Verkeerde topic tifusbaggeraar, opbokkenquote:Op zondag 6 juni 2004 18:17 schreef jaguar het volgende:
waarom is het zondag ?
Bite me? Nou, als je toch een weekje alleen bent.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:17 schreef Drama_Queen het volgende:
Ja, ik heb ook gevoelens en kan me ook mutserig gedragen en kwetsbaar opstellen.
Bite me..
Je bedoeltquote:Op zondag 6 juni 2004 18:19 schreef Dagonet het volgende:
Maar ik ben zelfstandig en onafhankelijk en en en enquote:Op zondag 6 juni 2004 18:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bite me? Nou, als je toch een weekje alleen bent..
Maar ik begrijp je wel heur. Het is jullie huisje en als hij er dan niet is, dan mist er wat. Begrijpelijk hoor..
Wie was het? We vierendelen hem!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:21 schreef Malawi het volgende:
De godvergeten klootzak die mijn ruit heeft ingetikt is NIET Okay.![]()
Fijne binnenval-post Malawi. Heb je een sponsorcontract getekend ofzo?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:20 schreef Malawi het volgende:
De meneer van Carglass is Okay!
Ik bedoelde dus nietquote:Op zondag 6 juni 2004 18:20 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Je bedoelt.
En het lukt me ook nooit niet om mn rijbewijs te halen voor die tijd, zodat ik wat mobieler ben. En ik kan ook niet steeds weg omdat ik met die hond zit.
Als ik dat toch eens wist....... dan was ik nu gearresteerd voor poging tot doodslag.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:21 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Wie was het? We vierendelen hem!!
Misschien was het de carglass meneer zelf wel die op die manier een wanhopige poging deed om met jou in contact te komen!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:23 schreef Malawi het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens wist....... dan was ik nu gearresteerd voor poging tot doodslag.![]()
Hij was jarig.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Fijne binnenval-post Malawi. Heb je een sponsorcontract getekend ofzo?
Ken jij iemand die behoefte heeft aan een stuiterend ongehoorzaam aandachteisend testosteronbommetje van 35 kilo? Bij mn moeder kannie niet ivm haar hond, bij mn vader kannie niet omdat mn vader ploegendiensten draait en derhalve onvoldoende tijd heeft. Schoonouders is ook geen optie en overige vrienden/kenissen kan ik er ook niet mee opzadelen. Er is maar een goede oppas en die gaat met mijn vriend mee weg.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus nietmaar
Die hond kan toch vast ook wel een paar daagjes uit logeren?
Zou je denken?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien was het de carglass meneer zelf wel die op die manier een wanhopige poging deed om met jou in contact te komen!
Ik ken het gevoel,quote:Op zondag 6 juni 2004 18:17 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Maar enniewees, nu gaat hij binnenkort een weekje weg en ik zie er zo erg tegenop om hier alleen te zitten.. Kijk, natuurlijk ga ik hem missen en dat geeft niets, maar ik wilde hier in eerste instantie niet eens wonen, ik ben hier enkel en alleen gaan wonen om bij hem te zijn. Dus als hij straks een week weg is.. ZIt ik hier te zitten.
. En ja, mijn vriendinnen komen bij me spelen en ik heb allemaal dingen gepland, dus echt alleen ben ik niet. Maar toch..
*zucht*
Ja, ik heb ook gevoelens en kan me ook mutserig gedragen en kwetsbaar opstellen.
Bite me..
Wat een aardige meneer.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:24 schreef Malawi het volgende:
Hij was jarig.
En toch gewoon mijn Fiat Lupa van een fonkelnieuw ruitje voorzien.![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:24 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Ken jij iemand die behoefte heeft aan een stuiterend ongehoorzaam aandachteisend testosteronbommetje van 35 kilo? Bij mn moeder kannie niet ivm haar hond, bij mn vader kannie niet omdat mn vader ploegendiensten draait en derhalve onvoldoende tijd heeft. Schoonouders is ook geen optie en overige vrienden/kenissen kan ik er ook niet mee opzadelen. Er is maar een goede oppas en die gaat met mijn vriend mee weg..
Ik heb opeens ontzettend veel respect voor Dr.Phil.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel,
maar ik durf te wedden dat die week razendsnel voorbij gaat, joh. En als je je echt alleen voelt, dan ga je maar Fok!ken. Want op Fok zitten, naast een groot aantal eikels, ook een hoop leuke mensen.
Jij zit op FOK!.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel,
maar ik durf te wedden dat die week razendsnel voorbij gaat, joh. En als je je echt alleen voelt, dan ga je maar Fok!ken. Want op Fok zitten, naast een groot aantal eikels, ook een hoop leuke mensen.
Mijn onschuldige Elburg, wat doen ze?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:26 schreef Malawi het volgende:
En JK, weet je waar het gebeurd is?
InElburg
![]()
Snel! Ren naar buiten en tik een raampje in en kijk of het dezelfde meneer is die het weer komt maken!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:25 schreef Malawi het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
* ernstig gaat twijfelen
Ja, dt vond ik ook. We kregen ook nog gratis koffiequote:Op zondag 6 juni 2004 18:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een aardige meneer.
Mijnquote:En wat is een Fiat Lupa?
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn onschuldige Elburg, wat doen ze?.
Allemaal de schuld van Herman (God hebbe zijn ziel), die hep al die djunkies naar de Veluwe gelokt..
Dat was in het schone Zwollywood.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Snel! Ren naar buiten en tik een raampje in en kijk of het dezelfde meneer is die het weer komt maken!
Dan weet je het! Dan is het liefde!
De liefde van je leven en je laat hem door je vingers glippenquote:Op zondag 6 juni 2004 18:31 schreef Malawi het volgende:
[..]
Dat was in het schone Zwollywood.
Ik ben nu gelukkig weer in Mokum. Waar dit soort dingen niet gebeuren.![]()
Ik ben nogal lui.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De liefde van je leven en je laat hem door je vingers glippen
Mooi.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:39 schreef Miesjel het volgende:
Ik ben bang dat de dagen van VV of nog beter de CUB niet zullen wederkeren.
Lui is goed.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:45 schreef Malawi het volgende:
[..]
Ik ben nogal lui.![]()
En ik ga nu biertjes drinken op een terrasje!
De plaats waar ik ter wereld kwam.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:31 schreef Malawi het volgende:
[..]
Dat was in het schone Zwollywood.
DAN GA JE TOCH LEKKER!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:46 schreef QyRoZ het volgende:
DAT WIL IK OOK!.
JA, IK GA LEKKER HELEMAAL ALLEEN OP EEN TERRAS ZITTEN.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
DAN GA JE TOCH LEKKER!
Altied die westerling'n weer hè?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Herman (God hebbe zijn ziel), die hep al die djunkies naar de Veluwe gelokt..
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mooi.
DAN BEL JE VRIENDEN Q, DAN BEL JE VRIENDEN!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
JA, IK GA LEKKER HELEMAAL ALLEEN OP EEN TERRAS ZITTEN.
IK BEN WEL ZIELIG, MAAR NIET ZO ZIELIG.
DE HELFT IS OP VAKANTIE EN DE ANDERE HELFT HEEFT ANDERE DINGEN.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
DAN BEL JE VRIENDEN Q, DAN BEL JE VRIENDEN!
Dit is geen reeks. Geen slowchat. Never has been, never will be.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:50 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Het leek alles te hebben van een reeks... vooral met de verwijzingen naar de voorgaande topicsEn eigenlijk heb ik daar wel weer zin in.
Dus? wat moet men er dan mee. Ik kan niets uit de naam halen wat duid op enig nut.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dit is geen reeks. Geen slowchat. Never has been, never will be.
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
DE HELFT IS OP VAKANTIE EN DE ANDERE HELFT HEEFT ANDERE DINGEN.
Ja, ik heb maar twee vrienden..
www.koopvriendjesvoortientjes.tvquote:Op zondag 6 juni 2004 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
DE HELFT IS OP VAKANTIE EN DE ANDERE HELFT HEEFT ANDERE DINGEN.
Ja, ik heb maar twee vrienden..
Je hoeft het topic niet te openen!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:52 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Dus? wat moet men er dan mee. Ik kan niets uit de naam halen wat duid op enig nut.
In Almere misschien, hier gaan dan andere mensen naar je kijken.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:52 schreef Dagonet het volgende:
In je eentje om een uur of 1 's middags op een terras neerploffen, een fles wijn bestellen en in de zon heerlijk een boek gaan lezen heeft trouwens ook zijn charmes.
Daar heb ik [officieel] geen tijd voor.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zijn er geen meets?
Oh, ze kijken wel hoor, die gezinnetjes metquote:Op zondag 6 juni 2004 18:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In Almere misschien, hier gaan dan andere mensen naar je kijken.
In Almere wonen natuurlijk geen mensen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |