Idd:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!!!
!!!
Alle @@@topics van Jogy.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:09 schreef Croupouque het volgende:
Het was een mooie maand, die eigenlijk een week(of twee) te lang duurde.
Maar het plaatje in de openingspost, die heb ik volgens mij nooit gezien. Waar staat die?
Never mind, je kan klikken in de openingspost, ik zie het nu pas!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:09 schreef Croupouque het volgende:
Het was een mooie maand, die eigenlijk een week(of twee) te lang duurde.
Maar het plaatje in de openingspost, die heb ik volgens mij nooit gezien. Waar staat die?
Ja !quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:18 schreef Mahavishnu het volgende:
Jamaar, jamaar, jamaar.
Een legale doodverwensing.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:08 schreef PrivateRyan het volgende:
STERF!!!
Ja !quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:22 schreef Croupouque het volgende:
De eerste reeks waar ik ooit in meegepost heb.
Ik moet zeggen, van alle reeksen waar ik in meegepost heb, was dit toch wel de leukste.
Ik heb al gezegd dat iedereen welkom is in de Coffeeshop. De SC reeks in UVTquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zeg Daggla, kan een van jouw fora ons als reeks niet adopteren ?

En dat ik helemaal in een stuip lag om jou verhaaltje over de meet..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja !
Al die mooie momenten met PR met wcpapier in zijn bh, en NiNi die nu mijn boek leest, en Inso's hondje, en knagen, en en en.....
Ik heb daar net eens gekeken. Maar ik vind het een beetje eng. Deze reeks is zo'n heerlijk warm badje enzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat iedereen welkom is in de Coffeeshop. De SC reeks in UVT.
Gewoon allemaal rustig integreren.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb daar net eens gekeken. Maar ik vind het een beetje eng. Deze reeks is zo'n heerlijk warm badje enzo.. En ik denk ook niet dat de mensen daar zo blij zijn als er opeens zo'n bult mensen uit deze reeks daar binnen komt stormen.
Jamaar jamaar !quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dat ik helemaal in een stuip lag om jou verhaaltje over de meet...
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jamaar jamaar !
Het WAS gewoon zo ! Jij KWAM gewoon met zo'n goocheme bek opeens aan terwijl je dat tasje uit je binnenzak smiespelde: "Kijk ! Handig !"
Naja, justice is done.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:29 schreef Stranger het volgende:
Op zich best jammer.
Had ik nog wat leuks gemist op de meet?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dat ik helemaal in een stuip lag om jou verhaaltje over de meet...
Laat ons nou gewoon even zitten op ons virtuele parkbankje, allemaal met een hondje aan onze 80-jarige voeten, en een pijp in onze mond, leunend op onze wandelstokken, samen lekker mopperen over de oorlog enzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:28 schreef jogy het volgende:Recycletopics
![]()
Uhm, sorry?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, justice is done.
You got what you wanted..
Smiespelgrieken, blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Had ik nog wat leuks gemist op de meet?
Neh, het was al hard op weg naar middelmatigheid, op zich.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:29 schreef Stranger het volgende:
Op zich best jammer.
Dat deze reeks conform de regels aan z'n eind komt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Uhm, sorry?
Brokkelbakjesquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Had ik nog wat leuks gemist op de meet?
Ja, Stranger was ook echt de aanzet voor de sluiting.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, justice is done.
You got what you wanted..
Dan heb je me toch helemaal verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat deze reeks conform de regels aan z'n eind komt..
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, Stranger was ook echt de aanzet voor de sluiting.
Dat was echt een van de leukere meets. Gewoon lekker met dit weer met een stel fokkers en wat wijn uit papieren AH-koffiebekertjes. Daggla, wist je dat nog, die papieren bekertjes ? En de mensen waren gewoon gaaf.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Smiespelgrieken, blijkbaar.
Dat is geen kwestie van begrijpen hoor, reeksenstop is reeksenstop..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan heb je me toch helemaal verkeerd begrepen.
Ja,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat was echt een van de leukere meets. Gewoon lekker met dit weer met een stel fokkers en wat wijn uit papieren AH-koffiebekertjes. Daggla, wist je dat nog, die papieren bekertjes ? En de mensen waren gewoon gaaf.. De Vrijgezellenmeet daarna, deze winter, was trouwens de verschrikkelijkste meet ooit. Over "op hoogtepunten stoppen" gesproken.
.
Dat is waar, maar ik heb nooit gevraagd of ze deze reeks dicht wilden timmeren.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is geen kwestie van begrijpen hoor, reeksenstop is reeksenstop..
Jij was gewoon te laat op het station anders had je mij nog wel gezien en was het dus een betere meet gewordenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
De Vrijgezellenmeet daarna, deze winter, was trouwens de verschrikkelijkste meet ooit. Over "op hoogtepunten stoppen" gesproken..
Over "op het hoogtepunt stoppen" gesproken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kroep !!
Dat ik dat topic heb moeten missen !.
.
.
Dat beweer ik ook niet..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb nooit gevraagd of ze deze reeks dicht wilden timmeren.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Over "op het hoogtepunt stoppen" gesproken.
Er waren al eerder plannen om te stoppen. Was sowieso het plan. Misschien dat je post het wat heeft versneld, maar boeiend.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb nooit gevraagd of ze deze reeks dicht wilden timmeren.
Riesenaffepoppengeil, ja!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Also vriendjes en vriendinnetjes. Ich werd euch vermissen. Aber es war total riesenaffepoppengeil ja.
Je was niet leuk genoeg. Gezicht het.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom was ik niet uitgenodigd op die andere meet..
Dat beweer je wel, je zegt dat ik wilde dat deze reeks dichtging omdat in de regels een reeksenstop voorgeschreven wordt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet...
Het einde zat er sowieso al aan te komen helaas...
Ik heb er nog 1 foto van, die heb jij volgens mij gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja,!
Het was idd echt erg leuk. En jij was verbrand... Met je rode wangetjes.
En ik was een beetje aangeschoten..
Jammer dat het eten niet echt erg goed was..
Hij zit je wel erg 'uit te checken', weetje yo yo.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 foto van, die heb jij volgens mij gemaakt.
[afbeelding]
Let vooral op het Autenthieke Papieren Bekertje dat Vork vasthoudt.
Da's een erg oude foto gezien Vork's korte en jouw lange haar.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat maak jij er van, ik zei alleen dat deze reeks conform de regels sluit.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat beweer je wel, je zegt dat ik wilde dat deze reeks dichtging omdat in de regels een reeksenstop voorgeschreven wordt.
Ja nee dus. Dat lijkt zo. Maar dat was niet zo. Enzo. Ik zweer het je.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:41 schreef PrivateRyan het volgende:
Vork. De onbeschaamde vlerk!.
JAAAA!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dag Knut. Mijn biervoorraad is geslonken naar nog slechts één flesje.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:42 schreef Knut het volgende:.
Wat heb jij veel haar. En wat heeft vork weinig haar.
Heb je vrouwelijke bezoekers gehad ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dag Knut. Mijn biervoorraad is geslonken naar nog slechts één flesje.
Ja. En ik heb ook geen piercing meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's een erg oude foto gezien Vork's korte en jouw lange haar.
Nou ja, can't blame him.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja nee dus. Dat lijkt zo. Maar dat was niet zo. Enzo. Ik zweer het je.
Kun je ze misschien even uploaden ? Ik zit niet op mijn eigen pc.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JAAAA!.
Als je wil kan ik je zo nog wel een hele rits andere leuke foto's sturen.
Nee, je zei "you got what you wanted", en dát is onzin.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, ik zei alleen dat deze reeks conform de regels sluit.
Dat jij degene was die het in het FB topic aankaartte is een detail aangezien dat al gebeurd was door [desbetreffende persoon].
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nou ja, can't blame him..
Je wilde gerechtigheid en dat is er nu.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, je zei "you got what you wanted", en dát is onzin.
Ik ben zo thuis dan zal ik dat meteen doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kun je ze misschien even uploaden ? Ik zit niet op mijn eigen pc.
Die foto's kan ik dan later aan mijn kleinkinderen laten zien. "Kijk, dit is ome PR met wcpapier in zijn tieten."quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:46 schreef PrivateRyan het volgende:
Toch mooi dat een stukje @@@ in de sig van AH voortleeft...
JAAAAAAAAAA! VOOR!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. En ik heb ook geen piercing meer.
* zucht *. Ik ben mijn haar weer aan het laten groeien, maar het werkt niet. Dit was trouwens ongeveer een jaar geleden. Waarom gaan we niet gewoon weer aan de Singel zitten en wijn drinken een dezer dagen ?
Ja, maar dat had geen invloed op mijn biervoorraad.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:44 schreef Knut het volgende:
Heb je vrouwelijke bezoekers gehad ?
Weet nog een leuk bankje op de Looiersgrachtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon weer aan de Singel zitten en wijn drinken een dezer dagen ?
ik wilde uitleg waarom deze reeks wel gedoogd werd, blijkbaar was daar geen antwoord op, en toen werd er ineens geroepen dat het toch al gesloten ging worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je wilde gerechtigheid en dat is er nu.
Als dat niet je doel is, waarom zou je het dan uberhaupt aankaarten?.
Het is in deze @@@-reeks ook regelmatig voorgekomen dat ik mijn koffie bijna uitspuugde van het lachen. Dit was bijna weer zo'n moment.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die foto's kan ik dan later aan mijn kleinkinderen laten zien. "Kijk, dit is ome PR met wcpapier in zijn tieten."
Kunnen we het niet een soort @@@ - meet maken met hetzelfde idee ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA! VOOR!
Dat was ook zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
ik wilde uitleg waarom deze reeks wel gedoogd werd, blijkbaar was daar geen antwoord op, en toen werd er ineens geroepen dat het toch al gesloten ging worden.
Ah, okay.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
ik wilde uitleg waarom deze reeks wel gedoogd werd, blijkbaar was daar geen antwoord op, en toen werd er ineens geroepen dat het toch al gesloten ging worden.
Goed idee, ik stem voor.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kunnen we het niet een soort @@@ - meet maken met hetzelfde idee ?
[jaloerse modus] Als ik wat aardigs probeer te zeggen ben ik een kinderverkrachterquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Oh, PR.
.
Hehe, waar ik laatst aan dacht is dit.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Kunnen we het niet een soort @@@ - meet maken met hetzelfde idee ?
alweer vergeten, korsakov/f enzoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat was ook zo..
Het - wellicht wat naïeve - idee was dat het een reeks kon worden waar iedereen welkom was. Maar zoals altijd verval je snel in insidejokes en kliekjesgedrag waardoor nieuwelingen moeilijk binnenkomen.
Volgens mij heb je wel antwoord gehad, niet?
YEAH ! Dat zou nou een echte afsluiting zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Goed idee, ik stem voor.
Creatief regelontduiken is zeer okayquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hehe, waar ik laatst aan dacht is dit.
We organiseren een @@@ meet en plannen die ver vooruit.
Meettopics moeten in GC dus tot de meet kunnen we gewoon in dat topic terecht...
Nee. Dit is een incrowd meet die niet in GC moet, dan krijg je stomme mensen die er geen hol mee te maken hebben die meegaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hehe, waar ik laatst aan dacht is dit.
We organiseren een @@@ meet en plannen die ver vooruit.
Meettopics moeten in GC dus tot de meet kunnen we gewoon in dat topic terecht...
Ja, maar daarbij wilde ik niet dat het gesloten werd, dit was op de usuals na de leukste topicreeks.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, okay.
Je wilde dus uitleg omdat het in jouw ogen niet rechtvaardig was dat deze reeks wel mocht, toch?.
Maar goed, er was toen idd al besloten dat ie dicht zou gaan..
Dronkenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
YEAH ! Dat zou nou een echte afsluiting zijn.. Samen verbranden in het Utrechtse stadspark.
.
De echte meet handelen we via de mail af, zodat alleen genodigde komen..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Dit is een incrowd meet die niet in GC moet, dan krijg je stomme mensen die er geen hol mee te maken hebben die meegaan.
No offence.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
YEAH ! Dat zou nou een echte afsluiting zijn.. Samen verbranden in het Utrechtse stadspark.
.
Ja, nou ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, maar daarbij wilde ik niet dat het gesloten werd, dit was op de usuals na de leukste topicreeks.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat Vork ook op die foto?
Uhm, dit weekend is een major no-go ivm festivaleske activiteiten..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ergens deze week/volgende week is trouwens wel erg okee. Weertechnisch/vakantietechnisch voor iedereen enzo.
Ja, nu maakt het mij weinig uit hoor maar hadden jullie (met name jij en ook Yvonne) niet zo'nquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat was ook zo..
Het - wellicht wat naïeve - idee was dat het een reeks kon worden waar iedereen welkom was.
Dat wisten we dus al van de vorige keren.quote:Maar zoals altijd verval je snel in insidejokes en kliekjesgedrag waardoor nieuwelingen moeilijk binnenkomen.
blont?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Idd. Ik moet verhuizen dit weekend. En ik moet zaterdag alles inpakken om zondag weg te kunnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uhm, dit weekend is een major no-go ivm festivaleske activiteiten...
Nouja, als ie het bedoelde zoals het er staat, ja, die jongen achter mij is Vork. Maar volgens mij bedoelde JK dat niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:59 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
blont?
Ik heb deze week nog tentamens, een feest en een festival, dus over twee weken lijkt me beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ergens deze week/volgende week is trouwens wel erg okee. Weertechnisch/vakantietechnisch voor iedereen enzo.
goh, nee, ik denk idd ook niet dat JK dat zo bedoeldequote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nouja, als ie het bedoelde zoals het er staat, ja, die jongen achter mij is Vork. Maar volgens mij bedoelde JK dat niet.
Nou, sorry hoor. Ik begreep hem dus niet, vandaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:01 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
goh, nee, ik denk idd ook niet dat JK dat zo bedoelde
Volgende week ? (alsin: tussen 21-27 juni, dat idee ?)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog tentamens, een feest en een festival, dus over twee weken lijkt me beter.
* zucht.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:03 schreef Dance-Commander het volgende:
ik denk dat JK op 't zelfde gedeelte v/d foto focust als Vork
Jup.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, nu maakt het mij weinig uit hoor maar hadden jullie (met name jij en ook Yvonne) niet zo'n
"*Zucht.* Neehee." gevoel? Want:
[..]
Dat wisten we dus al van de vorige keren.
Wat als ik nou eens nee zeg?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat Vork ook op die foto?
Ik moet nog aardig wat dingen afronden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Volgende week ? (alsin: tussen 21-27 juni, dat idee ?)
Moet ie weg ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat als ik nou eens nee zeg?
[insert lame joke]quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* zucht.
Zullen we het even ergens anders over hebben ?
Welnee, ik zie alleen het nut er niet van in.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Moet ie weg ?
26 is misschien wel handig ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moet nog aardig wat dingen afronden.
Vanaf de 26e kan ik iedere dag, op ieder tijdstip, op ieder noemmaaropwat.
Ja. Had ik als Niet-Reeks-Persoon eindelijk een reeks die wel leuk was, en dan is dit het einde.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar nu ben ik spoedig dus wéér reeksloos...
Een keer meeten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:11 schreef Vork het volgende:
Wat wouden jullie gaan doen dan vanaf de 26ste?
Tragisch... Ik weet niet hoe jij er mee om zal gaan maar ik koop vanavond een fles goedkope, rode wijn en dan ga ik hem onder de Waalbrug opzuipen en balen van het feit dat de Eiffeltoren niet op de achtergrond te zien is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. Had ik als Niet-Reeks-Persoon eindelijk een reeks die wel leuk was, en dan is dit het einde.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tragisch... Ik weet niet hoe jij er mee om zal gaan maar ik koop vanavond een fles goedkope, rode wijn en dan ga ik hem onder de Waalbrug opzuipen en balen van het feit dat de Eiffeltoren niet op de achtergrond te zien is.
Met wallenTM omdat ik de 25e al in Mestreeg zit.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:18 schreef Mahavishnu het volgende:
26 kan wel. Geloof ik. Ja.
Appelsap.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:20 schreef NiNi het volgende:
Hallo!
Er is zon, voetbal en bier! Straks dan!
Wat wil een mens nog meer?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:24 schreef NiNi het volgende:
En sterf met je sterf!
Wel complimenten voor de oppo trouwens.
En ik wil Au3 meeten!![]()
En ik wil verder in UVT.
*note to self, minder "Ik wil" zeggen.
*Karboenkeltje pakt zijn alpinopet erbij.*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Ik ga naar de AH om uit pure nostalgie een brokkelbakje te jatten.
De 26e ''s middags is op zich wel okay.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
26 is misschien wel handig ofzo.
Introspectie is okay.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:24 schreef NiNi het volgende:
*note to self, minder "Ik wil" zeggen.
Jup.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:20 schreef NiNi het volgende:
Argh! Ik ben een kerel!![]()
Tof, maar niet beter dan sex.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Ik ook van jou.
.
Hoe is je boek so far ?
Homo's wel!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:21 schreef NiNi het volgende:
Oh nee, die geven niet om zon!
Eensch.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:29 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tof, maar niet beter dan sex.
Nou, ehm, jij heaumeau! Toevallig!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jup.
Told ya so.
Hee leuk! Zijn we samen heameau! Neuken?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Homo's wel!.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:24 schreef NiNi het volgende:
En sterf met je sterf!
Wel complimenten voor de oppo trouwens.
Goed plan,quote:En ik wil Au3 meeten!![]()
*check*quote:En ik wil verder in UVT.
Me, me, me, me, me...quote:*note to self, minder "Ik wil" zeggen.
You are gay,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Jup.
Told ya so.
Whehehe.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef NiNi het volgende:
Waar ik eigenlijk voor ben, is om de een of andere kansloze kliekreeks met zn allen te overvallen!
a) Hebben zij dan ook eens lol
b) Kunnen we verder klieken
c) Hoef ik niet de hele tijd te werken op mn werk []
Wat lach je?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Me, me, me, me, me...
[GPD] [HOMO]quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef NiNi het volgende:
Waar ik eigenlijk voor ben, is om de een of andere kansloze kliekreeks met zn allen te overvallen!
Told him so.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
You are gay,.
Hm, GPD dan maar. Ik heb mijn homo-zijn nog niet ten volle geaccepteerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[GPD] [HOMO]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[GPD]
Dat of een spaatje blauw met een schijfje citroen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:21 schreef Mahavishnu het volgende:
Appelsap.
Iedereen is welkom, dude.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Jullie gaan veels te snel voor een fatsoenlijke oppo en dan moet ik tig hoofden bij het plaatje shoppen
Wat héb jij toch met konijnen in een glas water?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat of een spaatje blauw met een schijfje citroen.
En een stampertje natuurlijk.
Ja maar dan wel aan de regels houden .. fatsoenlijke oppo ... en dan moet ik mensen in het oppo plaatje shoppenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, dude.
Zo had ik ooit een éénnachter met een jongedame met stampertje op haar kont getattoo-eerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef Dagonet het volgende:
Wat héb jij toch met konijnen in een glas water?
I don't think we have a choice.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hee leuk! Zijn we samen heameau! Neuken?
Dude.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
You are gay,.
* In broek plast van angst.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:45 schreef Insomaniac het volgende:
DAGGLA STOMME KUTSMIESPELGRIEK MET JE BROKKELBAKJE! ALS JE ME TOCH AL AAN HET ESEMESSE BENT, ZET DAN HOTFR IN DIE ESEMES DAT @@@ BEZIG IS MET ZN LAATSTE DEEL!
Vandaar je fixatie met natte konijntjes?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo had ik ooit een éénnachter met een jongedame met stampertje op haar kont getattoo-eerd.
eensch een nat knijntje ...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:48 schreef Dagonet het volgende:
Vandaar je fixatie met natte konijntjes?
Damn my freudian eyes!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
eensch een nat knijntje ...
*Schone broek aangeeft.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
* In broek plast van angst.
[enschede], die lui posten zo traag, die hebben nog steeds die [GPD] tag in hun topic!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef NiNi het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:54 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
[enschede], die lui posten zo traag, die hebben nog steeds die [GPD] tag in hun topic!
Hij is geweldig.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:54 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind trouwens dat we die oppo echt mooi hebben gemaakt jongens..
Net zo geweldig als wij allemaal!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:56 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hij is geweldig..
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:45 schreef Insomaniac het volgende:
DAGGLA STOMME KUTSMIESPELGRIEK MET JE BROKKELBAKJE! ALS JE ME TOCH AL AAN HET ESEMESSE BENT, ZET DAN HOTFR IN DIE ESEMES DAT @@@ BEZIG IS MET ZN LAATSTE DEEL!
Dank je, Dago.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
*Schone broek aangeeft.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..],
.
een goed begin...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:59 schreef Insomaniac het volgende:
5000 duitse voetbalfans opgepakt? Hoor ik dat goed?
Zomaar uit zichzelf? Wat laif.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:58 schreef Insomaniac het volgende:
Zo lief.. Krijg ik een smsje van T. dat [@@@] aan zn laatste deel bezig is.
. Attent he.
.
We hoeven geeneens een meeting, we komen gewoon op jullie bruiloft !quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
I DO!!!!.
.
Griekse bruiloft.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
We hoeven geeneens een meeting, we komen gewoon op jullie bruiloft !.
Al staat er een fout in.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:54 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vind trouwens dat we die oppo echt mooi hebben gemaakt jongens..
Ja, en dan schrijven we onze eigen songtekst op de melodie van "engelen bestaan niet" van Ron Brandsteder en dat gaan we zingen terwijl we in een kringetje rondom het bruidspaar staan.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
We hoeven geeneens een meeting, we komen gewoon op jullie bruiloft !.
Jaaaa, I will. ICH WILL VERDAMT NOCH MAAAHL.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:03 schreef NiNi het volgende:SUPER DEUTSCHLAND, JETZT GEHT'S LOSS!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Griekse bruiloft..
!
En een hoop plastic tasjes van de Appiequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
. Allemaal brokkelbakjes aan scherven tiefen in goede Griekse traditie !
.
.
Wishful thinking, het zijn er 5quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:59 schreef Insomaniac het volgende:
5000 duitse voetbalfans opgepakt? Hoor ik dat goed?
Maar engelen bestaan niet maar vrouwen zoals jij...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, en dan schrijven we onze eigen songtekst op de melodie van "engelen bestaan niet" van Ron Brandsteder en dat gaan we zingen terwijl we in een kringetje rondom het bruidspaar staan.
Dag, nu kunnen we elkaar nooit meer treffen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:04 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik ga jullie verlaten..
Tot morgen..
Ja, ik zie toch meer heil in mijn idee, kernmerken: gracht, bankje, zitten, mensen bekijken, dranken en spijzen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:04 schreef Croupouque het volgende:
Ja, en dan schrijven we onze eigen songtekst op de melodie van "engelen bestaan niet" van Ron Brandsteder en dat gaan we zingen terwijl we in een kringetje rondom het bruidspaar staan.
"Nee @@@ vergaat niet,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Trouwens, na het nauwkeurig bekijken van het fotomateriaal kwam ik erachter dat we ook nog een doos hadden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En een hoop plastic tasjes van de Appie.
BRILJANTquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Nee @@@ vergaat niet,
ook al is het nu voorbij.
Ins en Daggla gaan nu trouwen,
en dat maakt ons immens blij.
Je ruikt de rozegeuren,
je ziet de maneschijn.
@@@ is nu ten onder.
Nee een reeks, zoals deze
zal er nooit of te nimmer meer zijn."
Mooi mên.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Nee @@@ vergaat niet,
ook al is het nu voorbij.
Ins en Daggla gaan nu trouwen,
en dat maakt ons immens blij.
Je ruikt de rozegeuren,
je ziet de maneschijn.
@@@ is nu ten onder.
Nee een reeks, zoals deze
zal er nooit of te nimmer meer zijn."
Droog je tranen Pierre-O, Oh Pierre-O!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:04 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik ga jullie verlaten..
Tot morgen..
We zullen elkaar nooit meer zien of spreken..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:06 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dag, nu kunnen we elkaar nooit meer treffen!
En nog een reserve-.
Ze blijven maar komen, ik laat ze maar gaan...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Droog je tranen Pierre-O, Oh Pierre-O!.
dat duurt nog 2 jaar, minimaal!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:12 schreef Mahavishnu het volgende:
Deutschland Weltmeister.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:12 schreef Dance-Commander het volgende:
is t nu al voorbij?
kun je niet gewoon die reeksenstop opheffen???
Don't let go, Jack...Don't let go....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:10 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
We zullen elkaar nooit meer zien of spreken...
Vaarwel, schoonheid..
.
I'll never let you go, Rosequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Don't let go, Jack...Don't let go....
![]()
Idee !quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Laten we deze gewoon niet vullen en open houden tot in de lengte der dagen!
Vandaar dat dit mijn laatste post is.
Sweet!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
Deze post even speciaal voor JK. Ik was mijn prulletjes aan het opruimen en vond deze foto van Bruce..
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:11 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ze blijven maar komen, ik laat ze maar gaan....
Dag Croupouquequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:11 schreef Croupouque het volgende:
Dit is mijn laatste @@@-post.
Dag, vrienden. Het was fijn.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Laten we deze gewoon niet vullen en open houden tot in de lengte der dagen!
Vandaar dat dit mijn laatste post is in dit topic.
IK GA JE MISSEN INSO!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
I'll never let you go, Rose!!!!
Nou, nu moet ik huilen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
I'll never let you go, Rose!!!!
Zullen we gewoon per * NU * naar Enschede/GPD/Homo verkassen en dit topic openlaten ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:16 schreef NiNi het volgende:
Of nee, we posten gewoon en dan deleten ze steeds de bovenste vijftig ofzo!
Forever and ever, we're ment to be together..
Ja, laten we GDP maar doen. Die zijn op de hoogte!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zullen we gewoon per * NU * naar Enschede/GPD/Homo verkassen en dit topic openlaten ?
Enschede 231 - when does the hurting stop...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zullen we gewoon per * NU * naar Enschede//Homo verkassen en dit topic openlaten ?
De originele duivelse slettenkat. Lajfquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
Deze post even speciaal voor JK. Ik was mijn prulletjes aan het opruimen en vond deze foto van Bruce..
Yvonne alvast PM'tquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, laten we GDP maar doen. Die zijn op de hoogte!![]()
Ook op Arrow geweest zaterdag zie ik?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:20 schreef Insomaniac het volgende:
Het regent harder dan ik hebben kan
Harder dan de grond aan kan
Harder dan ik hebben kan
De invasie is begonnen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mensen, Nien en ik zitten al in GPD, nu jullie nog !
MUUS!!! Kom naar GPD!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:21 schreef MUUS het volgende:
Ja dag.
Ik open zometeen gewoon een nieuw topic, want dit is niks natuurlijk.
Ik zal je missen MUUS.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:21 schreef MUUS het volgende:
Ja dag.
Ik open zometeen gewoon een nieuw topic, want dit is niks natuurlijk.
Reeksen zijn vrij voor iedereen om mee te posten, mits ze zich normaal gedragen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:23 schreef Dance-Commander het volgende:
Inso, ze verneuken mijn onze reeks!
Iedereen heeft toch nog wel een zooi nutteloze naamtopics rondslingeren die nooit vol zijn gekomen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef Insomaniac het volgende:
Oud baggertopic van mij, waar nog heul veul posts in passen!
Uiers! Verdammt!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ben er verdomme nèt!
Wheeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:29 schreef Ouagadougou het volgende:
[afbeelding]

Als DAT ook in onze reeks gaat posten, ga ik officieel protest indienen bij danny ofzoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ben er verdomme nèt!
Daar heb ik dan weer minder last van.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch nog wel een zooi nutteloze naamtopics rondslingeren die nooit vol zijn gekomen?
ja en dan is onze volgende sub ook "the end"quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:36 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Als DAT ook in onze reeks gaat posten, ga ik officieel protest indienen bij danny ofzo
hehheh. Idee!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja en dan is onze volgende sub ook "the end"
Doei, hè.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:36 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Als DAT ook in onze reeks gaat posten, ga ik officieel protest indienen bij danny ofzo
Gaarne.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:41 schreef Insomaniac het volgende:
Uier!
Neuken?
.
Als we de user Dance-Commander verwijderen, treedt dan hetzelfde effect op, of krijgen we dan overal posts van Empty_5?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:50 schreef Vork het volgende:
Als je de posts van Dance-Commander verwijderd dan kan @@@ nog iets langer doorgaan.
Als de user wordt verwijderd dan kan alles beter doorgaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:50 schreef Vork het volgende:
Als je de posts van Dance-Commander verwijderd dan kan @@@ nog iets langer doorgaan.
Geen idee, maar user empty5 bestaat volgens mij al dus dat zal het wel niet wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:52 schreef U-lerZzZ het volgende:
Als we de user Dance-Commander verwijderen, treedt dan hetzelfde effect op, of krijgen we dan overal posts van Empty_5?
Malle qoetieqoetie. Feli beeb.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:54 schreef Malawi het volgende:
haaai Uierssssssssss![]()
Dat ben je toch altijd?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:59 schreef Malawi het volgende:
Of ik weer in de war?
quote:This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end
Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end
I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be
So limitless and free
Desperately in need...of some...stranger's hand
In a...desperate land
Lost in a Roman...wilderness of pain
And all the children are insane
All the children are insane
Waiting for the summer rain, yeah
There's danger on the edge of town
Ride the King's highway, baby
Weird scenes inside the gold mine
Ride the highway west, baby
Ride the snake, ride the snake
To the lake, the ancient lake, baby
The snake is long, seven miles
Ride the snake...he's old, and his skin is cold
The west is the best
The west is the best
Get here, and we'll do the rest
The blue bus is callin' us
The blue bus is callin' us
Driver, where you taken' us
The killer awoke before dawn, he put his boots on
He took a face from the ancient gallery
And he walked on down the hall
He went into the room where his sister lived, and...then he
Paid a visit to his brother, and then he
He walked on down the hall, and
And he came to a door...and he looked inside
Father, yes son, I want to kill you
Mother...I want to...fuck you
C'mon baby, take a chance with us
And meet me at the back of the blue bus
Doin' a blue rock
On a blue bus
Doin' a blue rock
C'mon, yeah
Kill, kill, kill, kill, kill, kill
This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end
It hurts to set you free
But you'll never follow me
The end of laughter and soft lies
The end of nights we tried to die
This is the end
Nee mên, we posten m gewoon vol, anders doen een paar baggeraars het wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Denk eraan, we zouden m open laten, mensen..
*** Hoi ***quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên, we posten m gewoon vol, anders doen een paar baggeraars het wel..
Dat is idd beneden onze waardigheid.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên, we posten m gewoon vol, anders doen een paar baggeraars het wel..
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is idd beneden onze waardigheid.
Zekers, zekers, maar soms, heel soms, ben ik zó in de war, dat het allemaal weer klopt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:06 schreef QyRoZ het volgende:
Dat ben je toch altijd?
* AudreyHepburn roept GrieksePiemels.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:21 schreef David_de_Zaadkabouter het volgende:
[..].
Beneden is zaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |