abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19350279
De vorige is dicht en neem de eer op me om verder te gaan.

Vorige delen:
versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!
VersierBlunders deel 6
Versierblunders Deel 7 (gelukkige blunders?¿)
Versierblunders Deel 8
Versierblunders Deel 9
Versierblunders deel 10
Versierblunders deel 11
Versierblunders deel XII (12)

En ik begin meteen met wat blunders van zaterdag

Een meisje zat een beetje naar mij te kijken, ik deed niks en zij gaat dansen met een andere jongen en zij kijkt mij aan. Vervolgens ga ik bij een vriendin van haar staan

Ik sta naast een meisje te dansen, raak haar een paar keer 'per ongeluk' aan, zij gaat vervolgens weg.

Ik sta met een meisje te praten, zij doet heel erg kortaf en kijkt voortdurend om haar heen

Ik loop naar een meisje toe wat alleen tegen een muur staat.
Ik : Kom jij hier wel vaker?
Zij: Ja.
Ik: Ik ook, doei
En vervolgens liep ik weg

En natuurlijk heeft Ook_gek wel weer wat te melden, vaste klant hier
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_19350767
Ik probeerde net mijn eigen vriendin te versieren, blijkt ze nét ongesteld te zijn geworden en te willen slapen omdat ze morgen er weer vroeg uit moet...

balen
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_19351407
quote:
Op zondag 23 mei 2004 23:36 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik probeerde net mijn eigen vriendin te versieren, blijkt ze nét ongesteld te zijn geworden en te willen slapen omdat ze morgen er weer vroeg uit moet...

balen
Moet je weer je rechterhand aan het werk zetten
  maandag 24 mei 2004 @ 00:09:14 #4
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_19351784
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 19:43 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Damn, jullie moeten die gast echt gehaat hebben!! lullig!
idd, ik was er nog wel ff goed pissig van geweest, krijg ik een keer de kans met uitgaan (heb ik normaal nooit), gebeurt me zoiets
Drugs are good mkay?
pi_19358134
Is niemand van het weekend uit geweest?
Of heeft niemand wat meegemaakt??
pi_19359789
oke komen er een paar aan: (nu was ik ook niet zo actief en had ik er niet zo'n zin in hoor)

woensdag:
ik sta in een belgische discotheek wat te dansen, ik merk op een gegeven moment op dat er de hele tijd een dame bij me komt staan samen met een vriendin van haar. Maatje van me sprak haar vriendin aan, en begon zo een beetje te praten. Was echt een onwijs mooie dame en ze bleek vrijgezel. Maatje van me niets gedaan, ik ook niet (hoewel ze wel 3x terug bleven komen richting ons 2en) Beetje met die vriendin van dr proberen te praten, maar die bleek nogal arrogant en niet gediend van een gesprek. Vroeg haar om een vuurtje en dat gaf ze me (met veel pijn en moeite) zonder me ook maar aan te kijken...

Diezelfde avond trouwens was er trouwens nog een vrouwtje. Ze stond bij me te dansen, lief te lachen enzovoorts.. alleen ze was nogal een plork, ik had daar geen zin in, toch wel ff met dr gedanst, vervolgens merk k dat ze verder wil gaan met de volgende stap, had ik geen zin in dus ik gezegd: ben zo terug (wat ik natuurlijk nooit gedaan heb)

zaterdag:
Paar meiden leren kennen in de lokale kroeg, ze kwamen hier niet vandaan en waren er voor 1 dag, allebei vrijgezel, knap en onwijs geil.

Beetje mee staan praten, vervolgens wat mee staan dansen, en niet verder durven gaan (nahja zat er ook met mn gedachte niet helemaal bij, had zo zn oorzaken)

Vervolgens komt er een bekende van je aan (die overigens al een vriendin heeft) en die zegt tegen die meid: goh ik zou jou best wel eens willen neuken! Die meid: ja lijkt mij ook wel wat , die andere gast reageert maar niet dus ik denk dat ik maar met jou mee ga.
the week is a useless interruption of the weekend
visit my site: http://www.jaytd.nl
pi_19365308
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
Die meid: ja lijkt mij ook wel wat , die andere gast reageert maar niet dus ik denk dat ik maar met jou mee ga.
Whehehehe , volgende keer moet jij dus zeggen : neuken?
pi_19365476
quote:

Vervolgens komt er een bekende van je aan (die overigens al een vriendin heeft) en die zegt tegen die meid: goh ik zou jou best wel eens willen neuken! Die meid: ja lijkt mij ook wel wat , die andere gast reageert maar niet dus ik denk dat ik maar met jou mee ga.
Damn...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19366952
ja daar sta je dan inderdaad met je goedbedoelde manieren ... blijkbaar slaat het veel beter aan als je je als een lul gedraagt die precies zegt waar tie op dat moment zin in heeft .
pi_19368111
quote:

Dan zak je door de grond ja.
Lambo of Rekt
pi_19414660
quote:
, het blijkt maar weer dat de brutaalste mensen het meeste bereiken.
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:42:07 #12
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_19414791
quote:
alleen ze was nogal een plork
Das toch.. Prachtig Lijf Ontzettende Rot Kop?

[ Bericht 23% gewijzigd door _oxygen_ op 26-05-2004 14:21:39 ]
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_19414905
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:42 schreef _oxygen_ het volgende:
[quote]Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
alleen ze was nogal een plork/quote]

Jep.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:16:11 #14
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_19419909
hmm donderdag in groningen op stap, vertel ik dan ff verder
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:48:53 #15
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_19451857
quote:
"Wat ben je lelijk van dichtbij" (nog niet getoetst in de praktijk...)
Hoe ons leven echt kan zijn:
www.biopsychiatry.com
  donderdag 27 mei 2004 @ 18:39:57 #16
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_19452875
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:48 schreef Ambivalent het volgende:

[..]

whehe zal wel een redelijk voorspelbare reactie worden
pi_19462844
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:48 schreef Ambivalent het volgende:

[..]

Mooi van ver en ver van mooi
  vrijdag 28 mei 2004 @ 21:38:50 #18
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_19482701
"knap lelijk"... maar ontopic: ik ben vanavond weer eens van plan wat moves te maken, dus wie weet
www.biopsychiatry.com
pi_19490585
quote:

[..]

Prachtig Lichaam Onder Rot Kop
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
  zaterdag 29 mei 2004 @ 12:31:32 #20
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_19491426
quote:

Wow, dat had ik nou wel eens van dichtbij mee willen maken, hoe die kerel dat flikt. Geef toe, da's best netjes...
(Tuurlijk moet je wel mazzel hebben met een euh, 'laagdrempelige' meid, maar toch...)
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_19494975
doet me iig denken aan die huisgenoot van youp (in de waker, de slaper en de dromer) die nadat youp een meisje geprobeerd heeft te versieren alleen maar zegt: "Je zult wel sufgeluld zijn door die kleine, je bent zeker wel aan een wippie toe?"

Ik loop mezelf ook aardig te verneuken trouwens... Vind een meisje best leuk op 't moment, en vorige week wilde ze dus na 't zoenen mee naar huis, maar 't was echt een onooglijke pestbende op m'n kamer... En vanochtend (inmiddels is m'n kamer HE-LE-MAAL brandschoon ) kreeg ik een sms'je of ik in de stad was en dat ze zin had wat met me te doen... Maar uiteraard ben ik niet in de stad
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  zaterdag 29 mei 2004 @ 17:12:02 #22
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_19495915
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 16:19 schreef W1ZZ het volgende:
doet me iig denken aan die huisgenoot van youp (in de waker, de slaper en de dromer) die nadat youp een meisje geprobeerd heeft te versieren alleen maar zegt: "Je zult wel sufgeluld zijn door die kleine, je bent zeker wel aan een wippie toe?"

Ik loop mezelf ook aardig te verneuken trouwens... Vind een meisje best leuk op 't moment, en vorige week wilde ze dus na 't zoenen mee naar huis, maar 't was echt een onooglijke pestbende op m'n kamer... En vanochtend (inmiddels is m'n kamer HE-LE-MAAL brandschoon ) kreeg ik een sms'je of ik in de stad was en dat ze zin had wat met me te doen... Maar uiteraard ben ik niet in de stad
Das pech hebben, maar ach, echte blunders vind ik het nog niet...alhoewel...een meisje naar huis sturen omdat jou kamer een bende is....uhm.....why?
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 17:28:46 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19496259
ben ik zo bekend

Ik ga niet zo veel op stap de laatste tijd. Dus maak ook niet veel mee helaas.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 30 mei 2004 @ 13:58:11 #24
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_19511727
Nah ja, niet helemaal een blunder, maar toch wel een erg komisch moment binnen dit gebied.

Ik was gisteravond mijn horloge vergeten om te doen en op een gegeven moment begon ik me af te vragen hoe laat het was. Geen enkele van mijn kameraden had een horloge om, dus besloot ik het te vragen aan het meisje dat naast me stond. Dus ik draai me bij en zeg tegen haar: "Hey, jij hebt een horloge, dus jij weet vast hoe laat het is!" Ineens kijken al haar vriendinnen mij aan met afkeurende blikken en geluiden over hoe ik het toch in mijn kop haalde om zo'n stomme openingszin te gebruiken. Toen heb ik maar even duidelijk gemaakt dat ik echt wou weten hoe laat het was.

Komen er later twee meiden op me af met de mededeling dat ik een lekker ding was. Nou ja, dat is niet verkeerd om te horen natuurlijk, maar het geval wilde dat het ene meisje een dopje op haar neus had gezet. Dat meisje begon een beetje haar vriendin aan mij voor te stellen, maar ik had met mijn zatte kop alleen maar oog voor dat dopje en begon erover dat ik er altijd al van gedroomd had om een meisje te ontmoeten met een dopje op haar neus. Zo had ik nog een paar opmerkingen meer over dat dopje en had helemaal geen oog voor die vriendin van haar. Toen zijn ze uiteindelijk maar weggelopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Smoonshine op 30-05-2004 13:59:13 (typo) ]
//geen commentaar...
  zondag 30 mei 2004 @ 15:39:56 #25
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_19513701
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:58 schreef Smoonshine het volgende:
en begon erover dat ik er altijd al van gedroomd had om een meisje te ontmoeten met een dopje op haar neus
haha geweldig
pi_19517279
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:58 schreef Smoonshine het volgende:
Nah ja, niet helemaal een blunder, maar toch wel een erg komisch moment binnen dit gebied.

Ik was gisteravond mijn horloge vergeten om te doen en op een gegeven moment begon ik me af te vragen hoe laat het was. Geen enkele van mijn kameraden had een horloge om, dus besloot ik het te vragen aan het meisje dat naast me stond. Dus ik draai me bij en zeg tegen haar: "Hey, jij hebt een horloge, dus jij weet vast hoe laat het is!" Ineens kijken al haar vriendinnen mij aan met afkeurende blikken en geluiden over hoe ik het toch in mijn kop haalde om zo'n stomme openingszin te gebruiken. Toen heb ik maar even duidelijk gemaakt dat ik echt wou weten hoe laat het was.

Komen er later twee meiden op me af met de mededeling dat ik een lekker ding was. Nou ja, dat is niet verkeerd om te horen natuurlijk, maar het geval wilde dat het ene meisje een dopje op haar neus had gezet. Dat meisje begon een beetje haar vriendin aan mij voor te stellen, maar ik had met mijn zatte kop alleen maar oog voor dat dopje en begon erover dat ik er altijd al van gedroomd had om een meisje te ontmoeten met een dopje op haar neus. Zo had ik nog een paar opmerkingen meer over dat dopje en had helemaal geen oog voor die vriendin van haar. Toen zijn ze uiteindelijk maar weggelopen.

Zelf helaas niks meegemaakt afgelopen weken .
pi_19518841
jeeeeeeeeeeej vrijgezel\o/ laat de versierblunders maar komen wieeeeeej:) morgen weer ff proberen hehe
een koe zegt boe
  zondag 30 mei 2004 @ 20:31:35 #28
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_19519783
Pfff.
Komt zo'n meisje vlak voor me dansen met d'r rug naar me toe, ik sta gewoon relaxt te dansen, ze komt steeds dichterbij dansen dus ik een beetje met haar mee dansen tegen haar aan, draait ze zich op een gegeven moment om (ik denk, hee da's goed) maar ze kijkt me boos aan en duwt me weg... terwijl ik toch echt geen rare dingen deed (geloof ik, haha) Nouja ik kon er ook niet echt mee zitten, maar wel een beetje lomp.
www.biopsychiatry.com
pi_19519930
Tja...vrouwen Ze gaat zelf tegen je aan dansen...en dan wordt ze boos?

[ Bericht 1% gewijzigd door CasB op 31-05-2004 01:41:02 ]
pi_19520766
Tijdens het uitgaan, ik was er met een paar vrienden en die hadden ook weer wat vrienden meegenomen en daar zat dus wel een leuke jongen bij. Ik had even wat met hem gepraat enzo, kreeg een drankje van hem, het leek allemaal wel goed te gaan. Wij weer dansen enzo, dus ik ga bij hem dansen, althans dat probeerde ik dus...Maar hij bleef de hele tijd heel afstandelijk doen, wat ik niet echt begreep aangezien hij aan het begin wel de hele tijd heel aardig deed enzo, en hij had geen vriendin dus dat kon het probleem ook niet zijn. En het moest ook wel duidelijk zijn dat ik hem wel zag zitten

Hoorde ik achteraf dus dat ie homo bleek te zijn
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 30 mei 2004 @ 22:43:47 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19522859
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:22 schreef Catwoman1986 het volgende:
verhaal
Dat is meesterlijk

Nou 1 dan van mij uit de ouwe doos

We zijn aan het stappen met een vrij grote groep. De helft kende ik niet maar goed.
Iedereen uuren wachten bij de bar. Ik kom aan lopen en ik word direct geholpen
Op een gegeven moment was het een kwestie van hand opsteken en het zelfde rondje stond er weer voor me

Dus ik zeg. Ze je wel. Die barman is iemand de echte mannen van mietjes kan onderschijden
Dus een vriendin van mij zegt. Oke dit snap ik niet ik ga verhaal halen. Maar voor ze daar aan toe komt weet iemand die daar elke week komt het volgende te melden aan haar. De barman was een homo Ik heb het weken moeten aan horen. Een homo wilde je

Erg fout
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_19524098
Gisteravond

Een meisje komt een beetje bij mij dansen. We kijken elkaar een beetje aan.
Ik steek een peuk op, zij loopt meteen weg. Blijkbaar houdt ze niet van mensen die roken

Niet echt een blunder maar wel lullig:
Twee gezette jongens van een jaar of twintig zitten hele tijd aan een tafeltje.
Ze zien er erg onzeker uit en vallen een beetje uit de toon vergeleken met de rest.
Op een gegeven moment gaan ze de dansvloer op.
Na een tijdje kom ik ze weer tegen en zeg ik : "Zijn jullie soms een stelletje?"
Dat vonden ze niet grappig
Wel erg lullig van mij om ze een beetje onderuit te trappen

Er stonden twee leuke meisjes te dansen op de bar.
Ik tik een van die meisjes aan en zeg:"Anders kom je liever beneden met mij dansen."
Zij:"Nee!"
Toen liep ik weg.

Voor de rest heb ik rustig aangedaan en was niet bezopen, dus dan doe ik niet echt rare dingen.
pi_19524170
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]
verhaal

Een homo wilde je

Erg fout
Had ik ook een keer, kwam dr zon kerel een beetje bij mij staan. Opeens ging hij zo met zn arm tegen de muur leunen vlak naast mijn hoofd en keek hij mij aan
Ik ben meteen weggelopen

Een oude:
Een leuk blond meisje zat voor me te dansen. Ze kwam steeds iets dichter naar mij toe.
Ik deed niks. Toen durfde ik nog heel weinig
pi_19525812
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:31 schreef Beach het volgende:

[..]

Een oude:
Een leuk blond meisje zat voor me te dansen. Ze kwam steeds iets dichter naar mij toe.
Ik deed niks. Toen durfde ik nog heel weinig
Gehe ook weleens gehad met vakantie in frankrijk toen nog met mn ouders . Was een jaar of 14 en ik liep ff naar zo;n camping disco vroeg zo'n meisje wat aandacht.. ik wist niet hoe snel ik weg moest zijn .

Mja kun je eigenlijk ook wel beschouwen als versierblunder
  maandag 31 mei 2004 @ 00:34:32 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19525964
over dat dansen heb ik ook wel eens gehad
Stond er 1voor me en 1 achter me tegen me aan te dansen.
Dus ik denk YHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAA

Zeg ik droog. Jo kap daar eens mee. Die beugel van je beugel BH zit in me lichaam te prikken
Zegt ze. Zal ik naar de WC gaan om hem uit te doen? Zeg ik neh dans jij maar lekker door. Ga ik daar wel staan
pi_19526094
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:34 schreef ook_gek het volgende:
over dat dansen heb ik ook wel eens gehad
Stond er 1voor me en 1 achter me tegen me aan te dansen.
Dus ik denk YHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAA

Zeg ik droog. Jo kap daar eens mee. Die beugel van je beugel BH zit in me lichaam te prikken
Zegt ze. Zal ik naar de WC gaan om hem uit te doen? Zeg ik neh dans jij maar lekker door. Ga ik daar wel staan
  maandag 31 mei 2004 @ 00:40:31 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19526126
is wel een jaar of 3 geleden hoor
En ik zou toen vast en zeker ook wel dronken geweest zijn.
Net als die meisjes
  maandag 31 mei 2004 @ 00:43:11 #38
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_19526182
naja 'versier' blunder?

waren vrijdag met een aantal vrienden bij een vriendin thuis... ik ging naar huis, zij liep ff mee naar de deur.... Vervolgens buiten ff staan flikflooien, en voor ik het weet hangt m'n broek op m'n knieen.... En spontaan komt de rest naar buiten die ook naar huis gingen
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 31 mei 2004 @ 00:45:10 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19526229
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:43 schreef Xtreem het volgende:
naja 'versier' blunder?

waren vrijdag met een aantal vrienden bij een vriendin thuis... ik ging naar huis, zij liep ff mee naar de deur.... Vervolgens buiten ff staan flikflooien, en voor ik het weet hangt m'n broek op m'n knieen.... En spontaan komt de rest naar buiten die ook naar huis gingen
Hahah

Leuk is dat altijd he.
  maandag 31 mei 2004 @ 00:46:26 #40
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_19526267
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hahah

Leuk is dat altijd he.
'k kon niet echt met een goede, gelogen verklaring komen
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_19526365
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:46 schreef Xtreem het volgende:

[..]

'k kon niet echt met een goede, gelogen verklaring komen
Daar zou mn broek van afzakken
pi_19531683
Nou, mijne van dit weekend maar weer. Leuk hockeytoernooi'tje gehad met leuke feestjes en veel drank.

Blunder vrijdag:
Bijna de hele avond met een bepaald meisje lopen kletsen en een klein beetje lopen zoenen. Moeten we het clubhuis uit omdat het feest is afgelopen. Ik mee naar haar tent (haar teamgenoten liepen ook mee) raak ik haar kwijt. Ook niet meer gevonden

Zaterdag:
Leuk meisje ontmoet dat volgend jaar bij mijn club komt spelen, was heel gezellig tot ik op de dansvloer sta en het meisje van een week geleden weer ontmoet. En zonder na te denken (door de alcohol) sta ik binnen een minuutje weer met haar te zoenen. Nu kan ik het denk ik wel vergeten met dat andere meisje, terwijl ik die wel leuk vind. Die ik gezoend had iets minder (is stukken ouder dan ik ben).

Zondag:
Ga vroeg weg van het feest, was met de auto en ik was bekaf van al het feesten. Krijg nog een sms'je van het meisje dat ik gezoend had de vorige avond. Ze was nu nog ff op verjaardagsvisite en dat ik haar even moest bellen als ik nog fit was. En ik ga gewoon verder met slapen
  maandag 31 mei 2004 @ 12:31:15 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19531995
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:13 schreef Den_Haag het volgende:

Blunder vrijdag:
Bijna de hele avond met een bepaald meisje lopen kletsen en een klein beetje lopen zoenen. Moeten we het clubhuis uit omdat het feest is afgelopen. Ik mee naar haar tent (haar teamgenoten liepen ook mee) raak ik haar kwijt. Ook niet meer gevonden
Hahhahahah meesterlijk

Welke club was het?
En op zeker dat jij wel eens in de westwood komt
als je uit den haag komt
pi_19536355
Ben nog nooit in de Westwood geweest denk ik. Maar ik ben soms te dronken om alles te herrineren.

En de club vertel ik niet op het forum. Zou best wel eens kunnen zijn dat enkele dames van het weekend hier meelezen.

Ach ja, ik vond het een geslaagd weekend
  maandag 31 mei 2004 @ 16:48:29 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19538332
quote:
Op maandag 31 mei 2004 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
Ben nog nooit in de Westwood geweest denk ik. Maar ik ben soms te dronken om alles te herrineren.

En de club vertel ik niet op het forum. Zou best wel eens kunnen zijn dat enkele dames van het weekend hier meelezen.

Ach ja, ik vond het een geslaagd weekend
Mocht je intresse hebben in hokey meisjes en kakkertjes.
Westwood in scheveningen naast de houtrust hallen is dan het adres was je moet wezen

Daar maak ik ook nog wel eens een blunder
pi_19541477
Zal ik er vast wel een keer zijn geweest, of er nog een keer eindigen. Over welke leeftijdscategorie hockeymeisjes hebben we het? Dat superjonge grut is toch net iets te jong voor mij

Om niet helemaal off-topic te gaan. Die van zaterdagnacht blijft maar sms'en
  maandag 31 mei 2004 @ 18:56:03 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19541593
quote:
Op maandag 31 mei 2004 18:50 schreef Den_Haag het volgende:
Zal ik er vast wel een keer zijn geweest, of er nog een keer eindigen. Over welke leeftijdscategorie hockeymeisjes hebben we het? Dat superjonge grut is toch net iets te jong voor mij

Om niet helemaal off-topic te gaan. Die van zaterdagnacht blijft maar sms'en
knal haar 06 nummer hier maar neer. Ben je er zo van af

PS
van jong tot oud. www.club-westwood.com Kijk maar bij de foto,s
pi_19542155
Zo gemeen ben ik niet. Plus er zit vast nog wel een leuke date in.

Westwood moet ik idd eens onveilig gaan maken.
pi_19545065
quote:
Op zondag 30 mei 2004 20:31 schreef Ambivalent het volgende:
Pfff.
Komt zo'n meisje vlak voor me dansen met d'r rug naar me toe, ik sta gewoon relaxt te dansen, ze komt steeds dichterbij dansen dus ik een beetje met haar mee dansen tegen haar aan, draait ze zich op een gegeven moment om (ik denk, hee da's goed) maar ze kijkt me boos aan en duwt me weg... terwijl ik toch echt geen rare dingen deed (geloof ik, haha) Nouja ik kon er ook niet echt mee zitten, maar wel een beetje lomp.
Common, vaker meegemaakt , kwestie van niet dan maar niet!

Eerst staat een meisje een half uur naar me te kijken, nou goed ik ga naar de bar. Ik sta daar (overigens ging ik zelf ook drank halen), zij bestelt drank. Zij krijgt een doorzichtige drankje in dr glas, probeer oogcontact te krijgen, ze glimlacht naar me. Vervolgens blijft ze staan alsof ze nog geholpen dient te worden, dus ik stuur de serveerster naar haar toe. Goed die miep gaat naar haar toe en schenkt er wat bij, dus ik naar haar toe. Vervolgens tik ik haar aan en springt ze bijna 2 meter achteruit ( ).

Ik vraag dr wat ze heeft... met veel gebarentaal en verloren spontaniteit krijg ik het te horen: vodka-lime ( tuurlijk wist dat al als fervent vodkadrinker). Vervolgens begin ik tegen dr te praten en ze loopt zo weg naar de andere kant van de zaal. Ik zie haar weer naar me kijken, maar goed een vriend stond naast me dus ik denk laat ik elders gaan staan, misschien verbeeld ik het me (kan toch?). Dus ik ga elders staan, staat ze me de hele tijd aan te kijken. Dus ik ga gewoon weer dansen, daar kom ik voor! Gaat ze half uurtje later precies achter me dansen, sjies wat WIL je dan? Ik vond het een beetje rare reactie ... ik had dr niet veel zin in, vooral ook omdat ik daarna een leuker focuspunt zag.

Vrouwen ?

* Tranceptor snapt er nog steeds bar weinig van
  zondag 6 juni 2004 @ 10:25:24 #50
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_19679072
*kuch*
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_19681484
Gisteravond, met een leuk meisje gepraat en we gingen bijna dansen.
Ze was erg leuk en geen Breezah
Maar to the point, ik wilde dus met haar dansen na gepraat te hebben, komt een vriend eraan lopen met wie ik samen was. Hij trekt me opeens mee en zegt dat het een slet is, dat ze al een vriend had, wat dus niet zo was. Vervolgens word ik flink boos op hem natuurlijk omdat hij mn kans heeft verpest.
Maar ik kon dat meisje niet meer terugvinden
Volgens mij was die vriend jaloers dat ik meer succes heb dan hij (wat vroeger totaal omgedraaid was)

Dus toen ben ik maar uit verveling een beetje flauw staan lullen tegen een paar meisjes.
Zo van: Kom je hier wel eens vaker?
Zei: Jah
Ik : waar woon je?
Zei: Utrecht
Daarna vraag ik weer waar ze woont en noemt ze een heel andere stad

Ander meisje stond op de bar te dansen, was een buurmeisje van een vriend.
Ik zeg tegen haar: Nu je op de bar staat te dansen moet je wel wat uittrekken
Zij zei nee.
Ik zeg: Als je wat uittrekt krijg je een biertje van me
Vrouwen, zelfs voor een biertje doen ze dat niet eens

Ook een ander meisje dat op de bar stond, vroeg ik of ze met mij wou dansen.
Wou ze niet, dan niet snol!
pi_19682610
Mensen! Waar blijven de blunders van zaterdag???????????/
pi_19683361
Geen blunder gemaakt.
pi_19683501
Ook niet geblunderd, wel een telefoonnr
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  zondag 6 juni 2004 @ 17:37:23 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19686571
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:59 schreef Den_Haag het volgende:
Geen blunder gemaakt.
Al naar de westwood geweest

Ik heb een soort van blunder gemaakt

Zit een vriendin van mij aan de telefoon. Dus ik roep. YO wie is dat is dat een lekker wijf?
Dus ze zegt. Nee deze is te oud voor haar. Dus ik schreeuw VOOR SEX KAN ZE NOOIT TE OUD ZIJN. OP EEN OUWE FIETS MOET JE HET LEREN!!!! Wat blijkt. Heeft ze haar tante van een jaar of 55 aan de telefoon. Die nou ja uhm niet echt uhm nou ja je snapt me wel

Wist ik veel dat ze al opgehangen had met een vriendin van haar en dat ze toen haar tante had gebeld
pi_19686812
Ook gisteravond, ik ging laat naar huis met een vriend van mij.
Net buiten de discotheek.
Komen een paar (leken toen) geile wijven van rond de 30 naar ons toelopen en vragen naar een bepaalde kroeg.
Dus ik zeg droog dat ze bij de discotheek moesten zijn.
Zij ons bedanken en ik zeg nog tegen een van hun: Je kan ook met mij mee hoor als je wilt."
Maar vreemd genoeg wou ze dat niet
pi_19687831
Ik weet nog wel een leuke, afgelopen vakantie Herchonnisos (of zoiets) ik zat als een tier. We zijn in een klein kroegje en er staat een mooie dame op de bar te dansen, ze was verder helemaal alleen en zat constant te kijken ik loop naar de bar gaat ze uitdagend met r kont naar me toe dansen. De barmannen allemaal van die spank-moves maken etc haal ik uit met mn zatte kop sla zo hard dat ze bijna van de bar af viel ze kon zich nog net aan iets vasthouden. Toen wilde ze niet meer.
SAPPIG!! SAPPIG!! "Shit negro, that's all you had to say!"
pi_19687926
quote:
Op zondag 6 juni 2004 13:16 schreef Beach het volgende:
Maar to the point, ik wilde dus met haar dansen na gepraat te hebben, komt een vriend eraan lopen met wie ik samen was. Hij trekt me opeens mee en zegt dat het een slet is, dat ze al een vriend had, wat dus niet zo was. Vervolgens word ik flink boos op hem natuurlijk omdat hij mn kans heeft verpest
Cheap ass actie, ik kloot ook wel eens als een maat van me iemand staat te versieren andersom ook, dat doe je als je zat bent puur voor vermaak. Maar niet uit jaloezie loser
pi_19688317
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:41 schreef Giorgio_Armani het volgende:

[..]

Cheap ass actie, ik kloot ook wel eens als een maat van me iemand staat te versieren andersom ook, dat doe je als je zat bent puur voor vermaak. Maar niet uit jaloezie loser
Hij was nog lang niet zat.
  zondag 6 juni 2004 @ 18:59:09 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19688335
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:37 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Ik weet nog wel een leuke, afgelopen vakantie Herchonnisos (of zoiets) ik zat als een tier. We zijn in een klein kroegje en er staat een mooie dame op de bar te dansen, ze was verder helemaal alleen en zat constant te kijken ik loop naar de bar gaat ze uitdagend met r kont naar me toe dansen. De barmannen allemaal van die spank-moves maken etc haal ik uit met mn zatte kop sla zo hard dat ze bijna van de bar af viel ze kon zich nog net aan iets vasthouden. Toen wilde ze niet meer.
Whehehe sla jij effe een lekker wijf van de bar
pi_19689176
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:58 schreef Beach het volgende:

[..]

Hij was nog lang niet zat.
Zat of niet, hij gunde het je gewoon niet. Dat soort mensen ben ik ook tegengekomen, dat zijn geen vrienden dumpen dus.
pi_19710267
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Al naar de westwood geweest
Nog niet. Dit weekend niet verder gekomen dan O'Casey's en Havana
pi_19712386
quote:
HAHA geweldig
  maandag 7 juni 2004 @ 21:33:47 #64
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_19712972
quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA! geweldig
pi_19734495
mmm je borrelt een hele avond. Praat wat met een meisje en op het einde van de avond is ze in je kamer maar je bent te bang en onzeker om iets te proberen....
Welkom in mijn leven.
Nu ga ik weer verder met mezelf voor mijn kop slaan.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 19:28:15 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19734642
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 19:21 schreef sonnie het volgende:
mmm je borrelt een hele avond. Praat wat met een meisje en op het einde van de avond is ze in je kamer maar je bent te bang en onzeker om iets te proberen....
Welkom in mijn leven.
Ag die komt wel weer terug
Als ze je echt leuk vind
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:41:42 #67
39124 _Estranged_
Cruciatus in crucem...
pi_19741876
quote:
Welkom in mijn leven.
Dude, hou toch op.; Dat kan ik veel beter

Ik krijg het voor elkaar om zowel vrijdag op zaterdag als zaterdag op zondag nacht alleen door te brengen met een meid die ik ontzettend leuk vind. En er is NIETS gebeurt.

Nu was dat niet helemaal mijn schuld, en het was ook zeker niet ongezellig maar toch wou ik dat ik af en toe wat zekerder in m'n schoenen stond

oh well....
Estranged ~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness...
[Mutual Misunderstanding...] [Fotoboek!]
pi_19741945
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:41 schreef _Estranged_ het volgende:

[..]

Dude, hou toch op.; Dat kan ik veel beter

Ik krijg het voor elkaar om zowel vrijdag op zaterdag als zaterdag op zondag nacht alleen door te brengen met een meid die ik ontzettend leuk vind. En er is NIETS gebeurt.

Nu was dat niet helemaal mijn schuld, en het was ook zeker niet ongezellig maar toch wou ik dat ik af en toe wat zekerder in m'n schoenen stond

oh well....
Dude, of jij ben homo, dat je haar niet heb geneukt als je kans had, of je hebt je lul op het nachtkastje laten liggen
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:44:31 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19741947
ag ik ken iemand die out gegaan is toen een leuk meisje voor hem stond te strippen. Viel die zo om in slaap. Niet wakker te krijgen
pi_19742038
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:44 schreef ook_gek het volgende:
ag ik ken iemand die out gegaan is toen een leuk meisje voor hem stond te strippen. Viel die zo om in slaap. Niet wakker te krijgen
En je durft er niet bij te zeggen dat jii die gozer was
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:52:06 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19742085
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:49 schreef Beach het volgende:

[..]

nee ik was dat niet. Ik zou het gewoon zeggen hoor
pi_19742236
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:49 schreef Beach het volgende:

[..]

Ook_Gek kent geen schaamte hoor
  woensdag 9 juni 2004 @ 00:03:52 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19742344
wheheh ben ik zo bekend?
  woensdag 9 juni 2004 @ 01:32:05 #74
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_19744040
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 00:03 schreef ook_gek het volgende:
wheheh ben ik zo bekend?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_19745512
loop ik afgelopen donderdag bezopen over straat, zie ik een feestje. Ik dus naar binnen, leuk gepraat met wat mensen (natuurlijk lekker nog wat gezopen daar) sta ik opeens met een meid te zoenen tegen een boom. nou ok denk ik, is goed, geen probleem. Gaan dus ff door, met dr hand onder mn shirt, richting me broek, bijt ze ineens in mn schouder! en niet zachtjes of zo, nee, echt bijten! ik zo: wat doe je?! trekt ze een heel betrapt gezicht, alsof ik het niet door had?! nou, ik zei snel doei en ging maar naar de biertap.
pi_19745970
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 08:14 schreef eperon het volgende:
lap tekst..
tot zo ver eperon's ervaring met een vampier
  woensdag 9 juni 2004 @ 16:55:55 #77
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_19758568
quote:
loop ik afgelopen donderdag bezopen over straat, zie ik een feestje. Ik dus naar binnen, leuk gepraat met wat mensen (natuurlijk lekker nog wat gezopen daar) sta ik opeens met een meid te zoenen tegen een boom. nou ok denk ik, is goed, geen probleem. Gaan dus ff door, met dr hand onder mn shirt, richting me broek, bijt ze ineens in mn schouder! en niet zachtjes of zo, nee, echt bijten! ik zo: wat doe je?! trekt ze een heel betrapt gezicht, alsof ik het niet door had?! nou, ik zei snel doei en ging maar naar de biertap.
Misschien nam ze het begrip 'lekker ding' iets te letterlijk
Elk voordeel heb zn nadeel
  woensdag 9 juni 2004 @ 17:07:04 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19758880
quote:
verhaal
Ze lust je rouw
pi_19761343
Je dyslectie levert soms leuke woordgrapjes op, ook_gek
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:04:38 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19761610
ik weet het
Tijdens sappen is dat soms ook leuk.
pi_19763145
Nee die komt niet meer terug, dat is juist het irritante omdat ze totaal ergens anders woont.
Er zit nog steeds een kabouter op mijn hoofd die mij voor mijn kop slaat.
pi_19764104
Ik heb er nog een van koninginnedag. Het was geen blunder voor mij maar voor die gozer

Ik was in Arnhem met wat vrienden en we stonden ergens buiten, beetje dansen enzo, was wel gezellig. Op een gegeven moment komt er dus zo'n gozer bij ons staat en gaat bij me staan dansen. Dat zag er niet echt geweldig uit, die had al teveel op. Hij vond het helemaal geweldig. Hij deed dus een poging tot versieren maarja dat lukte niet zo met z'n zatte kop, ik vraag me af of ie z'n naam nog wel wist
Komt er op een gegeven moment een meisje aanlopen, recht op die gozer af. Blijkt het z'n vriendin te zijn Die kwam hem dus maar even aan z'n arm meesleuren
Feauteaux
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:43:22 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19764270
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:37 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik heb er nog een van koninginnedag. Het was geen blunder voor mij maar voor die gozer

Ik was in Arnhem met wat vrienden en we stonden ergens buiten, beetje dansen enzo, was wel gezellig. Op een gegeven moment komt er dus zo'n gozer bij ons staat en gaat bij me staan dansen. Dat zag er niet echt geweldig uit, die had al teveel op. Hij vond het helemaal geweldig. Hij deed dus een poging tot versieren maarja dat lukte niet zo met z'n zatte kop, ik vraag me af of ie z'n naam nog wel wist
Komt er op een gegeven moment een meisje aanlopen, recht op die gozer af. Blijkt het z'n vriendin te zijn Die kwam hem dus maar even aan z'n arm meesleuren
Mag ik jou versieren
Voor jou¨.

Hihihih
pi_19765762
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mag ik jou versieren
Voor jou¨.

[afbeelding]
Hihihih
Klopt niet, jij hebt geen vriendin

Of ,

moet ik je wegsleuren voordat je wéér een blunder begaat
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_19770630
Paar weekendjes terug:
Tijd voor mij om een rondje te halen voor de bende, ik naar de bar en rustig wachten op de drankjes. Iets verderop stond echt een hele mooie meid, potverdorrie nog continu oogcontact ook! Sjakie had al wat op wordt dus ietwat overmoedig, even de drankjes wegbrengen en haar zoeken ... ja en zoeken ... en zoeken en toen ging die tent dicht ...
Sjakie staat bij de uitgang keurig de wachten op de hele bende, ondertussen spelend met mn nieuwe telefoon (half zat en filmpjes maken) ... loopt er ineens iemand heel blij in mn beeld te zwaaien en te springen, zonder op te kijken zeg ik (niet vriendelijk) ZEG, wil je eens niet zo bijdehand doen!!! ... vervolgens kijk ik op en zie ik haar met stomverbaasde blik weglopen
Toch zonde dat ik met mn zatte kop een uur heb lopen zoeken en het dan zo vergal
pi_19773456
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:47 schreef Sjakie83 het volgende:
....Paar weekendjes terug....
gelukkig heb je dr nog op video
pi_19831185
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:47 schreef Sjakie83 het volgende:
-knip-
Jupiler is goed
pi_19832217
Gisteravond, was wijnproeven , gepraat met een vrouw van (bleek later) 38 , ik ben zelf 18.
Toen ze wegging even in dr kont geknepen, vond ze niet echt leuk
pi_19834280
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:36 schreef Beach het volgende:
Gisteravond, was wijnproeven , gepraat met een vrouw van (bleek later) 38 , ik ben zelf 18.
Toen ze wegging even in dr kont geknepen, vond ze niet echt leuk

Hmmz geen blunder van mij...'t ging allemaal goed
  zaterdag 12 juni 2004 @ 17:32:20 #90
22944 Breetai
....Relax....
pi_19838133
quote:
onder mn shirt, richting me broek, bijt ze ineens in mn schouder! en niet zachtjes of zo, nee, echt bijten! ik zo: wat doe je?! trekt ze een heel betrapt gezicht, alsof ik het niet door had?! nou, ik zei snel doei en ging maar naar de biertap.
Jij kan ook niet veel hebben.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_19850366
ja mensen, eindelijk had ik succes

ik ben absoluut geen held in deze dingen dus dit was een beetje de 1e keer dat ik moed had om te gaan. Er was nml een groep dames die steeds dichterbij kwamen dansen bij mij en een maat van me. Ze zaten al de hele tijd beetje oogcontact te zoeken etc. Nou ik dus moed verzamelen (lees: Alcohol) enuh ik had er al eentje op het oog, een super mooie senorita met mooi zwart gekrult haar en ogen waar je U tegen zegt, en ze willen dus weglopen, dus ik spreek haar aan

ik: ej je ziet er goed uit
zij: dank je
ik: ja ik wil super graag met je dansen maar ik ben daar absoluut niet goed in
zij: *lacht*

en ja zo heb ik beetje staan praten met haar, niks gebeurd verder maar heb wel haar nummer

ja het is niet veel maar ik ben wel een beetje trots op mezelf
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_19850446
quote:
Op zondag 13 juni 2004 03:38 schreef Vampz het volgende:
ja mensen, eindelijk had ik succes

ik ben absoluut geen held in deze dingen dus dit was een beetje de 1e keer dat ik moed had om te gaan. Er was nml een groep dames die steeds dichterbij kwamen dansen bij mij en een maat van me. Ze zaten al de hele tijd beetje oogcontact te zoeken etc. Nou ik dus moed verzamelen (lees: Alcohol) enuh ik had er al eentje op het oog, een super mooie senorita met mooi zwart gekrult haar en ogen waar je U tegen zegt, en ze willen dus weglopen, dus ik spreek haar aan

ik: ej je ziet er goed uit
zij: dank je
ik: ja ik wil super graag met je dansen maar ik ben daar absoluut niet goed in
zij: *lacht*

en ja zo heb ik beetje staan praten met haar, niks gebeurd verder maar heb wel haar nummer

ja het is niet veel maar ik ben wel een beetje trots op mezelf
volgende keer dus nog iets meer moed verzamelen (lees: alcohol) en dan dus wel met r dansen, ookal ben je r helemaal niet goed in. Dan ziet ze je dansen en beging je je eerste blunder
pi_19850464
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door Sport_Life op 13-06-2004 12:36:47 ]
  zondag 13 juni 2004 @ 04:28:28 #94
85875 Too-niceguy
Nog steeds (te) kieskeurig! !
pi_19850629
Tja, Ik gisteren in Manhattan met leuke griet aan het flirten, wordt ik ineens van achter door een andere leuke meid vastgepakt....
Dus ik maak me los en kijk een beetje boos. Zij afgeschrikt.... En die andere griet waar ik mee aan het flirten was hield het wat later ook voor gezien....

Ik vandaag:(zaterdagnacht) spreek meid aan, ze begint gelijk over dr vriendje te klagen.
Dus ik stel voor om eens samen wat te gaan eten.....
Zegt ze OK, maar alleen vriendschap!!!!!

Too-Nice blijft ook altijd too nice tegen die dames blijkbaar.....

Enige "Succesje" vanavond: Staan een paar leuke dames naast me aan de bar......
Wordt ik in mijn kont geknepen..........
Ik denk, wie van die dames heeft dat gedaan, wie weet is het wel wat leuks......
Wat denk je......., Is het een kerel die me wat te drinken aan wil bieden......... Help!!!

Tja, heb hem maar uitgelegd dat ik hetero was, en mijn goede vriendin heeft me al knuffelend wel aardig geholpen met hem dat duidelijk te maken gelukkig....... en uiteraar niks met die drie vrouwen die er bij stonden verdorie....
Professional BodyGuard for beatifull girls.......
  zondag 13 juni 2004 @ 04:36:26 #95
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_19850649
Vorige week zaterdag

Ik op dynamo, bij de laatste band (Slayer) sta 2e rij, voor me een heel leuk mooi blond meisje waar 'k dus tegen op gedrukt stond door de moshpit achter me dus het tegen haar aanrijden ging 60% buiten mijn schuld om
Moest natuurlijk ook mijn handen kwijt, dus eens voorzichtig op d'r heupjes gelegd, pakte ze later vast en ene legde ze op d'r buik en de ander wat verder op d'r heupen
Dacht, zit me mee hè
Slayer uit gespeeld, ik loop zo samen met haar weg van 't podium, zegt ze; "ik moet ff daarheen daar heb ik afgesproken..." EN WAT DOE IK
"ow ik daarheen" *wijst andere kant op* zeg "nou ok dan, doei!" en 'k loop weg
Hele weg trug chagerijnig zitten kijken
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_19851786
Ik heb niet echt versierblunders begaan.
Wel zat ik met een meisje te praten en een vriend die zat was zat de hele tijd mij aan te tikken. Zooooo irritant. Dat meisje was wel zijn buurmeisje maar dat maakt niks uit. Ik was tenslotte met haar aan het praten. Jammer dat ze al een vriend had. En ze was een halve maand eerder jarig dan ik en hebben we afgesproken dat we onze verjaardag samen vieren , pas in oktober.

Ander meisje woont bij mij in de straat, tijd mee staan lullen, blijkt ze mij niet te kennen , echt lomp is dat, ze woont misschien 40 meter ver weg.
Maargoed, mee gepraat enzo, nu weet ze wel wie ik ben .
Komt die vriend erbij staan en begint te zeiken van :"pak haar nou man." Je snapt dat dat niet bevorderennd werkt als zij het ook hoort
Maar op het laatst wou ik dr pakken en vice versa, wordt ze door een vriendin meegesleurd

Geen blunder maar wel lomp.
Ik moest kotsen omdat ik geen avondeten ophad en een lege maag had. (stom zuipen met een lege maag).
Sta ik op straat te kotsen, kijk ik om me heen, zie ik twee politiemensen die me uit staan te lachen
En ze zeiden ook nog wat in de trant van :"Lekker he, kotsen op straat."
Maar 'ja'gezegd en weggelopen.

Was dus niet in de discotheek maar met wijnproeven, heel dee stad vol drinkende mensen
pi_19853126
Ook gister, ik loop met twee vrienden door de stad.
Lopen twee meisjes, ik zeg voor de grap "He, neuken?"
Ze liepen meteen door en mn vrienden zaten me uit te schelden enzo van "dat zeg je toch niet joh!"
Ach, ik had lol
  zondag 13 juni 2004 @ 12:30:19 #98
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_19853140
quote:
Op zondag 13 juni 2004 12:29 schreef Beach het volgende:
Ook gister, ik loop met twee vrienden door de stad.
Lopen twee meisjes, ik zeg voor de grap "He, neuken?"
Ze liepen meteen door en mn vrienden zaten me uit te schelden enzo van "dat zeg je toch niet joh!"
Ach, ik had lol
  zondag 13 juni 2004 @ 13:08:39 #99
22944 Breetai
....Relax....
pi_19853983
quote:
Op zondag 13 juni 2004 04:36 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Vorige week zaterdag
zegt ze; "ik moet ff daarheen daar heb ik afgesproken..." EN WAT DOE IK
"ow ik daarheen" *wijst andere kant op* zeg "nou ok dan, doei!" en 'k loop weg
Hele weg trug chagerijnig zitten kijken
Voor de volgende keer:
Als het goed gaat: "Stick to her like glue."
  zondag 13 juni 2004 @ 17:29:32 #100
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_19859805
Tja het zal wel aan mij als meid liggen ofzo maarre als meiden aan het dansen zijn is het toch niet meteen zo dat ze je willen?
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_19860527
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:29 schreef BlackOrchid het volgende:
Tja het zal wel aan mij als meid liggen ofzo maarre als meiden aan het dansen zijn is het toch niet meteen zo dat ze je willen?
Als je het een beetje goed aanpak, tenzij het een goede vriendin is ofzo
  zondag 13 juni 2004 @ 18:08:52 #102
22944 Breetai
....Relax....
pi_19860604
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:29 schreef BlackOrchid het volgende:
Ze hebben interresse en gooien een opening jou in de schoot. De rest mag je zelf afmaken.

Openen houdt het begin in. Daarna komt de rest van het gezeik.
pi_19861463
Valt versierd worden door iemand van minimaal 30 ook onder blunder?
  zondag 13 juni 2004 @ 18:56:29 #104
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_19861523
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:53 schreef AEKI het volgende:
Valt versierd worden door iemand van minimaal 30 ook onder blunder?
Ligt eraan of je die avond alleen sliep
pi_19862508
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ligt eraan of je die avond alleen sliep
Gelukkig wel .
Had foto moeten maken, achteraf..hmm .
pi_19889930
Is helemaal geen blunder. Zijn genoeg leuke vrouwen van 30
pi_19890504
Die niet \

en ik heb 5 x nee gezgd ofzo ;P
pi_19890734
Wat lekker is dat als je niet uitgaat, ook geen blunders ...
  maandag 14 juni 2004 @ 21:47:41 #109
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_19892750
quote:
Op maandag 14 juni 2004 20:39 schreef Tranceptor het volgende:
Wat lekker is dat als je niet uitgaat, ook geen blunders ...
Ook geen succesen

Het "ieder voordeel heeft z'n nadeel"/"niet geschoten altijd mis" verhaal?
  maandag 14 juni 2004 @ 23:23:56 #110
22944 Breetai
....Relax....
pi_19896155
Zonet naar de film geweest. Qua dames zat ik weer eens in de stemming van: "Nou ff niet." Loop ik terug naar huis en ik kom toch nog best wel een leuke dame tegen. FF hoi gezegd en ik liep fijn verder over de film (Zatoichi, oftewel: Takeshi Kitano goes Akira Kurusawa) te filosoferen. 1 minuut later vlogen de openingszinnen al weer door m'n kop. Volgende keer beter.

Zou het ook een keer "echt wel" kunnen gaan i.p.v. "net niet" ("net wel" zou me ook tevreden stellen.)
pi_19899878
quote:

Op maandag 14 juni 2004 23:23 schreef Breetai het volgende:
....over de film (Zatoichi, oftewel: Takeshi Kitano goes Akira Kurusawa) te filosoferen..
zonder bijdehand te willen doen, wat voor films kijk jij ????? bedoel , pluk er een hoop van de grote internet videotheek, maar deze nee, nooit van gehoord...
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  dinsdag 15 juni 2004 @ 08:04:20 #112
59354 hobbs
Rule the planet!
pi_19900729
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 02:27 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

zonder bijdehand te willen doen, wat voor films kijk jij ????? bedoel , pluk er een hoop van de grote internet videotheek, maar deze nee, nooit van gehoord...
Als je Zatoichi niet kent moet je toch eens beter opletten. Kitano is één van de beste regisseurs van dit moment met meesterwerken als Dolls en Hana-Bi. Ook buiten hollywood worden films gemaakt.

Excuses voor 't off-topic gaan.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 08:30:42 #113
22944 Breetai
....Relax....
pi_19900938
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 02:27 schreef Gompy58 het volgende:
Jij hebt zeker nooit van filmhuizen gehoord. Daar komt meer dan genoeg wazig spul voorbij. Je zou nog eens iets van cultuur op kunnen doen.
pi_19903305
Die heeft toch ook in de 'gewone' Bios gedraaid?
  dinsdag 15 juni 2004 @ 11:46:32 #115
22944 Breetai
....Relax....
pi_19904632
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 10:53 schreef CEx het volgende:
Die heeft toch ook in de 'gewone' Bios gedraaid?
Niet in het culturele onderontwikkelde Venlo. Lux in Nijmegen zou je haast een ormale bioscoop durven noemen. Lux heeft teveel zalen en zit te relaxed in elkaar om een bioscoop genoemd te worden.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 12:22:36 #116
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_19905686
[offtopic]
Zaitochi was de openingsfilm van het Nederlands Filmfestival, gaat over een blinde masseur..die keihard alles op zijn weg in stukken hakt. Soort Japanse Kill Bill. Hij duurt ook vrij lang, lijkt mij niet echt een film om met een potentieel neukertje te gaan kijken.....
[/offtopic]
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:02:42 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19906824
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:41 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Nou, ik had dus iets dergelijks afgelopen zaterdag. Ik was op toernooi in Enschede, en heb daar een beswel leuke meid leren kennen. Alleen een bepaalde gozer zag d'r ook wel zitten (vent is 35 ofzo, zij is 22), en zat constant in mijn tijd in te stelen. Nou, later stonden we leuk te dansen, was die vent eindelijk weg, wil d'r vriendin gaan pitten Goed, de volgende keer vraag ik wel lekker bot of ze mee naar buiten gaat, ff 'afkoelen'.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_19907006
quote:
Geen blunder maar wel lomp.
Ik moest kotsen omdat ik geen avondeten ophad en een lege maag had. (stom zuipen met een lege maag).
Sta ik op straat te kotsen, kijk ik om me heen, zie ik twee politiemensen die me uit staan te lachen
En ze zeiden ook nog wat in de trant van :"Lekker he, kotsen op straat."
Maar 'ja'gezegd en weggelopen.
heb je geeneens een boete gehad, valt me nog mee
een koe zegt boe
pi_19946294
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mag ik jou versieren
Voor jou¨.

[afbeelding]
Hihihih
Zolang je vriendin je niet mee komt sleuren
Feauteaux
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:46:48 #120
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_19948887
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nou, ik had dus iets dergelijks afgelopen zaterdag. Ik was op toernooi in Enschede, en heb daar een beswel leuke meid leren kennen. Alleen een bepaalde gozer zag d'r ook wel zitten (vent is 35 ofzo, zij is 22), en zat constant in mijn tijd in te stelen. Nou, later stonden we leuk te dansen, was die vent eindelijk weg, wil d'r vriendin gaan pitten Goed, de volgende keer vraag ik wel lekker bot of ze mee naar buiten gaat, ff 'afkoelen'.
Moet je de volgende keer idd maar wat assertiever zijn...... Normaal moet zo'n gozer van 35 geen probleem voor je zijn....
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:10:28 #121
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_19975525
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:46 schreef Pulsemaster het volgende:

[..]

Moet je de volgende keer idd maar wat assertiever zijn...... Normaal moet zo'n gozer van 35 geen probleem voor je zijn....
orde van: he kale, rollatorverhuur is daar verderop
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:37:04 #122
56967 Cappucino
Niet denken, maar doen!
pi_19976235
quote:
Op maandag 14 juni 2004 23:23 schreef Breetai het volgende:
1 minuut later vlogen de openingszinnen al weer door m'n kop. Volgende keer beter.
Zoals? of is dat apart topic?
Cash is fact, profit is an opinion!!
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:48:22 #123
22944 Breetai
....Relax....
pi_19976523
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 21:37 schreef Cappucino het volgende:
Zoals? of is dat apart topic?
"hoi, hoe gaat het ermee?" (deze altijd paraat houden)
"Leuke tatoeage op je schouder."
"Waar gaan jullie naartoe?"

ga zo maar door.
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:51:45 #124
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19976652
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:07 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Zolang je vriendin je niet mee komt sleuren
ik heb geen vriendin
pi_19976855
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 21:48 schreef Breetai het volgende:

[..]

"hoi, hoe gaat het ermee?" (deze altijd paraat houden)
"Leuke tatoeage op je schouder."
"Waar gaan jullie naartoe?"

ga zo maar door.
het gaat erom dat je wat zegt en dat je haar aandacht hebt,

ik ga trouwens morgen-avond naar hollywood dus we zullen zien of er nog wat gebeurd.
pi_19976857
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 21:51 schreef ook_gek het volgende:

ik heb geen vriendin
Hint?

Ik had toen ik een groentje was een ideale kans om raak te grijpen. Een vriend zei dat een vriendin van hem mij leuk vond, en of ik met haar wou dansen. Dat deed ik dus maar. Ik stelde op een moment voor om naar boven te gaan, omdat je daar beter kon praten.

Wij dus zitten, zij op mijn schoot. Ik arm om haar heen. Eerst beetje gepraat. Ik had haar allang kunnen zoenen. Durfde niet, en later stond ze met een ander.
Bleek de slet van de buurt te zijn trouwens.
  donderdag 17 juni 2004 @ 22:12:53 #127
22944 Breetai
....Relax....
pi_19977352
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 21:57 schreef wlsandman het volgende:

het gaat erom dat je wat zegt en dat je haar aandacht hebt,
"State the f*cking obvious." zeg ik altijd maar. Daarna zie ik wel hoe het verder gaat.
pi_19977571
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 21:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik heb geen vriendin
Ja dat zei die gast op koninginnedag ook
Feauteaux
pi_19977661
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 22:21 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Wat heb ik gezegt op koninginnedag Kan het me niet herinneren
pi_19977731
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 22:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Wat heb ik gezegt op koninginnedag Kan het me niet herinneren
Tja als jij het was was je erug zat dus best te begrijpen dat je je niks kan herinneren
Feauteaux
  donderdag 17 juni 2004 @ 22:44:27 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19978219
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 22:21 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

is dit weer een blunder van mij
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:22:33 #132
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_19979279
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 21:57 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Hint?

Ik had toen ik een groentje was een ideale kans om raak te grijpen. Een vriend zei dat een vriendin van hem mij leuk vond, en of ik met haar wou dansen. Dat deed ik dus maar. Ik stelde op een moment voor om naar boven te gaan, omdat je daar beter kon praten.

Wij dus zitten, zij op mijn schoot. Ik arm om haar heen. Eerst beetje gepraat. Ik had haar allang kunnen zoenen. Durfde niet, en later stond ze met een ander.
Bleek de slet van de buurt te zijn trouwens.
als het de slet van de buurt is, moet je er misschien maar blij mee zijn dat je niet mee hebt gezoend
Drugs are good mkay?
pi_19979901
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 23:22 schreef Party_P het volgende:

[..]

als het de slet van de buurt is, moet je er misschien maar blij mee zijn dat je niet mee hebt gezoend
Inderdaad, als het de slet van de buurt is meteen neuken
pi_20007996
Ben weer vrijgezel dus ik moet morgen maar weer ff de stad onveilig maken. Denk dat ik morgen maar naar Westwood moet. Jij ook ook_gek?
pi_20008727
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef Den_Haag het volgende:
Ben weer vrijgezel dus ik moet morgen maar weer ff de stad onveilig maken. Denk dat ik morgen maar naar Westwood moet. Jij ook ook_gek?
Kunnen jullie elkaar gaan versieren
  zaterdag 19 juni 2004 @ 01:43:47 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20009746
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef Den_Haag het volgende:
nee ik niet. ik denk dat ik volgende week vrijdag weer ga.
Zaterdag is nooit leuk in de ww
pi_20012953
Zal dan vanavond maar in het Feest wat versierblunders maken
  zaterdag 19 juni 2004 @ 13:33:38 #138
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_20015145
ik heb oogcontact maar durf bijna nooit wat...
  zaterdag 19 juni 2004 @ 17:34:55 #139
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_20019395
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 13:33 schreef Blinker het volgende:
ik heb oogcontact maar durf bijna nooit wat...
Dan zou ik dat maar eens veranderen. Oogcontact betekend dat je gewoon een poging mag wagen. Als je oogcontact hebt...of zelfs meerdere malen, dan kun je altijd wat zeggen zonder dat je gelijk voor lul staat. Het betekend in feite: "oke, je mag met me communiceren".
Loop op d'r af en zeg: "hoi". C'est ca...
En als je tijdens het hebben van oogcontact ook nog eens lacht.....en zij lacht terug, zit je helemaal gebakken! Dan kan er niks meer fout gaan, als je op d'r afloopt om een gesprekje te beginnnen.

Try it for yourself...
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:36:53 #140
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_20020414
Laatst, feestje met meid gekletst, klinkte wel, merkte dat ze mij ook wel leuk vond. We zouden de stad ingaan, maar zij was met een vriendin mee en zij gingen op een gegeven moment alvast ergens heen, terwijl wij op iemand moesten wachten. Niet meer gezien
www.biopsychiatry.com
pi_20020452
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:34 schreef Bart_Simpson het volgende:

[..]

Dan zou ik dat maar eens veranderen. Oogcontact betekend dat je gewoon een poging mag wagen. Als je oogcontact hebt...of zelfs meerdere malen, dan kun je altijd wat zeggen zonder dat je gelijk voor lul staat. Het betekend in feite: "oke, je mag met me communiceren".
En als je tijdens het hebben van oogcontact ook nog eens lacht.....en zij lacht terug, zit je helemaal gebakken! Dan kan er niks meer fout gaan, als je op d'r afloopt om een gesprekje te beginnnen.

Try it for yourself...
Klopt als een bus. Mooi omschreven
  zaterdag 19 juni 2004 @ 20:23:23 #142
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_20022916
quote:

[..]

Try it for yourself...
Bedankt voor je reactie
Dan gaan we het een keer uitproberen
  zaterdag 19 juni 2004 @ 23:34:12 #143
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20028206
let wel. als je drank op heb denk je eerder dat een meisje naar je kijkt.
Oke dat doet ze ook. Maar dat komt omdat jij raar doet. Zie dit niet als een uitnodiging

* ook_gek mompelt iets over zelf ervaring mee hebben.....
pi_20029445
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 23:34 schreef ook_gek het volgende:
let wel. als je drank op heb denk je eerder dat een meisje naar je kijkt.
Oke dat doet ze ook. Maar dat komt omdat jij raar doet. Zie dit niet als een uitnodiging

* Beach mompelt iets over zelf ervaring mee hebben.....
Dat ken ik ja.
Meestal als ik nog niet bezopen ben lukt me niks, zodra ik dronken ben heb ik opeens mn tong bij een wijf binnen hangen , oke vraag me niet hoe ze heet of hoe ze eruit zag
  zondag 20 juni 2004 @ 00:18:30 #145
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_20029683
quote:
Op zondag 20 juni 2004 00:12 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat ken ik ja.
Meestal als ik nog niet bezopen ben lukt me niks, zodra ik dronken ben heb ik opeens mn tong bij een wijf binnen hangen , oke vraag me niet hoe ze heet of hoe ze eruit zag
sounds perfect to me
pi_20031953
Ik zet meteen even 8 versierblunders bij elkaar :

1. Een vrouw gaat pal naast me zitten. Ik vind haar aantrekkelijk, maar ik zeg geen woord.
2. Een vrouw kijkt mij minutenlang aan, maar ik durf geen woord te zeggen. Ik klap dicht.
3. Een kassajuffrouw zegt tegen een klant voor mij dat ze gebrek aan kleingeld heeft. Ik als volgende klant, betaal mijn boodschappen met veel klein geld, en ze ziet dat als een soort bevrijding. Ze groet mij sindsdien anders dan andere klanten. Ik ben te stom om te vragen of ze al een vriend heeft. Gesprekken gaan verder net zoals tussen elke andere kassajuffrouw en klant die afrekent. Geen idee of ze te jong is.
4. Een lange aantrekkelijke vrouw (ik schat haar 1.90, ikzelf ben 1.85) en ik kijken ettelijke seconden elkaar aan. Geen verbale communicatie.
5. Een vrouw kijkt mij minutenlang aan in een disco. Geen verbale communicatie.
6. Een keer gehad, wel zo'n 15 jaar geleden: Ik omhels een vrouw, maar ik durf en doe verder niets. Volgende dag: "Ik dacht dat je me leuk vond." Ik: "O, ik wou het alleen maar uittesten." Achteraf gezien nogal respectloos van mij.
7. Tegen meisje in trein: "Ik ben het niet werkelijk van plan, maar wat zou je doen als ik vroeg: 'Ga je met mij uit eten?'?" Zij: "Dan zou ik meegaan!" Verder geen stappen ondernomen.
8. Meisje grijpt mij om mijn middel, houdt mij vast, vraagt: "Wil je mijn vriend zijn?" Ik: "Ik weet niet of je te vertrouwen bent."
pi_20032215
Yeuh!! vanavond succes gehad
Kreeg oogcontact met een meid, ben richting die kant op gelopen. Durfde niets te zeggen maar ben voorzichtig achter haar gaan staan en noujah, van het een kwam het andere
Jupiler is goed
pi_20032579
quote:

[..]

Try it for yourself...
Hmz ben ik het niet helemaal mee eens.
Veel meiden lopen oogcontact te zoeken met het doel om te kijken of ze nog een beetje goed in de markt liggen. Daarbij kunnen ze allang een vriend hebben, ik heb het vaak genoeg meegemaakt.
Maar ja, als ze je de hele avond staren kun je dr in 9 op de 10 x wel van uitgaan dat ze geinteresseerd in je is. En wat die interesse inhoudt dat moet je zelf maar ontdekken
enjoy life!
pi_20032663
quote:
Op zondag 20 juni 2004 02:09 schreef hanskamp het volgende:

1. Een vrouw gaat pal naast me zitten. Ik vind haar aantrekkelijk, maar ik zeg geen woord.
2. Een vrouw kijkt mij minutenlang aan, maar ik durf geen woord te zeggen. Ik klap dicht.
3. Een kassajuffrouw zegt tegen een klant voor mij dat ze gebrek aan kleingeld heeft. Ik als volgende klant, betaal mijn boodschappen met veel klein geld, en ze ziet dat als een soort bevrijding. Ze groet mij sindsdien anders dan andere klanten. Ik ben te stom om te vragen of ze al een vriend heeft. Gesprekken gaan verder net zoals tussen elke andere kassajuffrouw en klant die afrekent. Geen idee of ze te jong is.
4. Een lange aantrekkelijke vrouw (ik schat haar 1.90, ikzelf ben 1.85) en ik kijken ettelijke seconden elkaar aan. Geen verbale communicatie.
6. Een keer gehad, wel zo'n 15 jaar geleden: Ik omhels een vrouw, maar ik durf en doe verder niets. Volgende dag: "Ik dacht dat je me leuk vond." Ik: "O, ik wou het alleen maar uittesten." Achteraf gezien nogal respectloos van mij.
7. Tegen meisje in trein: "Ik ben het niet werkelijk van plan, maar wat zou je doen als ik vroeg: 'Ga je met mij uit eten?'?" Zij: "Dan zou ik meegaan!" Verder geen stappen ondernomen.
8. Meisje grijpt mij om mijn middel, houdt mij vast, vraagt: "Wil je mijn vriend zijn?" Ik: "Ik weet niet of je te vertrouwen bent."
zou het maar bij het andere geslacht proberen
enjoy life!
pi_20142683
Kom op mensen heeft er dan niemand meer een blunder begaan sinds zondag?? Is Nederland ineens "blundervrij"?
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_20144596
morgen weer
pi_20153468
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 07:01 schreef Den_Haag het volgende:
morgen weer
Afgelopen zaterdag was mn geld op dus kon ik niet uit , maar deze zaterdag gaat het me lukken (versieren of blunders maken, dat laat ik in het midden)
pi_20153497
Omvallen als je charmant tegen een glazen schuifdeur wilt leunen die open staat ipv dicht

Blankenberge, 2 jaar geleden.
ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_20156746
Wat kun je doen als je als jongen (erg) verlegen bent, je het liefste een meisje zou willen zoenen maar dat eigenlijk absoluut niet durft (tenminste niet als je niet zeker weet dat zij dat ook leuk zou vinden)?

Iemand tips om jezelf als het ware in "die" positie te manoeuvreren, waarin je het initiatief durft te nemen?
pi_20159162
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:19 schreef zevani het volgende:
Wat kun je doen als je als jongen (erg) verlegen bent, je het liefste een meisje zou willen zoenen maar dat eigenlijk absoluut niet durft (tenminste niet als je niet zeker weet dat zij dat ook leuk zou vinden)?

Iemand tips om jezelf als het ware in "die" positie te manoeuvreren, waarin je het initiatief durft te nemen?
Als je het echt zeker wilt weten, gewoon vragen
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:25:39 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20159237
quote:

Je eigen klem zuipen en er dan voor gaan
Kan je het later altijd op je dronkenschap gooien wheheh
  donderdag 24 juni 2004 @ 20:43:33 #157
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20161196
quote:

Dit is wel het versierblunders topic hè! Niet het 'hoe maak ik een blunder' topic
pi_20164467
quote:

Is geen blunder, is gebrek aan lef
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Is geen blunder, is gebrek aan lef(of was het toen ze naast je lag?)
quote:
quote:
Is ijzersterk, maar aangezien ik geen post van je heb gezien in SEX, was het uiteindelijk waarschijnlijk weer gebrek aan lef

DIT is een blunder:

blun·der (de ~ (m.), ~s)
1 domme fout => blooper, domheid, dommigheid, enormiteit, flater, misgreep, miskleun, misser, misslag, stommigheid, stommiteit, stupiditeit, uitglijder

Zien jij en al die anderen die kneuzen die vergelijkbare posts hebben gedaan in het vetgedrukte stuk "gebrek aan lef" staan?

Nee, dat dacht ik al.

Dus ga nu maar naar die disco in die plaats waar je woont en begin met praten tegen die vrouwen, bega een blooper, domheid, dommigheid, enormiteit, flater, misgreep, miskleun, misser, misslag, stommigheid, stommiteit, stupiditeit of een uitglijder en post die dan hier.

Nietsdoen zorgt ervoor dat het versieren voorbij is. Het is dus geen versierblunder, maar gewoon een blunder.

Nog ff voor de duidelijkheid, dit is een blunder:
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 14:55 schreef Miesjemies het volgende:
Omvallen als je charmant tegen een glazen schuifdeur wilt leunen die open staat ipv dicht

Blankenberge, 2 jaar geleden.
Dit niet:
quote:
Welkom in mijn leven.
Stelletje pussy's!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Donkeykong op 24-06-2004 23:06:24 ]
Sittin' here resting my bones
And this loneliness won't leave me alone, listen
Two thousand miles I roam
Just to make this dock my home, now
pi_20166816
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 22:41 schreef Donkeykong het volgende:
-knip-
Jupiler is goed
  donderdag 24 juni 2004 @ 23:48:59 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20167041
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 22:41 schreef Donkeykong het volgende:
blaat
En jij komt nooit verder dan msn.

Met andere woorden. Gebrek aan communicatieve vaardigheden

Maar wat wil je nu duidelijk maken?
Want niet in gaan op een vraag van een meisje kan je noemen onder stommigheid
En dat staat prima in je omschrijving. Daar bij komt dat de persoon in kwestie zich later bedenkt van wat een domme fout En die staat dan ook weer in je omschrijving

En ik maak gewoon simpele bloopers Ik sla een wijf voor haar bek
pi_20168211
quote:

Blaat blaat blaat
Eeeh beter ga jij je zelf weer ff lekker rukken veilig achter je pc, en laat je andere mensen gewoon met rust?

Bikkel
pi_20171553
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 23:43 schreef Aurelium het volgende:
Teveel waarheid?
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 23:48 schreef ook_gek het volgende:

En jij komt nooit verder dan msn.

Met andere woorden. Gebrek aan communicatieve vaardigheden

Maar wat wil je nu duidelijk maken?
Want niet in gaan op een vraag van een meisje kan je noemen onder stommigheid
En dat staat prima in je omschrijving. Daar bij komt dat de persoon in kwestie zich later bedenkt van wat een domme fout En die staat dan ook weer in je omschrijving

Zoals ik al schreef, door nietsdoen is het versieren voorbij. Het is gewoon een blunder, geen versierblunder.
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:27 schreef Vampz het volgende:

[..]

Eeeh beter ga jij je zelf weer ff lekker rukken veilig achter je pc, en laat je andere mensen gewoon met rust?

Bikkel :')
Het een sluit het ander niet uit.

Tijger :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Donkeykong op 25-06-2004 09:11:32 ]
pi_20172428
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 08:42 schreef Donkeykong het volgende:
..
Nee man, je zit gewoon dom te doen. Who the fuck cares of het nou allemaal precies versierblunders zijn. Tis gewoon leuk om te lezen allemaal.
Jupiler is goed
  vrijdag 25 juni 2004 @ 10:15:40 #164
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_20172826
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 23:48 schreef ook_gek het volgende:
Ik schop ze onderuit

voetbalkamp... tegenstander was meisjes team.... ik mocht er niet in vanwege mn "agressief spelgedrag".... toch erin.... één goede tackel en hoppa, gelijk weer gewisseld... :')

nee, ben er niet trots op, maar man..... dat heb ik nog lang moeten horen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_20173010
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:15 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ik schop ze onderuit

voetbalkamp... tegenstander was meisjes team.... ik mocht er niet in vanwege mn "agressief spelgedrag".... toch erin.... één goede tackel en hoppa, gelijk weer gewisseld...

!
Jupiler is goed
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:21:11 #166
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_20190093
quote:

geen blunder, maar wel een eigen variant:

Ik zit op school, en les is al begonnen. Ik zit alleen, aangezien de klas op dat moment een oneven aantal leerlingen bevatte.

De lekkerste meid van de school (I.M.O) komt te laat binnen. De leraar zegt: ga maar naast hem (mij) zitten. En hij zegt: Als ze vervelend is, dan sla je haar maar!
k mompel zoiets van jaja.....

Dus zij gaat naast me zitten.....ik krijg het benauwd! (stom stom stom) Heeft ze haar boek niet bij zich, en het mijne lag op tafel. Dus ze zegt dat ze haar boek niet bij zich heeft, en of ik het erg vond de mijne te 'delen'. Tuurlijk niet, en zij schijft het boek naar het midden, waarbij ze mijn hand aanraakt. En ja,.....je moet dan wat dichter bij elkaar schuiven anders leest het zo rot. Maar dat deed ik niet! (zij wel.)

Naja, komt het ergste......die vent (de leraar) was snel klaar met de les en we hadden dus 15/20 min. niks te doen. Iedereen gaat lullen met elkaar.......en ik.......spreek 15 min. geen woord met haar!
aaaaaaaaah!
daar zit je dan.....naast elkaar, en je zegt niks! arme meid......

om te huilen..... dat gebeurt me nu niet meer. Maar ik had de kans om haar alles te vragen dat ik altijd al had wilen weten. shit.......tering......maar gelukkig lang geleden!
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:26:57 #167
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_20190247
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:15 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ik schop ze onderuit

voetbalkamp... tegenstander was meisjes team.... ik mocht er niet in vanwege mn "agressief spelgedrag".... toch erin.... één goede tackel en hoppa, gelijk weer gewisseld...

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_20192808
Donkeykong (donderdag 24 juni 2004 @ 22:41),

We zijn allemaal niet zo perfect en zo'n grote macho als jij. We zijn allemaal verschillend; geen eenheidsworst.

Eerst is het geen blunder, later is het wel een blunder, ik denk dat je aan het zwalken bent.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 04:22:25 #169
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_20197786
wat een ontzettend amusant topic dit

bijdrage van mijzelf:
* ga met paar vrienden van me op stap naar een kroeg in utrecht waar veel buitenlandse studenten komen, paar vrienden van een van die vrienden zijn zelf ook langdurig in Nederland aan het verblijven wegens stage enzo (ook buitenlanders); een van die gasten is russisch en begint met mij te ouwehoeren over dat hij Nederlandse vrouwen veel aantrekkelijker vindt, maar dat hij wel vindt dat de borsten groter hadden mogen zijn voor meer houvast (op dat punt kan k het best met hem eens zijn ); maakt wat gebaren en paar erg leuke studentes die vlakbij stonden vingen wat op, vroegen wat er was; zei ik toch gewoon met mn bezatte kop dat volgens die gast zij te kleine bos hout voor de deur hadden, waarbij ze waarschijnlijk het eerste deel van die zin niet hoorden door iemand die een glas vlakbij liet vallen

* in dezelfde kroeg; sta weer met aantal vrienden te ouwehoeren, mengt er groep studentes zich in de groep die een van mn vrienden schijnbaar kennen, gesprek duurt voort, half uur later sta ik toch alleen met een van die meiden (best een leuke op zich maar niet echt mijn type), op gegeven moment ging ik maar bier halen want droge bek van al dat geouwehoer en wist eerlijk gezegd ook niet veel meer te zeggen want super spraakzaam was ze nou ook weer niet; bleek achteraf dat die meid al helemaal in de startblokken stond om met mij mee naar huis te gaan
niet echt een blunder, want had ik toch niet gedaan, mjah
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_20197877
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 22:52 schreef hanskamp het volgende:
Donkeykong (donderdag 24 juni 2004 @ 22:41),

We zijn allemaal niet zo perfect en zo'n grote macho als jij.
Heb je gelijk in.
quote:
We zijn allemaal verschillend; geen eenheidsworst.
Idem
quote:
Eerst is het geen blunder, later is het wel een blunder, ik denk dat je aan het zwalken bent.
Nee hoor, vrij eenduidig, lees m'n post maar.
pi_20223068
Heeft niemand geblunderd???

Een van gister.
Ik fiets naar huis en kom een (knap) meisje tegen die dezelfde richting opgaat als ik.
Blijkt ze vlakbij mij te wonen.
Beetje mee gepraat.
Dan moet ze afslaan en vraagt of ik nog wat kom drinken.
Ik zeg nee en ik sla af richting mijn huis.
Das maar 200 meter verder.
Toen ik thuis was had ik echt van 'Damn, wat ben ik dom!!!!'
Echt klote zoiets denk je dan nie echt bij na.
Ik weet dus niet hoe ze heet en op welk nummer ze woont
pi_20223514
quote:
Op zondag 27 juni 2004 12:08 schreef Beach het volgende:
-knip-
DUDE
Jupiler is goed
pi_20223967
quote:
Heeft niemand geblunderd???

Een van gister.
Ik fiets naar huis en kom een (knap) meisje tegen die dezelfde richting opgaat als ik.
Blijkt ze vlakbij mij te wonen.
Beetje mee gepraat.
Dan moet ze afslaan en vraagt of ik nog wat kom drinken.
Ik zeg nee en ik sla af richting mijn huis.
Das maar 200 meter verder.
Toen ik thuis was had ik echt van 'Damn, wat ben ik dom!!!!'
Echt klote zoiets denk je dan nie echt bij na.
wat doe je!
pi_20224168
quote:
Op zondag 27 juni 2004 12:53 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

wat doe je!
Alcohol he
  zondag 27 juni 2004 @ 13:23:25 #175
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20224573
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:03 schreef Beach het volgende:

[..]

Alcohol he
Wat een bout-excuus
pi_20225490
quote:
Op zondag 27 juni 2004 13:03 schreef Beach het volgende:

[..]

Alcohol he
Je bedoelt dat je gewoon in een coma op je fiets zat? Ik bedoel... dan is het je vergeven maar anders....
Jupiler is goed
pi_20229891
idd wat een kans .. wake up dude
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_20244009
Ik heb vrijdag het zusje van een oud-teamgenoot versierd. Hoop dat hij er niet echter komt, hij kan het waarschijnlijk niet waarderen (ze is wat jonger) tequilla en bier, begin er nooit aan
pi_20244959
quote:
Op maandag 28 juni 2004 09:50 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb vrijdag het zusje van een oud-teamgenoot versierd. Hoop dat hij er niet echter komt, hij kan het waarschijnlijk niet waarderen (ze is wat jonger) tequilla en bier, begin er nooit aan
Vertel eens wat meer. Wij willen een smeuiig verhaal om te lezen, geen opsomming.
Hoe heb je het aangepakt enzo
pi_20245064
Ik heb een jaar of (wat zal het zijn) 5/6 terug ook een keer geblunderd. Ik was terug van uitgaan en kwam een meisje tegen op de fiets wat ik vaag kende in Purmerend, waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Ze vroeg of ik even meefietste naar haar huis, haar daar afgezet, vroeg ze of ik binnenkwam. Ik, met mn bolle dronken kop, gezegd dat het niet zo verstandig was (ze had een vriend in het buitenland op dat moment). Laatst kwam ik haar tegen, damn wat is ze knap geworden....en ik de sukkel ...
pi_20245800
quote:
Op maandag 28 juni 2004 10:47 schreef Beach het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer. Wij willen een smeuiig verhaal om te lezen, geen opsomming.
Hoe heb je het aangepakt enzo
Hoe je dat aanpakt: je kent haar, maakt er een praatje mee. Drink wat, etc.............

Als je dat zelf niet weet maak je erg veel versierblunders
pi_20247999
Ben al een tijdje bezig om iemand te versieren...min of meer...ik probeer zo subtiel mogelijk te zijn, want dan heeft niemand het door enzo...

Gister had ik eindelijk de tijd om haar een beetje te versieren, dus zitten we daar op parkpop, het ging best goed volgens mij...totdat ik iets te hard met een flesje op haar been sloeg, want dat deed nogal pijn omdat ze een spijkerbroek aan had.
Natuurlijk wel sorry gezegd, maar ik vond het niet echt bepaald slim van mezelf
  maandag 28 juni 2004 @ 12:51:35 #183
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20248234
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:43 schreef CasB het volgende:
Ben al een tijdje bezig om iemand te versieren...min of meer...ik probeer zo subtiel mogelijk te zijn, want dan heeft niemand het door enzo...

Gister had ik eindelijk de tijd om haar een beetje te versieren, dus zitten we daar op parkpop, het ging best goed volgens mij...totdat ik iets te hard met een flesje op haar been sloeg, want dat deed nogal pijn omdat ze een spijkerbroek aan had.
Natuurlijk wel sorry gezegd, maar ik vond het niet echt bepaald slim van mezelf
Ik moet eerlijk toegeven, dit is inderdaad heel subtiel! Niemand die door zal hebben dat dat een versiertruc was
  maandag 28 juni 2004 @ 12:54:01 #184
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_20248298
Snap sowieso niet waarom je subtiel moet zijn in het versieren...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_20248432
Te weinig subtiel stoot vrouwen af, heb ik het idee.
  maandag 28 juni 2004 @ 13:02:56 #186
85962 ioko
I Appear Missing
pi_20248518
Ik ben erg slecht in versieren, maar ik heb dan ook niet zo heel veel blunders gemaakt .
Met oud en nieuw een paar jaar geleden had ik een feest in een huis met intern zwembad. (Rijke mensen, ouders niet thuis, dochter des huizes had wat mensen uitgenodigd) Er waren twee meisjes die ik wel kende, waarvan er eentje verliefd op me was. (ik niet op haar) Op een gegeven moment ga ik naast haar vriendin zitten, en we gaan nogal dicht tegen elkaar aanzitten, wat later had ik zelfs mijn hand tussen haar dijen (Ik had namelijk koude handen, en dat ging zij wel even oplossen ) Net niet gezoend.
Ondertussen was het een uurtje of 4, weinig actie verder, en omdat we zouden blijven slapen was ik daar alvast mee begonnen. Komen op een gegeven moment die twee meiden vragen of ik mee wil gaan zwemmen, ze hadden nog geen slaap.
Dus even voor de duidelijkheid, de meid die mij leuk vind (is best lekker) en de meid met wie ik bijna gezoend had. En wat zeg ik? euhhh nee, ik ben moe, ik wil slapen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 28 juni 2004 @ 13:16:06 #187
88139 JoeyT
pi_20248911
quote:
Op maandag 28 juni 2004 12:59 schreef hanskamp het volgende:
Te weinig subtiel stoot vrouwen af, heb ik het idee.
Ligt er denk ik aan hoe je overkomt op de vrouwen... Ik leg er juist graag extra nadruk op. Gaan ze zich afvragen of je wel serieus bent of dat je dit bij alle vrouwen doet. Op die manier kom je gewoon zelfverzekerd en spontaan over en heb je al een stap in de goede richting gezet.
pi_20252641
van mij geen blunder dit weekend, eerder het tegenovergestelde
pi_20253903
quote:
Op maandag 28 juni 2004 15:42 schreef JayTD het volgende:
van mij geen blunder dit weekend, eerder het tegenovergestelde
jij hebt het kanon afgevuurd
pi_20254187
Niet meer weten of je een meid wel of niet gekust hebt, valt dat ook onder versierblunders?
pi_20254310
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet meer weten of je een meid wel of niet gekust hebt, valt dat ook onder versierblunders?
Ja

Ik heb ooit eens gehad dat een wijf op me af kwam die ik totaal niet kende. Ik zo van ja wie ben je eig. Zij allemaal zo van ja, kheb vorige week met je staan praten en dansen Ik zo van wtf... kwist bijna wel zeker dat het niet waar was, want ik was lang niet zat genoeg geweest die vorige week om zoiets te vergeten en mn maten konden zich er ook niks van herinneren. Misschien een smoes geweest van haar omdat ze me leuk vond ofzo.. majah kvond haar niks dus kheb ook niks geprobeert.
Jupiler is goed
pi_20254386
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:43 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ja
Ah, dan zit ik hier dus goed!
pi_20254413
Nou ja, niet echt een "versier"blunder, maar ik wil wel dat die jongen mij leuk vindt..>

Ik zag een bepaalde jongen lopen, dus ik heel blij naar hem zwaaien, lopen we naar elkaar toe..
Ik kijk niet uit en ik blijf hangen achter een rioolput Ik viel recht voorover
pi_20254494
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:47 schreef Karliene het volgende:
Ik zag een bepaalde jongen lopen, dus ik heel blij naar hem zwaaien, lopen we naar elkaar toe..
Heel charmant!
pi_20265899
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:47 schreef Karliene het volgende:
Nou ja, niet echt een "versier"blunder, maar ik wil wel dat die jongen mij leuk vindt..>

Als hij je leuk vindt heeft hij je vast wel opgeveegd.
pi_20267019
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:43 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ja

Ik heb ooit eens gehad dat een wijf op me af kwam die ik totaal niet kende. Ik zo van ja wie ben je eig. Zij allemaal zo van ja, kheb vorige week met je staan praten en dansen Ik zo van wtf... kwist bijna wel zeker dat het niet waar was, want ik was lang niet zat genoeg geweest die vorige week om zoiets te vergeten en mn maten konden zich er ook niks van herinneren. Misschien een smoes geweest van haar omdat ze me leuk vond ofzo.. majah kvond haar niks dus kheb ook niks geprobeert.
Dat is een truc om met elkaar in contact te komen. Ik zag ook een keer een meid die zei: "Hee! Hoe is ie? En op het werk? Ik heb je van de week wel gezien!" Ze praatte tegen me alsof ze mij al lang kent!
pi_20267263
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:47 schreef hanskamp het volgende:

[..]

Dat is een truc om met elkaar in contact te komen. Ik zag ook een keer een meid die zei: "Hee! Hoe is ie? En op het werk? Ik heb je van de week wel gezien!" Ze praatte tegen me alsof ze mij al lang kent!
Ja ok... dat is inderdaad een mogelijkheid maar kvond dr zoiezo al niks dus ben er niet op in gegaan.
Jupiler is goed
pi_20267281
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:16 schreef JoeyT het volgende:

Hanskamp: "Te weinig subtiel stoot vrouwen af, heb ik het idee."

Ligt er denk ik aan hoe je overkomt op de vrouwen... Ik leg er juist graag extra nadruk op.
Vinden ze je dan niet te opdringerig? Ik zou het weleens met een vrouw willen doen, maar ik wil dat ook niet te duidelijk laten blijken. Ik zou een vriendschap met een vrouw niet voor zoiets op het spel willen zetten.
In een ander topic wordt er gesproken over: je seksueler gedragen. Wat wordt daarmee bedoeld?
quote:
Gaan ze zich afvragen of je wel serieus bent of dat je dit bij alle vrouwen doet. Op die manier kom je gewoon zelfverzekerd en spontaan over en heb je al een stap in de goede richting gezet.
Ik snap niet precies wat je hiermee bedoelt. Leg het eens anders uit.

[/quote]
  dinsdag 29 juni 2004 @ 00:04:01 #199
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20267585
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:55 schreef hanskamp het volgende:

[..]

Vinden ze je dan niet te opdringerig? Ik zou het weleens met een vrouw willen doen, maar ik wil dat ook niet te duidelijk laten blijken. Ik zou een vriendschap met een vrouw niet voor zoiets op het spel willen zetten.
In een ander topic wordt er gesproken over: je seksueler gedragen. Wat wordt daarmee bedoeld?
[..]

Ik snap niet precies wat je hiermee bedoelt. Leg het eens anders uit.
Dit is geen relatie-advies topic.

En wat hij bedoeld is dat hij juist heel overdreven laat blijken dat hij meiden leuk vind, zodat ze zich gaan afvragen of het nou echt is of niet. Daardoor kom je in ieder geval zelfverzekerd over. Maar alleen als je het goed aanpakt, anders kom je wanhopig over

Versieren is een kunst
pi_20268082
Nou, dat moet ik dan ook eens proberen... Ik moet dan uitzoeken welk gedrag gewenst is, en welk gedrag niet. Moeilijk...
pi_20272950
Prachtig topic!
Afgelopen donderdag nog bedankt voor een trio.. en nu willen ze niet meer..
pi_20272966
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 00:23 schreef hanskamp het volgende:
Nou, dat moet ik dan ook eens proberen... Ik moet dan uitzoeken welk gedrag gewenst is, en welk gedrag niet. Moeilijk...
Wees jezelf en laat je niet gek maken door alle voorschriften als niet te opdringerig, niet te gewillig, niet te makkelijk, etc etc.....
Jupiler is goed
pi_20273065
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 10:39 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Wees jezelf en laat je niet gek maken door alle voorschriften als niet te opdringerig, niet te gewillig, niet te makkelijk, etc etc.....
Laat je vooral niet gek maken, zorg dat ZIJ gek van jou worden .....
pi_20273790
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 10:42 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Laat je vooral niet gek maken, zorg dat ZIJ gek van jou worden .....
In positieve zin wel te verstaan.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:33:22 #205
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20274395
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 10:38 schreef Prutsah het volgende:
Prachtig topic!
Afgelopen donderdag nog bedankt voor een trio.. en nu willen ze niet meer..
Whehehehe dat had ik woensdag
ik weet niet of ze nog willen, ik moet ze nog bellen
  dinsdag 29 juni 2004 @ 13:01:00 #206
27074 Dezz
The Dog
pi_20276688
Mij zul je niet meer tegenkomen in dit topic (wel als lurker natuurlijk ), want Dezz heeft namelijk een vriendin!!!

Simone

* Dezz is super verliefd
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 13:47:53 #207
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_20278063
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:33 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Whehehehe dat had ik woensdag
ik weet niet of ze nog willen, ik moet ze nog beffen
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_20278370
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 13:01 schreef Dezz het volgende:
Mij zul je niet meer tegenkomen in dit topic (wel als lurker natuurlijk ), want Dezz heeft namelijk een vriendin!!!

Simone

* Aurelium is super verliefd
Kzie je nog wel in geslachtsdeel/sex blunders deel **
Jupiler is goed
  dinsdag 29 juni 2004 @ 14:02:10 #209
88139 JoeyT
pi_20278485
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 00:04 schreef Roa het volgende:

[..]

En wat hij bedoeld is dat hij juist heel overdreven laat blijken dat hij meiden leuk vind, zodat ze zich gaan afvragen of het nou echt is of niet. Daardoor kom je in ieder geval zelfverzekerd over. Maar alleen als je het goed aanpakt, anders kom je wanhopig over

Versieren is een kunst
Zo bedoel ik t idd. En jah je moet t wel goed doen anders kom je idd wanhopig over. En gewoon niet aan regeltjes houden, doe gewoon waar je je lekker bij voelt en dan komt t vast goed.

Ontopic:

Zaterdag in het begin van de avond een leuk vrouwtje leren kennen... Paar uurtjes later leer ik ander meisje kennen. Was vergeten hoe ze heette dus zeg: Je heet toch Mandy? Dus keek ze me vaag aan, bleek dus de naam van het eerste meisje te zijn. Was op zich geen probleem, want vroeg meteen daarna of ze nog wel wist hoe ik heette en stond ze ook . Maja alles weer goed geregeld want donderdag gaat Joey met dr weg
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:32:04 #210
27074 Dezz
The Dog
pi_20280791
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 13:57 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Kzie je nog wel in geslachtsdeel/sex blunders deel **
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_20285905
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 14:02 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zo bedoel ik t idd. En jah je moet t wel goed doen anders kom je idd wanhopig over. En gewoon niet aan regeltjes houden, doe gewoon waar je je lekker bij voelt en dan komt t vast goed.

Ontopic:

Zaterdag in het begin van de avond een leuk vrouwtje leren kennen... Paar uurtjes later leer ik ander meisje kennen. Was vergeten hoe ze heette dus zeg: Je heet toch Mandy? Dus keek ze me vaag aan, bleek dus de naam van het eerste meisje te zijn. Was op zich geen probleem, want vroeg meteen daarna of ze nog wel wist hoe ik heette en stond ze ook . Maja alles weer goed geregeld want donderdag gaat Joey met dr weg
Nog steeds vergeten de naam te vragen?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 18:54:47 #212
88139 JoeyT
pi_20286065
hehehe, nee had dr naam en nr in tel gedaan dus had een geheugensteuntje Was wel ff zoeken in mn tel :p
  zondag 4 juli 2004 @ 03:50:57 #213
85875 Too-niceguy
Nog steeds (te) kieskeurig! !
pi_20401151
Tja gisteravond weer de "standaard" blunder.....
te weinig mee gepraat, en laten schrikken door haar van achter te benaderen.....
(na de tijd wel van voren benaderd en complimentje gegeven)
maar vanavond was ze er niet.... baal
en dat heb ik een vriendin van haar ook gezegd dat ik baalde dat die leuke vriendin er niet bij was....
Maar of dat nou ook een blunder is, of dat het een goede zet is geweest, dat vraag ik me nu wel af...........
Af en toe baal ik zo van dat stappen.....
Professional BodyGuard for beatifull girls.......
pi_20402847
Ik ben ook wezen stappen... Nog niets bijzonders gezien. Een jongen zei dat een meisje mijn telefoonnummer wil hebben (zie ook ander topic). Een tweede meisje vroeg me in korte tijd van alles en nog wat, en ik gaf soms antwoord, soms niet.

Ik zag daarnaast nog 3 leuke vrouwen die met elkaar aan het kletsen en lachen zijn... aan een tafeltje. Ik zie mij zo niet bij hun gaan zitten.
pi_20402876
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 18:54 schreef JoeyT het volgende:
hehehe, nee had dr naam en nr in tel gedaan dus had een geheugensteuntje Was wel ff zoeken in mn tel :p
Dat niet zo doen als ik en de verkeerde naam in je telefoon zetten

Tegenwoordig geef ik hun gewoon mijn telefoon en mogen ze het er zelf inzetten
pi_20403953
Gisteravond kwam ik een meisje tegen waar ik een paar weken geleden mee had gezoend.
Maar toen dat gebeurde was ik nogal bezopen, dus ik durfde gisteravond niks tegen haar te zeggen
Ik zou ook echt niet weten wat ik tegen haar had moeten zeggen.
Ze durfde me niet aan te kijken denk ik.
Ze keek me in ieder geval geeneen keer aan.
Heb ik maar even met een vriendin van haar lopen kletsen die ik ken.

(toen ik haar had gezoend wist ik niet eens hoe ze eruit zag(alohol he) maar gister zag ik haar dus en ze was nog best lekker ook )
  zondag 4 juli 2004 @ 12:40:31 #217
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20404158
Dan vind ik het best een blunder dat je niets weet te verzinnen om even te zeggen tegen der, of wilde je geen herhaling?
pi_20404534
quote:
Op zondag 4 juli 2004 12:40 schreef Roa het volgende:
Dan vind ik het best een blunder dat je niets weet te verzinnen om even te zeggen tegen der, of wilde je geen herhaling?
ik wilde natuurlijk wel herhaling, maarja toen ik dr zoende was ik behoorlijk lam.
Dus wat ik zou ik moeten zeggen volgens jou?
Mezelf voorstellen
  zondag 4 juli 2004 @ 13:15:35 #219
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20404761
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:02 schreef Beach het volgende:

[..]

ik wilde natuurlijk wel herhaling, maarja toen ik dr zoende was ik behoorlijk lam.
Dus wat ik zou ik moeten zeggen volgens jou?
Mezelf voorstellen
Well, that would be a start

Wat had je moeten zeggen.....uhm....naja, je had het eigenlijk gewoon aan moeten pakken als zijnde een nieuwe kennismaking, dus hallo zeggen, iets te drinken aanbieden, gewoon praten. Het feit dat je elkaar al 'kent' is dan een voordeel....of nadeel, maar daar zal je nu nooit achter komen
pi_20404905
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:15 schreef Roa het volgende:

[..]

Well, that would be a start

Wat had je moeten zeggen.....uhm....naja, je had het eigenlijk gewoon aan moeten pakken als zijnde een nieuwe kennismaking, dus hallo zeggen, iets te drinken aanbieden, gewoon praten. Het feit dat je elkaar al 'kent' is dan een voordeel....of nadeel, maar daar zal je nu nooit achter komen
hoezo nooit achterkomen? volgende week zal ze er vast wel zijn.
en ik ben niet bang om een blauwtje te lopen hoor
  zondag 4 juli 2004 @ 13:38:12 #221
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20405216
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:22 schreef Beach het volgende:

[..]

hoezo nooit achterkomen? volgende week zal ze er vast wel zijn.
en ik ben niet bang om een blauwtje te lopen hoor
Well, keep us informed, maar goed, dit wordt nogal slowchat achtig en ik heb eigenlijk niets ontoppic te melden, dus ik houd mijn mond wel nu
pi_20414177
Donderdag: Spreek meisje aan of ze meegaat naar andere disco, toen de disco waar we in waren dicht ging, zegt ze dat ze niet alleen naar huis wil fietsen en dus nu maar gaat.. dus ik vraag ow waar woon je dan? Antwoord gekregen.. sjah dat ligt niet echt op de route, AJU!
Zaterdag: Foto maken van meisje, daarna spreekt ze me aan en vraagt of ik ene Joost ken.. ik zeg nee en draai me om, rest van de avond niet meer gezien.. voor de rest wel een positieve avond
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:57:27 #223
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_20442617
Niet zozeer een blunder, maar wel jammer:

Afgelopen weekend naar Rock Werchter geweest. Erg tof (geen steekwonden opgelopen, altijd fijn) en gezellig. Vlak voor \'t concert van Muse aan de praat geraakt met een behoorlijk knappe belgische. Later ging ze op m\'n schouder hangen, ik hield d\'r vast, over d\'r been aaien, etc. Maar toen het concert begon, begon de hele mensenmassa in beweging te komen (stonden aardig vooraan), een ontzettend geduw, en toen was ze opeens weg (een groep nederlanders die eerst voor ons stonden, stonden opeens 3 meter achter ons, erg vaag). Bestwel balen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_20448049
Afgelopen weekend met uitgaan. Meisje deelde flyers uit, ik nam er een aan. Vijf minuten later komt ze weer met een flyer aan, laat mijn oude zien maar pak toch een nieuwe om te 'wisselen'. Tien minuten later biedt ze me er WEER een aan. Ik zeg 'nog een keer me zo'n flyer door mn strot douwen en dan gaan we zoenen...'(met een glimlach ofcorrzzzz). Ik hoor haar achter me zeggen 'zoohooo' en ik loop door in de verwachting haar vast nogmaals tegen te komen ( was derde keer in half uur). Jullie raden het al... niet dus ... rest van de avond niet meer gezien.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:16:29 #225
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20448510
gheheheehe die waarschuwing werkte dus
pi_20448576
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:16 schreef Frenkie het volgende:
gheheheehe die waarschuwing werkte dus
ja blijkbaar

Ik had natuurlijk gewoon NIET moeten waarschuwen...

Hmm maar ja, vond dr toch nie zo, vond gewoon wel lollig om te zeggen
  woensdag 7 juli 2004 @ 00:38:19 #227
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20453806
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:19 schreef Tranceptor het volgende:
Hmm maar ja, vond dr toch nie zo, vond gewoon wel lollig om te zeggen
Jaaaajaaah, en als ze wel opnieuw was langsgekomen had je ons ongetwijfeld medegedeeld wat voor ontzettend mooie meid ze was.
  woensdag 7 juli 2004 @ 00:55:40 #228
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_20454185
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 00:38 schreef Roa het volgende:

[..]

Jaaaajaaah, en als ze wel opnieuw was langsgekomen had je ons ongetwijfeld medegedeeld wat voor ontzettend mooie meid ze was.
Lijkt me wel ja.

Wat had jij gedaan, dan?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 7 juli 2004 @ 01:33:08 #229
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20454889
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 00:55 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja.

Wat had jij gedaan, dan?
Niet eerst toenadering zoeken om na afwijzing mezelf te verschuilen achter het feit dat ze niet mooi genoeg zou zijn Als ze niet mooi genoeg zou zijn dan zou ik niet eerst toenadering zoeken.
pi_20514672
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 00:38 schreef Roa het volgende:

[..]

Euhm nee, ik doe daar nooit correspondentie over op dit forum, bovendien ben ik dan niet in staat hier te posten.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 17:57:17 #231
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20515390
Wat een commotie, het was maar een grapje

Maar je hebt gelijk, anders was het geen versierblunder of iets in die trend.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 18:37:33 #232
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20516113
Het is bijna zeker. Maar morgen ga ik op stap
  vrijdag 9 juli 2004 @ 20:16:03 #233
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_20517978
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 18:37 schreef ook_gek het volgende:
Het is bijna zeker. Maar morgen ga ik op stap
eindelijk haha
  vrijdag 9 juli 2004 @ 21:47:15 #234
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20519778
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 20:16 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

eindelijk haha
SSST en ik ga dronken worden
  vrijdag 9 juli 2004 @ 21:56:20 #235
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_20519987
I'm single as hells, since tuesday. Dus ik ga morgen eens kijken wat de markt te bieden heeft.
pi_20528181
Ik ga vanavond ook weer lekker weg. en ik heb nog tien muntjes over van vorige week dus ik ga ook eens wat blunderen nadat ik me moed heb ingedronken
pi_20534799
Uit gesloten topic:
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:49 schreef DrukVout het volgende:
Ik ben een 20 jaartjes oud en heb sinds een 8 maanden geen vriendin meer. Nu breekt de tijd wel weer aan waar ik het single zijn beetje zat begin te raken. Dus tja alles wat leuk is eropaf.

Hmm ja dus niet.... naja voor de helft.
Ok dit is wat er vandaag gebeurde.

Ik gistermiddag/avond naar een stel vrienden van me aan de andere kant van nederland gegaan. Werd ogpehaald in Utrech Centraal en daarna verder. Dus lekker avondje gehad en vanochtend leuke ochtend gehad. Dus ik ging weer terug naar mijn woonplaatsje.
Ik werd bij die vrienden op het station gezet want ze moesten helaas naar een verjaardag en ze waren al te laat dus ze konden me niet naar een grotere stad brengen voor een sneltrein. Naja geen enkel probleem kan ik nog wat meer uitrusten in de trein.

Maareuh het traject was Gorinchem - Dordrecht - Rotterdam - Den Haag HS - Leiden - mijn woonplaats.
Dus tja lekker rustig aan heb alle tijd. Maarjah alle aansluitingen waren perfect telkens andere kant van het perronetje dus uitstappen 5stappen zetten en ik was op volgende perron en alle treinen stonden er al.
De trein van Dordrecht naar Leiden was 1 Intercity trein ideaal dus.
Na een tijdje dus op Rotterdam aangekomen. Ik zit wat muziek te luisteren, komt er dus opeens aan de rechtkant van de trein zelfde rij banken een wel erg goeduitziende meid zitten.
Het was beetje druk in de trein dus om nou een gesprekje te beginnen. Tja ik ben gewoon niet iemand die snel een gesprek begint als het druk is.
Dus het was wel eens aankijken van weerskanten en wat geglimlach. We bleven allebei zitten tot Leiden. Daarmoesten we er dus allebei uit.
In de trein had ik al via de radio gehoord dat er een ongeluk was tussen Leiden en Haarlem en dat er een uur vertraging was. Mijn overstap was en 2 minuten tijd.
Dus we stonden met nog wat mensen bij de deur te wachten. Het was nog steeds wat vriendelijk gelach etc. Dus die deuren gaan open en ik loop eigenlijk naar de kant toe waar het wat rustiger is. In de hoop van dat ze ook die kant op liep.
Dus ik ben een 5 seconden die trein uit en kijk achterom of ze ook mijn kant op liep.
FOETSIE! NERGENS meer te zien.

Dus ik liep richting de trappen en keek snel op mijn bord van mijn trein die ik moest hebben en er stond op dat er opgelet moest worden op de omroepberichten. Dus ik dacht nou die staat dus nog wel even. (trein stond er dus al)
Dus ik liep naar de stationshal in de hoop van. Maarja niet te zien ookal was het vrij rustig.
Dus ik liep wat bedroeft naar mijn trein toe. Was die kl*te gele rakker al weg!
Dus leuke meid kwijt en een half uur later thuis!! GRRRRRrrr...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_20534845
ergens in Nederland komt een meisje helemaal overstuur thuis "er zat een griezel in de trein, mam, en die zat me aan te staren en toen ben ik maar een halte eerder eruit gegaan en toen kwam hij me achteraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa "
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_20535105
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 18:27 schreef milagro het volgende:
ergens in Nederland komt een meisje helemaal overstuur thuis "er zat een griezel in de trein, mam, en die zat me aan te staren en toen ben ik maar een halte eerder eruit gegaan en toen kwam hij me achteraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa "
Waarschijnlijk had ze me dan niet de hele tijd aangekeken.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 18:47:28 #240
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20535253
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 18:40 schreef DrukVout het volgende:

[..]

Wie weet deed ze dat niet maar dacht ze van. TERING ik kan niks aan die gast vinden dat maar een beetje leuk is
pi_20537077
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 18:40 schreef DrukVout het volgende:

[..]

ze was ms gewoon in gedachten.
ik kijk ook wel eens mensen aan zonder me daar van bewust te zijn
pi_20538229
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:09 schreef milagro het volgende:

[..]

ze was ms gewoon in gedachten.
ik kijk ook wel eens mensen aan zonder me daar van bewust te zijn
Er is wel een duidelijk verschil in die 2 hoor. En dat verschil zie ik toch wel.
pi_20538632
Ik word altijd door vrouwen gekeurd als ik de trein binnenloop, het is eerder irritant dan iets anders. Vooral als je dan een kort belletje pleegt of gebeld wordt, hangen ze op je lippen. Ik wil vaak gewoon ff wat lezen en juist dan merk je dat er ogen op je branden.
pi_20539637
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:59 schreef DrukVout het volgende:

[..]

Er is wel een duidelijk verschil in die 2 hoor. En dat verschil zie ik toch wel.
what a fool believes, he sees
pi_20539640
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ik word altijd door vrouwen gekeurd als ik de trein binnenloop, het is eerder irritant dan iets anders. Vooral als je dan een kort belletje pleegt of gebeld wordt, hangen ze op je lippen. Ik wil vaak gewoon ff wat lezen en juist dan merk je dat er ogen op je branden.

Ik herken het helemaal. Ikzelf ga dan zitten twijfelen, doorlezen of een praatje maken, waardoor je dus niks meer leest, maar ook geen praatje maakt.

Overigens had ik dus laatst wel een praatje gemaakt, ging toen over 1 of ander boek. Kwamen we aan, gaat ze ineens uitgebreid zitten bellen. Ik wilde juist haar nummer vragen en voor zover ik weet heb ik geen domme dingen gezegd. VROUWEN!

Qua lam zijn: Meestal ben je de vorige avond wel lam, maar herinner je alles nog. Dan vreet ik soms als ik wakker word echt m'n kussen op. Waarom heb ik dat in GODSNAAM gezegd!?!
Fuck you Jane Austen!
pi_20540082
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 22:19 schreef milagro het volgende:

[..]

what a fool believes, he sees
Als je nou een 45minuten in een focking trein zit met die meid op 2 meter afstand. En ze kijkt elke keer uit der ookhoeken en elke keer in mijn bek. Soms een lach erbij.
Nee ze is gewoon in gedachte, het is toeval etc. Tuurlijk
pi_20540149
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 22:41 schreef DrukVout het volgende:

[..]

Als je nou een 45minuten in een focking trein zit met die meid op 2 meter afstand. En ze kijkt elke keer uit der ookhoeken en elke keer in mijn bek. Soms een lach erbij.
Maak je niet zo druk, joh, man !
Hoe kan ik het nou beoordelen?!
Ik zat je te stangen

En wat een taalgebruik weer
Gelukkig hield je in de trein je "bek"
  zondag 11 juli 2004 @ 00:00:07 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20541984
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 22:41 schreef DrukVout het volgende:

[..]

beetje onzeker
pi_20542106
quote:
Op zondag 11 juli 2004 00:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

beetje onzeker
Ja....
Ik hoor namelijk niet bij de 1,6% van de mannen in Nederland die de avances van een vrouw zien. Dus ik was verrast dat ik het een keertje zag.
pi_20542333
quote:
Op zondag 11 juli 2004 00:05 schreef DrukVout het volgende:

[..]

Ja....
Ik hoor namelijk niet bij de 1,6% van de mannen in Nederland die de avances van een vrouw zien. Dus ik was verrast dat ik het een keertje zag.
wat zag?

oh die avances.

misschien was het wel een "ach gut kijk hem nou" glimlach
pi_20543786
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 17:12 schreef Roa het volgende:

[..]

Das pech hebben, maar ach, echte blunders vind ik het nog niet...alhoewel...een meisje naar huis sturen omdat jou kamer een bende is....uhm.....why?
alsof ze die bende ziet als ze op euhh heel andere dingen let
  zondag 11 juli 2004 @ 02:44:29 #252
52525 tiez
Ayetoo
pi_20544419
deze blunder verhalen geven me weer zin om weer te gaan versieren heb toch al weer 7 maanden niks geprobeert maar nu mag het weer!
he buur!
pi_20546820
edit: nee

[ Bericht 95% gewijzigd door Frenkie op 11-07-2004 16:27:33 ]
pi_20560010
Gisteren zit ik rustig met een maat van me aan de bar met een biertje van het uitzicht te genieten.

Komt er een gozer naar me toe en zegt: "Er is een meisje wat jou wel leuk vind".
Dus in de hoop dat het een lekker wijf is kijk ik om en hij wijst een bepaald meisje aan.

Ik denk:

Ik heb direkt die maat van me van zijn kruk afgesleurd: "We gaan naar een andere zaal"

Ik ben haar die avond nog een paar keer tegen gekomen, maar ze had de hint begrepen, want ze keek me niet meer aan.
pi_20622544
Blunder van de gozer die mijn vriend (inmiddels ex) probeerde te versieren:

We waren in de Amsterdamned stappen, en er stond een gozer samen met wat vrienden (overduidelijk ALLEMAAL gay) vlak bij ons. Nou hebben wij niks tegen homo's dus wij gingen gewoon lekker dansen. Ik ga even naar het toilet, kom terug, mijn vriend komt half in paniek (hij is ongelooflijk sterk en groot enzo) naar me toe: Die gozer kneep net in m'n kont!
Dus ik zeg, ach laat 'm toch, misschien weet ie niet dat je hetero bent. Dus ik pak mijn vriend demonstratief voor de neus van die gozer op zijn bek.
Blijkbaar was dat nog niet duidelijk genoeg, want hij wist mijn vriend nog een paar keer in zijn kont te knijpen en over zijn arm te strelen.
Toen werd mijn vriend het zat, en omdat ie er zelf niet uitgezet wilde worden (normaal was ie m allang aangevlogen, maar we wilde niet zo snel alweer naar huis omdat we 3 uur gereden hadden) sprak ie iemand van het personeel erop aan.
Die is vervolgens naar die homo toe gegaan en heeft gezegd dat als ie dat nog een keer deed, hij eruit gezet zou worden. Komt ie vervolgens naar mijn vriend toe, pakt hem helemaal om zijn nek vast en zegt in zijn oor: Moest je dat nou zeggen?
*Steef heeft kotsneigingen*
Serieus, als DAT geen blunder is voor die gozer dan weet ik het niet meer. Die heeft ECHT een plaat voor zijn kop!
Misschien ben ik wel heel intelligent, ik weet alleen niet wat dat betekent
pi_20622739
Eigen blunder:
Ik vond een jongen (J.) ontzettend leuk, dus liep al de hele avond met hem te flirten en uiteindelijk vroeg hij of ik mee naar buiten ging. Dus ik: is goed hoor!
Enfin, wij naar buiten, naar het station gelopen (vlakbij die kroeg) en daar lekker staan zoenen.
Wilde hij verder gaan. Nou ben ik niet echt preuts, maar we stonden op het perron en er liepen constant mensen langs het spoor om naar een andere kroeg te gaan. Niet ECHT privacy dus!
Dus ik zeg nee. Zegt ie: Ik dacht dat jij zo makkelijk was!
Steef: PARDON!?!
Vervolgens heb ik het vrij abrupt afgekapt allemaal en die gozer 3 maanden niet aangekeken.
Komt ie ineens naar me toe: Waarom praat je nooit meer met me? Zeg ik: Nou als ik het nog voor je moet uit spellen dan ben je ECHT zo stom als het achterend van een varken.
Dus hij: Wat heb ik gedaan dan? Dus ik het hele verhaal nog een keer verteld (Why Steef, WHY!?!) En toen zei hij dat hij zich daar niks meer van kon herinneren en dat ie zoiets nooit zou zeggen want hij vind me hardstikke leuk en bladibladibla. Enfin, weer met m gezoend, hij vroeg mijn nummer, dus ik zeg, nee geef me jouwe maar.
Ik zijn nummer gekregen, en wat heb ik gedaan? NOOIT MEER WAT VAN ME LATEN HOREN! (Daarom dus, Steef, DAAROM!)
Uiteindelijk toch een happy end.
Ik weet niet of dit onder de categorie versierblunders hoort, maar ik voelde me toch behoorlijk lullig toen ie dat zei...
Misschien ben ik wel heel intelligent, ik weet alleen niet wat dat betekent
pi_20624544
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 17:18 schreef xXxSteeFxXx het volgende:
verhaal: gezoend, niet terug gebeld
- Je hebt nog met hem gezoend
- Je hebt hem nog eens op zn nummer gezet door niet terug bellen

Ik geloof dat het in principe wel slechter kan, maar dat ben ik
pi_20649457
opzich geen blunder, wel een moment van schaamte:

we hadden wedstrijden op een zondag, maar we zouden zaterdag er al heen rijden en die nacht in een tentje slapen. Het zusje (die was dus )van m`n ploeggenoot ging mee, en zou samen met mij en haar broer in een tent komen te liggen.
Haar broer sliep vrij snel, wat natuurlijk ook verwacht wordt van iemand die daarna een belangrijke wedstrijd heeft. Ik heb kortom dus een beetje lopen vozen met die zus, lepeltje-lepeltje gelegen en gezoend.

Later die nacht gingen we wat praten, en op een gegeven moment zegt ze: `ik denk dat we nou wel lang genoeg op elkaars lip hebben gezeten, figuurlijk dan. laten we gaan slapen'
Waarop ik luid zeg: nou letterlijk anders ook wel!!
Horen we opeens uit een andere tent: oja?

die ochtend daarop heb ik tijdens het ontbijt moeten uitleggen wat ik met die opmerking bedoelde om 4 uur s`nachts.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maacoo op 15-07-2004 20:38:11 ]
  vrijdag 16 juli 2004 @ 02:07:00 #259
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_20657336
quote:
Op zondag 11 juli 2004 01:46 schreef Roderick3 het volgende:

[..]

alsof ze die bende ziet als ze op euhh heel andere dingen let
Dat was mijn punt, vandaar dat het eigenlijk toch een blunder was
pi_20657568
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 17:09 schreef xXxSteeFxXx het volgende:
Blunder van de gozer die mijn vriend (inmiddels ex) probeerde te versieren:

We waren in de Amsterdamned stappen, en er stond een gozer samen met wat vrienden (overduidelijk ALLEMAAL gay) vlak bij ons. Nou hebben wij niks tegen homo's dus wij gingen gewoon lekker dansen. Ik ga even naar het toilet, kom terug, mijn vriend komt half in paniek (hij is ongelooflijk sterk en groot enzo) naar me toe: Die gozer kneep net in m'n kont!
Dus ik zeg, ach laat 'm toch, misschien weet ie niet dat je hetero bent. Dus ik pak mijn vriend demonstratief voor de neus van die gozer op zijn bek.
Blijkbaar was dat nog niet duidelijk genoeg, want hij wist mijn vriend nog een paar keer in zijn kont te knijpen en over zijn arm te strelen.
Toen werd mijn vriend het zat, en omdat ie er zelf niet uitgezet wilde worden (normaal was ie m allang aangevlogen, maar we wilde niet zo snel alweer naar huis omdat we 3 uur gereden hadden) sprak ie iemand van het personeel erop aan.
Die is vervolgens naar die homo toe gegaan en heeft gezegd dat als ie dat nog een keer deed, hij eruit gezet zou worden. Komt ie vervolgens naar mijn vriend toe, pakt hem helemaal om zijn nek vast en zegt in zijn oor: Moest je dat nou zeggen?
*Steef heeft kotsneigingen*
Serieus, als DAT geen blunder is voor die gozer dan weet ik het niet meer. Die heeft ECHT een plaat voor zijn kop!
Nee schat, dat is geen blunder, dat is homohumor.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 08:48:46 #261
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_20658544
Uitermate vermakelijk topic dit...Helaas heb ik zelf op dit moment geen versierblunder om een steentje bij te dragen
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 19:54:58 #262
86681 ANdrode
Lalalalalaaah
pi_20672054
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 20:24 schreef Maacoo het volgende:
die ochtend daarop heb ik tijdens het ontbijt moeten uitleggen wat ik met die opmerking bedoelde om 4 uur s`nachts.
gewoon met details uitleggen, dat vinden jongens leuk om zoeits te horen over hun zusjes
En daarna kan ze ook steeds tegen hem over jou beginnen, om hem heleamaal blij te maken
pi_20679690
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 19:54 schreef ANdrode het volgende:

[..]

gewoon met details uitleggen, dat vinden jongens leuk om zoeits te horen over hun zusjes
En daarna kan ze ook steeds tegen hem over jou beginnen, om hem heleamaal blij te maken
En zo onstaan oorlogen
  zaterdag 24 juli 2004 @ 22:55:14 #264
80697 trith
"Powah!"
pi_20836152
Zoooo...kijken of het nog wat wordt vanaaf... Pas maar op ladies...Reacties morrgen
pi_20837818
we wachten in spanning
Wel lekker blijven plakken hè?
  woensdag 28 juli 2004 @ 22:03:30 #266
65726 Ambivalent
Out of Touch
pi_20920310
Wat is het de laatste tijd stil hier, ik ga er morgen iig weer eens ouderwets goed voor!!
www.biopsychiatry.com
pi_20924377
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 22:03 schreef Ambivalent het volgende:
Wat is het de laatste tijd stil hier, ik ga er morgen iig weer eens ouderwets goed voor!!
Iedereen is op vakantie om daar blunders te maken
pi_20984298
quote:
Blijkt ze vlakbij mij te wonen. Beetje mee gepraat. Dan moet ze afslaan en vraagt of ik nog wat kom drinken. Ik zeg nee en ik sla af richting mijn huis.
Das maar 200 meter verder.Toen ik thuis was had ik echt van 'Damn, wat ben ik dom!!!!' Echt klote zoiets denk je dan nie echt bij na.
Dude, wij kunnen praten. Tijdje geleden fietste ik ook naar huis, haalde een dame in en ze sprak me aan. Beetje gepraat enzo, en ik dacht nog: ik breng haar thuis, ik breng haar thuis, ik breng haar thuis. Maar ja, eenmaal daar aangekomen (slechts 50 meter van mij vandaan) zeg ik: Doeii en fiets door

[ Bericht 3% gewijzigd door McMarco op 01-08-2004 14:38:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')