Nou nou, niet zo negatief, ze hebben toch netaan meer goals weten te scoren dan Cyprus en de Faroer eilanden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:35 schreef zjroentje het volgende:
Slechts 2 keer weten te winnen in zo'n gemakkelijke poule.
Dat ook nog idd!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief, ze hebben toch netaan meer goals weten te scoren dan Cyprus en de Faroer eilanden.
vergeet niet dat deze twee nog een wedstrijd in moeten halen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
Het land dat Frankrijk thuis weet te verslaan (Ierland of Zwitserland) heeft hele goede papieren voor minimaal plek 2, maar als Frankrijk zo doorbalt zelfs voor poulewinst en rechtstreekse plaatsing.
Maar wel uit, dacht ik (iig Ierland uit).quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:02 schreef Ixnay het volgende:
Frankrijk heeft alles nog steeds in eigen hand eigenlijk, ze mogen nog een keer tegen Ierland en Zwitserland.
Uiteraard horen de Ieren erbij, al was het maar omdat ze maar al te graag in de omzet van de cafe's begroot wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef Suijk het volgende:
Go Ireland!
Ik hoop echt dat die het halen.
Ja, ik zit eigenlijk ook meer richting Kentwood hoor. (East Grand Rapids)quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Even off-topic:
Popolon, is Grand Rapids je vaste plek in de VS?
Heb zelf 10 jaar geleden een poos in Kentwood gezeten. Al naar Holland, Graafschap en Zeeland geweest? En the wooden shoe factory aldaar in de buurt?
Zuipen als19 jarige (lang leve m'n Nederlandse driewielerrijbewijs uitde feestwinkel), vakantie vieren, heel veel nat worden (extreme hittegolf toen - kwam zelfs in een groot zwembad in iemands tuin terecht waarvan de water temp. hoger was dan die van m'n lichaam), Greatful Dead zien (Dearcreek), Indy speedway, Chicago (met weer greatful dead op Soldier field), veel optredens van the verve pipe zien, dat een beetje voor 6 weken vakantie.quote:
Laatste offtopicje:quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Zuipen als19 jarige (lang leve m'n Nederlandse driewielerrijbewijs uitde feestwinkel), vakantie vieren, heel veel nat worden (extreme hittegolf toen - kwam zelfs in een groot zwembad in iemands tuin terecht waarvan de water temp. hoger was dan die van m'n lichaam), Greatful Dead zien (Dearcreek), Indy speedway, Chicago (met weer greatful dead op Soldier field), veel optredens van the verve pipe zien, dat een beetje voor 6 weken vakantie.
(laatste off-topic hier, anders maar verder op mail of in hools)
Nee, maar ik vind dat Israël zich via Azië moet plaatsen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop nog steeds op een Franse exit
En ik zou het wel grappig vinden om Israel een keer op een eindtoernooi te zien... al zullen de Duitse veiligheidsmensen dat niet met me eens zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |