quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
Oopsquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:13 schreef The_Hives het volgende:
qyn, hufter, ik was net bezig met een laatste superpost![]()
Meldt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:15 schreef The_Hives het volgende:
ik herhaal, oefenpotje iemand
![]()
top.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:21 schreef pekel het volgende:
En uitgedaagd..
Mooi zo.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
top.
En geaccepteerd![]()
dan wordt het dus een bloedeloze 0-0quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
Zal wel met tig-0 verliezen, want ik ga met spelers spelen die ik net gokocht heb, en flink onder handen ga nemen..
Beter.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan wordt het dus een bloedeloze 0-0
Done, van federation, heb ik wel Federatie gemaakt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:34 schreef sir_dalord het volgende:
zeg hives, kan je onderstaande misschien plaatsen onder het stukje van de fokfed?En wat ik allemaal doen bij de Fok!federation?
we hebben momenteel 3 activiteiten bij de Fok!federation. Dat zijn:
-spelersklassement
-sterrenklassement
-all star team
de regels kan je HIER vinden
je dacht toch niet dat ik daar je nick ging neerzetten hequote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:35 schreef sir_dalord het volgende:
bijhouder van de OP
het is geen woord, maar het klinkt wel lekker
niet meer dan terecht...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Done, van federation, heb ik wel Federatie gemaakt.
nee man, ben je al mal..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat ik daar je nick ging neerzetten he
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:41 schreef sir_dalord het volgende:
nicomart betaalt me er op zijn manier al meer dan genoeg voor![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]![]()
hou je wel jullie spelletjes voor je![]()
welkom HAL, veel plezier met hattrick..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 07:49 schreef HAL9000S het volgende:
Dag mensenIk heb zojuist mijn nieuwe team in de 9e (!) divisie ontvangen
Al Jassar al Jadid (503409)
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:46 schreef Keano het volgende:
Yeah!
Net echt een mooie meevaller. Twee weken geleden had ik als YP een goed keeper van 20 die ik verkocht voor 155.000. Mijn vorige YP was een goed keeper van 17 ik dacht dat dat niet erg uitmaakte, ik had hem dus ook op de lijst gezet voor 155.000. En wat zie ik net: hij is verkocht voor precies 300.000! Al mijn schulden in 1 klap weg en gelukkig geen rente meer die ik moet betalen.![]()
![]()
Onder het motto: 'als je geld nodig hebt, pull je een keeper'!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:07 schreef Grumpey het volgende:
nu bidden voor een 17 jarige goed keeper komende dinsdag uit jeugd...
levert je weer paar ton meer op
Het kan ook morgenavond alquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:07 schreef Grumpey het volgende:
nu bidden voor een 17 jarige goed keeper komende dinsdag uit jeugd...
levert je weer paar ton meer op
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:54 schreef sir_dalord het volgende:
[..]![]()
ben je nou helemaal betoeterd!!! zoiets insinueren je toch niet!!!. Zoiets doen wij helemaal niet...
daar ben ik veel te preuts voor
![]()
![]()
Kon niet verder gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:00 schreef sir_dalord het volgende:
![]()
het fokhattrick slowchat topic
Je kan hem dinsdag pas pullen vanwege de leeftijds-updatequote:Op zondag 20 juni 2004 09:47 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmm... Kan nog geen speler pullen
Wachten tot na kwart voor acht dan maar
TEST EEN JEUGDSPELERquote:Op zondag 20 juni 2004 09:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Je kan hem dinsdag pas pullen vanwege de leeftijds-update
klopt, maar ik heb toen maar rekening gehouden met tere zieltjes hierquote:Op zondag 20 juni 2004 03:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
er stond eerst wat anders...![]()
De transfervergelijking link....quote:Op zondag 20 juni 2004 13:05 schreef sir_dalord het volgende:
verdomme!!!
die kutbeginners lezen volgens mij eerst de FAQ ofzo.. ik krijg mijn middenvelder met alleen 'goed' passing niet aan de bakstenen verkocht...
quote:Op zondag 20 juni 2004 13:36 schreef qyn het volgende:
Dick Advocaat (82673984)
57 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een rampzalig coach die verdedigend is ingesteld.
Een gemeen persoon die onstabiel en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Nederlands
Total Skill Index (TSI): 0 (0 ¤)
Loon: 76600 ¤/week
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Dick Advocaat (82673984)
Dick Advocaat (82673984)
Het is wel de harde waarheid.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Wedstrijden voor Nationale Team: 24
Doelpunten in carričre: 81
beetje teveel eer voor hem
Hey, die achterlijke wissel was niet zijn fout.... En dat Nedved hem een keertje ontglipt is geen schande!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Wedstrijden voor Nationale Team: 24
Doelpunten in carričre: 81
beetje teveel eer voor hem
1 keer? Alles wat Bosvelt zag waren de hakken van nedved..quote:Op zondag 20 juni 2004 14:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hey, die achterlijke wissel was niet zijn fout.... En dat Nedved hem een keertje ontglipt is geen schande!!!
quote:Op zondag 20 juni 2004 16:28 schreef Grumpey het volgende:
allebei alwel 30+
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:38 schreef Grumpey het volgende:
jippie! dat ben ik dan 1 week, want volgende week begin nieuwe seizoen
die verkoop je wel voor mooi bedragje vermoed ik....quote:Op zondag 20 juni 2004 20:11 schreef SuperWeber het volgende:
Hier, redelijk vleugelspel en passen... 17 jaar... Te koop voor 15k
Ik heb er al 5 gekocht...quote:Op zondag 20 juni 2004 21:48 schreef Grumpey het volgende:
tip, koop er 1 waar je wat aan hebt, ipv van 2 stomme tuinkabouters....
Ik denk dat je kanttekeningen plaatst omdat je de rest van m'n team nog niet gezien hadquote:Op zondag 20 juni 2004 13:02 schreef Grumpey het volgende:
HAL, spelers kopen in het begin is meestal niet echt een goede aanrader. De keeper die je gekocht hebt is een goede aankoop met mooie prijs ook, bij de rest kan ik wel kanttekeningen plaatsen. Spits zonder passen, middenvelder met zwak conditie etc.
en nog een vraagje, ga je 1 verdediger trainen? dan kan je er beter 8 of meer gaan trainen, zie de verachtdubbeling van de winst
ik ga hem toch maar niet kopenquote:Op zondag 20 juni 2004 22:48 schreef sir_dalord het volgende:
over ouwe bokken gesproken... mijn illustere oog viel op deze speler:
33 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft goed ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 690 (69 000 ¤)
Loon: 1 596 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: blaatschaap
Waarschuwingen: 2
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carričre: 9
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
ik weet het passen is matig, maar zal zijn ervaring en zijn positiespel dat niet compenseren? vooral omdat passing niet het belangrijkste is van een CM
9 assistenttrainers that is? En waar moet ik op letten bij een goede coach (voor weinig geldquote:Op zondag 20 juni 2004 23:37 schreef Grumpey het volgende:
@ HAL, welkom in de wondere wereld van het verdedigen trainen, zoals bijv. Fugie en ik. Als tip heb ik om zoveel mogelijk trainies te trainen. Verdedigen gaat namelijk heel langzaam. ik bedoel: heeeeeeeel langzaam. het duurt een half seizoen voordat een speler een niveau stijgt en dan is ie nog wel 17 en gebruik je 9 assistenten met een goed coach. dus train er gewoon 10 tegelijk, dat verzacht pijn
maar goed, je bent wel goed bezig voor de rest
hahahaahquote:woei, trouwens, een van mijn vrienden heeft speler die heet:
Ryntje van der voorst tot den voorst
een goed coach voor weinig geld?quote:Op zondag 20 juni 2004 23:50 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
9 assistenttrainers that is? En waar moet ik op letten bij een goede coach (voor weinig geld)
[..]
hahahaah
je moet een externe coach aantrekken... dna zal ik toch echt eerst een matige coach zoeken(extern dan)quote:Op zondag 20 juni 2004 23:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
een goed coach voor weinig geld?
en je bent net begonnen?![]()
dus eerst een matige coach en dan moet je proberen een speler te vinden waarbij de ervaring goed of hoger is. En bij voorkeur ook nog een hoge leiderschap.. En als die 16 weken bij je club zit, kan je hem coach laten wordenquote:Op zondag 20 juni 2004 23:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je moet een externe coach aantrekken... dna zal ik toch echt eerst een matige coach zoeken(extern dan)
want een goed coach met zwak leiderschap kost je 6 ton
ok, sorryquote:Op zondag 20 juni 2004 23:54 schreef HAL9000S het volgende:
goed coach = zo goed mogelijk natuurlijkNiet letterlijk qua stats.
Ik zou niet zomaar 123 die van 19 verkopen.quote:wie zal ik verkopen?
Het is heel veel. Maar als je gelijk vanaf het begin goed speelt en vrij snel je stadion goed kunt uitbreiden en ervoor zorgt dat die vol zit moet het wel lukken. Fysio's vind ik geld verspilling, dokters alleen aannemen als je geblesseerden hebt en economen alleen als je dik in het rood staat of dik in de plus.quote:Op maandag 21 juni 2004 00:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb gelezen dat woordvoerder nogal van essentieel belang schijnen te zijn mbt sponsorinkomsten e.d.
Heb je de arenacalculator gebruik van hottrick (of waar die ook staat)? Er is namelijk een optimale verdeling van het aantal zitplaatsen. Verder is het trouwens bij een uitbreiding beter om gelijk flink uit te breiden, 2350 plaatsen is niet zo heel veel, het dubbele was aan te raden geweest.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:08 schreef HAL9000S het volgende:
Stadion heb ik meteen uitgebreid met 1500 staanplaatsen, 500 zitplaatsen, 250 overdekte zitplaatsen en 100 VIP-boxen...daarbij heb ik ook nog het geluk dat ik de eerste wedstrijd thuis speel.
Wat was er met Ben Rooze? In het vorige topicquote:Op maandag 21 juni 2004 13:27 schreef Grumpey het volgende:
het wordt steeds meer een spelers-spam topic![]()
maar goed, zolang het seizoen nog niet begonnen is![]()
Ik stem voor Fugiequote:Op maandag 21 juni 2004 16:57 schreef Fugie het volgende:
Dus als 1 van de federatieleden het zou willen doen, anders doe ik hem zelf
Ik wil hem evt. wel doen!!quote:Op maandag 21 juni 2004 16:57 schreef Fugie het volgende:
Ik zoek nog een team v/d week voor week 25, eigelijk zou nico dat zijn maar die heeft niet gereageerd verder. Dus als 1 van de federatieleden het zou willen doen, anders doe ik hem zelf
is goed, moet je ff voor de vragen op de fed site kijken, invulllen en dan ff hier postenquote:Op maandag 21 juni 2004 17:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil hem evt. wel doen!!
hoor ik daar een lama schijtenquote:Op maandag 21 juni 2004 17:58 schreef The_Hives het volgende:
en mijn stem wordt niet gehoord![]()
Bij mij ook al 8...quote:Op maandag 21 juni 2004 19:34 schreef qyn het volgende:
21-06-2004 5 supporters left the club. <-- wat is dat nou weer voor onzin?!
Bij mij ookquote:Op maandag 21 juni 2004 19:51 schreef Fugie het volgende:
bij mij ook 2 man![]()
Ergens anders lijkt me ook niet nuttig...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:37 schreef Lortnoc het volgende:
Ik stel voor dat we die spelersaanbiedingen niet of ergens anders doen, spelers die je wil hebben komen toch altijd boven met de search in hattrick.
we kunnen natuurlijk een speciaal spelers topic hebben... Maar ik betwijfel of dat gaat lopenquote:Op maandag 21 juni 2004 21:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ergens anders lijkt me ook niet nuttig...
dus gewoon weglaten.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:07 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk een speciaal spelers topic hebben... Maar ik betwijfel of dat gaat lopen
en anders kunnen we een topic voor alles openen:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ik had hem al bijna geopend, maar omdat de transfermarkt toch zo groot is toch maar niet gedaan.
Als je hier bijvoorbeeld spelers 'aanbiedt' kunnen wij die toch niet exclusief kopen. Iedereen kan deze spelers zien en kopen. Dus als je iemand zoekt, vind je die toch wel.
Bijzondere spelers kan je natuurlijk wel even onder de aandacht brengen.
zie ik daar een Hattrick-subforumquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
en anders kunnen we een topic voor alles openen:
[hattrick]post hier je supporters-aantallen
[hattrick]post hier je kosten/baten overzicht
[hattrick]post hier je nieuw plaatje
[hattrick]post hier je weersverwachting
[hattrick]post hier de scheidsrechterstatistieken
[hattrick]scheld hier op een league-genoot
etc....
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
en anders kunnen we een topic voor alles openen:
[hattrick]post hier je supporters-aantallen
[hattrick]post hier je kosten/baten overzicht
[hattrick]post hier je nieuw plaatje
[hattrick]post hier je weersverwachting
[hattrick]post hier de scheidsrechterstatistieken
[hattrick]scheld hier op een league-genoot
etc....
dat topic lijkt mij het meest voor het hand liggendquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:18 schreef qyn het volgende:
[..]
En vergeet dan het
[hattrick]Anonieme Hattrick-verslaafden zorgtopic
niet...
een subforum voor hattrick?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zie ik daar een Hattrick-subforum![]()
Wie neemt dan Yvonne onderhanden?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
een subforum voor hattrick?
hmmm...ik denk dat we even met vision moeten babbelen
![]()
doe nooit meer een uitwedstrijd in een ander land.. kost je meer dan dat het je geld oplevert...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:28 schreef HAL9000S het volgende:
A.s woensdag eerste westrijd helemaal in Argentinie![]()
Het is wel beter voor je ervaring.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
doe nooit meer een uitwedstrijd in een ander land.. kost je meer dan dat het je geld oplevert...
Ik had laatst een wedstrijd in Zweden kosten, 6000 euro, opbrengst 10000 euro... nettowinst 4000 euro, ik heb thuis weleens minder gedaan hoor!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
doe nooit meer een uitwedstrijd in een ander land.. kost je meer dan dat het je geld oplevert...
Je kunt beter buitenlandse clubs uitnodigen in je eigen stadion. is voor de ervaring hetzelfde, blijft namelijk een internationale wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:36 schreef HAL9000S het volgende:
Schijnt idd goed te zijn voor ervaring toch? Of wegen de kosten niet op tegen de ervaring die je opdoet?
Hmmmmmmmm... In principe heb je er thuis extra opbrengsten van en uit levert het mits je een beetje slim uitdaagd ook nog wat op...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:31 schreef Grumpey het volgende:
ja, het betalen niet waard...
daag altijd buitelandse clubs uit in mijn eigen stadion. ervaring is toch na 10 wedstrijden 1 puntje erbij, en het is altijd wel leuk omdat ik random clubs uitdaag weet ik nooit wat ik uitdaagquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:04 schreef Grumpey het volgende:
gewoon altijd thuis uitdagen in buitenland is mijn mening, tenzij het tegen II2 divisie uit zweden is ofzo
voor de ervaring hoef je het niet te doen, en 6000 is net teveel om zeker van te zijn dat je dan nog winst maakt.
Ik daag meestal een stuk of 20 belgen uit voor een wedstrijd in eigen huis.. misschien scheelt het niet veel in ervaring, maar een wijs iemand vertelde mij vroegah: "Wie het kleine niet eert, kan niet verwachten dattie groot wordt"quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:04 schreef Grumpey het volgende:
gewoon altijd thuis uitdagen in buitenland is mijn mening, tenzij het tegen II2 divisie uit zweden is ofzo
voor de ervaring hoef je het niet te doen, en 6000 is net teveel om zeker van te zijn dat je dan nog winst maakt.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Jeej eerste comp. westrijd speel ik thuis!
als je echt niemand vind kan ik je wel helpen, op voorwaarde dat je dan wel supporter van me wordtquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:18 schreef Fugie het volgende:
iemand met een cc die mijn supporterschap ken verlengen, loopt bijna af
is goed hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als je echt niemand vind kan ik je wel helpen, op voorwaarde dat je dan wel supporter van me wordt(strenge eisen he
) :
ach, het is nu redelijk actueel omdat het nieuwe seizoen aanstaande is. (bijnaquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:01 schreef Vision het volgende:
om even op de discussie van 1-2 pagina's geleden terug te komen:
zullen we kappen met spelers spammen? hoe meer mensen de thread volgen des te meer er gespammed gaat worden, en des te onoverzichtelijker het gaat worden. Zoals iemand al zei: "als je echt op zoek bent vind je ze ook wel in ht zelf".
Of hebben jullie zoiets van gewoon lekker doorspammen?
uhu dat denk jij, die wacht het aantal sterren af en dan biedt hij/zijquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Lol, kreeg net een berichtje, of ik mijn yp (goede keeper) ff wil opstellen
deze staat op de transferlijst, zal, mist worden opgesteld, 250.000 biedendoen we wel ff..
zou ik erg jammer vinden..quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
uhu dat denk jij, die wacht het aantal sterren af en dan biedt hij/zij
Mee eens, die berichten lees ik nl. niet eens... Als ik een speler nodig heb zoek ik idd in HT zelf en ga ik niet eerst dit topic er op naslaan!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:01 schreef Vision het volgende:
om even op de discussie van 1-2 pagina's geleden terug te komen:
zullen we kappen met spelers spammen? hoe meer mensen de thread volgen des te meer er gespammed gaat worden, en des te onoverzichtelijker het gaat worden. Zoals iemand al zei: "als je echt op zoek bent vind je ze ook wel in ht zelf".
Of hebben jullie zoiets van gewoon lekker doorspammen?
lekkere competitie had je dan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:23 schreef anti-virus het volgende:
Lol vorrige seizoen niks aan hattrick gedaan, alsnog 2e geworden![]()
shit, was de wedstrijd vergetenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:44 schreef pekel het volgende:
Gehehe, ik sta met een erg slap team alweer 2-0 voor op The_Hives z'n team, wel en friendly, maar ik wil altijd winnen..
4-2 achter met rustquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
shit, was de wedstrijd vergeten![]()
5-2.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
4-2 achter met rust![]()
en ik zie net dat ik ook nog eens een verkeerde opstelling heb gemaakt, ik wilde 4-3-3
Mijn spelers lijken het vandaag rustig aan te willen doen, idem dito voor de tegenstander..quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:37 schreef pekel het volgende:
Je hebt trouwens wel argressive spelers, The_Hives..
quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:42 schreef pekel het volgende:
7-2..
Ze trainen op conditie, dat vinden ze niet zo leukquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:37 schreef pekel het volgende:
Je hebt trouwens wel argressive spelers, The_Hives..
Speler nr. 34525306 voor 1 wedstrijd geblesseerd.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ze trainen op conditie, dat vinden ze niet zo leuk
ach, 1 wedstrijdje valt wel mee. Ik heb ze er wel eens voor langer uitgeschoptquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:16 schreef pekel het volgende:
[..]
Speler nr. 34525306 voor 1 wedstrijd geblesseerd..
Ik 23.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik had trouwens maar 18 sterren![]()
bah, heb een Middenveld: laag waardeloosquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:21 schreef Fugie het volgende:
hoog waardeloos, betekent dat je tegen de volgende beoordeling aanzit.
winger tm betekend towards middle.....dit is een vleugelspeler die als opdracht heeft meegekregen 'naar het midden toe'. Deze speelt dus meer op middenveld en zal meer gebruik maken van zijn positiespel en zijn conditie, en minder van zijn vleugelspel en passen (maar nog niet zoveel als bijv. een centrale middenvelder zelf doet uiteraard).quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:44 schreef HAL9000S het volgende:
Leg eens uit dat 'wingers tm of repostioned' als je wilt??
is niet waar, buddy is van streek door nieuwe ratingen..... laag waardeloos komt niet overeen met een redelijk middenveld (dat is namelijk zelfde als very high poor, of very low weak)quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
bah, heb een Middenveld: laag waardeloos
Hattrick Buddy rekent nog de oude beoordelingen, dan zou ik een redelijk middenveld hebben..
ik 33 sterquote:ik 23 ster![]()
Laat dat een voorbode voor zaterdag zijnquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:34 schreef Keano het volgende:
Hahah 2-1 gewonnen na extra tijd van een Zweedse Ve klasser.
Buddy is dan idd van streek, want ik kwam bij mijn linker en rechter aanval in buddy ntot ratings als foridabel en wereldklasse, met2 spitsen van in totaal 5 sterren lijkt me dit niet haalbaar..quote:is niet waar, buddy is van streek door nieuwe ratingen..... laag waardeloos komt niet overeen met een redelijk middenveld (dat is namelijk zelfde als very high poor, of very low weak)
je moet gewoon zo snel mogelijk in divisie VII terecht komen, vanaf daar is iedreen beetje serieus tenminstequote:Op donderdag 24 juni 2004 11:43 schreef HAL9000S het volgende:
Bedankt voor de info Grumpy:
Vandaag mijn 1e wedstrijd met 0-3 gewonnen met een slecht middenveld, al mijn spelers in een beter vorm raken dan zal het overgrote deel 2,5/3 sterren halen..het ziet er dus goed uit.
Verder heeft slechts een ploeg in m'n competitie een oefenwedstrijd gespeeld en mijn eerste tegenstander in de competitie heeft als sinds April niet meer ingelogd...zal dus een walkover worden helaas
ja, zal het wel doen, maak maar geld over naar mijn rekening (20 euro), geef mailadres maar en je krijgt alle gegevens van mijn rekening opgestuurtquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:10 schreef Fugie het volgende:
wie met een creditcard wilt mij ff helpen, moet mijn supporterschap weer ff betalen
fugie[at]isdewegkwijt.nlquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, zal het wel doen, maak maar geld over naar mijn rekening (20 euro), geef mailadres maar en je krijgt alle gegevens van mijn rekening opgestuurt
je vermeld gewoon je team gegevens enzo bij de overschrijvingquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:12 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe werkt dat supporter nou precies? Ik heb net gekeken maar moet je nou eerst naar orders@hattrick mailen om door te geven voor welk team je dat doet? Hoe anders kunnen ze je indentificeren, ik wil het via een bankoverschrijving doen trouwens.
dit valt nog wel mee, bij mij duurde het nog een stukje langer (en bij sommigen veel korterquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:13 schreef zoefke het volgende:
pom pie dom ik wacht al fucking lang op team is dat normaal? al vanaf2004-05-11 12:47:00 of moet ik maar geduld hebbe...?
ja, dat dacht ik ook, maar was het nog niet eerder tegengekomenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:13 schreef WasQ het volgende:
ik denk het verschil tussen inschrijving en daadwerkelijk een team krijgen ofzo..
ik had afgelopen week 1 spelers die zonder ook maar gespeeld te hebben is gestegen van goed naar excellent... gelijk in verkoopquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:04 schreef Keano het volgende:
Mijn update:
Vorm +0/-3
Waarde: +41000/-87000
Playmaking +1
Wel grappig, ik heb afgelopen week dus drie trainees gekocht waarvan ik dacht dat ze hoog redelijk pm waren. En vandaag gaat er gelijk 1 na 1 training van redleijk naar goed
hamquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:08 schreef pekel het volgende:
Waar kun je de trainingsstats ook al weer bekijken?.
Maar waar in 't programma dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ham
Tools --> list of changesquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar waar in 't programma dan?.
Bedankt...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tools --> list of changes
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:51 schreef DaMadKow het volgende:
Conditie +18
Vorm +1 / -11
Waarde +88k / -89k
Toch best een fikse vormdaling dus, misschien toch ook nog maar een weekje algemeen trainen. Zijn er nog meer die dit doen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:02 schreef The_Hives het volgende:
Nog ff een vraagje.
Door die 2 weken conditietraining is mijn vorm dus helemaal waardeloos. Nu moet ik zondag tegen iemand die vandaag een team heeft gekregen. De vorm van zijn spelers is allemaal matig tot redelijk (een enkele zwak).
Hoeveel telt die vorm mee? Kan ik het risico nemen om te PIC-en, of moet ik mijn spelers met de normale instelling het veld insturen???
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ik moet zo weg, en ben niet voor zondag terug![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:02 schreef pekel het volgende:
[..]
. Als je met dezelfde 11 10 begint als met die friendly tegen mij, zou ik m op "wedstrijd v/h seizoen" zetten.
.
I don't know..
Dat zou ik anders ook doen. Normaal gesproken zou ik hier niet eens over twijfelen bij dit nieuwe team, maar omdat mijn vorm zo dramatisch is.......quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:11 schreef Fugie het volgende:
ik wacht zelf even met pic'en of motsen, aangezien ik totaal niet weet wat de tegenstand doet. Wacht 2 of 3 speelronden voordat ik mijn conclusie ga trekken over we/niet motivatie aanpassen. Maar ik zit ook in een erg spannende divisie
het is wel de bedoeling dat we dat gaan doen jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:46 schreef Lortnoc het volgende:
Hoe staat het met het spelersklassement? Doen we dat dit jaar ook? Wel lastig trouwens als je die speler midden in het seizoen wil verkopen
Maar dan is het seizoen al begonnenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is wel de bedoeling dat we dat gaan doen jaMaar ik moet ff kijken aan het eind van volgende week als ik weer ff tijd heb.
voor 1 speler lijkt me dat nogal overdreven ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:32 schreef anti-virus het volgende:
Pff , Al men spelers hebben een formidable of uitstekend conditie alleen 1tje zwak wordt weer 3 weken op conditie trainen![]()
Is dit serieusquote:Op zondag 27 juni 2004 00:14 schreef Baris het volgende:
Man, ik heb mij aangemeld bij Hattrick (al een week) maar ik wacht nog steeds op mijn team.
quote:Op zondag 27 juni 2004 00:32 schreef HAL9000S het volgende:
* HAL9000S is nou ook supporter
Bij dezequote:Op zondag 27 juni 2004 01:56 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb me net aangemeld, nog in afwachting dus
mn opleiding is goed, maar mn YP was 4k waardquote:Op zondag 27 juni 2004 02:10 schreef qyn het volgende:
En YP heeft 'redelijk' scoren .. gaat voor 3K op de lijst..
idem, alleen wasde mijne 7K waardquote:Op zondag 27 juni 2004 02:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mn opleiding is goed, maar mn YP was 4k waard. Hoogste skill was matig positiespel, verder alles waardeloos
![]()
Doei YP![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 02:10 schreef qyn het volgende:
[..]
Bij deze![]()
28 leden nu![]()
Yep, ik dacht meer dan een week zelfs.quote:Op zondag 27 juni 2004 01:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Is dit serieus![]()
er zijn teams die 3 maanden hebben moeten wachten bedoelde hives denk ik....quote:Op zondag 27 juni 2004 16:06 schreef Baris het volgende:
[..]
Yep, ik dacht meer dan een week zelfs.
is veel discussie over, maar ik geloof er niet zo in..quote:Op zondag 27 juni 2004 21:30 schreef HAL9000S het volgende:
Is dat zo
wat speel je?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb nou 2 keer problemen gekregen met m'n positiespel, hoe kan ik zoiets voorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |