AAAAAAAARGGHHHH !!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:18 schreef BVO het volgende:
Mooie OP.
Is alleen 66.
dat word het ludoquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:19 schreef dunn0w het volgende:
Goed gedaan..
TVP
Hmmm... maar waarom staan Benjamin er dan gewoon bij?!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:31 schreef FeestNummer het volgende:
Kijkend naar wie de kist draagt is het volgens mij Benjamin.
Zeker omdat Harmsen er zo prominent achter loopt.
Die kent bijv. Morris, Sjors of Charly nauwelijks.
Nou al?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:24 schreef Dada het volgende:
TVP
Hij is niet echt gekleed alsof hij bij een begrafenis is, dus misschien was hij gewoon aanwezig op de laatste werkdag... maar is hij wel de dode.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... maar waarom staan Benjamin er dan gewoon bij?!
Dan heeft Milan iniedergeval nog een pijpbeurt gehadquote:Of is het kindermeisje Sjors die de lolly ook al niet kon laten liggen
Nee, ze lopen altijd 2/3 maanden voor en zijn nu al bezig met de eerste afleveringen van het volgende seizoen..quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:40 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik niet snap is dat er nu al foto's zijn van die begrafenis? Als er een dode valt in de laatste aflevering van dit seizoen, neem ik aan dat de begrafenis (en de onthulling wie er dood is) pas in de eerste aflevering van volgend seizoen zit. En ik neem aan dat ze die ook pas na hun vakantie gaan opnemen.
En Janine is het vast niet. Ik blijf erbij dat , als die begrafenis wel in de laatste aflevering zit, het Benjamin is en dat Winston gewoon wel op die foto's staat omdat het de laatste draaidag was.
Maar het blijft vreemd dat de begrafenis al in de laatste aflevering zou zitten, want dan is er geen sprake van een "cliffhanger".
Ludo komt sowieso niet op die begrafenis, tenzij dat Janine dood is natuurlijk..quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:42 schreef Frenkie het volgende:
Het is Ludo in de kist. Kijk maar naar wie er niet op de foto staat
Daar geloof ik niets van. Ze lopen inderdaad een tijd voor, maar het opnemen van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gebeurd in hun geval ook pas ná de vakantie. En de hele cast van GTST heeft nu zomervakantie. De eerste aflvering van het nieuwe seizoen wordt ná hun zomervakantie opgenomen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ze lopen altijd 2/3 maanden voor en zijn nu al bezig met de eerste afleveringen van het volgende seizoen..
quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ze lopen altijd 2/3 maanden voor en zijn nu al bezig met de eerste afleveringen van het volgende seizoen..
Volgens de quote van Bartho Braat in het vorige topic zijn ze al met de nieuwe opnames begonnen..quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Ze lopen inderdaad een tijd voor, maar het opnemen van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gebeurd in hun geval ook pas ná de vakantie. En de hele cast van GTST heeft nu zomervakantie. De eerste aflvering van het nieuwe seizoen wordt ná hun zomervakantie opgenomen.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:47 schreef Svensational het volgende:
[..]Hooguit 3 weken tot een maand lopen ze voor
dat klopt 100%quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:48 schreef BVO het volgende:
[..]. Minstens 2 maanden
.
Daarom hoorde je gisteren ook Borisquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:48 schreef BVO het volgende:
[..]. Minstens 2 maanden
.
Dat snapte ik dus ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarom hoorde je gisteren ook Boris.
Sterk argumentquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarom hoorde je gisteren ook Boris.
Ja maar niet in soaps dus...quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:52 schreef scanman01 het volgende:
Met heel veel series wordt het toch anders gedaan. Vooral met een einde waarin het onduidelijk is wie er dood is en wie niet. Dat wordt dan gedaan zodat ze mensen die een te hoog salaris eisen voor het nieuwe seizoen kunnen dreigen met een exit.
Dat zeg jij! Ik heb ook al eens eerder over GTST gehoord dat het de acteurs ook nog niet duidelijk was wie een bepaalde situatie in het laatste deel van het afgelopen seizoen zou overleven. Dat was op een feestje ofzo.. een aantal jaren geleden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar niet in soaps dus...
Toen ik gister GTST keek moest ik daar zo hard om lachenquote:Dada zei:
Haha Dizer zag het goed. Meneer duarte onthoofdt mensen. Goed gezien Dizer, jij kent je topcriminelen
Op die foto's wijst alles erop dat het Benjamin is, ik vraag me dan alleen af waar Janine is en waarom Yasmin zo bij Ray staat.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toen ik gister GTST keek moest ik daar zo hard om lachen
Okey, hier mijn theorie:
Ludo, Janine, Sjors, Nina en Lucas zijn er niet. Waarom niet?
- Nina of Lucas in het ziekenhuis.
- Ludo dood? Waar is Janine, Sjors, Nina en Lucas?
- Janine dood? Waar is Ludo, Sjors, Nina en Lucas?
Let op deze foto:
[afbeelding]
Waarom als Janine dood zou gaan, Valerie helemaal achteraan zijn op de foto en Isabella vooraan?
Martine is op krukken, das ligisch want ze heeft Sjors der leven gered. En als Janine dood zou zijn dan waarom Dennis en Milan die ook de kist dragen? Zou dan toch eerder Ludo en Robert of Jef moeten zijn?
In mijn geval, want mij het meest logisch lijkt is toch echt wel Benjamin.
De mensen die de kist tillen, Harmsen. De aanwezigheid van Robin? Benjamin in het wit. Robin zal hem gewoon zien staan of zo als engel. Kan niet anders!!
Oh ennuh als Janine dood is, waar is Laura? Der beste vriendin?
[Ontkenningsfase]
JANINE GAAAAT NIET DOOOD!!!! ECHT NIET NOOOWWW WAAAY NIET!!!
[/Ontkenningsfase]
Als Janine dood gaat dan boycot ik GTST
Kleine Yasmin danquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Op die foto's wijst alles erop dat het Benjamin is, ik vraag me dan alleen af waar Janine is en waarom Yasmin zo bij Ray staat.
ja hoor ninaquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal dat niet Nina zijn?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:10 schreef thaduck het volgende:
Ik denk het Mirjam (Isa Hoes) is die begraven wordt!![]()
Ik las het op 241.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:21 schreef Silent_Hill het volgende:
iemand de tv-gids van volgende week al gelezen? Daarin staat dat Isabella Nina ontvoerd en dat Ludo als tegenactie Sjors iets aan doet.![]()
En Milan...quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:45 schreef tybalt het volgende:
Bij alle anderen zou Dennis de kist niet dragen..
Ja .. daar zit wat in.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:00 schreef Dizer het volgende:
Misschien is het Sjors wel. Zou een hoop verklaren waarom zij er niet is en Martine wel....
drukte per ongeluk op ctrl-v ...quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:06 schreef Dizer het volgende:
Wat was dat nou weer Ev?
Waar sloeg die website op
Ik denk dat dit de spannendste Cliff ooit wordt!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:13 schreef Frey het volgende:
GTST lijkt spannender te worden dan ooit![]()
Zullen we dan toch de ultieme clif krijgen??
Die vond ik eigenlijk niet zo spannendquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de spannendste Cliff ooit wordt!
Hoewel Bowien hangend op een berg aan Ludo's voeten toch echt de allerspannendste ooit was!!!
Die cliff vond ik echt niet spannend..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de spannendste Cliff ooit wordt!
Hoewel Bowien hangend op een berg aan Ludo's voeten toch echt de allerspannendste ooit was!!!
Op Banjamin na... ja..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:41 schreef Dizer het volgende:
Ok mensen, geef eerlijk toe, is zij niet de allermooiste personage uit GTST:
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:49 schreef Frey het volgende:
Als ik van Janine een foto zie van 10 jaar terug en een foto van nu, zou ik zweren dat ze op de nieuwe 10 jaar jonger is![]()
En zo'n vrouw wil ik later nou ookquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:41 schreef Dizer het volgende:
Ok mensen, geef eerlijk toe, is zij niet de allermooiste personage uit GTST:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat er twee erge dingen gebeurenquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:40 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik niet snap is dat er nu al foto's zijn van die begrafenis? Als er een dode valt in de laatste aflevering van dit seizoen, neem ik aan dat de begrafenis (en de onthulling wie er dood is) pas in de eerste aflevering van volgend seizoen zit. En ik neem aan dat ze die ook pas na hun vakantie gaan opnemen.
En Janine is het vast niet. Ik blijf erbij dat , als die begrafenis wel in de laatste aflevering zit, het Benjamin is en dat Winston gewoon wel op die foto's staat omdat het de laatste draaidag was.
Maar het blijft vreemd dat de begrafenis al in de laatste aflevering zou zitten, want dan is er geen sprake van een "cliffhanger".
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ff kijken wie er niet aanwezig zijn (dus dood kunnen zijn)
Janine, Ludo, Martine, Isabella, Jef, Robbert, Valerie, Syl, Nina, Rosa, Sjors....dat was het denk ik
Als ik dit vergelijk met elkaar...quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Effe afvinken wie we allemaal zien:Dennis Ray Milan Meneer Harmsen Robin Laura Barbara Isabella Jef Robbert Benjamin Al lijkt het me niet waarschijnlijk dat je met witte kleren naar een begrafenis gaat Charlie Nick Valerie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat de overledeneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kan zijn
Dit was mijn theorie....maar Ludo wordt het dus niet, want hij is verbijsterd van ongeloof over zijn wraakactie
Dan blijven er nog Janine, Morris, Martine en Sjors over
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Verbijsterd van ongeloof...wijst dan toch ook op Janine..La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
HET KAN NIET LUDO OF JANINE ZIJN!!!!!
Wat hebben Dennis, Milan en Oom Govert daarmee te maken?????
Ik zeg het jullie. Het is Benjamin. Dat Robin aanwezig is en Oom Harmsen tegen het graf aanloopt en de 4 beste vrienden van Benjamin het graf tillen WIJST duidelijk naar Benjamin!!!!!!!
Er zal maar 1 persoon dood gaan. Klaar. Dat gedoe met Ludo's verbijstering zal zijn dat Nina, Sjors, Lucas of Janine in het ziekenhuis belandt...Friends don't let friends remain beardless...![]()
Govert en janine zijn goede vrienden, Milan is de vriend van Sjors. Sowieso worden alle mannen uit GTST bij zo'n begrafenis opgeroepenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:26 schreef Dizer het volgende:
Ik zeg het jullie. Het is Benjamin. Dat Robin aanwezig is en Oom Harmsen tegen het graf aanloopt en de 4 beste vrienden van Benjamin het graf tillen WIJST duidelijk naar Benjamin!!!!!!!
Er zal maar 1 persoon dood gaan. Klaar. Dat gedoe met Ludo's verbijstering zal zijn dat Nina, Sjors, Lucas of Janine in het ziekenhuis belandt....
Aan de dingen die overal staan kan je ook wel aannemen dat er meerderen doodgaan. Dit is denk ik de begrafenis van Benjamin, maar ik denk dat Janine aan haar verwondingen in het ziekenhuis overlijdt.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
wat houd deze afbeelding dan inquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:26 schreef Dizer het volgende:
Er zal maar 1 persoon dood gaan. Klaar. Dat gedoe met Ludo's verbijstering zal zijn dat Nina, Sjors, Lucas of Janine in het ziekenhuis belandt...
hier zie je duidelijk benjamin erbij zittenword hij dan neergeschoten misschien
![]()
Die kaarsjes he.....kan zijn dat die daar staan, omdat de GTST'ers na de begrafenis van ??? naar de Koning gaan om hem/zij daar te herdenken....En dan een brandquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:34 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
wat houd deze afbeelding dan in[afbeelding]
hier zie je duidelijk benjamin erbij zittenword hij dan neergeschoten misschien
Let maar op....Het zijn 2 ernstige dingen die gebeuren..Een begrafenis en brand (door Ludo/Martine?)Clementine: Are you nuts?
je zou best wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die kaarsjes he.....kan zijn dat die daar staan, omdat de GTST'ers na de begrafenis van ??? naar de Koning gaan om hem/zij daar te herdenken....En dan een brand
Let maar op....Het zijn 2 ernstige dingen die gebeuren..Een begrafenis en brand (door Ludo/Martine?)yes benjamin gaat niet dood
![]()
![]()
Of nee, Jef wordt het. Ja, Jef en Valerie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:56 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk Sjors en Morris. Janine zal er niet uitgaan.The Most Incredible, Baby![]()
Beetje vergezocht allemaal... kan nogsteeds dat benjamin op die foto doodgaat en begin volgend seizoen wordt begraven..![]()
Maar waarom Janine? Helemaal geen geroddel of iets gezegd dat ze weg ging. NOOIT daar wat over gehoord...
En die ene sukkel met zijn weblog....wie zegt dat dat waar is?Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik heb de foto's nog eens bekeken, ik vind het typisch dat onze 'nette' jongetje Stefano een spijkerbroek aan heb en Ray ook!Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...![]()
![]()
Kan iemand een emmer voor me leggen want ik ben hier behoorlijk aan het
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Het is ook een repetitie....geloof ikquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:21 schreef Shir het volgende:
Ik heb de foto's nog eens bekeken, ik vind het typisch dat onze 'nette' jongetje Stefano een spijkerbroek aan heb en Ray ook!
Ik vind Janine nou niet bepaald een boeiend personage.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Ik krijg ook gelijk...Let maar op, de komende wekenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:44 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
je zou best wel eens gelijk kunnen hebbenyes benjamin gaat niet dood
![]()
En nou niet allemaal denken dat ik weet wat er de komende tijd gaat gebeuren
Ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:54 schreef Frenkie het volgende:
En zo'n vrouw wil ik later nou ook![]()
![]()
Maar dan wel veel later, als ik 75 jaar oud ben ofzo.Zwarte Piet, wie kent 'm niet?![]()
GTST is volgende week toch al klaar?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik krijg ook gelijk...Let maar op, de komende weken
En nou niet allemaal denken dat ik weet wat er de komende tijd gaat gebeurenThe Most Incredible, Baby![]()
25 juniquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef RedGuy het volgende:
[..]
GTST is volgende week toch al klaar?Clementine: Are you nuts?
Zijn Jef, Robert en Valerie ook te zien in de laatste aflevering? Ik wil graag iedereen zien in de afsluiting
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
OMG het gaat zooooo spannend worden![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Volgens mij is de begrafenis eerst, en vervolgens gaan ze naar Scala om het geheel te herdenken... en is het niet Benjamin die in de kist ligt, want als ik me niet vergis heeft hij op die foto in Scala (met de doekjes voor hun mond) dezelde witte kleren aan als op de foto's bij het graf...
![]()
![]()
Ik wilde niet dat tante Hennie en daantje weggingen maar ze gingen toch.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:08 schreef Dizer het volgende:
Ik wil niet dat Janine weggaat
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?![]()
OMG je hebt gelijk! Het is dennis niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:14 schreef Nesclan het volgende:
Volgens mij is de begrafenis eerst, en vervolgens gaan ze naar Scala om het geheel te herdenken... en is het niet Benjamin die in de kist ligt, want als ik me niet vergis heeft hij op die foto in Scala (met de doekjes voor hun mond) dezelde witte kleren aan als op de foto's bij het graf...
![]()
JanineNEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Dat vraag ik me dus ook al de hele dag af! En waar is Sjors? En waar is Nina? En waar is Lucas??
EN WAAR IS LUDO DAN?Friends don't let friends remain beardless...![]()
janine en ludo int ziekenhuis bij lucas, martine in zieknhuis bij sjors, en wie is er dan dood? geen id! haha![]()
En dan denk je dat Ray, Stefano, Dennis en Milan de kist dragenquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:27 schreef Dizer het volgende:
JanineNEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Het kan er gewoon maar 1 zijn!My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Inderdaad. Ik weet trouwens nog iets, hoe maak ik een spoiler?Like a flower, waiting to bloom
Als Janine wel dood gaat, wat gebeurt er dan met Lucas? En met Nina?
Ik denk dat de dood van die personage deze week of volgende week gebeurt. Zoals al iemand zei, volgens mij is de brand in de Scala na de begrafenis, gekeken naar Benjamins kleding.Friends don't let friends remain beardless...![]()
Weet iemand nog de naam van die zwerver vriend van Jef?Friends don't let friends remain beardless...![]()
lucas is het kind van stefano en niet van ludo hoor dan zou je eerder zeggen janine en stefano zijn bij lucas![]()
Ok,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat het zo dat.Like a flower, waiting to bloom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het inderdaad dezelfde kleren zijn, kan dat er ook op duiden dat de brand én de begrafenis daarna zijn opgenomen in 1 dag. Die brand is de cliffhanger en de begrafenis is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:43 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat de dood van die personage deze week of volgende week gebeurt. Zoals al iemand zei, volgens mij is de brand in de Scala na de begrafenis, gekeken naar Benjamins kleding.
Het is toch duidelijk dat het maar 1 persoon kan zijn die dood is als de kist gedragen wordt door Ray, Stefano, Milan en Dennis.
My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Caspar/Casper. Geloof ik.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:52 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand nog de naam van die zwerver vriend van Jef?"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:01 schreef TFD het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like a flower, waiting to bloom
Morris gaat dood, dat verklaart de aanwezigheid van Jef, Barbara en Charlie maar het meest dat Charlie en Barbara helemaal vooraan staan bij het graf. Janine is in het ziekenhuis maar maakt het goed. Daarom is Ray aanwezig op de bruiloft. Ludo is met de kinderen naar Janine toe. Verklaart ook dat Milan de kist draagt...want die twee zijn dikke vrienden geworden.
Waar is Sjors zou je zeggen? Sjors is in de kerk aan het bidden dat hij alsjeblieft naar de hemel gaat
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:08 schreef Queen_Em het volgende:
[..]
Caspar/Casper. Geloof ik.
En mag hopen dat je zelf door hebt hoe onlogisch dat allemaal klinkt ... Ray en stefano die de kist van Morris dragenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:17 schreef Dizer het volgende:
Morris gaat dood, dat verklaart de aanwezigheid van Jef, Barbara en Charlie maar het meest dat Charlie en Barbara helemaal vooraan staan bij het graf. Janine is in het ziekenhuis maar maakt het goed. Daarom is Ray aanwezig op de bruiloft. Ludo is met de kinderen naar Janine toe. Verklaart ook dat Milan de kist draagt...want die twee zijn dikke vrienden geworden.
Waar is Sjors zou je zeggen? Sjors is in de kerk aan het bidden dat hij alsjeblieft naar de hemel gaat
Stefano droeg ook de kist van Paskwal maar hij kende haar amper
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:22 schreef Dizer het volgende:
Stefano droeg ook de kist van Paskwal maar hij kende haar amper
Nee, echt! Dat was ook zo!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
TuurlijkFriends don't let friends remain beardless...![]()
Pascale woonde in zijn huis (scala was van stefano) en stefano kende dennis.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:22 schreef Dizer het volgende:
Stefano droeg ook de kist van Paskwal maar hij kende haar amperJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Jep... en Stefano kende Pascal net zo slecht als hij en Ray en Dennis Morris kenden?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, echt! Dat was ook zo!
Maar goed.. we zullen zien... De kans dat het Morris is is in ieder geval 0
En tjah, Nina en Lucas geen moeder meerquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:32 schreef dunn0w het volgende:
Btw.. Barbara heeft dan geen kind meer... dat zou echt TE sneu zijn.... dus Morris is het idd niet.
dat zei ikquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:43 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat de dood van die personage deze week of volgende week gebeurt. Zoals al iemand zei, volgens mij is de brand in de Scala na de begrafenis, gekeken naar Benjamins kleding.
Daarom gaat Janine ook niet doodquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
En tjah, Nina en Lucas geen moeder meer
Prezies mijn gedachten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom gaat Janine ook niet dood
Maar goed ik ga naar huis.
Trouwens, volgens mij hebben we in tijden niet zulke snelle maar wel ECHTE posts gehad in GTST
Omdat zonder enige twijfel het NIET Ray, Stefano, Dennis en Milan zouden zijn die dan de kist zouden dragen. Dat is gewoon te zot voor woordenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:31 schreef Dizer het volgende:
Hoezo 0? Waarop baseer jij dat?
Leuk dat je er nog aan dacht.... TFD...Thnx....
Sylvie... en Victoria.... dat was leuk interview.... Sylvie moest weer ff bewijzen dat ze errrruugg dom is.
![]()
juist dat intervieuw was idd leuk![]()
*offtopic* en dunn0w als je zo ff tijd hebt ff op msn dan help ik je met afspelen van de film ;-)![]()
Wie is Winston Post? Heeft iemand misschien een foto van hem? Weet alleen dat ie in Goede Tijden speelt.![]()
winston post = benjamin in gtst en een foto uhm
Niet echt een slimme vraag ofzo typ Winston Post in google en plenty results maargoed ik heb een goede bui![]()
![]()
Drommels! Ze lijkt op Vlugge Japie!quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:47 schreef TFD het volgende:
en nog 1tje van Victoria en Sylvie Meis
[afbeelding]Een heer met stijl![]()
Ow die. En is dat een Rotterdammer ofzo?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:19 schreef TFD het volgende:
winston post = benjamin in gtst en een foto uhm
[afbeelding]
Was benieuwd wie het was omdat ie kandidaat was om de nieuwe Feyenoord-Ambassadeur te worden, en dan moet je toch iets speciaals met de club hebben ofzo.![]()
Okee het kan niet:
-Ludo zijn, zoveel vrienden heeft hij niet.
-Janine zijn, dan zouden Barbara, Valerie en Laura die kist wel dragen.
(Ik denk dat Ludo, Martine, Janine enzo afwezig door die Ludo-Martine-Duarte verhaallijn.
Ray heeft inmiddels met Ludo gebroken en weet nog niet dat er iets te gebeurens staat).
-Morris zijn, dan stonden Jef, Barbara en Charlie wel vooraan.
Trouwens ergens las ik dat Stefano en Pascal elkaar niet kenden, dat klopt niet Stefano en zij konden het goed vinden en toen hij vertrok naar de VS kreeg hij een kus op z'n wang van haar dat doe je toch niet als je elkaar vaag kent.
Ik denk eigenlijk ook dat het Benjamin is, simpelweg redenerend welke mensen van de aanwezig bij de kist staanEen heer met stijl![]()
Yeah dat zou wat zijn. Eindelijk die geile pomp-snol eruit.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:43 schreef ivetje het volgende:
Zou het niet Yasmin kunnen zijn??X
X
X![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Yeah dat zou wat zijn. Eindelijk die geile pomp-snol eruit.![]()
![]()
Je gaat een paar vrouwen toch geen kist laten dragenquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
-Janine zijn, dan zouden Barbara, Valerie en Laura die kist wel dragen..
![]()
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Meneer Harmsen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:37 schreef liane het volgende:
bij wie zal charlie gaan wonen?President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Misschien is het Isabella. Zou een hoop verklaren waarom Martine er is. En waarom Ludo, Janine en de rest niet. Dat Isabella op 1 van de foto's staat wil nog niets zeggen dat ze erbij is of zo
Ik neem je nu niet meer serieusquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:53 schreef Dizer het volgende:
Misschien is het Isabella. Zou een hoop verklaren waarom Martine er is. En waarom Ludo, Janine en de rest niet. Dat Isabella op 1 van de foto's staat wil nog niets zeggen dat ze erbij is of zo
Zijn huis lijkt af en toe wel een opvanghuis voor jonge meisjes. Wedden dat die ouwe snoeperd overal camera's heeft geplaatst.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Meneer Harmsen.
Dat wordt het schandaal voor volgend seizoen
X
X
X![]()
Waar slaat dat nou weer op????quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem je nu niet meer serieus
Scanman, ik bedoelde alleen maar dat Isabella misschien alleen erbij buiten de scenes maar wel op deze foto's. Volgens mij is ze alleen te zien op foto's waar de cast ook op staan.
En misschien gaat Janine niet dood. Misschien is ze zoals vandaag is verteld naar Barcelona met de kinderen en Sjors. Je weet het allemaal niet. We zitten allerei theorieen te verzinnen.
Netals jou theorie dat je 100% zeker weten bent dat het niet Morris is.Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik las bij volgende week.. dat Harmsen vergaat van de hoofdpijn... hij zal wel een hersentumor hebben ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zijn huis lijkt af en toe wel een opvanghuis voor jonge meisjes. Wedden dat die ouwe snoeperd overal camera's heeft geplaatst.
Dat wordt het schandaal voor volgend seizoen![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:37 schreef liane het volgende:
bij wie zal charlie gaan wonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even offtopic : Wat gaat dit topic hard zeg..damn......![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:17 schreef Kimmster het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:17 schreef Kimmster het volgende:
[..]Aha... bij Milan dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even offtopic : Wat gaat dit topic hard zeg..damn......... als die twee geen ruzie krijgen.........
Ja gaat idd hard... maar komt door de spannende cliff die eraan gaat komen.![]()
![]()
Ok wel persoon kwam op het idee dat de persoon met de krukken Martine is?
HET IS MORRIS DIE MET DE KRUKKEN LOOPT!!! GJEEEEEEEEZ
Dat ik dat niet eerder zag
Benjamin is dood!!!!!! En niet Janine
En Robin helemaal vooraan met een tekening
Iemand idee waar Isabella bezig is met die pillen enzo? .. Was dat de kelder van Scala of van De Rozenboom.... de vorige keer dat ze iemand ontvoerde was in de Rozen boom toch?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik las bij volgende week.. dat Harmsen vergaat van de hoofdpijn... hij zal wel een hersentumor hebben ofzo.Ja, want het draaide ook voor zn ogen toen hij die kroketten ging bestellen! Misschien is hij het wel in de kist, als het heeeeeeel snel gaat!
![]()
![]()
Heel handig als hij ook achter zijn kist looptquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, want het draaide ook voor zn ogen toen hij die kroketten ging bestellen! Misschien is hij het wel in de kist, als het heeeeeeel snel gaat!
![]()
Dat is juist een uitgangspunt van alle uitvaartverzekeringen...je uitvaart in eigen hand houden..hij moet natuurlijk wel even controleren of alles naar wens gaatquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heel handig als hij ook achter zijn kist loopt![]()
![]()
Ik nam aan dat je echt een geintje maken door te suggeren dat het Isabella is die dood is.... en dat dan dus haar kist gedragen wordt door die 4 jongensquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:07 schreef Dizer het volgende:
Waar slaat dat nou weer op????
Scanman, ik bedoelde alleen maar dat Isabella misschien alleen erbij buiten de scenes maar wel op deze foto's. Volgens mij is ze alleen te zien op foto's waar de cast ook op staan.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:26 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Dat is juist een uitgangspunt van alle uitvaartverzekeringen...je uitvaart in eigen hand houden..hij moet natuurlijk wel even controleren of alles naar wens gaat![]()
![]()
![]()
Goh, daar ben je snel achterquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:20 schreef Dizer het volgende:
Benjamin is dood!!!!!! En niet Janine
Ik mag ook hopen dat het een geintje is.... Isabella moet nog minstens 2 mensen het leven zuur maken...quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je echt een geintje maken door te suggeren dat het Isabella is die dood is.... en dat dan dus haar kist gedragen wordt door die 4 jongens..
Nee.. 4 jongens is ook niet echt leuk voor een lesbienne..![]()
![]()
Aah... kee... thnx.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:23 schreef Dizer het volgende:
Dat was scala....
Benieuwd.. wat Yasmin bij haar gaat ontlokken aan bekentenissen...![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:20 schreef Dizer het volgende:
HET IS MORRIS DIE MET DE KRUKKEN LOOPT!!! GJEEEEEEEEZFriends don't let friends remain beardless...![]()
Dat was ikquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:20 schreef Dizer het volgende:
HET IS MORRIS DIE MET DE KRUKKEN LOOPT!!! GJEEEEEEEEZ
Dat ik dat niet eerder zag
Maar ja ..kan zo maar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Uh...het zijn ze allebei nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, daar ben je snel achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Like Gtst..![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:08 schreef RealStevi0w het volgende:Hoe kommie er aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Of is het jouw theorie?quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe kommie er aan?Clementine: Are you nuts?
Klinkt allemaal wel erg goed. Volgens mij spreekt ie de waarheid....maar dat van Martine...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...![]()
Waarom zou Janine eruit gaan?? Dan moet ze op zoek naar een ander baantje.. Nu kan ze fijn samenwerken met haar man.. En ik kan me niet voorstellen dat de ze Janine eruit willen schrjiven..D at is de mooiste vrouw die er in zit! Als mijn vrouw er op die leeftijd nog zo uitziet? Dan mag ik neit klagen![]()
![]()
Great Minds Think Alikequote:Op donderdag 10 juni 2004 22:32 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom zou Janine eruit gaan?? Dan moet ze op zoek naar een ander baantje.. Nu kan ze fijn samenwerken met haar man.. En ik kan me niet voorstellen dat de ze Janine eruit willen schrjiven..D at is de mooiste vrouw die er in zit! Als mijn vrouw er op die leeftijd nog zo uitziet? Dan mag ik neit klagen
God hoeveel interviews zijn er wel al niet geweest met Victoria Koblenko, ja ze volgt een studie en ja ze komt uit de Oekraine.
Maar iedere keer hetzelfde verhaal gaat vervelen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:08 schreef RealStevi0w het volgende:hier klopt niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jawel hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uh...het zijn ze allebei niet
Vonden jullie het vandaag ook zo goed? Dat Charlie zo uitviel tegen Barbara en Valerie?
Eindelijk iemand die ze keihard de waarheid verteld!!! Heel goed gewoon!!!!!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ludo kneep gewoon Martine haar keel dicht
Godver ik heb het idee dat ze weer de gevangenis in gaat.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Ja de laatste tijd is het weer toppie, ik moet alleen zeggen dat ik het slappe manier vind, ons het hele seizoen met zeikverhaallijnen laten zitten, die allang uit hadden kunnen komen en ze dan net voor de zomerstop laten uitkomen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:18 schreef liane het volgende:
ik vond de aflevering van vandaag ook goedEen heer met stijl![]()
Sjors?... door dat gedoe met Marine word ze uiteindelijk zelf de dupe.
Maar aangezien Stefano en Dingie voorop lopen zou het ook goed Janine kunnen zijn óf een van de kinders
Delivered without an information leaflet![]()
Tjah, anders krijg je zo een middelmatig cliffhanger. Volgens mij wordt dit de allerspannendste cliff ooitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja de laatste tijd is het weer toppie, ik moet alleen zeggen dat ik het slappe manier vind, ons het hele seizoen met zeikverhaallijnen laten zitten, die allang uit hadden kunnen komen en ze dan net voor de zomerstop laten uitkomen.
Ik vond Charlie gisteren echt
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Wat is er gisteren precies gebeurd?Like a flower, waiting to bloom
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:29 schreef Shir het volgende:
Wat is er gisteren precies gebeurd?quote:Ludo wil niet dat Ray naar de politie gaat, maar toch doet hij dat om Janine en de kinderen te beschermen. Het gevolg voor hem is zijn ontslag. Janine weet niet waar ze het zoeken moet. Moet ze vluchten met de kinderen. Ray wil dat ze rustig blijft, maar dat kan ze niet. Ludo blijft volhouden dat Martine erachter zit. Hij gaat langs haar en maakt duidelijk wat hij denkt. Hij pakt haar bij haar keel en zegt dat ze te ver is gegaan.
Martine wil weten waar Isabella mee bezig is. Jasmin probeert er naar te vissen, maar ze heeft door dat ze uitgehoord wordt. Ze vertelt Martine dat ze niet meer mee doet.
Valerie vindt dat ze er nu bij hoort, maar Barbara wil er samen met Charlie uitkomen. Charlie heeft het helemaal gehad en vertelt Barbara dat ze ergens anders gaat wonen. Barbara is haar moeder ten slotte toch niet meer?
[ Bericht 4% gewijzigd door Svensational op 11-06-2004 09:51:29 ]Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Thanks!!!Like a flower, waiting to bloom
benjamin gaat gewoon dood, waarom zou iemand anders dan in een wit pak naar een begrafenis gaan
of toch yasmin, die 4 mannen dragen de kist omdat ze zo zwaar is door die voorgevel en vrouwen kunnen dat niet tillen
To infinity…and beyond!![]()
Al 2 dagen niet gezien maar even bijgelezen in het topicThnx
Wat is die Ray voor dombo om ontslag te nemen bij Ludo, stomme amateur
Sjors krijgt in ieder geval dikke problemen met Ludoen ik denk ook dat het Benjamin is die dood gaat. Dus met een beetje geluk zien we Robin nu ook niet meer
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."![]()
Ray heeft geen ontslag genomen, Ludo heeft hem ontslagen.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Zal hem leren, niet Ludo te gelovenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:11 schreef BVO het volgende:
Ray heeft geen ontslag genomen, Ludo heeft hem ontslagen.
Maar had Sjors nu ook aan die Lolly gelikt ofzo ? dat stond in de OP? Heb niks meer gezien nadat die pipo ludo's vingers pijn deed, wat is er daarna allemaal met Ludo verhaal gebeurt.. PRECIES
Nee, ze likt alleen aan de lolly van Milan. Althans, dat zou 'ie willen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:24 schreef Wytze het volgende:
[..]
Maar had Sjors nu ook aan die Lolly gelikt ofzo ? dat stond in de OP? Heb niks meer gezien nadat die pipo ludo's vingers pijn deed, wat is er daarna allemaal met Ludo verhaal gebeurt.. PRECIESLa buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Charlie is een stuk leuker sinds ze met Nick is, ze vormen een leuk stel. Ik vraag me af of ze echt gaan trouwen ( zie spoiler)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:43 schreef Svensational het volgende:
Ik vond Charlie gisteren echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren zagen we trouwens de kelder van scala, dit duidt er dus op dat de clif dichterbij komt. Er gaat dus echt iets met de kelder gebeuren bij de clif. Ik word steeds nieuwsgieriger
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Charlie is een stuk leuker sinds ze met Nick is, ze vormen een leuk stel. Ik vraag me af of ze echt gaan trouwen ( zie spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk ook dat de spoiler van RealStevi0w wel dus ook KLOPT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren zagen we trouwens de kelder van scala, dit duidt er dus op dat de clif dichterbij komt. Er gaat dus echt iets met de kelder gebeuren bij de clif. Ik word steeds nieuwsgieriger![]()
Maaruh dat van Martine weet ik nog niet zo zeker...Friends don't let friends remain beardless...![]()
Robin komt er dus alleen als het Benjamin is.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:07 schreef TFD het volgende:
robin heeft er ook weinig te zoeken...![]()
Robin zou alleen naar de begrafenis gaan als het Benjamin, Oom Harmsen, Yasmin, Isabella, Stefano of Ray zijn. Dat zijn de gene die hij kent. De rest niet echt denk ik...Friends don't let friends remain beardless...![]()
Als er brand is ga je toch niet met zn allen met een doekje voor je mond op een hoopje zitten? Dat betekent dus dat ze niet kunnen/mogen ontsnappen..denk ik.
![]()
Ja.. dat dacht ik ook al.. beetje apart... kijken ze niet naar een beeldscherm?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:53 schreef karoltje het volgende:
Als er brand is ga je toch niet met zn allen met een doekje voor je mond op een hoopje zitten? Dat betekent dus dat ze niet kunnen/mogen ontsnappen..denk ik.
![]()
Ik blijf nogsteeds bij het overlijden van Benjamin, tijdens of voorafgaand aan de cliff.. de rest van de personages is echt allemaal al onderuit gehaald door of aanwezigheid of gezien de mensen die de kist dragen...
Wil natuurlijk niet zeggen dat er verder niet meer kunnen overlijden..![]()
Die doekjes duiden volgens mij op een giftig gas of zoiets, zou dat niet kunnen?Like a flower, waiting to bloom
Komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belooft spannend te worden
Hij heb toch nog een zoon voorhanden die wel wat kan veroorzaken?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:35 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ludo met Sjors gaat doen![]()
tegenwoordig bekend als Tha_Duck![]()
Het is Benjamin die in de kist ligt waarom ligt er anders een lint op de kist van Cafe De Koningh
Twinning = boring![]()
Hahaha, das een goeie!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:45 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hij heb toch nog een zoon voorhanden die wel wat kan veroorzaken?
Like a flower, waiting to bloom
dat vroeg ik niet inca ik vroeg hoe je kan lezen dat er cafe de koning op staat. kan je dat plaatje uppen?![]()
Die Spoiler van RealSteviOw klopt niet
Er vinden twee erge dingen plaats.
Eerst de begrafenis...en dan (als ze iemand herdenken in de Koning) de brandClementine: Are you nuts?
TVP
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.![]()
Maar in díe theorie kan het Benjamin niet zijn die begraven wordt.. waarom wil iedereen toch zo graag de link tussen die begravenis en dat moment in de Koning?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:54 schreef Bupatih het volgende:
Die Spoiler van RealSteviOw klopt niet
Er vinden twee erge dingen plaats.
Eerst de begrafenis...en dan (als ze iemand herdenken in de Koning) de brand![]()
Dan moet je de tekst in die witte vlakken selecteren, dan kun je het lezen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:00 schreef tybalt het volgende:
waarom kan ik die spoilers trouwens niet zien? zie alleen witte vlakken :-(.
![]()
Hij laat Sjors aan animal sex doenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:35 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ludo met Sjors gaat doen![]()
Lijkt me logisch toch....Ze herdenken iemand in de Koning. (Oh ja...dat Nick op die 'groeps'-foto bij staat, is omdat hij met Charlie heeftquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:00 schreef tybalt het volgende:
[..]
Maar in díe theorie kan het Benjamin niet zijn die begraven wordt.. waarom wil iedereen toch zo graag de link tussen die begravenis en dat moment in de Koning?) en dan komt de brand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Trouwens, over die grote spoiler van een paar pagina's terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Trouwens, over die grote spoiler van een paar pagina's terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vond ik het best zielig voor Janine toen
Ja, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er 2x hetzelfde verhaaltje komt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:13 schreef Bupatih het volgende:
Al vond ik het best zielig voor Janine toen![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand met photoshop of iets anders achterhalen wat er op die rouwtekst staat bij de kist??
Vet vaag zo...
Op de begrafenislint staat de Koning
De brand speelt zich af in de Koning
Maar ze herdenken iemand in de Koning, met kaarsjes, en dan breekt er brand uit
Volgens mij zit ik nu vast in een cirkel
Als jij daar de Koning ziet staan, dan zie je heel wat meer dan mij.... maar met een beetje fantasie zou het kunnen.
Wat er ook staat, het is duidelijk dat Benjamin de dode is. Met die vier mensen die de kist dragen kan het simpelweg niemand anders zijn. Dus al dat speculeren is vrij zinloos verder lijkt me
Misschien is Tante Hennie wel zoveel jaar dood nu.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Vet vaag zo...
Volgens mij zit ik nu vast in een cirkel
Of Rik (al was die niet dood).
Ofzo.![]()
huh... brand in de Koning?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Vet vaag zo...
Volgens mij zit ik nu vast in een cirkel![]()
Wie zegt dat? Misschien zijn ze in de Koning vanwege een andere reden. Voor zover ik heb begrepen is de brand in de Koning te zien in de laatste aflevering. Daar gaat dus iemand dood... en de begrafenis is dan te zien in het nieuwe seizoen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Maar ze herdenken iemand in de Koning, met kaarsjes, en dan breekt er brand uitMy soul is painted like the wings of butterflies![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Als jij daar de Koning ziet staan, dan zie je heel wat meer dan mij.... maar met een beetje fantasie zou het kunnen.
Ik vind het nog steeds wel opvallend dat Benjamin dezelfde kleding aanheeft op dat plaatje met die doekjes voor de mond als op het begrafenis plaatje.![]()
Waarom zou er ook in godsnaam "de koning" op dat lint staan? Slaat helemaal nergens op eigenlijk.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Misschien omdat die scenes meteen na elkaar zijn opgenomenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het nog steeds wel opvallend dat Benjamin dezelfde kleding aanheeft op dat plaatje met die doekjes voor de mond als op het begrafenis plaatje.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Ff wat dingen op een rytje....![]()
Die begravenis is pas voor volgend seizoen!!!
DOOR de brand word er iemand begraven en daarom loopt Morris ook met krukken op die begravenis!Janine is er niet omdat Nina in het ziekenhuis ligt en de vraag is of ze het wel haalt...![]()
En Ludo is er daarom ook niet ...En Sjors is ook iets overkomen tijdens de brand en ligt in het ziekenhuis vandaar haar afwezigheid...
En de brand is niet in de koning maar in SCALA...
I Like Gtst..![]()
spoilers willen ook helpenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:01 schreef RealStevi0w het volgende:
Ff wat dingen op een rytje....![]()
Die begravenis is pas voor volgend seizoen!!!
DOOR de brand word er iemand begraven en daarom loopt Morris ook met krukken op die begravenis!Janine is er niet omdat Nina in het ziekenhuis ligt en de vraag is of ze het wel haalt...![]()
En Ludo is er daarom ook niet ...En Sjors is ook iets overkomen tijdens de brand en ligt in het ziekenhuis vandaar haar afwezigheid...
En de brand is niet in de koning maar in SCALA...
![]()
Indien ze waar zijn
Hoe kom je daaraan eigenlijk?Clementine: Are you nuts?
Ik denk dat je gisteren de kelder van scala zag,, dat is toch zodat Isabella daar Nina kan ontvoeren.. Tenminste? Dat dacht ik?![]()
Duoaah .. Ziet dan niemand wat IK zie... Dat de begravenis pas volgend seizoen te zien is
I Like Gtst..![]()
Daar ben je wat laat meequote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:20 schreef RealStevi0w het volgende:
Duoaah .. Ziet dan niemand wat IK zie... Dat de begravenis pas volgend seizoen te zien is
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Voor zover ik heb begrepen is de brand in de Koning te zien in de laatste aflevering. Daar gaat dus iemand dood... en de begrafenis is dan te zien in het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:02 schreef scanman01 het volgende:
Als het inderdaad dezelfde kleren zijn, kan dat er ook op duiden dat de brand én de begrafenis daarna zijn opgenomen in 1 dag. Die brand is de cliffhanger en de begrafenis is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Omdat hij daar werkte en de eigenaar van was. Dan zullen de bezoekers van de Koning en de andere medewerkers samen een lint hebben verzorgdquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:37 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zou er ook in godsnaam "de koning" op dat lint staan? Slaat helemaal nergens op eigenlijk..
Of zoiets.
Hoe komen we nu eens bij een brand in De Koning?.
Die krans is van de medewerkers van de Koning voor benjamin
benjamin heeft z'n witte pimp pak aan omdat ie daarin graag begraven wil worden
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-![]()
En wie zijn dan de medewerkers van de Koning?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:34 schreef -Eddow- het volgende:
Die krans is van de medewerkers van de Koning voor benjamin
benjamin heeft z'n witte pimp pak aan omdat ie daarin graag begraven wil worden
Denk je niet dat die een lint hebben met hun eigen naam erop?My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Sjonge jonge, hoe komt men nou weer bij brnad in de koning, het is daar niet. Ik wil niet alles verpesten (hoewel dat al wel een beetje is gebeurd).
Maar nog een keer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like a flower, waiting to bloom
Die soms volslagen onbekenden die je achter de bar ziet staan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wie zijn dan de medewerkers van de Koning?
Denk je niet dat die een lint hebben met hun eigen naam erop?
Ik kan me voorstellen dat zij gezamenlijk een krans + lint kopen voor 'hun baas'.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Die knakkers die wel eens invallen als Dennis Yasmin Harmsen Stefano enz. niet kunnen werkenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wie zijn dan de medewerkers van de Koning?
Denk je niet dat die een lint hebben met hun eigen naam erop?
©1983-2007 -Eddow-![]()
Trouwens, op pag. 241 bij het vooruitstukje van vrijdag wordt misschien al duidelijk wie er dood gaat en waarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Logisch toch.....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:42 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Die knakkers die wel eens invallen als Dennis Yasmin Harmsen Stefano enz. niet kunnen werken
Wel goed dat ze daar dan nog om denken...Like a flower, waiting to bloom
Die heb ik dan denk ik gemist. Ik zie altijd een van de hoofdrolspelers achter de bar staan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Die soms volslagen onbekenden die je achter de bar ziet staan.
Ik kan me voorstellen dat zij gezamenlijk een krans + lint kopen voor 'hun baas'.
Maar ik mis nog wel eens een paar afleveringen
Maar ik denk niet dat een lint van onbekende medewerers van de koning op zijn kist komt te liggen. Die ligt dan bij een bloemstuk ofzo. Zo gaat dat tenminste meestal.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Voor Benjamin zijn dit natuurlijk geen onbekenden...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik dan denk ik gemist. Ik zie altijd een van de hoofdrolspelers achter de bar staan.
Maar ik mis nog wel eens een paar afleveringen
Maar ik denk niet dat een lint van onbekende medewerers van de koning op zijn kist komt te liggen. Die ligt dan bij een bloemstuk ofzo. Zo gaat dat tenminste meestal.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
©1983-2007 -Eddow-![]()
©1983-2007 -Eddow-![]()
Ja iddquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:54 schreef liane het volgende:
volgens mij is het scala waar de brand is en niet de koning![]()
En we zwaaien met z'n allen naar Janine
en we zwaaien met z'n allen naar Janine
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:07 schreef -Eddow- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:17 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]Ja klopt ook....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel verschillende verhalen
©1983-2007 -Eddow-![]()
Als je op naar de blog gaat van die Valentein, dan schrijft hij dat hij op last van de producent van GTST de info heeft moeten weghalen.
![]()
Je kunt zo natuurlijk ook een hoax creëren. Wie zegt dat de producent daadwerkelijk dit heeft geëist?
Maar van de andere kant...![]()
![]()
Rot 'ns op met die kutspam.quote:. Je hoeft het niet in elk topic te zetten hoor.
.
-edit: oh nee, je bent een ander..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan natuurlijk goed, aangezien ze in Scala (of de Koning) tijdens de brand aanwezig waren en de laatste eer willen bewijzen.![]()
![]()
nesclanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De brand is de laatste van dit seizoen, de begeafenis de eerste in het volgende seizoen. Je hebt de volgorde verkeerd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:23 schreef Nesclan het volgende:
[spoiler] Kan .
Kan natuurlijk goed, aangezien ze in Scala (of de Koning) tijdens de brand aanwezig waren en de laatste eer willen bewijzen.
Aangezien Benjamin degene is die dood g aat kan dat ook niet anders
Anders lees je even de afgelopen twee topics door.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:55 schreef _bigmac_ het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat het Benja is..
Ik ben er trouwens wel blij om dat Benjamin weggaat.. Geen saai personage meer, geen Robin meer,
.
Dat is geen Regillio Tuur.
Hij valt wel op op die foto ja..
Ik denk trouwens niet dat Benjamin omkomt bij de brand, maar dat hij zelfmoord gaat plegen. Blijkt wel een beetje uit de vooruitblik van as. vrijdag.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Met een pistool door ze hoofd ofzo en dan staat Ray aan de andere kant van de tafel heel hard NEE!!!!!!! te schreeuwen. Heeft hij beide kanten een keer gespeeld![]()
![]()
Ja, maar dat betekent wel dat de foto's die verspreid is geen herdenkingsbijeenkomst is, aangezien Benjamin daar nog opstaat...![]()
Die foto's in Scala zijn een feestje voor de bruiloft van Nick en Charlie.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Maar het is nog heelemaal niet zeker of het wel Benja is!!![]()
.
Eindelijk af van die verschrikkelijke irritante Robin en z'n saaie broer..
Hij heeft sowieso al gezegd dat hij na dit seizoen stopt en de aanwijzingen op de foto's daarbij zijn voldoendequote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:21 schreef _bigmac_ het volgende:
Waar is dat bevestigd dan ??.
Heel simpel: Gezien de mensen die de kist dragen kán het niemand anders zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:21 schreef _bigmac_ het volgende:
Waar is dat bevestigd dan ??My soul is painted like the wings of butterflies![]()
En het feit dat er op de linten staat "de koning" en de foto's bij het graf, waar alleen Benjamin ontbreekt, terwijl hij wel bij die opnames aanwezig was.
Ik hoop niet dat de Koning afbrand, dat is de enige plek die hetzelfde is gebleven, de Rozeboom ook maar die is behoorlijk gefacelift.
Net als het huis van Laura, ik vond het leuker zoals het vroeger was.Een heer met stijl![]()
Beetje een duffe aflevering. Alleen Martine, Isabella en natuurlijkYasmin
waren leuk
.
Dat verhaal duurt al veeeeeeeeeeeeeeeel te langquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:35 schreef BVO het volgende:
Beetje een duffe aflevering. Alleen Martine, Isabella en natuurlijkYasmin
waren leuk
.
Yasmin kan mij niet vaak genoeg in beeld komenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat verhaal duurt al veeeeeeeeeeeeeeeel te lang.
Ik vind die verhaallijn sowieso erg leuk.
Barbara schiet vast helemaal in de stress binnenkort. Yasmin ziet er erg goed uit. VErder vind ik het koel van Stefano dattie die lift aan past!
![]()
Yasmin moet in GTST eens een bikini aan, of uit trekken
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
Forum Opties Forumhop: Hop naar: