Idd, helaas nog alle kans om het toch te halen.quote:
Allebei uitwedstrijden toch? Als die Zwitsers en Ieren maar niet zo dom zijn om thuis het spel te gaan maken, dan geef ik ze een goede kans tegen de Fransen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef Ixnay het volgende:
Eerst winnen van Ierland en Zwisterland.
De Ieren wisten het tegen Nederland ook ooit koelbloedig af te maken in een belangrijke kwalificatiewedstrijd. Verder hebben Zwitserland en Ierland genoeg geoefend op gelijkspelen, moet te doen zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Allebei uitwedstrijden toch? Als die Zwitsers en Ieren maar niet zo dom zijn om thuis het spel te gaan maken, dan geef ik ze een goede kans.
Geinig, eindelijk een keer hetzelfde team als Digger aanmoedigen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:24 schreef DIGGER het volgende:
Nou, hup Ierland woensdag, in 1 van de belangrijkste wedstrijd in jaren weer voor ze, een zege betekent een grote stap richting WK, COME ON YOU BOYS IN GREEN!
Opzouten met diequote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef methodmich het volgende:
Ik heb toch liever gewoon de Fransen op het WK hoor. Ierland dan tweede in de poule.
Er zitten zoveel Fransen bij.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Wat is er mis met een ploeg met Zidane, Henry, Trezeguet, Thuram, Vieira, Pires, Govou, Malouda, Wiltord, Cissé enzovoort?
en wie niet springt, die is geen jood, en wie niet springt die is geen joohhooood!quote:
Komt niet vaak voor !quote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geinig, eindelijk een keer hetzelfde team als Digger aanmoedigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |