*wanhopig zoekt naar tissues*quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:13 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Jou wel
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh...wat een slijmbal.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:13 schreef mr_Brown het volgende:Yvonne..... mijn heldin
![]()
![]()
Je post alleen op posts van anderen..niet van mij...dus wat verwacht je danquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
wordt ik ge-negerd
Ik ken je wel een beetje en dat is genoegquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:12 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Heb jij ooit met mij gewerkt dan
Dixonsquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:11 schreef Strolie75 het volgende:Gaaaast
Heb je de rolletjes nog??? Wie laat zijn foto's ook bij de Dixons ontwikkelen? Geef dan iets meer uit bij een echte fotozaak. Service bij die zaken is zoooooo slecht! Ook hele slechte ervaringen mee gehad.
En bedanktquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ken je wel een beetje en dat is genoeg![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
*wanhopig zoekt naar tissues*![]()
![]()
![]()
Oooooooops...
...
Te laat
Niet, ook op van jou,... :pquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:14 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Je post alleen op posts van anderen..niet van mij...dus wat verwacht je dan
Maar hallo schatje...alles goed ?
nu weer blij??
Nou, yvonne en ik. Poe poe, tis wat.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had trouwens nog een veel hardere opmerking bedacht, maar er is me hier nu teveel blauw/rood. Die bewaar ik wel voor de volgende newbie.
Geen dankquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:17 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
En bedankt
ik ben dus newbie voor jou?quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had trouwens nog een veel hardere opmerking bedacht, maar er is me hier nu teveel blauw/rood. Die bewaar ik wel voor de volgende newbie.
Tuurlijk niet....je moet betalen en daarna je mond houden!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:16 schreef Gaaaast het volgende:
Het ergste is nog dat ze niet eens sorry zeggen ofzo
Mijn heldquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet....je moet betalen en daarna je mond houden!
Heb een keer ook flink zitten schelden in die winkel omdat ze zich niet aan een beloofte hielden! Die man naast me stond op het punt om een camera van 1500 gulden af te rekenen, hij hoorde me en zei toen "laat maar zitten". Ze waren niet blij met me!![]()
![]()
*gggrrr* Je bent af en toe een ettertje !quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Geen dank
...zo erg meende ik het niet....h-heb je toch niet kwaad gemaakt ?![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
oeps...wacht eens even...volgens mij ben ik inderdaad in de war met iemand anders...
Nou, newbie niet hoor, maar waarschijnlijk is dat omdat je hier nog niet zo vaak gepost hebt, en je userID ongeveer 10x zo hoog is dan dat van Stroliequote:Op donderdag 8 juli 2004 18:18 schreef bugeye het volgende:
[..]
ik ben dus newbie voor jou?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...dat was hem!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:22 schreef chibibo het volgende:![]()
![]()
Toch niet met die OldJeller, wa?
Mooi. Ik win.quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:08 schreef Tigress74 het volgende:
Anders allemaal broek omlaag en gooi dat ventieltje dan maar op tafel...meet ik het wel op en bepalen we de rangorde op die manier...mannen *zucht*
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:20 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
*gggrrr* Je bent af en toe een ettertje !
Maar ik heb weinig plannen ...ik moet gewoon nog werken (avond) en weekend waakdienst en pokkeweer dus ook weinig opties
Hoe gaat het trouwens met je school ??
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
![]()
School?
Lekker ding, heb al maaaaaaaanden geleden me diploma gekregenSpreek je te weinig
En toen werd je wakkerquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:23 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mooi. Ik win.
WHOEHAHAHAHAHA!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...dat was hem!
-oeps-
Moet maar eens verandering in komenquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:25 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Inderdaad we spreken elkaar niet echt regelmatig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |