abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20550886
Groep 4 is een poule met 6 landen, dus minder druk. Welke landen gaan hier strijden om een "Zimmer" in Duitse hotels?

Cyprus: Het eiland is al lang niet meer hetzelfde als in 1987, toen Nederland de ploeg zo dik wist in te maken en het bomincident plaatsvond. Cyprus is nog immer geen grootmacht, maar weet toch al regelmatig punten te behalen en eindigt niet meer standaard als laatste. Desondanks lijkt plaatsing voor een land, dat in Mikaelis Konstantinou (Panathinaikos), Ioannis Okkas (AEK Athene) en Panayotis Engomitis (PAOK) haar sterren kent, nog ver weg.

Faröer Eilanden: Als je het hebt over kleintjes, dan komen zij in aanmerking. Desondanks wist Nederland slechts met 3-0 van ze te winnen in een oefenduel. De meest markante persoonlijkheid is nog altijd keeper Jens Knudsen, altijd getooid met ijsmuts. Tegenwoordig is hij echter vaak reservekeeper. De spelers voeren op de Eilanden vaak allerhande beroepen uit. Zo is spits Jacobsen schoolmeester. Niet afgaan en misschien eens een beetje stunten is hun missie.

Frankrijk: De gedoodverfde Europees kampioen faalde deze zomer jammerlijk en zal iets recht willen en moeten zetten. Desailly doet zeker niet meer mee en Lizarazu, Thuram, Barthez, Zidane, Wiltord en Pires lijken ook te willen stoppen. Een bondscoach is nog niet aangesteld, maar met het overblijvende materiaal is nog voldoende te behalen. Wel lijkt Frankrijk toch een stapje terug te moeten doen, hoewel een land dat met Henry en Trezeguet als spitsen kan aantreden en op het middenveld kan beschikken over Vieira, Giuly, Micoud, Pedretti en Rothen, altijd tot de favorieten moet horen.

Ierland: De vechtersploeg uit Ierland is ook wat aan het vernieuwen na het gemiste EK. Enkele nieuwelingen zagen we tegen Oranje aantreden in de oefenmatch. Er zal echter nooit veel veranderen bij de Ieren: ze vliegen vol passie over het veld en hebben niet altijd oog voor overleg. In die zin is Roy Keane nog erg belangrijk. Individuele toppers als Damien Duff en Robbie Keane maken dat Ierland aanvallend altijd voor gevaar kan zorgen. Men zal weer graag willen.

Israël: Weer bij de Fransen, zullen ze denken. Israël kent best aardige spelers, zoals Eyal Berkovic (Portsmouth) en Yoshi Benayoun (Racing Santander), maar lijkt toch niet in staat de grote landen echt structureel te bedreigen. Technisch ziet het er vaak best goed uit, maar de spelers willen zich nog wel eens verliezen in te veel kunstjes.

Zwitserland: Ook een ploeg die gaat vernieuwen. Chapuisat, keeper Stiel en Celestini zwaaien af, de nieuwe lichting moet het overnemen. Vonlanthen zagen we al op het EK, Tranquillo Barnetta zal een belangrijkere rol krijgen, evenals spits Frei. De vraag is ook of de Yakins zich goed in het teambelang blijven opstellen. Zal vermoedelijk om plaats twee strijden met de Ieren.

Eerste duels:

4-9 Frankrijk - Israël
4-9 Ierland - Cyprus
4-9 Zwitserland - Faröer Eilanden
8-9 Faröer Eilanden - Frankrijk
8-9 Israël - Cyprus
8-9 Zwitserland - Ierland
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20551194
Ook al zo'n makkelijke poule.

Ik ruik corruptie
pi_20551239
ik denk dat frankrijk na dit mislukte E.K weer gedreven zal zijn voor de kwalificaties. Net zoals na het mislukte WK in zuid-korea en japan, toen de fransen als een gek gingen in de kwalificaties voor portugal.

frankrijk word weer nummer 1 in deze poule.

De nummer twee word spannend,
maar ik denk zwitserland.

so, frankrijk en zwitserland worden het
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_20551361
Frankrijk lijkt op papier natuurlijk de favoriet. Lager dan 2de zullen ze ook niet worden denk ik. Samen met Ierland en Zwitserland zullen ze strijden om de eerste 2 plaatsen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20551711
frankrijk zit volgens mij altijd wel bij cyprus en israel ofzo, en de rest is ook te doen volgens mij....
en ierland en zwitserland zaten ook al bij mekaar tijdens kwalificatie voor euro 2004...
pi_20552903
quote:
Op zondag 11 juli 2004 14:48 schreef methodmich het volgende:
Zwitserland: Ook een ploeg die gaat vernieuwen. Chapuisat, keeper Stiel en Celestini zwaaien af, de nieuwe lichting moet het overnemen.
Zo oud was deze Zwitser nog niet, maar toch stopt hij er mee. Hij gaf aan dat hij niet de tweede keus achter ene Johann Vogel te willen zijn.
pi_20556401
Precies. Ex-aanvoerder van Marseille ook.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 11 juli 2004 @ 19:41:59 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_20556717
Onderschat Israël niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20556751
Frankrijk wordt eerste... Ierland en Israel gaan strijden om plek 2 deze keer. Israel lijkt een beetje een Finland,Wales te gaan worden. Af en toe hele aardige resultaten maar net niet genoeg om kwalificatie af te dwingen. Kijken wat het deze keer wordt.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_20560942
Ierland wordt tweede, Frankrijk eerste.
pi_20607741
Fijn dat Ierland een goede kans heeft op de 2e plaats. Frankrijk mag geen noemenswaardige problemen hebben in deze groep
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20614917
Frankrijk dus met een nieuwe bondscoach, Domenech, en met een Escudé met ambities: "Ik wil Desailly opvolgen."
www.thuisuiteten.nl
pi_20615025
Boumsong en Mexés hebben vast dezelfde ambitie. Wordt nog moelijk voor Escudé. Misschien een plek voor hem als linksback.
pi_20615311
Hij zat in de EK-voorselectie, vandaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_20615451
Boumsong en Mexés waren al mee. Clichy, Mendy en Evra maken ook een goede kans. Rest zware concurrentie voor Julien.
pi_20615578
Mexès was niet op het EK. Mendy is rechtsback, Clichy mag net een auto besturen en Evra is linksback.

Julien zit bij de eerste 4 tot 6 opties voor het centrum.
www.thuisuiteten.nl
pi_20615811
Mexès was inderdaad niet mee, maar deed al wel vaker mee. Clichy en Evra hebben afgelopen seizoen toch wel meer laten zien dan Julien. Mendy heeft ook wel eens centraal gespeeld.
Word moeilijk voor Julien om bij de selectie te komen of überhaupt een vaste stek te krijgen.
pi_20615972
Maar Evra is linksback, het gaat om het centrum.

Plus dat Julien niet voor niets bij de voorselectie zat. Is alleen maar gunstig voor Ajax, iemand met ambities.
www.thuisuiteten.nl
pi_20616122
Julien speelde bij AC Rennes ook meer dan regelmatig als linksback. In Franse jeugdselecties werd hij daar ook geposteerd. Bij Ajax hebben ze hem echter centraal geposteerd.
  woensdag 14 juli 2004 @ 11:59:11 #20
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_20616195
Inderdaad weer een belachelijk makkelijke poule voor de haantjes
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_20616338
Maar voor de nationale ploeg komt Escudé in aanmerking als centrumverdediger.
www.thuisuiteten.nl
pi_20617038
In Frankrijk staat hij meer te boek als linksback, maarja ik wens hem veel succes als 'opvolger' van Desailly. Zal ook wel zo mooi zijn voor Ajax.
  woensdag 14 juli 2004 @ 21:21:41 #23
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_20627207
Laat de Ieren maar tweede worden. Die gun ik het meer dan Zwitserland.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_20627888
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:41 schreef tong80 het volgende:
Onderschat Israël niet.

Ze schijnen een aardige muur op het gebied van de tegenstander op te kunnen trekken idd

Het is net zo'n groep als Frankrijk in de richting van het EK had, goeie kans op maximale score. Zou netjes zijn, 2x achter elkaar een qoutiënt van 3,00
pi_20629800
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 11:05 schreef methodmich het volgende:
Frankrijk dus met een nieuwe bondscoach, Domenech, en met een Escudé met ambities: "Ik wil Desailly opvolgen."

Sikora wil ook een basisplaats afdwingen onder Koeman
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20640939
Escudé zat in de voorselectie voor het EK, Tony.

Overigens is Domenech een goede keuze als bondscoach.
www.thuisuiteten.nl
pi_20681644
Frankrijk zit altijd bij Israël.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21782575
Jammer dat die ene kans die Israel had, wat wel een dikke kans was overigens, van de lijn werd gered, maar 0-0 was geen onterechte uitslag, Frankrijk was slap, Henry niet scherp, en dan is het al snel niks.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21785044
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Jammer dat die ene kans die Israel had, wat wel een dikke kans was overigens, van de lijn werd gered, maar 0-0 was geen onterechte uitslag, Frankrijk was slap, Henry niet scherp, en dan is het al snel niks.
had het toevallig toennet op eurosport gezien, was echt 3x niks van die fransen zeg

Zwitserland 6-0 gewonnen van de faeroer, lekker begin voor de zwitsers en voor vonlanthen die 3x scoorde
pi_21788223
3 x Vonlanthen, 3 x Frei. Netjes voor de Zwitsers ja.

Frankrijk natuurlijk dramatisch.
www.thuisuiteten.nl
pi_21833982
Nou nou, 0-2 tegen de Faraoer eilandjes, hebben die Fransen me daar even huis gehouden...

En jammer dat de Ieren niet verder dan een draw kwamen in Zwitserland (hoewel dit resultaat al beter is dan tijdens de EK kwalificatie).
pi_21834103
Ik gok op een stunt van Ierland.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21841634
Ook rood voor Vieira. De Fransen missen Zidane en consorten, dat blijkt wel. Ondanks dat de nieuwe generatie net zo sterk lijkt.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 10 september 2004 @ 12:11:56 #34
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_21856935
Stand:

1 Zwitserland -- 2-4
2 Ierland--------- 2-4
3 Frankrijk ------ 2-4
4 Israël ---------- 2-4
5 Cyprus -------- 2-0
6 Faerøer ------- 2-0
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_22402475
Allez les bleus?

Zaterdag:

Cyprus - Faröer Eilanden
Frankrijk - Ierland
Israël - Zwitserland
www.thuisuiteten.nl
pi_22521878
Wat een heerlijk Iers publiek weer. De Fransen werden er compleet uitgezongen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 23:08:33 #37
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_22522108
Hoorde je net bij de samenvatting de commentator zeggen "en hoor eens hoe Pires uitgefloten wordt door het eigen publiek" Maar dat waren dus gewoon de Ieren die zoveel herrie maakten
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_22530174
Het is dat Frankrijk in een makkelijke poule zit waar niet een ploeg qua selectie de concurrentie met hen aan kan. Ze zullen het dus wel gaan reden.
That's all folks!
pi_22530356
Frankrijk had het op het EK ook niet makkelijk.
pi_22533169
Knappe pot van de Ieren in Frankrijk, met 0-0. Ze kregen zelfs de beste kansen (O'Shea) en met name Kilbane speelde goed. De Fransen scoorden in 64 van de laatste 72 interlands en spelen nu 2 x op rij 0-0.

Cyprus en Faröer Eilanden delen de punten. Konstantinou met de 1-0 (had ie tegen PSV moeten doen), daarna 1-1 door Jörgensen en 1-2 door Jakobsen. Een eigen goal van Thorsteinsson 9 minuten voor tijd redt Cyprus.

Ook Israël en Zwitserland delen de punten. Yoshi Benayoun al na 9 minuten met 1-0, maar Alexander Frei en Johan Vonlanthen buigen nog voor rust om naar 1-2. Kort na rust echter weer Benayoun, voor 2-2.

De stand:

1. Zwitserland 3-5
2. Ierland 3-5
3. Frankrijk 3-5
4. Israël 3-5
5. Cyprus 3-1
6. Faröer Eilanden 3-1

Woensdag ontvangt Cyprus Frankrijk en mag Ierland de Faröer Eilanden verwelkomen.
www.thuisuiteten.nl
pi_22554281
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 23:08 schreef Keano het volgende:
Hoorde je net bij de samenvatting de commentator zeggen "en hoor eens hoe Pires uitgefloten wordt door het eigen publiek" Maar dat waren dus gewoon de Ieren die zoveel herrie maakten
Geweldig idd hoe die uitgefloten werd.

En had O'Shea die kans maar benut ...
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22622982
Zowel de Ieren als de Fransen winnen moeizaam met 2-0.

Robbie Keane loodste Ierland met 2 treffers langs de Faröer Eilanden, Wiltord en Henry hielpen de Fransen op Cyprus aan de winst.

Stand:

1. Ierland 4-8
2. Frankrijk 4-8
3. Zwitserland 3-5
4. Israël 3-5
5. Cyprus 4-1
6. Faröer Eilanden 4-1
www.thuisuiteten.nl
pi_22623132
Keane is nu ook all-time topscorer van de Ieren.
pi_22623959
Wie heeft ie ingehaald? Quinn of Stapleton??
www.thuisuiteten.nl
pi_22629869
Hij heeft Niall Quinn ingehaald.
That's all folks!
pi_23335964
Slechts één duel woensdag, Cyprus tegen Israël.
www.thuisuiteten.nl
pi_23350695
Ierland oefent vanavond tegen Kroatie, wel een aardige oefenpartner voor de boys in green.
pi_23405591
Israël nam de leiding door Keisi, maar zag Okkas net voor rust gelijkmaken in Cyprus. In de 86e minuut schoot Avi Nimny dan toch de 1-2 binnen, waardoor Israël gelijk blijft opgaan met de rest.

Stand:

1. Ierland 4-8
2. Frankrijk 4-8
3. Israël 4-8
4. Zwitserland 3-5
5. Cyprus 5-1
6. Faröer Eilanden 4-1

26 maart 2005 wordt een belangrijke dag, als de Fransen de Zwitsers ontvangen en Ierland naar Israël moet.
www.thuisuiteten.nl
pi_23405636
Wel knap, de Fransen voor de 4e keer op rij gelijk thuis (ditmaal oefenpotje) waarvan 3 keer een 0-0.

Inter zal wel interesse hebben.
pi_25584179
Allez les bleus! Zaterdag komt Johan Vonlanthen met Johann Vogel en de gevederde Zwitserse vriendjes naar Frankrijk. Ierland gaat op die dag op visite in Israël en zal niet alleen de klaagmuur komen bekijken.

Woensdag de 30e mogen de Fransen dan de foto's van de Ieren bekijken, als zij bij Israël moeten ballen. De altijd neutrale Zwitsers krijgen Cyprus op visite.
www.thuisuiteten.nl
pi_25769481
Frankrijk gelijk tegen Zwitserland (thuis, 0-0).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_25771255
Ze bakken er in dat oerlelijke stadion niet veel van de laatste tijd.
That's all folks!
pi_25777337
quote:
Op zondag 27 maart 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze bakken er in dat oerlelijke stadion niet veel van de laatste tijd.
Nee, inderdaad de prestaties vallen erg tegen.
pi_25777397
Nee zeker niet... ze staan gedeeltelijk eerste met Zwitserland en Israel . Normaal zou Frankrijk zich al gekwalificeerd moeten hebben in z'on Poule.
pi_25777498
Frankrijk valt idd tegen, net nog even gedeeltelijk die wedstrijd zitten kijken, op wat kansen na is het matig voetbal
pi_25780039
De Fransen winnen dus opnieuw niet en de positie van Domenech begint te wankelen. Ierland met een onmogelijke goal van Clinton Morrison al rap voor gekomen in Israël, maar een afstandspoeier van Suan in de slotminuut zorgt voor 1-1, zodat we nu de onwerkelijke situatie van 4 teams met evenveel punten behouden (ervan uitgaande dat Zwitserland die 5e match zou winnen).

Nu is het nog even zo:

1. Ierland 5-9
2. Frankrijk 5-9
3. Israël 5-9
4. Zwitserland 4-6
5. Cyprus 5-1
6. Faröer Eilanden 4-1

Woensdag dus Frankrijk in Israël, die moeten ze eens gaan winnen. De Zwitsers zullen thuis Cyprus wel kloppen, lijkt me.
www.thuisuiteten.nl
pi_25780205
Heb die wedstrijd inderdaad vanmorgen ook nog even gezien en het was erg gezapig van franse kant. Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat die deze groep niet overleven want de overige teams zijn toch ook geen hoogvliegers. Ierland is dan nog wel een leuke ploeg om naar te kijken.
pi_25781550
Ik hoop dat de Fransen woensdag in Israel op hun bek gaan. Het zou lollig zijn als de Fransen er in deze uitermate zwakke groep uitvliegen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 zondag 27 maart 2005 @ 18:08:46 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_25785004
De Fransen zijn nu duidelijk over hun hoogtepunt heen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25785483
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:48 schreef superjoden het volgende:
Heb die wedstrijd inderdaad vanmorgen ook nog even gezien en het was erg gezapig van franse kant. Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat die deze groep niet overleven want de overige teams zijn toch ook geen hoogvliegers. Ierland is dan nog wel een leuke ploeg om naar te kijken.
Ierland heeft een goeie team daar moet je echt voor uitkijken ( Daardoor miste NL de WK in 2002 ). De rest is minderwaardig aan Frankrijk en Ierland alleen in team verband doen ze het gewoon heel goed.
  zondag 27 maart 2005 @ 21:00:47 #61
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25789556
Vooral merkwaardig is het enorme gebrek aan goals aan Franse zijde, 4 goals in 5 kwalificatiewedstrijden, alleen tegen Cyprus en de Faroer wisten ze tot scoren te komen.
Ook vriendschappelijk bakken ze er al sinds het EK geen ene reet van.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  Trouwste user 2022 zondag 27 maart 2005 @ 21:04:46 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_25789686
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:00 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Vooral merkwaardig is het enorme gebrek aan goals aan Franse zijde, 4 goals in 5 kwalificatiewedstrijden, alleen tegen Cyprus en de Faroer wisten ze tot scoren te komen.
Vrouwen hebben geen verstand van voetballen.

zondag 27 maart 2005 @ 21:08:40 #63
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25789780
quote:
Ik ben voor Ierland, net zoals ik dat op 1 September 2001 ook was, toen McAteer op Lansdown Road zo schitterend de enige goal van de match maakte.

pi_25789835
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:08 schreef tong80 het volgende:
De Fransen zijn nu duidelijk over hun hoogtepunt heen.

tong, ze zijn al zo'n vier jaar over hun top heen.

En dan klagen we in Nederland weleens over volgevreten vedetten...
  zondag 27 maart 2005 @ 21:12:31 #65
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25789873
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:10 schreef Radegast het volgende:

[..]

tong, ze zijn al zo'n vier jaar over hun top heen.

En dan klagen we in Nederland weleens over volgevreten vedetten...
Ja idd. Want op papier is het nog steeds een aardig team.
pi_25789902
Op papier zijn het ook de beste spelers die Frankrijk op dit moment heeft.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 maart 2005 @ 21:14:42 #67
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25789930
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op papier zijn het ook de beste spelers die Frankrijk op dit moment heeft.
Ja dat bedoelde ik ook.
  Trouwste user 2022 zondag 27 maart 2005 @ 21:16:19 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_25789976
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:

[..]

Ik ben voor Ierland, net zoals ik dat op 1 September 2001 ook was, toen McAteer op Lansdown Road zo schitterend de enige goal van de match maakte.

So what

zondag 27 maart 2005 @ 22:38:49 #69
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25792672
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

So what

Met die post toont ze aan dat ze er wel degelijk verstand van heeft
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 28 maart 2005 @ 00:45:42 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25796527
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

So what

Denk dan gewoon even aan Denemarken - Zweden, EK2004.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 28 maart 2005 @ 00:53:52 #71
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_25796744
Ierland zit in deze groep nu in een goede positie aangezien ze de uitwedstrijden tegen Frankrijk, Israel en Zwitserland al hebben gehad, kan dus nog heel spannend worden aan het einde.
  maandag 28 maart 2005 @ 00:56:05 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25796803
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:53 schreef Keano het volgende:
Ierland zit in deze groep nu in een goede positie aangezien ze de uitwedstrijden tegen Frankrijk, Israel en Zwitserland al hebben gehad, kan dus nog heel spannend worden aan het einde.
Laten we het hopen, alweer een tijdje geleden dat de Ieren aan een tournooi meededen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25807605
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:00 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Zeker omdat ze daarvoor in een hele reeks duels altijd minimaal 1 goal hadden gemaakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_25807639
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 15:26 schreef methodmich het volgende:
Knappe pot van de Ieren in Frankrijk, met 0-0. Ze kregen zelfs de beste kansen (O'Shea) en met name Kilbane speelde goed. De Fransen scoorden in 64 van de laatste 72 interlands en spelen nu 2 x op rij 0-0.
Ah, die zocht ik qua lange reeks met veel goals.
www.thuisuiteten.nl
pi_25807823
Frankrijk - Zwitserland nu op eurosport
pi_25865767
Zwitserland staat na 45 minuten nog altijd op 0-0 tegen Cyprus, Israel - Frankrijk is ook nog 0-0.
pi_25867483
Frankrijk ondertussen 0-1 voor.

Zwitserland ook 1-0 voor nét voor tijd.
sig verwijderd door FA
pi_25867776
Kutfransen

Kom op Israel
pi_25868118
1-1 bij Israel (volgens teletekst)
pi_25868215
Frankrijk speelt trouwens al een tijdje met 10 man, omdat Trezeguet (de doelpuntenmaker) rood heeft gehad.
sig verwijderd door FA
pi_25868330
ISRAEL

Schitterend dit. Dag kutfrankrijk! Zwitserland gewonnen en Israel gelijk
pi_25868872
Die Fransen wankelen dus echt in deze poule. De Zwitsers en Ieren nu in verliespunten bovenaan.

Nomaal gesproken vind ik het altijd wel belangrijk dat alle toplanden op een WK aanwezig zijn, maar wat zou het toch heerlijk zijn als de Fransen er gewoon in de kwalificaties uitvliegen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_25870363
Wat heeft Frankrijk mazzel dat ze in deze poule zitten zeg!
That's all folks!
pi_25873571
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Frankrijk speelt trouwens al een tijdje met 10 man, omdat Trezeguet (de doelpuntenmaker) rood heeft gehad.
Ja, een hele slimme nuttige rode kaart, gewoon een ferme kopstoot dus. vanaf dat moment was het ook direct wachten op de 1-1 en 2-1, die helaas niet meer viel.
pi_25873627
Al 4 gelijke spelen de Fransen hebben nog mazzel dat het thuis 0-0 en uit 1-1 is geworden tegen Israel en in het onderlinge duel er beter voorstaan. ( Of telt dit niet indien beide ploegen met een gelijke stand eindigen)
  donderdag 31 maart 2005 @ 08:18:45 #86
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_25873696
Frankrijk moet gaan oppassen dat ze het nog wel gaan halen.
pi_25873844
Frankrijk toch al 2 wedstrijden gewonnen deze kwalificatie.

1
2
3
4
5
6
 1. Frankrijk      6   2  4  0  10  5- 1
 2. Israël         6   2  4  0  10  8- 6
 3. Zwitserland    5   2  3  0   9 10- 3
 4. Ierland        5   2  3  0   9  7- 2
 5. Cyprus         6   0  1  5   1  4-12
 6. Faeröer        4   0  1  3   1  2-12
Klik dan als je durft
pi_25873918
Zwitserland en Ireland waar moeten die tegen?
  donderdag 31 maart 2005 @ 09:07:50 #89
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25874060
Isreal op het WK lijkt me leuk. .
The Most Incredible, Baby
  donderdag 31 maart 2005 @ 09:07:54 #90
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_25874061
Denk dat ze beide nog een rondje Faeröer te goed hebben.
pi_25874080
08-Jun-2005 Faroe Islands - Ireland Republic
04-Jun-2005 Ireland Republic - Israel

Van Ierland
  donderdag 31 maart 2005 @ 09:13:36 #92
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_25874124
04-Jun 2005 Faeröer - Zwitserland
pi_25875501
Slechts 2 keer weten te winnen in zo'n gemakkelijke poule.
pi_25877539
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:35 schreef zjroentje het volgende:
Slechts 2 keer weten te winnen in zo'n gemakkelijke poule.
Nou nou, niet zo negatief, ze hebben toch netaan meer goals weten te scoren dan Cyprus en de Faroer eilanden.
  donderdag 31 maart 2005 @ 12:06:46 #95
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_25877585
En ze hebben al 5 doelpunten voor.
Denk dat Zwitserland nog wel eens groepswinnaar kan worden
pi_25877601
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:04 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Nou nou, niet zo negatief, ze hebben toch netaan meer goals weten te scoren dan Cyprus en de Faroer eilanden.
Dat ook nog idd!

Domenech zal lekker op z'n stoel zitten ...
pi_25877701
Het land dat Frankrijk thuis weet te verslaan (Ierland of Zwitserland) heeft hele goede papieren voor minimaal plek 2, maar als Frankrijk zo doorbalt zelfs voor poulewinst en rechtstreekse plaatsing.
  donderdag 31 maart 2005 @ 12:18:42 #98
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_25877861
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
Het land dat Frankrijk thuis weet te verslaan (Ierland of Zwitserland) heeft hele goede papieren voor minimaal plek 2, maar als Frankrijk zo doorbalt zelfs voor poulewinst en rechtstreekse plaatsing.
vergeet niet dat deze twee nog een wedstrijd in moeten halen.
pi_25878093
Als het erop aankomt winnen de Fransen wel.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 donderdag 31 maart 2005 @ 15:54:53 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_25883022
Ze hebben de grootste mazzel van de wereld dat ze in deze poule zitten.

pi_25887431
Het blijft toch opvallend hoor, dat Frankrijk zo zwak voor de dag komt. Domme rode kaart van Trezeguet natuurlijk. Voor de Zwitsers scoorde Frei, momenteel topschutter in, juist, de Franse competitie.
www.thuisuiteten.nl
pi_27633237
Zwitserland had het nog erg lastig tegen de Faerøer eilanden. Tot aan de 70ste minuut was het 1-1 en leek er een stunt in te zitten. Rennes aanvaller Alexander Frei zorgde met twee doelpunten voor een 1-3 overwinning voor Zwitserland.

Ierland en Israel hielden elkaar in evenwicht. In Dublin werd het 2-2. Ierland leidde al snel (binnen 11 minuten) met 2-0 door doelpunten van Harte en Robbie Keane. Avi Yehiel en Avi Nimni scoorden in de tweede helft tegen.

Door deze resultaten wordt het erg spannend in deze groep. 4 van de zes landen hebben nog kans om zich te plaatsen voor het WK. Cyprus en Faerøer doen niet meer mee.
That's all folks!
pi_27633356
Frankrijk is de grote winnaar natuurlijk van vandaag. Israel en Ierland winnen beide niet, waardoor Frankrijk een gooi kan doen naar de 1e plaats.
pi_27633796
Klopt, zullen ze het nu een keer wel waarmaken en niet dom gelijkspelen?
That's all folks!
pi_27633821
Ik gok 0-0 .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_27633828
Ze hoeven maar 1x te winnen. 2e worden in deze groep betekent meteen playoffs, want met zulke resultaten heb je geen enkele kans om bij de beste nummers 2 te horen. Ik hoop dat Frankrijk verliest natuurlijk.
  zondag 5 juni 2005 @ 15:20:29 #107
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27645886
Nadat Zwitserland via HSV-speler Raphael Wicky op 0-1 kwam, was het één van de slechts vijf profs van de Faeröer Eilanden die gelijk wist te maken en wel Jacobsen. Alexander Frei bevestigde zijn status als topschutter van de Franse competitie met 2 goals, zodat de Zwitsers nog wonnen met 1-3.

Voor de Ieren leek er geen vuiltje aan de lucht na de snelle openingsgoal van Ian Harte, uit een fraaie vrije trap, en de nog mooiere 2-0, die Robbie Keane uit de lucht langs de keeper schepte. Debutant Yechiel maakte echter koppend 2-1 en een makkelijk toegekende penalty voor een overtreding op Yossi Benayoun stelde Avi Nimny in staat 2-2 te maken. Andy O'Brien kreeg in de slotfase nog rood en John O'Shea miste een prima kans op 3-2.

STAND

1. Zwitserland 6-12
2. Israël 7-11
3. Ierland 6-10
4. Frankrijk 6-10
5. Cyprus 6-1
6. Faeröer Eilanden 5-1

Het blijft een poule waarin alles dicht bij elkaar zit.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 5 juni 2005 @ 15:56:11 #108
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27647007
Zwitserland 1ste
Ierland 2e
Frankrijk
pi_27782371
De Ieren doen tegen de Faeröer Eilanden wat ze moeten doen, namelijk winnen. Een penalty van Ian Harte in de 51e en een goal van Kevin Kilbane in de 58e minuut zijn voldoende voor de zege.

STAND

1. Ierland 7-13
2. Zwitserland 6-12
3. Israël 7-11
4. Frankrijk 6-10
5. Cyprus 6-1
6. Faeröer Eilanden 6-1

Het blijft onveranderd open, alleen staan de Ieren nu (tijdelijk?) op kop.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:02:33 #110
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27782411
Frankrijk heeft alles nog steeds in eigen hand eigenlijk, ze mogen nog een keer tegen Ierland en Zwitserland.
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:20:16 #111
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27784829
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:02 schreef Ixnay het volgende:
Frankrijk heeft alles nog steeds in eigen hand eigenlijk, ze mogen nog een keer tegen Ierland en Zwitserland.
Maar wel uit, dacht ik (iig Ierland uit).
Hoewel ze dat misschien juist beter ligt daar ze daar misschien het spel niet hoeven maken.
pi_27784935
Go Ireland!
Ik hoop echt dat die het halen.
Klik dan als je durft
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:34:19 #113
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27785303
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef Suijk het volgende:
Go Ireland!
Ik hoop echt dat die het halen.
Uiteraard horen de Ieren erbij, al was het maar omdat ze maar al te graag in de omzet van de cafe's begroot worden

(De omzet van Guinness in Japan in 2002 was in een 'bepaalde periode' van 2 weken net zo hoog als doorgaans in 2 jaar)
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:40:24 #114
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27785519
Frankrijk heeft nog 4 wedstrijden, net iets teveel en dus zal Ierland het helaas niet redden.
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:50:24 #115
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27785894
Even off-topic:

Popolon, is Grand Rapids je vaste plek in de VS?

Heb zelf 10 jaar geleden een poos in Kentwood gezeten. Al naar Holland, Graafschap en Zeeland geweest? En the wooden shoe factory aldaar in de buurt?
pi_27785981
Ik hoop nog steeds op een Franse exit

En ik zou het wel grappig vinden om Israel een keer op een eindtoernooi te zien... al zullen de Duitse veiligheidsmensen dat niet met me eens zijn.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:04:06 #117
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27786345
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Even off-topic:

Popolon, is Grand Rapids je vaste plek in de VS?

Heb zelf 10 jaar geleden een poos in Kentwood gezeten. Al naar Holland, Graafschap en Zeeland geweest? En the wooden shoe factory aldaar in de buurt?
Ja, ik zit eigenlijk ook meer richting Kentwood hoor. (East Grand Rapids)

Sommige plekken al wel geweest, sommige nog niet maar ik heb tijd zat

Wat deed je daar?
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:09:15 #118
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27786523
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:04 schreef popolon het volgende:

Wat deed je daar?
Zuipen als19 jarige (lang leve m'n Nederlandse driewielerrijbewijs uitde feestwinkel), vakantie vieren, heel veel nat worden (extreme hittegolf toen - kwam zelfs in een groot zwembad in iemands tuin terecht waarvan de water temp. hoger was dan die van m'n lichaam), Greatful Dead zien (Dearcreek), Indy speedway, Chicago (met weer greatful dead op Soldier field), veel optredens van the verve pipe zien, dat een beetje voor 6 weken vakantie.

(laatste off-topic hier, anders maar verder op mail of in hools)
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:14:32 #119
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27786722
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef Elegantly Wasted het volgende:

[..]

Zuipen als19 jarige (lang leve m'n Nederlandse driewielerrijbewijs uitde feestwinkel), vakantie vieren, heel veel nat worden (extreme hittegolf toen - kwam zelfs in een groot zwembad in iemands tuin terecht waarvan de water temp. hoger was dan die van m'n lichaam), Greatful Dead zien (Dearcreek), Indy speedway, Chicago (met weer greatful dead op Soldier field), veel optredens van the verve pipe zien, dat een beetje voor 6 weken vakantie.

(laatste off-topic hier, anders maar verder op mail of in hools)
Laatste offtopicje:

Gezien het hier niet echt toeristisch is heb je je prima vermaakt

Bevalt me hier uitstekend, Chicago en Detroit (zo'n 3 en 2.5 uur met de auto) zijn in de buurt voor de grote sporten en optredens, zaterdag naar Oasis in Detroit, pas naar USA-ENG geweest, Soldier Field.

Maar 't is overduidelijk dat West-Michigan Nederlandse roots heeft, da's moeilijk te verbergen.
pi_27810439
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop nog steeds op een Franse exit

En ik zou het wel grappig vinden om Israel een keer op een eindtoernooi te zien... al zullen de Duitse veiligheidsmensen dat niet met me eens zijn.
Nee, maar ik vind dat Israël zich via Azië moet plaatsen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30233128
Wedstrijden:

17:30 Switzerland ? - ? Israel
21:00 France ? - ? Faroe Islands
pi_30234387
Het andere duel is voor de Fransen belangrijker dan hun eigen niemendalletje.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:12:36 #123
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30235422
Frankrijk moet nog een keer tegen Zwitserland en Ierland, allebei uit!!
Echt goed staan ze er niet voor. Kansloos wil ik het ook weer niet noemen, maar het is wel eens goed voor de arrogantie van de spelers (eigenlijk dat hele volk) als Frankrijk eens een keer niet meedoet.
pi_30236054
Ik hoop met je mee, Ixnay. Het mooiste zou zijn als Frankrijk zich vandaag weet te blameren om vervolgens ook punten te morsen in Zwitserland en in Ierland.

Ik hoop dat Israel en Zwitserland de nummers 1 en 2 worden.
pi_30241703
Helaas 1 -1 Kwam tijdens de wedstrijd nog een paar randdebielen het veld oplopen met Free Palestina. En dan naar een (Israelische) moslim spelers toelopen op het veld

The only problem the team encountered so far came from the Swiss authorities, who refused to allow the Israeli delegation to import the containers of kosher meat it brought for the players. The meat was instead forwarded to the Faroe Islands, where the team will play on Wednesday.

Switzerland 1:1 Israel
France 2:0 Faroe Islands

Group 4Key
Overview | News | Analysis | Matches
Team MP W D L GF GA Pts
Ireland Republic 7 3 4 0 11 4 13
Switzerland 6 3 3 0 13 4 12
Israel 7 2 5 0 10 8 11
France 6 2 4 0 5 1 10
Cyprus 7 1 1 5 7 12 4
Faroe Islands 7 0 1 6 3 20 1
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_30244124
Trieste sukkels op het veld met dat spandoek zeg. Meteen hardhandig het stadion uitwerken.

Frankrijk gewonnen dus van de Faeroer, 3-0.
pi_30245710
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
LOL @ 4e plek van Frankrijk .
Idd, helaas nog alle kans om het toch te halen.
Klik dan als je durft
pi_30245750
Frankrijk staat nu weer 'gewoon' op 13 punten, net zoveel als Ierland en Zwitserland. Helaas gaan ze het dus gewoon halen.
  zondag 4 september 2005 @ 00:08:02 #130
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30246011
Eerst winnen van Ierland en Zwisterland.
pi_30246577
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef Ixnay het volgende:
Eerst winnen van Ierland en Zwisterland.
Allebei uitwedstrijden toch? Als die Zwitsers en Ieren maar niet zo dom zijn om thuis het spel te gaan maken, dan geef ik ze een goede kans tegen de Fransen.
pi_30246618
quote:
Op zondag 4 september 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:

[..]

Allebei uitwedstrijden toch? Als die Zwitsers en Ieren maar niet zo dom zijn om thuis het spel te gaan maken, dan geef ik ze een goede kans.
De Ieren wisten het tegen Nederland ook ooit koelbloedig af te maken in een belangrijke kwalificatiewedstrijd. Verder hebben Zwitserland en Ierland genoeg geoefend op gelijkspelen, moet te doen zijn.
pi_30260617
Olé olé voor Djibril Cissé. Twee goals en de aanzet tot een eigen goal, de Fransen winnen met Zizou terug met 3-0.

STAND

1. Zwitserland 7-13 (+9)
2. Ierland 7-13 (+7)
3. Frankrijk 7-13 (+7)
4. Israël 8-12
5. Cyprus 7-4
6. Faeröer Eilanden 8-1

Voor de Fransen dus al een gunstigere stand, woensdag wacht de kraker in Ierland. Israël lijkt af te haken, maar zal thuis wel winnen van Faeröer, terwijl de Zwitsers naar Nicosia mogen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30260678
Israel heeft wel de lastige uitwedstrijd tegen Zwitserland erop zitten en ze hebben al twee keer tegen Frankrijk gespeeld. Als ze van de Faeroer winnen dan gaan ze sowieso voorbij Frankrijk en/of Ierland. Cyprus-uit is ook niet makkelijk voor de Zwitsers.
pi_30268436
Nou, hup Ierland woensdag, in 1 van de belangrijkste wedstrijd in jaren weer voor ze, een zege betekent een grote stap richting WK, COME ON YOU BOYS IN GREEN!
pi_30275825
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:24 schreef DIGGER het volgende:
Nou, hup Ierland woensdag, in 1 van de belangrijkste wedstrijd in jaren weer voor ze, een zege betekent een grote stap richting WK, COME ON YOU BOYS IN GREEN!
Geinig, eindelijk een keer hetzelfde team als Digger aanmoedigen.
Klik dan als je durft
pi_30353850
Ik heb toch liever gewoon de Fransen op het WK hoor. Ierland dan tweede in de poule.
www.thuisuiteten.nl
pi_30355825
Wederom een Vieira-Keane confrontatie. Dat wordt vuurwerk hoop ik ...
pi_30356014
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef methodmich het volgende:
Ik heb toch liever gewoon de Fransen op het WK hoor. Ierland dan tweede in de poule.
Opzouten met die Fransen, Go Ireland!
pi_30362718
De Fransen moeten opzouten inderdaad. Ik hoop echt heel erg dat ze het niet gaan halen.
pi_30363077
Wat is er mis met een ploeg met Zidane, Henry, Trezeguet, Thuram, Vieira, Pires, Govou, Malouda, Wiltord, Cissé enzovoort?
www.thuisuiteten.nl
  Overall beste user 2022 woensdag 7 september 2005 @ 21:14:06 #142
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_30366860
Cyprus * Zwitserland 1-1 bij rust en mijn god wat een treurige pot voetbal. Ik ga nu kijken hoe mijn dochter haar luier volkakt, want daarin zit nog meer passie en gedrevenheid.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 september 2005 @ 21:14:38 #143
3928 Ulx
pi_30366892
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Wat is er mis met een ploeg met Zidane, Henry, Trezeguet, Thuram, Vieira, Pires, Govou, Malouda, Wiltord, Cissé enzovoort?
Er zitten zoveel Fransen bij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_30366972
Israel gewonnen
  Overall beste user 2022 woensdag 7 september 2005 @ 21:33:13 #145
3928 Ulx
pi_30367745
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Israel gewonnen
en wie niet springt, die is geen jood, en wie niet springt die is geen joohhooood!
  Overall beste user 2022 woensdag 7 september 2005 @ 21:44:42 #146
3928 Ulx
pi_30368287
Cyprus - Zwitserland 1-2

lekker doelpunt
  Overall beste user 2022 woensdag 7 september 2005 @ 21:46:44 #147
3928 Ulx
pi_30368384
En Yakin voor Frei. Ik ben benieuwd.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 september 2005 @ 21:59:03 #148
3928 Ulx
pi_30368979
En Gygax maakt er 1-3 van bij Cyprus - Zwitserland
  woensdag 7 september 2005 @ 22:01:31 #149
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30369104
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Geinig, eindelijk een keer hetzelfde team als Digger aanmoedigen.
Komt niet vaak voor !

Fransen

Bijna net zo erg als Portugezen, die deugen ook niet.
pi_30369396
Frankrijk nog altijd op 0-0, dat is niet ongunstig.
  Overall beste user 2022 woensdag 7 september 2005 @ 22:07:29 #151
3928 Ulx
pi_30369413
En over. Zwitserland na een kut eerste en betere tweede helft een 1-3 overwinning rijker.
  woensdag 7 september 2005 @ 22:35:21 #152
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_30370776
0-1 voor die pauper fransen
pi_30370924
Dan gaan die schijthaantjes toch nog naar het WK.
pi_30370988
Kut.
Klik dan als je durft
pi_30371842
STAND

1. Zwitserland 8-16
2. Frankrijk 8-16
3. Israel 9-15
4. Ierland 8-13
5. Cyprus 8-4
6. Faeröer Eilanden 9-1

pi_30371877
De haantjes nu op Ned 2.
pi_30374490
Israel zou best nog eens door kunnen. Faeroer verslaan en dan hopen dat Frankrijk Zwitserland verslaat en dat Zwitserland en Ierland in de laatste wedstrijd gelijk spelen. Niet gigantisch ondenkbaar.
  donderdag 8 september 2005 @ 01:10:26 #158
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30376059
Kut Henry
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30376289
Was een heerlijk schot van de topschutter van Arsenal.
That's all folks!
  donderdag 8 september 2005 @ 02:30:41 #160
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_30376992
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
Israel zou best nog eens door kunnen. Faeroer verslaan en dan hopen dat Frankrijk Zwitserland verslaat en dat Zwitserland en Ierland in de laatste wedstrijd gelijk spelen. Niet gigantisch ondenkbaar.
Geef mij maar een last minute kwalificatie van de Ieren hoor ... Leuk toernooiteam altijd ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_30377280
Geniale goal van Henry.
pi_30377582
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Kut Henry
Die zat totaal niet in de wedstrijd, op dat ene moment na, maar ierland had bij rust al lang 2-0, 3-0 voor moeten staan, waren veel beter.
Heleaas te veel foute eindpasses en gemiste kansen
pi_30394912
Prachtig dat Henry hem maakt! Frankrijk moet gewoon het WK halen, laat de Ieren maar tweede worden. Zwitserland toch nog gewonnen, maar had het zwaar op Cyprus. Senderos scoorde als 2e Arsenal-speler in deze poule gisteravond de beslissende goal.

STAND:

1. Zwitserland 8-16 (+11)
2. Frankrijk 8-16 (+8)
3. Israël 9-15
4. Ierland 8-13
5. Cyprus 8-4
6. Faeröer Eilanden 9-1

In oktober de beslissing in de spannendste poule van deze cyclus. De Fransen moeten de 8e naar Zwitserland en dan minimaal gelijkspelen, om thuis Cyprus te kloppen en te hopen dat Ierland dan van de Zwitsers wint.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 september 2005 @ 07:58:25 #164
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_30410936
iemand journaal gezien....??
best goede grap...hand op de borst tijdens het volkslied.
maar deden ze dat normaal niet dan??
pi_30411974
Ja, omdat zogenaamd Chirac had gebeld toch?
Klik dan als je durft
pi_30417490
Echt geweldig Een imitator die Zidane had opgebeld als Chirac zijnde. Als "Chirac" vroeg hij naar de opstelling (die normaal gesprokene uiteraard geheim blijft) en Zidane lepelde de hele opstelling op. "Chirac" endige met dat hij het erg mooi zou vinden als ze tijdens de volksliederen de hand op het hard zouden hebben... "doe het voor mij" Echt geweldig

Overigens moet ik zeggen dat ik het wel een gaaf gezicht vond. Misscchien dat Edwin Evers eens een zelfde poging moet wagen..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_30417542
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
Kut Henry
Tja.. irritant reageren... ik heb echt niks met Henry qua mens, maar godver.. wat een goal zeg. Geniale gek zeg maar..
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  Overall beste user 2022 vrijdag 9 september 2005 @ 16:25:00 #168
3928 Ulx
pi_30425714
quote:
Op donderdag 8 september 2005 07:32 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Die zat totaal niet in de wedstrijd, op dat ene moment na, maar ierland had bij rust al lang 2-0, 3-0 voor moeten staan, waren veel beter.
Heleaas te veel foute eindpasses en gemiste kansen
Nou, in ieder geval hebben de noord-ieren wel gewonnen en daarmee feliciteer ik je dan ook hartelijk. Hopelijk is dat nog een troost voor je.
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:30:37 #169
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30425912
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:18 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Tja.. irritant reageren... ik heb echt niks met Henry qua mens, maar godver.. wat een goal zeg. Geniale gek zeg maar..
Vond het deze keer wel meevallen,Hij mag alleen arrogant juichen als ie voor Arsenal scoort natuurlijk ,maar dat hij de Ieren verslaat vind ik minder
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30429741
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
Zwitserland, Frankrijk en Ierland spelen allemaal nog 2 wedstrijden.
pi_30458996
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zwitserland, Frankrijk en Ierland spelen allemaal nog 2 wedstrijden.
Maar ze moeten wel tegen elkaar (ZWI-IRL, ZWI-FRA en IRL-ZWI) en dat betekent dat ze punten aan elkaar zullen verliezen.
Als Frankrijk Zwitserland verslaat en al vervolgens Zwitserland en Ierland in de laatste wedstrijd gelijk spelen dan eindigt Israel na de Faroer eilanden te verslaan als tweede ook al winnen Ierland en Frankrijk nog even van Cyprus.

Dit zou de eindstand dan zijn;

1. Frankrijk 10-22
2. Israël 10-18
3. Zwitserland 10-17
4. Ierland 10-17
5. Cyprus 10-4
6. Faeröer Eilanden 10-1
pi_31263220
Omhoog schopt voor de nieuwe ronde.
pi_31263377
Gaan de Fransen het redden of zal deze grote voetbalnatie gaan ontbreken op het WK?
www.thuisuiteten.nl
pi_31263484
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Gaan de Fransen het redden of zal deze grote voetbalnatie gaan ontbreken op het WK?
Ik hoop het laatste...
pi_31263749
Je hebt dus liever een gedevalueerd WK??
www.thuisuiteten.nl
pi_31263842
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Maakt me niet uit. Zo goed is Frankrijk nou ook weer niet.
pi_31267032
Trezeguet is iig out.

En Cyprus - Ierland, met een stadioncapaciteit van ruim 22.00 toeschouwers zal worden bijgewoond door ruim 15.000 fans.

Uit Ierland!

pi_31267961
hopen dat israel het haalt.
pi_31272235
quote:
Als die kutfransen op eigen kracht het wk niet halen, hebben ze er ook niets te zoeken.

En Hup Ierland uiteraard!
Klik dan als je durft
pi_31276154
De fransen zullen deze poule wel doormazzelen. Ik verwacht dat ze met 1-0 winnen. Het is ook noodzakelijk voor ze dat ze winnen want ze horen zeker niet bij de beste nummers 2, dus moeten ze playoffs spelen mochten ze tweede worden.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 10:48:30 #181
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31276779
kutfransen
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:00:22 #182
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31276976
Als Ierland wint van Cyprus en Israël wint van de Faeröer Eilanden. (meest waarschijnlijk)
Dan mag Frankrijk nog altijd verliezen van Zwitserland, 3 teams kunnen op 19 punten komen als Ierland dan wint van Zwiterland.

Zwisterland heeft een beter onderling resultaat tegen Frankrijk.
Frankrijk heeft dan een beter onderling resultaat tegen Ierland.
Ierland heeft dan een beter onderling resultaat tegen Zwitserland.

Zwitserland heeft dan het beste doelsaldo, dan pas Frankrijk en dan pas Ierland.

Als Frankrijk die laatste wedstrijd van Cyprus wint hebben ze minimaal een playoff, en met geluk een WK plaats.
pi_31277058
quote:
Het vorige WK was Frankrijk de grote uitblinker inderdaad. Als ze zich niet kwalificeren dan hebben ze er ook niets te zoeken. Ik heb liever Ierland, Israel of Zwitserland op het WK dan een uitgeblust en boring Frankrijk.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:35:49 #184
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31277642
Vorig WK hebben ze niet eens gescoord volgens mij, alleen een punt door een 0-0 tegen Uruguay.
pi_31277654
Klopt inderdaad. Dus om nu te zeggen dat het WK gedevalueerd is als Frankrijk er niet bij is...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:38:46 #186
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31277690
Ja, vorige keer deed Nederland ook niet mee, en toen waren ze beter dan Frankrijk nu.
Toch was het een matig WK als je het vergelijkt met 1990, 1994 en 1998.
pi_31277732
Dit WK wordt wel leuker. Paar 'nieuwe' Afrikaanse ploegen erbij, geen Korea dat wordt bevoordeeld door de arbiters en Brazilië is sterker dan tijdens voorgaande edities.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:46:49 #188
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31277837
Ik denk ook dat Brazilië weer net wat beter is dan de concurrenten, Duitsland, Nederland, Italië, Oekraïne, Argentinië, Portugal en Tsjechië, en onderschat Mexico niet, Polen kan ook wel ver komen zit keer.
pi_31277894
Ging Griekenland trouwens niet automatisch mee, of halen ze het WK niet?
pi_31277962
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:46 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk ook dat Brazilië weer net wat beter is dan de concurrenten, Duitsland, Nederland, Italië, Oekraïne, Argentinië, Portugal en Tsjechië, en onderschat Mexico niet, Polen kan ook wel ver komen zit keer.
Van Polen had ik de vorige keer ook wel wat verwacht, toch was het tien keer niets op het WK. Blijft altijd iets apart, sommige ploegen zijn geen schim van de ploeg die ze waren in de kwalificatie, anderen leven juist helemaal op.

Van Duitsland, Italië en Tsjechië verwacht ik niet veel. Die ploegen komen echt wat kwaliteit tekort om mee te kunnen doen om de titel. Duitsland heeft het thuisvoordeel en het blijven Duitsers, maar het team is toch wel heel erg matig.

Brazilië en Argentinië zijn favorieten natuurlijk, Nederland is in principe ook goed voor de laatste 4, net zoals Portugal en Oekraïne daar toe in staat zijn.

Mexico kan een revelatie worden inderdaad. Een goed en degelijk team wat moeilijk te kloppen is, maar zelf altijd wel weet te scoren. Die kunnen best een eind komen.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:53:57 #191
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31277988
Waarom zou Griekenland automatisch meegaan? Ze hebben alleen het EK gewonnnen en dat heeft niks met het WK te maken. En die regel dat de winnaar van de vorige keer meteen geplaatst is, is afgeschaft. Brazilië heeft zich ook gewoon moeten kwalificeren.
pi_31278072
De Fransen moeten gewoon meedoen, al is het maar vanwege Henry, Trezeguet en Pires. Vind ik dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_31278759
Ik vind het geen echt WK zonder de winnaars van de EK en WK. Simpelweg omdat diegene zijn titel moet kunnen verdedigen.
pi_31278832
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:45 schreef Suijk het volgende:

En Hup Ierland uiteraard!

Zal mooie beelden opleveren, 15.000 Ieren bij een uitwedstrijd waarbij slechts 7.000 Cyprioten zullen zitten.
pi_31278863
zolang Brazilie maar niet wint.. het zou mooi zijn als ze de finale eens een keer niet halen.
pi_31278887
Ik hoop ook dat Brazilie niet wint. Maar ik denk wel dat dat gaat gebeuren.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:17:11 #197
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31282657
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:32 schreef pberends het volgende:
Ik vind het geen echt WK zonder de winnaars van de EK en WK. Simpelweg omdat diegene zijn titel moet kunnen verdedigen.
Die titel hebben ze in de voorrondes al weggegeven dan.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:02:47 #198
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_31283638
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 10:48 schreef Grimm het volgende:
kutfransen
kutboer
.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:04:59 #199
104543 Marseille
pi_31283702
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klopt inderdaad. Dus om nu te zeggen dat het WK gedevalueerd is als Frankrijk er niet bij is...
kijk eens wat voor namen er rondlopen in l'équippe!!! (henry,zidane,giuly etc.) en ga dan eens jezelf keihard uitlachen voor een spiegel!
.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:05:57 #200
104543 Marseille
pi_31283723
ik denk dat het een nipte overwinning voor la France wordt. 1-0 ofzo. En die Ieren mogen van mij verliezen, ik vind ze helemaal niks.
.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:13:27 #201
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31283906
Kom op Zwitserland!!!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:34:42 #202
104543 Marseille
pi_31284490
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef ErikT het volgende:
Kom op Zwitserland!!!
jullie nederlanders zijn gewoon jaloers dat frankrijk veel meer prijzen in de wacht heeft kunnen slepen in 8 jaar tijd dan nederland in zijn hele geschiedenis ooit zal halen!
.
pi_31284708
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 16:34 schreef Marseille het volgende:

[..]

jullie nederlanders zijn gewoon jaloers dat frankrijk veel meer prijzen in de wacht heeft kunnen slepen in 8 jaar tijd dan nederland in zijn hele geschiedenis ooit zal halen!
Nee hoor.
Klik dan als je durft
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:10:42 #204
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31287071
quote:

[..]

Geloof maar wat je zelf geloven wilt

Jaloers op zo'n kutland
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:18:08 #205
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31287259
quote:

[..]

Jaloers op Frankrijk
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31287314
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 16:04 schreef Marseille het volgende:

[..]

kijk eens wat voor namen er rondlopen in l'équippe!!! (henry,zidane,giuly etc.) en ga dan eens jezelf keihard uitlachen voor een spiegel!
Idd, en als ze het daar niet mee redden, maak je jezelf als land gewoon totaal belachelijk.
Klik dan als je durft
pi_31288441
Marseille, ik hoop met je mee. Ik wil Frankrijk op het WK.
www.thuisuiteten.nl
pi_31290446
Ierland nog steeds op 0-1, Cyprus penatly gemist
Yossi gescoord voor Israel
pi_31290567
Leuk, SKY Italia heeft zometeen ook nog een Zwitserland - Frankrijk, Belgie - Spanje, lekker voetbalavondje zo.
pi_31291389
Ierland niet gemakkelijk gehad of goed gespeeld, maar wel het enige juiste resultaat gehaald, een zege, 0-1.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 20:57:04 #211
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31291419
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:56 schreef DIGGER het volgende:
Ierland niet gemakkelijk gehad of goed gespeeld, maar wel het enige juiste resultaat gehaald, een zege, 0-1.
en Israel staat ook voor,nu nog hopen op winst voor Zwitserland vanavond
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31291690
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en Israel staat ook voor,nu nog hopen op winst voor Zwitserland vanavond
Ze spelen vooralsnog niet slecht.
En dan moeten de Ieren woensdag van de Zwitsers winnen.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 21:07:14 #213
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31291831
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ze spelen vooralsnog niet slecht.
En dan moeten de Ieren woensdag van de Zwitsers winnen.
check effe je hotmail.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31293207
Kut, Cisse 0-1
pi_31293559
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_31293649
Echt die schijtfransen. Thuis spelen ze alles gelijk en uit winnen ze van de grootste concurrenten met maar liefst 1-0
pi_31293857
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 22:14 schreef trepper het volgende:
Echt die schijtfransen. Thuis spelen ze alles gelijk en uit winnen ze van de grootste concurrenten met maar liefst 1-0
Ze hebben niet meer de macht een wedstrijd te maken, missen de combinatie van tempo & creativiteit. Uit graven de tegenstanders zich vakkundig in, thuis vallen ze aan en dan is Frankrijk zelfs vaak de mindere maar winnen ze door 1 klein foutje van de tegenstander of een flits van bv. een Henry (Zie bv Ierland uit).
pi_31294078
Frankrijk
pi_31294216
1-1, Magnin
pi_31294501
Eigen goal Thuram toch?
Klik dan als je durft
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:47:30 #221
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31294700
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 22:31 schreef DIGGER het volgende:
1-1, Magnin
Mooi.

Een superspannende slotdag dus waar Frankrijk helaas Cyprus op bezoek krijgt dus normaal gesproken met 6 vingers in de neus zich plaatst.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31294747
tegen wie moeten de Zwitsers de laatste wedstrijd dan?

Ah Ierland dat kon ik ook nog wel zien
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 22:50:38 #223
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31294787
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 22:49 schreef Thetallguy het volgende:
tegen wie moeten de Zwitsers de laatste wedstrijd dan?

Ah Ierland dat kon ik ook nog wel zien
Ierland v Zwitserland en Frankrijk v Cyprus
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31295029
Israel 10-18
Zwitserland 9-17
Frankrijk 9-17
Ierland 9- 16

Wat was de eerste wedstrijd Frankrijk-Zwitserland? Dat kan wel eens van belang gaan worden..
sig verwijderd door FA
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 23:00:54 #225
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31295069
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Israel 10-18
Zwitserland 9-17
Frankrijk 9-17
Ierland 9- 16

Wat was de eerste wedstrijd Frankrijk-Zwitserland? Dat kan wel eens van belang gaan worden..
Volgens mij een 0-0 of een 1-1
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31295078
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Israel 10-18
Zwitserland 9-17
Frankrijk 9-17
Ierland 9- 16

Dat was 26 Maart 0-0, dus onderling resultaat is voor de Fransen.

Als Zwitserland gelijk met Israel eindigt zijn de Zwitsers in het voordeel (1-1 in Zwitserland, 2-2 in Israel).
pi_31295092
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Volgens mij een 0-0 of een 1-1
0-0, heb het even opgezocht.

Dus als Frankrijk 'gewoon' van Cyprus wint zijn ze zelfs nog groepswinnaar als ik het goed begrijp?
sig verwijderd door FA
pi_31299266
Frankrijk
  zondag 9 oktober 2005 @ 01:32:18 #229
pi_31299302
Als de Ieren winnen zijn ze dus ook gewoon geplaatst voor de barrage blijkbaar
  zondag 9 oktober 2005 @ 01:41:15 #230
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31299510
En zo plaatst Frankrijk zich weer met veel mazzel voor het WK. Ze kennen grote spelers, maar ze drukken simpelweg niet door.
  zondag 9 oktober 2005 @ 01:50:54 #231
pi_31299708
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 01:41 schreef Ofyles2 het volgende:
En zo plaatst Frankrijk zich weer met veel mazzel voor het WK. Ze kennen grote spelers, maar ze drukken simpelweg niet door.
Volgens mij kunnen die grote spelers zich wel nog opladen voor een WB/EK , maar niet meer volledig in de kwalificaties ...
  zondag 9 oktober 2005 @ 09:53:07 #232
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31302880
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 01:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen die grote spelers zich wel nog opladen voor een WB/EK , maar niet meer volledig in de kwalificaties ...
Dat zagen we op het EK. Leek echt nergens op.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31305710
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:01 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dat was 26 Maart 0-0, dus onderling resultaat is voor de Fransen.

Als Zwitserland gelijk met Israel eindigt zijn de Zwitsers in het voordeel (1-1 in Zwitserland, 2-2 in Israel).
Uit gescoorde doelpunten tellen niet dubbel dus zo werkt het niet. Bij gelijk aantal punten zal het doelcijfer bepalend zijn. Jammer voor Israel dat Zwitserland gelijk wist te maken want dat maakt de kansen alleen nog theoretischer.
  Overall beste user 2022 zondag 9 oktober 2005 @ 12:52:44 #234
3928 Ulx
pi_31305831
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:01 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

0-0, heb het even opgezocht.

Dus als Frankrijk 'gewoon' van Cyprus wint zijn ze zelfs nog groepswinnaar als ik het goed begrijp?
Als Zwitserland wint zijn die groepswinnaar. Tenzij de Fransen met 9-0 winnen.
pi_31306123
Sorry Ulco maar in dit geval moet je toch echt opzouten met die Zwitsers, Ierland moet winnen
pi_31306141
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:06 schreef DIGGER het volgende:
Sorry Ulco maar in dit geval moet je toch echt opzouten met die Zwitsers, Ierland moet winnen
Helemaal mee eens
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:52:42 #237
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_31307090
Gaat gelijkspel nou voor onderling resultaat?
  Overall beste user 2022 zondag 9 oktober 2005 @ 13:54:09 #238
3928 Ulx
pi_31307132
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:06 schreef DIGGER het volgende:
Een wannabe-engelsman die Ierland steunt. Hoe laag kun je zinken?

pi_31307331
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als Zwitserland wint zijn die groepswinnaar. Tenzij de Fransen met 9-0 winnen.
Als Zwitserland wint met 1-0 dan hoeft Frankrijk enkel met 5-0 te winnen.
pi_31307397
quote:
The format was officially established by the Organising Committee in Art. 7.7 of the "Regulations for the 2006 FIFA World Cup™ Germany 2006", but the short story is as follows.

Adding it up
In the obvious case, if Team A has more points than Team B, Team A has the higher rank. What is not so obvious is if Team A and Team B have the same points. How about if Team C is equal too? No problem!

The first tie-breaker is head-to-head points - not goals. If there are two teams tied, only the two head-to-head home and away games played are taken into consideration. Thus, if Team A wins one and draws one, Team A will have four points and Team B just one. Adding in a Team C, the same concept applies: in this case you add up the points gained from the four matches played by each team against the other two (i.e. for Team A: A v B, B v A, A v C, C v A). So if Team A record two wins, a loss and a draw in those games they will get you a total of seven points.

If teams are still not separated after taking into account head-to-head points, you must look next at their goal difference in their head-to-head encounters.

If they are still equal on head-to-head goal difference, then the greater number of goals scored in the head-to-head matches is the deciding factor. Still equal? Next is goal difference in all the group matches, followed by the greater number of goals scored in all the group matches. If none of the above factors can break the stalemate, a play-off game is held on a neutral ground.

Good to note: as per the regulations, away goals are not taken into consideration at all in the 'league system' group stage.
Onderling resultaat tussen Zwitserland en Frankrijk is 0-0 en 1-1. Punten in head-to-head zijn dus gelijk. Beiden hebben een doelsaldo van 1-1. Beiden hebben 1x gescoord. Dus dan is het doelsaldo bepalend. Zwitserland heeft +11, Frankrijk +8.

Dus wint Frankrijk moet winnen met meer dan 3 goals verschil van Cyprus, als Zwitserland Ierland verslaat, om eerste te worden.
pi_31308239
Meer dan 4 goals verschil want Zwitserland heeft meer doelpunten gescoord.
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:56:07 #242
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31308425
wordt nog oppassen voor Frankrijk
pi_31308728
Ludovic Magnin maakte laat de 0-1 door Djibril Cissé ongedaan en houdt de groep dus reuzespannend. Israël dankte Benayoun en Zano, waardoor de 2-1 van Samuelsen geen gevolgen meer had in de thuismatch met Faeröer Eilanden. Elliott is de held der Ieren met zijn goal op Cyprus.

1. Israël 10-18
2. Zwitserland 9-17
3. Frankrijk 9-17
4. Ierland 9-16
5. Cyprus 9-4
6. Faeröer Eilanden 9-1 (doelsaldo 3-27)

Je kunt er vanuit gaan dat Frankrijk zelf wint van Cyprus en met het betere onderlinge resultaat met de Zwitsers die ploeg voor kan blijven bij gelijke stand. Ierland zal echter graag willen winnen van Zwitserland thuis en dan tweede worden (of heel misschien eerste als de Fransen falen).
www.thuisuiteten.nl
pi_31312490
Ik hoop op een Emil Kostadinovje woensdag voor Frankrijk
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:42:41 #245
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31313156
eigenlijk hoop ik dat Frankrijk het niet haalt. Zou wel een keer geinig zijn
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31313332
  Overall beste user 2022 zondag 9 oktober 2005 @ 19:22:00 #247
3928 Ulx
pi_31313974
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Onderling resultaat tussen Zwitserland en Frankrijk is 0-0 en 1-1. Punten in head-to-head zijn dus gelijk. Beiden hebben een doelsaldo van 1-1. Beiden hebben 1x gescoord. Dus dan is het doelsaldo bepalend. Zwitserland heeft +11, Frankrijk +8.

Dus wint Frankrijk moet winnen met meer dan 3 goals verschil van Cyprus, als Zwitserland Ierland verslaat, om eerste te worden.
Aantal gescoorde doelpunten is toch belangrijker?
pi_31339420
Tellen de uitgoals van de Fransen dan niet in hun voordeel??
www.thuisuiteten.nl
pi_31339800
Uitgoals hebben nul komma nul waarde.

Zie ook mijn gequote stukje, dat komt van de FIFA site.
pi_31340552
Hmm, dan hebben ze dat veranderd dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_31340750
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:13 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop op een Emil Kostadinovje woensdag voor Frankrijk
Ik hoop met je mee. Het zou een giller zijn als ze het laten liggen tegen Cyprus. 1-0 verlies en hopelijk Israel naar het WK.
pi_31378293
Geen Duff bij Ierland vanavond.
Klik dan als je durft
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:28:26 #253
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31378502
Frankrijk zal wel zwijnen vanavond en gaat als door naar de volgende ronde. Zwatserland Ierland gok ik op een gelijk spel.
pi_31379053
Hoe kan Israel nou nog naar het WK ? Die verdienen het wel weer na 1970
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31379070
Na vanavond weten we toch wie er allemaal direct geplaatst worden of worden sommige wedstrijden later gespeeld?
pi_31380845
Israel heeft net iets te vaak gelijkgespeeld.
(maar nog niet verloren toch?)
zonde.. ze verdienen zeker weten een plaats in de play-offs.. Maar zal er wel niet inzitten.
pi_31393374
Dorahsoo scoort net de 3-0 tegen Cyprus voor Frankrijk. Frankrijk gaat naar het WK als groepshoofd.
pi_31394141
Frankrijk Zidane
Kan ik toch nog mijn Zidane Shirt deze zomer van stal halen
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
pi_31394370
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dorahsoo scoort net de 3-0 tegen Cyprus voor Frankrijk. Frankrijk gaat naar het WK als groepshoofd.
Niet als Zwitserland nu zou scoren.

Maar ik hoop dat Ierland nog weet te scoren, 1 goaltje is genoeg
pi_31395425
Kutzooi

Geen Ierland in Duitsland komende zomer
pi_31395445
Klik dan als je durft
  Overall beste user 2022 woensdag 12 oktober 2005 @ 22:45:09 #262
3928 Ulx
pi_31395483
Ierland - Zwitserland 0 -0

Zwitserland had betere kansen, helaas verzilverden ze die niet en dus mag Frankrijk direct naar het WK en spelen de Zwitsers in de barrage.
pi_31395798
Gefeliciteerd dan maar met dit 'tussenresultaat' Ulx.

Zat je in je Zwitsers elftal shirtje voor de TV in Zurich? En de kleine meid ook al een Zwitserland outfit?

Als ik de samenvatting bij SKY net zag was Zwitserland idd beter, maar had Harte al wel vroeg in de wedstrijd de score moeten openen.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 oktober 2005 @ 23:01:05 #264
3928 Ulx
pi_31396057
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:53 schreef DIGGER het volgende:
Gefeliciteerd dan maar met dit 'tussenresultaat' Ulx.

Zat je in je Zwitsers elftal shirtje voor de TV in Zurich? En de kleine meid ook al een Zwitserland outfit?

Als ik de samenvatting bij SKY net zag was Zwitserland idd beter, maar had Harte al wel vroeg in de wedstrijd de score moeten openen.
Ik zit niet in een Zwitserland pakkie. Ik ben fan van slechts twee nationale teams: Nederland en om het even welk team tegen Duitsland speelt.
Frei had een vrij doel maar iets te korte tenen en hij ging alleen op de goalie af. Maar hij verneukte het. De Ieren waren in de eerste helft beter dan in de tweede. Al bleef het hotseknotseirishstewvoetbal.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:02:15 #265
104543 Marseille
pi_31396099
Yessssssssssss

en die Ierse boeren gelukkig niet door
.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:03:03 #266
pi_31396131
Verdorie, geen Ieren, geen Schotten, geen Belgen, wat gaan ze in Duitsland in hemelsnaam met hun hele biervoorraad aanmoeten op de WB ... ?
pi_31396441
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Verdorie, geen Ieren, geen Schotten, geen Belgen, wat gaan ze in Duitsland in hemelsnaam met hun hele biervoorraad aanmoeten op de WB ... ?
Ze moeten rond de stadions toch verplicht Amerikaanse pis schenken
(Lang leve de commercie )
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:14:31 #268
pi_31396529
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:12 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ze moeten rond de stadions toch verplicht Amerikaanse pis schenken
(Lang leve de commercie )
Zou mij niks verbazen. Er was trouwens dit jaar nog een rel in België omdat brouwerij Heineken (contract met de CL) de cantines van Anderlecht en Club Brugge wilde verplichten tijdens de CL geen andere bieren meer te schenken , maar dat weigerden beide ploegen uiteraard ...
pi_31396703
Zo gaat het dus in Duitsland ook, ik geloof dat rond een straal van 1 mijl oid rond het stadion alleen Budweiser geschonken mag worden.

(De Ieren zorgden er in 2002 in Japan voor dat er in 2 weken tijd 2 keer zo veel Guinness gezopen was als normaliter de totale jaarafzet - en bij Porto - Celtic in Sevilla werden ook alle bierrecords gebroken, diverse kroegen kwamen zonder bier te zitten, het was niet aan te slepen).
  donderdag 13 oktober 2005 @ 08:21:23 #270
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_31401536
GVD ik had nog gelijk ook....
Frankrijk zwijnt weer eens goed.....
pi_31401579
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef DIGGER het volgende:
Zo gaat het dus in Duitsland ook, ik geloof dat rond een straal van 1 mijl oid rond het stadion alleen Budweiser geschonken mag worden.

(De Ieren zorgden er in 2002 in Japan voor dat er in 2 weken tijd 2 keer zo veel Guinness gezopen was als normaliter de totale jaarafzet - en bij Porto - Celtic in Sevilla werden ook alle bierrecords gebroken, diverse kroegen kwamen zonder bier te zitten, het was niet aan te slepen).

Budweiser...? WTF?!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_31402398
  donderdag 13 oktober 2005 @ 09:28:45 #273
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31402425
Budweiser in Duitsland
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:21:29 #274
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31403444
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef DIGGER het volgende:
OMG, bud in Duitsland? Ik krijg bijna medelijden met de Duitsers.
quote:
In '94 in Orlando bij Nederland - Ierland waren veel kroegen in no-time door hun bier heen. En daarna door de sterke drank. Die Amerikanen wisten niet wat ze meemaakten
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:24:48 #275
pi_31407988
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:21 schreef Againzender het volgende:

[..]

OMG, bud in Duitsland? Ik krijg bijna medelijden met de Duitsers.
[..]

In '94 in Orlando bij Nederland - Ierland waren veel kroegen in no-time door hun bier heen. En daarna door de sterke drank. Die Amerikanen wisten niet wat ze meemaakten
Dat zag je met de belgen in Japan ook, die hadden door Interbrew een volledig Belgisch café meegebracht met Duvel, Hoegaarden en Jupiler voor de supporters en Japanners. Die wisten ook niet wat ze zagen daar ...
pi_31413160
Frankrijk doet op de valreep dus zijn plicht. Zinedine Zidane, Sylvain Wiltord, Vikash Dhorasoo en Ludovic Giuly schieten de ploeg ruim langs Cyprus en door de 0-0 bij Ierland - Zwitserland is dit voldoende voor groepswinst.

EINDSTAND

1. Frankrijk 10-20 *
2. Zwitserland 10-18 P
3. Israël 10-18
4. Ierland 10-17
5. Cyprus 10-4
6. Faeröer Eilanden 10-1

Toch de Fransen dus en het puntverlies valt me nog mee bij het beeld van de moeite die ze hadden. Al blijft het weinig overtuigend natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_31413371
Het beeld was vrij vertekend ja. Ik dacht ook dat de Fransen een stuk minder punten hadden, maar stiekem toch nog 20. Ach, we ik verwacht niet veel van ze...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:19:43 #278
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_31448879
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Zou mij niks verbazen. Er was trouwens dit jaar nog een rel in België omdat brouwerij Heineken (contract met de CL) de cantines van Anderlecht en Club Brugge wilde verplichten tijdens de CL geen andere bieren meer te schenken , maar dat weigerden beide ploegen uiteraard ...
En terecht!

Heineken. .
The Most Incredible, Baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')