Ik hoop met je mee. Het zou een giller zijn als ze het laten liggen tegen Cyprus. 1-0 verlies en hopelijk Israel naar het WK.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:13 schreef DIGGER het volgende:
Ik hoop op een Emil Kostadinovje woensdag voor Frankrijk
Niet als Zwitserland nu zou scoren.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dorahsoo scoort net de 3-0 tegen Cyprus voor Frankrijk. Frankrijk gaat naar het WK als groepshoofd.
Ik zit niet in een Zwitserland pakkie. Ik ben fan van slechts twee nationale teams: Nederland en om het even welk team tegen Duitsland speelt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:53 schreef DIGGER het volgende:
Gefeliciteerd dan maar met dit 'tussenresultaat' Ulx.
Zat je in je Zwitsers elftal shirtje voor de TV in Zurich? En de kleine meid ook al een Zwitserland outfit?
Als ik de samenvatting bij SKY net zag was Zwitserland idd beter, maar had Harte al wel vroeg in de wedstrijd de score moeten openen.
Ze moeten rond de stadions toch verplicht Amerikaanse pis schenkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Verdorie, geen Ieren, geen Schotten, geen Belgen, wat gaan ze in Duitsland in hemelsnaam met hun hele biervoorraad aanmoeten op de WB ... ?
Zou mij niks verbazen. Er was trouwens dit jaar nog een rel in België omdat brouwerij Heineken (contract met de CL) de cantines van Anderlecht en Club Brugge wilde verplichten tijdens de CL geen andere bieren meer te schenken , maar dat weigerden beide ploegen uiteraard ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze moeten rond de stadions toch verplicht Amerikaanse pis schenken
(Lang leve de commercie)
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef DIGGER het volgende:
Zo gaat het dus in Duitsland ook, ik geloof dat rond een straal van 1 mijl oid rond het stadion alleen Budweiser geschonken mag worden.
(De Ieren zorgden er in 2002 in Japan voor dat er in 2 weken tijd 2 keer zo veel Guinness gezopen was als normaliter de totale jaarafzet - en bij Porto - Celtic in Sevilla werden ook alle bierrecords gebroken, diverse kroegen kwamen zonder bier te zitten, het was niet aan te slepen).
OMG, bud in Duitsland?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:19 schreef DIGGER het volgende:
Zo gaat het dus in Duitsland ook, ik geloof dat rond een straal van 1 mijl oid rond het stadion alleen Budweiser geschonken mag worden.
In '94 in Orlando bij Nederland - Ierland waren veel kroegen in no-time door hun bier heen. En daarna door de sterke drank. Die Amerikanen wisten niet wat ze meemaaktenquote:(De Ieren zorgden er in 2002 in Japan voor dat er in 2 weken tijd 2 keer zo veel Guinness gezopen was als normaliter de totale jaarafzet - en bij Porto - Celtic in Sevilla werden ook alle bierrecords gebroken, diverse kroegen kwamen zonder bier te zitten, het was niet aan te slepen).
Dat zag je met de belgen in Japan ook, die hadden door Interbrew een volledig Belgisch café meegebracht met Duvel, Hoegaarden en Jupiler voor de supporters en Japanners. Die wisten ook niet wat ze zagen daar ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
OMG, bud in Duitsland?Ik krijg bijna medelijden met de Duitsers.
[..]
In '94 in Orlando bij Nederland - Ierland waren veel kroegen in no-time door hun bier heen. En daarna door de sterke drank. Die Amerikanen wisten niet wat ze meemaakten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |