eh....timmah..heb jij de sleuteltjes nog van die handboeien...ik ..eh...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef Timmah het volgende:
Verdorie.. is mijn broek nog verheven tot topictitel ook.
die slapen sowieso den k ikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:07 schreef Timmah het volgende:
Ik vraag me af welk modje in dit topic durft te komen om het aan te passen.
komt helemaal goedquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:07 schreef wizarddragon het volgende:
Haal me maar op Wax...wel discreet en zachtjes parkeren, want m'n ouders slapen net.
wil je voordat je WD gaat doen, even de H voor ons invoegen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
komt helemaal goeder zit toch geen sportuitlaat onder
Ben je nou alwéér aan't rondsletten?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:07 schreef wizarddragon het volgende:
Haal me maar op Wax...wel discreet en zachtjes parkeren, want m'n ouders slapen net.
whahahah...heb je een comfortabele achterbank?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
komt helemaal goeder zit toch geen sportuitlaat onder
En tis niet eens vrijdag!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:07 schreef wizarddragon het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ben je nou alwéér aan't rondsletten?!
Arme meneer Waxxer
AJUUUUUUHUUUHUUUU!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:13 schreef ajuu het volgende:
TIMMMMAAAAAAAAAAAAAAH!!!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor...ik consumeer![]()
Ik heb ze al gebeldquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:07 schreef Timmah het volgende:
Ik vraag me af welk modje in dit topic durft te komen om het aan te passen.
Don't botherquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor...ik consumeer![]()
kan niet slapen...liggen allemaal parkietenpoep in bed...volgende keer bij jouw thuis, okkee?...vond het wel leuk hoor, maar wil je nou die boeien losmaken aub?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:14 schreef Timmah het volgende:
[..]
AJUUUUUUHUUUHUUUU!
*Knus*, maar ook zwoel?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]er is nog een hele menukaart he
Maarrreh.... tis geen limo hoordus het wordt wel errug knus
* sleutel zoek *quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
kan niet slapen...liggen allemaal parkietenpoep in bed...volgende keer bij jouw thuis, okkee?...vond het wel leuk hoor, maar wil je nou die boeien losmaken aub?![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |