Geef mij maar een last minute kwalificatie van de Ieren hoor ... Leuk toernooiteam altijd ...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
Israel zou best nog eens door kunnen. Faeroer verslaan en dan hopen dat Frankrijk Zwitserland verslaat en dat Zwitserland en Ierland in de laatste wedstrijd gelijk spelen. Niet gigantisch ondenkbaar.
Die zat totaal niet in de wedstrijd, op dat ene moment na, maar ierland had bij rust al lang 2-0, 3-0 voor moeten staan, waren veel beter.quote:
Tja.. irritant reageren... ik heb echt niks met Henry qua mens, maar godver.. wat een goal zeg. Geniale gek zeg maar..quote:
Nou, in ieder geval hebben de noord-ieren wel gewonnen en daarmee feliciteer ik je dan ook hartelijk. Hopelijk is dat nog een troost voor je.quote:Op donderdag 8 september 2005 07:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die zat totaal niet in de wedstrijd, op dat ene moment na, maar ierland had bij rust al lang 2-0, 3-0 voor moeten staan, waren veel beter.
Heleaas te veel foute eindpasses en gemiste kansen
Vond het deze keer wel meevallen,Hij mag alleen arrogant juichen als ie voor Arsenal scoort natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:18 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Tja.. irritant reageren... ik heb echt niks met Henry qua mens, maar godver.. wat een goal zeg. Geniale gek zeg maar..
Zwitserland, Frankrijk en Ierland spelen allemaal nog 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
Israel zou best nog eens door kunnen. Faeroer verslaan en dan hopen dat Frankrijk Zwitserland verslaat en dat Zwitserland en Ierland in de laatste wedstrijd gelijk spelen. Niet gigantisch ondenkbaar.
Maar ze moeten wel tegen elkaar (ZWI-IRL, ZWI-FRA en IRL-ZWI) en dat betekent dat ze punten aan elkaar zullen verliezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zwitserland, Frankrijk en Ierland spelen allemaal nog 2 wedstrijden.
Ik hoop het laatste...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Gaan de Fransen het redden of zal deze grote voetbalnatie gaan ontbreken op het WK?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |