Dat stomme topic is geen GTST topic maar een Hind topic. Daar zijn er al duizenden van!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:26 schreef BVO het volgende:
Ik zal de linkjes wel even quoten, zolang Svurno's topic maar open mag blijven.
Dit is nou 'ns goed nieuwsquote:Boris was met de 1e Idols helemaal gek van Hind. Nu heeft hij aangekondigt dat hij super graag een single met Hind wil opnemen."Hind is een super zangeres met een geweldige stemkwaliteit, als je onze stemmen samen voegt word het een super single". Boris zijn manager is ook helemaal dol over Hind. Misschien kunnen we binnekort een singletje van de twee super sterren verwachten!
Idd, jullie zeggen zoveel over de Sanders dat ik er een hekel aan heb gekregenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:45 schreef Svensational het volgende:
Okee, BVO nou gaan wij Ludo en Janine uitkotsen
Ludo en Janine
Frits, Dian, Bowien.....Hanniequote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:47 schreef Frey het volgende:
Mooi, een topic over oude tijden![]()
Misschien wel leuk om gedurende de zomerstop allemaal oude bekenden in de topic titels te noemen, zoals Frits![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:42 schreef Tania18 het volgende:
Janine is ongeveer dubbel zo oud als Hind en toch is ze meer dan 2 keer zo mooi![]()
* miss_dynastie is het daar helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:42 schreef Tania18 het volgende:
Janine is ongeveer dubbel zo oud als Hind en toch is ze meer dan 2 keer zo mooi![]()
Najaaa zegquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:42 schreef Tania18 het volgende:
Maar Hind heeft nog geen plastische chirurgie nodig gehad.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:42 schreef Tania18 het volgende:
Vind je?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Hind heeft nog geen plastische chirurgie nodig gehad.. Of botox...
.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:42 schreef Tania18 het volgende:
Caroline ook nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
.
Heeft ze zelf toegegevenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Caroline ook niet![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je?
Nee, ik lul uit m'n nekquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je?
Ik lach me kapot hierquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:01 schreef BVO het volgende:
[..]
De mensen met kritiek op Hind hebben duidelijk geen kennis van zake. Ik wel
.
Fans van Hind lullen allemaal uit hun nekquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik lul uit m'n nek
Blij dat je dat zelf ook vindtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik lul uit m'n nek
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Caroline ook niet![]()
Idd dit topic is te goed voor al dat gezeur over Hindquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:04 schreef Dizer het volgende:
Kunnen we dit gesprek verder voeren in ShowTopic
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik lach me kapot hier![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:07 schreef Tania18 het volgende:
Oke nog 1 piepklein dingetje..
Ik wil niet eens weten hoe Hind er over 20 jaar uitziet
Ik denk ongeveer zo:
[afbeelding]
Gek, ik zie het verband tussen Hind en een sekssite ook niet echtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:12 schreef BVO het volgende:
Wil ik even een mooie foto van Hind opzoeken, kom ik op een sexsite terecht. Tien pop-ups en m'n pc loopt vast.
quote:Nú heeft Bosch voor de verzorging van uw wasgoed weer een revolutionaire primeur: de automatische overhemdenstrijker Bosch Shirtmaster. Het apparaat - THB 1000 - zorgt ervoor dat strijken van overhemden en blouses definitief tot het verleden behoort. Omdat hij deze zelfstandig, voorzichtig en zonder vouwen strijkt. En zijn werk zonder te klagen net zo goed doet als de stomerij. De Bosch Shirtmaster zorgt voor een perfect strijkresultaat en geeft u bovendien nog iets belangrijkers: meer vrije tijd!
Nouuuhouuuquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:35 schreef Bupatih het volgende:
HIND IS NIET TOF
DAT HELE IDOLS-GEBEUREN ZUIGT
EN GTST IS WÉL TOF
Stom grapje zo als wel meer bij jouquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:39 schreef Svensational het volgende:
rustig maar Dizer, mijn topic was een grapje en heb al om een slotje verzocht bij de mods
Sorry _bigmac_, ik zal me gedragenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Stom grapje zo als wel meer bij jou
Yasmin wel!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:38 schreef Deefje het volgende:
GODVER. Ik hoop dat Isabella en Yasmin niet levend uit dat gebouw komen. En wat betreft Martine. Die zal nu niet lang meer leven.
FORZA LUDO!!!!!!!!!!!!
jij bent coolquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:38 schreef Deefje het volgende:
GODVER. Ik hoop dat Isabella en Yasmin niet levend uit dat gebouw komen. En wat betreft Martine. Die zal nu niet lang meer leven.
FORZA LUDO!!!!!!!!!!!!
Dat meen je toch niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:59 schreef Deefje het volgende:
Zou Ludo nu echt helemaal geen geld meer hebben? Ik kan hem anders wel wat lenen!
Kheb nog wat op mn saldo staan!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet?.
Het is nu toch zomerstop, dus iedereen kan hier eventjes stemmen. [Ronde 2] GTST Tournament: Miss GTST 2004.
.
Heel veel. Ik denk dat Ludo en Nick nu veel closer gaan worden! 2 Echte LUDO's !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:18 schreef Dizer het volgende:
Nick zal hem vast en zeker gaan helpen. Hij heeft toch iets van 20 miljoen of zo?
Hoeveel had ie voor die aandelen gekregen?
Nick is meer Ludo dan dat Stefano dat is. Alhoewel Stefano en Ludo samen is echt vet!!!Trouwens, vindt op de ene of andere manier Stefano toch wat lijken op Ludo (qua uiterlijk..) Weet niet...zal wel de lengte en postuur zijn denk ikquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:24 schreef Deefje het volgende:
[..]
Heel veel. Ik denk dat Ludo en Nick nu veel closer gaan worden! 2 Echte LUDO's !!!!!!!!!!!!![]()
Goed plan!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:52 schreef Dizer het volgende:
Oude afleveringen...
Ze moeten doen van alle 13 seizoenen de laatste paar afleveringen en de eerste paar afleveringen van een zomerstop uitzenden
JA dat is waarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:02 schreef Noa-lynn het volgende:
Dat is waar Dizer.Vindt ze ook wel wat van elkaar weg hebben.Alle Sanders lijken wel op elkaar.En alle Sanders zijn cool!
Geweldig weerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:13 schreef Frey het volgende:
Een compilatie van Frits, omdat die het ook goed deed met de stemming
Frits
Je zoekt een plaatje van 60x 60, dan sla je op, dan ga je naar user-icon manager, klik je op uploaden, en dan op gebruik dit icon.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:29 schreef Noa-lynn het volgende:
Hoe doe je dat dan Svensational?
Was het niet door Martine of zo...of was het nou Ludo..?quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe is Frits van Houten er eigenlijk ingekomen?
Dat donkere jochie hoe zat dat nou ook alweer, moest hij dat doen van Martine?
Frits liet hem toch uiteindelijk vrij?
hij moest hem ontvoeren en kreeg een emotionele band met dat jochie. Dat jochie bleek ook nog eens suiker te hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2004 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe is Frits van Houten er eigenlijk ingekomen?
Dat donkere jochie hoe zat dat nou ook alweer, moest hij dat doen van Martine?
Frits liet hem toch uiteindelijk vrij?
Ludo kwam er in na dood van Fritsquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was het niet door Martine of zo...of was het nou Ludo..?
Hij kon er toch niet meer tegen of zo?
Ervoor!!! Ludo was een kennis van Frits!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:48 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ludo kwam er in na dood van Frits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Terug in Gtst.
vraag me af hoe ze dat gaan doen.
Nee, hoor. Toen ik begon te kijken kwam Ludo er net in, zijn eerste scene heb ik een keer laten zien. Frits was toen al dood.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ervoor!!! Ludo was een kennis van Frits!!
Ludo werkte hiervoor bij een verzekringsbedrijf of zo en deed zaken voor Frits.
Ik geloof een van de eerste scenes dat Ludo binnenloopt bij Frits' kantoor.
Preciesquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, hoor. Toen ik begon te kijken kwam Ludo er net in, zijn eerste scene heb ik een keer laten zien. Frits was toen al dood.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Volgens Weekend komtAls tweelingzus van Bowien ofzo..Of Bowien bleek helemaal niet te zijn omgekomen bij die val, maar ze werd bedreigd door Ludo dat ze weg moest gaan ofzo. Bowien terug lijkt me iig een goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Terug in Gtst.
vraag me af hoe ze dat gaan doen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Volgens Weekend komthet lukte niet zo met haar carriere buiten GTST?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Terug in Gtst.
vraag me af hoe ze dat gaan doen.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Volgens Weekend komtDat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Terug in Gtst.
vraag me af hoe ze dat gaan doen.![]()
![]()
![]()
.
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Zo'n val overleef je niet hoor denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als tweelingzus van Bowien ofzo..Of Bowien bleek helemaal niet te zijn omgekomen bij die val, maar ze werd bedreigd door Ludo dat ze weg moest gaan ofzo. Bowien terug lijkt me iig een goed plan![]()
Hmz... *schreeuwt*quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, hoor. Toen ik begon te kijken kwam Ludo er net in, zijn eerste scene heb ik een keer laten zien. Frits was toen al dood.
Ze kan aan een tak zijn blijven haken ofzo. Toen Ludo haar weggejaagd had, heeft ie een oud lijk of een pop toegetakeld. Door de val zou Bowien natuurlijk helemaal verminkt zijn, dus identificatie was een beetje moeilijk.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo'n val overleef je niet hoor denk ik.
Stefano had Bowien toch geïdentificeerd?
Je gelooft frey niet ??quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz... *schreeuwt*
KAROLTJE!!!
Zij weest het vast wel
Dat zeg ik niet, alleen ik zeg van....Ik weet het echt bijna 100% zeker en ik ben een vaste kijker vanaf het eerste afleveringquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:56 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Je gelooft frey niet ??![]()
Ze is m'n favoriete personage uit de geschiedenis van de serie, van mij mag ze terugkomen dusquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze kan aan een tak zijn blijven haken ofzo. Toen Ludo haar weggejaagd had, heeft ie een oud lijk of een pop toegetakeld. Door de val zou Bowien natuurlijk helemaal verminkt zijn, dus identificatie was een beetje moeilijk.
Volgens mij verwar je Ludo en die Wassenaar nu met elkaar hoor. Ludo zat er zeker nog niet in tentijden van dat jongetje.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, alleen ik zeg van....Ik weet het echt bijna 100% zeker en ik ben een vaste kijker vanaf het eerste aflevering
Ik heb het niet over dat jongetje.... Maar echt de laatste week(en) van Frits was Ludo net gekomen...quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:17 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je Ludo en die Wassenaar nu met elkaar hoor. Ludo zat er zeker nog niet in tentijden van dat jongetje.
Dit zou ook kunnen kloppen...want Martine (de laatste keer dat ze in de serie kwam, vorig jaar dus) was toch boos op Ludo, omdat hij geld van Frits had....Volgens mij werkte hij bij een verzekeringsbedrijf, wat Dizer zei..quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ervoor!!! Ludo was een kennis van Frits!!
Ludo werkte hiervoor bij een verzekringsbedrijf of zo en deed zaken voor Frits.
Ik geloof een van de eerste scenes dat Ludo binnenloopt bij Frits' kantoor.
geweldig filmpje Freyquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:22 schreef Frey het volgende:
Maar Ludo en Frits hebben niet samen gespeeld. Frits was al dood toen Ludo erin kwam.
het staat op mijn GTST cd rom, lekker puh
quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:42 schreef Bupatih het volgende:
Noa-Lynn
1) http://forum.fok.nl/misc/usericon_manager
2) "Nieuw usericon uploaden"
3) Bladeren, en plaatje van op je computer kiezen
4) Plaatje selecteren
5) "Gebruik dit usericon"
Meestal aan het begin van het nieuwe seizoen nog een keerquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:42 schreef Gelderland het volgende:
weet iemand wanneer er een herhaling komt van de laatste aflevering?
MOPPIE!quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:03 schreef Kimmster het volgende:
Vanmiddag een videoclip van een of andere nederlandse rapgroep op TMF gezien () waar Fajah Lourens een hoofdrol in had.
Liedje sloeg nergens op trouwens...........![]()
Klopt nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:07 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
[..]
MOPPIE!
Het zijn kutkankerjoden. Tenminste, zo noem ik ze in het stadion.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:34 schreef Svensational het volgende:
Wat is er mis met Ajacieden?![]()
Intelligente opmerking joh!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:05 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Het zijn kutkankerjoden. Tenminste, zo noem ik ze in het stadion..
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:31 schreef BVO het volgende:
Daniël de Ridder vond ik voor een Ajacied ook zeer oke.
Gelukkig maar dat ik nooit in een stadioon zitquote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:05 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Het zijn kutkankerjoden. Tenminste, zo noem ik ze in het stadion..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spannend!!
Ja lees die topics echt geweldigquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:29 schreef dunn0w het volgende:
check bigmac's sign.... libresse.nl..... LOL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zijn ze niet slim bezigquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:30 schreef Noa-lynn het volgende:
Maar _bigmac_ het kan toch dat ze in de volgende aflevering weer alle kanten op rennen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:25 schreef _bigmac_ het volgende:
gevonden op het internetBron ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spannend!!
Klinkt iig erg geloofwaardig !
www.goede-tijden-slechte-tijden.nl een gtst forum met veel breezers en met paar normaale mensen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:22 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Bron ?
Klinkt iig erg geloofwaardig !
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:25 schreef _bigmac_ het volgende:
gevonden op het internetklinkt best wel geloofwaardig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spannend!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat werd hier op het forum gezegd. Niets nieuws en het lijkt mij dat deze "spoiler" zijn origine heeft in dit topic. Dus die geloof ik al niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt mij dus heel sterk, geloof er niets van. In gtst, vooral in het begin van het nieuwe seizoen, gaat het altijd heel langzaam met de geheimen die uitkomen. Meneer harmsen zal eerst steeds zieker worden en uiteindelijk, na een paar maanden, zal hij ineenstorten. Iedereen schrikt en er komt uit dat meneer harmsen een tumor in zijn hoofd heeft.
Deze spoiler is dus gewoon verzonnen."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:04 schreef Dada het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat werd hier op het forum gezegd. Niets nieuws en het lijkt mij dat deze "spoiler" zijn origine heeft in dit topic. Dus die geloof ik al niet.Zou kunnen ik weet het niet . heb het ook maar van dat forum maar het ziet er erg geloofwaardig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijkt mij dus heel sterk, geloof er niets van. In gtst, vooral in het begin van het nieuwe seizoen, gaat het altijd heel langzaam met de geheimen die uitkomen. Meneer harmsen zal eerst steeds zieker worden en uiteindelijk, na een paar maanden, zal hij ineenstorten. Iedereen schrikt en er komt uit dat meneer harmsen een tumor in zijn hoofd heeft.
Deze spoiler is dus gewoon verzonnen.
Ik vind het dus totaal niet geloofwaardig. Waarom heb ik mijn post hierboven aangegeven. En kijk dat meneer harmsen het misschien gaat vertellen (of dat het op een andere manier uitkomt), tja, dat is natuurlijk duidelijk voor iedereen die soaps volgt. Maar zoals het in die spoiler staat, zo van "na de brand is iedereen geschokt en besluit meneer harmsen te bekennen dat hij een tumor heeft" vind ik volslagen ongeloofwaardig. En als ze in de spoiler dus bedoelen dat meneer harmsen het na een paar maanden gaat vertellen, tja dat weet iedereen wel te vertellen en je hebt een 50% kans dat je gelijk krijgt want: OF harmsen vertelt het zelf, OF het komt uit doordat hij ineenstort en de dokter de rest van de aanwezigen vertelt over harmsens tumor. Geen spoiler dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:09 schreef _bigmac_ het volgende:
maar het ziet er erg geloofwaardig uit.
ja idd dat was sick stuffquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:47 schreef Frey het volgende:
Het is een onbetrouwbaar forum en ze halen hun info elders. Laatst beweerden ze zelfs dat Ray Ludo zou vermoorden![]()
moet je eigelijk gelijk gevenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik vind het dus totaal niet geloofwaardig. Waarom heb ik mijn post hierboven aangegeven. En kijk dat meneer harmsen het misschien gaat vertellen (of dat het op een andere manier uitkomt), tja, dat is natuurlijk duidelijk voor iedereen die soaps volgt. Maar zoals het in die spoiler staat, zo van "na de brand is iedereen geschokt en besluit meneer harmsen te bekennen dat hij een tumor heeft" vind ik volslagen ongeloofwaardig. En als ze in de spoiler dus bedoelen dat meneer harmsen het na een paar maanden gaat vertellen, tja dat weet iedereen wel te vertellen en je hebt een 50% kans dat je gelijk krijgt want: OF harmsen vertelt het zelf, OF het komt uit doordat hij ineenstort en de dokter de rest van de aanwezigen vertelt over harmsens tumor. Geen spoiler dus.
En dat ludo achter martine aangaat, tja dat weet iedereen. Wie er gewond raakt weet ik niet maar vanwege de dingen die ik net zei denk ik dus dat ze dat ook hebben verzonnen. En wederom het meeste van wat er in die spoiler zit is of: logisch nadenken OF al breeduit besproken in dit topic. Ik geloof er dus niets van dat dit een spoiler is waarvan de persoon erachter ECHT weet hoe het zal gaan in gtst.
Gelukkig, heb ik niet voor niets dat hele verhaal getikt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:48 schreef _bigmac_ het volgende:
moet je eigelijk gelijk geven![]()
![]()
Nee ik bedoel uit het miss gtst toernooi.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:15 schreef Bupatih het volgende:
Ook van dat forum van je??
doe mij maar die scene waarin meike wordt versnipperdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Geweldig op naar deel 3
Die heb ik ooit als poster gekregen toen ik Arnie een brief had geschreven.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding] effe tussendoor
Ja ik was er, zie groepsfoto op het B&A forumquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nogmaals Frey een fantastisch filmpje, een Frits 2 zo mij ook zeer bevallen ga zo door![]()
Off topic: was jij ook bij die Bassie en Adriaan tentoonstelling?
geweldig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Svensational op 06-07-2004 00:14:19 ]Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Die Dorotea is leukmaar Pascalle terug is niet leuk
GTST Zomerstop is bullshit. Dit niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 04:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan dit niet in het GTST zomerstop topic?
Vond dat gelul over eerdere GTST seizoenen best leuk![]()
Dan lees je toch niet enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:04 schreef Frey het volgende:
Kan er geen apart spoiler topic worden gemaakt, want ik kom het hier steeds tegen, terwijl ik het juist nog niet wil weten. Ik weet wel dat ik het niet hoef te lezen, maar het is zo verleidelijk enzo.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:22 schreef _bigmac_ het volgende:
de spoiler komt voorlopig nog van Purno he
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:22 schreef BVO het volgende:
Je mag je sig wel aan gaan passen dan [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
CLIFFHANGER:Klinkt aannemelijk. Aannemelijker dan het andere \'spoiler\'-vervolg dat ik heb gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant is het niet heel moeilijk om een aannemelijke spoiler zelf te bedenken op basis van de reeds beschikbare informatie. Toch heb ik het gevoel bij deze spoilers dat het klopt...
[ Bericht 1% gewijzigd door Zhenar op 06-07-2004 13:43:14 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
ook geen onderwegnaar morgen en dat topic gaat nog steeds snel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:26 schreef Bupatih het volgende:
Er wordt ook geen GTST uitgezonden, _bigmac_
Nee hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:28 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ook geen onderwegnaar morgen en dat topic gaat nog steeds snel.
GTST kijkers zijn natuurlijk succesvoller in het leven en gaan op vakantie. ONM kijkers blijven thuis.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:28 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ook geen onderwegnaar morgen en dat topic gaat nog steeds snel.
Zielig omdat Anouk een tof mens is, maar omdat het personage Roxy totaal was mislukt?quote:
da jah.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:23 schreef Frey het volgende:
Ik kan binnenkort nog een filmpje maken met niet gekozen personages.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:23 schreef Frey het volgende:
Ik kan binnenkort nog een filmpje maken met niet gekozen personages.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:40 schreef Frey het volgende:
In deel 3 zie je dus de niet gekozen personages:
Deel 3
En speciaal voor Bigmac
Geile Droom
quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |