mijaar zeg
![]()
Ik keek gister naar m'n toetsenbord (
![]()
) en zag dat ie vies was.
Ik lepel met een schroevendraaier de toetsen eruit en begin met de schoonmaak....beetje water op keukendoek doen en het gevecht tegen het vuil kan beginnen
![]()
Na 3 kwartier ben ik klaar en doe alle toetsen terug en sluit het toetsenbord aan op de pc.
Ik wil wat intypen, maar ik merk dat de ] blijft hangen....dus ik kreeg dit:"]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]"
![]()
de ]-toets eruit gehaald en met een prikker in dat gat gaan porren om het los te krijgen...paar minuten later gaat de toets weer terug op z'n plaats.
Maar nu bleef de = hangen
![]()
....wtf!...ik dacht van:"dit is niet goed".
Steeds meer toetsen op het toetsenbord gingen raar doen of deden het helemaal niet meer.
De Q / W / E / A / S / Z / C / V / D / A waren de letters die het niet meer deden.
de = en de ] bleven af en toe hangen...soms kon ik gewoon typen...soms helemaal niet
![]()
Op den duur moet ik tijdens het typen de Backspace ingedrukt houden om te zorgen dat ik geen ']]]]]]]]]]]]]]]]]' kreeg
Maar dit werkte niet echt lang omdat de backspace op den duur ook naar de klote was
![]()
Onder mijn handen was mijn toetsenbord gewoon aan het sterven
![]()
, soms een stuiptrekking
![]()
...soms was ie nog bij kennis
![]()
Op den duur heb ik euthanasie op m'n toetsenbord gepleegd, ik heb de stekker er maar uit getrokken :'(
Ik zit nu met het toetsenbord van m'n oude pentium 2 (
![]()
) te typen. Dat ding zit helemaal onder het stof en de toetsen zien er ook niet al te fris uit
![]()
MAJA, hij werkt!
![]()
Maar hij typt niet zo fijn als m'n oude toetsenbord, bij deze moet je te toetsen veel harder indrukkken terwijl bij de andere een lichte aanraking voldoende was op letters op het beeldscherm te toveren.
Wat heb ik hier van geleerd: water en toetsenborden zijn geen goede combinatie
ik heb het oude toetsenbord vaker schoongemaakt met een klam doekje..maar nu is er dus water ín het toetsenbord gekomen..