Whehehhheehhehe,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op mijn kin wel ja.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ho sorry, ik schoot uit met mijn tong en twee vingers.".
Stel is je niet zo aan zeg, voor mannen is PMS net zo erg..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]Wil jij ook dood?
Wedden dat jij dan niet meer eens meer een smile ken gevenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, when you gotta go, go with a smile zeggen ze wel eens.
Heb jij niet zo een mooie USB-warmhoudmok waar 2 liter koffie in kan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:43 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb nu acht lege koffiebekertjes naast m'n toetsenbord staan en ook al een stapeltje in de vuilnisbak gegooid.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stel is je niet zo aan zeg, voor mannen is PMS net zo erg...
Veel erger zelfs. Voor vrouwen heeft het nog een oorzaak, als man ben je helemaal aan een speling van het lot overgeleverd wat je nu weer gaat overkomen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stel is je niet zo aan zeg, voor mannen is PMS net zo erg...
Ik mag dan misschien wel bij een IT bedrijf werken maar zo erg is het hier nog nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb jij niet zo een mooie USB-warmhoudmok waar 2 liter koffie in kan?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
T R Y M E
Naar jou altijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wedden dat jij dan niet meer eens meer een smile ken geven
Al is het alleen maar om te sarren.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Naar jou altijd.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Naar jou altijd.
IR, je verbaast me met je vrouwenkennis..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Veel erger zelfs. Voor vrouwen heeft het nog een oorzaak, als man ben je helemaal aan een speling van het lot overgeleverd wat je nu weer gaat overkomen.
DaAr MoEt JuH NiEt MeE SpOtTuH, vIa MsN HeP Ik eEn KeEr EeN vuRhAaL GeHoOrD OvUr SMiLeY oF VuRKrAgTinG. Juh MoEt NoOIt SmILeY KiEsUh!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:45 schreef Qwea het volgende:
Wedden dat jij dan niet meer eens meer een smile ken geven
Breezer sletquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DaAr MoEt JuH NiEt MeE SpOtTuH, vIa MsN HeP Ik eEn KeEr EeN vuRhAaL GeHoOrD OvUr SMiLeY oF VuRKrAgTinG. Juh MoEt NoOIt SmILeY KiEsUh!
ReSpekT!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DaAr MoEt JuH NiEt MeE SpOtTuH, vIa MsN HeP Ik eEn KeEr EeN vuRhAaL GeHoOrD OvUr SMiLeY oF VuRKrAgTinG. Juh MoEt NoOIt SmILeY KiEsUh!
[insertfuckyousmile]quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om te sarren.
Lekdoos.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:49 schreef Qwea het volgende:
Breezer slet
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
[insertfuckyousmile]
fuck you
[/insertfuckyousmile]
En nee, niet letterlijk bedoelt
Dat mag ik hopen.. Ik lees net dat condooms kankerverwekkend zijn,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
[insertfuckyousmile]
fuck you
[/insertfuckyousmile]
En nee, niet letterlijk bedoelt
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lekdoos..
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.. Ik lees net dat condooms kankerverwekkend zijn,!!
Waarom onderschatten mensen mij altijd?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
IR, je verbaast me met je vrouwenkennis...
Ja, zonder condoom stop ik um er dan echt niet in hoor,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
De jouwe mag er helemaal niet inquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, zonder condoom stop ik um er dan echt niet in hoor,.
Ik onderschat je niet..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Waarom onderschatten mensen mij altijd?
Je verspreidt op die manier kanker, dus eigenlijk ben je een soort van sigaret.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, zonder condoom stop ik um er dan echt niet in hoor,.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik onderschat je niet..
Maar je niet zo latente latente homofilistische trekjes met Sebbo zette mij op het verkeerde been..
Gelukkig maar, ik ben ook net gestopt met excessief drinken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
De jouwe mag er helemaal niet in.
Van wie wel?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
De jouwe mag er helemaal niet in.
Hallo? Dag?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:51 schreef Qwea het volgende:
Smarta Mveoquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik ben ook net gestopt met excessief drinken..
Niets mis met een gezonde geestelijke mannenliefde.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik onderschat je niet..
Maar je niet zo latente latente homofilistische trekjes met Sebbo zette mij op het verkeerde been..
Heel veel vrouwen geloven het als je zegt dat je allergisch voor latex bent,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dat condooms gewoon verboden moeten worden.
Niets mis met Lovegun-protection.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeggen dat je maagd bent wil trouwens ook wel helpen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen geloven het als je zegt dat je allergisch voor latex bent,.
Hoi PR,.
Lovegun protection,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:03 schreef Seborik het volgende:
[..]
Niets mis met Lovegun-protection.
[afbeelding]
*noteertquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen geloven het als je zegt dat je allergisch voor latex bent,.
Hoi PR,.
En aborti?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dat in eten gewoon standaard de werkzame stoffen uit de pil zitten, zodat je die als vrouw niet meer kan vergeten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
En aborti?.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zeggen dat je maagd bent wil trouwens ook wel helpen.
Die Avanti dingen..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:06 schreef Seborik het volgende:
Slimme vrouwen hebben tegenwoordig van die Durex condooms liggen die niet van latex gemaakt zijn.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:03 schreef Seborik het volgende:
Niets mis met Lovegun-protection.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |