clan Serverquote:De 'geschiedenis' van de FOK! AA clan.
Nadat een AA topic werd opgestart en er heel hard over dit "amerikaanse propaganda" spel werd gediscussieerd waren er twee gekken die maar vonden dat er een AA:O clan moest komen, Gieling.com en GotenSSJ (wie kent em niet). Het was allemaal heel schattig en kwam dan ook niet briljant hard van de grond af. Laten we zeggen dat de tijd nog niet rijp was. Da_Koen kwam er ook al wel snel bij, ook datmocht niet baten. Het enige wat gebeurde was dat GotenSSJ nog harder ging schreeuwen dat het allemaal zo gaaf was en dat je maar stom was als je het daar niet mee eens was. Gelukkig kwam patch 1.9 uit, wat leidde tot entree van een aantal bekende namen in de topics, MisterT ging mee discussieren! Met de "clan" gign het al snel fout en Da_Koen en GotenSSJ kregen "out of the blue" ruzie. Anyway, uiteindelijk was het eerste deeltje dicht. Het begon met een post van Darklight (de eerste ooit in een FOK! AA topic!) op 2 juli 2002, en eindigde met onze lieve Goten op woensdag 30 juli 2003. Het had bijna 13 maanden geduurd. Latere deeltjes zouden sneller voorbij blijken te gaan.
Het tweede deeltje begon met een post van Goten, tevens was dit de eerste keer dat er een compliment kwam voor de OP van de AA:O reeks en een trend was gezet. Op dat moment was er dus geen clan, er werd wel wat grappig over gedaan en vooral GotenSSJ probeerde wel heel erg hard, maar zoals vaak bij deze jongen, het mislukte. Van de mensen die toen in het deeltje posten is nu helaas niemand meer aanwezig, afgezien van MisterT die af en toe nog eens langs wipt. Op zondag 24 augustus diende iemand zich aan die we nog wel kennen. Hij noemde zich "Fronsertje" (DragonToad) en diende zich aan met de inhoudsvolle post "Hooah!". Briljant, we zullen em nooit vergeten. Niet lang daarna, kwam ook Da_Ripper naar binnen en op donderdag 18 september onze lieve Roggel met een post over een mogelijke update. Het kon geen toeval zijn, nog dezelfde avond maakte Fillipe zijn eerste stapjes in het topic. Vanaf toen zijn deze AA-coryfeen niet meer weg te denken. Saillant detail is at Fillipe toen vooral aan "die rivier map" verknocht was.
Eitjes melde zich ook en begon hele mooie screenshots te leveren van allerlei patches die uit zouden gaan komen. Ook rattaplan kwam wat vragen en Flip had zijn eerst No label error. GotenSSJ was al niet meer te vinden in het topic en een eventuele clan was alweer vergeten. Toen kwam versie 2.0 uit, welk een werkelijke opleving in het post gedrag zou opleveren. Iedereen melde dat ze em aan het downloaden waren en zelfs GotenSSJ kwam weer opdagen. Er werd al snel veel gezeken over de SF training en het was dan ook erg gezellig in het topic. Het was het einde van het tweede topic, welke eindigde met een verwaande Redboy die liep te zeiken dat Flippie niet eerlijk zijn trainingen had gehaald.
De OP van deel 3 was memorabel. Fillipe had er veel werk in gestopt en wist een mooie verhaal te produceren, begeleidt door veel screenshots en downloadlinks. Dat dit werd gewaardeerd bleek wel uit het post gedrag. Etter en mierenneuker kwamen erbij en men ging samen online spelen! Snel werd het samenspel wat officieler en Fillipe stelde voor om met zijn allen een servertje op te zoeken en daar flink te gaan fraggen (http://forum.fok.nl/topic/422609/2/50#14680550) GotenSSJ verfriste zijn geheugen even en er kwam wat naar boven drijven over een clan. Er werd wat gebrainstormt over een tag en de [FOK!] clan was geboren!
Al snel werd de woensdag aangewezen als officiele AA avond. Er kwamen wat mensen bij, die al snel weer afvielen, o.a. Sherman en Sidewinder. Voor de eerste keer telde Fillipe een topic af en deeltje drie was vol.
Deeltje vier had een snelle start. Chen en Da_koen melde zich als FOK! clanmember en Merson kwam voor het eerst aan in het topic. ZO ging dat een tijdje door, je server posten waar je zat, beetje chitchatten over welk wapen en welke map je het leukst vond, enz. Halverwege het deeltje kwam Beluga voor het eerst in het topic, belovende dat hij een keer kwam fraggen, maar dat hij geen tijd had. Voodoochild, Xrenity en Gelly kwamen niet veel later.
Tot zover de vroege geschiedenis van de FOK! Clan: The beginning zeg maar. Meer volgt.
Auteur: Beluga.
Wie?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:23 schreef Flex82 het volgende:
Clan leden
[FOK!]Mallepietje
[FOK!]Winter
[FOK!]Metalman666
Ow ja. Die.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:46 schreef Beluga het volgende:
metal is dat irritante kutkind
Wat is die?quote:winter is hamerbee geloof ik. Die is redelijk mzzl gegaan
Hij jou ook niet.quote:En mallepietje heb ik nooit begrepen.
Ik gok op een ban.quote:Weet iemand waar clio rondhangt trouwens?
Goten dusquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:57 schreef Merson het volgende:
[..]
Ow ja. Die.![]()
Die is gekapt met AA geloof ikquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:57 schreef Merson het volgende:
[..]
Wat is die?
Ik weet niet wie het is dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:57 schreef Merson het volgende:
[..]
Hij jou ook niet.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:57 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik gok op een ban.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:26 schreef Eitjes het volgende:
flap flap flap pap pap pap
oftewel, tvp
Clio op Pipelinequote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:29 schreef webfreaky het volgende:
cliosport is die gast met dat Rotterdamse accent? (teamspeak, hij is zo'n pipeline freak... kutmap)
Ik ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:49 schreef Z.Ibrahimovic het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met AA + Linux , want ik wil wel eens 64-bit gamen
Het spel zelf? Kwestie van ingame de resolutie wijzigen en fullscreen kiezen?quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:05 schreef Djeez het volgende:
Klopt het dat het alleen in een heel klein kutschermpje kan, of komt dat lleen vanwege het feit dat ik nog in de training ben blijven steken ?
Controllers en onderdelen van moederborden worden nog niet aangezien als 64-bit door Longhorn. Bovendien zijn er nog genoeg bugs en leaks aldus een collega van mn pa met een beta versie.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:36 schreef Eitjes het volgende:
Klote windows xp 64 bit is weer uitgesteld. Zucht..
quote:Op maandag 2 augustus 2004 03:59 schreef ROG het volgende:
Wat post en speelt die Fil trouwens weinig, ik zie hem nooit meer.. we moeten hem wel bannen/kicken/afmaken, we hebben geen alternatief!
Je hebt zeker het regeltje YOU HAVE BEEN DETECTED AS CHEATER weg gefotoshopt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:22 schreef Sinat het volgende:
Hier een screenshot met de melding dat ik gekickt wordt
[afbeelding]
Welke map is dat? Weapons Cache?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:22 schreef Sinat het volgende:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Sinds gisteren word ik constant gekickt van diverse servers. Ik heb de laatste versie 2.1 geinstalleerd. Soms word ik direct gekickt, soms na 4 minuten.
Meestal geeft hijj eerst drie meldingen dat de PB Client niet kan connecten met de A1340 server. Heeft het iets te maken met de laatste ontwikkelingen (lees problemen) met de Auth. servers??
Hier een screenshot met de melding dat ik gekickt wordt
[afbeelding]
Dat is een goeie...ik heb ook geen ideequote:Op maandag 2 augustus 2004 22:29 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Welke map is dat? Weapons Cache?
:'(quote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:12 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Clio op Pipeline :')
Clio is (was?) Sandstorm fan. MAar ik zie hem nooit meer posten en online op Tracker. Tijd om hem te kicken imho, hoe tof hij ook is.
IC, SF CSAR, SF Village, WC SE? Ik ben ook wel benieuwd..quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:29 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Welke map is dat? Weapons Cache?
Clio, wat mij betreft mag je clanlid blijven, iedereen is wat meer afwezig dan voorheen en jouw stats zijn altijd goed voor de clanstatsquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog steeds sandstorm fan, maar ik kom niet echt meer aan AA toe.. Ik werk tegenwoordig ook enzo dus kan nu moeilijk om 6 uur in de ochtend met jou ff sandstorm spelen
Vooral nadat het error tijdperk aanbrak had ik er helemaal geen zin meer in trouwens![]()
Ik geef je btw gewoon gelijk als ik uit de clan gekickt wordt, maar ik zal toch altijd hier rondhangen hoor (en spelen zodra ik weer zin/tijd heb)![]()
Jullie gaan me toch niet haten omdat ik geen FOK meer voor me naam heb staan toch
Wel cool dat ik nog steeds 3e sta ondanks dat ik bijna 3 maanden niet heb gespeelt
Stuur je username met wachtwoord naar Rogquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:43 schreef Cybarite het volgende:
Jongens, heeft er nog iemand tips om 36 hits te verkrijgen bij de Marksmanship-training?
quote:The video seen here is a "work-in-progress" prototype training application for force protection skills. This modeled version uses a realistic vehicle physics model, which adjusts based on variables such as friction, slope, momentum and horsepower (among many factors considered in real-time). The end result is a vehicle that performs consistent with its real-world equivalent under various terrain conditions. Translation: this Stryker video kicks butt! Check it out!
oefenen, blijven oefenen, blijven oefenen, zweten, bloed en tranenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:43 schreef Cybarite het volgende:
Jongens, heeft er nog iemand tips om 36 hits te verkrijgen bij de Marksmanship-training?
]quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:28 schreef ROG het volgende:
[..]
IC, SF CSAR, SF Village, WC SE? Ik ben ook wel benieuwd..
Insurgent Camp was het inderdaad. Ik kon nog net voor ik gekickt werd een screenshot makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:42 schreef webfreaky het volgende:
[..]
]
volgus mij ic
neequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:38 schreef rattaplan het volgende:
clio is een moderator op fok toch? Altijd goed...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:55 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Stuur je username met wachtwoord naar Rog![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 03:27 schreef ROG het volgende:
[..]
Tarief: 50 Euro. Maar dan heb je ook wat!
daar zag ik al eens eerder iemand, hoe kom je daarquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:52 schreef VoodooChild het volgende:
Ik heb weer een leuke "spot" gevonden bij Hospital...achter het muurtje in Garage![]()
[afbeelding]
Geen ideequote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:53 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
daar zag ik al eens eerder iemand, hoe kom je daar
nooit geweestquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:57 schreef rattaplan het volgende:
[..]
niet meer dan?
das wel heel vetquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:00 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Geen idee...je moet gewoon tegen het muurtje springen en soms "warp" je er overheen. Er is niet echt een bepaalde plek waar het altijd werkt. Het is echt geluk hebben en veel proberen Misschien heb ik wel een tip: probeer altijd schuin naar boven te kijken als je springt.
Dat kan een probleem in de verbinding zijn of wanneer de authorization server down is.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:27 schreef Sickert het volgende:
eej als ik wil inloggen dan gaat dat goed maar dan ineens zegt hij incorect password terwijl je niet met een pass moet inloggen op die server
wat kan dit zijn?
Laten we allemaal onze vingers opsteken en gewoon roepen dat dit waar is. Want dat IS het gewoon.quote:Edit: thnx EleKtrA for adding the "Thank You" bot!
Dear developers, Dear SCI,
I'm one of 3,764,892 users that were registered until the 5th of August 2004.
I even made it to the top 8% percent being an expert marksman, made it through Airway Management Classes like 644,365 buddies, of whom 531,772 and me attended the Control Bleeding Class, to then move on to the Shock Treatment Class. Along the way we sadly had 329 dropouts. But in the end we were 502,403 soldiers making it to the Field Training.
After SF Training with all together 895,552 soldiers participating in Rescue, Escape (or the greast "W-key" exercise), CSAR and Recon im now a SF-trained & proud member of a huge gaming community of a purchase-free game. Thank You for that.
I thought I'd rather start off with the number crunching, since that seems pretty much the only thing actually of interest to whomever you have to report. Sure, you have a forum where i can talk about this and that- but- god beware, i mention something non-existent like failed authorization, server lag, cheating, abuse of exploits, Beta-Testers seemingly not being able to help out with the most simple bugs... It would probably get me banned from what I gather through other platforms.
After 2 years of playing it has become so obvious, it made me write this and post it elsewhere:
The SCI servers were allways laggy.
Even as we had another game version with different demands (HomeLAN times), their servers didnt lag or have to reset every 24 hrs (minmum)- and yes: i have read SCI's letter to the community. Now the new engine (then 1.9) is supposed to cause all this ruckus, and the DEV's say its SCI's fault. Whoevers fault it is: how come all privately rented servers from any decent company run fine?
The maps remain bugged.
The Beta-Testers say they forewarded all their observations on new beta maps to the Developers, yet still we have maps full of problems. I will spare u the details, im very sure u know them, just as we do. So as the new maps came out for 2.1 (Arctic and Village) we all were impressed with the new toys u gave us, and we all knew they will be bugged again. My question is very simple: How hard is it to release a patch? Other companies dont seem to have any problem at all with that...
Punbuster cant be used to the full extent.
Yes, PB is great, we all love PB. There will allways be private cheats that go undetected, i guess we will live with that. And their silent detection method does sometimes stretch our patience. But it just cant be demanded form everyone renting an official server for a LOT of money, that they cant even get access to thier own screen shots through a simple ftp server. But then, with 3,764,892 registered users, there might not be enough server space in the world to host all the screen shots. But to make the most useful tool (MasterBanList=MBL) useless by simply not offering it at least to the rented servers?
The dilemma with the Authorization System.
I understand that things might not allways work as anticipated, and sometimes they have to be shut down to work on it, but please: how hard is it to INFORM an community that CARES for the game? Are we not entitled to at least some information of why something is down again or acts up repetedly over months? Maybe an informed croud is more fogiving then a croud left in the dark for reasons, we could understand if told right away or even in advance? The "Get News" button (Log-In page) in the game seems a possiblity...
Admins have its advantages.
Yes, i know the Army (or whoever makes that decision) is considering to bring them back. If not for the cheat detection, there is enough reasons out there, that need correction. Bad Language, the names some people choose for their nicks and behavior on the servers to name a few obvious. There have been long and repeated discussions going on in various forums, and so far i see more good then bad in the re-institution of the admin system. Thank You for that.
All the players around the globe, enyoing the game you brought to us, are very aware of what a fine game you have given to us. We care. A lot.
So here is my final question to those it may concern.
Do you care that we care?
If I break down the main job of a games developer to its core, it must be "design a game and make it work". Many companies live off the success of their game and try to make it as long-lived as possbile, because they have to earn their pay through its acceptance in a community flooded with new games each month.
This is a Army project, and given the fact that all the Armies around the world are basically the same, i asume the numbers were the most important reason for ongoing fundings. Since its results in numbers, that make a success countable. They also make a great impression in slide shows for the top brass. But im getting sarcastic.
But having presented the finished map and having a countable measure of players using the new map probably ends all interest in it, as the basic task was fulfilled: "design a game and make it work". And since the numbers add up, there is no reason to refurbish any existing maps, it would consume work hours that could be used for the launch of the next maps. I understand that.
So, in a nutshell:
Would someone please allow you to care? We do. Please ensure the pleasure of playing this game by careing for all the small things that sum up to a pile of reasons not to play anymore. Sure, choice is ours, but is that the only answer?
Thank You for your time,
Sincerely
{AwG}OpInfo
Nee, het is geen bullshit. Dat zegt ie onder het kopje "should you care". Maar het is onwijs oude style gedacht. "We moeten maar zo weinig mogelijk uitgeven en zoveel mogelijk binnenkrijgen." Oftewel, we moeten zoveel waarde creeren voor de aandeelhouders (shareholder value). Echter iedereen weet nu dat dat niet genoeg is. Je blindstaren op winst maken zal je bedrijf naar de klote helpen. Daarom is het beter als je als doel hebt om mensen die een bepaald belang hebben bij de acties en reacties van het bedrijf, gelukkig te maken. (maximise stakeholder value)quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 03:55 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Laten we allemaal onze vingers opsteken en gewoon roepen dat dit waar is. Want dat IS het gewoon.
En kom nu AUB niet met het gezeik dat het een gratis game is enzo blbabla (waag het niet Beluga, ik mol je), het is gewoon zo.
* Eitjes molt Belugaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:12 schreef Beluga het volgende:
[..]
Waar wacht je op! naar buiten! AA wacht wel tot het weer gaat vriezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:05 schreef rattaplan het volgende:
hey de zon begint te schijnen
Waag de Grote Stap.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:05 schreef rattaplan het volgende:
hey de zon begint te schijnen
FILLEKE, lelijke vent! Gij bent er weer. Welke idioot gaat er nu 2 weken op een leeg kantoorpand passen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:31 schreef Fillipe het volgende:Dag schatjes van me!
Ik heb er bijna 2 weken op zitten in een te suf/leeg kantoorpand te A'dam boven de a10. Ik moet tot aanstaande dinsdag, maar ben nu even bij vriend in Haarlem, even goed stappen na 2 weken in afzondering geleefd te hebben. Dus dinsdag ben ik weer van de partij.
Ik ga nog even mijn Omerta account bekijken en straks lekker naar Bloomingdale, gasten ik spreek u allen later.Flip (Jullie hebben me wel gemist heh, geef maar toe, maakt niet uit)
1 stap for a human, a big stap for humanityquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:51 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Waag de Grote Stap.
wat is jouw account?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:02 schreef ThA_DeViL het volgende:
Welcome back
in omerta ben ik echt gegroeid
en heb nu een ernstigge hitte AA dip.
headshotquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:12 schreef rattaplan het volgende:
[..]
wat is jouw account?
vreemd, ik heet namelijk Donleftyquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:22 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
headshot
Ik heb jouw naam trouwens al eens gezien in omerta
Je hebt me een keer uit de bak gehaald
ja, misschien iemand anders die de naam rattaplan gebruiktquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:28 schreef rattaplan het volgende:
[..]
vreemd, ik heet namelijk Donlefty
HELP!! Ik ga tenonder!! Er is maar 1 rattaplan in alle games.......quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:15 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ja, misschien iemand anders die de naam rattaplan gebruikt
ik zie jou nergens staan?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:29 schreef VoodooChild het volgende:
1.99%Nog maar 1 procentje en ik zit ook eindelijk in de mooie groene cijfertjes
![]()
Photoshop is niet magisch hoor....quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:12 schreef Merson het volgende:
[..]
Je hebt zeker het regeltje YOU HAVE BEEN DETECTED AS CHEATER weg gefotoshopt.
Niet magisch, meer allesomvattend.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:49 schreef Mosselman het volgende:
[..]
Photoshop is niet magisch hoor....
Kan wel kloppen want ik zit niet meer bij de FOK! clanquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:46 schreef rattaplan het volgende:
[..]
ik zie jou nergens staan?
Maar doet aa tracker het weer?
nope nuenenquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:39 schreef Dacide het volgende:
en waar woon je ook al weer? (amsterdam soms? )
quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:07 schreef rattaplan het volgende:
ons complete dorp
Kutdorpquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:39 schreef Dacide het volgende:
(amsterdam soms? )
ja das een stad, alleen beetje jammer van het voetbalquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:20 schreef Beluga het volgende:
[..]
[..]
Kutdorp
Rotterdam! Das pas een echte stad!
Mwoehahaha,quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:44 schreef rattaplan het volgende:
[..]
ja das een stad, alleen beetje jammer van het voetbal![]()
Jammer, ben net te laatquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:00 schreef Merson het volgende:
Dat ging lekker. Ik ging op een of andere n00b server (niet official (en volgens mij ook niet tracked)) allemaal 10 honor ventjes afschieten die me daarna in t Frans gingen uitschelden.
en jij bent een ajaxied?quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:26 schreef Z.Ibrahimovic het volgende:
Waar woon je dan in Rotterdam Beluga?
Ik woon net boven R'dam. Volgens de pr 'boers dorpje Berkel & Rodenrijs'.
Het heeft alleen naar schatting volgend jaar 35000 inwoners en geen boeren meer. De laatste wordt uitgekocht om woningen uit de grond te stampen.
Gullit wel, dat heeft ie bij PSV geleerd, maar de rest........(moet toegeven het zijn wel knokkers op het veld (en daar buiten))quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:25 schreef Beluga het volgende:
[..]
Mwoehahaha,
Gullit is the bomb
Geen woorden maar daden
Centrum.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:26 schreef Z.Ibrahimovic het volgende:
Waar woon je dan in Rotterdam Beluga?
Ik woon net boven R'dam. Volgens de pr 'boers dorpje Berkel & Rodenrijs'.
Het heeft alleen naar schatting volgend jaar 35000 inwoners en geen boeren meer. De laatste wordt uitgekocht om woningen uit de grond te stampen.
dan ga jij zeker naar decibel?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:38 schreef Beluga het volgende:
[..]
Centrum.
Was dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:56 schreef rattaplan het volgende:
[..]
dan ga jij zeker naar decibel?
Tja wat moet ik zeggen. Mn opa heeft bij Sparta, Feyenoord en Xerxes gespeeld. Toen ik klein was, was ik voor feyenoord totdat Feyenoord - Ajax was in 93. Ik zag Ajax voor het eerst spelen en dat was gewoon prachtigquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:23 schreef rattaplan het volgende:
[..]
en jij bent een ajaxied?![]()
![]()
![]()
Daar zou ik niet trots op zijn en zeker niet dat ze de boeren verdrijven...
Chill, zit je op de Eramsusquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:38 schreef Beluga het volgende:
[..]
Centrum.
Erasmus, IBAquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:57 schreef Z.Ibrahimovic het volgende:
[..]
Chill, zit je op de Eramsusof misschien die klote HES
?
Ach dat was voor de 2e wereldoorlog dat ie speeldequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:10 schreef Beluga het volgende:
[..]
Maar ach, je bent voor Ajax, wat kan ik ervan zeggen. Je opa was al niet al te clubvast, door bij beide Rotterdamse aardsvijanden te gaan spelen, verhuis jij ook nog eens naar Amsterdam![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:34 schreef Fillipe het volgende:
NOU WEL GODVERDOMME,
Ik was vandaag klaar dus (met die 2 weken op kantoorpand passen te A'dam) en had mijn pc gisteravond klaargezet zodat ik hem vanochtend zo in de auto kon gooien. IS DAT KRENG DE LAATSTE AVOND GEJAT ! Inclusief mijn Hercules tft 'tje !
.....
Oja en Joint Operations Tycoon zat ook nog in de speler
omg, dat is echt kut.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:34 schreef Fillipe het volgende:
NOU WEL GODVERDOMME,
Ik was vandaag klaar dus (met die 2 weken op kantoorpand passen te A'dam) en had mijn pc gisteravond klaargezet zodat ik hem vanochtend zo in de auto kon gooien. IS DAT KRENG DE LAATSTE AVOND GEJAT ! Inclusief mijn Hercules tft 'tje !
.....
Oja en Joint Operations Tycoon zat ook nog in de speler
Ik loop achter, wat is een X800?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:48 schreef Fillipe het volgende:
ATI X800
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:48 schreef Fillipe het volgende:
ATI X800
Klopt zat al benchmarks te kijken van de x800 en de 6800 ultra, dan kies ik voor de x800. Tenminste als ik naar de benchmarks en prestaties kijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:40 schreef Eitjes het volgende:
Geforce 6800
Omerta doet wonderenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:55 schreef Dacide het volgende:
Fillipe, ben je mijonair ofzow?
damn, kost een bom duiten dacht ik zo.
(of betaald dat kantoor-oppassen zo enorm goed?)
Mijn god. Dat is enorm prijzigquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:00 schreef Fillipe het volgende:
Nee maar compleet systeem kost 2200 e. Dus valt opzich wel mee.
Hmm, dan valt het wel mee. iig, flikker nu zoveel geld als je kan missen in die pc en dan ben je ook weer voor 3 jaar klaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:24 schreef Fillipe het volgende:
Inclusief TFT !
Creatief jattenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:39 schreef rattaplan het volgende:
Flip das kut, maar hoe kan als jij op een leeg kantoor past met 1 pc erin, juist die pc gejat worden?
Hey! ik roei in dat water jah!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:28 schreef Z.Ibrahimovic het volgende:
[..]
Ach dat was voor de 2e wereldoorlog dat ie speeldeBovendien was Xerxes toen de grootste.
Ik doe de MER opleiding op de HES (hoop volgend jaar ook nog anders ben ik flink genaaid door de examencommissie, het bedrijfsbureau en een lerares)
btw, vanavond ga ik japans eten en als ik dan naar buiten kijk kan ik misschien naar binnenkijken bij die acteur uit dat fortis spotjeHoop dat ie niet is gaan zwemmen in de blauwalg bij hem achter.
Time for hp
nog een extraatje voor degenen die het niet snappen:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:24 schreef Fillipe het volgende:
Deviltje geeft het goede voorbeeld!
kloptquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:31 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
nog een extraatje voor degenen die het niet snappen:
http://www.webfreaky.com/fok/forum/index.php
Daar is Ibra niet lid van.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:55 schreef Z.Ibrahimovic het volgende:
MIdden op de heuvel van de straatweg aan de andere kant vanwaar die gast woont. Pas een jaar ook Japans, wel goed en vermakelijk:P
Ik heb die plas 1x gezeild. Vond het wel leuk, er stond toen een mooie wind en een prachtige zon. Alleen jammer van die gast bij de sluizen, het duurde een jaar en die man maar zeiken. Weet nog steeds niet waarom :d
Ik ben ook niet lid van een zeilvereniging, niet meer dan. Heb wel nog een bootje, maar dat is in Middelharnis en niet alleen van mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:33 schreef Beluga het volgende:
[..]
Daar is Ibra niet lid van.
Over welke plas heb je et nouw? Die bij Hillegersberg neem ik aan, of de kralingse?
IIG had ik het over de Rotte. Daar gaat Mr G. toch wonen?
Ik ga voor PHP vragen altijd naar php sites en niet naar van de alles beter wetende member sites zoals tweakersquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:34 schreef webfreaky het volgende:
omg wat is tweakers een kutsite
tweakers is een kutsite![]()
idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:34 schreef webfreaky het volgende:
omg wat is tweakers een kutsite
Ik had et over lid van ons eigen off topic forumpje.Politiegebouw aan kralingse plas?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:08 schreef Z.Ibrahimovic het volgende:
[..]
Ik ben ook niet lid van een zeilvereniging, niet meer dan. Heb wel nog een bootje, maar dat is in Middelharnis en niet alleen van mij.
Mr G. gaat wonen op de straatweg, dus de Bergsche plas heb ik het over. Dacht dat het de voorplas was, maar dat weet ik echt niet zeker. Als je door de sluizen gaat zit je op de rotte in iedergeval.
btw, doen jullie altijd je eerst warm maken bij dat politiegebouw bij de kralingseplas?
Achternaam?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:56 schreef Z.Ibrahimovic het volgende:
Hmm, je kent geen Annelieke bij het roeien?
.comquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:35 schreef Beluga het volgende:
[..]
Achternaam?
En laten we deze discusie even voortzetten op ons eigen forumpje. http://www.webfreaky.nl/fok/forum
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:35 schreef Beluga het volgende:
On-topic:
AA is echt een gaaf spel. Zwaar verslavend enzow. Echt terecht dat we daarvoor nu al bijna 50 topics hebben opengehouden![]()
sarcasme is voor mietjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:29 schreef Fillipe het volgende:
Wat een sarcasme hierhou het nou maar gewoon ontopic stelletje .....
Kijk even in de openingspost, daarin staat uitgelegd hoe je handmatig PunkBuster kan updaten.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:39 schreef mechatronics het volgende:
neeeee!!!
Zit ik terug in NL, na 2 dagen AA installeren, net spelen, krijg ik elke keer PB Client in distress
daar kan ik toch ook niks mee!
>>Eskape has been kicked for an undefined reason : YOU HAVE BEEN KICKED VIA PUNKBUSTER (FOR 0 MINUTES) ... THIS PB SERVER REQUIRES (a 1340 C1.1 07) - ERROR LOADING PBAG
ja nee dat is heerlijk![]()
Ingame foutmeldingen van html pagina's?quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:24 schreef mechatronics het volgende:
ok, dat nu dus net gedaan, toch nog bedankt, maar nu zegt ie, na een lange update,
**ERROR, timed out receiving file mc001107.htm
pbclnew.dll copied to pbclsnew.dll
htm, dat zijn toch internetpagina's?
nagoed, ik ga weer proberen
Je kan niet door 0 delenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:48 schreef rattaplan het volgende:
huh... kills 4 KIA 0 Frag reet 0.0
Punkbuster deinstalleren en dan opnieuw erop gooienquote:Op maandag 16 augustus 2004 03:20 schreef mechatronics het volgende:
jazeker, via dat updateprogramma, PBWEB.exe , maar de 2e keer was alles goed en wel.
Kijk maar in je system/pb map, daar staan na je update htm pagina's
Maar nu krijg ik weer dat ik TE nieuw ben, nu moet je wel ophouden dacht ik.
ik krijg ditte
"WARNING*: PunkBuster reports PB server running Old Version C1.104
etc etc en gelijk weer ditte ook
PunkBuster Client: PB Client in Distress - Cannot Authenticate with PB Server (C1104)
Ik vin het nou genoeg geweest, ik ben weer thus trouwens!
maar nu ga ik slapen
quote:Lang geleden, toen AA nog verslavend was en geen last had van Auth. Server Down, zei iemand op het officiele forum ooit eens over een nieuwe patch release:
They will do a public release, when they've fixed some old bugs and implanted enough new bugs.
Je score in de gewone marksmanship moet 36 of hoger zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:38 schreef RAM_ het volgende:
ik ben sinds gister met dit spel erg cool, maar hoe kan ik advance weapons training hij zegt steeds not avalibele en als ik online wil selecter wat ik wil zijn dan duurt paar seconde gaat ie terug naar het menu.. wat is dat??
Klinkt inderdaad als PB..quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:41 schreef Dacide het volgende:
Dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen. maybe punkbuster niet geupdate (zie openingspost betreffende hoe,wat,waar)
Asociale bak van een pc.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:12 schreef Fillipe het volgende:
Morgen nieuwe pc, en daar zeker weer AA op installeren
Je hebt een kut pc gekochtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:12 schreef Fillipe het volgende:
Morgen nieuwe pc, en daar zeker weer AA op installeren
wat zijn je specs danquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:18 schreef Fillipe het volgende:
Zo dan, ik heb m'n nieuwe systeempje ontvangen en ga vanavond zeker AA'en.
Ben benieuwd...
Wil je het echt weten?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:13 schreef RAM_ het volgende:
[..]
wat zijn je specs dan
nice:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?
AMD 64+ 3400+
Nvidia Geforce 6800 GT, 256 MB
Dual 1 Gb Crossair
ASUS K8N-e Deluxe Moederbord
En allemaal van die draadloze troep (toetsenbord en muis).
Andere vraag:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:06 schreef Fillipe het volgende:
Nee ik download GTR gewoon denk ik, tenzij ik er echt helemaal verliefd op wordt!
En 21.00 is de tijd, zal dan wel even mooi hospital servertje uitzoeken.
Maar! Maar!!! Je kooptJoint Ops wél! Zot!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:17 schreef Fillipe het volgende:
Denk het niet, 50e voor n studentje is veel geld tegenwoordig
De laatste keren dat ik het gespeeld heb knalde het spel er constant uit, vandaar dat ik niet meer speelquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:12 schreef Fillipe het volgende:
Relaxed inderdaad, ey gelly nieuw usericonlol.
Ja Eitjes post zo server rat, enne geen nieuwe update hoor gelly, die zit er wel aan te komen.
Doe je anders ook even mee ?
Track mij dan maar, Ei komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:16 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja....
Critical error festijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:20 schreef Dacide het volgende:
bridge anyone?
goed planquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:22 schreef rattaplan het volgende:
zullen we dan een bridge zoeken voor de lol, zonder tracker
inderdaad goed gezegt, k wordt n beetje gek van *WARNING , server running older version bla bla.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:04 schreef Fillipe het volgende:
AA is echt verneukt;
Weinig servers, te hoge pings, punkbuster gezeik, critical errors.
(Vandaag alleen last van de weinig servers en punkbuster)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:04 schreef rattaplan het volgende:
flip ben net 50k kwijt met roulette....
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:05 schreef Fillipe het volgende:
50k, ah dat is zuur.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:09 schreef rattaplan het volgende:
zeker als je weet dat ik net alles heb gekocht wat je maar kunt kopen en ik 50 k over had gehouden voor booze.
Nu ben ik blut. Vanmiddag had ik 200k gewonnen
Niet ECHT onder de indrukquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?
AMD 64+ 3400+
Nvidia Geforce 6800 GT, 256 MB
Dual 1 Gb Crossair
ASUS K8N-e Deluxe Moederbord
En allemaal van die draadloze troep (toetsenbord en muis).
Gast, ik wil er ook niet mee patsen, het is maar n hobby.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:23 schreef RAM_ het volgende:
[..]
- knip kut systeem-
Nee een systeem van 2k is inderdaad geen resultaat, ga je anders even aftrekken op je ram reepje.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:22 schreef RAM_ het volgende:
hey jij patst er mee dan moet je ook met resultaten komen he
Nee sorry kan ik je niet vertellen is offtopicquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:20 schreef Beluga het volgende:
En ik wordt foking zuur als jullie niet snel ophouden met off topic gespam. We hebben verdomme een eigen forum voor dat klote Omerta![]()
En wat is dat GTR waar jullie et over hadden?
Ahum, jij vroeg wat z'n specs waren. Ik zal even quotenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:22 schreef RAM_ het volgende:
hey jij patst er mee dan moet je ook met resultaten komen he
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:13 schreef RAM_ het volgende:
[..]
wat zijn je specs dan
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee een systeem van 2k is inderdaad geen resultaat, ga je anders even aftrekken op je ram reepje.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee sorry kan ik je niet vertellen is offtopic![]()
GTR !!! De nieuwste racegame !!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:20 schreef Beluga het volgende:
En wat is dat GTR waar jullie et over hadden?
Ik heb 2 reepjes dus ik heb meer plezierquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee een systeem van 2k is inderdaad geen resultaat, ga je anders even aftrekken op je ram reepje.
Leuke welkomstboodschap. Ik kwam bij def. Zij zaten bij assault. Ik vroeg of ze wilden stoppen met het spammen van dat zinnetje. Toen hadden deze Spaanse peuters het allemaal op mij gericht. Rondje 1 maakte ik er 1 van dood, zonder zelf dood te gaan. 2e ronde verliep stukken beter. Ik schoot er 4 neer en ook ging ik zelf weer niet dood. Toen kwam [Mx]Assasin bij ons in. En het begon slechter te gaan. Ik zat 'verstopt' maar toch wisten ze waar ik ongeveer moest zitten. Ik schoot er in de resterende 5 potjes nog 6 dood en ging zelf maar 5 keer dood. Ik pwnde ze dus.quote:[3 rare tekentjes] iF y0u m3ss wiTh [Mx] y0u DIE lik3 th3 r3st [3 rare tekentjes]
[matige inkopper]quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:29 schreef mechatronics het volgende:
ok, deze bullshit heb ik dus
http://members.lycos.nl/rick1peeters/punkbusterlovesme.JPG
lache toch?
-O_ , denken dat een ATI radeon sneller is dan een Nvidia 6800. :')quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:23 schreef RAM_ het volgende:
[..]
Niet ECHT onder de indruk
Pentium 4 3,2 ghz
Ati Radeon pro 256 MB
asus p4p800 deluxe
1024 RAM geheugen
Logitech mx700 muis
logitech cordless desktop MX toetsenbord
Flippiequote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:04 schreef Fillipe het volgende:
Flexxie!
Updaten? Kan je AA updaten dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:02 schreef mechatronics het volgende:
niks geen error, misschien ff updaten, maar wel lache, loop je met de ROE stick, zeg je frag em frag em, zie je 3 vijanden aan de ene kant van de truck, 3 teammates aan de andere kant, ik dacht, ik ga ff opruimen
maakt die raket toch een mooi bochtje zo op me 3 teamgenoten, echt precies in het midden van die 3
zo mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |