Ja, zeg, ik mocht niet meer quoten van je vorige OP, en ik heb hier geen lijst liggen van alle vorige topics en ze allemaal gaan invoeren vind ik een beetje overdone. Wie kijkt er nog in de oude topics btw?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:14 schreef Gorro het volgende:
Waar is het plaatje en de links naar de vorige topics
Het gaat er vooral om dat je het ontstaan van de traditie eraan kunt zien en die oude titels teruglezen is altijd wel even leuk.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Wie kijkt er nog in de oude topics btw?
Uch! Chief BS heeft gesproken!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Open het topic dan niet als je toch de moeite niet wil steken in de OP.
Er zijn genoeg mensen die wél elke keer een leuk plaatje maken en de titels erin zetten.
Heeft niks te maken met moeite willen steken in iets, heeft gewoon te maken met het kunnen maken van zoiets en ik wil best de cover van Sen to Chihiro no Kamikakushi hier neerzetten, maar daar blijft het dan toch echt bijquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Open het topic dan niet als je toch de moeite niet wil steken in de OP.
Er zijn genoeg mensen die wél elke keer een leuk plaatje maken en de titels erin zetten.
Dat wil ik ook wel doen, maar omdat Gorro aan mijn op heeft gezeten kan dat niet meer.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:27 schreef AntiChrist het volgende:
ow ja voor de mensen die het niet begrijpen topic naam slaat op Spirited Away... dus als ie daar nou een plaatje van erin knalt is het nog een beetje te doen.
al zou ik persoonlijk voor bruce campbell vs the army of dvd's 2 kiezen
Zou je niet linken naar deze? Doet het dag en nacht!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:16 schreef Gorro het volgende:
Nu met plaatje
Daar staat geen 'DVD'.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:32 schreef Hare het volgende:
Zou je niet linken naar deze? Doet het dag en nacht!
[afbeelding]
Goed, nu dat eindelijk allemaal opgelost is, (iedereen tevreden zo?) kunnen we weer verder met hetgeen waar dit topic voor bedoeld is. Toch?
Gorro maakt daar morgen welquote:Op zondag 18 juli 2004 00:37 schreef California het volgende:
Daar staat geen 'DVD'.
quote:Op zondag 18 juli 2004 00:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Gorro maakt daar morgen wel
Spirited dvday van
![]()
yupquote:Op zondag 18 juli 2004 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
okay, Hare heeft zich bij deze officieel gediskwalificeerd om in het vervolg nog DVD-aanschaf topics te openen
Mag ik dan nog wel posten hierquote:Op zondag 18 juli 2004 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
okay, Hare heeft zich bij deze officieel gediskwalificeerd om in het vervolg nog DVD-aanschaf topics te openen
tuurlijkquote:Op zondag 18 juli 2004 21:39 schreef Hare het volgende:
[..]
Mag ik dan nog wel posten hier![]()
Tssss, kan ik anders wel mooi al mijn juwelen in kwijtquote:Op zondag 18 juli 2004 21:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
tuurlijk
zolang het maar niet van die verwijfde gift-sets zijn![]()
Dank jequote:
Kuch... Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD. Deel 27quote:Op zondag 18 juli 2004 23:37 schreef Thetallguy het volgende:
Het is toch ook een DVDquote:Op maandag 19 juli 2004 00:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kuch... Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD. Deel 27
je leeft nog! Mooi! stuur mij eens een mailtje vanaf een werkend e-mailadres..quote:Op maandag 19 juli 2004 22:54 schreef Smots het volgende:
Vandaag binnen: Mystic River, de versie met twee dvd's en de soundtrack CD.
He's alive, alive i tell ya!quote:Op maandag 19 juli 2004 22:54 schreef Smots het volgende:
NIcequote:Op maandag 19 juli 2004 22:54 schreef Smots het volgende:
Je had voor de R3 LE moeten gaan joh. Kost bijna net zo duur!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:42 schreef marcek het volgende:
[afbeelding]
r2 versie , engelse dvd versie geen nederlandse ondertitels
geen zin om te wachten op normale uitgave met ondertitels
prachtfilm![]()
Dus nu wil je m'n Pulp Fiction RCV C.E al helemaal niet meer kopen?!?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag gekocht:
[afbeelding]
met als extra's:
Progressive Scan- PAL
DivX-weergave
Video Upsampling
Afspelen : DVD(+RW)/(S-)VCD/MP3-CD/CD/CD-R(W)
Foto-CD
Smart Picture
192 kHz/24-bits Audio DAC
MP3 CD Playback
oh ja... en hij is ook nog regiovrij...
En nu kun je geen smoezen meer verzinnen dat je dvdspeler niet regiovrij is.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag gekocht:
[afbeelding]
met als extra's:
Progressive Scan- PAL
DivX-weergave
Video Upsampling
Foto-CD
Smart Picture
MP3 CD Playback
Leuk apparaatje! Waar en hoeveel?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag gekocht:
[afbeelding]
met als extra's:
Progressive Scan- PAL
DivX-weergave
Video Upsampling
Foto-CD
Smart Picture
MP3 CD Playback
Nou volgens mij valt dat wel mee. Hij zit ook in mijn collectie in ieder geval. Schitterende film. En een schitterende uitgave.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:53 schreef fratsman het volgende:
En deze!
[afbeelding]
Ik ben volgens mij een van de weinige die dit een goede film vind.
139,- bij de Block. Na een firmware upgrade zou hij ook subs moeten kunnen laten zien bij een divx maar dat is me nog niet gelukt...quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:00 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Leuk apparaatje! Waar en hoeveel?
Ik gebruik zelf m'n xbox voor het afspelen van divx/xvid/matroska videobestanden en andere regio dvd's. Sinds ik divx gewoon stand-alone kan afspelen download ik overigens wel veel meer.![]()
Maar ik koop nog steeds netjes originele dvd's.
Ja, dat heb ik met The Godfather, volgens mij ben ik ook de enige die die film kan waarderen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:53 schreef fratsman het volgende:
En deze!
[afbeelding]
Ik ben volgens mij een van de weinige die dit een goede film vind.
Wat zat je dan te zeuren dat je alleen regio2 koopt omdat je dvdspeler niet regiovrij wasquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:53 schreef MikeyMo het volgende:
Ik had al een regio vrije dvd speler hoor
zozoquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag gekocht:
[afbeelding]
met als extra's:
Progressive Scan- PAL
DivX-weergave
Video Upsampling
Foto-CD
Smart Picture
MP3 CD Playback
nee, mijn mening is dat ik iets het leifst bij voorkeur op regio 2 formaat heb omdat het wellicht in de toekomst veel moeilijker zou kunnen worden om spelers regiovrij te maken. Je weet nooit of je over een half jaar nog steeds via een simpele afstandsbedieningcode zo'n beetje alle spelers regiovrij maakt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:35 schreef furanku het volgende:
[..]
Wat zat je dan te zeuren dat je alleen regio2 koopt omdat je dvdspeler niet regiovrij was![]()
![]()
=edit=Divxweergave op je dvdspeler.. en nu ga je zeker divx'jes sparen?
Wel handig divxweergave, zou ik ook maar eens moeten hebben voor me volgende opleiding. Ik ga me blauw betalen aan de opleiding en andere onkosten
Hele mooie serie is datquote:
Vond het boek al geweldig en ik hoorde dat er een film aan zit te komen...quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hele mooie serie is dat.
*drool* wlke release is dat?!? Ik heb destijds de Japanse Ghibli Collection gekocht.... Maar die is lang niet zo tof...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:35 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Echt supermooi
Had niet verwacht dat het zo'n grote box zou zijn, en dacht ook nog eens dat de box gewoon simpel karton was. Maar is echt veel vetter dan dat
Zeker zo groot als A4, en het artbook is echt schitterend!!!
wat was de prijs voor die '68 comeback specialquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:13 schreef Stallion75 het volgende:
Vandaag gehaald bij de Mediamarkt:
'68 comeback Special - Deluxe edition (3 disc)
Artiest: Elvis Presley
Aloha from Hawaii - Deluxe edition (2 Disc)
Artiest: Elvis Presley
quote:Story Line: In blue collar upstate New York, Patty (Eleniak) uses boxing to escape the tension of an abusive relationship. She embarks on a romance with her trainer (Colby) and is distracted just as she’s about to make her professional debut.
Bottom Line: Former Playboy Playmate and Baywatch babe Eleniak takes a stab at some serious acting, and she turns in a very convincing performance, holding her own with the theatrically trained Colby. Debuting director Jarecki attempts to minimize the obvious parallels to the original Rocky and it works, for the most part. The boxing sequences reveal the budgetary
limitations of the production, but the film’s emotional content overcomes them. Eleniak, looking fit and trim as ever, is the reason to watch—for more than just the obvious reasons.
De prijs was Euro 30,- (Mediamarkt Groningen)quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:03 schreef furanku het volgende:
[..]
wat was de prijs voor die '68 comeback special
hmmm, aantrekkelijkquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:31 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
De prijs was Euro 30,- (Mediamarkt Groningen)
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:59 schreef furanku het volgende:
[..]
hmmm, aantrekkelijk![]()
Maar ik heb de DVD nog niet gezien, hoe is hij verpakt. Zo'n uitklaphoes zie ik op de site van Free Record Shop, maar wat is dit dan:
[afbeelding]
Is dat een boek, of een boekje.
Dat is een boekje met info over zijn comeback jaren en over de dvd.
enige plek waar ie nog te krijgen is, gloedjenieuw, incl. verzenden voor 68 euro:quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:23 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
*drool* wlke release is dat?!? Ik heb destijds de Japanse Ghibli Collection gekocht.... Maar die is lang niet zo tof...
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:46 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah, same here. Die van mij moest uit Finland komen, ben al bij aflevering 20quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:15 schreef Pistol_Pete het volgende:
Deze kwam de postbode net in de stromende regen brengen
[afbeelding]
Kan dat naar een filiaal gebracht worden, of alleen naar je huisadres? En zijn er verzendkosten? Daar is geen prijsjerijk op los te laten zeker?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:23 schreef Dr_Evil het volgende:
Ah, same here. Die van mij moest uit Finland komen, ben al bij aflevering 20![]()
TPG post heeft de mijne verlorenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:23 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ah, same here. Die van mij moest uit Finland komen, ben al bij aflevering 20![]()
Alleen huisadres en de verzendkosten zijn slecht ¤ 2,00 dus heb je de box voor ¤ 28,99.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:48 schreef California het volgende:
[..]
Kan dat naar een filiaal gebracht worden, of alleen naar je huisadres? En zijn er verzendkosten? Daar is geen prijsjerijk op los te laten zeker?
Kan de Japan release aanraden. Ik had ook de hongkong release maar die liep hopeloos vast in alle DVD spelers die ik hier in huis hebquote:
Precies, en tenzij je Fins goed is zou ik de Nederlandse FRS site er even bij pakken, die is qua opbouw precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:01 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Alleen huisadres en de verzendkosten zijn slecht ¤ 2,00 dus heb je de box voor ¤ 28,99.
Prijsjerijkkorting kan e wel vergeten denk ik.
Idemquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:28 schreef ArmaniXL het volgende:
[afbeelding]
De R3 2 disc SE voor ¤ 12,30 aan huis bezorgd
Maar die had jij zaterdag nog echt niet in je vingersquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:28 schreef ArmaniXL het volgende:
[afbeelding]
De R3 2 disc SE voor ¤ 12,30 aan huis bezorgd
Ik gooi ook altijd meteen de dvd's die ik besteld heb in dit topic. Nog voordat ik ze heb. Maar niet verder vertellen.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar die had jij zaterdag nog echt niet in je vingers.
valsspeler...quote:Op maandag 26 juli 2004 11:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik gooi ook altijd meteen de dvd's die ik besteld heb in dit topic. Nog voordat ik ze heb. Maar niet verder vertellen.![]()
Ik vind eigenlijk dat het pas echt telt als je de DVD in je klauwen hebtquote:Op maandag 26 juli 2004 12:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
valsspeler...
Leuke DVD inderdaad.. heb hem zelf ookquote:
En de film zelf is ook niet misquote:Op maandag 26 juli 2004 14:04 schreef furanku het volgende:
[..]
Leuke DVD inderdaad.. heb hem zelf ook
idd, zodra er iets op de mat ligt of wanneer de brander "ping" zegtquote:Op maandag 26 juli 2004 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het pas echt telt als je de DVD in je klauwen hebt.
(Stiekem hoop ik dat Hellboy vanavond op de deurmat ligt wanneer ik thuiskom. Maar dat zou wel erg snel zijn.)
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
idd, zodra er iets op de mat ligt
quote:of wanneer de brander "ping" zegt
Hij heeft alleen niet die coverquote:Op maandag 26 juli 2004 14:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Natural Born Killers. Director's Cut.
Iemand was zo aardig om deze DVD te kopen en vervolgens in mijn tas te laten zitten. Dus nu heb ik 'm..
So?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:57 schreef California het volgende:
Hij heeft alleen niet die cover.
Dus was dat een kutpostquote:Op maandag 26 juli 2004 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
So?.
eh, zaterdagochtend om precies te zijn om 10 over half 11quote:Op maandag 26 juli 2004 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar die had jij zaterdag nog echt niet in je vingers.
Hmm.. Jij hebt hem bij DVDsoon vandaan? Dan hebben die hem nog eerder verstuurd dan cd-wow blijkbaar. Daarvan kreeg ik een mailtje dat-ie zaterdag verstuurd was.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:24 schreef ArmaniXL het volgende:
eh, zaterdagochtend om precies te zijn om 10 over half 11![]()
[..]
De post is hier de laatste tijd echt supersnel. Die Hellboy was dinsdag verstuurd en lag zaterdag in de brievenbus, Memento was donderdag verzonden en lag vandaag in de bus. Alleen jammer dat de TPG mijn finse 24s1 box heeft kwijtgemaakt.
Da's inderdaad een hele mooie verpakkingquote:
Eh Hellboy komt bij CD-WOW vandaan (regio 3), misschien werd ie bij mij al dinsdag verstuurd omdat ik hem al een hele lange tijd in de pre-order had staan.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hmm.. Jij hebt hem bij DVDsoon vandaan? Dan hebben die hem nog eerder verstuurd dan cd-wow blijkbaar. Daarvan kreeg ik een mailtje dat-ie zaterdag verstuurd was.
Dat pakketje kan trouwens langer duren. Dikke kans dat er dadelijk een douanerekening bij zit. Dat was bij mij laatst ook het geval.
[..]
Da's inderdaad een hele mooie verpakking.
Ik voel me gewoon helemaal gediscrimidingustquote:Op maandag 26 juli 2004 16:41 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Eh Hellboy komt bij CD-WOW vandaan (regio 3), misschien werd ie bij mij al dinsdag verstuurd omdat ik hem al een hele lange tijd in de pre-order had staan.
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon helemaal gediscrimidingust.
Ehm ik had hem dus afgelopen vrijdag al via dvdsoon.com geloof ik...quote:Op maandag 26 juli 2004 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het pas echt telt als je de DVD in je klauwen hebt.
(Stiekem hoop ik dat Hellboy vanavond op de deurmat ligt wanneer ik thuiskom. Maar dat zou wel erg snel zijn.)
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:49 schreef California het volgende:
HIj lag hier nog niet op de matquote:Op maandag 26 juli 2004 17:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ehm ik had hem dus afgelopen vrijdag al via dvdsoon.com geloof ik...
Is die schindler's list netjes overgekomen? (ik wil hem namelijk ook nog steeds hebben maar ben bang dat hij beschadigt)quote:Op maandag 26 juli 2004 22:44 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
INTO THE MIRROR
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er toch maar vanaf gezien. Is natuurlijk ubercool om te hebben en ben echt helemaal weg van die films. Maar zijn bijna allemaal gewoon de kale versies van de film. In amerika komen er begin 2005 3 2 disc edities uit van die films. Zijn 15 euro in de pre-order.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Trouwens.... Wie heeft er die ontzettend geile Ghibli-collection box-set al besteld? Kost een paar stuivers, maar dan heb je ook wat.
Wilde net hetzelfde vragen. En bij welke winkel heb je hem gekocht?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Is die schindler's list netjes overgekomen? (ik wil hem namelijk ook nog steeds hebben maar ben bang dat hij beschadigt)
Bij Soon ligt ie voor 20 euro...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Wilde net hetzelfde vragen. En bij welke winkel heb je hem gekocht?
Wow, das wel errug weinig, maar 's ff naar kijken danquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:20 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Bij Soon ligt ie voor 20 euro...
En de nog uit te komen Scorsese Collection, 5 films, inclusief de Goodfellas SE ligt voor 29 euro bij DVDSoon.. Maar dat hoort eigenlijk in het aanbiedingen topic
nee SL is niet heel over gekomen, gemeeld met dvdempire.com en ik stuur op hun kosten het beestje terugquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:05 schreef AntiChrist het volgende:
bla
Aan de covers te zien zitten er wel de 2 DVD versies bij van Spirited Away en Princess Mononoke. Maar ja, die heb ik sowieso al....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb er toch maar vanaf gezien. Is natuurlijk ubercool om te hebben en ben echt helemaal weg van die films. Maar zijn bijna allemaal gewoon de kale versies van de film. In amerika komen er begin 2005 3 2 disc edities uit van die films. Zijn 15 euro in de pre-order.
Dus ga daar denk ik maar voor. Is goedkoper, en leuke extra's zijn altijd goed
Ja, ok, maar dat zijn ook de enige tweequote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Aan de covers te zien zitten er wel de 2 DVD versies bij van Spirited Away en Princess Mononoke. Maar ja, die heb ik sowieso al....
Nicequote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:58 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag op de mat, met dank aan MikeyMo ben ik nu eindelijk ook een man geworden
[afbeelding]
waar?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:12 schreef Croupouque het volgende:
Festen, The shining en Lolita.
Alledrie voor nog geen 10 euro per stuk.
shit mocht godverredomme eens tijd wordenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:58 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag op de mat, met dank aan MikeyMo ben ik nu eindelijk ook een man geworden
[afbeelding]
niet eens deze?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:21 schreef AntiChrist het volgende:
shit mocht godverredomme eens tijd worden
maar ontopic :
geen excuus chef...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:56 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb two evil eyes nog niet gezien en voor die 6 euro
pfff wie heeft er nou maanden zonder de R3 versie van army of darkness gezeten??? ik zou me kop van mn romp schamen als ik jou was...quote:
Maar dat heb ik allang toegegevenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:15 schreef AntiChrist het volgende:
pfff wie heeft er nou maanden zonder de R3 versie van army of darkness gezeten??? ik zou me kop van mn romp schamen als ik jou was...
Definieer weinig.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:24 schreef Price het volgende:
[afbeelding]
50 klassieke horrortitels voor weing geld.
Niet veelquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:14 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Definieer weinig.
Dan is het inderdaad een leuk prijsje. Waar besteld?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:19 schreef Price het volgende:
[..]
Niet veel
ongeveer ¤ 22,-- incl. verzenden
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=581402quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:25 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een leuk prijsje. Waar besteld?
Ziet er zeker mooi uit. Jammer dat het maar één dvd is.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:14 schreef Hare het volgende:
Ok, dan, vandaag echt uberveel binnen gekregen.
Meteen maar met het mooiste beginnen:
[afbeelding]
Echt prachtige uitgave, zeker voor dat bedrag
quote:82 centimetertjes![]()
ik denk dat hij hem van www.koreandvds.com heeftquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:28 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ziet er zeker mooi uit. Jammer dat het maar één dvd is.
Heb je hem van die Koreaanse site waar de afbeelding ook van is? Ik kan daar verder niks vinden, aangezien ik geen engelse versie van de site zie.
zoals boven vermeld denk ik www.koreandvds.comquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:08 schreef Mike het volgende:
Hare, waar koop jij die Koreaanse versies?
Klopt helemaal. Hadden laatst street sale, superveel dvd's voor 3 dollar. Nu nog steeds trouwens alleen is veel al uitverkocht. Zo ook de films die ik nog heb kunnen aanschaffen. Superwinkel trouwens. Goeie service, nette leveringquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:13 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zoals boven vermeld denk ik www.koreandvds.com
Niet extraloos, mist alleen de beide commentaartrack. Wel jammer natuurlijk, maargoed, je kan niet alles willen voor die 2 euro.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:24 schreef California het volgende:
[..]
De Koreaanse versie? Is die extraloos?
en staat die al in het online DVD shops topic?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:13 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zoals boven vermeld denk ik www.koreandvds.com
leveren ze snel eigenlijk? Voor 6$ wil ik eigenlijk de Rambo trilogie wel hebben, altijd leukquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Hadden laatst street sale, superveel dvd's voor 3 dollar. Nu nog steeds trouwens alleen is veel al uitverkocht. Zo ook de films die ik nog heb kunnen aanschaffen. Superwinkel trouwens. Goeie service, nette levering
Dat wordt dan voor 12$, aangezien je net zoveel transportkosten betaalt als dat je voor de dvd's betaalt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 07:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
leveren ze snel eigenlijk? Voor 6$ wil ik eigenlijk de Rambo trilogie wel hebben, altijd leuk
Wow die ga ik volgende maand bestellen. is dat die R1 versie waar je t toen es over had??quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:14 schreef Hare het volgende:
Ok, dan, vandaag echt uberveel binnen gekregen.
[afbeelding]
Jep, that's it.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wow die ga ik volgende maand bestellen. is dat die R1 versie waar je t toen es over had??
en waarvandaan??
heb ik m net besteld, maar er staat dat ie pas op 17 augustus uit komt???quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep, that's it.
22 euri bij dvdsoon dacht ik
ik wil je wel een mailtje sturen, maar:quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb ik m net besteld, maar er staat dat ie pas op 17 augustus uit komt???![]()
als ik me order wil cancellen, kan dit en gaat dit altijd zonder problemen?? en wordt t bedrag nu al meteen van me CC afgeschreven??
mail me anders ff
quote:Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: RE: he timo!
Verzonden: 29-7-2004 17:16
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'Timo Ritzen' op 29-7-2004 17:16
550 relaying mail to home.nl is not allowed
probeer nog esquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:17 schreef Hare het volgende:
[..]
ik wil je wel een mailtje sturen, maar:
[..]
Ja, je gaat naar dvdsoon en je kan meteen zien of je het nog kan cancellen (als de status niet op packaging/shipped staat meen ik). Het wordt direct afgeschreven maar dvdsoon geeft je standaard een tegoedbon. Je kan echter wel per email vragen voor een refund dan zal het teruggestort worden op je creditcard.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb ik m net besteld, maar er staat dat ie pas op 17 augustus uit komt???![]()
als ik me order wil cancellen, kan dit en gaat dit altijd zonder problemen?? en wordt t bedrag nu al meteen van me CC afgeschreven??
mail me anders ff
ik inmiddels de order gecancelled en ze n mailtje gestuurd over het hoe en wat ivm n refund. En ja: ik heb ook op de site gelezen dat je n refund kan aanvragen en dat t 21 dagen duurt voordat ze t terug storten. Maar dat heb ik nog niet ingevuld. wilde eerst wachten op t antwoord op me mailtje, maar heb nog niets gehoord.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:54 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ja, je gaat naar dvdsoon en je kan meteen zien of je het nog kan cancellen (als de status niet op packaging/shipped staat meen ik). Het wordt direct afgeschreven maar dvdsoon geeft je standaard een tegoedbon. Je kan echter wel per email vragen voor een refund dan zal het teruggestort worden op je creditcard.
Waarom heb je hem gecancelled dan? Omdat je nog ff moet wachten voor ie uitkomt?quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik inmiddels de order gecancelled en ze n mailtje gestuurd over het hoe en wat ivm n refund. En ja: ik heb ook op de site gelezen dat je n refund kan aanvragen en dat t 21 dagen duurt voordat ze t terug storten. Maar dat heb ik nog niet ingevuld. wilde eerst wachten op t antwoord op me mailtje, maar heb nog niets gehoord.
ben benieuwd
Het lijkt mij de bedoeling alleen officiële releases hier te meldenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:07 schreef i-spy24 het volgende:
Geloof het of niet maar vandaag ook uit Azie ontvangen na bestelt te hebben de volgende 2 DVD's:
[afbeelding]
Kill Bill II
[afbeelding]
Spider man II
nog niet eerder gezien en Kill Bill 2 vind ik minder dan deel 1 (maarja logisch) en Spiderman 2 vond ik weer beter dan deel 1!
ach laat het kind stoer zijn..... met zijn gekochte illegale dvd's (wie gaat er nou eigenlijk voor betalen als je ze zelf van het internet kan halen.. wacht dan totdat de officiele uit zijn......)quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:07 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Het lijkt mij de bedoeling alleen officiële releases hier te melden![]()
De Matrix box komt eraan (10 discjes) ...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:53 schreef Dizer het volgende:
Ik snap sowiezo niet dat mensen Kill Bill kopen (en dan helemaal betalen voor iets illigaals terwijl je internet hebt) want er is bevestigt dat er een über box uitkomt met de twee delen die als 1 geheel gezien wordt op de dvd met veel extra scene's toegevoegd worden. Ik wacht wel.
Weet iemand trouwens IETS over een Matrix Box? Al is het gewoon een bevestiging dat ie komt?
Deze?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:53 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand trouwens IETS over een Matrix Box? Al is het gewoon een bevestiging dat ie komt?
OH MY GOD een 10 DVD discquote:
Zelfs inclusief Animatrixquote:Op Digital Spy valt te lezen dat Warner een 10-disc boxset rond de Matrix trilogie in de planning heeft. In het Engeland zou de box op 12 december uit moeten komen en een prijskaartje gaan dragen van ongeveer ¤ 69. De specificaties zijn naar verluidt als volgt:
Disc One: The Matrix
All-new transfer supervised by the Wachowskis and director of photography (DP), Bill Pope
Audio commentary by Keanu Reeves, Carrie Anne Moss, Laurence Fishburne, DP Bill Pope and other cast and crew
Disc Two: The Matrix Revisited (180 Minutes)
Same special features as previous release
Offers comprehensive behind-the-scenes look at the first film in the trilogy
Disc Three: Matrix Reloaded Extended Version (190 Minutes)
New cut incorporating 55 minutes of footage shot for the 'Enter The Matrix' game
Audio commentaries by Keanu Reeves, Carrie-Anne Moss, Laurence Fishburne, Jada Pinkett-Smith, Production Designer Owen Paterson, 2nd Unit Directors David Ellis and Kimble Rendall and other cast and crew
Disc Four: Matrix Reloaded Revisited - Special Features (180 Minutes)
Includes all new footage including dozens of never-before-seen cast and crew interviews, scene dissections, explorations of the production design and special effects, and more
Disc Five: Matrix Revolutions
Audio commentaries by Keanu Reeves, Carrie-Anne Moss, Laurence Fishburne, Special Effects Supervisor, John Gaeta; editor, Zach Staenberg and other cast and crew
Disc Six: Matrix Revolutions Revisited - Special Features (180 Minutes)
Includes all new footage including dozens of never-before-seen cast and crew interviews, scene dissections, explorations of the production design and special effects, and more
Disc Seven: The Animatrix
Same special features as previous release
Disc Eight: The Roots Of The Matrix - Special Features (180 Minutes)
The Matrix and the History of the Action Genre - Examines the many influences of action cinema that make up The Matrix
Brainiacs’ Revenge - Scholars, Philosophers, Theorists, and Charlatans deconstruct the intellectual underpinnings of the trilogy
The Science Behind the Fiction – Is the notion of a real Matrix plausible? An investigation of the technologies that inspire the metaphor of The Matrix
Disc Nine: The Burley Man Chronicles - Special Features (75 Minutes)
The Burley Man Chronicles - The “Human” story of the making of the Matrix, as well as the game Enter the Matrix
Rave Reel- A club-oriented montage of unused and newly edited footage from Reloaded
Spoofs of the Matrix -The “Best-Of” these various clips
Disc Ten: The Zion Archive - Special Features
Zion Archive - Production assets developed for the Matrix universe, including concept artwork, storyboards, drawings, etc
Basic ROM Features
En toch ga ik lekker voor de nieuwe release van alleen the matrix. Rest is niet interessant.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
OH MY GOD een 10 DVD disc![]()
[..]
Zelfs inclusief Animatrix![]()
69 euries is niet veel. En ik durf te wedden dat ie een maand later na kerst gewoon voor 59 alwel voor 49 zal kosten!!!
om over reloaded maar te zwijgen....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Matrix Revolutions was uiterst teleurstellend...
die bovenste doet t niet, doorlinken en zoquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze DVD's werden aangeschaft (vandaag en ook eerder deze week):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu zou hij er wel moeten staan.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die bovenste doet t niet, doorlinken en zo
ik kan hem anders gewoon bestellen hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:20 schreef kinky_queen het volgende:
vandaag op de mat, maar nergens op het www te krijgen
[afbeelding]
Ik vond 3 de bestequote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
om over reloaded maar te zwijgen....![]()
ow...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:09 schreef AntiChrist het volgende:
ik kan hem anders gewoon bestellen hoor
check hier maar bij HMV
die kan je zelfs in nederlandse winkels kopenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ow...
ik zie het ja, maar tegen jouw kennis van de online retailers kan ik natuurlijk niet op.
Nu nog die VIOLENT SHIT trilogie voor me vinden en ik ben een gelukkig mens
![]()
d8 je echt dat ik daar nog niet geweest was?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:09 schreef AntiChrist het volgende:
die kan je zelfs in nederlandse winkels kopen![]()
hier bijv
Allemaal vandaag?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:19 schreef Cascade het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nee, dat zou te erg zijn. Ju-On 2 en The Eye 2 kreeg ik vandaag binnen, de rest is van de afgelopen 2 weken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Allemaal vandaag?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Waarom heb je hem gecancelled dan? Omdat je nog ff moet wachten voor ie uitkomt?
die film is echt verschrikkelijk fout en niet goed, maar deze set ziet echt mooi uit. zit er toch aan te twijfelen om m te bestellenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:41 schreef ArmaniXL het volgende:
Dinsdag verzonden en gisteravond geleverd!
[afbeelding]
[afbeelding]
En ja, IK vind hem leuk!!!
Voor dat geld kon ik hem ook niet laten liggen, en ach, het is een stukje Neerlands trots he.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:53 schreef Timo20 het volgende:
die film is echt verschrikkelijk fout en niet goed, maar deze set ziet echt mooi uit. zit er toch aan te twijfelen om m te bestellen
Waar heb je die gekocht? En zit er wat behoorlijks bij?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:15 schreef Joppe het volgende:[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:51 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? En zit er wat behoorlijks bij?
Ach, ik heb de Army Of Darkness R3 versie om te compenserenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die film is echt verschrikkelijk fout en niet goed, maar deze set ziet echt mooi uit. zit er toch aan te twijfelen om m te bestellen
Ik blijf het maar niet begrijpen wat men "fout" vindt aan de film.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Misschien is ie iets te realistisch voor sommige mensenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:33 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik blijf het maar niet begrijpen wat men "fout" vindt aan de film.![]()
Ik heb em bij DVD Pacific vandaan. Maar de box is o.a. ook bij Amazon te verkrijgen. Dit schijnt de inhoud te zijn:quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:51 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? En zit er wat behoorlijks bij?
Idd, heb van een vriend deze gekregen omdat ik voor hem wat dvdtjes ga verkopenquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:31 schreef Wepeel2 het volgende:
Spider-Man 2dvd versie. Van mijn lieve vriendinnetje die hem toch niet zo super vond en hem gratis bij haar dvd-speler had gekregen.
Gratis dvd's zijn cool.
das idd n lief vriendinnetjequote:Op zondag 1 augustus 2004 23:31 schreef Wepeel2 het volgende:
Spider-Man 2dvd versie. Van mijn lieve vriendinnetje die hem toch niet zo super vond en hem gratis bij haar dvd-speler had gekregen.
Gratis dvd's zijn cool.
Zoooooooooo'n mooie filmquote:
Hehe. Ik sta op het punt om ook 1 & 2 te bestellen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:01 schreef MikeyMo het volgende:
Jack Frost 1&2
Zeker voor dat geldquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Zoooooooooo'n mooie film
ik ook niet. Dat die amerikanen pissed off waren omdat een buitenlander een film durfde te maken waarin de negatieve kant van de american dream wordt belicht ok.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:33 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik blijf het maar niet begrijpen wat men "fout" vindt aan de film.![]()
dvdpacific is erg goedkoop 6 a 7 eur pstuk incl verzenden geloof ikquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:25 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hehe. Ik sta op het punt om ook 1 & 2 te bestellen.![]()
The revenge of the mutant killer DVDquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:48 schreef AntiChrist het volgende:
Is er al iemand aan het nadenken over een nieuw topic en dan vooral weer eens een goede naam ipv
de bagger van de laatste tijd: (behalve natuurlijk mijn topic bruce campbell vs the army of dvd's)
ik zal alvast een voorzetje geven:
Bruce Campbell vs the army of dvd's 2
DVDdrome
The return of the living dvd's
Attack of the killer DVD's
Evil Dead 2 : Dead by DVD
Dawn of the DVD
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
En besteld:Dawn of the Dead
het zal ongetwijfeld om de 2004 versie gaanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik meende in jouw collectie reeds de Trilogy of the Dead te ontwaren
V.
en het zou ook nog kunnen dat iemand gewoon 2 of meerdere keren de film wil hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:26 schreef MikeyMo het volgende:
het zal ongetwijfeld om de 2004 versie gaan
Remake.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:23 schreef Verbal het volgende:
Ik meende in jouw collectie reeds de Trilogy of the Dead te ontwaren
V.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Remake.
Maar natuurlijk...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:28 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
en het zou ook nog kunnen dat iemand gewoon 2 of meerdere keren de film wil hebben
Ik heb ook 2 versies van Army of Darknessquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...
V.
ja natuurlijk jaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...
V.
Ik zeg niet dat het niet kan... alleen het zullen niet al te veel mensen zijn die dat doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja natuurlijk ja
Day of the Dead 2 keer
Army of darkness heb ik 5 keer
evil dead 2 4 keer
the evil dead 3 keer
en zo heb ik nog een aantal films dubbel (vanwege betere versies, andere versies)
je hebt verzamelaars hequote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet kan... alleen het zullen niet al te veel mensen zijn die dat doen.
V.
Black Hawk DVDquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:48 schreef AntiChrist het volgende:
Is er al iemand aan het nadenken over een nieuw topic en dan vooral weer eens een goede naam ipv
de bagger van de laatste tijd: (behalve natuurlijk mijn topic bruce campbell vs the army of dvd's)
ik zal alvast een voorzetje geven:
Bruce Campbell vs the army of dvd's 2
DVDdrome
The return of the living dvd's
Attack of the killer DVD's
Evil Dead 2 : Dead by DVD
Dawn of the DVD
Leuke titelsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:20 schreef Jed1Gam het volgende:
gekocht in een opwelling:
Spirited Away
Ghost in the Shell
Lola Rennt
Buena Vista Social Club DVD
Casablanca
39 Steps
Edward Scissorhands
Nightmare before Christmas
Requiem for a Dream
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:20 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren binnen: wat geile Japanse Ultimate Editions
Terminator 1 Ultimate Edition DTS (R2-Japan) OOP![]()
ach daar hebben we weer een purist...... ik kijk films gewoon in de best mogelijke geluidstrack en niet in de geluidstrack waarin ze origineel zijn gereleased.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:32 schreef sampoo het volgende:
[..]The Terminator behoort in mono te worden gehoord.
op de brandstapel er mee!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach daar hebben we weer een purist......
hell yeah!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op de brandstapel er mee!
ik moet hem nog gaan bekijken/testen maar de hoes is wel verdomd veel mooierquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:23 schreef Shogo het volgende:
Verschilt de Predator UE met de SE?
Laatste aankoop:
[afbeelding]
Dan wel de nederlandse versie
Helemaal geen purist. De film klinkt gewoon beter in mono. De 5.1/DTS track klinkt te "gemaakt" en te ruim terwijl de mono geluid bedwemelend werkt en perfect de sfeer in de film onhelst. Toen ik de R2 SE kocht viel de film mij toch een beetje tegen en toen ik zag dat het niet de originele track was ging ik zoeken en vond dat er veel meer mensen waren die de nieuw opgenomen track niet beviel. De R1 SE bleek wel de mono track te hebben en dat bracht de film weer op niveau.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach daar hebben we weer een purist...... ik kijk films gewoon in de best mogelijke geluidstrack en niet in de geluidstrack waarin ze origineel zijn gereleased.
ik hou je verder niet tegen, maar ik geniet meer van een DTS track dan een mono track (zou ook zonde wezen van mn HT)
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:46 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hell yeah!!nee hoor niks mis mee ik zie zelf graag films wel in de originele aspect ratio.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:20 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren binnen: wat geile Japanse Ultimate Editions
ik heb ze toevallig via www.dvdforum.nl kunnen krijgenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Netjes hoor!! Fucking vette uitgaves. Ronin zou ik zelf ook nog steeds willen hebben!!!
Mag ik vragen waar je ze hebt gekocht? Gewoon bij amazon of heb je speciale adresjes?
misschien klinkt ie in mono wel beter ik weet het niet ik heb hem nog nooit op mono gehoord. dus ik ga eerst de DTS track maar eens beluisterenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:08 schreef sampoo het volgende:
[..]
Helemaal geen purist. De film klinkt gewoon beter in mono. De 5.1/DTS track klinkt te "gemaakt" en te ruim terwijl de mono geluid bedwemelend werkt en perfect de sfeer in de film onhelst. Toen ik de R2 SE kocht viel de film mij toch een beetje tegen en toen ik zag dat het niet de originele track was ging ik zoeken en vond dat er veel meer mensen waren die de nieuw opgenomen track niet beviel. De R1 SE bleek wel de mono track te hebben en dat bracht de film weer op niveau.
Het geluid is toch een van de kwaliteiten van de film en ik durft te stellen dat wanneer Cameron toen wel het geld had om in een "betere" kwaliteit op te nemen had het de film niet ten goede gekomen.
Voor ieder het zijne.
[..]
Zonde van de HT. Het is jouw beurt voor de brandstapel!
![]()
Mijn dvd's bedoel?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:29 schreef nostra het volgende:
De cover-art van jouw dvd's is wel extreem geil hoor.
Hang je ze allemaal op aan de muur?
Heb je de tepelklemmen al geprobeerdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:04 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren geleverd:
En vandaag geleverd (3 dagen na verzending,DVDSOON
)
Showgirls VIP Edition
[afbeelding]
Ben weer blij
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je de tepelklemmen al geprobeerd
ook goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:19 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
![]()
Het zijn trouwens geen klemmen maar zuignapjes
Je vindt de film stiekem erg goed maar door de speeltjes heb je de juiste smoes om het toch te bestellen!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:17 schreef Hare het volgende:
[..]
ook goed.
Ik zat me net te bedenken he, als je kickt op dit soort speeltjes in bed is het haast goedkoper deze set te kopen dan alles los in de winkel.
Moet ik het toch maar eens gaan kopen dan
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:52 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je vindt de film stiekem erg goed maar door de speeltjes heb je de juiste smoes om het toch te bestellen!![]()
Als je die Criterions bedoeld dan is dat waarschijnlijk dezelfde plaats geweest als waar jij AMELIE vandaan hebtquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:19 schreef Sai het volgende:
Waar heb je die vandaan?
Voor die verzendkosten heb je waarschijnlijk wel de iets duurdere verzendmethoden gekozen of niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:59 schreef Wepeel2 het volgende:
Bijna vol.
En ik wilde ook eindelijk wat bestellen bij DVDPacific, maar die verzendkosten vallen nog best tegen. ¤5.79 voor een dubbel-dvd.
Heeft iemand ervaringen hoe lang de gewone surface mail erover doet?
Ik wel 'ns een stukkie langer :| Dus daarom doe ik daar altijd airmail.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Voor die verzendkosten heb je waarschijnlijk wel de iets duurdere verzendmethoden gekozen of niet?
Enneh, met de langzaamste en goedkoopste methoden heb ik wel eens 20 werkdagen moeten wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |