Zo oud was deze Zwitser nog niet, maar toch stopt hij er mee. Hij gaf aan dat hij niet de tweede keus achter ene Johann Vogel te willen zijn.quote:Op zondag 11 juli 2004 14:48 schreef methodmich het volgende:
Zwitserland: Ook een ploeg die gaat vernieuwen. Chapuisat, keeper Stiel en Celestini zwaaien af, de nieuwe lichting moet het overnemen.
Ze schijnen een aardige muur op het gebied van de tegenstander op te kunnen trekken iddquote:Op zondag 11 juli 2004 19:41 schreef tong80 het volgende:
Onderschat Israël niet.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:05 schreef methodmich het volgende:
Frankrijk dus met een nieuwe bondscoach, Domenech, en met een Escudé met ambities: "Ik wil Desailly opvolgen."
had het toevallig toennet op eurosport gezien, was echt 3x niks van die fransen zegquote:Op maandag 6 september 2004 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Jammer dat die ene kans die Israel had, wat wel een dikke kans was overigens, van de lijn werd gered, maar 0-0 was geen onterechte uitslag, Frankrijk was slap, Henry niet scherp, en dan is het al snel niks.
Geweldig idd hoe die uitgefloten werd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:08 schreef Keano het volgende:
Hoorde je net bij de samenvatting de commentator zeggen "en hoor eens hoe Pires uitgefloten wordt door het eigen publiek" Maar dat waren dus gewoon de Ieren die zoveel herrie maakten
Nee, inderdaad de prestaties vallen erg tegen.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze bakken er in dat oerlelijke stadion niet veel van de laatste tijd.
Ierland heeft een goeie team daar moet je echt voor uitkijken ( Daardoor miste NL de WK in 2002 ). De rest is minderwaardig aan Frankrijk en Ierland alleen in team verband doen ze het gewoon heel goed.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:48 schreef superjoden het volgende:
Heb die wedstrijd inderdaad vanmorgen ook nog even gezien en het was erg gezapig van franse kant. Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat die deze groep niet overleven want de overige teams zijn toch ook geen hoogvliegers. Ierland is dan nog wel een leuke ploeg om naar te kijken.
Vrouwen hebben geen verstand van voetballen.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:00 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Vooral merkwaardig is het enorme gebrek aan goals aan Franse zijde, 4 goals in 5 kwalificatiewedstrijden, alleen tegen Cyprus en de Faroer wisten ze tot scoren te komen.
Ook vriendschappelijk bakken ze er al sinds het EK geen ene reet van.
Ik ben voor Ierland, net zoals ik dat op 1 September 2001 ook was, toen McAteer op Lansdown Road zo schitterend de enige goal van de match maakte.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van voetballen.
tong, ze zijn al zo'n vier jaar over hun top heen.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:08 schreef tong80 het volgende:
De Fransen zijn nu duidelijk over hun hoogtepunt heen.
Ja idd. Want op papier is het nog steeds een aardig team.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
tong, ze zijn al zo'n vier jaar over hun top heen.
En dan klagen we in Nederland weleens over volgevreten vedetten...
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op papier zijn het ook de beste spelers die Frankrijk op dit moment heeft.
So whatquote:Op zondag 27 maart 2005 21:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik ben voor Ierland, net zoals ik dat op 1 September 2001 ook was, toen McAteer op Lansdown Road zo schitterend de enige goal van de match maakte.
Denk dan gewoon even aan Denemarken - Zweden, EK2004.quote:
Laten we het hopen, alweer een tijdje geleden dat de Ieren aan een tournooi meededen.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:53 schreef Keano het volgende:
Ierland zit in deze groep nu in een goede positie aangezien ze de uitwedstrijden tegen Frankrijk, Israel en Zwitserland al hebben gehad, kan dus nog heel spannend worden aan het einde.
Zeker omdat ze daarvoor in een hele reeks duels altijd minimaal 1 goal hadden gemaakt.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:00 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Vooral merkwaardig is het enorme gebrek aan goals aan Franse zijde, 4 goals in 5 kwalificatiewedstrijden, alleen tegen Cyprus en de Faroer wisten ze tot scoren te komen.
Ook vriendschappelijk bakken ze er al sinds het EK geen ene reet van.
Ah, die zocht ik qua lange reeks met veel goals.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:26 schreef methodmich het volgende:
Knappe pot van de Ieren in Frankrijk, met 0-0. Ze kregen zelfs de beste kansen (O'Shea) en met name Kilbane speelde goed. De Fransen scoorden in 64 van de laatste 72 interlands en spelen nu 2 x op rij 0-0.
Ja, een hele slimme nuttige rode kaart, gewoon een ferme kopstoot dus. vanaf dat moment was het ook direct wachten op de 1-1 en 2-1, die helaas niet meer viel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Frankrijk speelt trouwens al een tijdje met 10 man, omdat Trezeguet (de doelpuntenmaker) rood heeft gehad.
1 2 3 4 5 6 | 1. Frankrijk 6 2 4 0 10 5- 1 2. Israël 6 2 4 0 10 8- 6 3. Zwitserland 5 2 3 0 9 10- 3 4. Ierland 5 2 3 0 9 7- 2 5. Cyprus 6 0 1 5 1 4-12 6. Faeröer 4 0 1 3 1 2-12 |
Nou nou, niet zo negatief, ze hebben toch netaan meer goals weten te scoren dan Cyprus en de Faroer eilanden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:35 schreef zjroentje het volgende:
Slechts 2 keer weten te winnen in zo'n gemakkelijke poule.
Dat ook nog idd!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief, ze hebben toch netaan meer goals weten te scoren dan Cyprus en de Faroer eilanden.
vergeet niet dat deze twee nog een wedstrijd in moeten halen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
Het land dat Frankrijk thuis weet te verslaan (Ierland of Zwitserland) heeft hele goede papieren voor minimaal plek 2, maar als Frankrijk zo doorbalt zelfs voor poulewinst en rechtstreekse plaatsing.
Maar wel uit, dacht ik (iig Ierland uit).quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:02 schreef Ixnay het volgende:
Frankrijk heeft alles nog steeds in eigen hand eigenlijk, ze mogen nog een keer tegen Ierland en Zwitserland.
Uiteraard horen de Ieren erbij, al was het maar omdat ze maar al te graag in de omzet van de cafe's begroot wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef Suijk het volgende:
Go Ireland!
Ik hoop echt dat die het halen.
Ja, ik zit eigenlijk ook meer richting Kentwood hoor. (East Grand Rapids)quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Even off-topic:
Popolon, is Grand Rapids je vaste plek in de VS?
Heb zelf 10 jaar geleden een poos in Kentwood gezeten. Al naar Holland, Graafschap en Zeeland geweest? En the wooden shoe factory aldaar in de buurt?
Zuipen als19 jarige (lang leve m'n Nederlandse driewielerrijbewijs uitde feestwinkel), vakantie vieren, heel veel nat worden (extreme hittegolf toen - kwam zelfs in een groot zwembad in iemands tuin terecht waarvan de water temp. hoger was dan die van m'n lichaam), Greatful Dead zien (Dearcreek), Indy speedway, Chicago (met weer greatful dead op Soldier field), veel optredens van the verve pipe zien, dat een beetje voor 6 weken vakantie.quote:
Laatste offtopicje:quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Zuipen als19 jarige (lang leve m'n Nederlandse driewielerrijbewijs uitde feestwinkel), vakantie vieren, heel veel nat worden (extreme hittegolf toen - kwam zelfs in een groot zwembad in iemands tuin terecht waarvan de water temp. hoger was dan die van m'n lichaam), Greatful Dead zien (Dearcreek), Indy speedway, Chicago (met weer greatful dead op Soldier field), veel optredens van the verve pipe zien, dat een beetje voor 6 weken vakantie.
(laatste off-topic hier, anders maar verder op mail of in hools)
Nee, maar ik vind dat Israël zich via Azië moet plaatsen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop nog steeds op een Franse exit
En ik zou het wel grappig vinden om Israel een keer op een eindtoernooi te zien... al zullen de Duitse veiligheidsmensen dat niet met me eens zijn.
Idd, helaas nog alle kans om het toch te halen.quote:
Allebei uitwedstrijden toch? Als die Zwitsers en Ieren maar niet zo dom zijn om thuis het spel te gaan maken, dan geef ik ze een goede kans tegen de Fransen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef Ixnay het volgende:
Eerst winnen van Ierland en Zwisterland.
De Ieren wisten het tegen Nederland ook ooit koelbloedig af te maken in een belangrijke kwalificatiewedstrijd. Verder hebben Zwitserland en Ierland genoeg geoefend op gelijkspelen, moet te doen zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Allebei uitwedstrijden toch? Als die Zwitsers en Ieren maar niet zo dom zijn om thuis het spel te gaan maken, dan geef ik ze een goede kans.
Geinig, eindelijk een keer hetzelfde team als Digger aanmoedigen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:24 schreef DIGGER het volgende:
Nou, hup Ierland woensdag, in 1 van de belangrijkste wedstrijd in jaren weer voor ze, een zege betekent een grote stap richting WK, COME ON YOU BOYS IN GREEN!
Opzouten met diequote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef methodmich het volgende:
Ik heb toch liever gewoon de Fransen op het WK hoor. Ierland dan tweede in de poule.
Er zitten zoveel Fransen bij.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Wat is er mis met een ploeg met Zidane, Henry, Trezeguet, Thuram, Vieira, Pires, Govou, Malouda, Wiltord, Cissé enzovoort?
en wie niet springt, die is geen jood, en wie niet springt die is geen joohhooood!quote:
Komt niet vaak voor !quote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geinig, eindelijk een keer hetzelfde team als Digger aanmoedigen.
Geef mij maar een last minute kwalificatie van de Ieren hoor ... Leuk toernooiteam altijd ...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
Israel zou best nog eens door kunnen. Faeroer verslaan en dan hopen dat Frankrijk Zwitserland verslaat en dat Zwitserland en Ierland in de laatste wedstrijd gelijk spelen. Niet gigantisch ondenkbaar.
Die zat totaal niet in de wedstrijd, op dat ene moment na, maar ierland had bij rust al lang 2-0, 3-0 voor moeten staan, waren veel beter.quote:
Tja.. irritant reageren... ik heb echt niks met Henry qua mens, maar godver.. wat een goal zeg. Geniale gek zeg maar..quote:
Nou, in ieder geval hebben de noord-ieren wel gewonnen en daarmee feliciteer ik je dan ook hartelijk. Hopelijk is dat nog een troost voor je.quote:Op donderdag 8 september 2005 07:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die zat totaal niet in de wedstrijd, op dat ene moment na, maar ierland had bij rust al lang 2-0, 3-0 voor moeten staan, waren veel beter.
Heleaas te veel foute eindpasses en gemiste kansen
Vond het deze keer wel meevallen,Hij mag alleen arrogant juichen als ie voor Arsenal scoort natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:18 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Tja.. irritant reageren... ik heb echt niks met Henry qua mens, maar godver.. wat een goal zeg. Geniale gek zeg maar..
Zwitserland, Frankrijk en Ierland spelen allemaal nog 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
Israel zou best nog eens door kunnen. Faeroer verslaan en dan hopen dat Frankrijk Zwitserland verslaat en dat Zwitserland en Ierland in de laatste wedstrijd gelijk spelen. Niet gigantisch ondenkbaar.
Maar ze moeten wel tegen elkaar (ZWI-IRL, ZWI-FRA en IRL-ZWI) en dat betekent dat ze punten aan elkaar zullen verliezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zwitserland, Frankrijk en Ierland spelen allemaal nog 2 wedstrijden.
Ik hoop het laatste...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Gaan de Fransen het redden of zal deze grote voetbalnatie gaan ontbreken op het WK?
Maakt me niet uit. Zo goed is Frankrijk nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Je hebt dus liever een gedevalueerd WK??
Als die kutfransen op eigen kracht het wk niet halen, hebben ze er ook niets te zoeken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Het vorige WK was Frankrijk de grote uitblinker inderdaad. Als ze zich niet kwalificeren dan hebben ze er ook niets te zoeken. Ik heb liever Ierland, Israel of Zwitserland op het WK dan een uitgeblust en boring Frankrijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Van Polen had ik de vorige keer ook wel wat verwacht, toch was het tien keer niets op het WK. Blijft altijd iets apart, sommige ploegen zijn geen schim van de ploeg die ze waren in de kwalificatie, anderen leven juist helemaal op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:46 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk ook dat Brazilië weer net wat beter is dan de concurrenten, Duitsland, Nederland, Italië, Oekraïne, Argentinië, Portugal en Tsjechië, en onderschat Mexico niet, Polen kan ook wel ver komen zit keer.
quote:
Die titel hebben ze in de voorrondes al weggegeven dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:32 schreef pberends het volgende:
Ik vind het geen echt WK zonder de winnaars van de EK en WK. Simpelweg omdat diegene zijn titel moet kunnen verdedigen.
kijk eens wat voor namen er rondlopen in l'équippe!!! (henry,zidane,giuly etc.) en ga dan eens jezelf keihard uitlachen voor een spiegel!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klopt inderdaad.Dus om nu te zeggen dat het WK gedevalueerd is als Frankrijk er niet bij is...
jullie nederlanders zijn gewoon jaloers dat frankrijk veel meer prijzen in de wacht heeft kunnen slepen in 8 jaar tijd dan nederland in zijn hele geschiedenis ooit zal halen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef ErikT het volgende:
Kom op Zwitserland!!!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:34 schreef Marseille het volgende:
[..]
jullie nederlanders zijn gewoon jaloers dat frankrijk veel meer prijzen in de wacht heeft kunnen slepen in 8 jaar tijd dan nederland in zijn hele geschiedenis ooit zal halen!![]()
Geloof maar wat je zelf geloven wiltquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:34 schreef Marseille het volgende:
[..]
jullie nederlanders zijn gewoon jaloers dat frankrijk veel meer prijzen in de wacht heeft kunnen slepen in 8 jaar tijd dan nederland in zijn hele geschiedenis ooit zal halen!![]()
Jaloers op Frankrijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:34 schreef Marseille het volgende:
[..]
Idd, en als ze het daar niet mee redden, maak je jezelf als land gewoon totaal belachelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:04 schreef Marseille het volgende:
[..]
kijk eens wat voor namen er rondlopen in l'équippe!!! (henry,zidane,giuly etc.) en ga dan eens jezelf keihard uitlachen voor een spiegel!![]()
en Israel staat ook voor,nu nog hopen op winst voor Zwitserland vanavondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:56 schreef DIGGER het volgende:
Ierland niet gemakkelijk gehad of goed gespeeld, maar wel het enige juiste resultaat gehaald, een zege, 0-1.
Ze spelen vooralsnog niet slecht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en Israel staat ook voor,nu nog hopen op winst voor Zwitserland vanavond
check effe je hotmail.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze spelen vooralsnog niet slecht.
En dan moeten de Ieren woensdag van de Zwitsers winnen.
Ze hebben niet meer de macht een wedstrijd te maken, missen de combinatie van tempo & creativiteit. Uit graven de tegenstanders zich vakkundig in, thuis vallen ze aan en dan is Frankrijk zelfs vaak de mindere maar winnen ze door 1 klein foutje van de tegenstander of een flits van bv. een Henry (Zie bv Ierland uit).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:14 schreef trepper het volgende:
Echt die schijtfransen. Thuis spelen ze alles gelijk en uit winnen ze van de grootste concurrenten met maar liefst 1-0
quote:
Ierland v Zwitserland en Frankrijk v Cyprusquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:49 schreef Thetallguy het volgende:
tegen wie moeten de Zwitsers de laatste wedstrijd dan?
Ah Ierland dat kon ik ook nog wel zien
Volgens mij een 0-0 of een 1-1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Israel 10-18
Zwitserland 9-17
Frankrijk 9-17
Ierland 9- 16
Wat was de eerste wedstrijd Frankrijk-Zwitserland? Dat kan wel eens van belang gaan worden..
Dat was 26 Maart 0-0, dus onderling resultaat is voor de Fransen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Israel 10-18
Zwitserland 9-17
Frankrijk 9-17
Ierland 9- 16
Wat was de eerste wedstrijd Frankrijk-Zwitserland? Dat kan wel eens van belang gaan worden..
0-0, heb het even opgezocht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij een 0-0 of een 1-1
Volgens mij kunnen die grote spelers zich wel nog opladen voor een WB/EK , maar niet meer volledig in de kwalificaties ...quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
En zo plaatst Frankrijk zich weer met veel mazzel voor het WK. Ze kennen grote spelers, maar ze drukken simpelweg niet door.
Dat zagen we op het EK. Leek echt nergens op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die grote spelers zich wel nog opladen voor een WB/EK , maar niet meer volledig in de kwalificaties ...
Uit gescoorde doelpunten tellen niet dubbel dus zo werkt het niet. Bij gelijk aantal punten zal het doelcijfer bepalend zijn. Jammer voor Israel dat Zwitserland gelijk wist te maken want dat maakt de kansen alleen nog theoretischer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was 26 Maart 0-0, dus onderling resultaat is voor de Fransen.
Als Zwitserland gelijk met Israel eindigt zijn de Zwitsers in het voordeel (1-1 in Zwitserland, 2-2 in Israel).
Als Zwitserland wint zijn die groepswinnaar. Tenzij de Fransen met 9-0 winnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
0-0, heb het even opgezocht.
Dus als Frankrijk 'gewoon' van Cyprus wint zijn ze zelfs nog groepswinnaar als ik het goed begrijp?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:06 schreef DIGGER het volgende:
Sorry Ulco maar in dit geval moet je toch echt opzouten met die Zwitsers, Ierland moet winnen
Een wannabe-engelsman die Ierland steunt. Hoe laag kun je zinken?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:06 schreef DIGGER het volgende:
Sorry Ulco maar in dit geval moet je toch echt opzouten met die Zwitsers, Ierland moet winnen
Als Zwitserland wint met 1-0 dan hoeft Frankrijk enkel met 5-0 te winnen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als Zwitserland wint zijn die groepswinnaar. Tenzij de Fransen met 9-0 winnen.
Onderling resultaat tussen Zwitserland en Frankrijk is 0-0 en 1-1. Punten in head-to-head zijn dus gelijk. Beiden hebben een doelsaldo van 1-1. Beiden hebben 1x gescoord. Dus dan is het doelsaldo bepalend. Zwitserland heeft +11, Frankrijk +8.quote:The format was officially established by the Organising Committee in Art. 7.7 of the "Regulations for the 2006 FIFA World Cup™ Germany 2006", but the short story is as follows.
Adding it up
In the obvious case, if Team A has more points than Team B, Team A has the higher rank. What is not so obvious is if Team A and Team B have the same points. How about if Team C is equal too? No problem!
The first tie-breaker is head-to-head points - not goals. If there are two teams tied, only the two head-to-head home and away games played are taken into consideration. Thus, if Team A wins one and draws one, Team A will have four points and Team B just one. Adding in a Team C, the same concept applies: in this case you add up the points gained from the four matches played by each team against the other two (i.e. for Team A: A v B, B v A, A v C, C v A). So if Team A record two wins, a loss and a draw in those games they will get you a total of seven points.
If teams are still not separated after taking into account head-to-head points, you must look next at their goal difference in their head-to-head encounters.
If they are still equal on head-to-head goal difference, then the greater number of goals scored in the head-to-head matches is the deciding factor. Still equal? Next is goal difference in all the group matches, followed by the greater number of goals scored in all the group matches. If none of the above factors can break the stalemate, a play-off game is held on a neutral ground.
Good to note: as per the regulations, away goals are not taken into consideration at all in the 'league system' group stage.
Aantal gescoorde doelpunten is toch belangrijker?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Onderling resultaat tussen Zwitserland en Frankrijk is 0-0 en 1-1. Punten in head-to-head zijn dus gelijk. Beiden hebben een doelsaldo van 1-1. Beiden hebben 1x gescoord. Dus dan is het doelsaldo bepalend. Zwitserland heeft +11, Frankrijk +8.
Dus wint Frankrijk moet winnen met meer dan 3 goals verschil van Cyprus, als Zwitserland Ierland verslaat, om eerste te worden.
Ik hoop met je mee. Het zou een giller zijn als ze het laten liggen tegen Cyprus. 1-0 verlies en hopelijk Israel naar het WK.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:13 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop op een Emil Kostadinovje woensdag voor Frankrijk
Niet als Zwitserland nu zou scoren.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dorahsoo scoort net de 3-0 tegen Cyprus voor Frankrijk. Frankrijk gaat naar het WK als groepshoofd.
Ik zit niet in een Zwitserland pakkie. Ik ben fan van slechts twee nationale teams: Nederland en om het even welk team tegen Duitsland speelt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:53 schreef DIGGER het volgende:
Gefeliciteerd dan maar met dit 'tussenresultaat' Ulx.
Zat je in je Zwitsers elftal shirtje voor de TV in Zurich? En de kleine meid ook al een Zwitserland outfit?
Als ik de samenvatting bij SKY net zag was Zwitserland idd beter, maar had Harte al wel vroeg in de wedstrijd de score moeten openen.
Ze moeten rond de stadions toch verplicht Amerikaanse pis schenkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Verdorie, geen Ieren, geen Schotten, geen Belgen, wat gaan ze in Duitsland in hemelsnaam met hun hele biervoorraad aanmoeten op de WB ... ?
Zou mij niks verbazen. Er was trouwens dit jaar nog een rel in België omdat brouwerij Heineken (contract met de CL) de cantines van Anderlecht en Club Brugge wilde verplichten tijdens de CL geen andere bieren meer te schenken , maar dat weigerden beide ploegen uiteraard ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze moeten rond de stadions toch verplicht Amerikaanse pis schenken
(Lang leve de commercie)
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef DIGGER het volgende:
Zo gaat het dus in Duitsland ook, ik geloof dat rond een straal van 1 mijl oid rond het stadion alleen Budweiser geschonken mag worden.
(De Ieren zorgden er in 2002 in Japan voor dat er in 2 weken tijd 2 keer zo veel Guinness gezopen was als normaliter de totale jaarafzet - en bij Porto - Celtic in Sevilla werden ook alle bierrecords gebroken, diverse kroegen kwamen zonder bier te zitten, het was niet aan te slepen).
OMG, bud in Duitsland?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef DIGGER het volgende:
Zo gaat het dus in Duitsland ook, ik geloof dat rond een straal van 1 mijl oid rond het stadion alleen Budweiser geschonken mag worden.
In '94 in Orlando bij Nederland - Ierland waren veel kroegen in no-time door hun bier heen. En daarna door de sterke drank. Die Amerikanen wisten niet wat ze meemaaktenquote:(De Ieren zorgden er in 2002 in Japan voor dat er in 2 weken tijd 2 keer zo veel Guinness gezopen was als normaliter de totale jaarafzet - en bij Porto - Celtic in Sevilla werden ook alle bierrecords gebroken, diverse kroegen kwamen zonder bier te zitten, het was niet aan te slepen).
Dat zag je met de belgen in Japan ook, die hadden door Interbrew een volledig Belgisch café meegebracht met Duvel, Hoegaarden en Jupiler voor de supporters en Japanners. Die wisten ook niet wat ze zagen daar ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
OMG, bud in Duitsland?Ik krijg bijna medelijden met de Duitsers.
[..]
In '94 in Orlando bij Nederland - Ierland waren veel kroegen in no-time door hun bier heen. En daarna door de sterke drank. Die Amerikanen wisten niet wat ze meemaakten
En terecht!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. Er was trouwens dit jaar nog een rel in België omdat brouwerij Heineken (contract met de CL) de cantines van Anderlecht en Club Brugge wilde verplichten tijdens de CL geen andere bieren meer te schenken , maar dat weigerden beide ploegen uiteraard ...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |