abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21225126
Stel ik een vraag over php (denk daar snel antwoord te krijgen),

komt er binnen anderhalve minuut (die nerdmodjes hebben natuurlijk niks beters te doen) een moderator langs.

"Te laag niveau, slotje".

ipv van dat je me helpt, als het zo makkelijk is

Krijg ik 3 minuten later een mail, dat ik gebanned ben.
quote:
Je bent gebanned webfreaky, permanent.
(interne identificatie: user::check_ipban::banned_forever)
kutnerds die zich te goed voelen om mensen die ook wat php proberen te helpen, omdat ze de hele dag aan het programmeren zijn en ze vinden dat ik dat ook maar moet doen, anders 'verdien' ik het niet om antwoord te krijgen op mijn vraag... je moet eerst zo'n 24 uur naar het antwoord gezocht hebben, voordat ze je willen helpen
hoeveel moeite is het nou om zo'n (volgens hun simpel) vraagje te beantwoorden
I used to be SCHIZOFRENIC but we're okay now.
pi_21225141
ik kan me niet voorstellen dat ze je bannen omdat je 1 verkeerd topic hebt geopend..
pi_21225175
dit is de tweede keer dat ik een vraag stel waar ze zich te goed voor voelen.. tjah bannen dan maar.. waarom heeft die gast wel tijd om me uitgebreid te mailen, te bannen en een reactie te plaatsen dat dit te laag niveau is, maar geen tijd om me in 30 seconden uit te leggen wat ik fout doe?
pi_21225221
Wat een onzin. Ik zit al jaren bij Tweakers.net en ik heb een paar echte noob-vragen gesteld mbt. Linux. Deze werden ook dicht gegooid maar ik heb er zeker geen ban voor gekregen. Waarschijnlijk dat het algemene beeld een flinke rol heeft gespeeld.
pi_21225222
ik was overigens al een half uur bezig met het zoeken naar een oplossing
pi_21225231
steijn: bekijk mijn postgeschiedenis @tweakers... (webfreaky), echt níks bijzonders zit er tussen
  donderdag 12 augustus 2004 @ 02:26:08 #7
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21225236
GoT is eigenlijk voor de elite. Hier zit al het gespuis.

Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21225241
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 02:25 schreef webfreaky het volgende:
ik was overigens al een half uur bezig met het zoeken naar een oplossing
Misschien is PHP dan niks voor jou.
pi_21225274
http://www.phpfreakz.nl/forum.php?forum=1&iid=462032 mijn vraag, maar dan op een normale site (maar daar duurt het 3 dagen voor er een reactie is)
  donderdag 12 augustus 2004 @ 02:27:54 #10
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_21225280
laat eens een linkje gooien, kunnen we misschien beoordelen of het echt een kutsite is
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_21225284
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 02:26 schreef webfreaky het volgende:
steijn: bekijk mijn postgeschiedenis @tweakers... (webfreaky), echt níks bijzonders zit er tussen
De search is brak, heb je geen link naar je userinfo? Op heb je een ipban?
pi_21225289
ipban + userban.. dus kan niet meer opzoeken
pi_21225308
maar hoef iig nooit meer op die kutsite te komen
pi_21225310
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 02:27 schreef bugeye het volgende:
laat eens een linkje gooien, kunnen we misschien beoordelen of het echt een kutsite is
Ik heb anders tot nog toe goede antwoorden gekregen op mijn topics. Op mijn digicam werden de achterlichten van auto's op de snelweg geel. Dankzij hun heb ik uitgelegd gekregen wat er mis ging.
  Milf donderdag 12 augustus 2004 @ 02:29:29 #15
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21225317
we hebben een heel mooi forum voor dat soort vragen over php enzo Digital Corner zoek eerst voordat je een topic opend en als je dan niks kunt vinden kun je alsnog 1 openen....

we gaan hier alleen niet klagen op tweakers omdat tweakers en fok toch wel heel nauw verbonden waren. maar probeer het eens in DIG zou ik zeggen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')