Staat in het interviewquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe weet je dat??
Zo wel vet zijn![]()
Welk interview??quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:35 schreef BVO het volgende:
Je bent de Wup van dit topic.
[..]
Staat in het interview.
Oeps nog niet gelezenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Staat in het interview.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:41 schreef _bigmac_ het volgende:
http://www.ingeschramafansite.nl/
Dat er zo iets bestaat!!
Ja die ken ik ook niet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:54 schreef Bupatih het volgende:
Op die fansite van Inge Schrama...staat bij Sjors "broer Abel" .... ken ik die?? Nee... Kan iemand zeggen wie of wat het was
De zoon van Martine en Frits, dat begrijp ik...maar verder??
Wup is alleen nog iets beterquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:35 schreef BVO het volgende:
Ja dat kan via google .quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:26 schreef RealStevi0w het volgende:
gaat martine hafkamp uit gtst en op gtst.nl staat da je cliffhanger kan zien wat er gaat gebeuren ik ben niet lid misgien een van jullie .. tell me:D
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Ziet iedereen mijn nieuwe avatar???
[afbeelding]
Nina was niet te vinden
Is toch om de twee weken iemand anders, dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Ziet iedereen mijn nieuwe avatar???
[afbeelding]
Nina was niet te vindne.
Arme het_gele_teken kan die weer een avatar voor me makenquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ff koppie eruit knippen en klaar is _bigmac_
Martinne /cliffhanger ofzoquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:30 schreef Stefan121 het volgende:
wat zijn de goede trefwoorden?
That's why I like BVOquote:BVO schreef:
Dat Isabella maar de hele familie Sanders mag uitmoorden.
Zij maken juist de verhaallijnen op het moment... muv Sjors dan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik hoop trouwens dat er wat vreselijks gebeurt met Milan .Morris , Sjors,Martine en het meest met die rooie hoer!!
Bron: Medialogquote:Het gebruik van alcohol speelt een opvallende rol in de soapserie Goede Tijden Slechte Tijden. Dat blijkt uit een onderzoek van de opleiding Toegepaste Communicatiewetenschap van de Universiteit Twente. Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van STAP (Stichting Alcoholpreventie).
Voor het onderzoek zijn 40 afleveringen bekeken, uitgezonden in maart en april 2004. De hoeveelheden gedronken alcohol per acteur, de drinksituaties, het tijdstip van consumptie en de soorten drank zijn geanalyseerd. Daarnaast is nagegaan hoe het zit met de zichtbaarheid van alcohol op de sets.
Enkele uitkomsten.
Per aflevering wordt gemiddeld 4,4 alcoholische eenheden geconsumeerd worden, wat neerkomt op elke 5 minuten een drankje.
Er zijn dikwijls flessen drank en andere referenties (zoals reclame-uitingen) in beeld.
In 3 van de 6 woonhuizen van de acteurs en op 3 van de 5 getoonde werkplekken is alcoholhoudende drank duidelijk zichtbaar aanwezig.
In 44% van alle drinksituaties wordt alcohol gedronken voor de gezelligheid of als vorm van ontspanning. In 25% wordt alcohol gedronken om problemen ‘weg te drinken’.
De vrouwen in GTST nemen 45% en de mannen 55% van de alcoholconsumptie voor hun rekening. In werkelijkheid drinken mannen ongeveer 2x zoveel als vrouwen.
Barbara Alberts drinkt alle 40 afleveringen alcohol en neemt 17% van de totale consumptie voor haar rekening.
Van de 20 acteurs die meespelen dronken er 2 geen alcohol, 1 op de 10. In werkelijkheid drinkt in Nederland bijna 1 op de 5.
Wijn is het meest populair (58%), gevolgd door sterke drank (22%) en bier (15%). In werkelijkheid is de verhouding bier (75%) , wijn (18,6 %) en sterke drank (4,7%).
STAP concludeert: Het onderzoek van de Universiteit van Twente levert aanwijzingen op voor de conclusie dat alcohol in GTST opvallend vaker aanwezig is dan in het normale dagelijkse leven. Ook bestaat de indruk dat er in de soap vaker dan in werkelijkheid wordt gedronken als reactie op problemen. Het gevolg is dat de kijker, wat de rol van alcohol betreft, een van de samenleving afwijkend en overtrokken beeld krijgt voorgeschoteld. Het is daarom niet uitgesloten dat het kijken naar GTST onverantwoord gebruik van alcohol, ook bij jonge kijkers, stimuleert.
Dat een soap onrealistisch is... weten we toch al..quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:13 schreef ThomasBerge het volgende:
Hier nogmaals het artikel, over de alcohol in GTST. En Barbara mag trouwens wel eens naar een AA-bijeenkomst.
[..]
Bron: Medialog
Je bent anders altijd zo liefquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:29 schreef dunn0w het volgende:
[..]![]()
.
o C ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Je bent anders altijd zo lief![]()
Of gaan naast de acteurs de gtst posters nou ook al out o C
Zoals?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:01 schreef _bigmac_ het volgende:
Out of Character
dunn0w is altijd al de Martine van dit topic geweest hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Of gaan naast de acteurs de gtst posters nou ook al out o C
Tsss..... lijkt ik op een ouwe verbitterde trut van 50+?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
dunn0w is altijd al de Martine van dit topic geweest hoor..
Ja beetje onzin..... die pop-ups heb je altijd.. of je nu sexsites bezoekt ofniet...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Dat met die sex-sites van Milan...
Het zijn gewoon pop-ups die Sjors te zien kreeg, toch??
... onbetaalbaarquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:38 schreef TFD het volgende:
doet milan het of doetie het niet ...Ik hoop van wel. Een drankje voor een meisje 5 euro, een portie bitterballlen 3 euro, dat gezicht van Sjors....onbetaalbaar
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:38 schreef TFD het volgende:
Een drankje voor een meisje 5 euro
een portie bitterballlen 3 euro
dat gezicht van Sjors....onbetaalbaar
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:48 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik krijg steeds meer de indruk, dat Sjors is verhuisd van Staphorst naar Meerdijk
Een paar maanden ... dat is in Gtst-begrippen een 1,5 jaar... dus hij mag wel weer hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
Wat een domme opmerking trouwens van Dennis... Ik heb de laatste maanden als een monnik geleefd...
Vind je het gek, je vriendin is net een paar maanden dood.
Heb je aan mij niet genoeg dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:58 schreef BVO het volgende:
Ik vind trouwens dat er nog wel wat vrouwen mogen bij komen in dit topic.
She's born with it.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:58 schreef Noa-lynn het volgende:
Yasmin heeft het er echt niet moeilijk mee dat ze moet liegen.Ze doet echt net of het de normaalste zaak van de wereld is.
Jij maakt een hoop goedquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Heb je aan mij niet genoeg dan?.
Daarom.quote:Ja best raar he... omdat GTST eigenlijk voornamelijk door vrouwen wordt bekeken.
Is 40 procent van de kijkers man?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij maakt een hoop goed.
[..]
Daarom.. Al las ik tijdje terug dat verhoudingen iets van 60/40 waren...terwijl het in dit topic iets van 30/70 is ofzo
.
Nee 40 procent van de kijkers is geen vrouwquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:02 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Is 40 procent van de kijkers man?...
Was iets van tussen de 30 en 40 % ja...verbaasde mij ook welquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:02 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Is 40 procent van de kijkers man?...
Ik stem voor .. natuurlijk..quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:06 schreef BVO het volgende:
Ik wil trouwens weleens een Fok! BN Interview met Isabella/Victoria...lijkt me leuke en interessante meid.
Dennis is toch ook niet onaardig? muv zijn wel befaamde kinquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Wel mooie meiden maar wat moeten die nou met Milan en Dennis
Vergeleken met Victoria is Sylvie echt een dummie... maargoed naast wie is Sylvie eigenlijk geen dummie?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:08 schreef TFD het volgende:
jah dat interview op tmf met sylvie meis was ook leuk. En dat was met sylvie meis, die is zo dom als het achtereind van een varken. Dus een fok interview moet helemaal top worden
En vergeleken met Sjors is Laura een mummiequote:Op woensdag 26 mei 2004 21:10 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Vergeleken met Victoria is Sylvie echt een dummie
As usual.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:18 schreef Dada het volgende:
Kuttitel.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En vergeleken met Sjors is Laura een mummie
Haha.. en Victoria ziet er veeeeel beter uit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:15 schreef BVO het volgende:
Ja, Victoria haar kleine teen bevat nog meer hersencellen dan die gans van een Sylvie.
Heb al een verzoekje ingediend.
Ja he.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:19 schreef BVO het volgende:
As usual.
Omdat Svensational dan gaat zeuren dat ik dat in het tournament topic moet houdenquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja he.
Ik heb trouwens gestemd in jouw toernooi. Waarom meld jij hier niet meer dat er een nieuwe ronde aan de gang is? Vond ik altijd wel handig. Lekker makkelijk enzo.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat Svensational dan gaat zeuren dat ik dat in het tournament topic moet houden.
Thnxquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Schitterende OP!![]()
Ja dat was toch al duidelijk? Iemand zei dat Nina in het ziekenhuis kwam...quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:33 schreef dunn0w het volgende:
Het spijt me _bigmac_ .. maar het ziet er naar uit dat Isabella Nina toch iets gaat aandoen.
samenvatting:quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb het weer eens niet gezien want ik was naar Troy![]()
Maar ik hoor dat Sjors weer saai was?
Je kunt vanalles zeggen... Nu staat het op teletekst.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:36 schreef Svensational het volgende:
wel no
[..]
Ja dat was toch al duidelijk? Iemand zei dat Nina in het ziekenhuis kwam...
For everything else.. Mastercardquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:38 schreef TFD het volgende:
doet milan het of doetie het niet ...Ik hoop van wel. Een drankje voor een meisje 5 euro, een portie bitterballlen 3 euro, dat gezicht van Sjors....onbetaalbaar
Bron?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:28 schreef Inca het volgende:
Erik de vogel en Caroline de Bruyn zijn uit elkaar
Ja dat wil ik ook wel even lezenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:47 schreef TFD het volgende:
Op die pagina kan je niet komen als je geen lid bent quote het ff aub. Ik geloof er weinig van namelijk![]()
Hij zal toch niet aan de clubleden vragen hoe hij het goed zou kunnen maken met zijn vrouw/vriendinquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:04 schreef TFD het volgende:
Mocht ik het op de een of andere manier goed kunnen maken, dan hoor ik dat vanzelfsprekend graag.
door deze zin ga ik twijfelen gaat die zin nou echt over Caroline :S mocht ik het goed kunnen maken dan hoor ik het graag, dat slaat echt nergens op om dat in zo'n mailtje te zetten.
quote:Beste Johan,
Ik heb Caroline inmiddels gesproken.
Het spijt mij inderdaad je te moeten melden dat zij de email van Bas gekraakt heeft.
Ook heeft zij de emailbox van Bartho gekraakt, maar dat is al weer opgelost, zo begreep ik van hem. Het nodige is haar inmiddels ter ore gekomen, zo ook op het werk, waar collega's onder wie ik, niet blij mee zijn.
Caroline had Bas wel verteld over een fansite van hem, maar Bas is niet een jongen die alle sites afgaat, puur vanwege prive overweging.
Om Angelique niet teleur te stellen deed Caroline zich voor als Bas. En dat heeft ze al die tijd gedaan. Bas is nooit en te nimmer in contact met
Angelique via het internet geweest, zo vertelde hij.
Dit doet mij erg veel pijn je dit te zeggen en woorden schieten te kort,
maar ik wist dit ook niet. Wel bij vragen in de studio (omdat ik veel scenes met Bas heb), kwam hij soms wat warrig over, maar hij had blijkbaar geen idee waarover ik het had.
Overigens is Bas al wel op de hoogte van de site.
Het is niet zo dat ze ook Charlotte, Wik, en andere mensen geschaad heeft.
Ik zal je hieronder een opsomming geven van de juiste emailadressen van de mensen die op Clubs verschijnen.
[het adres van Bartho]
[het adres van Wik]
[het adres van Charlotte]
[het adres van Wilbert]
Dat is wat ik weet van wie waar komt. Ik heb met deze mensen even overlegd en zij waren bekend met de Oude Luitjes club.
Zoals gezegd: Caroline is bij mij weg. Sinds dit weekend. Om tot rust te komen. Het gaat niet goed tussen ons, gezien haar laatste afgebroken zwangerschap.
Mocht ik het op de een of andere manier goed kunnen maken, dan hoor ik dat vanzelfsprekend graag.
Deze toelichting mag wat mij betreft zeker ook op de club komen te staan, zonder de email adressen van de diverse mensen svp.
met groeten, Erik
Dus als ik het goed begrijp is Caroline een hackerquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:36 schreef Spindoc het volgende:
'We hebben een clubje opgericht voor mensen met veel fantasie, je hoort erbij, je hoort erbij.'
Nou ze heeft een e-mail adres aangemaakt onder Bas Muijs' naam en deed ze zich voor als hem.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:32 schreef Sfinxy het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is Caroline een hackerLijkt me sterk dat ze zin heeft om zich met dat soort dingen bezig te houden. Nu moet ik zeggen dat ik het mailtje een beetje warrig vind overkomen, maar dat komt misschien omdat ik niet echt een idee heb waarover het nou eigenlijk gaat. Kweenie hoor, ik kan me gewoon zo moeilijk voorstellen dat die lui hun privéleven op internet zetten...
Het was gewoon openbaar stemmen via sms.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:25 schreef _bigmac_ het volgende:
Sjors een prijs gewonnen voor mooiste talent ??
Dan zijn die andere soaps wel heel droevig.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ze heeft een e-mail adres aangemaakt onder Bas Muijs' naam en deed ze zich voor als hem.
Like i said:quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:30 schreef Sfinxy het volgende:
[..]
sure
![]()
quote:Maar goed, ik vind het ook allemaal een beetje ongeloofwaardig hoor...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Dus de Emails van Bartho en Bas ( Jef en Stefano )
Zijn gehackt door Caroline ( janin )
Ja hoor
Ja ik denk voeg het even kort .quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:36 schreef Sfinxy het volgende:
[..]LOL
![]()
Natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:57 schreef Dizer het volgende:
Oh nee, ik zie het al....sorry...Evelien is al goed bezig geweest zie ik
Gelukkig niet... nee met Jeroentje Post als VJ.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:25 schreef _bigmac_ het volgende:
ooh als vj/?
Is het raar.. dat ik hier ff helemaal niets van kan maken?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Oky.
is ie er nog op ga ik sms' Voelt het lekker om de rol van Patrick te verneuken ??
Mooi niet dus. Voor alle gtst discussie moet je in dit topic zijn. En dat vind ik prima.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:16 schreef RealStevi0w het volgende:
reageer even bij CLIFFHANGER GTST bij Soaps Serie topics![]()
![]()
Goh je meent hetquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:14 schreef RealStevi0w het volgende:
dat mailtje is helemaal fake!
Martine is snel met het jatten van ideëen zo te zien; zij pakt het nog beter aan met een cameraquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:07 schreef pberends het volgende:
Wat doet Ludo moeilijk.
Je laat een van z'n ventjes gewoon een microfoon plaatsen op Martine's kantoor en je hebt zo alle bewijs etc.
Rustig aanquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Die pop!! dat kan toch niet!!!
Die gore kut isabella dood aan die fucking varkens hoer!!
En die Martine ook haha!! Bitch!!
Een Dochter voor een Dochter!!!
LOLquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik hoop dati die Isabella en die Martine hoer in duizend stukjes worden geknalt in de cliff!!
Tony!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:46 schreef BVO het volgende:
Figuranten moorden doorgaans niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij gaan wel door hoorquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:00 schreef Bupatih het volgende:
Nóg een tournament
Yasminquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Ludo!!!
Nina!!!
Nick!!!
Janine!!
Goed nieuwsquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:00 schreef digispeed het volgende:
BTW Martine blijft, het is officieel bevestigd op mediawatchers.nl
Sorry hoor, maar Buffy is toch echt wel 1000000x beter dan GTSTquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Buffy voor gtst
Ik een keer was zo donker dat beeld dat ik niet eens kon zien wie wie was.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:29 schreef BVO het volgende:
Ik heb dat Buffy nog nooit gezien..
Je hebt figuranten en gastrollen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Tony!!
Je moet er van houden. Het is veel "komische" vampieren, hele goede dialogen. Sterke verhaallijnen, en vanaf de eerste aflevering tot en met de laatste (7 seizoenen) is het spannend en ged in elkaar gezet!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:29 schreef BVO het volgende:
Ik heb dat Buffy nog nooit gezien..
De zus van Karin Albertsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:41 schreef Svensational het volgende:
Sandra Mulder:
[afbeelding]
Wie weet wie ze was en wat ze deed???
Weet je nog meer?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
De zus van Karin Alberts
That Bitch Sucked![]()
Ze had echt een grafhekel aan Jef volgens mij![]()
Nee, alleen dat ik haar toendertijd extreem irritant vondquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet je nog meer?
vast niet, hebben tien jaar terug al eens wat gehad...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:12 schreef BVO het volgende:
Jef en Laura krijgen wat samen denk ik.
Wordt dus wel weer 'ns tijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
vast niet, hebben tien jaar terug al eens wat gehad...
de psycho is back!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:33 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Isabella is écht geschift cool...
Lijkt me geweldig!!quote:Zou wel gaaf zijn als Nina dood ging door het gif. Dan verdenkt Ludo Rosa en krijgt die een grotere rol!
JA DOOD AAN DIE KUT HOER!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:40 schreef Stefan121 het volgende:
ik irriteer me echt aan dat irritante rotwijf isabela kan die niet uit de serie ofzo , dom gedoe de hele tijd
Nina moet blijven!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:59 schreef Noa-lynn het volgende:
Nina en Sjors volgende week het ziekenhuis in.Het word een dochter voor een dochter.Spannend!
Je mening is nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:02 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nina moet blijven!!
Die rooie rus is kut!
Had Winston Fajah daar geen beurt gegeven,zo vlak voor zijn huwelijk?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:04 schreef _bigmac_ het volgende:
Er gaan geruchten dat niet alleen Christophe Haddad (Nick) mee is geweest naar Portugal voor opnames, maar ook Elle van Rijn (Valerie), Winston Post (Benjamin) en Fajah Lourens (Yasmin). Zou dit iets te maken hebben met de cliffhanger?
Ik dacht al.. waar blijven mijn medestanders in de pro-psycho-campagne.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
de psycho is back!!!
[..]
Lijkt me geweldig!!
..Helaas voor je... gaat dat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:22 schreef Stefan121 het volgende:
isabela moet dood aan het einde van het seizoen.
ZE gaat al eerder doodquote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:30 schreef dunn0w het volgende:
[..]
..Helaas voor je... gaat dat niet gebeuren.
Ze is freak!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:12 schreef BVO het volgende:
Ik snap echt niet wat jullie tegen haar hebben.. Ze brengt er juist weer een beetj spanning in.
Nee, een soap vol met Milans en Sjorssen, dat is leuk..
Vertel....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:30 schreef dunn0w het volgende:
[..]
..Helaas voor je... gaat dat niet gebeuren.
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!! Dat is wel duidelijk die reactie..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:02 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nina moet blijven!!
Die rooie rus is kut!
Sandra Mulder, een zus van Karin, zat ongeveer een jaar in de serie. Ze kwam bij Karin en Jef wonen en stookte Dian op tegen haar ouders (vooral Jef). Ze mocht Jef inderdaad niet, ze ging er nog een tijdje met Daniël vandoor trouwens.quote:Weet je nog meer?
De uitslag zal wel de cliffhanger worden van volgende week vrijdagquote:Barbara en Charlie vervoegen zich bij hypnotherapeut Dekkers: hij zal gaan proberen te achterhalen wat het trauma is dat Charlie dwars zit.
538.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:31 schreef BVO het volgende:
Charlotte Besijn was trouwens vanochtend nog op Radio 538, ze belden haar n.a.v. dat onderzoek over haar drankgebruik.
Best leuk hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:42 schreef RedGuy het volgende:
[..]
538..
En wat zei ze erover?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:31 schreef BVO het volgende:
Charlotte Besijn was trouwens vanochtend nog op Radio 538, ze belden haar n.a.v. dat onderzoek over haar drankgebruik.
Het wordt ook een beetje saai als iedereen de hele dag leuk en hetzelfde loopt te zijn. Een beetje afwisseling mag wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:10 schreef Svensational het volgende:
Hmmm..ik vind Isabella ook niet zo leuk zo..
De cliffhanger wordt een ontploffing in Scala waarbij een of meer doden vallen. Het zou natuurlijk Benjamin kunnen zijn want die gaat toch weg. Verder blijft volgens mij iedereen van de vaste cast, maar Nina zou wel kunnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:38 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Vertel....
Weet jij soms meer over wat er gaat gebeuren ?
* Babette schudt dunn0w de hand!!! *quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:30 schreef dunn0w het volgende:
Ik dacht al.. waar blijven mijn medestanders in de pro-psycho-campagne.
Gaat Benjamin uit de serie????? Da's het beste nieuws in tijden!!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:26 schreef akkefietje het volgende:
De cliffhanger wordt een ontploffing in Scala waarbij een of meer doden vallen. Het zou natuurlijk Benjamin kunnen zijn want die gaat toch weg. Verder blijft volgens mij iedereen van de vaste cast, maar Nina zou wel kunnen.
Volgens mij lkees je het andersom.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:35 schreef Dizer het volgende:
Gaat omhoog
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 18:35 schreef Dizer het volgende:
Gaat omhoog
Na de anti-sjors campagne krijgen we nu dus de anti-isabella campagne.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:22 schreef Frey het volgende:
Isabella![]()
![]()
![]()
Ja , isabella is neergeschoten en valerie reed toevallig langs en die ging erbij kijken.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:46 schreef Inca het volgende:
Valerie gaat eruit en dat word de clifhanger die aflevering is midden in de nacht opgenomen en de politie brandweer en ambulance waren erbij dus word iets spectactulair
bron gtst.nl
Wij blijven gewoon in ons eigen topic.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:53 schreef RealStevi0w het volgende:
whoaahh verder hier op in Gtst Cliffhanger!!
Jaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij blijven gewoon in ons eigen topic..
Isabella verdient het.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:39 schreef Didier99 het volgende:
[..]
Na de anti-sjors campagne krijgen we nu dus de anti-isabella campagne.
Deze is alleen wat minder komisch.
Benjamin blijft nog 1 seizoen hoor als ik 't goed hebquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gaat Benjamin uit de serie????? Da's het beste nieuws in tijden!!!!!
en als ie Nina in z'n ondergang meeneemt is het helemaal prima... Robin mag ook wel trouwens...![]()
Om de kijkcijfers op te krikken zullen ze eerst met heeeeeeeeele spannende verhaallijnen moeten komen... maargoed op het moment is het wel ok.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:35 schreef Stefan121 het volgende:
sjors
-
isabella
en ik mag haar gewoon niet .. en met mij 1000en andere mensen dus om de kijkcijfers omhoog te krikken moet isabella uit de serie verwijderd worden
Ja.. volgens mij wel!quote:Op zondag 30 mei 2004 12:26 schreef RedGuy het volgende:
Is het nou zeker dat Valerie eruit gaat?.
Goh weer een reden minder om te kijken, Valerie is een van de weinige echt leuke personagesquote:Op zondag 30 mei 2004 12:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja.. volgens mij wel!
Heheeeeee het werd tijd. Eindelijk Joss Stone op het forum hiero. Na Hind, Nelly, Do, Kelis enz werd het tijd voor de echte ster. (Alhoewel een plaat vol covers maar ja die stem, geweldig gewoon.) Ik doel hierbij op je plaatje Dunn0w. Dat is toch Joss Stone? Dacht het wel tenminste.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:33 schreef dunn0w het volgende:
Ja.. volgens mij wel!
Rot jij nou eens op uit dit topic met je onzin.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:53 schreef RealStevi0w het volgende:
whoaahh verder hier op in Gtst Cliffhanger!!
Ja, dat klopt .. staat ook onderaan me sign he!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Heheeeeee het werd tijd. Eindelijk Joss Stone op het forum hiero. Na Hind, Nelly, Do, Kelis enz werd het tijd voor de echte ster. (Alhoewel een plaat vol covers maar ja die stem, geweldig gewoon.) Ik doel hierbij op je plaatje Dunn0w. Dat is toch Joss Stone? Dacht het wel tenminste.
Najaa zeg.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Do en Hind vind ik ook nietzo... maargoed.
Do en Hind zijn ook niet zo.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Najaa zeg..
.
Van Nederland misschien..quote:Op zondag 30 mei 2004 13:59 schreef BVO het volgende:
Ik vind Do en Hind juist de twee leukste Nederlandse zangeressen..
Maarja, dat ben ik..
Ik ken d'r niet geloof ik.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Van Nederland misschien..
Maar heb je die stem al gehoord van Joss Stone?![]()
Offtopic gaan is oke.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:07 schreef Bupatih het volgende:
GA EENS ONTOPIC JULLIE
Nietquote:Op zondag 30 mei 2004 14:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Offtopic gaan is oke..
Dat is even een domme actie van mij, had je handtekening niet gelezen. Was erg gefixeerd op je plaatje. Ach Do en Hind, tja. Do is een prachtige meid hoor maar haar cd koop ik niet. Hetzelfde geldt voor Hind. Van Nelly Furtado heb ik haar eerste cd, hele mooie cd. Ik heb niet de neiging haar 2de cd te kopen. Komt omdat ik in een Amerikaanse krant een stukje gelezen had over haar nieuwe cd. Dat in een van haar liedjes, ik dacht "powerless", ze zeikt dat de bladen haar gezicht witter maken dan ze is. Toen ben ik afgehaakt. Ze zit ook al zo te dwepen (is dat het woord?) met haar Portugese afkomst (alsof die geen slaven verhandelden enz.). Hoe dan ook ben op haar uitgekeken. Maar Joss Stone, geweldig.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja, dat klopt .. staat ook onderaan me sign he!
Do en Hind vind ik ook nietzo... maargoed.
Nelly Furtado en Joss Stone... zijn geweldig!![]()
.
Dat hadden een al meer mensen gezegt... dus ik dacht .. doe ik haar foto in me avater.... dan is het een beetje van Joss Stone en een beetje van mij.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:05 schreef BVO het volgende:
Je lijkt trouwens wel een beetje op d'r.
dwepen? .. nee nooit van gehoordquote:Op zondag 30 mei 2004 14:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat is even een domme actie van mij, had je handtekening niet gelezen. Was erg gefixeerd op je plaatje. Ach Do en Hind, tja. Do is een prachtige meid hoor maar haar cd koop ik niet. Hetzelfde geldt voor Hind. Van Nelly Furtado heb ik haar eerste cd, hele mooie cd. Ik heb niet de neiging haar 2de cd te kopen. Komt omdat ik in een Amerikaanse krant een stukje gelezen had over haar nieuwe cd. Dat in een van haar liedjes, ik dacht "powerless", ze zeikt dat de bladen haar gezicht witter maken dan ze is. Toen ben ik afgehaakt. Ze zit ook al zo te dwepen (is dat het woord?) met haar Portugese afkomst (alsof die geen slaven verhandelden enz.). Hoe dan ook ben op haar uitgekeken. Maar Joss Stone, geweldig.
EDIT: Oh ja jammer dat valerie misschien uit gtst gaat.
Niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:38 schreef Bupatih het volgende:
jullie verneuken het topic
En tot drie keer toe zeggen dat wij offtopic gaan/ het topic verneuken.. is wel zinvol?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:38 schreef Bupatih het volgende:
jullie verneuken het topic
Zo gauw iemand iets afwijkt van de norm (geldt zowel voorquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:35 schreef Stefan121 het volgende:
sjors
-
isabella
en ik mag haar gewoon niet .. en met mij 1000en andere mensen dus om de kijkcijfers omhoog te krikken moet isabella uit de serie verwijderd worden
2xquote:Op zondag 30 mei 2004 14:41 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En tot drie keer toe zeggen dat wij offtopic gaan/ het topic verneuken.. is wel zinvol?
Dwepen, een woord dat ik op gevoel koos, zweer dat het een woord was maar kan het niet met zekerheid zeggen. Iemand het woordenboek?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
dwepen? .. nee nooit van gehoord.
Do.. vindt ik maar verwaand eigenlijk.
Yasmin, we willen je vaker zienquote:Op zondag 30 mei 2004 14:44 schreef BVO het volgende:
Iemand trouwens al een idee voor GTST #63?.
eigenlijk gingen we niet eens offtopic..quote:Op zondag 30 mei 2004 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
2x
Nee, maar ...... maar.....is niet leuk zo
true..maar dan komt Do langs....en Hind (voor de 100e keer ofzoquote:Op zondag 30 mei 2004 14:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
eigenlijk gingen we niet eens offtopic..
want het ging over mijn avater... en ik ben een vaste Gtsttopic-poster.
GTST #63: katja de vlaflop (geen spelfout)quote:Op zondag 30 mei 2004 14:44 schreef BVO het volgende:
Iemand trouwens al een idee voor GTST #63?.
Do en vooral Hind mogen bij mij zo vaak langskomen als ze willen hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
true..maar dan komt Do langs....en Hind (voor de 100e keer ofzo)...en dat heeft er weinig tot niks mee te maken
Mogen ze dan langskomen als de tieners/twintigers die ze zijn of moeten ze als kleuter langskomen?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:48 schreef BVO het volgende:
Do en vooral Hind mogen bij mij zo vaak langskomen als ze willen hoor..
However they want it.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:49 schreef Dada het volgende:
[..]
Mogen ze dan langskomen als de tieners/twintigers die ze zijn of moeten ze als kleuter langskomen?
Ik ben voor.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:49 schreef dunn0w het volgende:
GTST #63: Nina, Watch your back!
Inderdaad, maar wat is er mis met mijn katja titels?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben voor..
Denk alleeen dat Dada niet zo blij is met de taal waarin die titel staat..
Katja is leukquote:Op zondag 30 mei 2004 14:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wat is er mis met mijn katja titels?
ik denk dat Katja al lang weg uit de serie is...als het topic nog looptquote:Op zondag 30 mei 2004 14:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wat is er mis met mijn katja titels?
Haha oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:53 schreef BVO het volgende:
Katja is leuk.
Om die reden die jij ook noemt nu.... ze heeft op eigen kracht nog maar bijster weinig gepresteerd.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Verwaand. Hm vind ik eigenlijk niet zo. Kan iets gemist hebben, waarom vind jij haar verwaand? Wat heeft ze gedaan? Ze heeft vind ik wel nog maar bar weinig gedaan, nog geen album uitgebracht. Een liedje van Borsato (moest wel een hit worden al zong wie dan ook mee) en dan haar ene hit. Op eigen kracht is ze nog een eendagsvlieg, of maak ik nu mensen boos? Maar zingen kan ze wel, ze zingt ook vaak live. En ze is heel mooi. Maar Joss Stone is tig keer beter vind ik.
Inderdaad je hebt helemaal gelijk en ben het helemaal met je eens. Nu begint ook weer te dagen dat "heaven" een cover was. Van Brian Adams he?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:54 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Om die reden die jij ook noemt nu.... ze heeft op eigen kracht nog maar bijster weinig gepresteerd.
- Heaven - DJ Sammy, Yanou & Do..... [hier mocht ze gewoon een trance liedje inzingen]
- Heaven (akoestische versie) - Dit was een hit ja... maargoed .. de zoveelste cover.
- On and On - werd een flop
- Voorbij - [zoals je net al zei... met marco samen moest dit wel een hit worden]
Ze is mooi idd... maar... daarmee ben je nog niet de leukste zangeres van NL..
Hehe...quote:Op zondag 30 mei 2004 14:57 schreef dunn0w het volgende:
En nu zal ik echt kappen Bupatih.....
Dada... heeft maar om te gaan met de Engelse titels.... dat klinkt nu eenmaal leuker!
Ze speelt keigoed idd!..... ze is cool man... hoe ze dat pilletje vrijdag weer uit der mond haalde ..quote:Op zondag 30 mei 2004 14:59 schreef Dizer het volgende:
Wanneer rot die Rus eens een keertje op uit GTST? Ze is nu erg irritant. Hoewel ze het heel goed speeltt, is haar personage in 3 jaar tijd echt compleet uitgekouwd!!
Maarre....ik heb er al eentje klaarstaanquote:Op zondag 30 mei 2004 15:05 schreef BVO het volgende:
Ik open het nieuwe topic wel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |