quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:44 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb alles op volgorde gezet
wat een tyfus werk is dat zeg, maar hopelijk is het een beetje gelukt
aan het eind van dit seizoen hoop ik dat ik mijn selectie wat smaller kan maken en bovendien hoop ik dat mijn trainies allemaal een niveautje omhoog gaan.. Maar dat is wishfull thinking vrees ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik wou me stadion verbouwen maar ik wacht nog even tot het einde van het seizoen of ik promoveer ja of nee, als ik niet promoveer kan ik dat geld beter ergens anders voor gebruiken. Voor de rest hoop ik trainne met zeker 2 ton winst te verkopen aan het eind van dit seizoen waarmee ik dan weer andere leuke trainbare spelertjes kan kopen![]()
dank je.. het is nou een stuk makkelijker om iemand te vinden...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een OP
Prima werk de namen op alfabetische volgorde zetten! Ziet er echt prima uit..
al doet ctrl-F ook wonderenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dank je.. het is nou een stuk makkelijker om iemand te vinden...
Cool! Supporterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:07 schreef Vision het volgende:
Ik ben net supporter geworden (met cc). heb meteen even gesolliciteerd bij de Fok Fed
komt nix bij via bank.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:06 schreef The_Hives het volgende:
Ik had nog even een vraag over het supporter worden:
Wie is er supporter geworden per banktransfer?
Ik heb namelijk geen creditcard, en ik vroeg me af of er per banktransfer nog geld bijkomt. Ik dacht dat dit iets van 15 euro was. Iemand die er meer van weet?
Cool! Die ga ik maar eens downloaden dan als ik thuis ben!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:44 schreef qyn het volgende:
[..]
Nieuwe versie van HAM is uit, met een hele mooieLine-up Selector
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:44 schreef qyn het volgende:
[..]
Cool! Supporter.. En 20e lid van de Fok!Federatie
![]()
En openingspost is top! Alleen dat linkje naar 'hattrick' bovenaan, is dat nog fout om nostalgische redenen of per ongeluk?![]()
moet je gewoon vragen in zo'n centraal fotoshop topic...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:16 schreef Vision het volgende:
hoe maken jullie trouwens die prachtige logos?
* sir_dalord is een fotosoep n00b
Het enige wat ik nog misten aan HAM. Kan Mattricks ook de deur uit!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:44 schreef qyn het volgende:
[..]
Cool! Supporter.. En 20e lid van de Fok!Federatie
![]()
En openingspost is top! Alleen dat linkje naar 'hattrick' bovenaan, is dat nog fout om nostalgische redenen of per ongeluk?![]()
Ik ken niemand die dat gedaan heeft maar ik kan je eventueel wel supporter maken, TimmyASD en Sir_Dalord zijn ook dankzij mij supporter.. Stuur anders even een mailtje naar mstuive(A)hotmail.comquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:06 schreef The_Hives het volgende:
Ik had nog even een vraag over het supporter worden:
Wie is er supporter geworden per banktransfer?
Ik heb namelijk geen creditcard, en ik vroeg me af of er per banktransfer nog geld bijkomt. Ik dacht dat dit iets van 15 euro was. Iemand die er meer van weet?
Werkt prima iddquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:57 schreef sir_dalord het volgende:
of je gebruikt deze link:
iemand die kan photoshopppen?
daar heb ik (samen met timmy) ook mijn logo aangevraagd
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:06 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ken niemand die dat gedaan heeft maar ik kan je eventueel wel supporter maken, TimmyASD en Sir_Dalord zijn ook dankzij mij supporter.. Stuur anders even een mailtje naar mstuive(A)hotmail.com
werkt goed, engessa doet het snel en effectiefquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:06 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik ken niemand die dat gedaan heeft maar ik kan je eventueel wel supporter maken, TimmyASD en Sir_Dalord zijn ook dankzij mij supporter.. Stuur anders even een mailtje naar mstuive(A)hotmail.com
blablablabla geef ff team id blablablablaba kan ik je toevoegen blablablablaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey ik sta er niet bij in de OP
niet geweest dacht ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:30 schreef The_Hives het volgende:
Waar was eigenlijk het team van de week afgelopen week?
moet we het dan niet team van de halve maand noemen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Is het team vd week niet om de 2 weken?!?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
moet we het dan niet team van de halve maand noemen?![]()
hijs fijnquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:00 schreef Grumpey het volgende:
team van ongeveer-een-week-maar-eigenlijk-maakt-het-niet-uit-en-is-het-soms-twee-weken
zoiets?
heel de middag bezig geweest met de site, zijn wel meer dingen die nog niet kloppenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:28 schreef Grumpey het volgende:
de site wordt beter en beterik zie dat er nieuw menu is
alleen zou ik 'sterrenoverzicht' ook in italic bold neerzetten![]()
Iets voor qyn?quote:iemand die handig is met photoshop oid wees creatief
Puuh, Grumpelix-logootje oké, maar website heb ik nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:38 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Iets voor qyn?
Ik kan wel uitgebreid verhaal vertellen over de federatie e.d. Alleen komt het dan wel pas volgende week ergens, maar ik ontferm me er wel over...
vooral het logo is belangrijk, menu kan altijd wel anders en daar ken ik ook nog wel wat mensen voorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:36 schreef qyn het volgende:
[..]
Puuh, Grumpelix-logootje oké, maar website heb ik nog nooit gedaan![]()
Kan altijd wel wat proberen natuurlijk
je staat erbijquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Team ID van mij = 362947
Ik ook, als DaMadKow met minder dan 7-0 wint (quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:15 schreef TimmyAsd het volgende:
maar vrees het ergste..
Ik ook niet..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey ik sta er niet bij in de OP
Eey, wil je niet effe zo'n druk op mijn schouders leggen!quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik ook, als DaMadKow met minder dan 7-0 wint (), is het slecht van hem
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:46 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Eey, wil je niet effe zo'n druk op mijn schouders leggen!![]()
als je je wedstrijd aanklikt, rechts bij 'spelersrapport en team opstelling'. Moet je wel effe zelf tellenquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
waar kan je trouwens het aantal sterren zien? Alleen in HAM of Mattricks?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:19 schreef Finkelstein het volgende:
weet iemand trouwens wanneer alle spelers jarig zijn? wel handig met betrekking tot het pullen van je jeugd speler, als op woensdag iedereen jarig is kun je beter donderdag je jeugd speler halen inplaats van zondag...
Lijkt op de maandag in week 16 dus...quote:Tussen de seizoenen
Na de 13e week van het seizoen begint het zogenoemde 'rustige seizoen'. Hieronder het schema:
week 14
Zondag Laatste competitiewedstrijd, topscoorder bonus wordt gelijk na de wedstrijd uitbetaald Veranderen clubnaam
Woensdag Vriendschappelijk
Week 15*
Zondag Kwalificatiewedstrijden, uitbetalingen van » seizoensbonussen
Veranderen clubnaam
Veranderen regio
Woensdag Vriendschappelijk
Week 16*
Zondag Geen wedstrijden
Moreele reset: zelfvertrouwen, teamgeest, sponsors, fans
Maandag Speler verouderen 1 jaar, herberekening van de salarissen , gele/rode kaarten reset
Woensdag Eerste beker- of vriendschappelijke wedstrijd
Week 1
Nieuw seizoen
Bron: Hattrix files
Ik promoveer naar VIquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:38 schreef Vision het volgende:
misschien leuk om in de OP een lijstje te maken met de personen die promoveren/degraderen? Of gewoon voor iedere user de eindpositie en divisie weergeven?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:38 schreef Vision het volgende:
misschien leuk om in de OP een lijstje te maken met de personen die promoveren/degraderen? Of gewoon voor iedere user de eindpositie en divisie weergeven?
Ik ben volgens mij al wat langer bezig... Maar na veel fouten heb ik nu eindelijk de stijgende lijn te pakkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:41 schreef Vision het volgende:
grappig om te zien trouwens, dat veel fokkers rond dezelfde tijd begonnen zijn en ongeveer even snel groeien
Mwah, sommigen wat sneller dan anderen..quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:41 schreef Vision het volgende:
grappig om te zien trouwens, dat veel fokkers rond dezelfde tijd begonnen zijn en ongeveer even snel groeien
verdorie, als dat eens zou kunnen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:05 schreef Grumpey het volgende:
zometeen zijn we allemaal gelijk een stuk beter, al is het alleen al omdat er een 9e divisie bijkomt. Dit betekend dus in 1 klap 8192 teams die slechter zijn dan wij erbij...
en daarnaast:
veel teams die enorm domme bedragen betalen bij transfers, je matig keeper raak je weer kwijt alsof het warme broodjes zijn, makkelijke internationale oefenwedstrijden bij nieuwe teams in buitenland....etc.
enig nadeel is dat de betere teams na 3 seizoenen ook in VI kunnen zijn beland, en dan kunnen concurreren met ons
uiteraard is een deel van het spel gebaseerd op geluk, en dat hebben sommige mee, en sommige tegenquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:53 schreef engessa het volgende:
Mwah, sommigen wat sneller dan anderen..![]()
Nice! Ik heb eenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:07 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb een extraatje gedaan in de op
let maar op de
ik vond het wel geinig
vision, mail ze maar ff door naar adhdtommie@hotmail.com...quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:56 schreef Vision het volgende:
ik ben zelf maar gewoon wat gaan prutsen met fotoshop en heb dit ervan gebakken. weet alleen niet welke kleurcombinatie ik het leukste vind. wat vinden jullie?
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit-
gvd kut kanker tyfus @homo. waarom maken ze nou van een perfect werkende ftp server zo'n hoerige homedrive. Nooit geen problemen gehad met de ftp server maar nu worden mijn plaatjes opeens niet meer weergegeven.
thx, maar ze werken inmiddelsquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:01 schreef sir_dalord het volgende:
vision, mail ze maar ff door naar adhdtommie@hotmail.com...
ik heb nog wel wat plaats op mijn webserver
Hier nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:04 schreef Vision het volgende:
[..]
thx, maar ze werken inmiddels
nu wel weer als het goed isquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:06 schreef SuperWeber het volgende:
Hier niet, was eik wel benieuwd
Ik eigenlijk naar de onderste..quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:14 schreef Vision het volgende:
[..]
nu wel weer als het goed is
Ik neig ook enigzins naar de bovenste.
Ja!! Ik zou de bovenste nemen!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:14 schreef Vision het volgende:
[..]
nu wel weer als het goed is
Ik neig ook enigzins naar de bovenste.
het forum doet wat moeilijk, dus ik probeer je vanavond erbij te kwakkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:12 schreef alkaholic63 het volgende:
Alkaholic met [url= ]http://www.hattrick.org/Common/teamDetails.asp?teamID=206333] Meemakuhs 11 [/url]
Zal meteen eens gaan kijken naar de federatie
ik heb hem al toegevoegd aan de OP voor jequote:Op woensdag 2 juni 2004 15:21 schreef sir_dalord het volgende:
het forum doet wat moeilijk, dus ik probeer je vanavond erbij te kwakken
geef ff door als je lid bent geworden van de FED
daar was ik dus al bang voorquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:04 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Moet je wel effe zelf tellen![]()
Vertel mij wat, ik probeer al een kwartier de url goed te zetten, maar krijg steeds de oude tekst terugquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het forum doet wat moeilijk, dus ik probeer je vanavond erbij te kwakken
Behaalde sterren: 23quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daar was ik dus al bang voor![]()
Ja weet ikquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:29 schreef Grumpey het volgende:
onderste, zeker weten!
hahaha, ik had het niet over jouquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Ach ik begin net(en een paar beginners foutjes
)
quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hahaha, ik had het niet over jou
ik had het over de plaatjes van het logo van Laar '88
Thnxquote:Ik vind jouw team het goed doen als je weet hoe kort je bezig bent!![]()
Aangepastquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Behaalde sterren: 23
Team: Dapp're Strijders (367459)
Divisie: VIII.995
WedstrijdID: 16832231
Ach het is toch het einde van het seizoenquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:28 schreef DaMadKow het volgende:
Sorry for that mate.....
met voldoende dokters speelt hij over 2 weken wel weer
mooiquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:48 schreef Fugie het volgende:http://home.planet.nl/~linde308/fokfed/
Ik moet feedback hebben![]()
Stiekem veranderen he?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:53 schreef Fugie het volgende:
wellesWat is trouwens het actieve fok cup topic ? En hoe staathet met de fok cup ?
quote:De Fok! federatie zag op 27 februari 2004 zijn eerste levenslicht. Na een serie goedlopende topics op het Fok! forum besloten een aantal leden een federatie te beginnen. In de eerste 3 maanden van de federatie zijn er nu 20 leden. Op dit moment zijn de meeste werkzaamheden en activiteiten nog in hun beginfase, inclusief de site.
Naast de federatie is er ook de vanuit Fok! ook een bekertoernooi georganiseerd, de zogenaamde Fok! Cup. Binnenkort zla de eerste winnaar van deze prestigeuze beker bekend zijn, voor meer informatie klikt u hier.
Ik heb een paar puntjes:quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:48 schreef Fugie het volgende:http://home.planet.nl/~linde308/fokfed/
Ik moet feedback hebben![]()
leuk id van die logo's!quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
blabla
Wat ben ik toch lief tegen je geweest tijdens die oefenwedstrijdenquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:49 schreef sir_dalord het volgende:
STELLETJE KUTFOKKERS!!!!!!![]()
nadat qyn mijn centrale verdediger in de kreukels trapt, heeft ganz net mijn beste middenvelder voor 6 weken eruit getrapt
nog nooit een blessure gehad tijdens oefenwedstrijd en nu, 2x achter elkaar
maar goed, ik vergeef het jullie
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:53 schreef engessa het volgende:
Iemand anders trouwens zin in een potje volgende week? Daag me maar uit!
Done! En ik ben dus lief voor iedereen, bij mij geen blessures!quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
dank jequote:Op woensdag 2 juni 2004 21:29 schreef TimmyAsd het volgende:
5-1 op mijn broek gehad van grumpey, en terecht..
Gefeliciteerd Grumpey!
ja jij welquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:53 schreef engessa het volgende:
[..]
Wat ben ik toch lief tegen je geweest tijdens die oefenwedstrijden![]()
Iemand anders trouwens zin in een potje volgende week? Daag me maar uit!
Staat op fed sitequote:Op donderdag 3 juni 2004 10:51 schreef Keano het volgende:
http://www.lysator.liu.se/~frid/hattrick/HTCR/data/14_full.html
Dit is wel een leuke link. De complete ranglijst van alle Hattrick teams in Nederland (laadt wel lang)
ingevoerd op de fed sitequote:Op donderdag 3 juni 2004 11:17 schreef Tim_G het volgende:
Beste wedstrijd:
FC Gouda
MatchID: 16655937
Sterren: 35
is de bedoeling dat iedereen in team v/d week komt en zo dus een stukje info geeftquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja jij wel
heb grumpey maar uitgedaagd... waarom? geen idee :')
voor de rest, de fokfedsite ziet er leuk uit
misschien een leuk idee om van elk fokfedlid een klein stukje info te doen
bv
oprichting, provincie, favo club, etc
waarom zie ik mezelf dan nog niet bovenaan staan???quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
Staat op fed site
[..]
ingevoerd op de fed site
[..]
is de bedoeling dat iedereen in team v/d week komt en zo dus een stukje info geeft![]()
moet je de regels lezenquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:26 schreef Tim_G het volgende:
[..]
waarom zie ik mezelf dan nog niet bovenaan staan???hehehe!!
en wat is dat overzichtje met jeugdspelers?? waar zijn die punten op gebaseerd??
hou het verlopig nog wel ff bij de sterren van het teamquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet je de regels lezenJe staat er nu bij, moest de nieuwe versie nog ff uploade
EK ? Met maleisie en suomi ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:59 schreef forza22 het volgende:
Nederland best een leuke poule voor de tweede ronde op het EK.
finland wordt moeilijk om te pakken. maar Maleisie en Ierland moeten toch wel te doen zijn.
Round II - Group 2
1. Suomi 0 0 - 0 0
2. Nederland 0 0 - 0 0
3. Ireland 0 0 - 0 0
4. Malaysia 0 0 - 0 0
moest inderdaad wk zijn. maar om de 1 of andere reden kan ik niet editten. krijg telkens een foutmelding, en suomi is finland, dus dat zou best kunnenquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
EK ? Met maleisie en suomi ?
Het wordt steeds beter! Kleuren in het menu zijn nu beter.. Fok!Logo zou er nog iets beter in moeten passen .. Heb dit weekend wat tijd om te photoshoppen en misschien een mooi(e) banner/logo te maken (of iemand anders moet dat beter kunnenquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:26 schreef Fugie het volgende:
Het werkt al goed, alleen is het menu niet interactief maar dat is niet zo erg. Madkow, jij had samen met lortnoc al een leden inlog functie gemaakt dacht ik. Hoe staat het daarmee ?
Staat nog op http://fokfed.madkow.nl maar is eigenlijk niet meer dan een standaard login scriptje... staat verder compleet geen inhoud oid op/quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:26 schreef Fugie het volgende:
Het werkt al goed, alleen is het menu niet interactief maar dat is niet zo erg. Madkow, jij had samen met lortnoc al een leden inlog functie gemaakt dacht ik. Hoe staat het daarmee ?
Je bedoelt, firefox werkt niet goed met de fed sitequote:Op donderdag 3 juni 2004 18:56 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Staat nog op http://fokfed.madkow.nl maar is eigenlijk niet meer dan een standaard login scriptje... staat verder compleet geen inhoud oid op/
Trouwens.... je fokfed site werkt niet goed met firefox![]()
ik kan hem niet meer erbij zetten....(maximale editduur blablabla)quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:01 schreef qyn het volgende:
[..]
Het wordt steeds beter! Kleuren in het menu zijn nu beter.. Fok!Logo zou er nog iets beter in moeten passen .. Heb dit weekend wat tijd om te photoshoppen en misschien een mooi(e) banner/logo te maken (of iemand anders moet dat beter kunnen.. DIFFR3NC3?) .. logo's rechts zijn uit verhoudingen maar dat moet ook wel te fixen zijn ..
Volgende week woensdag tegen een duits IV team.. Eerste uitdaging was al meteen raak, of dat nu komt door de wedstrijd Nederland - Duitsland in het vooruitzicht
Eerst zondag maar 's zien te winnen.. En morgen de trainingsupdate, daar ben ik ook wel benieuwd naar (hoop op stijging playmaker naar solid).
-edit-
En het volgende Federatielid is daar!
Tim_G met FC Gouda
Donequote:Op donderdag 3 juni 2004 19:23 schreef DaMadKow het volgende:
Daag me maar uit, ik heb ook nog geen oefenwedstrijd (144465)
Dat wordt woensdag dus een makkiequote:Op donderdag 3 juni 2004 18:12 schreef engessa het volgende:
Oh ja, mijn sterrenrecord:
27,5 in een uitwedstrijd, ID is 16753190.
Kon me herinneren dat sir dalord aan de beurt isquote:Moet er trouwens nog een stukje getikt worden voor het 'Team van de week'? Of is Nico aan de beurt?
it has been donequote:Op donderdag 3 juni 2004 19:08 schreef sir_dalord het volgende:
misschien dat vision het kan doen?
woei!!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat wordt woensdag dus een makkie
[..]
Kon me herinneren dat sir dalord aan de beurt is
thnx vision, my manquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:09 schreef Vision het volgende:
[..]
it has been done
oy qyn, gaat dat bierdrinken in tilburg nog door zondag?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:01 schreef qyn het volgende:
[..]
-knip-
Jeej ik mag blijven! (al zit ik niet in de commissie met de allermooiste naam!)quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:10 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
woei!!!
dat is waar ook
maar de onbevooroordeelde keuze laat ik zonder enige vorm van dwang totaal over aan de commissie van "team van ongeveer-een-week-maar-eigenlijk-maakt-het-niet-uit-en-is-het-soms-twee-weken", wel zeggende dat als ik niet wordt uitverkoren ik ze verwijder uit de OP
Hehe, ga je gang! Ik neem aan dat je alles zelf wel kunt fixenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:10 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
woei!!!
dat is waar ook
maar de onbevooroordeelde keuze laat ik zonder enige vorm van dwang totaal over aan de commissie van "team van ongeveer-een-week-maar-eigenlijk-maakt-het-niet-uit-en-is-het-soms-twee-weken", wel zeggende dat als ik niet wordt uitverkoren ik ze verwijder uit de OP
jaaaa!!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:17 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Hehe, ga je gang! Ik neem aan dat je alles zelf wel kunt fixen
blijf gewoon leven anders nog meer update werkquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
jaaaa!!!
ik ben user van de week, ik ben user van de week week
en nadat ik mijn vragenlijst heb ingeleverd...
kan ik sterven
Hij doet 't nog steeds dus niks te klagenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hey Lortnoc,
Ik ben de clone van die gast die je dat scherm verkocht..
Alles nog naar wens? Garantie is al verlopen
Ja qyn, gaat dat nog door??quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
oy qyn, gaat dat bierdrinken in tilburg nog door zondag?
In fukking Tilburg?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:37 schreef Vision het volgende:
bier drinken? heb ik iets gemist?
hebben ze daar bier dan, ik dacht alleen antilianen...quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
oy qyn, gaat dat bierdrinken in tilburg nog door zondag?
Is zo te zien nog niet verwerkt.. tenminste, geen spelers die beter zijn geworden op conditie noch vormdalingen/stijgingen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 03:05 schreef Grumpey het volgende:
Zeker weer bavaria, zoals overal daar in het gekke zuiden
geef mij maar amstel, kom uit amsterdam natuurlijk
trainingsupdate alweer bijna (kom net thuis)! woei!
volgens mij begint die update pas rond een uur of 5 ( of hij is rond 5 uur klaar ) maar heb geregeld dat hij zelfs om 7 uur niet eens geweest is....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 03:07 schreef engessa het volgende:
[..]
Is zo te zien nog niet verwerkt.. tenminste, geen spelers die beter zijn geworden op conditie noch vormdalingen/stijgingen.
jaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:52 schreef Keano het volgende:
Ik ga nu overigens overschakelen naar conditietraining voor 3 weken om alle spelers wat op te krikken wat betreft conditie. Zijn er meer mensen die dat doen?
Ik wacht daar nog een week mee, om volgende week vrijdag nog m'n hele middenveld te kunnen trainen.. Daarna zeker 2 weken conditietraining tot ze allemaal goed/uitstekend zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:52 schreef Keano het volgende:
Ik ga nu overigens overschakelen naar conditietraining voor 3 weken om alle spelers wat op te krikken wat betreft conditie. Zijn er meer mensen die dat doen?
lucky youquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:11 schreef Tim_G het volgende:
volgens mij begint die update pas rond een uur of 5 ( of hij is rond 5 uur klaar ) maar heb geregeld dat hij zelfs om 7 uur niet eens geweest is....
Hij is nu inmiddels geweest en 1 speler naar Briljant. Volgende week volgt zijn maatje![]()
als herbeginnen zijn sportieve plicht doet zou dat geen probleem moeten zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:28 schreef Fugie het volgende:
+59000 waarde
+2 verdedigen
+1 ervaring
+3 vorm
En nu lekker motsen as zondag en promoveren!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:35 schreef Grumpey het volgende:
Update:
waarde +90.000/-60.000 (maar 2 spelers, waarodner reservekeeper)
vorm +6/-6 (nieuwe aankoop -2)
en:
verdedigen +4, woei! (1 middenvelder, maar ook 2 van goed naar uitstekend, en 1 die ik weer verkoop)
nu lekker motsen zondag en kampioen worden
nou, die nummer 3 waar ik tegen speel is dus best een goed team. En heeft als enige deze competitie gewonnen van herbeginnen.... Dus zo zeker ben ik nog nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:38 schreef Vision het volgende:
[..]
als herbeginnen zijn sportieve plicht doet zou dat geen probleem moeten zijn
als jij wint van tijger is er toch niks aan de hand? altijd uitgaan van eigen kracht. pas als je gelijkspeelt moet herbeginnen niet verliezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:43 schreef Fugie het volgende:
nou, die nummer 3 waar ik tegen speel is dus best een goed team. En heeft als enige deze competitie gewonnen van herbeginnen.... Dus zo zeker ben ik nog niet
hij is 20, over 3 weken 21, dus verkopen joh.....je kan beter gewoon veel geld voor een hele goede nieuwe trainie begin volgend seizoen hebben, dan een 21jarige die trainingsplek bezet.....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
zo'n trainingsupdate is wel fijn. Zelf is mijn topverdediger van 20 weer een niveau gestegen naar uitstekend. Ik twijfel nog steeds of ik hem moet verkopen (inmiddels istie 1.5 ton meer waard dan gekocht) Ik raak teveel gehecht aan me spelers
![]()
heb ook een 26jarige die ik train, zal ik ook maar eens verkopen als ik hem op conditie heb getraindquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij is 20, over 3 weken 21, dus verkopen joh.....je kan beter gewoon veel geld voor een hele goede nieuwe trainie begin volgend seizoen hebben, dan een 21jarige die trainingsplek bezet.....![]()
he vision, je moet wel bij de volgende ronde kijken hequote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:46 schreef Vision het volgende:
[..]
als jij wint van tijger is er toch niks aan de hand? altijd uitgaan van eigen kracht. pas als je gelijkspeelt moet herbeginnen niet verliezen.
heel belangrijk....... spelen gewoon 1 of andere halve ster beter met goed ervaring ipv waardeloos.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb ook een 26jarige die ik train, zal ik ook maar eens verkopen als ik hem op conditie heb getraindHoewel, hoe belangrijk is ervaring eigelijk in hattrick ?
fugie?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:36 schreef Fugie het volgende:
als alle leden van de fed hun inbox ff checke
volgend seizoenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
fugie?
wat bedoel je met 'dit seizoen'?
is dat dit seizoen, of bedoel je volgend seizoen, aangezien het seizoen bijna afgelopen is
Heb niks ontvangen, stuut 't eens naar profmakki at hotmail dot comquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:36 schreef Fugie het volgende:
als alle leden van de fed hun inbox ff checke
ik ga hem eens testen, ik denk idd dat ie wel in de OP kanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:39 schreef forza22 het volgende:
Gebruiken er ook andere mensen ht ratings? staat namelijk niet in de OP
Ik vind dit een heel handig programmatje en het is nog gratis ook, veel duidelijker dan mattricks.
op www.htratings.com kan je het vinden, misschien wel handig om in de OP te zetten
Hij werkt best leukquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ga hem eens testen, ik denk idd dat ie wel in de OP kan
Mijn eerste veldspeler uit jeugdteam met semi-verkoop waarde .. Er wordt toch wel 3000 euro geboden op spelers als deze als ik de transferlijst zo bekijkquote:18 years, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Vastgestelde waarde: 38 000 ¤
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
het is gratis, maar je kan supporter worden, wat extra features unlockt(wat overigens nauwelijks of niet invloed heeft op verloop van het spel). Het zogenaamde supporterschap..quote:Op zondag 6 juni 2004 11:33 schreef the_legend_killer het volgende:
uhm kost dat nou geld ???????
eerst staat daar gratis en dan lid zijn voor paar euro of 20 euro ???
nee, het is allemaal online.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:37 schreef the_legend_killer het volgende:
oh neemt dat veel geheugen in beslag ?
het spel ?
dan ga ik ook es effe kijken wat het voor spel isquote:Op zondag 6 juni 2004 11:39 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee, het is allemaal online.
Je kan wel extra software aanschaffen om het allemaal te regelen vanaf je pc, maar het spel zelf vraagt niks of nauwelijks
moet je zeker doenquote:Op zondag 6 juni 2004 11:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dan ga ik ook es effe kijken wat het voor spel is
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Engelbert Wielaard (34270041)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 38 000 ¤
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Opzich niet zo heel slecht..
je mag hem best kopen hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 11:51 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zo'n speler had ik nou nodig![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je mag hem best kopen hoor
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:53 schreef qyn het volgende:
Je zult ZO'N jeugdpull halen:
Wilhelm Hoogendoorn (34224969)
720 000 ¤, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
720K, tjoh
en dan is het nog jammer ook van al die bijstats
Alweer? Dat zou dan de derde keer worden.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dan ga ik ook es effe kijken wat het voor spel is
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Ronald Ibrahimovic (15288026)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Sverige
Vastgestelde waarde: 91 000 ¤
Loon: 1 224 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: sporting amsterdam
Waarschuwingen: 1
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Staat te koop hoor mensen!
Dat moet zijn:quote:Op zondag 6 juni 2004 17:54 schreef Grumpey het volgende:
we hebben trouwens een 21e lid bij de federatie...... hap_hamster met KTM Racing...
weet iemand wie dat is, en of ie ooit iets gepost heeft?
Ja. Ja. Nee.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kan je de laatste wedstrijd gewoon MOTS-en? Omdat toch alles gerest wordt? Of is dat te kort door de bocht?
quote:Op zondag 6 juni 2004 19:13 schreef qyn het volgende:
[..]
Ja. Ja. Nee.
Heb het zelf ook nog ff snel veranderdquote:Op zondag 6 juni 2004 19:17 schreef sir_dalord het volgende:
dus ik kan gewoon gaat MOTsen???
vet
conditiequote:Op zondag 6 juni 2004 19:16 schreef TimmyAsd het volgende:
op wat gaan jullie de komende 2 weken trainen?
Ik ookquote:Op zondag 6 juni 2004 19:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
conditie
omdat de conditie van mijn spelers niet ideaal te noemen is..quote:Op zondag 6 juni 2004 19:22 schreef TimmyAsd het volgende:
en waarom conditie?
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:12 schreef Zwoerd het volgende:
sta 2-0 voor moet gelijk spelen of winne om kampioen te worden![]()
ja is goedquote:Op zondag 6 juni 2004 21:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
maarre, zou ik je niet eens in de OP zetten?
![]()
Die opmerking is denk ik meer bedoels als: "er zal nu nog maar weinig gebeuren in de wedstrijd nu die speler eruit is"quote:Op zondag 6 juni 2004 21:41 schreef forza22 het volgende:
De wedstrijd was al bijna afgelopen toen CDW's Rodi Agatz zijn tweede gele kaart kreeg in de 31e minuut![]()
in de 31 ste minuut al bijna afgelopen??
Laten we het hopen want ik sta nu nog 2-1 voorquote:Op zondag 6 juni 2004 21:57 schreef qyn het volgende:
[..]
Die opmerking is denk ik meer bedoels als: "er zal nu nog maar weinig gebeuren in de wedstrijd nu die speler eruit is"
maakt niet uit want de trainingsupdate is altijd vrijdagochtend... dan train je wat je dan hebt aanstaan.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:20 schreef forza22 het volgende:
Maakt het trouwens nog uit wanneer je over gaat op conditie?
is het beter om na de oefenwedstrijd van woensdag over te gaan of nu meteen?
gefeliciteerdquote:Op zondag 6 juni 2004 22:51 schreef FrisianReds het volgende:
De FrisianReds zijn 2e geworden in VIII-333, volgend seizoen dus een stapje hoger. VII here we come! Zo, nu eerst dit heuglijke feit vieren![]()
Dit is mijn ID: 362164quote:Op zondag 6 juni 2004 22:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
gefeliciteerd
ik zet je erbij, ondanks dat je niet in de OP staat
als je er wilt bij staan, moet je even je team id geven
Ben 5e geworden in V en speel een degradatie duel........ vrij sterke tegenstander maar moet hem kunnen hebben. Zeker met het thuisvoordeel alleen zal zijn TS beter zijn..........quote:geef even aan op welke plaats je staat dan zet ik je erbij
Alles is welkom, sta nu 120.000 in de min, elke week gaat er iets van 40.000 af.. 2/3 weken geet thuiswedstrijd. in de competitie....quote:Op maandag 7 juni 2004 11:41 schreef DonSauza het volgende:
Ben net kampioen geworden in de VIII.45
Mooi 80.000 euro meer en 10% supporters!!
Mare TimmyAsd, daar wordt je wel rijk van he die 10.000 :S
De komende 2 a 3 weken dan he..quote:Op maandag 7 juni 2004 12:26 schreef Vision het volgende:
TimmyASD, hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om iedere week 45.000 euro in de min te staan?! Ik zit aan de 35.000 in de min en heb een redelijk groot stadion voor een div VII speler. (ok, ik promoveer nu wel)
mijn kosten zijn even hoog maar mijn sponsorinkomsten net wat hoger (5k). Heb jij zulke dure spelers ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:38 schreef TimmyAsd het volgende:
De komende 2 a 3 weken dan he..
sponsorinkomen zijn 30.000, kosten zijn 70.000
ik heb ook precies hetzelfde als timmy. moet maar een dure speler gaan verkopen of zo iets. want anders is het bijna geen doen om uit de schulden te blijven. 30000 inkomsten aan sponsors en 65000 uitgaven aan vaste lasten.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:09 schreef Vision het volgende:
[..]
mijn kosten zijn even hoog maar mijn sponsorinkomsten net wat hoger (5k). Heb jij zulke dure spelers ofzo?
yup, die ibrahimovic alleen al 1200..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:09 schreef Vision het volgende:
[..]
mijn kosten zijn even hoog maar mijn sponsorinkomsten net wat hoger (5k). Heb jij zulke dure spelers ofzo?
dan kan je inderdaad ook gewoon makkelijk matige spelers kwijtrakenquote:Op maandag 7 juni 2004 13:50 schreef sir_dalord het volgende:
mijn spelerslonen zijn wel te hoog, maar ik verkoop veel spelers zodra die nieuwe league er is... dan is de kans groter dat ik die krengen verkoop
ja, je kan als supporter een stukje tekst schrijven, maar dat weten die nieuwelingen niet natuurlijk..quote:Op maandag 7 juni 2004 14:07 schreef forza22 het volgende:
[..]
dan kan je inderdaad ook gewoon makkelijk matige spelers kwijtraken![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 15:56 schreef qyn het volgende:
Op http://www.lysator.liu.se/~frid/hattrick/HTCR/data/14_full.html zijn promotielijsten te vinden![]()
Kun je zien naar welke divisie je gaat volgend seizoen![]()
('t is als het goed is nauwkeurig en kloppend)
VII.811 geeft ie aanquote:Op maandag 7 juni 2004 16:00 schreef Keano het volgende:
Die site loopt bij mij steeds vastKan iemand misschien kijken in welke divisie ik kom?
Teamnaam: KeanoUnited (364406)
aaah, nu snap ik het...quote:Op maandag 7 juni 2004 16:10 schreef DonSauza het volgende:
ja en dan achter je naam staat een link, klik daar op en met die ploeg wissel je !!
divisie II?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:05 schreef Wouter het volgende:
Mijn ploegTikkie Terug
is back in de II.
II.1 welteverstaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |