Nee, inderdaad de prestaties vallen erg tegen.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze bakken er in dat oerlelijke stadion niet veel van de laatste tijd.
Ierland heeft een goeie team daar moet je echt voor uitkijken ( Daardoor miste NL de WK in 2002 ). De rest is minderwaardig aan Frankrijk en Ierland alleen in team verband doen ze het gewoon heel goed.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:48 schreef superjoden het volgende:
Heb die wedstrijd inderdaad vanmorgen ook nog even gezien en het was erg gezapig van franse kant. Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat die deze groep niet overleven want de overige teams zijn toch ook geen hoogvliegers. Ierland is dan nog wel een leuke ploeg om naar te kijken.
Vrouwen hebben geen verstand van voetballen.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:00 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Vooral merkwaardig is het enorme gebrek aan goals aan Franse zijde, 4 goals in 5 kwalificatiewedstrijden, alleen tegen Cyprus en de Faroer wisten ze tot scoren te komen.
Ook vriendschappelijk bakken ze er al sinds het EK geen ene reet van.
Ik ben voor Ierland, net zoals ik dat op 1 September 2001 ook was, toen McAteer op Lansdown Road zo schitterend de enige goal van de match maakte.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van voetballen.
tong, ze zijn al zo'n vier jaar over hun top heen.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:08 schreef tong80 het volgende:
De Fransen zijn nu duidelijk over hun hoogtepunt heen.
Ja idd. Want op papier is het nog steeds een aardig team.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
tong, ze zijn al zo'n vier jaar over hun top heen.
En dan klagen we in Nederland weleens over volgevreten vedetten...
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op papier zijn het ook de beste spelers die Frankrijk op dit moment heeft.
So whatquote:Op zondag 27 maart 2005 21:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ik ben voor Ierland, net zoals ik dat op 1 September 2001 ook was, toen McAteer op Lansdown Road zo schitterend de enige goal van de match maakte.
Denk dan gewoon even aan Denemarken - Zweden, EK2004.quote:
Laten we het hopen, alweer een tijdje geleden dat de Ieren aan een tournooi meededen.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:53 schreef Keano het volgende:
Ierland zit in deze groep nu in een goede positie aangezien ze de uitwedstrijden tegen Frankrijk, Israel en Zwitserland al hebben gehad, kan dus nog heel spannend worden aan het einde.
Zeker omdat ze daarvoor in een hele reeks duels altijd minimaal 1 goal hadden gemaakt.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:00 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Vooral merkwaardig is het enorme gebrek aan goals aan Franse zijde, 4 goals in 5 kwalificatiewedstrijden, alleen tegen Cyprus en de Faroer wisten ze tot scoren te komen.
Ook vriendschappelijk bakken ze er al sinds het EK geen ene reet van.
Ah, die zocht ik qua lange reeks met veel goals.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:26 schreef methodmich het volgende:
Knappe pot van de Ieren in Frankrijk, met 0-0. Ze kregen zelfs de beste kansen (O'Shea) en met name Kilbane speelde goed. De Fransen scoorden in 64 van de laatste 72 interlands en spelen nu 2 x op rij 0-0.
Ja, een hele slimme nuttige rode kaart, gewoon een ferme kopstoot dus. vanaf dat moment was het ook direct wachten op de 1-1 en 2-1, die helaas niet meer viel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Frankrijk speelt trouwens al een tijdje met 10 man, omdat Trezeguet (de doelpuntenmaker) rood heeft gehad.
1 2 3 4 5 6 | 1. Frankrijk 6 2 4 0 10 5- 1 2. Israël 6 2 4 0 10 8- 6 3. Zwitserland 5 2 3 0 9 10- 3 4. Ierland 5 2 3 0 9 7- 2 5. Cyprus 6 0 1 5 1 4-12 6. Faeröer 4 0 1 3 1 2-12 |
Nou nou, niet zo negatief, ze hebben toch netaan meer goals weten te scoren dan Cyprus en de Faroer eilanden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:35 schreef zjroentje het volgende:
Slechts 2 keer weten te winnen in zo'n gemakkelijke poule.
Dat ook nog idd!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief, ze hebben toch netaan meer goals weten te scoren dan Cyprus en de Faroer eilanden.
vergeet niet dat deze twee nog een wedstrijd in moeten halen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
Het land dat Frankrijk thuis weet te verslaan (Ierland of Zwitserland) heeft hele goede papieren voor minimaal plek 2, maar als Frankrijk zo doorbalt zelfs voor poulewinst en rechtstreekse plaatsing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |