Die is erg afwezig lately.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:43 schreef QyRoZ het volgende:
Inso, meissie, hoe gaat het met je PMS?
Het kan niet elke dag feest zijn hè?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die is erg afwezig lately.Ik hoop dat het volgende week weer feest is.
Ik zie een swingend nonnenkoor voor me.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anywhere he leads, I will follow hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim
Je zat te F5-en op een volle pagina!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hodfr, i pulled a Inso!
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zie een swingend nonnenkoor voor me.
Nu ben ik geil.
De Heer heeft vreemde kostgangers.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zie een swingend nonnenkoor voor me.
Nu ben ik geil.
Oy, m'n F5 knop, wat doe ik!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je zat te F5-en op een volle pagina!! You are such an Inso!
I will follow Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim,quote:
Hoe weet jij dat nu?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:39 schreef Croupouque het volgende:
Slaapt lekker, Dagonet.
lurken op IRC!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:51 schreef Golf het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu?
Ik weet eigenlijk best veel.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:51 schreef Golf het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu?
Krijg je daar al audio bij tegenwoordig?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
lurken op IRC!
weet ik veel, IRCisvoornerdsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:53 schreef Golf het volgende:
[..]
Krijg je daar al audio bij tegenwoordig?
En Nikky's wil is wet.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik moest hierheen van nikky!
Of naar GPD!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik moest hierheen van nikky!
Of naar de spoorlijn om daar te spelen.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of naar GPD!
weet je hoever dat fietsen is man, gek!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Of naar de spoorlijn om daar te spelen.
laat BB hier maar heen komen, scheelt mij weer een vensterquote:Op zondag 6 juni 2004 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of naar GPD!
Sorry, maar jij hebt in het vragen topic aangegeven dat je geen kroepoek (lees: Croupouque) lust!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:35 schreef Insomaniac het volgende:
Croupouque met vlammensaus..
Het kan écht over alles!
ik heb iig niet de behoefte te proevenquote:Op zondag 6 juni 2004 00:26 schreef Croupouque het volgende:
Niemand lust mij.
In jouw profiel staat dat je een man bent, maar daar geloof ik niks van. Jij bent zo lief, je moet wel een meisje zijn. Dus ik lust je wel, mraaaw.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:26 schreef Croupouque het volgende:
Niemand lust mij.
Kroepoekquote:Op zondag 6 juni 2004 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar jij hebt in het vragen topic aangegeven dat je geen kroepoek (lees: Croupouque) lust!
Liegen tegen ome Dirkh?
tja, reeksquote:Op zondag 6 juni 2004 00:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi, is hier dat oeverloze geleuter nog bezig?
Yeah, I'm a reeks-kinda guy.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, reekshé!
Ik denk zelfs, dat als ik nog een biertje een blow neem ik zelfs een hapje van jou zou lusten.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi, is hier dat oeverloze geleuter nog bezig?
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:34 schreef NiNi het volgende:
Oeh, vlammensaus! Ik heb vanaaf weer kansleaux lopen schranzen o.a. een portie Pangsit met vlammensaus! Jam.![]()
Dirkh is niet engquote:Op zondag 6 juni 2004 00:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dirkh, ik vind je eng. Niet dat ik bang ben dat je me op eet of dat je homo-erotische dingen met me doet hoor. Maar toch, eng.
Tuurlijk! Ik lag in bed op mn alleronaantrekkelijkst te vreten en DVD te kijken.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Kortom je hebt een goede avond gehad!
sinds de sluiting van de geliefde nachtbar heb ik nouwelijks nog in reeksen gepost.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
wie niet boenkel, wie niet
Heel geruststellend. Bedankt.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Dirkh is niet eng
Dat hoor ik regelmatig.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In jouw profiel staat dat je een man bent, maar daar geloof ik niks van. Jij bent zo lief, je moet wel een meisje zijn. Dus ik lust je wel, mraaaw.
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:38 schreef Tiemie het volgende:
[..]
nouwelijks
No kidding.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Yeah, I'm a reeks-kinda guy.
Tja, het werkt wel met afkicken, zo'n keihard reeksslot.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:38 schreef Tiemie het volgende:
[..]
sinds de sluiting van de geliefde nachtbar heb ik nauwelijks nog in reeksen gepost.
Bier. Duh!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat wil een man nog meer!
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij de ergste gevallen niet hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tja, het werkt wel met afkicken, zo'n keihard reeksslot.
mwah, ik post gewoon vrolijk verderquote:Op zondag 6 juni 2004 00:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tja, het werkt wel met afkicken, zo'n keihard reeksslot.
Hee Boenkel, je bent nogal gewild dezen avond.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
No kidding.
Dat schept een band.
Dan ga je toch met de trein.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
weet je hoever dat fietsen is man, gek!
Ik wil Boenkel altijd. Hij is een soort broer voor mij. Maar dan anders.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hee Boenkel, je bent nogal gewild dezen avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |