Geef mij maar een last minute kwalificatie van de Ieren hoor ... Leuk toernooiteam altijd ...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
Israel zou best nog eens door kunnen. Faeroer verslaan en dan hopen dat Frankrijk Zwitserland verslaat en dat Zwitserland en Ierland in de laatste wedstrijd gelijk spelen. Niet gigantisch ondenkbaar.
Die zat totaal niet in de wedstrijd, op dat ene moment na, maar ierland had bij rust al lang 2-0, 3-0 voor moeten staan, waren veel beter.quote:
Tja.. irritant reageren... ik heb echt niks met Henry qua mens, maar godver.. wat een goal zeg. Geniale gek zeg maar..quote:
Nou, in ieder geval hebben de noord-ieren wel gewonnen en daarmee feliciteer ik je dan ook hartelijk. Hopelijk is dat nog een troost voor je.quote:Op donderdag 8 september 2005 07:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die zat totaal niet in de wedstrijd, op dat ene moment na, maar ierland had bij rust al lang 2-0, 3-0 voor moeten staan, waren veel beter.
Heleaas te veel foute eindpasses en gemiste kansen
Vond het deze keer wel meevallen,Hij mag alleen arrogant juichen als ie voor Arsenal scoort natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:18 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Tja.. irritant reageren... ik heb echt niks met Henry qua mens, maar godver.. wat een goal zeg. Geniale gek zeg maar..
Zwitserland, Frankrijk en Ierland spelen allemaal nog 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
Israel zou best nog eens door kunnen. Faeroer verslaan en dan hopen dat Frankrijk Zwitserland verslaat en dat Zwitserland en Ierland in de laatste wedstrijd gelijk spelen. Niet gigantisch ondenkbaar.
Maar ze moeten wel tegen elkaar (ZWI-IRL, ZWI-FRA en IRL-ZWI) en dat betekent dat ze punten aan elkaar zullen verliezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zwitserland, Frankrijk en Ierland spelen allemaal nog 2 wedstrijden.
Ik hoop het laatste...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Gaan de Fransen het redden of zal deze grote voetbalnatie gaan ontbreken op het WK?
Maakt me niet uit. Zo goed is Frankrijk nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Je hebt dus liever een gedevalueerd WK??
Als die kutfransen op eigen kracht het wk niet halen, hebben ze er ook niets te zoeken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Het vorige WK was Frankrijk de grote uitblinker inderdaad. Als ze zich niet kwalificeren dan hebben ze er ook niets te zoeken. Ik heb liever Ierland, Israel of Zwitserland op het WK dan een uitgeblust en boring Frankrijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Van Polen had ik de vorige keer ook wel wat verwacht, toch was het tien keer niets op het WK. Blijft altijd iets apart, sommige ploegen zijn geen schim van de ploeg die ze waren in de kwalificatie, anderen leven juist helemaal op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:46 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk ook dat Brazilië weer net wat beter is dan de concurrenten, Duitsland, Nederland, Italië, Oekraïne, Argentinië, Portugal en Tsjechië, en onderschat Mexico niet, Polen kan ook wel ver komen zit keer.
quote:
Die titel hebben ze in de voorrondes al weggegeven dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:32 schreef pberends het volgende:
Ik vind het geen echt WK zonder de winnaars van de EK en WK. Simpelweg omdat diegene zijn titel moet kunnen verdedigen.
kijk eens wat voor namen er rondlopen in l'équippe!!! (henry,zidane,giuly etc.) en ga dan eens jezelf keihard uitlachen voor een spiegel!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klopt inderdaad.Dus om nu te zeggen dat het WK gedevalueerd is als Frankrijk er niet bij is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |