yupquote:Op maandag 12 april 2004 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Oke..... Maar komen de mensen die zich hebben aangemeld ook echt??![]()
ga je gang, graag zelfs!quote:En verder? Nog campagne voeren??
quote:Op maandag 12 april 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
Het gaat mij niet echt lukken om naar de meet te komen..
Maar ik wens iedereen die wel gaat heel veel plezier!
Goed plan!quote:Op maandag 12 april 2004 23:11 schreef xman het volgende:
Om 10 uur begint de panfeest. Daar ga ik iig wel naartoe. Zou wel leuk zijn als er meer mensen meegingen.
Vanaf het begin wel! Moet alleen kijken hoe ik het met de auto ga doen. Ik wil niet betaald parkeren. Heb je suggesties?quote:Op maandag 12 april 2004 23:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Goed plan!
en hoe laat denk je aanwezig te zijn?
Hai ja ik kom ook! Gezellie!quote:Op maandag 12 april 2004 23:17 schreef Waxxer het volgende:
Oooh Xman komt ook!!! Hai!!
quote:Op maandag 12 april 2004 23:17 schreef xman het volgende:
Vanaf het begin wel! Moet alleen kijken hoe ik het met de auto ga doen. Ik wil niet betaald parkeren. Heb je suggesties?
Nou ja ik vraag het een vriend van me wel! Die woont in Utrecht. Komt wel goed.quote:Op maandag 12 april 2004 23:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]OV + logeer-adres, of carpoolen, of oproepje plaatsen voor info over gratis parkeerplekken in Utrecht (ben daar zelf ook wel benieuwd naar)
ah, optie 1 dusquote:Op maandag 12 april 2004 23:26 schreef xman het volgende:
Nou ja ik vraag het een vriend van me wel! Die woont in Utrecht. Komt wel goed.
Maar heb geen zin (en geld) om 13 euro parkeergeld te betalen.
Die vriend woont trouwens vlaktbij de binnenstad en het is makkelijk te lopen, zonder dat je hoeft te betalen.
Nee het is mijn ex en zijn nieuwe vriend zal het me niet in dank afnemen. En hij gaat op vakantie zaterdag!. Dus...quote:Op maandag 12 april 2004 23:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ah, optie 1 dus
quote:Op maandag 12 april 2004 23:31 schreef xman het volgende:
Nee het is mijn ex en zijn nieuwe vriend zal het me niet in dank afnemen. En hij gaat op vakantie zaterdag!. Dus...
We hadden het toch over parkeermogelijkheden zonder te betalen?quote:Op maandag 12 april 2004 23:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]wat ga je m dan vragen??
ah, okquote:Op maandag 12 april 2004 23:34 schreef xman het volgende:
We hadden het toch over parkeermogelijkheden zonder te betalen?
Hmm nu ik teruglees lijkt het inderdaad alsof het optie 1 was!quote:Op maandag 12 april 2004 23:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ah, ok
heeft ie plek voor twee auto's?
top!quote:Op maandag 12 april 2004 23:39 schreef xman het volgende:
Hmm nu ik teruglees lijkt het inderdaad alsof het optie 1 was!
Die parkeerplek is wel te lopen, maar weer net iets te ver vind ik. Ik laat het je wel weten!
Vertel me wat er is waar je niet onder uit kunt, geef me je GSM-nummer en ik bel je op tijd met een smoes om je daar weg te krijgen!quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
*grote toverstaf pak, hemel en aarde aan het bewegen is in een poging alsnog te verschijnen op de meet*
voldoende optiesquote:hoe zijn de opties om halverwege in te haken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |