quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
die staat nu achter je naamquote:Op maandag 7 juni 2004 18:25 schreef The_Hives het volgende:
Waar is mijnin de OP ?
Je staat erbijquote:
En iets meer dan 500 postsquote:Op maandag 7 juni 2004 18:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
profiel nummer 7!!!!
wooooo![]()
![]()
Is goed, hoeveel toeschouwers heb jij?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Helaas, heb hem net rond.. Volgende keer spelen?
Zeg ik word toch niet belachelijk gemaakt hier hequote:Op maandag 7 juni 2004 18:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En iets meer dan 500 posts
Hmmm.... Jij speelt II... Ik ga VI spelen... Wie staat hier nou eigenlijk voor aapquote:Op maandag 7 juni 2004 19:14 schreef Wouter het volgende:
[..]
Zeg ik word toch niet belachelijk gemaakt hier he![]()
Fugie, enorm goed bezig!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:03 schreef Fugie het volgende:
sir_dalord, leuk id van dat lijstje! Heb het gelijk voor de Federatieleden overgenomen en op de site gezet Verder natuurlijk de nieuwe leden toegevoegd!
En als iedereen nog ff zijn hoogst aantal sterren wil posten
Kga nu het spelersklassement bijwerken dus over een uurtje ofzo is er een winnar bekend
is die van sirdalord al geweest dan ?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:19 schreef Grumpey het volgende:
tijd voor nieuw team van de week!
wie zich eerst meld krijgt de eer!
ik ben ermee bezig, heb hem morgen afquote:Op maandag 7 juni 2004 22:19 schreef Grumpey het volgende:
Ik wil ook wel een keer zo'n vragenlijstje invullenquote:Op maandag 7 juni 2004 22:19 schreef Grumpey het volgende:
De links bij de clubs Sporting Amsterdam, No blesse oblige en Frisian Reds kloppen ook niet trouwens. dus als je toch gaat veranderen, doe die dan ook even.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:08 schreef Vision het volgende:
er staan bij de spelers van fok 2 foutjes da lord
bij flokvolt en bij frankymcg.
veranderdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:08 schreef Vision het volgende:
er staan bij de spelers van fok 2 foutjes da lord
bij flokvolt en bij frankymcg.
* Vision durft neit meer aan de OP te komen![]()
idemquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:22 schreef forza22 het volgende:
De links bij de clubs Sporting Amsterdam, No blesse oblige en Frisian Reds kloppen ook niet trouwens. dus als je toch gaat veranderen, doe die dan ook even.
je staat erbijquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:44 schreef Keano het volgende:
Ik ben ook kampioen geworden en speel in de VIIe volgend jaar. Zet me er maar bij want het zou wel eens nog 3 seizoenen kunnen duren voor ik weer kampioen ben
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:50 schreef Wouter het volgende:
Heb net de grootste aankoop van mijn bestaan gedaan, een "mythical" playmaker. 8.6 miljoen kostte dit geintje![]()
Niet alleen de aanschaf, maar dat loon.. 54 972 ¤ .. Whoei!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:50 schreef Wouter het volgende:
Heb net de grootste aankoop van mijn bestaan gedaan, een "mythical" playmaker. 8.6 miljoen kostte dit geintje![]()
Wil je misschien eens je economie van 1 week eens plaatsen? ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:50 schreef Wouter het volgende:
Dat worden botteams... Totdat er een eerste eigenaar komt...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:10 schreef forza22 het volgende:
Er komt een negende divisie, dat weet onderhand iedereen wel, maar hoe gaan ze dat nou doen?
er zullen iets van 8000 ploegen bijkomen, maar er staan maar 7000 ploegen te wachten op een team. wat gaat er gebeuren met al die openplekken? worden dat walk over teams of hoe gaan ze dat doen?
ik neem aan dat die ook niet promoveren/degraderen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:00 schreef SuperWeber het volgende:
Dat worden botteams... Totdat er een eerste eigenaar komt...
Ik kan dat gevoel alleen maar bevestigenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:29 schreef Vision het volgende:
qyn: ik heb zo'n gevoel dat ie niet aan de door mij gestelde eisen gaat voldoen
thx, wel leuk om te zien. Dit wil ik dus ook zo over een paar seizoenen, dat ik met miljoenen kan werken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:43 schreef Wouter het volgende:
[afbeelding]
Dit is wel een van de meest actieve 2 weken hoor
Hoe heet die vriend? Als hij er voetbalt ken ik hem vast, aangezien mijn pa de voorzitter is van de VV daarquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:28 schreef Fugie het volgende:
Goed stukkie hoorStaat ook op de fedsite nu
Btw best leuk dat je in ijzedijke heb gewoont, de vriend van me zus woont daar ergens geloof ik (of voetbalt er weet niet exact
) Volgende week de editie van Team van de week met nicomart, die wou zo graag
Die had ik met geluk gevonden en hier op FOK! hebben ze hem verder verbeterd..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:35 schreef Lortnoc het volgende:
Mooi stukje _o_
Hoe kom je trouwens aan dat mooie Pictische logo?
Dat zijn teams gestuurd door een bot met waarschijnlijk de spelers at random posities (meestal niet de goeie dus) Met als gevolg dus een kutteam... Als zo'n team kampioen wordt so be it, maar ik verwacht dat voor het eind van het seizoen er voor ieder team een eigenaar zal zijnquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:37 schreef Vision het volgende:
[..]
ik neem aan dat die ook niet promoveren/degraderen?
elie oid (tenminste ik dacht dat ie bij ijzendijke speeldequote:Op woensdag 9 juni 2004 14:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Hoe heet die vriend? Als hij er voetbalt ken ik hem vast, aangezien mijn pa de voorzitter is van de VV daar
[..]
Die had ik met geluk gevonden en hier op FOK! hebben ze hem verder verbeterd..
Elie oid? nog noooooit van gehoord.. Ik zou het eens aan mijn pa vragen deze week..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
elie oid (tenminste ik dacht dat ie bij ijzendijke speelde, maar al die dorpen lijken op elkaar ) Speelt in het eerste overigens voor zover ik weet dan
nein die ken ik niet. Maar ik zei al, al die dorpen lijken op elkaar in zeeuws vlaanderen, kan ook best zijn dat ie bij hoofdplaat voebalt ofzo. Heb eigelijk geen idquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Elie oid? nog noooooit van gehoord.. Ik zou het eens aan mijn pa vragen deze week..
Ken jij dan marc van der linde of een Ab louws? Aangezien middelburg ook een dorp is...
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ja, ik ben nu ook supporter!
En nu wil ik graag bij de Fok! federatie
en raad es?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:10 schreef sir_dalord het volgende:
ik sta 0-2 voor op grumpey
maar daarbij dient gezegt te worden dat hij een nieuwe opstelling uitprobeert
quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
en raad es?
kom, raad es..
kom.. kom toe nou...
WEER EEN BLESSURE!!!
jezus, wat een mietjes heb ik in mijn team zeg
Grmbllquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:15 schreef DaMadKow het volgende:
3-0 gewonnen van GotenSSJGeen blessures ook gelukkig, mijn hele selectie is blessurevrij op het moment!
Hmmmmmmm... Om een federatie te starten moet je eerst supporter zijn... Volgens mij tenminste!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:35 schreef forza22 het volgende:
Waar kan ik vinden wat de vereisten zijn om een federatie te starten en hoe dat in zijn werk gaat? ik kan het niet vinden. (zal er wel overheen kijken, maar toch)
alvast bedankt
en ja, als ik supporter word, dan word ik ook lid van de fok fed.
dat lijkt mij ook ja, maar ik wil eerst van te voren weten wat er allemaal voor nodig is enzo, en wat de bedoeling er precies van is. een stel vrienden van mij willen ook allemaal supporter worden, en het lijkt ons wel leuk om ook een fed. te starten. van onze eigen woonplaats of zo ietsquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmmmm... Om een federatie te starten moet je eerst supporter zijn... Volgens mij tenminste!!
Dat kan... Mits supporter!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:41 schreef forza22 het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook ja, maar ik wil eerst van te voren weten wat er allemaal voor nodig is enzo, en wat de bedoeling er precies van is. een stel vrienden van mij willen ook allemaal supporter worden, en het lijkt ons wel leuk om ook een fed. te starten. van onze eigen woonplaats of zo iets
Verder heeft de Fok Fed met het lidmaatschap van Johan Derksen met Hoolieganzen bijna de magische grens van 25 leden bereiktquote:Rules for Federations
New Federation
Everyone can start a new Federation, as long as you are member of the Hattrick Supporter service. But the point of a federative system is that a number, preferably a large number, of users joins the same Federation. That is why we have added 2 restrictions aimed at avoiding a federative system crowded by dull one person Federations. To begin with, you can only be a member of 3 Federations. You must also have at least 5 members in a Federation, otherwise it will be dissolved shortly. Combined, these restrictions mean that well-thought out and active Federations have a chance to evolve into something exciting.
To start a new Federation, click the "Found new Federation" link in the column to the right. Obviously, you can“t already be a member of 3 Federations in order to this, since you will automatically become a member - even a Founder - of this new organization. Now you can decide a few parameters for your new Federation. You can always change these later on, so don“t panic to make it perfect from the start.
When you have sent the form the Federation will be created, along with two Offices - the Founder and the Member. You have received the role of Founder and all the rights needed too rule your Federation single-handedly. On the Federation page you have now received a set of neat functions.
When is a Federation dissolved? Either it is dissolved when it has no members, that is, the minute the last member leaves it.
Once every 24 hours, Hattrick will review all Federations to check whether they have at least 5 members. If they don“t, a dissolvation procedure will begin. This means that the Federation will be deleted exactly one week later, if it has failed to have at least 5 members in any of the daily checks in between. (If it has, the dissolvation process will be stopped - but it could of course start again if you were to sink below 5 members at a later stage).
These are the two ways a Federation can be dissolved. Please note that the Founder cannot delete a Federation if there are other members still in it. A Federation is a collective venture, and even though you as the Founder may have more rights, the destiny of the Federation is not entirely the concern of the Founder alone. If the Founder leaves the Federation and there are members still in it, someone of will probably take charge of the highest Office...
To start a Federation, and to be the highest ranking officer in it, involves quite a responsibilty. You should only start a Federation if you“re prepared to carry out the tasks associated with your position. Applications for Membership should be handled as often as possible (click on "Approve/Reject Application") so that your prospects doesn“t have to wait in vain. Out of date internal messages should be changed or removed. You may also get questions from members or users, which obviously deserve to be answered.
Thx, hier heb ik wat aan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:06 schreef Lortnoc het volgende:
Voor de liefhebbers (forza22 dus)
[..]
Verder heeft de Fok Fed met het lidmaatschap van Johan Derksen met Hoolieganzen bijna de magische grens van 25 leden bereikt
leuk ideequote:Op woensdag 9 juni 2004 21:50 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb het iets veranderd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
leuk idee. Ik twijfel alleen een beetje aan de opzet. Bijvoorbeeld het Fok!-team na 4 weken. Ik zou dan een team samenstellen op de helft van de competitie en aan het einde van de competitie.
Verder zullen de oudste teams als enige leveranciers blijven. Dan is het dus jammer voor nieuwkomers dat ze nooit het team zullen halen. Tenzij ze bijvoorbeeld een keer een uitmuntende speler halen, en daarna failliet zijn
.
Verder zal ik geen coach zijn, want ik heb te weinig ervaring(en ik denk tijd)
ik train al mijn spelersquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:28 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmmmm...
Ik heb toch nog even geluk gehad... Mijn trainee die afgelopen zondag 2 weken geblesseerd was geschopt, heeft vandaag (bij de laatste gezondheidsupdate voor de training) het stadium 1 week maar kan wel trainen bereikt...
Pfieuw... Dus ik train vannacht 11 spelerts!!
Dat pas vanaf volgende week... Deze week heb je nog 2 wedstrijden gespeeld en dus mogelijkheid om je trainee's te trainen!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik train al mijn spelers![]()
ff een weekje conditie![]()
damn, je hebt helemaal gelijk. hoe kon ik 't vergeten, ik zei gisteren nog tegen 2 hattrickspelende vrienden van me dat ze deze week helemaal nog niet hun a-elftal hoefden te laten spelen in de friendly omdat morgen de update van afgelopen zondag en gisteren is. Ondertussen zelf wel al naar conditie geswitchedquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:49 schreef SuperWeber het volgende:
Dat pas vanaf volgende week... Deze week heb je nog 2 wedstrijden gespeeld en dus mogelijkheid om je trainee's te trainen!!
Je kunt je training nu nog terugzettenquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:30 schreef Vision het volgende:
[..]
damn, je hebt helemaal gelijk. hoe kon ik 't vergeten, ik zei gisteren nog tegen 2 hattrickspelende vrienden van me dat ze deze week helemaal nog niet hun a-elftal hoefden te laten spelen in de friendly omdat morgen de update van afgelopen zondag en gisteren is. Ondertussen zelf wel al naar conditie geswitched
na je bericht had ik de training al meteen weer teruggezet. Ik had gelukkig wel de juiste spelers opgesteld met de friendlyquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:31 schreef SuperWeber het volgende:
Je kunt je training nu nog terugzetten, ik weet alleen niet of je de juiste spelers hebt opgesteld
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat pas vanaf volgende week... Deze week heb je nog 2 wedstrijden gespeeld en dus mogelijkheid om je trainee's te trainen!!
Tenzij je natuurlijk net als ik een hele sloot spelers hebt die wel wat extra conditietraining kunnen gebruiken. Verdedigers en middenvelders met slecht conditie zijn namelijk niet echt lekker voor je ratings.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmmm...quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:01 schreef engessa het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk net als ik een hele sloot spelers hebt die wel wat extra conditietraining kunnen gebruiken. Verdedigers en middenvelders met slecht conditie zijn namelijk niet echt lekker voor je ratings.
daar dacht ik vanochtend ook al aanquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:42 schreef Grumpey het volgende:
uberhaupt is 3 weken conditie gelijk aan een gem. vorm van matig/zwak, dus dat lijkt me ook niet echt super..... 2 weken moet voldoende zijn..
Ikzelf zal mijn lading 17 en 18 jarigen nog net even 2 weekjes laten genieten van een snelle verdedigings-training....voordat ze weer jaartje ouder zijn![]()
*wijst naar fed-sitequote:Op donderdag 10 juni 2004 12:44 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
daar dacht ik vanochtend ook al aan
maar ik denk dat ik het anders ga doen. Want om nou iedere week 11 maal 25 teams te gaan bekijken... Daar heeft niemand tijd voor...
nog even bekijken hoe ik het dan ga doen
makkelijke oplossing, maar ik vind het dan weer niet meer zo speciaalquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:04 schreef Grumpey het volgende:
daar dacht ik ook al aan, het is best veel werk inderdaad....
we kunnen ook een soort combi doen....dat we gewoon elke week sterrenteam hebben, en daarnaast een totaalscore die alleen het aantal sterren bijhoud. Dit scheelt veel in onderhoud, en daarnaast kan je dan wisselen van mensen die dit doen....wat vinden jullie?
zker met 25 ploegen denk ik dat zon ast wel redelijk wat veranderingen van week tot week zijn, als dat nou niet zo is kunne we denk ik altijd nog een langere periode nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:20 schreef The_Hives het volgende:
Is elke week een All Star Team (AST) niet een beetje veel?
Ik neem aan dat in een week tijd niet zoveel veranderd. Zo gigantisch snel gaat het niet, en lang niet iedereen heeft geld om vaak een speler te kopen.
Misschien moeten we (ook ivm de tijd) dit dus over een ruimere periode nemen. (zelfde als team van de week)
nou, ik dacht ook aan zoietsquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:04 schreef qyn het volgende:
Is het een idee om het All Star Team een beetje 'interactief' te maken? Dat mensen zelf op een of andere manier d'r beste speler submitten? Het is natuurlijk eervol om een speler in 't AST te hebben dus die moeite mag best gedaan worden
just my 2ct
Fugie, met die 80K verlies ingecalculeerd, heb je daar de seizoensbonus al bij meegerekend?
Sta zelf -87K, waarschijnlijk 10K winst volgende week (met bonus erbij) .. dan 2 weken zonder inkomsten zien te overleven, maar dat komt vast goed.. Hopen op een leuke YP zondag ofzo![]()
En woensdag een spannende wedstrijd tegen Grumpelix.. en hopelijk een goede trainingsupdate morgen
![]()
wacht ,ik heb zelfs nog een beter idee.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, ik dacht ook aan zoiets
ieder team mag 2 spelers per week uitkiezen waarvan zij denken dat die in aanmerking kunnen komen voor het all star team. Uit deze 50 spelers kiest dan de coach zijn ideale team samen.
Van elke ploeg mag er dan maar 1 opgesteld worden.
dat heeft wel wat. Kan je meteen de interesse peilen, en hoef je niet nodeloos 25 teams langsquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:09 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wacht ,ik heb zelfs nog een beter idee.
We doen het om de 2 weken. En dan let de coach niet alleen op het sterrenaantal, maar ook op de kwaliteiten van de speler.
Dus, ff op een rijtje
- om de 2 weken stuurt iedere ploeg(die mee wilt doen) zijn 2 spelers door waarvan hij denkt dat
deze in aanmerking kunnen komen voor het all star team
- de coach(een rol die ik graag het eerste seizoen wil opvullen) kiest uit de beschikbare spelers
zijn selectie
- ieder seizoen wordt er een nieuwe coach gekozen
zoiets dacht ik
daarom juist... het idee was bij het begin leuk, maar om nou 300 spelers door te scrollen... dat duurt wel ff..quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat heeft wel wat. Kan je meteen de interesse peilen, en hoef je niet nodeloos 25 teams langs
Zoiets is wel wat .. een soort 'Nationaal Fok!Elftal'quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:09 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wacht ,ik heb zelfs nog een beter idee.
We doen het om de 2 weken. En dan let de coach niet alleen op het sterrenaantal, maar ook op de kwaliteiten van de speler.
Dus, ff op een rijtje
- om de 2 weken stuurt iedere ploeg(die mee wilt doen) zijn 2 spelers door waarvan hij denkt dat
deze in aanmerking kunnen komen voor het all star team
- de coach(een rol die ik graag het eerste seizoen wil opvullen) kiest uit de beschikbare spelers
zijn selectie
- ieder seizoen wordt er een nieuwe coach gekozen
zoiets dacht ik
quote:Spelers klassementen
1) Ieder team stuurt 1 topspeler en 1 jeugdspeler (20 of jonger) in, deze doen mee in het klassement.
2) Er wordt alleen gekeken naar competitiewedstrijden.
3) Heeft speler de wedstrijd uitgespeeld? (1 punt)
4) Heeft de speler gescoord volgens verslag (zoja 1 punt aanvaller, 2 middenvelder, 3 verdediger)
5) Heeft de speler geen kaarten gehaald? (indien wel kaarten, gele kaart -1, rood = -3 punt)
6) Je moet lid zijn van de federatie om je spelers mee te kunnen laten doen.
7) Aantal sterren gehaald?
Sterren klassement
1) Je moet lid zijn van de federatie om mee te kunnen doen.
2) Ieder lid wat mee doet stuurt zijn/haar hoogste aantal sterren in wat ze ooit hebben gehaald.
3) Als je een nieuw sterrenrecord hebt, kun je dit bekend maken op de bekende fora of maile naar de webmaster.
4) Iedere maand zal er een nieuwsbrief worden gestuurd waarin wordt herinnerd aan het klassementen voor de mensen die het zijn vergeten.
All-Star Team
1) Je moet lid zijn van de federatie om je spelers mee te kunnen laten doen.
2) Van elk speelt 1 speler mee in het all-star team.
3) De spelers worden beoordeeld op hun sterrenaantal. De speler met het hoogste aantal sterren op een positie komt in het all-star team.
4) Bij gelijk aantal sterren wordt gekeken naar de rating van linie (centrale verdediging, vleugels, etc)
5) Het team wordt elke week geupdate.
6) De coach die het team kiest maakt de beslissingen, wanneer je het er niet mee eens ben heb je pech.
7) Er wordt alleen gekeken naar competitiewedstrijden.
Zo ziet die van mij er ook uit. Nog 1 weekje conditie en dan heeft volgens mij bijna iedereen goed of uitstekend qua conditie.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:04 schreef Keano het volgende:
Een verwachte trainingsupdate:
+80.000/-47.000
Form: +2/-8
Stamina: +13
nou ik ging er vanuit dat jij die klassementen wel ging bijhoudenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:23 schreef Grumpey het volgende:
Fugie, is de site bijhouden dan niet heel veel werk in je eentje? Niet mogelijk dat het bijhouden van alle gegevens en data met zun 2en gedaan kan worden?
Conclusie je laat gewoon teams 2 spelers submitten met de meeste sterren en op welke positie ze dat gehaald hebben. Jij bent coach, dus jij bepaald het systeem.... Wordt er voor een positie niet gesubmit.... (Dan heb je een probleem) Dan kun of vragen in het topic of mensen voor die positie nog spelers willen submitten (je hebt immers op anders posities teveel!!)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou ik ging er vanuit dat jij die klassementen wel ging bijhouden![]()
Maar voor de rest valt het wel mee hoor, en dat all star team is echt een probleem! Omdat je maar 1 speler per team kan kiezen moet je dus nog meer vergelijkingen maken en dat is bijna niet te doen met de hand.
ik heb je uitgedaagd...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Helaas, heb hem net rond.. Volgende keer spelen?
dat lijkt mij het beste... Gewoon een all star team maken o.b.v, op basis van(quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Conclusie je laat gewoon teams 2 spelers submitten met de meeste sterren en op welke positie ze dat gehaald hebben. Jij bent coach, dus jij bepaald het systeem.... Wordt er voor een positie niet gesubmit.... (Dan heb je een probleem) Dan kun of vragen in het topic of mensen voor die positie nog spelers willen submitten (je hebt immers op anders posities teveel!!)
Daag me maar uitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:25 schreef sir_dalord het volgende:
iemand nog een oefenpot?
En ge-accepteerdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
gedaan![]()
Thanxquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb je uitgedaagd...
Want daar doe je het toch allemaal voorquote:12-06-2004
Your team has received 190 ¤ because Jochum Lindenaar (34251602), who was promoted from your youth squad, was recently sold for 3 800 ¤.
Ik heb het logo ook!!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:18 schreef engessa het volgende:
Ik heb ook even dat tijdelijke logo. Jammer dat ik ben vergeten om voor woensdag een oefenwedstrijd tegen een Duitse club te regelen,dat had me best leuk toegeleken.
Ik ben in VI.501 terecht gekomen... Ik heb ff een beetje rondgekeken, er zitten hele goede teams in... Ik ga het zwaar krijgen dit seizoen, ik mag blij zijn met een 5e of 6e plaats dit seizoenquote:Op zondag 13 juni 2004 21:59 schreef Grumpey het volgende:
woei, ik ben in totaal andere VI geplaatst! Vi.739...even alles bekijken!
ik zit dus bij team waar tim_G zijn kwalificatieduel van had gewonnen met 4-1...grappig
Je kunt overigens vanaf euh, 10 minuten terug in Hattrick op het knopje 'transfer compare' klikken bij je spelersquote:Op maandag 14 juni 2004 10:01 schreef Vision het volgende:
heb mijn logo van het weekend ook veranderd
My YP was best wel goed. een 17 jarige met goed positiespel en matig passen. Hij staat te koop voor 300.000 (misschien wat aan de hoge kant, maar ik heb geld nodig)
beter. de meeste zijn er voor tussen de 200-300k uit gegaan en 2 zelfs boven de 350k. hopelijk wil iemand de mijne hebben voor 300k, op meer durf ik eigenlijk niet te hopenquote:Op maandag 14 juni 2004 10:05 schreef qyn het volgende:
Je kunt overigens vanaf euh, 10 minuten terug in Hattrick op het knopje 'transfer compare' klikken bij je spelers.. kun je kijken of ie te duur is
Ik mag Hattrick 6.6 wel![]()
dat hebben ze er in gezet omdat het voor nieuwe spelers verwarrend was. Ze verkochten zo vaak spelers veel te goedkoop.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:56 schreef Keano het volgende:
Die TSI index daar snap ik het nut eigenlijk ook niet van, want dat is gewoon de waarde van een speler gedeeld door 100.
of ze wilde er veel te veel voor vangen. Spelers van 32k te koop zetten voor 30k enzo, of nog duurderquote:Op maandag 14 juni 2004 11:31 schreef Vision het volgende:
[..]
dat hebben ze er in gezet omdat het voor nieuwe spelers verwarrend was. Ze verkochten zo vaak spelers veel te goedkoop.
D'r staan nu ineens ook plusjes en minnetjes achter de ratings om hoog of laag aan te duidenquote:Op maandag 14 juni 2004 10:56 schreef Keano het volgende:
De lagere teams worden echt zwaar benadeeld. de meeste teams in de VII/VIII/IX zullen nu een waardeloos of slecht middenveld halen. Dat is nu dus heel moeilijk te vergelijken met elkaar zodat je je tegenstander maar moeilijk in kan schatten.
tis idd wat beter, maar ik kan niet zeggen dat ik er erg van gecharmeerd ben.quote:14-06-2004 Improvement to HT 6.6.1
We've got a lot of feedback on the new version, and most people seem to like the changes except on one point: The team ratings split 1:2. Many users have pointed out some flaws in the new ratings. So we're making a change: We're adding sub-levels to each team rating. So for instance, instead of just "Formidable" midfield, you can have "Formidable (-)", "Formidable" or "Formidable (+)". This means that the new scale will not only be "longer" than then the old one, it will be 50% more detailed than the old one as well.
dan moet je volgend jaar kampioen worden!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:59 schreef Grumpey het volgende:
woei, ik ben in totaal andere VI geplaatst! Vi.739...even alles bekijken!
ik zit dus bij team waar tim_G zijn kwalificatieduel van had gewonnen met 4-1...grappig
Ik ben echt in een zwaardere klasse terecht gekomen dan voorspeltquote:Op maandag 14 juni 2004 16:08 schreef Vision het volgende:
ik zit ook in een andere divisie dan verwacht. (het andere team wat met me daar geplaatst zou worden klopt wel). Maar ik klaag niet, deze divisie is iets makkelijker geloof ik
Mee eensquote:Op maandag 14 juni 2004 17:46 schreef Lortnoc het volgende:
Ik vind hattrick 6.6 wel oké zo op het eerste gezicht, de transfermarkt is enorm verbeterd, minder midfield power (= oké), het verhaal over die ratings vind ik gewoon logisch (tis nu al weer verbeterd trouwens met 6.6.1)....mooi dus.
quote:If it's just getting that very word as a rating, then all the ratings could have been boosted into even more extreme superlatives all around and you would have been happy, even if "superdivine with a vengence" actually meant "really, really crappy" and you got spanked left and right. The ratings are just different words saying exactly the same as before. Get over it or stop playing.
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:37 schreef Grumpey het volgende:
ohja, volgende week je YP pas op dinsdag trekken, want maandag is de leeftijdupdate, niet vergeten!
(anders geen kans op 17-jarige)
Correct!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:37 schreef Grumpey het volgende:
ohja, volgende week je YP pas op dinsdag trekken, want maandag is de leeftijdupdate, niet vergeten!
(anders geen kans op 17-jarige)
Ik zie het... Jij zit in een lichtere competitie dan ikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:44 schreef Grumpey het volgende:
ik zit mijn tegenstanders voor volgend jaar eens te bekijken, en ik denk dat ik (als enige die goed traint van allemaal in VI.739) best grote kans heb om aan het eind van dit seizoen de beste te zijn van de competitie. Nu al schommel ik rond de 3e plek denk ik, komt dus voornamelijk neer op een zo goed mogelijke prestatie in het begin van het seizoen zodat ik het het tweede deel af kan maken. Tenminste, hoop ik
Zover ik weet niet correct want die pulls worden niet meegenomen in de leeftijdsupdate.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:16 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Correct!!!
Hmmmm...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:23 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Zover ik weet niet correct want die pulls worden niet meegenomen in de leeftijdsupdate.
serieus? ik dacht dat ie ook altijd een jaartje ouder werdenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:23 schreef Lortnoc het volgende:
Zover ik weet niet correct want die pulls worden niet meegenomen in de leeftijdsupdate.
jij hebt gelijk..... je kan voor de leeftijdsupdate gewoon geen speler pullen..... lukt pas weer nadat de update geweest is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:23 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
ah idd ja. ik heb ergens (volgens mij zelfs in dit topic) gelezen dat er een yp stop zou zijn (gedurende een dag of 2 ofzo?)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:46 schreef Tim_G het volgende:
jij hebt gelijk..... je kan voor de leeftijdsupdate gewoon geen speler pullen..... lukt pas weer nadat de update geweest is.
Damn ja!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:46 schreef Tim_G het volgende:
[..]
jij hebt gelijk..... je kan voor de leeftijdsupdate gewoon geen speler pullen..... lukt pas weer nadat de update geweest is.
geluksvogelquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:54 schreef qyn het volgende:
Whahaha![]()
Bajen Town offered 399 000 ¤ for Noah Steendam and thereby took the lead in the bidding.
Deadline is 15-06-2004 at 20:42
Dat had ik niet verwacht![]()
Gast heeft NET solid playmaking bereikt .. 20K voor betaald.. Wel een aardig spelertje verder
![]()
nee, wel eenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:45 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
Ik ben ook al tijden lid van de Federatie
kan er bij mij ook eenachter me naam?
oeps verkeerde smileyquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, wel een![]()
-edit- niet goed gelezen, was al tijden lid
alleen gewaardeerde leden krijgen diequote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]Ik wil ook zo'n ding achter mn naamBen ook fed-lid van Fok![afbeelding]
shit, mnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
we zullen zien![]()
Daar zul je vast niet de enige in zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:41 schreef Grumpey het volgende:
welkom terug ender
Volgend jaar ga ik serieus meedoen voor de cup hoop ik![]()
Je moet je even op Hattrick aanmelden, dan geef ik je meteen 'toestemming' om erbij te komenquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:53 schreef SuperWeber het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Ik ben supporter... Dus bij deze meldt ik mij ook voor de FOK! federatie... En mag ik nu ook zo'nachter mijn naam??
Gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:57 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je moet je even op Hattrick aanmelden, dan geef ik je meteen 'toestemming' om erbij te komen
13 minuts till kick-offquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vandaag tegen The Hives..
En ik ben niet eens thuis
maar dat terzijde
Heb ook maar ff een logootje. Niet echt fantastisch, maar je moet toch wat.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:47 schreef The_Hives het volgende:
Heb je je goede team opgesteld, of je trainees?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
Oei! Verlenging tussen mij (Hoolieganzen) en The Hives' Dappere strijders
2-2 is de tussenstand!!!
Gefeli. Ik heb 1 pleistertje, maar die kan gewoon spelen. Het resultaat valt me mee. Je bent toch een promovendusquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
jaja 3-2 gewonnen! In de 103e minuut!
Sorry, The Hives...
Maar ik heb wel een pleister erbij, denk ik
=edit=
nee dus,
2 weken eruit
MN TRAINEE!!
Lezen IR, veel lezen. In de OP staan wel wat linkjes naar verschillende website's en ga daar sowieso de beginnersguide doorlezen. En doe nog geen aankopen en grote uitgaven totdat je zeker weet dat dat nodig is (dus geen spelers kopen en geen stadion uitbreiden). En let goed op je vaste kosten (vooral personeel), neem alleen het personeel aan dat je nodig hebt (in het begin 1 keeperstrainer en 4 assistenttrainers en 3 woordvoerders). En zet een goed en duidelijk trainingsplan op!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb vandaag na 2 maanden wachten eindelijk een team gekregen (Bavianen vooruit in de 8e divisie), maar nu wil ik dus graag beter worden (duh). Wat zijn de dingen die je echt moet doen als je net begint?
wat je iig niet moet doen, is veel (en dure) spelers kopen en je stadion enorm uitbreiden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb vandaag na 2 maanden wachten eindelijk een team gekregen (Bavianen vooruit in de 8e divisie), maar nu wil ik dus graag beter worden (duh). Wat zijn de dingen die je echt moet doen als je net begint?
gaat mn illusiequote:Op woensdag 16 juni 2004 20:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
The Hives,
Er stond geen speler van mn basis elf in hoor
spelers trainen alleen als ze ook een wedstrijd gespeeld hebben, het is dus verstandig om in de oefenwedstrijd trainees op te stellen en in de gewone wedstrijd je beste spelers.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er wordt geadviseert om de oude ratings aan te houden (blijkbaar werkt dat toch iets anders) Dus ik houd het gewoon bij de nieuwe ratings, zeker omdat het gewoon even wennen is... En HAM werkt ook met de nieuwe ratingsquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:37 schreef Keano het volgende:
Het is nu mogelijk om weer de oude ratings te gebruiken nasst de nieuwe.
Wat doen jullie gebruiken jullie de nieuwe, of blijven jullie vasthouden aan het oude systeem?
Ikzelf twijfel best wel, de oude ratings waren alleen rot voor mensen met goddelijke stats omdat ze niet konden vergelijken met andere teams die goddelijke stats hadden. Voorlopig blijf ik bij de oude, misscjien dat ik bij de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen overschakel.
Ik weet niet of er nog hulp nodig is met php scripts of fotoshop, van beide heb ik een beetje verstand wil ik wel even helpen!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:45 schreef Lortnoc het volgende:
Zijn alle Fok Fed rating dingen e.d. zover klaar en georganiseerd voor het volgende seizoen begint? Kunnen we beter nu even fixen.
Spelersklassement is grumpey zaak, moet hij ff uitsluitsel over geven.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:45 schreef Lortnoc het volgende:
Zijn alle Fok Fed rating dingen e.d. zover klaar en georganiseerd voor het volgende seizoen begint? Kunnen we beter nu even fixen.
niet waar....de nieuwe stats zijn 2x zo specifiek als vroeger. Het is gewoon handiger om te weten of je middenveld nu al bijna niveau hoger was ja en/of nee.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:46 schreef Vision het volgende:
ik gebruik de oude ratings. Zoals Keano ook al zegt zijn de oude alleen bagger voor de mensen die goddelijke stats haalden.
Moet lukkenquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:15 schreef Grumpey het volgende:
spelersklassement gaan qyn en ik om de week bij houden (toch qyn? volgens mij had je daar eens ja op gezegd) dat begint na de 1e competitiewedstrijd van het seizoen.
voor de spelers krijg je na de 1e wedstrijd van het seizoen een HT-mailtje, dan mag je ze opsturen naar mequote:Op donderdag 17 juni 2004 21:12 schreef Vision het volgende:
hoe werkt dat allstar team, heb de hele discussie een beetje gemist moet ik zeggen
moet ik trouwens voor komend seizoen weer nieuwe spelers opgeven voor die rankings?
ik koop nooit middenvelders met conditie minder dan goedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:57 schreef Vision het volgende:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ik koop nooit aanvallers met passen minder dan matigquote:Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Albert Gałęzewski (29050443)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:39 schreef Grumpey het volgende:
Ik koop nooit aanvallers met passen minder dan matig
Ok, hier dan de regels voor het all star teamquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:12 schreef Vision het volgende:
hoe werkt dat allstar team, heb de hele discussie een beetje gemist moet ik zeggen
van watquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:09 schreef zoefke het volgende:
kan er miss iemand wat screenshots plaatsen i
zeker, volgens mij is er helemaal geen wachttijd meer door divisie IXquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
van wat![]()
Er zijn zoveel verschillende menu's....
en je zal snel genoeg een team hebben
nou ja, vooruit. Omdat ik toch geen zin heb in mijn studiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:14 schreef zoefke het volgende:
ja bv van et trainings menu als dat er wel is :S of transfers
naja ik zie et wel
nee, die zal wel helemaal weggewerkt zijn. En zelfs als dat niet zo is, duurt het evengoed niet lang meer. iig niet zoals in mijn (wacht)tijdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zeker, volgens mij is er helemaal geen wachttijd meer door divisie IX
ik heb met een maat afgesproken, maar ik schijn hem niet te kunnen uitdagen....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:57 schreef sir_dalord het volgende:
wilt er iemand een oefenpotje?? uit of thuis, dat maakt me niets uit...
ik kan je gewoon uitdagenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb met een maat afgesproken, maar ik schijn hem niet te kunnen uitdagen....
als je bij Dapp're Strijders kijkt id=367459 , kan je me dan uitdagen??
(niet doen hoor, want ik accepteer hem toch niet![]()
)
ok, thnxquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik kan je gewoon uitdagen
uitgedaagdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:43 schreef -Raffie- het volgende:
Iemand nog zin in wedstrijd woensdag ?
Geaccepteerdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
uitgedaagd![]()
Ohw dat is pas 4 juli dan hebben we nog evenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:49 schreef The_Hives het volgende:
Zondag geen wedstrijd. Woensdag Eerste beker- of vriendschappelijke wedstrijd .
Zondag begin competitie.
Dus zondag over een week.
die dag is al druk genoeg met al die sporten ..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:52 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ohw dat is pas 4 juli dan hebben we nog even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |