Dat zat in de tune van zo'n suffe Poolse tekenfilmserie van vroeger!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:06 schreef Seborik het volgende:
He-he-he, als ze me missen, dan ben ik pissen. He-he-he.
Als ik het zou kunnen, had ik je een note gegeven!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:06 schreef Tijn het volgende:
Hey wat nou?!
Maak je een compliment, is het weer niet goed
Teringvrouwen ook altijd
Lief!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef Shirley het volgende:
Ik mis je echt, bitch!
Echt waar?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zat in de tune van zo'n suffe Poolse tekenfilmserie van vroeger!
Die ene kutnewbiemod.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wie?
Oe, m'n notes! Heb je me ooit notes gegeven eigenlijk?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen, had ik je een note gegeven!!
!
Volgens mij was het zo'n goedkoop opvulprogramma bij RTL4. Ze hebben nou eenmaal niet altijd zin om zelf iets te maken.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:08 schreef Seborik het volgende:
[..]
Echt waar?
Was het zo'n retegave EO-serie?
Mail je me alle rellen in + ?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef Lucille het volgende:
Ik mis je wel
Jij hebt sowieso geen notes...wat een braaf iemand ben je toch.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oe, m'n notes! Heb je me ooit notes gegeven eigenlijk?
*ff bij Mike gaat checken*
Ja, ik schrok er eerlijk gezegd van en wist niet wat ik moest zeggenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:08 schreef Mike het volgende:
Hey Tijn? Ik moest daarstraks erg lachen dat jij ook eens een opmerking in POL maakte en dat je meteen de lijsttrekster van de partij achter je een kreeg.
Mij ook svp.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mail je me alle rellen in + ?
Net als typisch!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:08 schreef Croupouque het volgende:
Puh, "missen"...dat is typisch zo'n woord dat je in de Dikke van Dale terug kan vinden.
ongesteld ofzo???quote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
bannen die hap ..
Nee natuurlijk niet muts, had je maar niet naar de FP moeten overlopenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mail je me alle rellen in + ?
Je vergeet al die achterlijke lollig bedoelde one-linernotes van je medecrew.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen notes...wat een braaf iemand ben je toch.
Werkt jouw mirror niet meer?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mij ook svp.
Zoiets als: "Ach schat, koeien moeten nu eenmaal geen snavel hebben."quote:Op maandag 31 mei 2004 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er eerlijk gezegd van en wist niet wat ik moest zeggen
Die vergeet ik niet, die negeer ik.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:10 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je vergeet al die achterlijke lollig bedoelde one-linernotes van je medecrew.
En derhalve ook "derhalve".quote:Op maandag 31 mei 2004 17:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Net als typisch!
Knap.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Die vergeet ik niet, die negeer ik.
Ik bij de FP..quote:Op maandag 31 mei 2004 17:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet muts, had je maar niet naar de FP moeten overlopen
Ik had serieus een reactie getypt van "Wat kan mij dat dierenleed nou schelen? Stop je geld een aandacht liever in iets waar we echt wat aan hebben. En dan nog, alsof je er ook maar 1 van je standpunten doorkrijgt met 1 lullig zeteltje." maar dat heb ik toch maar niet gepost.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:11 schreef Seborik het volgende:
[..]
Zoiets als: "Ach schat, koeien moeten nu eenmaal geen snavel hebben."
Lijkt me best grappig dat dat altijd zo zou zijn:quote:Op maandag 31 mei 2004 17:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er eerlijk gezegd van en wist niet wat ik moest zeggen
"Immers" ook.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En derhalve ook "derhalve".
Is dat iets anders dan?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bij de FP... Ik zit bij de blog! Haske gezellig in subsites.
.
Nee. B:reuls heeft iets veranderd en nu heb ik geen rechtstreekse DB-toegang meer.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
Werkt jouw mirror niet meer?
Het ergste van de hele wereld indeed.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef NiNi het volgende:
Het net de slotepisodes van Buffy gekeken.
Huuuuh, BUffy afgelopen!
Wie?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef NiNi het volgende:
Het net de slotepisodes van Buffy gekeken.
Aanstellerige 3e wereld-kindjes altijd.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het ergste van de hele wereld indeed..
Nou, dat laatste was ook eigenlijk het eerste waar ik aan dacht. Net of iemand je ook maar serieus neemt in zo'n parlement.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had serieus een reactie getypt van "Wat kan mij dat dierenleed nou schelen? Stop je geld een aandacht liever in iets waar we echt wat aan hebben. En dan nog, alsof je er ook maar 1 van je standpunten doorkrijgt met 1 lullig zeteltje." maar dat heb ik toch maar niet gepost.
Maar Angel gaat toch wel door?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef NiNi het volgende:
Heb net de slotepisodes van Buffy gekeken.
Huuuuh, Buffy afgelopen!
Ja hallo, als je het niet kan waarderen, hou dan je bek ook maar!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het ergste van de hele wereld indeed..
Alleen de naam al!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:15 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou, dat laatste was ook eigenlijk het eerste waar ik aan dacht. Net of iemand je ook maar serieus neemt in zo'n parlement.
Ja, ook nog maar een seizoen.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar Angel gaat toch wel door?
Nee, die struikelde en kreeg een staak door z'n hart.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar Angel gaat toch wel door?
BUF-FIE!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wie?
Klinkt als typisch B:reulsquote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. B:reuls heeft iets veranderd en nu heb ik geen rechtstreekse DB-toegang meer.
Ohquote:Op maandag 31 mei 2004 17:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ook nog maar een seizoen.
Tsk, struikel zelf een staak door je hart!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:16 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, die struikelde en kreeg een staak door z'n hart.
Mwuhahahahaha.
Dat werkt alleen bij vampieren.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
Tsk, struikel zelf een staak door je hart!
Ja, lach maar, maar ik heb dat soort dingen echt heel vaakquote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig dat dat altijd zo zou zijn:
User: 'Jan Peter Balkenende is een lul!'
JPB: 'Pardon?!?'
"root" en het password is blank, toch?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. B:reuls heeft iets veranderd en nu heb ik geen rechtstreekse DB-toegang meer.
Ja, normale mensen overleven een doorboring van het hart gewoon. Duh.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:17 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij vampieren.
Ik mis haar.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
BUF-FIE!
Muhahahahahaquote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Croupouque het volgende:
Oh wat erg, ik moet nog écht lachen om Tijn's sig ook!
ik vind hem ook grappigquote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Croupouque het volgende:
Oh wat erg, ik moet nog écht lachen om Tijn's sig ook!
Ik heb nog nooit een aflevering van Buffy of Angel gezien, maar ik probeerde sociaal te doenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Mike het volgende:
Ik heb het laatste kwartier gekeken van Buffy. Daarvoor nog niks...alleen een keer een kort stukje met een Buffy-robot dat ik niet snapte.
Ja hallo, maak jij er meteen weer een racistisch topic van met roots en blanken.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
"root" en het password is blank, toch?
Wat een spot met het Neerlands gezag ondervind ik hier van jullie jeugdigen.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, lach maar, maar ik heb dat soort dingen echt heel vaak
Ksst, ksst, weg met jou. Neppe TV-mod.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Mike het volgende:
Ik heb het laatste kwartier gekeken van Buffy. Daarvoor nog niks...alleen een keer een kort stukje met een Buffy-robot dat ik niet snapte.
En dat allemaal vanwege die zwarte Inso.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:20 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja hallo, maak jij er meteen weer een racistisch topic van met roots en blanken.
Ik ga maar eens DVD's aanschaffen denk.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik mis haar..
Beetje kortzichtig om tequote:Op maandag 31 mei 2004 17:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
En dat allemaal vanwege die zwarte Inso.
Dàt doe ik op racisme!
Oh! Oh! Dus zo ben jij! Nou weten we dat ook weer!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een aflevering van Buffy of Angel gezien, maar ik probeerde sociaal te doen
Niet gewoon alles downloaden van internet?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik ga maar eens DVD's aanschaffen denk.
Dude, je hebt toch ook Van Helsing gezien waarbij Van Helsing die enorme prik in z'n donder kreeg en overleefde en zelfs weer mens werd!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, normale mensen overleven een doorboring van het hart gewoon. Duh.
Tja, de dag heeft gewoon te weinig uren. Ik moet nu kwaliteit als ehm...Idols enzo in de gaten houden.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:20 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ksst, ksst, weg met jou. Neppe TV-mod.
Dat kan ik niet zo goed. Heb ik zeker weer allemaal verkeerde dingen te pakken.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet gewoon alles downloaden van internet?
Hou je mond.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:22 schreef NiNi het volgende:
Kriebelt het al trouwens, Ins?![]()
Oh ja, dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen hoor. Zal ik een lijst voor je maken met al m'n tekortkomingen?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh! Oh! Dus zo ben jij! Nou weten we dat ook weer!![]()
Een wijsch plan.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Een Inso kloon? Cool!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:23 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Hou je mond..
Ik mis de rellen in + ..
Ik kan het je wel lerenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:23 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zo goed. Heb ik zeker weer allemaal verkeerde dingen te pakken.
Ik sta hier dus weer alleen met m'n Buffy-sympathie (Qyroz daargelatenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Tja, de dag heeft gewoon te weinig uren. Ik moet nu kwaliteit als ehm...Idols enzo in de gaten houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
Doe zoals mij: zoek een leven.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:23 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Hou je mond..
Ik mis de rellen in + ..
Wel gaarne, graag voor half zeven in mijn mailbox.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen hoor. Zal ik een lijst voor je maken met al m'n tekortkomingen?
Zo snel kan Tijn ook weer niet typen hoor.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wel gaarne, graag voor half zeven in mijn mailbox.
Is dat het crew-kanaal? Maar je bent toch nog crew?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:23 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Hou je mond..
Ik mis de rellen in + ..
Ok. Bovenaan staat trouwens "Altijd te laat". Dat je die alvast weet.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wel gaarne, graag voor half zeven in mijn mailbox.
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:25 schreef NiNi het volgende:
En ohja,Ja, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien zijn er in de zomer wel herhalingen van Oppassen en Kees & Co die ik fijn kan volgen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Tijn stuurt gewoon een blanco mailtje met z'n tekortkomingen.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zo snel kan Tijn ook weer niet typen hoor..
Hihi.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan het je wel leren![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nee, + is het forumcrew-relforum, de enige reden om mod te worden.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Is dat het crew-kanaal? Maar je bent toch nog crew?
Je wilt weer terug he?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Doe zoals mij: zoek een leven.
Dan heb je dat niet meer..
De Familie Sandersquote:Op maandag 31 mei 2004 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zat in de tune van zo'n suffe Poolse tekenfilmserie van vroeger!
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, maarAh, den komkommertijd is in aantocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien zijn er in de zomer wel herhalingen van Oppassen en Kees & Co die ik fijn kan volgen.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
Dat kan ik niet accepteren.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok. Bovenaan staat trouwens "Altijd te laat". Dat je die alvast weet.
Ideaal voor dvd's.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ah, den komkommertijd is in aantocht.![]()
Heb je ze al?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
True! Dan kan ik ook veel gaan werken om die krengen te bekostigen.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:29 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ideaal voor dvd's.
Ah, dus daar wordt veel beter gereld dan hier. Mooi is dat.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, + is het forumcrew-relforum, de enige reden om mod te worden.
Buffyquote:Op maandag 31 mei 2004 17:29 schreef NiNi het volgende:
[..]
Heb je ze al?![]()
Hoi Dago.![]()
Ware het niet dat SuperTijn je leert hoe je ze kunt pikkenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
True! Dan kan ik ook veel gaan werken om die krengen te bekostigen.
Ha, een mede-stander!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Buffy
Als ik dat zou willen zou ik dat binnen een minuut kunnen.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je wilt weer terug he?
De crew in that is.
Ohja, ohja! Pikken, tof mên!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ware het niet dat SuperTijn je leert hoe je ze kunt pikken
Vertel het van de week wel ff over MSN ofzo. Maar maak alvast maar wat vrije schijfruimte, want het is 3 a 4 GB per seizoen en er zijn 7 seizoenenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:33 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ohja, ohja! Pikken, tof mên!![]()
1, 2, 3, 4, 5, 6, én 7quote:Op maandag 31 mei 2004 17:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ha, een mede-stander!
Mijn favoriet was uiteraard Spike!
Welke seizoenen heb jij al?
Voor iemand die niet kijkt weet je er anders aardig wat vanaf.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vertel het van de week wel ff over MSN ofzo. Maar maak alvast maar wat vrije schijfruimte, want het is 3 a 4 GB per seizoen en er zijn 7 seizoenen
Moet je het wel leren spellenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:31 schreef Caesu het volgende:
blijft wel KL Godess toch?
Je bent m'n nieuwe held. :')quote:Op maandag 31 mei 2004 17:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5, 6, én 7
Spike is okay, maar dat zijn ze allemaal wel eigenlijk
Ik vind DVDs eigenlijk ook het leukst, maar ja, geld hequote:Op maandag 31 mei 2004 17:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik mag toch wel iets op DVD, Tijn..
Ik heb het opgezochtquote:Op maandag 31 mei 2004 17:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Voor iemand die niet kijkt weet je er anders aardig wat vanaf.![]()
Ik heb ze bij play.com gehaaldquote:Op maandag 31 mei 2004 17:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je bent m'n nieuwe held.![]()
Weet je toevallig ook waar ze redelijk geprijst te koop zijn?
Ik mag toch wel iets op DVD, Tijn..
gewoon 2 pagina's vol??quote:Op maandag 31 mei 2004 17:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb ze bij play.com gehaald
http://www.play.com/play2(...)e&searchstring=buffy
Je hebt ze nu voor een promotional price voor 30 pond per seizoen.
Ah, kijken gaat.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb ze bij play.com gehaald
http://www.play.com/play2(...)e&searchstring=buffy
Je hebt ze nu voor een promotional price voor 30 pond per seizoen.
Als ik atoomtechnicus was zou ik de uitdaging graag aangaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht
Kom op, met Google bij de hand zou ik zelfs overtuigend kunnen volhouden dat ik atoomtechnicus ben.
6 discs per seizoen, dus 7*6=42 DVDs in totaal.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:43 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
gewoon 2 pagina's vol??
Hoeveel dvd's zijn er in totaal eigelijk ??
Ja, ik had er eerst Sociaal Informaticus staan, maar ik dacht, laat ik het er maar niet op gokkenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:46 schreef NiNi het volgende:
[..]
Als ik atoomtechnicus was zou ik de uitdaging graag aangaan.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
6 discs per seizoen, dus 7*6=42 DVDs in totaal.
30 pond per seizoen is 210 pond.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:47 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Zou ze maar allemaal verzamelen dan ben je volgens mij handen vol geld kwijt
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
30 pond per seizoen is 210 pond.
www.xe.com voor de actuele conversie
Ja, 315 euro, alleen miljonairs hebben dat soort idiote bedragen te besteden.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:52 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja als je dat allemaal moet betalen heb je een flinke smak geld op de bank staan.
He, ik wilde net een Seth maken over deelbetalingen enzo. Thunder stealer!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, 315 euro, alleen miljonairs hebben dat soort idiote bedragen te besteden.
Is duurder als mijn tvquote:Op maandag 31 mei 2004 17:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, 315 euro, alleen miljonairs hebben dat soort idiote bedragen te besteden.
Geen, Buffy ligt in de aanbiedingquote:Op maandag 31 mei 2004 17:51 schreef NiNi het volgende:
Maar ehm Dago? Wat is dan het verschil tussen:
Insidergrapquote:Op maandag 31 mei 2004 17:59 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Is duurder als mijn tv![]()
Ik ben outsidequote:Op maandag 31 mei 2004 18:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Insidergrap
Ja, zelfs net iets duurder dan een croissantje!
Einde insidergrap
Ja, dat kan natuurlijk niet...dan is het nog minder leuk dan het al is.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:02 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik ben outside![]()
leg even uit![]()
Ja, hallo.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk niet...dan is het nog minder leuk dan het al is.
Eigenlijk een beetje jammer, een insidergrap in een topic waar bijna geen insiders in zitten.
Ja, hoi.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Oh? Ik zag net alle seizoenen netjes op een rijtje staan andersquote:Op maandag 31 mei 2004 18:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Je zou het haast niet verwachten met de populariteit van Buffy, maar ze is zeer lastig te vinden.
Is dat een goedkope rip-off?quote:Op maandag 31 mei 2004 18:08 schreef NiNi het volgende:
Ik kijk de Making of Sherk2!
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Is dat een goedkope rip-off?
Oh.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh? Ik zag net alle seizoenen netjes op een rijtje staan anders
Zo'n Wibra-versiequote:Op maandag 31 mei 2004 18:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Is dat een goedkope rip-off?
Dat doen ze idd met elke bekende Disney...of het nou Pocahontas is, de klokkenluider van de Notre Dame of 101 Dalmatiërs. En die moeders denken dan 'wow, wat goedkoop voor een Disney'. Maar goed, die sporen dan ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zo'n Wibra-versie
Ik weet nog wel dat er met de release van The Lion King destijds een video op de markt werd verkocht met een heel zielig getekend leeuwtje op de voorkant met een kroon op z'n kop getiteld "De Koning van de Leeuwen"
Het wachten is op z'n eerste tekenfilm in Paint.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:11 schreef NiNi het volgende:
Dat moet je worden, Tijn! Tekenfilmanimator, das tof!
Tijn weet wel waar je die kunt vinden. Hij is namelijk heel erg goed! Beter dan Troy iig.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:17 schreef NiNi het volgende:
Wat leuk zeg! Nou wil ik hem helemaal zien!
Dat katje!
Donkey!
Okay, ik stop al.![]()
Ik ben serieus wel eens begonnen aan een videoclip in Paintquote:Op maandag 31 mei 2004 18:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Het wachten is op z'n eerste tekenfilm in Paint.
De film is goed hé. Over Tijn ga ik geen inhoudelijke mening geven.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:22 schreef engessa het volgende:
[..]
Tijn weet wel waar je die kunt vinden. Hij is namelijk heel erg goed! Beter dan Troy iig.![]()
Van de moderationaire beslommeringen omtrent Inso.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:19 schreef NiNi het volgende:
Waarvan, beste jongen?
Dit lijkt me de aangewezen plek.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:23 schreef Insomaniac het volgende:
Mag ik hier zwijmelen? Of zit ik dan verkeerd?
Hier mag alles. En iedereen is welkom.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:23 schreef Insomaniac het volgende:
Had je 4 jaar geleden moeten zeggen, toen heb ik Tekenen op school laten vallen om helemaal voor de muziek te gaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:11 schreef NiNi het volgende:
Dat moet je worden, Tijn! Tekenfilmanimator, das tof!
Vertel het eens poppedopje?quote:Op maandag 31 mei 2004 18:24 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Van de moderationaire beslommeringen omtrent Inso.
Fijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:24 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hier mag alles. En iedereen is welkom.
Ben jij mal. Die ga ik in de bios kijken.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:22 schreef engessa het volgende:
[..]
Tijn weet wel waar je die kunt vinden. Hij is namelijk heel erg goed! Beter dan Troy iig.![]()
Jij mag alles, poppedopsepoepsevogeltje van me.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:23 schreef Insomaniac het volgende:
Okay. Heb je MSN?quote:Op maandag 31 mei 2004 18:25 schreef Insomaniac het volgende:
Gaan we nu samen verongelijkt doen over onzeex-collega's?
.
Wie hedde nou weer op 't oog?quote:Op maandag 31 mei 2004 18:25 schreef Insomaniac het volgende:
Dan wil ik bij deze even zwijmelen.
Ahh mien jong, ze komt vast terug! En denk maar zo, ze is er in elk geval nog.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:24 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Van de moderationaire beslommeringen omtrent Inso.
En daarná kan Tijn alsnog uitleggen hoe je eraan moet komen. Maar eerst bios!quote:Op maandag 31 mei 2004 18:26 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ben jij mal. Die ga ik in de bios kijken.![]()
Ja, toen kende ik je niet he! Anders had ik dat heus wel gedaan! Zo ben ik!quote:Op maandag 31 mei 2004 18:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Had je 4 jaar geleden moeten zeggen, toen heb ik Tekenen op school laten vallen om helemaal voor de muziek te gaan.
Ik heb denk ik als ik goed zoek nog wel wat tekenspullen liggen
Jij snapt het, held.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En daarná kan Tijn alsnog uitleggen hoe je eraan moet komen. Maar eerst bios!
Probeer me niet te verleiden.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:29 schreef Tijn het volgende:
Nien?
Denk je echt dat je 'em kunt weerstaan als ik 'em heb liggen en dat je 'em kunt kijken vanaf de bank op de TV?
Paps? Mams? Andere familie? Vrienden die jou echt vertrouwen?quote:Op maandag 31 mei 2004 18:31 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij snapt het, held.
Verder wil ik nog even melden dat dvd's bestellen best moeilijk gaat zonder creditcard.![]()
Ja, ik zal paps eens vragen.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Paps? Mams? Andere familie? Vrienden die jou echt vertrouwen?
Met mij.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk niet...dan is het nog minder leuk dan het al is.
Eigenlijk een beetje jammer, een insidergrap in een topic waar bijna geen insiders in zitten.
Kan 't nog burgelijker.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Leuk, de Albert Heyn op de Dam op tweede pinksterdag.
Whatever, ik kijk 'em wel alleenquote:Op maandag 31 mei 2004 18:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
Probeer me niet te verleiden.
AH op de Dam zuigt immer.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Leuk, de Albert Heyn op de Dam op tweede pinksterdag.
Ja hoores ventje, ik moet toch eten!quote:Op maandag 31 mei 2004 18:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Kan 't nog burgelijker.
Ja, maar het is de dichtsbijzijnde die nu open was.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
AH op de Dam zuigt immer.
Ja, wacht er nog maar even mee.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whatever, ik kijk 'em wel alleen
Godverdomme IR, je woont tegenover een shoarmatent.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hoores ventje, ik moet toch eten!
Ja, dat heet nou 'vooruitkijken' of 'anticiperen'.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar het is de dichtsbijzijnde die nu open was.
En daar kom je nu mee.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Godverdomme IR, je woont tegenover een shoarmatent.
Ik ben toch geen vrouw of zo.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, dat heet nou 'vooruitkijken' of 'anticiperen'.
Thats my boyquote:Op maandag 31 mei 2004 18:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goed idee, trouwens, Tijn.
Ik denk dat ik toch maar even shoarma ga halen.
Thuis frituren is okee!quote:Op maandag 31 mei 2004 18:40 schreef Dagonet het volgende:
De dichtsbijzijnde shoarmatent wordt momenteel verbouwd
Nu kan ik alleen naar de snackbar of de pizzeria als ik niet wil koken (of wat langer wachten tot het bezorgd wordt).
Leuker vaak zelfs, zie je allemaal andere dingen!quote:Op maandag 31 mei 2004 18:39 schreef engessa het volgende:
Het duurde mij iets te lang voordat Shrek 2 in de bios te zien is. Maar goed, de tweede keer kijken kan vaak net zo leuk zijn als de eerste keer!
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:40 schreef FlyingFox het volgende:! Ventje...
En dan in de walm zitten? Ik loop wel naar beneden en de overkant van de straat, daar hebben ze veel meer keusquote:Op maandag 31 mei 2004 18:41 schreef engessa het volgende:
[..]
Thuis frituren is okee!
Volgende keer: shoarmatent, got that!?quote:Op maandag 31 mei 2004 18:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Goede frituurpan en diepvries zijn dan handig.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan in de walm zitten? Ik loop wel naar beneden en de overkant van de straat, daar hebben ze veel meer keus
Die hebben ze dan ook in de snackbar.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:46 schreef engessa het volgende:
[..]
Goede frituurpan en diepvries zijn dan handig.
Kom net van de snackbarquote:Op maandag 31 mei 2004 18:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die hebben ze dan ook in de snackbar.
Nou, smakelijk eten!quote:Op maandag 31 mei 2004 18:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, shoarma.
Om 6 uur 's ochtends na 15 bier is het best te doen. Daarvoor niet eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb niet eens een frituurpan. En de frituurtent hier tegenover (Ma Baker, het schijnt een begrip te zijn bij mensen die heel lang doorhalen) ziet er zo obscuur uit dat zelfs er zo z'n vraagtekens bij zet.
Check!quote:Op maandag 31 mei 2004 18:48 schreef Insomaniac het volgende:
Nien! Nieuwe deel van de SOOP al gelezen?
Je dacht toch niet dat ik zelf zou stoppen.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
Check!![]()
Had al zo'n conspiracy vermoeden!
Wat is nou 15 bier. Mietje.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:52 schreef ullie het volgende:
[..]
Om 6 uur 's ochtends na 15 bier is het best te doen. Daarvoor niet eigenlijk.
Ja, maar ze verkopen geen braadworst.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:51 schreef Seborik het volgende:
Dat is niet erg, IR. Je hebt een Duitse boekenwinkel in de straat.
Okay. Bij deze.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
Allemaal even netjes 'smakelijke eten' tegen IR zeggen.
Als dit zo'n burgelijke reeks wordt ben ik weer weg hoor.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:53 schreef FlyingFox het volgende:
Allemaal even netjes 'smakelijke eten' tegen IR zeggen.
Dus.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Okay. Bij deze.
Nimmer, maar je weet dat ik jou liever als FA zie.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik zelf zou stoppen..
Wat verkopen ze daar dan? Duitse boeken? Alsof iemand daar belang bij heeft.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar ze verkopen geen braadworst.
Ik jou ook meidquote:Op maandag 31 mei 2004 17:07 schreef Lucille het volgende:
Ik mis je wel
Genoeg om van Ma Baker te genieten. Dat zegt voldoendequote:Op maandag 31 mei 2004 18:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat is nou 15 bier. Mietje.
Sebje zeurt er elke keer over.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:57 schreef engessa het volgende:
[..]
Wat verkopen ze daar dan? Duitse boeken? Alsof iemand daar belang bij heeft.
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor het wederzijds begrip:
[afbeelding]
Eet het maar gauw op. Zo te zien, gaat het er snel vandoor.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:57 schreef engessa het volgende:
[..]
Wat verkopen ze daar dan? Duitse boeken? Alsof iemand daar belang bij heeft.
Duitse porno okee maar Duitse literatuur? Op Freud en Goethe na is daar toch niets fatsoenlijks vandaan gekomen?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:00 schreef Seborik het volgende:
[..]Duitse literatuur.
Doet niet!quote:Op maandag 31 mei 2004 18:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[afbeelding]
Freud was geen Duitser.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:03 schreef engessa het volgende:
[..]
Duitse porno okee maar Duitse literatuur? Op Freud en Goethe na is daar toch niets fatsoenlijks vandaan gekomen?
Ik wil eigenlijk een sebbo-actionfigure. En als je aan het touwtje trekt moet ie 'sterf' zeggen. Of 'Iron Maiden'.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:05 schreef Seborik het volgende:
[..]
Freud was geen Duitser.
Het is echt heel dom om over Freud te beginnen tegen iemand die een Freud Actionfigure heeft.
Maar hij schreef wel in het Duits. En dus zullen zijn boeken wel in een Duitse boekenwinkel liggen. Naast de boeken van Goethe en misschien een exemplaar van 'Mein Kampf' maar wat kan daar in godsnaam nog meer liggen?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:05 schreef Seborik het volgende:
[..]
Freud was geen Duitser.
Het is echt heel dom om over Freud te beginnen tegen iemand die een Freud Actionfigure heeft.
Hey, een sebbo-actionfigure moet minstens een scheldwoordenschat van enkele honderden termen hebben.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een sebbo-actionfigure. En als je aan het touwtje trekt moet ie 'sterf' zeggen. Of 'Iron Maiden'.
De Duitse playboy.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:08 schreef engessa het volgende:
[..]
Maar hij schreef wel in het Duits. En dus zullen zijn boeken wel in een Duitse boekenwinkel liggen. Naast de boeken van Goethe en misschien een exemplaar van 'Mein Kampf' maar wat kan daar in godsnaam nog meer liggen?
En natuurlijk verschillende versie's van Heidi! Geschikt voor meerdere leeftijdscatergorien.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:10 schreef Seborik het volgende:
[..]
De Duitse playboy.
dan zou die ook voor een yvonne action figure door kunnen gaan!quote:Op maandag 31 mei 2004 19:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een sebbo-actionfigure. En als je aan het touwtje trekt moet ie 'sterf' zeggen. Of 'Iron Maiden'.
Daar is een Feedbacktopic voor.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:03 schreef edje34 het volgende:
Slotje aub
Okay dan! Ik heb er nu al zin in, als ik dat zo leesquote:Op maandag 31 mei 2004 18:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat is nou 15 bier. Mietje.
Heb je je zakgeld gekregen dat je weer eens weg magquote:Op maandag 31 mei 2004 19:31 schreef Tijn het volgende:
Maar, lieve mensen, ik ga naar de film.
Dus.
Later.
Oh en edje85: ga dood.
Nou zeg, pas maar op met je harde opmerkingen, straks ga ik nog huilen.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:33 schreef edje34 het volgende:
[..]
Heb je je zakgeld gekregen dat je weer eens weg mag![]()
Hij begint toch,ikke niet hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
Veel plezierTijn
En edje, ga ergens anders lopen klieren, achterlijke kutknaas..
Stel je niet zo aan. Je hebt nog geen enkele normale post in dit topic gezet. Dus ben je gewoon aan het trollen en daar staat een ban op.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:35 schreef edje34 het volgende:
[..]
Hij begint toch,ikke niet hoor
Gewoon ophoeren of iets nuttigs posten.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:39 schreef edje34 het volgende:
sorry dan bij deze
Nu lijk je echt een wannabee modquote:Op maandag 31 mei 2004 19:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Je hebt nog geen enkele normale post in dit topic gezet. Dus ben je gewoon aan het trollen en daar staat een ban op..
Volgende keer weer gewoon een lekker incrowd wist-je-datje in de TT.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:44 schreef NiNi het volgende:
Shit, je titel trekt rare lui aan, I.
Ja, hoi, hier ben ik al.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:44 schreef NiNi het volgende:
Shit, je titel trekt rare lui aan, I.
Hey lekker ding. Wassup met de "quote:Op maandag 31 mei 2004 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Haaaaaaaai lieve mensen,.
Ik word net wakker en ben wat brakjes..quote:Op maandag 31 mei 2004 20:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey lekker ding. Wassup met de "" ?
Rennies eten voor het slapen gaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik word net wakker en ben wat brakjes..
Duidelijk. Kst allemaal.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Volgende keer weer gewoon een lekker incrowd wist-je-datje in de TT.
Aan jou ben ik al gewend. Soort van meubulair.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, hoi, hier ben ik al.
Hallo, zeg.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Haaaaaaaai lieve mensen,.
Ook vloerbedekking moet er zijn hè?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Aan jou ben ik al gewend. Soort van meubulair.
Maar dat van mij zit beter toch?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:26 schreef NiNi het volgende:
Hee Milan heeft zijn haar geknipt!
Net als jij D.
Jij bent toch meer zo'n ouwe stoel, gemakkelijk, vertrouwd en onopvallend totdat je weer eens een keer erover struikelt.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ook vloerbedekking moet er zijn hè?
GTSTquote:Op maandag 31 mei 2004 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
Wie is Milan?
Goeeeede tijdeee, slechteee tijdeeee!quote:Op maandag 31 mei 2004 20:30 schreef Insomaniac het volgende:
Wie is Milan?
Ik zie mezelf meer als een oude, versleten stoel die ja lang geleden in de kelder hebt gedumpt, vervolgens hebt bedekt met andere rotzooi en die je bij een verhuizing weer tegenkomt en bij het grof afval zet.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent toch meer zo'n ouwe stoel, gemakkelijk, vertrouwd en onopvallend totdat je weer eens een keer erover struikelt.
En jij kijkt dat en kent die karakters omdat?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
Goeeeede tijdeee, slechteee tijdeeee!
Jaaaaa. Tuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar dat van mij zit beter toch?.
Dollface, ik kijk toch alleen maar pulp!quote:Op maandag 31 mei 2004 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En jij kijkt dat en kent die karakters omdat?
Is dat nou positief of negatief?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kijk, Dago en Sjnien weten het wel Inso.
Waarom níét SjeeKaa?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Inso. Kunnen we nu wél huppelen?
Positief schat..quote:Op maandag 31 mei 2004 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is dat nou positief of negatief?
Omdat ik SHO niet uit de AT heb gegooid en regelmatig die naam voorbij zie komen in TT'squote:Op maandag 31 mei 2004 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En jij kijkt dat en kent die karakters omdat?
De erfenis begint...quote:Op maandag 31 mei 2004 20:35 schreef NiNi het volgende:
Dames en heren, nu op Yorin, Extreme Make-over!
If you say so dahling.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Positief schat...
Neen.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De erfenis begint...!
Dan zie je dat verkeerd.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als een oude, versleten stoel die ja lang geleden in de kelder hebt gedumpt, vervolgens hebt bedekt met andere rotzooi en die je bij een verhuizing weer tegenkomt en bij het grof afval zet.
Alsof er wat beters op TV is zo rond 8 uur..quote:Op maandag 31 mei 2004 20:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
If you say so dahling.
Je hóéft niet te kijken hoor.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alsof er wat beters op TV is zo rond 8 uur...
Omdat we het vergeten zijn de vorige keer. En nu zijn dingen anders Inso. Beter hopelijk.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:35 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom níét SjeeKaa?
Ja, we zitten toch al in @@@, hoe cybersex wil je het hebben.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hóéft niet te kijken hoor.. Je kan ook gewoon cyberseksen met mij.
Als jij iedere dag zo rond 8 uur online bent doe ik niets liever,quote:Op maandag 31 mei 2004 20:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hóéft niet te kijken hoor.. Je kan ook gewoon cyberseksen met mij.
Ja. En ik ben net zo leuk aan het participeren in verschillende topics.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Forum traag,.
Arietatie.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Forum traag,.
Welke leuke dingen?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
Waarom, [insert krachtterm], gebeuren alle leuke dingen tegenwoordig net als ik een dagje weg ben!?
*kuche*quote:Op maandag 31 mei 2004 21:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welke leuke dingen?
Hier, een keelsnoepje. Mot je?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
*kuche*
Is Roel_Jewel dood?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welke leuke dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |