Ik heb niet zo veel om handen hier in de inrichting, dus ja.. eeh..quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:09 schreef RedBitch het volgende:
jeez, waar houd jij je eigen mee bezig, zeg
dat verklaart allesquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:11 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel om handen hier in de inrichting, dus ja.. eeh..
Hoe denk je dat ze Saddam hebben gevonden?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:11 schreef Tokay het volgende:
gfree, je moet solliciteren bij de CIA, man!
Hoi, ga eens topis met smilies zoeken ofzo.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
en patroontjes ontdekken zeker?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoi, ga eens topis met smilies zoeken ofzo.
Doe eens gek, post eens ontopic in ONZ.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
en patroontjes ontdekken zeker?
wat is dat?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe eens gek, post eens ontopic in ONZ.
Als je de topic titel nog ff voor me veranderd, ben je helemaal de man!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:21 schreef jogy het volgende:
Opschonen is okay.
En? Heb je nog een verkapte tekening ontdekt?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:27 schreef gfree het volgende:
[..]
Als je de topic titel nog ff voor me veranderd, ben je helemaal de man!![]()
dipshitquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:35 schreef ernie09 het volgende:Waar let je op zeg! Is het trouwens een boven- of zijaanzicht van het aquarium?
vergeef me, ik ben nieuw in het 'smileys verbind wereldje'
Dit soort posts schijnen niet te mogen in dit topicquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:36 schreef Murray het volgende:
Jij hebt echt te veel vrije tijd of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |