quote:Op maandag 14 juni 2004 18:09 schreef Timmah het volgende:
Goh.. 't zijn echt nog maar een paar dagen he?
Hmmz? Zeg het eens Idrilquote:Op maandag 14 juni 2004 18:11 schreef Idril-2 het volgende:
Nog twee nachtjesTimmah
*Beavje heel lief aankijkt*
Nog 3...quote:Op maandag 14 juni 2004 18:11 schreef Idril-2 het volgende:
Nog twee nachtjesTimmah
*Beavje heel lief aankijkt*
Ja das die hooligan van een Freekquote:Op maandag 14 juni 2004 18:14 schreef Timmah het volgende:
VERDOMME! Wie schopt er nou in godsnaam een bal door het raam heen!?![]()
Is het trouwens raar als je, als homo, champagne helemaal niet lekker vindt?quote:Op maandag 14 juni 2004 18:15 schreef Idril-2 het volgende:tellen is nooit m'n sterkste kant geweest, Timmah
@Beavje: sj... sj... sjampanje? idril ook een glaasje? gezellig samen de hik krijgen
oh ja hoor, maar dan moet je nog een paar daagjes wachten want dan is Timmah pas jarigquote:Op maandag 14 juni 2004 18:15 schreef Idril-2 het volgende:tellen is nooit m'n sterkste kant geweest, Timmah
@Beavje: sj... sj... sjampanje? idril ook een glaasje? gezellig samen de hik krijgen
I think it's against the law..quote:Op maandag 14 juni 2004 18:17 schreef error het volgende:
[..]
Is het trouwens raar als je, als homo, champagne helemaal niet lekker vindt?
quote:Op maandag 14 juni 2004 18:14 schreef Timmah het volgende:
VERDOMME! Wie schopt er nou in godsnaam een bal door het raam heen!?![]()
* Idril-2 houdt donderdagavond vrij in de agendaquote:Op maandag 14 juni 2004 18:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
oh ja hoor, maar dan moet je nog een paar daagjes wachten want dan is Timmah pas jarig
Ik moet dan eerst gewoon aan het werk trouwens..quote:Op maandag 14 juni 2004 18:20 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
* Timmah houdt donderdagavond vrij in de agenda
*prrrrrrrrr*
yeah.. I am afraid it isquote:Op maandag 14 juni 2004 18:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
I think it's against the law..![]()
Ja alvast aan het oefenen voor morgen.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja das die hooligan van een Freek
Freek mên, het raam wat doe je?!
Wat gaan we daar aan doen?quote:Op maandag 14 juni 2004 18:21 schreef error het volgende:
[..]
yeah.. I am afraid it is![]()
Dude! Kerkradequote:Op maandag 14 juni 2004 18:23 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja alvast aan het oefenen voor morgen.
ga met een net vol ballen op grens van kerkrade staan, en als me de uitslag niet bevalt!
Dan heeft de duitse glas centrale het morgen druk!![]()
Je hebt geluk dat mijn zolderraampje niet gesneuveld is...quote:Op maandag 14 juni 2004 18:23 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja alvast aan het oefenen voor morgen.
ga met een net vol ballen op grens van kerkrade staan, en als me de uitslag niet bevalt!
Dan heeft de duitse glas centrale het morgen druk!![]()
En jij dacht dat wij ons daardoor lieten tegenhouden om alvast te toastenquote:Op maandag 14 juni 2004 18:20 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik moet dan eerst gewoon aan het werk trouwens..Rond half 10 kom ik wel even in het topique buurten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |