Ik denk dat mijn afwezigheid op die meeting negatieve effecten heeft gehad op POL'ers.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ben ook voor niemand bang.
Dat is Wilders ook niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
enw eet je waarom
omdat ie voor niemand bang is
Je vindt jodenmoordenaars als Al-Rantissi toch geweldig? Bovendien vind je Hitler een goede man.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
waar blijkt het uit dat Joden mijn vijand zijn
Krijg eens een complexe ziekte enzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij was er niet omdat je niet persoonlijk wilde worden met de POLlers. Dus wie is er nu eigenlijk bang voor wie?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn afwezigheid op die meeting negatieve effecten heeft gehad op POL'ers.
Je lijkt wel Monidique, met je retorische vragen!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef Meki het volgende:
Jullie vinden Hirsi en Wilders goed en ik vind Rantissi en Hitler goed
Ja, ik ben niet gekomen om te voorkomen dat ik jullie uit medelijden niet meer zou afkraken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jij was er niet omdat je niet persoonlijk wilde worden met de POLlers. Dus wie is er nu eigenlijk bang voor wie?
Ik zal Hirsi en Wilders nooit goed vinden tot ze net zo grondig worden als jouw helden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef Meki het volgende:
Gelukkig hebben Hirsi en Wilders nog niemand vermoord, in tegenstelling tot jouw grote heldenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef Meki het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal Hirsi en Wilders nooit goed vinden tot ze net zo grondig worden als jouw helden..
Maar wel dingen gezegd die niet kunnen in NLquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Gelukkig hebben Hirsi en Wilders nog niemand vermoord, in tegenstelling tot jouw grote helden.
Hier kan alles. Zoals moge blijken uit jouw citaat.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar wel dingen gezegd die niet kunnen in NL
We hebben hier een democratie met vrijheid van meningsuiting, geen islamitische theocratie.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar wel dingen gezegd die niet kunnen in NL
Nee, in tegenstelling tot jouw oeuvre.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:44 schreef tvlxd het volgende:
Maar Wilders heeft geen baard!
Ha!
Die kun je wegstrepen tegenover zijn kapselquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:44 schreef tvlxd het volgende:
Maar Wilders heeft geen baard!
Ha!
Dan lieg jequote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
We hebben hier een democratie met vrijheid van meningsuiting, geen islamitische theocratie.
Als ik zeg: Mohammed is een pedo (wat hij ook was), dan mag dat gewoon. En als je dat niet kunt accepteren verhuis je maar naar Saudi-Arabie, of een ander land met een islamitische dictatuur.
Wilders fietste met tegenwind toen 'ie z'n nepbaard op had?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die kun je wegstrepen tegenover zijn kapsel![]()
Welk oeuvre?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot jouw oeuvre.
Het staat in de overleveringen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan lieg je
want Mohammed is geen Pedo![]()
Die nepbaard heeft overduidelijk zijn haar vervangen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:47 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Wilders fietste met tegenwind toen 'ie z'n nepbaard op had?
Onzinquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het staat in de overleveringen.
Mierenlul met slagroomquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:47 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Welk oeuvre?
Waarschijnlijk is het gezicht van Wilders gewoon zo'n beeldgrapje dat je moet omdraaien waarna je plots een ander gezicht ziet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die nepbaard heeft overduidelijk zijn haar vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |