*flashbacks*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:35 schreef jogy het volgende:
1 mod to moon them all
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:37 schreef STING het volgende:
[..]
*flashbacks*
*koude rillingen*
ahhh nee man, ik moet nog lunchenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey dude, hoe is het?.
Kewl. Nog steeds hetzelfde?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:43 schreef STING het volgende:
ahhh nee man, ik moet nog lunchen![]()
maarruh gaat prima hoor, en met U?
zit hier trouwens nog met twee collega's van je (rené & elvio)
IK OOK VAN JOU, NINI!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:29 schreef NiNi het volgende:
JA, JOOG, IK HOU VAN JE!
Overigens, heb je je mail al gelezen?
heeyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
IK OOK VAN JOU, NINI!
Jep, en reply gegeven
Heeey.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:22 schreef Meki het volgende:
[..]
heey
Alles goed Jogyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeey.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:04 schreef Conflict het volgende:
Ik ben lief!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:21 schreef nietzman het volgende:
Allah piemel Meki vindt lekker.
[edit:ophouden, laatste waarschuwing, ook voor jou, genoeg gebaggerd.] :')quote:
Sorry Jogyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[edit:ophouden, laatste waarschuwing, ook voor jou, genoeg gebaggerd.]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon negeren werkt het beste.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:30 schreef Houzer het volgende:
Kan iemand die qizl uit me topic trappen, hij verneukt het
What the fuck
Kan je niet je mass-delete knopje gebruikenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon negeren werkt het beste.
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:24 schreef MUUS het volgende:
Heuj Inso, is dat kuttopic niets voor de TTT?
Je moet niet zo zeiken. En BS heeft die foto gewoon uit je fotoboek gehaald, waar je naar linkt in je sig. En als iedereen je pest [quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:37 schreef Honingdropje het volgende:
blaat
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken. En BS heeft die foto gewoon uit je fotoboek gehaald, waar je naar linkt in je sig. En als iedereen je pest [] moet je mss eens even naar jezelf kijken ipv iedereen aan te wijzen.
Je begon er zelf mee poppetje.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:46 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dit is een kut."
En JIJ vindt dat dit zomaar mag??
Ik vind iemands icoontje plaatsen wel iets anders dan een foto uit het fotoboek, hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je begon er zelf mee poppetje.
Gij die zonder zonden is blah blah
Dat wat u niet wil dat u geschiedt blah blah
uh?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
goede bagger-topics!
forum@fok.nl voor al uw klachten over onrechtvaardige moderators.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:42 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik vind iemands icoontje plaatsen wel iets anders dan een foto uit het fotoboek, hoor.
En dat weet jij ook best. Als iemand anders het gedaan had, dan had jij ingegrepen. Maar niet bij mij, het is onrechtvaardig. Punt uit.
Tja, ik vind bagger nou eenmaal geweldigquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:51 schreef jogy het volgende:
[..]
uh?
Dan moet je ergens anders heen gaan, sorriequote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ik vind bagger nou eenmaal geweldig...
Dat is een gezicht. En jij bent verbaast dat ze je 'pesten'?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:46 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dit is een kut."
En JIJ vindt dat dit zomaar mag??
[centraal] Is dit een kut?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat is een gezicht. En jij bent verbaasd dat ze je 'pesten'?
aaah, het gebruikelijke non-argument voor personen met een gebrek aan argumentenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:27 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
[centraal] Is dit een kut?
En ik heb het eerst nog vriendelijk gevraagd.
Okee, ik geef het toe. Dat topic ging over mij en FOK.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:06 schreef DarkElf het volgende:
Honingdropje, zou je voortaan je vetes op Fok per mail willen uitvechten ipv via een ander forum? dank U!
Tsja, daar was dat topic dus voor. En dat zeiden mensen ook. Maar ik gaf aan dat dat volgens mij niet zo is. Ik ben een ontzettend aardige meid die, zoals ik in dat topic over 'mijn vriendin' zei, erg zelfverzekerd is over haar uiterlijk en haar karakter.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:18 schreef DarkElf het volgende:
misschien ligt het wel aan jouw gedrag?
ik vind het vreemd dat mensen massaal jou gaan pesten en blijven pesten..
als je geen munitie geeft kunnen ze ook niets met je.
Ja, dat doe ik dus ook nooit meer.quote:En verder neem ik aan dat je snapt dat mensen door hebben als het over jou gaat als je een topic opent over.. " een vriendin"...
Jezelf in de rol van slachtoffer gooien, helpt natuurlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:16 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Okee, ik geef het toe. Dat topic ging over mij en FOK.
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar dit ging niet alleen over mijn ruzie met Insomaniac. Bekijk mijn postgeschiedenis maar... overal waar ik kom, al vanaf mijn eerste topic, word ik belaagd door Fokkers. Het topic ging dus niet over wat er vandaag gebeurd is, maar wat er gebeurt vanaf het moment dat ik me geregistreerd heb: beledigen, roddelen, mijn foto's misbruiken (door Kastanova en Xebrozius) en iedereen die daar aan meedoet. Kun je begrijpen waarom ik dan een topic in R&P open dat, om begrijpelijke redenen hoop ik, zogenaamd over iets anders gaat?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:33 schreef static het volgende:
Boe.
Maar je hebt gelijk hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
:')..
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wees lief tegen je mede-Fokker, dat helpt.
MUUS, je probeert me misschien te helpen, maar als er iemand is die zich profileert als een zelfverzekerd iemand dan ben jij het wel, samen met Insomaniac en misschien nog wel wat anderen. En dan ga JIJ me vertellen dat ik dat NIET moet doen, wat een bullshit zeg!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Blablabla load of crap blablabla.
Tof topic heb je geopend.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:34 schreef DarkElf het volgende:
ik voel me misbruikt
ik ga zo een topic openen hoor
*kras*
ja geil he?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tof topic heb je geopend.
Of je leest het stukje nog eens door, en dan ook een beetje tussen de regels door.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
MUUS, je probeert me misschien te helpen, maar als er iemand is die zich profileert als een zelfverzekerd iemand dan ben jij het wel, samen met Insomaniac en misschien nog wel wat anderen. En dan ga JIJ me vertellen dat ik dat NIET moet doen, wat een bullshit zeg!
Ten eerste is het al niet vriendelijk om mij zo te 'quoten'. Dat snap je zelf wel he? Dus wat moet je dan niet meer doen, honingdropje?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
MUUS, je probeert me misschien te helpen, maar als er iemand is die zich profileert als een zelfverzekerd iemand dan ben jij het wel, samen met Insomaniac en misschien nog wel wat anderen. En dan ga JIJ me vertellen dat ik dat NIET moet doen, wat een bullshit zeg!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:49 schreef MUUS het volgende:
Dit wordt weer zo'n discussie zonder eind, hč?
Jawel, ik maak nu een einde aan deze discussie aangezien ik die duidelijk gewonnen heb.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:49 schreef MUUS het volgende:
Dit wordt weer zo'n discussie zonder eind, hč?
*proest*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:54 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Jawel, ik maak nu een einde aan deze discussie aangezien ik die duidelijk gewonnen heb.
Ik vind dat jullie maar eens goed moeten nadenken over jullie gedrag, een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:54 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Jawel, ik maak nu een einde aan deze discussie aangezien ik die duidelijk gewonnen heb.
Ik vind dat jullie maar eens goed moeten nadenken over jullie gedrag, een beetje zelfreflectie kan geen kwaad.
Ja, vlucht maar weg.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:55 schreef MUUS het volgende:
[..].
Je hebt gelijk. Ik ga meteen beginnen met dat nadenken.
In bed. Met mijn ogen dicht.
Je overdrijft het een klein beetje, en MUUS probeerde je echt te helpen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ah, het socializen gaat al een stuk beter zie ikquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:57 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ja, vlucht maar weg.
Ik hoop dat je spijt krijgt, en dat mijn naam door je hoofd blijft spoken 's nachts.
Liefje, jij wilde met deze discussie stoppen, weet je nog?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:57 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ja, vlucht maar weg.
Derde tip van de dag: overdrijven is alleen leuk bij grapjes.quote:Ik hoop dat je spijt krijgt, en dat mijn naam door je hoofd blijft spoken 's nachts.
*wanhopig handjes in de lucht gooit*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, het socializen gaat al een stuk beter zie ik...
Kijk, dit bedoel ik nou. Stoer doen, doen alsof je alles beter weet.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Liefje, jij wilde met deze discussie stoppen, weet je nog?
Eerste tip van de dag: weet wat je zelf hebt gepost. Scheelt een hoop misverstanden..
Tweede tip van de dag: mij uitdagen is geen goed plan.
[..]
Derde tip van de dag: overdrijven is alleen leuk bij grapjes.
Vierde tip van de dag: dump die arrogantie.
Vijfde tip van de dag: haal die gemaakte plaat voor je kop weg.
Zesde tip van de dag: DOE GODVERDOMME EENS NORMAAL.
Zo. En de eerste persoon die zegt dat ik niet behulpzaam, kan een stoot voor z'n hersens krijgen..
Ok, dit brengt mij tot de volgende vraag: Ben je écht zo? Of zit je gewoon te fucken?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:06 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Stoer doen, doen alsof je alles beter weet.
Honey, that don't impress me much.
Ik voel me nu echt zóveel beter
Maar goed. Genoeg nu.
Ik ben blij dat je je beter voelt nadat je zo driftig hebt deelgenomen aan deze discussie.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:06 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Stoer doen, doen alsof je alles beter weet.
Honey, that don't impress me much.
Ik voel me nu echt zóveel beter
Maar goed. Genoeg nu.
Tuurlijk is het fucken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, dit brengt mij tot de volgende vraag: Ben je écht zo? Of zit je gewoon te fucken?
In het eerste geval: wat erg voor je...
In het 2e geval: Briljant!!! Ik wou dat ik dat kon!
En je hemelt alleen maar de Onzin-mods op.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oh, er wordt hier serieus gediscussieerd... Nou, laat mij geen roet in het eten gooien en ga zo door. Sorry.
Dan is ze wel héél erg goed! Ze begon me zelfs echt te irriterenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuurlijk is het fucken.
Ik ben nog lang niet moe, maar JIJ zei net dat je naar bed ging. En mijn ego is echt niet zo groot als jij denkt, hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je beter voelt nadat je zo driftig hebt deelgenomen aan deze discussie.
Je zult wel moe zijn van alle nieuwe wijze lessen die je hebt meegekregen. Dus hup, jij en je ego moeten lekker slapies gaan doen. Welterusten..
Verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:19 schreef Honingdropje het volgende:
Deed iedereen dat maar, dan was de wereld ook zoveel mooier.
Als je serieus genomen wilt worden, moet je ook eens proberen echt deel te nemen aan een discussie.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:19 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet moe, maar JIJ zei net dat je naar bed ging. En mijn ego is echt niet zo groot als jij denkt, hoor.Over sommige dingetjes kan ik best onzeker zijn. Alleen niet over mijn uiterlijk, so what? Moet ik mezelf dan lelijk vinden, nee toch? Laat me toch gewoon in mijn waarde, laat me gewoon mezelf zijn. Deed iedereen dat maar, dan was de wereld ook zoveel mooier.
Nou, goed dan. Ik zal proberen aardiger te zijn tegen anderen en wat minder snel te happen op provocaties. Als jij me belooft dat je niet meer zo fel op mij zult reageren, okee?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wilt worden, moet je ook eens proberen echt deel te nemen aan een discussie..
Je hebt in deze discussie niet één keer iets relevants gepost en je hebt niet één keer iets tot je laten doordringen.
En nee, relevant betekent niet dat het over jou en je uiterlijk moet gaan. See the bigger picture, dear en durf eens over iets anders te praten.
Je hebt er wel voor gezorgd dat ik alles heb zitten lezen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Liefje,als je nu zegt dat ik niet behulpzaam, kan je een stoot voor je hersens krijgen..
En wat heb je weer een hoop geleerd vandaag dan!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt er wel voor gezorgd dat ik alles heb zitten lezen.
En toch zit je daar onbevredigd te wezen. Da's kut idd.quote:En dat kost me tijd, en tijd is geld, dus je kost me geld.
Geef toe, je voelt gewoon dat je intelligenter bent nu.quote:En dat noem jij behulpzaam?
nog even dit, Meneer Mark verscheen een half jaar geleden in mijn MSN-lijst omdat ik moderator ben op een website waar ook hij geregeld komt. Geen idee waarom, vragen had hij niet. Ik heb hem vrij snel daarna uit mijn lijst geknikkerd omdat ik hem niet ken en in principe niets met hem van doen wil hebben. Tot een paar dagen geleden en hij ineens tegen mij begint te lullen en aan mij vraagt of ik geil ben en zin heb om te neuken. Dat zijn niet echt dingen waar ik op zit te wachten en al helemaal niet van iemand met het IQ van een radijsje.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 @ 21:10 schreef Insomaniac (Moderator) het volgende:
Soms vind ik jou zo'n kneus. Dat je iemand te kakken wilt zetten door je voor te blijven doen als een wijf is al triest zat, maar dat je dan ook nog zijn persoonsgegevens via FOK! wilt verspreiden en schouderklopjes verwacht voor je "stoere actie" is al helemaal sneu.
ik zou dat soort dingen maar niet plaatsenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:29 schreef engessa het volgende:
Naar aanleiding van dit: Hoe ik iemand in de zeik neem. en dit:
[..]
Misschien gaan persoonlijke gegevens wat ver
nikky, ik heb de elektrische deken op max gezet. kom je ook?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:31 schreef nikky het volgende:
[..]
ik zou dat soort dingen maar niet plaatsen
Besef je dan niet dat je, als je misselijk wordt van verliefdheid, dat je dat alleen kan laten verdwijnen door toe te geven aan je gevoelens voor mij?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:24 schreef Insomaniac het volgende:
Nee sorry maanvis. Ik voel me niet zo lekker.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:43 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
nikky, ik heb de elektrische deken op max gezet. kom je ook?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Besef je dan niet dat je, als je misselijk wordt van verliefdheid, dat je dat alleen kan laten verdwijnen door toe te geven aan je gevoelens voor mij?
Ikzelf hang ook iedere ochtend kotsend boven de WC, jouw naam uitgorgelend tussen de kokhalzingen door, maar dat gaat voorbij.. dat gaat voorbij!
Zodra we allebei toegeven aan onze gevoelens zullen onze dagen gevuld zijn met licht en vrolijkheid, en worden we samen oude moderator opa en oma! Net zoals yvonne dus, maar dan gelukkiger![]()
![]()
Dus ik vraag je nogmaals, Inso. Wil je met me trouwen?
Als je me nu gewoon ff vertelt in welke fora je nog meer rondhangt, dan zal ik er zo spoedig mogelijk voor zorgen dat het evenredig wordtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:37 schreef Honingdropje het volgende:
Ook tegen acties van Kastanova en Xebrozius, die geen enkel ander doel hebben dan mij in diskrediet te brengen wordt niks gedaanIk kan me hier ontzettend boos over maken.
In andere fora heb ik hier VEEL minder last van, ik verwacht dan ook dat er vanaf nu wat strenger opgetreden gaat worden. Nee wacht, ik EIS dat hier strenger tegen opgetreden gaat worden.
Euh, nofi Muus, maar ik loop hier al een paar jaar enneuh... dat zijn natuurlijk kuttipsquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:27 schreef MUUS het volgende:
Post gewoon leuk mee, dat helpt.
Vertel niet overal hoe mooi, zelfverzekerd en leuk je bent, want dat helpt.
Wees lief tegen je mede-Fokker, dat helpt.
Maak van zeiken op mods niet je hobby, dat helpt.
En durf eens toe te geven dat dingen misschien wel eens aan jou kunnen liggen, want dat kan. En helpt.
Je blijft van haar af hoor, geile bikkel!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:58 schreef BlueEyed het volgende:
Ik vind Inso lievvv!!
Maar das eigenlijk meer omdat ik net redelijk zat ben thuisgekomen, en zo geil als boter ben, dan dat t met persoonlijke kwaliteiten te maken heeft..
Het zou leuk zijn als iemand antwoord.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom is deze dicht Yvonne? Meki's nieuwe vriend.
Ik mag Meki toch wel confronteren met zijn uitspraken?
Het zou nog leuker zijn als dat topic weer open mocht! Maar ja, de ietwat scherpere humor wordt hier niet echt gewaardeerd, jammer.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als iemand antwoord.
Best een goede msn-naam!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:22 schreef Insomaniac het volgende:
Verzin het lekker zelf.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waarom is deze dicht Yvonne? Meki's nieuwe vriend.
Ik mag Meki toch wel confronteren met zijn uitspraken?
yvonne@fok.nlquote:Op zondag 4 juli 2004 00:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]A
A
N
D
A
C
H
T
Ik doe niet eens wat.quote:Op zondag 4 juli 2004 03:07 schreef Steve-O het volgende:
lief
Doen ormaal zeg! Waarom ben je al wakker?!!!!!!11111111quote:
ik ben niet naar bed geweestquote:Op zondag 4 juli 2004 07:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doen ormaal zeg! Waarom ben je al wakker?!!!!!!11111111
Zeur niet, het was gewoon een topic met meer smilies dan tekst.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:07 schreef Manono het volgende:
Insomniac, dat ze jou ooit Mod van Onzin hebben gemaakt met je gebrek aan lichtvoetigheid en je spastsiche gezwaai met slotjes in topics die compleet onschuldig en perfect Onzinnig zijn bovendien.
Dus ik zei tegen de slager:
Ooit gehoord van het spreekwoord : Een smiley zegt meer dan 1000 woorden?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Zeur niet, het was gewoon een topic met meer smilies dan tekst..
Ja, die kwam van conflict volgens mij.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ooit gehoord van het spreekwoord : Een smiley zegt meer dan 1000 woorden?
Ach zeur niet, het gaat me niet eens om dat topic maar wat lopen jullie moeilijk te doen in Onzin.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:29 schreef jogy het volgende:
Zeur niet, het was gewoon een topic met meer smilies dan tekst..
Lees de huisregels en kap met janken. Ook crew-bagger gaat dicht.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:37 schreef Manono het volgende:
[..]
Ach zeur niet, het gaat me niet eens om dat topic maar wat lopen jullie moeilijk te doen in Onzin.
De enige bagger die hier consequent openblijft is het totaal oninterssante onderons-gemeut van moderators. Ga lekker mailen en laat de melige topics van echte users open.
Oh, kom op. Dat is helemaal niet waar! Althans, crew-bagger gaat langzamer dicht. Maar dat maakt helemaal niet uit: Je plaatst het gewoon onder de conflict-clausule.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ook crew-bagger gaat dicht.
die van mij gaan ook vaak genoeg dichtquote:Op zondag 4 juli 2004 19:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oh, kom op. Dat is helemaal niet waar! Althans, crew-bagger gaat langzamer dicht. Maar dat maakt helemaal niet uit: Je plaatst het gewoon onder de conflict-clausule.
On-topic:
De Onzin-crew is nog steeds lief! MUUS dus niet want die is geen Onzin-crew.
Niet liegen.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:19 schreef ShaoliN het volgende:
Die van mij gaan eigenlijk nooit dicht, maar ik ben dan ook altijd grappig.
Jij niet snoepje!quote:Op zondag 4 juli 2004 19:30 schreef SuperUli het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/9.gif]afbeelding][/url].
Ja maar, mijn tijdverdrijf, wat doe je!?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij niet snoepje!
Die IQ-loze flutbaggeraar!
Ga maar rukken op de fotoboeken van willekeurige FOK!~wijven.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:44 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ja maar, mijn tijdverdrijf, wat doe je!?
*checkt sig*quote:Op zondag 4 juli 2004 19:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga maar rukken op de fotoboeken van willekeurige FOK!~wijven..
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:52 schreef SuperUli het volgende:
[..]
*checkt sig*.
een kinderhand is gauw gevuldquote:Op zondag 4 juli 2004 21:53 schreef SuperUli het volgende:
[..].
.
Die huisregels ken ik inmiddels wel en ik jank pas nu ik die kop van je zie haha nee maar goed. Geweldig argument, je bent Onzin mod van niks. Poseer je voor het slapen gaan stiekem voor de spiegel met je blauwe pet op?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:40 schreef Insomaniac het volgende:
Lees de huisregels en kap met janken. Ook crew-bagger gaat dicht.
hmm, horen er niet toevallig zo'n 100 á 200 pixels bij in verticale positie??quote:
Eensch!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:56 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
hmm, horen er niet toevallig zo'n 100 á 200 pixels bij in verticale positie??
Niks mis met Griekenland blauw.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:36 schreef Manono het volgende:
[..]
Die huisregels ken ik inmiddels wel en ik jank pas nu ik die kop van je zie haha nee maar goed. Geweldig argument, je bent Onzin mod van niks. Poseer je voor het slapen gaan stiekem voor de spiegel met je blauwe pet op?
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
Niks mis met Griekenland blauw..
Ik ben er dol op als gefrustreerde usertjes persoonlijk gaan doen..
Alstuquote:Op maandag 5 juli 2004 09:53 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Waar kan ik de samenvatting vinden van alle briljante topics die ik gemist heb?.
Maar vertel, wat is er aan de hand, ben je niet over gegaan, heeft dat leuke jongetje waar je al 1,5 jaar gek op bent je in je gezicht uit gelachen, ben je erachter gekomen dat je ouders al 2 jaar geld van je stelen of ben je eindelijk tt de conclusie gekomen dat je hele leven 1 grote deceptie is geweest en is het nu te laat om daar verandering in te brengen?quote:Op maandag 5 juli 2004 01:01 schreef Manono het volgende:
[..]
![]()
Want? Waarom? Ik sluit bagger, geef feedback, user gaat persoonlijk doen en ik moet lief doen? Laat manono zelf even normaal reageren zegquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:19 schreef Knut het volgende:
Uhm.... jongens.
Doe eens lief tegen manono ?
Incrowdburgeringscursus nodig?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Want? Waarom? Ik sluit bagger, geef feedback, user gaat persoonlijk doen en ik moet lief doen? Laat manono zelf even normaal reageren zeg
We geven alleen maar feedback in de manier hoe ze het bij inso doet hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:19 schreef Knut het volgende:
Uhm.... jongens.
Doe eens lief tegen manono ?
okay.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:05 schreef Knut het volgende:
En ik vraag het alleen maar lief. Ik zet er geen oordeel bij ofzo hoor
Sorrie, BS :\').quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:07 schreef Bioslock het volgende:
Fluisteren is niet sociaal!
\"{:\"}quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, BS :\\\').
Donequote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:51 schreef The_Langolier het volgende:
kan een modje de tt van Mogelijke TT's voor [ZWA] ff aanpassen
dank u![]()
Heb je nog een lange weg te gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:52 schreef Kletz het volgende:
eej ik wil newbie af zijn verdomme....![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jezus Christus van Nazareth, koning der joden!!! Is Knut nu echt de enige non-newbiemod???
Bij sommige ben je al een newbie als je na 1999 bent geregistreerd, dus houd je newbievingers eens stilquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Jezus Christus van Nazareth, koning der joden!!! Is Knut nu echt de enige non-newbiemod???
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij sommige ben je al een newbie als je na 1999 bent geregistreerd, dus houd je newbievingers eens stil.
quote:Geregistreerd op: donderdag 4 november 1999 @ 16:52
jajaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:53 schreef Knut het volgende:
[..]
[..].
Nee, je houdt die lullo's van het werk af!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:23 schreef Anosmie het volgende:
Haai.
Ik zocht eigenlijk het "Bedrijf hier de liefde met de ONZ moderators"topic.
Zit ik hier goed?
vrijdag weer beeb.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:23 schreef Anosmie het volgende:
Haai.
Ik zocht eigenlijk het "Bedrijf hier de liefde met de ONZ moderators"topic.
Zit ik hier goed?
Ja, maar ik maak geen deel uit van die specifieke sommigen... Ik ben zo iemand die zichzelf als norm gebruikt; Vóór? Oldbie. Na? Newbie.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij sommige ben je al een newbie als je na 1999 bent geregistreerd, dus houd je newbievingers eens stil.
Ze is op vakantie man, grijp je kans! Dat doet jouw vriendin nu ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:50 schreef Knut het volgende:
Sorry Anos.
Ik ben reeds bezet.
Die laat zich grijpen, vrouwen zijn luiquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze is op vakantie man, grijp je kans! Dat doet jouw vriendin nu ook.
Goede sluitingspost ook.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:10 schreef gfree het volgende:
M'n eerste slotje
Graduele structuurprojectie
ben ik nu aangenomen als moddereter?
My question exactlyquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Goede sluitingspost ook.![]()
hoe flikte je dat?
Ik kreeg van Knut z'n wachtwoord voor minuten.quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goede sluitingspost ook.![]()
hoe flikte je dat?
Liegebeest!quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:31 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik kreeg van Knut z'n wachtwoord voor minuten.
Ik zou zo graag een dag slotjes willen zetten.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:49 schreef jogy het volgende:
Liegebeest!
Ik was gewoon te lui om een tekst te verzinnen.
Omtoch.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:30 schreef Briefcase het volgende:
waarom worden al mijn topics in onzin de afgelopen week gesloten ?
Kut mod !quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omtoch.
Hierbij verklaar ik de liefdequote:Op donderdag 8 juli 2004 00:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omtoch.
Schijn bedriegtquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef Kletz het volgende:
maar damn wat heb jij een lief en mooi gezicht
Zie hier het schoolvoorbeeld over waarom vrouwen de macht over hebben genomen zonder dat de mannen het door hebben, 60% van hun keuze hangt af van het stijgergehalte van de penisquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:51 schreef Kletz het volgende:
eej inso. ik kwam er net pas achter dat je foto's van jezelf hebt in je fotoboek. Maar damn ik had verwacht dat je 1 of ander vaag wijf was die de heletijd achter haar pc zat te kutten en geen sociaal leven had (ja misschien klopt et ook wel) maar damn wat heb jij een lief en mooi gezicht
![]()
![]()
ja je bent homofiel als je niet je lul achterna loopt. Ja die lopen ook hun lul achterna maar das een ander verhaal....quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Zie hier het schoolvoorbeeld over waarom vrouwen de macht over hebben genomen zonder dat de mannen het door hebben, 60% van hun keuze hangt af van het stijgergehalte van de penis.
Ja nee, homo's zijn sexueel veel minder actief en die denken niet aan sex, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:25 schreef Kletz het volgende:
[..]
ja je bent homofiel als je niet je lul achterna loopt. Ja die lopen ook hun lul achterna maar das een ander verhaal....
Als ik merk dat je nu opeens minder zuigerig ga doen omdat je dan denkt een kans te maken om in haar slipje rond te mogen woelen stel ik je verantwoordelijk voor al het leed dat mannen onder het juk van vrouwen te lijden hebbenquote:Ik zeg alleen dat ze een mooi lief gezicht heeft. Ik ken haar alleen van hier en van haar opmerkingen... dus dat beeld zal ik altijd van haar blijven houden zeg maar.
Voor de rest verbaasde et me gewoon hoe ze er uit ziet.
Get away from mequote:Maar jij bent ook wel lkkr hoor jogy als je et zo graag wilt horen![]()
haha dan ken ik toch andere homo'squote:Ja nee, homo's zijn sexueel veel minder actief en die denken niet aan sex, dat weet ik zeker
is goed.... dus als ik zo'n opmerking plaats, heb ik meteen de intentie om de binnenkant van haar schaamlippen te likken? man daar ga je met je vooroordeelquote:Als ik merk dat je nu opeens minder zuigerig ga doen omdat je dan denkt een kans te maken om in haar slipje rond te mogen woelen stel ik je verantwoordelijk voor al het leed dat mannen onder het juk van vrouwen te lijden hebben
haha kan je niet tegen een onzinnig grapjequote:Get away from me.
Wat voor reply had je gegeven? Soms worden er weleens reacties weggetieft als er een te hoog smiley gehalte in zit of extreem grove opmerkingen worden geplaatst ofzo, maar ik dank dat je reactie zodanig baghger was dat het zelfs in ONZ geen bestaansrecht had.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:45 schreef Mr.J het volgende:
Krijg ik nog antwoord?
Nee, en nou wegwezen poepgatneukertquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:46 schreef Kletz het volgende:
haha kan je niet tegen een onzinnig grapje
:')
Wie niet!?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:46 schreef Kletz het volgende:
dus als ik zo'n opmerking plaats, heb ik meteen de intentie om de binnenkant van haar schaamlippen te likken?
agossie.... maar ff voor de duidelijkheid.... poepgatneuken is ok, alleen bij vrouwenquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, en nou wegwezen poepgatneukert.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:20 schreef Kletz het volgende:
[..]
agossie.... maar ff voor de duidelijkheid.... poepgatneuken is ok, alleen bij vrouwen![]()
![]()
jij jij jij.... NougatBarbaar!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:26 schreef jogy het volgende:
[..].
Als je echt een topicwilt maken over nougat kan je altijd naar Lifestyle , daar kan je ook je ervaringen in de wered van nougat kwijt en een diepgaande discussie starten over waar de beste nougat te koop is.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:41 schreef jaguar het volgende:
[..]
jij jij jij.... NougatBarbaar!!!
Niet doen daar gaat het fout.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat voor reply had je gegeven? Soms worden er weleens reacties weggetieft als er een te hoog smiley gehalte in zit of extreem grove opmerkingen worden geplaatst ofzo, maar ik dank dat je reactie zodanig baghger was dat het zelfs in ONZ geen bestaansrecht had.
SELECT * from ONZ where User.Post EQUALS 'Mr.J' THEN GOTO DELETE.quote:Of het kan ook zo geweest zijn dat er een foutje in de database is geslopen en 2 posts van je heeft vernietigd, dat kan ook, maar die kans is wel erg klein.
Bedankt dit had ik net nodigquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je echt een topicwilt maken over nougat kan je altijd naar Lifestyle , daar kan je ook je ervaringen in de wered van nougat kwijt en een diepgaande discussie starten over waar de beste nougat te koop is.
Wil je een literaire uitspatting maken over het geweldige nougat, kan je altijd naar Literatureluurs
als je meer wilt weten over het verleden van dit lekkere stukje snoep kan je naar Cultuur en Historie met je topic
Als je dwangmatige nougat compulsies hebt, moet je naar Relaties & Psychologie Naja, have fun tenminste.
Enne? Doet-ie het?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:23 schreef MUUS het volgende:
*test.
Nu wel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Enne? Doet-ie het?
¤100,00.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Geen dank, ik help graag.
Ga werken. Geef een man een vis en hij eet een dag. Leer een man vissen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:37 schreef U-lerZzZ het volgende:
[..]
¤100,00.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Niet doen daar gaat het fout.
Dan weet ik het ook niet, ik heb je post niet gezienquote:Ik had iets neergezet in de trend van "Ik zit op GoT, FoK! en dbb.com, moet ik me nu ook aangesproken voelen?".
Waarmee ik dus eigenlijk het hele niveau van dat topic (en ONZ) behoorlijk opkrikte eigenlijk.
quote:SELECT * from ONZ where User.Post EQUALS 'Mr.J' THEN GOTO DELETE.
Hoi MUUS, kan je me dat topickillen ook leren, ze blijven maar bezig hierquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:42 schreef MUUS het volgende:
Hoi jogy.
Sorry mop, maar Feedback killen kan ik niet. Ik heb gisteren namelijk zelf nog zo'n ellendige discussie-zonder-eind gehad in Truth Feedback.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoi MUUS, kan je me dat topickillen ook leren, ze blijven maar bezig hier.
Ik zet dit topic gewoon stickey-gesloten, niemand die het merkt, toch?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sorry mop, maar Feedback killen kan ik niet. Ik heb gisteren namelijk zelf nog zo'n ellendige discussie-zonder-eind gehad in Truth Feedback.
Vliegen, stront..
Gewoon laten verdwijnen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zet dit topic gewoon stickey-gesloten, niemand die het merkt, toch?.
Dat valt weer te veel op jammer genoeg..quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gewoon laten verdwijnen.
Wat er niet is, kunnen ze niet volzeuren ook.
Als je vrouwelijk was zou ik je zoenenquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:05 schreef jogy het volgende:
En weer open!
Nu blij, zeikXtreem.
Weer een reden erbji om God op m'n blote knietjes te bedanken dat ik een man ben.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als je vrouwelijk was zou ik je zoenen
eerst jaag je me naar FB, nu weer naar R&P....quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Weer een reden erbji om God op m'n blote knietjes te bedanken dat ik een man ben.
Je bent m'n type gewoon niet, męn, sorriequote:Op donderdag 8 juli 2004 15:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
eerst jaag je me naar FB, nu weer naar R&P....
* jogy voelt zich niet echt gewenst hier
quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Zins kort zijn er in ONZ users die zich de kapers noemen en het leuk vinden om topics te *kapen*
(Lees Topics verpesten door ze in het duits vol te baggeren.)
Kan iemand daar wat aan doen ?? Is namelijk vreselijk irritand![]()
Ga anders een potje janken man, een doodtopic waar wat gasten ouwehoeren maak je je daar druk. Ik heb nog wel een sollicitatie voor je bij de NSBquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Zins kort zijn er in ONZ users die zich de kapers noemen en het leuk vinden om topics te *kapen*
*Voorbeeld*
Zoek de verschillen..
en nog meer
Een drempel...
Ik heb nog wel een Audi A3 voor jequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ga anders een potje janken man, een doodtopic waar wat gasten ouwehoeren maak je je daar druk. Ik heb nog wel een sollicitatie voor je bij de NSB
1 topic is nog wel leuk 2 is irriquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ga anders een potje janken man, een doodtopic waar wat gasten ouwehoeren maak je je daar druk. Ik heb nog wel een sollicitatie voor je bij de NSB
Zeikerdquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:35 schreef _bigmac_ het volgende:
*Voorbeeld*
Zoek de verschillen..
en nog meer
Een drempel...
Volgende gekaapte topic zal jullie laatste zijn voor een tijdje, stoppen dus.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:08 schreef EL_REY het volgende:
precies!!
we vallen niemand lastig!!
Wir fallen kein persoon lastich!
Wat ben je mooi als je boos bent.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgende gekaapte topic zal jullie laatste zijn voor een tijdje, stoppen dus.
joog?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:43 schreef jogy het volgende:
Volgende gekaapte topic zal jullie laatste zijn voor een tijdje, stoppen dus.
Ja, me oogjes beginnen helemaal te sprankelen als ik die strenge babysitter-act doequote:Op donderdag 8 juli 2004 18:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat ben je mooi als je boos bent.
Nee, recyclen doe je met oude zelfgemaakte topics, niet met lopende topics van andere.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:46 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
joog?
het is hetzelfde als dat recycelen, en dat kan ook.
Okay. Ik ben nou natuurlijk een zeikerd als ik vraag of niet zelf gemaakte niet meerlopende topics wel mogen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:47 schreef jogy het volgende:
Nee, recyclen doe je met oude zelfgemaakte topics, niet met lopende topics van andere.
Uiteraard das logisch.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:48 schreef jogy het volgende:
Anyway, waarschuwing is gegeven, wat je er mee doet is aan jullie zelf.
Dit is ongeveer net zoiets als praten tegen God, de boodschap komt toch nooit aan.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:48 schreef jogy het volgende:
Anyway, waarschuwing is gegeven, wat je er mee doet is aan jullie zelf.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit is ongeveer net zoiets als praten tegen God, de boodschap komt toch nooit aan.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:56 schreef Insomaniac het volgende:
Wat zitten we op een lijn jogy
Dan hou je de kans dat mensen gaan klagen ( en terecht) dus, gewoon je eigen topics, die al lekker weggezakt zijn en dus toch al niet meer gebruikt worden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:54 schreef The_Langolier het volgende:
Okay. Ik ben nou natuurlijk een zeikerd als ik vraag of niet zelf gemaakte niet meerlopende topics wel mogen.
okay, kan ik helemaal inkomen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:59 schreef jogy het volgende:
Dan hou je de kans dat mensen gaan klagen ( en terecht) dus, gewoon je eigen topics, die al lekker weggezakt zijn en dus toch al niet meer gebruikt worden.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:56 schreef Insomaniac het volgende:
Wat zitten we op een lijn jogy
Ga je nu weer freudiaanse mailtjes versturen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:04 schreef jogy het volgende:
[..]*kusjeknuf*
.
Ah bah, wat een kleffe bedoening bij onze slodjes hiero.......quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:04 schreef jogy het volgende:
[..]*kusjeknuf*
.
Nee, want ik moet HETE DAMPENDE SEX MET JE HEBBEN!quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga je nu weer freudiaanse mailtjes versturen?.
Is ze een dikke negerin op witte gympen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, want ik moet HETE DAMPENDE SEX MET JE HEBBEN!
Die luisterd naar de naam Stanleyquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Is ze een dikke negerin op witte gympen?
2 maarquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:49 schreef davetje het volgende:
Jogy,
Ik zou jou graag willen "bedanken" met jou prestatie om 2 (ja 2) topic's te sluiten waar ik in mee doe binnen 1 dag.
Bij deze bedankt
doe wel in meer mee. Maar dit is mij nog nooit eerder overkomen. Daarom.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
2 maar![]()
dan doe jij in weinig topics mee
nogmaals : dan doe jij in weinig topics meequote:Op donderdag 8 juli 2004 21:51 schreef davetje het volgende:
[..]
doe wel in meer mee. Maar dit is mij nog nooit eerder overkomen. Daarom.
quote:
verkeerde knopjequote:Op donderdag 8 juli 2004 23:28 schreef Dance-Commander het volgende:
Ik wil een date met Mr. Orange
Goed blijven likken collegaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 07:21 schreef Megumi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goed opgelet kerelquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:23 schreef Maanvis het volgende:
Collega van jou? Nooit geweten!
Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:53 schreef Houzer het volgende:
mag dit een käper topic worden
Is van mij en is verder toch kansloos
Ontdek hier of je een geniale producer bent
Ow ik lees net banmeld topic, laat maar hangen danquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee.
Het kapen is niet gewenst en oude baggertopics kicken om ze vol te baggeren is ook niet echt de bedoeling.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee.
Het kapen is niet gewenst en oude baggertopics kicken om ze vol te baggeren is ook niet echt de bedoeling.
Slowchatten is heel wat anders dan in nepduits brabbelen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]en als @@@ers het doen heet het recycling
Ja eigenlijk slaat het nergens op neejquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slowchatten is heel wat anders dan in nepduits brabbelen..
oh ik heb me weer eens niet ingelezenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slowchatten is heel wat anders dan in nepduits brabbelen..
Wie ben jij en wat heb je met Houzer gedaan?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja eigenlijk slaat het nergens op neej
Maar je moet wat om de dag door te komen
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:36 schreef Knut het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Houzer gedaan?
Het is wel goed, het is alleen.. ehm.. "verwarrend".quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Gedraag ik me eindelijk, is het weer niet goed
Wen er dan maar vast aanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is wel goed, het is alleen.. ehm.. "verwarrend".
Ja Tokay, het was echt een lemming.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:18 schreef Tokay het volgende:
Echt Insomaniac?
damn dat speelde ik vroeger altijd!!! vet spelquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja Tokay, het was echt een lemming.
Had er laatst al lopen renoveren, maar de knulletjes begrepen de hint blijkbaar niet. ZOnde om zo'n topic te verneuken, dus ik ga poetsen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:42 schreef Maanvis het volgende:
Moderators, ik hou bijna van jullie allemaal!
Maar er is werk aan de winkel!
Tweakers in de liefde :) is verneukt, derhalve slotje
Tenzij iemand de zware taak op zich wil nemen om een renovatie toe te passen.
Ik hoor het wel, en vrolijk pasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |