Als ze valt is ze wel nat...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:41 schreef Honingdropje het volgende:
[afbeelding]
Is dit een kut?
En heeft het er ook een?
ow, sorryquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Nee.. Het moet een vraag zijn.
Lang nie gebruikt...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
En deze:
[afbeelding]
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:41 schreef Honingdropje het volgende:
[afbeelding]
Is dit een kut?
En heeft het er ook een?
Volgens mij moet dat dus ín een kut. Maar het is geen kut, nee.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:44 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[afbeelding]
Dit moet een kut zijn. Toch?
filosofisch....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:42 schreef Marczilla het volgende:
Wat is een kut?
Doe plaatjes van kutten met een SOA ook ff achter een klikje!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
En deze:
[afbeelding]
Sorry voor de schimmelinfectie.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doe plaatjes van kutten met een SOA ook ff achter een klikje!.
Kut.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:55 schreef Honingdropje het volgende:
Sorry, iedereen. Dat plaatje deed raar.
Bek houden, snol. Je bent een kut.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:01 schreef Honingdropje het volgende:
Hee Bioslock wil je alsjeblieft mijn foto'tje weghalen, want ik vind het niet leuk en volgens mij mag het niet eens
Dank je.![]()
Ik vind het geslaagd. En jij bent tof.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:03 schreef MUUS het volgende:
Zie je, Bieslook, er was behoefte aan.
Aan dit topic. Dus.
Zo te zien is het inderdaad een grotje.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:58 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[afbeelding]
Is dit dé weg naar een kut?
Bloedende kutten gaarne achter een link mét waarschuwing, ransbal.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:06 schreef MUUS het volgende:
Een kut van papier?
[afbeelding]
1, 2, 3, 4... kutje van, kutje van
1, 2, 3, 4... kutje van papier
Stakker.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:04 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Bek houden, snol. Je bent een kut.
Je doet alles dubbel, kut.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:10 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
Ik ook. Jij ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:04 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik vind het geslaagd. En jij bent tof.
Natte kutten gaarne ook achter een link.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ook. Jij ook.
En nu gaan we ophouden voordat het gaat lijken alsof we klef aan het doen zijn.
Hoewel... kleffe kutten....
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |