mächtig schönquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:28 schreef cerror het volgende:
Ich sal vavond neue machen für du und mir
quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:28 schreef EL_REY het volgende:
danke schon, mein dank ist sehr gross!!! Und nu, käpen wir lustich verder!
da hast du ganz recht in herr ubersnatsertquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:29 schreef Houzer het volgende:
ich bin der käper ohne käperikon, aber ich bin shon ein badsloef und ein badsloef ist men fur das leben. So ich ben den badsloefende käper.
Bwehehequote:Op donderdag 8 juli 2004 16:29 schreef Houzer het volgende:
ich bin der käper ohne käperikon, aber ich bin shon ein badsloef und ein badsloef ist men fur das leben. So ich ben den badsloefende käper.
ist ein gute moglichkeitquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:35 schreef EL_REY het volgende:
richtig, welches topic käpen wir nu? ich stehe diese fur:
Goor monster uit de HEL gevangen !
aber ein gute streitlustige einstellungquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:38 schreef EL_REY het volgende:
ist mir egal! sehr gut.. Jemand gehen etwas lache tun heute abend?
was ein zeikerdquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Zins kort zijn er in ONZ users die zich de kapers noemen en het leuk vinden om topics te *kapen*
(Lees Topics verpesten door ze in het duits vol te baggeren.)
Kan iemand daar wat aan doen ?? Is namelijk vreselijk irritand![]()
*Voorbeeld*
Zoek de verschillen..
en nog meer
Een drempel...
Ich gehe heut abend nach Utrecht platen und kleiding kaufen und daarnach gehe ich meine ex-freunding fickenquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:38 schreef EL_REY het volgende:
ist mir egal! sehr gut.. Jemand gehen etwas lache tun heute abend?
toll, viel spass!quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:49 schreef EL_REY het volgende:
aha, ist nicht sehr lustig glaube ich! Ich gehe aus mit meine freunde, das is t sehr lustig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |