He shitquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:07 schreef Dizer het volgende:
Jij mag wel de volgende
Edit: das voor BVO bedoeld
quote:barbara fischer zei:
Vreemdgaan is goed voor ons huwelijk jef.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Barbara ook niet zo.
Altijd maar zeiken.. Maar ze is wel iets sympathieker danValerie
Nee valerie vind ik nou juist weer leuk. Ze heeft ook zo’n trilling in haar stem als ze opgewonden is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Barbara ook niet zo.
Altijd maar zeiken.. Maar ze is wel iet sympathieker danValerie
Ach, het zijn die kleine dingen die het em doen he? Over een maandje begin ik me aan die trilling te ergeren en over 2 maanden wil ik dat valerie onder een trein komt. Zo gaat dat.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohja, echt een goede reden om haar leuk te vinden inderdaad
Ja daar ben ik het wel mee eens... Vreemdgaan is goed voor ons huwelijk...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:10 schreef Dada het volgende:
Tja hij is in het Nederlands maar ik vind hem niet leuk. Nu lijk ik echt een zeikerd bah. Ik haat barbara gewoon. Kraakt dat huis van jef en silvia, laat dat wijf de straat opgaan.
[..]
Zo gaat soapquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Ach, het zijn die kleine dingen die het em doen he? Over een maandje begin ik me aan die trilling te ergeren en over 2 maanden wil ik dat valerie onder een trein komt. Zo gaat dat.
Ik volg ej echt niet meerquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:28 schreef BVO het volgende:
Ik vind Yasmin trouwens niet echt heel mooi. Mist wat uitstraling.
Ik vind helemaal niets leuk aan barbara. En ze zorgt voor, ik dacht, 2 problemen in gtst. De scheiding met jef en het gedoe met charlie. Beide verhaallijnen zijn oervervelend en duren nu al te lang. janine heeft helemaal niets te doen en heeft geen enkele verhaallijn. Maar janine is wel lief en mooi. Maar ja qua verhaallijnen is ze heel duf. Denk dat de topictitel had moeten gaan over isabella. Iets van "isa de doorgedraaide communist".quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens... Vreemdgaan is goed voor ons huwelijk...
Maar ze is gewoon leuk!! Ze zorgt voor veel problemen in GTST. Kan ik nou niet zeggen van Janine de laatste tijd. Volgens mij is Janine laatste tijd om de volgende redenen:
- Ray aan zijn trekken te laten komen
- De kinderen van Ludo en Stefano grootbrengen
- Mooi zijn
Ja dat is echt dom het huis is van Silvia!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:10 schreef Dada het volgende:
Tja hij is in het Nederlands maar ik vind hem niet leuk. Nu lijk ik echt een zeikerd bah. Ik haat barbara gewoon. Kraakt dat huis van jef en silvia, laat dat wijf de straat opgaan.
[..]
Grr.... Yasmin is al zo vaak geweest...... Isabella is nu helemaal in the picture.. in de soap.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:48 schreef BVO het volgende:
Yasmin bedoel je..
Het volgende topic is voor mij..
Yasmin ook...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:51 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Grr.... Yasmin is al zo vaak geweest...... Isabella is nu helemaal in the picture.. in de soap.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:48 schreef BVO het volgende:
Yasmin bedoel je..
Nou das gewoon mijn nieuwe taktiek!! Elke keer als iedereen gaat zeiken om weet ik wie in een topic moet en zo en er 100 posts minimaal daaraan verpesten, dan maak ik er weer een met een totaal onverwacht persoon. Misschien wordt de volgende wel over Pascale, of Daantje of Gladys of Arniequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:47 schreef dunn0w het volgende:
Tss... we zouden toch een Isabella topic doen?
Ok.. daar zit wat in... maar ik dacht jij ook voor een IsaTT was?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Nou das gewoon mijn nieuwe taktiek!! Elke keer als iedereen gaat zeiken om weet ik wie in een topic moet en zo en er 100 posts minimaal daaraan verpesten, dan maak ik er weer een met een totaal onverwacht persoon. Misschien wordt de volgende wel over Pascale, of Daantje of Gladys of Arnie
silvia was lief. silvia was een heilige ja, inderdaad die zit nu in de hemel. Haar sterfscene was legendarisch. Daar kan barbara met niets aan tippen. silvia was een goede moeder die haar kind wel goed op voedde. barbara liegt al een heel leven tegen charlie en heeft haar zoon morris tot gigolo opgevoed. Nee barbara is NIET lief, geen goede moeder en een ding dat ze wel is is dit: ze is een van de vervelendste gtst karakters aller tijden. "Vreemdgaan is goed voor ons huwelijk jef." Zo.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:49 schreef Dizer het volgende:
Nou zeg!!! Barbara is lief!!!
En trouwens, niks Sylvia!! Barbara is veel leuker!! Sylvia was zo een heilige...geen bal aan...vandaar dat ze ook eruit geschreven is. Ze deed nooit iets fout!!!!!
Oh en nog iets, Het huis is van Remco!! Hij heeft het gegeven aan Jef en Barbara!! Jef heeft alles verloren met zijn stome deal met SolaresDus Barbara heeft er net zo goed recht op! Behalve dat antieke kast van de grootvader van Jef
![]()
Ik vond eigenlijk de scene dat Barbara op dr knieen gaat voor Jef en hem smeekt om te blijven wel een van de mooiste scenes in tijden. Scene van de dood van Sylvia was ook mooi. Was dat niet de allermeest bekeken aflevering van GTST? Of was dat met het huwelijk van Arnie en Roos??quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:01 schreef Dada het volgende:
[..]
silvia was lief. silvia was een heilige ja, inderdaad die zit nu in de hemel. Haar sterfscene was legendarisch. Daar kan barbara met niets aan tippen. silvia was een goede moeder die haar kind wel goed op voedde. barbara liegt al een heel leven tegen charlie en heeft haar zoon morris tot gigolo opgevoed. Nee barbara is NIET lief, geen goede moeder en een ding dat ze wel is is dit: ze is een van de vervelendste gtst karakters aller tijden. "Vreemdgaan is goed voor ons huwelijk jef." Zo.
Meen je dat nou? Ik vond die scene lachwekkend met een vleugje tenenkrommendheid. Ik zou die kijkcijfers ook wel willen zien. Maar ik denk niet dat die nog naarboven zijn te halen (door een forumlid dan).quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:20 schreef Dizer het volgende:
Ik vond eigenlijk de scene dat Barbara op dr knieen gaat voor Jef en hem smeekt om te blijven wel een van de mooiste scenes in tijden. Scene van de dood van Sylvia was ook mooi. Was dat niet de allermeest bekeken aflevering van GTST? Of was dat met het huwelijk van Arnie en Roos??
Kan iemand dat achterhalen??? Ik wil het weten!
Dat was een mooie scene hoor. Vond ik nou echt wel.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vond die scene lachwekkend met een vleugje tenenkrommendheid. Ik zou die kijkcijfers ook wel willen zien. Maar ik denk niet dat die nog naarboven zijn te halen (door een forumlid dan).
Ik denk dat de trouwerij eerst het kijkcijferrecord hield en dat daarna de sterfscene van silvia het record overnam. Maar ja zeker weten doe ik het niet. Heb zelf de kijkcijfers nooit echt bijgehouden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:37 schreef Dizer het volgende:
Dat was een mooie scene hoor. Vond ik nou echt wel.
Ik denk echt dat het een van de twee scenes was. Of de trouwerij van Arnie en Roos of Sterfscene van Sylvia. Ik twijfel tussen die twee.
Jij hebt geen smaak.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:28 schreef BVO het volgende:
Ik vind Janine trouwens niet echt heel mooi. Mist wat uitstraling.
quote:BVO zei:
-edit: sluit maar, verkeerde knopje .
Opzich dring je nu wel een beetje voor...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:48 schreef BVO het volgende:
quote:
Ja, toen ik hem al wilde openen was er al een nieuwe open. Dus toen heb ik nog wat veranderd zodat ik er vas een klaar had staan. Maar toen wilde ik even kijken of 'ie goed was, maar drukte ik ipv preview op invoerenquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:08 schreef Svensational het volgende:
[..]Eerst om het hardst schreeuwen in het vorige topic dat je jouwes ook opent en dan dat in je OP editten
Dat gebeurt aan de lopende band in deze reeks, en niet alleen door mijquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Opzich dring je nu wel een beetje voor...
I know.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak.
Erkenning is de eerste stap naar genezingquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:10 schreef BVO het volgende:
[..]
I know..
Ik probeer het al sinds #1quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:15 schreef BVO het volgende:
Jij hebt makkelijk praten, jij kan er steeds een openen. Ik probeer deze al sinds #60 ofzo, maar steeds ben ik te laat
.
Benjamin mag van mij weg op deze manier, die rol stelt niet veel meer voor.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:16 schreef Svensational het volgende:
Sorry Dizer
Nee, die twee heb ik express weggelaten, want ben nog steeds een beetje boos. In je post erna was je namelijk weer verder gegaan over de titelquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:22 schreef Svensational het volgende:
Je vergeet deze twee nog![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:24 schreef BVO het volgende:
Om het topic wat op te fleuren.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik hou er nu echt over op. Ik zeg namelijk zelf altijd dat ik daar zo'n hekel aan hebquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:26 schreef Dizer het volgende:
Nee, die twee heb ik express weggelaten, want ben nog steeds een beetje boos. In je post erna was je namelijk weer verder gegaan over de titel.
Ik hoop niet dat ze aan de drank verslaafd raak, weer zo'n suffe verhaallijn..quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:52 schreef ZOWIEE het volgende:
Barbara het drankorgel had inderdaad beter geweest, er werd gisteren nog speciaal ingezoomd op haar glas wijn... En ze is idd niet lief, gisteren zit ze tegenover Morris te doen alsof het allemaal door Jef komt, maar zij lag toch echt eerst met die suffe Wout te rollebollen![]()
Je hebt geloof ik nog niet gestemd in de nieuwe ronde van het tournament...ik denk ik zeg het ff, voordat je het vergeetquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:52 schreef ZOWIEE het volgende:
Barbara het drankorgel had inderdaad beter geweest, er werd gisteren nog speciaal ingezoomd op haar glas wijn... En ze is idd niet lief, gisteren zit ze tegenover Morris te doen alsof het allemaal door Jef komt, maar zij lag toch echt eerst met die suffe Wout te rollebollen![]()
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:10 schreef Svensational het volgende:
Heb ik eigenlijk al gestemd?
I Knowquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:08 schreef BVO het volgende:
Ik mag Dennis niet zo.
![]()
![]()
.
Niet helemaal mee eens maar stel als je gelijk hebt, Remco is een zoon van Jef en heeft verder niks met die truthoer van een Barbara te maken, dus wat mij betreft heeft Jef er meer recht op dan die kutquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:01 schreef BVO het volgende:
Het huis is van Remco, niet meer van Jef.
Ik ben dus echt wel voor Ludo, van alle vele vijanden die hij overwonnen heeft, heeft om de laatste 3 echt niet gevraagd, Roxy, Yasmin/Tony en nu Martine weer.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:25 schreef digispeed het volgende:
Zag je hoe Martine trilde toen ze hoorde dat Sjors in het ziekenhuis was opgenomen, leek wel parkinson.
Het wordt tijd dat ze terugslaat. Luis Duarte komt haar volgende week te hulp.
Ik denk dat deze man in de laatste aflevering Ludo neer moet schieten, maar dat Sjors per ongeluk wordt neergeschoten of nog erger Martine zelf.
Ik heb nog steeds goede hoop dat ze blijft.
![]()
![]()
![]()
![]()
Over die tegenstanders ie heelemaal waar .quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben dus echt wel voor Ludo, van alle vele vijanden die hij overwonnen heeft, heeft om de laatste 3 echt niet gevraagd, Roxy, Yasmin/Tony en nu Martine weer.
In het begin was hij echt heel slecht, Suzanne in elkaar meppen, Jessica gevangen houden, Bowiens auto in het water laten rijden, maar nu doet hij toch amper iets verkeerd?
Die idioten laten hem verkeerde dingen doen en geven hem daarna weer de schuld.
Wieweet gaan Ludo en Martine als deze strijd gestreden is nog weleens samenwerken, Martine en Frits waren eerst ook even tegenstanders...
zij heeft mooi haarquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:28 schreef BVO het volgende:
Ik vind Janine trouwens niet echt heel mooi. Mist wat uitstraling.
JAquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Vonden jullie die stem bij Martine aan de telefoon die dat over Sjors vertelde ook niet op die van Dennis lijken? Ik dacht eerst dat hij het was...en sowieso, hoe komen ze aan haar nummer?.
Ja ik denk ook dat het fake is.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:49 schreef TFD het volgende:
nr kan toch in sjors portemonnee zitten ofzo maar ik denk dat het alleen een waarschuwing is het kwam wel heel snel nadat ludo was geweest....
Kan er niet echt wat zinnings uithalen... of welke dag bedoel je?quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:54 schreef BVO het volgende:
Als je op 241 kijkt weet je het al..
Vrijdag geloof ik..quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Kan er niet echt wat zinnings uithalen... of welke dag bedoel je?
Jaaa idd, ik dacht ook dat het Dennis wasquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Vonden jullie die stem bij Martine aan de telefoon die dat over Sjors vertelde ook niet op die van Dennis lijken? Ik dacht eerst dat hij het was...en sowieso, hoe komen ze aan haar nummer?.
Hoihoiquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:11 schreef TFD het volgende:
haaai Dunn0wIk ga zo werken dus vnaaf geen gtst voor mij
Maargoed veel kijk plezier en ik kijk morgenvroeg wel.
Das lief.quote:Intervieuw met victoria koblenko in mikrogids ik zal em binnenkort wel ff uppen ergens
Ik ook.quote:Ik ben weg![]()
Inge Iepenburg (Martine Hafkamp) en Erik de Vogel (Ludo Sanders) kunnen naar mijn oordeel wel zeer goed acterenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:27 schreef digispeed het volgende:
[afbeelding]
en zie hier...quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:04 schreef Martijntj het volgende:
Dat ding van ziekenhuis is ongetwijfeld NEP.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Haha..die opmerking van Isabella
En dan ga ik iedereen bellen:
"Pers, publieke omroep, plaatselijke politici....Pipo ..haha, iedereen die met een P begint"
De rest was superquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:57 schreef BVO het volgende:
Ja, ik vond het ook een beetje een zeurderig einde, vooral omdat de rest wel leuk was.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:11 schreef ZOWIEE het volgende:
Op het t-shirt van Charlie stond: TURBO TRUT... Zelfs de stylisten hebben door wat een irritant mens het is![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:11 schreef ZOWIEE het volgende:
Op het t-shirt van Charlie stond: TURBO TRUT... Zelfs de stylisten hebben door wat een irritant mens het is![]()
nee, die officiële, van rtl4... waar je moet dokkuh om foto's te kunnen kijken enzo...quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:20 schreef BVO het volgende:
Oooh...welke site? Op clubs?
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:35 schreef DaMart het volgende:
Aangezien Isabella steeds meer begint door te draaien weer, krijg ik steeds sterker het gevoel dat zij de zomercliff wel eens niet zou kunnen overleven...
er zijn er meer:quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:27 schreef digispeed het volgende:
dit zijn ze, niet erg bijzonder dus.
BTW ik haal ze er over een kwartier weer af, dit is nml hardstikke strafbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou niet zeuren dat er meer zijn, ik riskeer mijn leven voor julliequote:Op donderdag 3 juni 2004 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
er zijn er meer:
a t/m f...maar idd...stelt niet veel voor
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:31 schreef digispeed het volgende:
[..]
nou niet zeuren dat er meer zijn, ik riskeer mijn leven voor jullie![]()
Dat zal wel meevallen toch?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:31 schreef digispeed het volgende:
[..]
nou niet zeuren dat er meer zijn, ik riskeer mijn leven voor jullie![]()
thanx....quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:27 schreef digispeed het volgende:
dit zijn ze, niet erg bijzonder dus.
BTW ik haal ze er over een kwartier weer af, dit is nml hardstikke strafbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat zag ik ook al.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:35 schreef babette21 het volgende:
Aan de gevel te zien is 't dus toch Scala dat de lucht in gaat vliegen!!!
Ja was leuk wel jammer dat ze Ludo ook de schuld geeft.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:29 schreef Queen_Em het volgende:
Janine was weer op dreef gisteravond.Blijft leuk om naar te kijken.
Werd weer eens tijd dat alweer de derde product van Anita in de fik gaat... kunnen ze nu niets anders verzinnen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:16 schreef Martijntj het volgende:
Geil! Scala gaat vliegen!!
De Cactus (of Kactus of Kaktus?) ??? Geen idee of dat afgefikt is....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef Dizer het volgende:
Ze werkte toch eerst in een soort cafe/restaurant waar Miriam serveester was?
Dat was op een gegeven moment ook van Anita. En dan praat ik echt over tweede en derde seizoen. Was dat ook niet in de fik gegaan?
Kaktus jah!!!!! Dat je dat nog herrinert!!! Kan ik niet hoor!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
De Cactus (of Kactus of Kaktus?) ??? Geen idee of dat afgefikt is....![]()
Het is toch ook een beetje Ludo's schuld... Hij wist er wel vanaf, dus had het eigenlijk moeten vertellen, maar ja zo is het toch leuker!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:41 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja was leuk wel jammer dat ze Ludo ook de schuld geeft.
Nee want als Ludo het haar zou vertellen zou ze gelijk de politie bellen en dag mocht niet van de eigenaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het is toch ook een beetje Ludo's schuld... Hij wist er wel vanaf, dus had het eigenlijk moeten vertellen, maar ja zo is het toch leuker!
Ja dat is wel zo, maar het is toch wel logisch dat ze boos wordt, het zijn haar kinderen. Omdat ze een brave moeder is zou ze gelijk naar de politie lopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:34 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nee want als Ludo het haar zou vertellen zou ze gelijk de politie bellen en dag mocht niet van de eigenaar.
Ik ben dan wel van de oude garde, maar dit weet ik niet. Kweet wel dat Isa Hoes elke dag een ander spannend kapsel had toen ze daar werktequote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kaktus jah!!!!! Dat je dat nog herrinert!!! Kan ik niet hoor!
Maar idd, ik weet het ook niet. We hebben iemand nodig van de oude garde die dat weet.
Karoltje!!!!!!
Daarom is het ook een soap hequote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:11 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik ben dan wel van de oude garde, maar dit weet ik niet. Kweet wel dat Isa Hoes elke dag een ander spannend kapsel had toen ze daar werkte
Weet iemand toevallig wat er met "De Kelder" van Peter is gebeurd??
Ennuh, die Sjors is wel kewl. Beetje maagd spelen enzo, terwijl ze IRL regelmatig genomen wordt door haar vaste vriend![]()
En vorige week mooie opmerking van Isabella richting Yasmin: "je weet niet hoe het voelt om een kind in je buik te hebben". Opzich beetje dom van de schrijvers aangezien iedereen weet dat Yasmin IRL allang een kindje heeft
Ja maar tochquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:36 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Daarom is het ook een soap he![]()
Vond ik daarom juist een erg geslaagde opmerking.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:11 schreef thaduck het volgende:
En vorige week mooie opmerking van Isabella richting Yasmin: "je weet niet hoe het voelt om een kind in je buik te hebben". Opzich beetje dom van de schrijvers aangezien iedereen weet dat Yasmin IRL allang een kindje heeft
quote:Maandag 7 juni
Charlies wereld wordt volledig overhoop gehaald. Maar realiseert ze zich nu waardoor ze al die tijd niet heeft kunnen lopen? Jef vindt het moeilijk om via via te horen hoe het met zijn gezin gaat. Milan denkt dat Sjors er klaar voor is om met hem te vrijen. Maar is Sjors wel over de verkrachting heen?
Dinsdag 8 juni
Ludo vindt de gevreesde Zuid Amerikaanse topcrimineel Luis Duerte op zijn pad. Martine is er niet helemaal gerust op dat Duerte zich aan de afspraken houdt. Meneer Harmsen denkt De Koning te kunnen runnen. Om zijn fouten op te lossen moeten alle zeilen bijgezet worden.
Woensdag 9 juni
Ray vreest voor het leven van Nina en eist dat Ludo de politie inschakelt. Jef twijfelt of hij de scheidingspapieren moet tekenen nu zijn gezin hem nodig heeft. Valerie wil dat Charlie onderzoekt of ze nu weer kan lopen. Het doet Barbara ontzettend pijn dat Charlie niet meer met haar wil praten.
Donderdag 10 juni
Isabella is woedend als ze merkt dat Yasmin en Martine haar niet vertrouwen. Tot Ludo’s ergernis hoort Janine wat hij al tijden voor haar achterhoudt. Zal zij zijn plannen frustreren? Charlie ontdekt dat eigenlijk iedereen haar grote geheim al kende, behalve zijzelf.
Vrijdag 11 juni
Isabella is vastbesloten Ludo op zijn zwakste plek te pakken. Om te beginnen weet ze Ray uit te schakelen. Sjors weet niet wat ze ervan moet denken als Milan zijn ex in huis neemt. Barbara is blij als Jef haar komt troosten, maar betekent dit dat het weer goed komt tussen hen?
Nou ik moet zeggen, dat wordt een leuke week. En dat vind ik niet vaak, bijna nooit zelfs. Maar nu zie ik de hele week wel zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is een Chileen, Luis Duarte... en zijn zus, Maria Verduren, wordt gespeeld door Mabel Gonzalez.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:10 schreef digispeed het volgende:
Ja hoor Martine schakelt een topcrimineel in.
Martine, ken je me nogquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is een Chileen, Luis Duarte... en zijn zus, Maria Verduren, wordt gespeeld door Mabel Gonzalez.
Ja inderdaad, dit heeft dus echt serieus bijna een jaar geduurd zeg...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:04 schreef babette21 het volgende:
Nog heel ff en Charlie weet ein-de-lijk de waarheid..... zijn we van dat geneuzel ook weer af
Ja inderdaad, en het wordt er ook niet echt beter op.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:21 schreef Vivi het volgende:
Barbara ziet er wel slecht uit he :'(
Ja, haar haar moet weer wat blonder, het zag er ook een beetje vet uit vandaag...zal wel zijn om het geestelijk slop waar ze in verkeert te visualiserenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:29 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en het wordt er ook niet echt beter op.
Ik vind haar zo raar uitzien, maar kan ook aan de haarkleur/kapsel liggen, het staat haar niet echt.
Op de foto's op pag. 1 ziet ze in ieder geval een stuk beter uit !
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:26 schreef digispeed het volgende:
kan iemand mij helpen met een mooi logo te maken voor mijn site op clubs
het moet in ieder geval la hafkamp bevatten
quote:
Mwoh..ik vind haar niet echt mooi. Maar wel een symphatieke uitstraling.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:33 schreef digispeed het volgende:
Toch is Barbara een mooie vrouw om te zien.
Iwanquote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:28 schreef digispeed het volgende:
Iwan
Ik wil niet gretig zijn, maar je zou ook alleen de tekst la hafkamp in een jpg kunnen zetten
ik wil dit voortaan op mijn caps doen, ipv de grote die ik nu heb.
supertof bedankt
je wordt het erelid van mijn club.
Ik kan het fictieve personage Barbara niet luchten of zien, met die koude afstandelijke houding van haar, vroeger had ze wel wat warms en moederlijks ja, maar nu denkt ze teveel dat altijd gelijk heeftquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:33 schreef digispeed het volgende:
Toch is Barbara een mooie vrouw om te zien.
Kweet alleen dat ie afgevoerd is in een bad met een televisie erinquote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Oh ja en hoe is Frits van Houten er precies ingekomen, was het al direct bekent dat hij de broer van Rien was?
Familie van Rosa, krijgt Rosa eindelijk dé rol die haar toekomt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is een Chileen, Luis Duarte... en zijn zus, Maria Verduren, wordt gespeeld door Mabel Gonzalez.
Verrek!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:17 schreef Kylee het volgende:
Familie van Rosa, krijgt Rosa eindelijk dé rol die haar toekomt..
Wel een beetje raar dat die inspecteur nog niet eerst in scala is gaan uitzoeken wie die lolly in Nina's tas gestopt heeft.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:13 schreef digispeed het volgende:
Hoe gaat Isabella Ray uitschakelen.
Gaat ze hem ook een lolly geven ?
Preciesquote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan het fictieve personage Barbara niet luchten of zien, met die koude afstandelijke houding van haar, vroeger had ze wel wat warms en moederlijks ja, maar nu denkt ze teveel dat altijd gelijk heeft
Barbara![]()
Hebben ze het verteldquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:56 schreef DaMart het volgende:
Ik vond het wel een mooie scene waar Valerie en Barbara aan Charlie vertelden dat Valerie haar moeder is.
Marieke Vollaards werd volgens mij door Daniël gevonden op straat. HIj zag als voormalig jongerenwerker natuurlijk meteen dat er iets met haar was en bood haar een baantje aan bij Flash. Frits van Houten kwam als advocaat van Herman Hogendoorn de serie in; we wisten toen nog niet dat het zijn zoon was. In de hoedanigheid van advocaat van Herman maakt hij een afspraak met Rien. "Geloof me nou maar, Rien. Jij kunt als je wilt de hele zaak van je vader overnemen. Senior is verleden tijd, jij hebt de toekomst."quote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe is Marieke Vollaards, het vergeten zusje van Janine ooit de serie ingekomen?
Ik weet wel dat ze als secretaresse bij AA&F werkte en later verkracht werd door gasten van cafe 'Heavy Heaven', wat Janine later nog in de hens heeft gestoken.
(Jammer dat Ludo er toen nog niet was, die had ze wel klein gekregen)
Oh ja en hoe is Frits van Houten er precies ingekomen, was het al direct bekent dat hij de broer van Rien was?
Deze is nog niet vol.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:10 schreef RealStevi0w het volgende:
nee ... en trouwens ... er mag best wel weer een nieuw topic kome hoor!!
Isabellaquote:Op zondag 6 juni 2004 12:15 schreef BVO het volgende:Topic is nog niet vol
.
Kijken of ik deze keer wel mijn Yasmin-topic maken kan.
Yasminquote:Op zondag 6 juni 2004 12:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Isabella.
Je bent wel hardleers he?! .. Nee deze is nog niet vol!quote:Word het niet tijd voor een nieuw topic?
Zij is al zovaak geweest...quote:Op zondag 6 juni 2004 12:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Yasmin.
Ik probeer al sinds #60 geloof ik, steeds is er iemand eerder.
Zal nu ook wel weer niet lukken.
Maar ik had nu leuke foto's en een leuk stukje en nog een leuk stukje geschreven door Fajah zelfquote:Op zondag 6 juni 2004 12:30 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zij is al zovaak geweest...
Moet je snel zijn..
Rot jij nou toch eens op met die onzin.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:10 schreef RealStevi0w het volgende:
nee ... en trouwens ... er mag best wel weer een nieuw topic kome hoor!!
Ach, voordat de verhaallijn van Yasmin afgelopen is kom jij toch echt wel aan de beurtquote:Op zondag 6 juni 2004 12:32 schreef BVO het volgende:
Maarja, ooit ben ik de eerste.
Jij pakt altijd die saaie foto's van de GTST-sitequote:Op zondag 6 juni 2004 12:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ik had nu leuke foto's en een leuk stukje en nog een leuk stukje geschreven door Fajah zelf.
Maarja, ooit ben ik de eerste.
Zou het dan toch kloppen dat Charlie en Nick gaan trouwen?.
Nietquote:Op zondag 6 juni 2004 14:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij pakt altijd die saaie foto's van de GTST-site.
Ik vind d'r wel een typisch 'rokersgezicht' hebben.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:33 schreef tybalt het volgende:
In het kader van de Barbara openingspost.. wie weet er of Charlotte rookt, en wie heeft er nog caps van een rokende barbara in GTST? (dat is toch weleens geweest als ik me goed herinner??)
Mooie foto's, dank jequote:Op zondag 6 juni 2004 14:43 schreef Noa-lynn het volgende:
Dat tournament: Favoriete liefdespaar wordt zeker Ludo en Janine!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zie je het maar weer: ZE HOREN BIJ ELKAAR!
Nee 2x en ook 2x gescheiden.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:56 schreef Wieteke het volgende:
Jezus, zijn ze echt 3x getrouwd!!
Ik zie toch echt 3 verschillende jurkjesquote:Op zondag 6 juni 2004 15:56 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Nee 2x en ook 2x gescheiden.
Das heelemaal waar.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:43 schreef Noa-lynn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das helemaal waar.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:43 schreef Noa-lynn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee de doodgewaande vrouw van Ludo...Sofia.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:40 schreef Inca het volgende:
dat was die tweelingzuster van janine
25 juniquote:Op zondag 6 juni 2004 17:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wanneer is eigenlijk de laatste aflevering?
sofia die bedoelde ik ook kon niet meer op der naam komenquote:Op zondag 6 juni 2004 17:04 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Nee de doodgewaande vrouw van Ludo...Sofia.
Maar nu weet ik het zelf niet meer, volgens mij is het gewoon maar 2x geweest hoor....
het is ook 2x zo saai als gtst dus dat treft.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:45 schreef Svensational het volgende:
nee ONM is as vrijdag al. 11 juni dus, twee weken eerder dan GTST.
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:27 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
het is ook 2x zo saai als gtst dus dat treft.
Ik verveelde me, dus ik heb vandaag ongeveer alle ONM afleveringen van deze week gekeken op Yorin (terwijl ik het anders bijna nooit kijk) en ik vond het eigenlijk leuker dan GTSTquote:Op zondag 6 juni 2004 21:43 schreef BVO het volgende:
ONM is dus níet 2x zo saai als GTST..
Op de Yasmin-Isabella enzo verhaallijn na is het ook veel leuker vind ik.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik verveelde me, dus ik heb vandaag ongeveer alle ONM afleveringen van deze week gekeken op Yorin (terwijl ik het anders bijna nooit kijk) en ik vond het eigenlijk leuker dan GTST![]()
Zelfs the Bold and the Beautiful is onderhand nog leuker de laatste tijdquote:Op zondag 6 juni 2004 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Op de Yasmin-Isabella enzo verhaallijn na is het ook veel leuker vind ik..
Kijk jij daar naar?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zelfs the Bold and the Beautiful is onderhand nog leuker de laatste tijd
Nee dat vind ik helemaal verschrikkelijk, maar ik zag van de week toevallig een stukje!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk jij daar naar?.
Dat lijkt me dus écht heel saai..
Ik dacht al.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik helemaal verschrikkelijk, maar ik zag van de week toevallig een stukje!
Ja en Ridge is altijd de heldquote:Op zondag 6 juni 2004 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht al..
Mijn moeder keek er vroeger nog wel eens naar, ze hebben daar volgens mij echt elke verhaallijn al 20x overnieuw gedaan. M'n moeder is dan ook gestopt met kijken.
.
Dat was toch geen cliffhanger? Die was juist midden in het seizoen geloof ik, daarom was het extra spectaculairquote:Op zondag 6 juni 2004 18:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop dat we nu de spectaculairste clifhanger ooit zullen krijgen.
De beste tot nu toe vind ik nog altijd de bruiloft van Simon (2500e).
En allemaal zo'n verschrikkelijk gladde zonnebankkopquote:Op zondag 6 juni 2004 22:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja en Ridge is altijd de held![]()
![]()
Elke aflevering kent een cliffhangerquote:Op zondag 6 juni 2004 22:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat was toch geen cliffhanger? Die was juist midden in het seizoen geloof ik, daarom was het extra spectaculair
Jullie weten zeker allemaal al wat de cliffhanger gaat worden?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Elke aflevering kent een cliffhanger. Het einde van het seizoen is de zomercliffhanger.
Ik heb al een nieuw topic staan jaquote:Op zondag 6 juni 2004 22:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jullie weten zeker allemaal al wat de cliffhanger gaat worden?
En hebben jullie al een nieuwe titel bedacht?
Ja, BVO heeft er eentje klaarstaan...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:07 schreef Tania18 het volgende:
En hebben jullie al een nieuwe titel bedacht?
Het schijnt dat er een bom geplaatst wordt in Scala, waarbij een of meerdere doden vallen.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jullie weten zeker allemaal al wat de cliffhanger gaat worden?
Wees maar gerust, jij mag de volgende openen...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuw topic staan ja.
Maar ik heb al een paar keer geprobeerd dat topic te openen en ik was steeds te laat![]()
.
Wat zijn we in een hoffelijke buiquote:Op zondag 6 juni 2004 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wees maar gerust, jij mag de volgende openen...
Dat wou ik nou dus net niet wetenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Het schijnt dat er een bom geplaatst wordt in Scala, waarbij een of meerdere doden vallen.
Verder heb ik ook nog gelezen dat Charlie en Nick in Las Vegas zouden gaan trouwen.
Ja, dan moet je niet in dit topic komenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat wou ik nou dus net niet weten![]()
Oke, dan is het goedquote:Op zondag 6 juni 2004 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet in dit topic komen![]()
.
Het zijn trouwens ook maar geruchten hoor, eerdere theorieën klopten ook niet, dus er is nog niks zeker..
Vind ik ookquote:Op zondag 6 juni 2004 22:15 schreef BVO het volgende:
Dan speelt ie het wel erg goed.
Rob Verheyen (of hoe die acteur dan ook mag heten) acteert sowieso erg goed vind ik.
Nu nog 23 postsquote:Op zondag 6 juni 2004 22:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vind ik ook
Is ie nu al vol?!?
Ik moet ook weg, dus ik kan je niet helpen met de laatste posts, sorry!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:20 schreef BVO het volgende:
volposten maar.
(moet zo weer weg, anders wordt dit topic weer voor m'n neus weggehaald).
Daar ben je nogal laat/vroeg meequote:Op zondag 6 juni 2004 22:23 schreef Dada het volgende:
TVP
Zou wel leuk zijn jaquote:Op zondag 6 juni 2004 22:24 schreef Svensational het volgende:
Dat Robin niet echt blijk te zijn is echt eenidee
Nee hoor T(opic)V(ol)P(osten)quote:Op zondag 6 juni 2004 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar ben je nogal laat/vroeg mee.
Hij is er in het begin nog even geweest om de topictitel af te kraken...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar ben je nogal laat/vroeg mee.
Ooooohquote:Op zondag 6 juni 2004 22:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee hoor T(opic)V(ol)P(osten)
Daarna toch ook nog gezellig bezig geweest?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is er in het begin nog even geweest om de topictitel af te kraken...
Iwan had laatst foto's van 'm bij Omroep Brabant ofzo iets maar het was gewoon precies robin.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:25 schreef BVO het volgende:
Ik wil die acteur sowieso wel'ns zien, hoe 'ie normaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |