Moet je weer je rechterhand aan het werk zettenquote:Op zondag 23 mei 2004 23:36 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik probeerde net mijn eigen vriendin te versieren, blijkt ze nét ongesteld te zijn geworden en te willen slapen omdat ze morgen er weer vroeg uit moet...
balen![]()
idd, ik was er nog wel ff goed pissig van geweest, krijg ik een keer de kans met uitgaan (heb ik normaal nooit), gebeurt me zoietsquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:43 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Damn, jullie moeten die gast echt gehaat hebben!! lullig!
Whehehehequote:Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
Die meid: ja lijkt mij ook wel wat , die andere gast reageert maar niet dus ik denk dat ik maar met jou mee ga.
Damn...quote:Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
Vervolgens komt er een bekende van je aan (die overigens al een vriendin heeft) en die zegt tegen die meid: goh ik zou jou best wel eens willen neuken! Die meid: ja lijkt mij ook wel wat , die andere gast reageert maar niet dus ik denk dat ik maar met jou mee ga.
Dan zak je door de grond ja.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
Vervolgens komt er een bekende van je aan (die overigens al een vriendin heeft) en die zegt tegen die meid: goh ik zou jou best wel eens willen neuken! Die meid: ja lijkt mij ook wel wat , die andere gast reageert maar niet dus ik denk dat ik maar met jou mee ga.
quote:Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
Das toch.. Prachtig Lijf Ontzettende Rot Kop?quote:Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
alleen ze was nogal een plork
Jep.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:42 schreef _oxygen_ het volgende:
[quote]Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
alleen ze was nogal een plork/quote]
Das toch.. Prachtig Lijf Ontzettende Rot Kop?
"Wat ben je lelijk van dichtbij" (nog niet getoetst in de praktijk...)quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:42 schreef _oxygen_ het volgende:
whehe zal wel een redelijk voorspelbare reactie wordenquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:48 schreef Ambivalent het volgende:
[..]
"Wat ben je lelijk van dichtbij" (nog niet getoetst in de praktijk...)![]()
Mooi van ver en ver van mooiquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:48 schreef Ambivalent het volgende:
[..]
"Wat ben je lelijk van dichtbij" (nog niet getoetst in de praktijk...)![]()
Prachtig Lichaam Onder Rot Kopquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:42 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2004 12:27 schreef JayTD het volgende:
Das pech hebben, maar ach, echte blunders vind ik het nog niet...alhoewel...een meisje naar huis sturen omdat jou kamer een bende is....uhm.....why?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:19 schreef W1ZZ het volgende:
doet me iig denken aan die huisgenoot van youp (in de waker, de slaper en de dromer) die nadat youp een meisje geprobeerd heeft te versieren alleen maar zegt: "Je zult wel sufgeluld zijn door die kleine, je bent zeker wel aan een wippie toe?"
Ik loop mezelf ook aardig te verneuken trouwens... Vind een meisje best leuk op 't moment, en vorige week wilde ze dus na 't zoenen mee naar huis, maar 't was echt een onooglijke pestbende op m'n kamer... En vanochtend (inmiddels is m'n kamer HE-LE-MAAL brandschoon) kreeg ik een sms'je of ik in de stad was en dat ze zin had wat met me te doen... Maar uiteraard ben ik niet in de stad
haha geweldigquote:Op zondag 30 mei 2004 13:58 schreef Smoonshine het volgende:
en begon erover dat ik er altijd al van gedroomd had om een meisje te ontmoeten met een dopje op haar neus
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:58 schreef Smoonshine het volgende:
Nah ja, niet helemaal een blunder, maar toch wel een erg komisch moment binnen dit gebied.
Ik was gisteravond mijn horloge vergeten om te doen en op een gegeven moment begon ik me af te vragen hoe laat het was. Geen enkele van mijn kameraden had een horloge om, dus besloot ik het te vragen aan het meisje dat naast me stond. Dus ik draai me bij en zeg tegen haar: "Hey, jij hebt een horloge, dus jij weet vast hoe laat het is!" Ineens kijken al haar vriendinnen mij aan met afkeurende blikken en geluiden over hoe ik het toch in mijn kop haalde om zo'n stomme openingszin te gebruiken. Toen heb ik maar even duidelijk gemaakt dat ik echt wou weten hoe laat het was.
Komen er later twee meiden op me af met de mededeling dat ik een lekker ding was. Nou ja, dat is niet verkeerd om te horen natuurlijk, maar het geval wilde dat het ene meisje een dopje op haar neus had gezet. Dat meisje begon een beetje haar vriendin aan mij voor te stellen, maar ik had met mijn zatte kop alleen maar oog voor dat dopje en begon erover dat ik er altijd al van gedroomd had om een meisje te ontmoeten met een dopje op haar neus. Zo had ik nog een paar opmerkingen meer over dat dopje en had helemaal geen oog voor die vriendin van haar. Toen zijn ze uiteindelijk maar weggelopen.
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:22 schreef Catwoman1986 het volgende:
verhaal
Had ik ook een keer, kwam dr zon kerel een beetje bij mij staan. Opeens ging hij zo met zn arm tegen de muur leunen vlak naast mijn hoofd en keek hij mij aanquote:Op zondag 30 mei 2004 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
verhaal
Een homo wilde je
Erg fout
Gehe ook weleens gehad met vakantie in frankrijk toen nog met mn oudersquote:Op zondag 30 mei 2004 23:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Een oude:
Een leuk blond meisje zat voor me te dansen. Ze kwam steeds iets dichter naar mij toe.
Ik deed niks. Toen durfde ik nog heel weinig![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:34 schreef ook_gek het volgende:
over dat dansen heb ik ook wel eens gehad
Stond er 1voor me en 1 achter me tegen me aan te dansen.
Dus ik denk YHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAA
Zeg ik droog. Jo kap daar eens mee. Die beugel van je beugel BH zit in me lichaam te prikken
Zegt ze. Zal ik naar de WC gaan om hem uit te doen? Zeg ik neh dans jij maar lekker door. Ga ik daar wel staan
Hahahquote:Op maandag 31 mei 2004 00:43 schreef Xtreem het volgende:
naja 'versier' blunder?
waren vrijdag met een aantal vrienden bij een vriendin thuis... ik ging naar huis, zij liep ff mee naar de deur.... Vervolgens buiten ff staan flikflooien, en voor ik het weet hangt m'n broek op m'n knieen.... En spontaan komt de rest naar buiten die ook naar huis gingen![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahah
Leuk is dat altijd he.
Daar zou mn broek van afzakkenquote:Op maandag 31 mei 2004 00:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]'k kon niet echt met een goede, gelogen verklaring komen
Hahhahahah meesterlijkquote:Op maandag 31 mei 2004 12:13 schreef Den_Haag het volgende:
Blunder vrijdag:
Bijna de hele avond met een bepaald meisje lopen kletsen en een klein beetje lopen zoenen. Moeten we het clubhuis uit omdat het feest is afgelopen. Ik mee naar haar tent (haar teamgenoten liepen ook mee) raak ik haar kwijt. Ook niet meer gevonden
Mocht je intresse hebben in hokey meisjes en kakkertjes.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
Ben nog nooit in de Westwood geweest denk ik. Maar ik ben soms te dronken om alles te herrineren.
En de club vertel ik niet op het forum. Zou best wel eens kunnen zijn dat enkele dames van het weekend hier meelezen.
Ach ja, ik vond het een geslaagd weekend
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:50 schreef Den_Haag het volgende:
Zal ik er vast wel een keer zijn geweest, of er nog een keer eindigen. Over welke leeftijdscategorie hockeymeisjes hebben we het? Dat superjonge grut is toch net iets te jong voor mij
Om niet helemaal off-topic te gaan. Die van zaterdagnacht blijft maar sms'en
Common, vaker meegemaakt , kwestie van niet dan maar niet!quote:Op zondag 30 mei 2004 20:31 schreef Ambivalent het volgende:
Pfff.
Komt zo'n meisje vlak voor me dansen met d'r rug naar me toe, ik sta gewoon relaxt te dansen, ze komt steeds dichterbij dansen dus ik een beetje met haar mee dansen tegen haar aan, draait ze zich op een gegeven moment om (ik denk, hee da's goed) maar ze kijkt me boos aan en duwt me weg... terwijl ik toch echt geen rare dingen deed (geloof ik, haha) Nouja ik kon er ook niet echt mee zitten, maar wel een beetje lomp.
Al naar de westwood geweestquote:Op zondag 6 juni 2004 14:59 schreef Den_Haag het volgende:
Geen blunder gemaakt.
Cheap ass actie, ik kloot ook wel eens als een maat van me iemand staat te versieren andersom ook, dat doe je als je zat bent puur voor vermaak. Maar niet uit jaloeziequote:Op zondag 6 juni 2004 13:16 schreef Beach het volgende:
Maar to the point, ik wilde dus met haar dansen na gepraat te hebben, komt een vriend eraan lopen met wie ik samen was. Hij trekt me opeens mee en zegt dat het een slet is, dat ze al een vriend had, wat dus niet zo was.Vervolgens word ik flink boos op hem natuurlijk omdat hij mn kans heeft verpest
Hij was nog lang niet zat.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:41 schreef Giorgio_Armani het volgende:
[..]
Cheap ass actie, ik kloot ook wel eens als een maat van me iemand staat te versieren andersom ook, dat doe je als je zat bent puur voor vermaak. Maar niet uit jaloezieloser
Whehehe sla jij effe een lekker wijf van de barquote:Op zondag 6 juni 2004 18:37 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Ik weet nog wel een leuke, afgelopen vakantie Herchonnisos (of zoiets) ik zat als een tier. We zijn in een klein kroegje en er staat een mooie dame op de bar te dansen, ze was verder helemaal alleen en zat constant te kijken ik loop naar de bar gaat ze uitdagend met r kont naar me toe dansen.De barmannen allemaal van die spank-moves maken etc haal ik uit met mn zatte kop sla zo hard dat ze bijna van de bar af viel ze kon zich nog net aan iets vasthouden. Toen wilde ze niet meer.
Nog niet. Dit weekend niet verder gekomen dan O'Casey's en Havanaquote:Op zondag 6 juni 2004 17:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Al naar de westwood geweest
HAHA geweldigquote:Op zondag 6 juni 2004 18:37 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Ik weet nog wel een leuke, afgelopen vakantie Herchonnisos (of zoiets) ik zat als een tier. We zijn in een klein kroegje en er staat een mooie dame op de bar te dansen, ze was verder helemaal alleen en zat constant te kijken ik loop naar de bar gaat ze uitdagend met r kont naar me toe dansen.De barmannen allemaal van die spank-moves maken etc haal ik uit met mn zatte kop sla zo hard dat ze bijna van de bar af viel ze kon zich nog net aan iets vasthouden. Toen wilde ze niet meer.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA! geweldigquote:Op zondag 6 juni 2004 18:37 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Ag die komt wel weer terugquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:21 schreef sonnie het volgende:
mmm je borrelt een hele avond. Praat wat met een meisje en op het einde van de avond is ze in je kamer maar je bent te bang en onzeker om iets te proberen....
Welkom in mijn leven.
Nu ga ik weer verder met mezelf voor mijn kop slaan.
Dude, hou toch op.; Dat kan ik veel beterquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:21 schreef sonnie het volgende:
mmm je borrelt een hele avond. Praat wat met een meisje en op het einde van de avond is ze in je kamer maar je bent te bang en onzeker om iets te proberen....
Welkom in mijn leven.
Dude, of jij ben homo, dat je haar niet heb geneukt als je kans had, of je hebt je lul op het nachtkastje laten liggenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:41 schreef _Estranged_ het volgende:
[..]
Dude, hou toch op.; Dat kan ik veel beter![]()
Ik krijg het voor elkaar om zowel vrijdag op zaterdag als zaterdag op zondag nacht alleen door te brengen met een meid die ik ontzettend leuk vind. En er is NIETS gebeurt.![]()
Nu was dat niet helemaal mijn schuld, en het was ook zeker niet ongezellig maar toch wou ik dat ik af en toe wat zekerder in m'n schoenen stond![]()
oh well....![]()
En je durft er niet bij te zeggen dat jii die gozer wasquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:44 schreef ook_gek het volgende:
ag ik ken iemand die out gegaan is toen een leuk meisje voor hem stond te strippen. Viel die zo om in slaap. Niet wakker te krijgen
nee ik was dat niet. Ik zou het gewoon zeggen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:49 schreef Beach het volgende:
[..]
En je durft er niet bij te zeggen dat jii die gozer was![]()
Ook_Gek kent geen schaamte hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:49 schreef Beach het volgende:
[..]
En je durft er niet bij te zeggen dat jii die gozer was![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:03 schreef ook_gek het volgende:
wheheh ben ik zo bekend?
tot zo ver eperon's ervaring met een vampierquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:14 schreef eperon het volgende:
lap tekst..
Misschien nam ze het begrip 'lekker ding' iets te letterlijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:14 schreef eperon het volgende:
loop ik afgelopen donderdag bezopen over straat, zie ik een feestje. Ik dus naar binnen, leuk gepraat met wat mensen (natuurlijk lekker nog wat gezopen daar) sta ik opeens met een meid te zoenen tegen een boom.nou ok denk ik, is goed, geen probleem. Gaan dus ff door, met dr hand onder mn shirt, richting me broek, bijt ze ineens in mn schouder!
en niet zachtjes of zo, nee, echt bijten! ik zo: wat doe je?! trekt ze een heel betrapt gezicht,
alsof ik het niet door had?!
nou, ik zei snel doei en ging maar naar de biertap.
![]()
Ze lust je rouwquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:14 schreef eperon het volgende:
verhaal
Mag ik jou versierenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:37 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik heb er nog een van koninginnedag. Het was geen blunder voor mij maar voor die gozer
Ik was in Arnhem met wat vrienden en we stonden ergens buiten, beetje dansen enzo, was wel gezellig. Op een gegeven moment komt er dus zo'n gozer bij ons staat en gaat bij me staan dansen. Dat zag er niet echt geweldig uit, die had al teveel op. Hij vond het helemaal geweldig. Hij deed dus een poging tot versieren maarja dat lukte niet zo met z'n zatte kop, ik vraag me af of ie z'n naam nog wel wist![]()
Komt er op een gegeven moment een meisje aanlopen, recht op die gozer af. Blijkt het z'n vriendin te zijnDie kwam hem dus maar even aan z'n arm meesleuren
![]()
Klopt niet, jij hebt geen vriendinquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag ik jou versieren![]()
Voor jou¨.
[afbeelding]
Hihihih
gelukkig heb je dr nog op videoquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:47 schreef Sjakie83 het volgende:
....Paar weekendjes terug....
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:36 schreef Beach het volgende:
Gisteravond, was wijnproeven, gepraat met een vrouw van (bleek later) 38
, ik ben zelf 18.
Toen ze wegging even in dr kont geknepen, vond ze niet echt leuk![]()
Jij kan ook niet veel hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:14 schreef eperon het volgende:
onder mn shirt, richting me broek, bijt ze ineens in mn schouder!en niet zachtjes of zo, nee, echt bijten! ik zo: wat doe je?! trekt ze een heel betrapt gezicht,
alsof ik het niet door had?!
nou, ik zei snel doei en ging maar naar de biertap.
![]()
volgende keer dus nog iets meer moed verzamelen (lees: alcohol) en dan dus wel met r dansen, ookal ben je r helemaal niet goed in. Dan ziet ze je dansen en beging je je eerste blunderquote:Op zondag 13 juni 2004 03:38 schreef Vampz het volgende:
ja mensen, eindelijk had ik succes![]()
ik ben absoluut geen held in deze dingen dus dit was een beetje de 1e keer dat ik moed had om te gaan. Er was nml een groep dames die steeds dichterbij kwamen dansen bij mij en een maat van me. Ze zaten al de hele tijd beetje oogcontact te zoeken etc. Nou ik dus moed verzamelen (lees: Alcohol) enuh ik had er al eentje op het oog, een super mooie senorita met mooi zwart gekrult haaren ogen waar je U tegen zegt, en ze willen dus weglopen, dus ik spreek haar aan
ik: ej je ziet er goed uit
zij: dank je
ik: ja ik wil super graag met je dansen maar ik ben daar absoluut niet goed in
zij: *lacht*
en ja zo heb ik beetje staan praten met haar, niks gebeurd verder maar heb wel haar nummer![]()
ja het is niet veel maar ik ben wel een beetje trots op mezelf![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 12:29 schreef Beach het volgende:
Ook gister, ik loop met twee vrienden door de stad.
Lopen twee meisjes, ik zeg voor de grap "He, neuken?"
Ze liepen meteen door en mn vrienden zaten me uit te schelden enzo van "dat zeg je toch niet joh!"
Ach, ik had lol![]()
Voor de volgende keer:quote:Op zondag 13 juni 2004 04:36 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Vorige week zaterdag
zegt ze; "ik moet ff daarheen daar heb ik afgesproken..." EN WAT DOE IK![]()
"ow ik daarheen" *wijst andere kant op* zeg "nou ok dan, doei!" en 'k loop weg![]()
![]()
![]()
![]()
Hele weg trug chagerijnig zitten kijken
Als je het een beetje goed aanpak, tenzij het een goede vriendin is ofzoquote:Op zondag 13 juni 2004 17:29 schreef BlackOrchid het volgende:
Tja het zal wel aan mij als meid liggen ofzo maarre als meiden aan het dansen zijn is het toch niet meteen zo dat ze je willen?
Ze hebben interresse en gooien een opening jou in de schoot. De rest mag je zelf afmaken.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:29 schreef BlackOrchid het volgende:
Tja het zal wel aan mij als meid liggen ofzo maarre als meiden aan het dansen zijn is het toch niet meteen zo dat ze je willen?
Ligt eraan of je die avond alleen sliepquote:Op zondag 13 juni 2004 18:53 schreef AEKI het volgende:
Valt versierd worden door iemand van minimaal 30 ook onder blunder?![]()
Gelukkig welquote:Op zondag 13 juni 2004 18:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ligt eraan of je die avond alleen sliep
Ook geen succesenquote:Op maandag 14 juni 2004 20:39 schreef Tranceptor het volgende:
Wat lekker is dat als je niet uitgaat, ook geen blunders ...
quote:
Op maandag 14 juni 2004 23:23 schreef Breetai het volgende:....over de film (Zatoichi, oftewel: Takeshi Kitano goes Akira Kurusawa) te filosoferen..
Als je Zatoichi niet kent moet je toch eens beter opletten. Kitano is één van de beste regisseurs van dit moment met meesterwerken als Dolls en Hana-Bi. Ook buiten hollywood worden films gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:27 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
![]()
zonder bijdehand te willen doen, wat voor films kijk jij ????? bedoel , pluk er een hoop van de grote internet videotheek, maar deze
![]()
![]()
![]()
nee, nooit van gehoord...
Jij hebt zeker nooit van filmhuizen gehoord. Daar komt meer dan genoeg wazig spul voorbij. Je zou nog eens iets van cultuur op kunnen doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:27 schreef Gompy58 het volgende:
![]()
zonder bijdehand te willen doen, wat voor films kijk jij ????? bedoel , pluk er een hoop van de grote internet videotheek, maar deze
![]()
![]()
![]()
nee, nooit van gehoord...
Niet in het culturele onderontwikkelde Venlo. Lux in Nijmegen zou je haast een ormale bioscoop durven noemen. Lux heeft teveel zalen en zit te relaxed in elkaar om een bioscoop genoemd te worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:53 schreef CEx het volgende:
Die heeft toch ook in de 'gewone' Bios gedraaid?
Nou, ik had dus iets dergelijks afgelopen zaterdag. Ik was op toernooi in Enschede, en heb daar een beswel leuke meid leren kennen. Alleen een bepaalde gozer zag d'r ook wel zitten (vent is 35 ofzo, zij is 22), en zat constant in mijn tijd in te stelen. Nou, later stonden we leuk te dansen, was die vent eindelijk weg, wil d'r vriendin gaan pittenquote:Op zondag 6 juni 2004 18:41 schreef Giorgio_Armani het volgende:
Cheap ass actie, ik kloot ook wel eens als een maat van me iemand staat te versieren andersom ook, dat doe je als je zat bent puur voor vermaak. Maar niet uit jaloezieloser
heb je geeneens een boete gehad, valt me nog meequote:Geen blunder maar wel lomp.
Ik moest kotsen omdat ik geen avondeten ophad en een lege maag had. (stom zuipen met een lege maag).
Sta ik op straat te kotsen, kijk ik om me heen, zie ik twee politiemensen die me uit staan te lachen
En ze zeiden ook nog wat in de trant van :"Lekker he, kotsen op straat."
Maar 'ja'gezegd en weggelopen.
Zolang je vriendin je niet mee komt sleurenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag ik jou versieren![]()
Voor jou¨.
[afbeelding]
Hihihih
Moet je de volgende keer idd maar wat assertiever zijn...... Normaal moet zo'n gozer van 35 geen probleem voor je zijn....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, ik had dus iets dergelijks afgelopen zaterdag. Ik was op toernooi in Enschede, en heb daar een beswel leuke meid leren kennen. Alleen een bepaalde gozer zag d'r ook wel zitten (vent is 35 ofzo, zij is 22), en zat constant in mijn tijd in te stelen. Nou, later stonden we leuk te dansen, was die vent eindelijk weg, wil d'r vriendin gaan pittenGoed, de volgende keer vraag ik wel lekker bot of ze mee naar buiten gaat, ff 'afkoelen'.
orde van: he kale, rollatorverhuur is daar verderopquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:46 schreef Pulsemaster het volgende:
[..]
Moet je de volgende keer idd maar wat assertiever zijn...... Normaal moet zo'n gozer van 35 geen probleem voor je zijn....
Zoals? of is dat apart topic?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:23 schreef Breetai het volgende:
1 minuut later vlogen de openingszinnen al weer door m'n kop. Volgende keer beter.
"hoi, hoe gaat het ermee?" (deze altijd paraat houden)quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:37 schreef Cappucino het volgende:
Zoals? of is dat apart topic?
ik heb geen vriendinquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:07 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Zolang je vriendin je niet mee komt sleuren![]()
het gaat erom dat je wat zegt en dat je haar aandacht hebt,quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:48 schreef Breetai het volgende:
[..]
"hoi, hoe gaat het ermee?" (deze altijd paraat houden)
"Leuke tatoeage op je schouder."
"Waar gaan jullie naartoe?"
ga zo maar door.
Hint?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:51 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geen vriendin
"State the f*cking obvious." zeg ik altijd maar. Daarna zie ik wel hoe het verder gaat.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:57 schreef wlsandman het volgende:
het gaat erom dat je wat zegt en dat je haar aandacht hebt,
Ja dat zei die gast op koninginnedag ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb geen vriendin
Wat heb ik gezegt op koninginnedagquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja dat zei die gast op koninginnedag ook![]()
Tja als jij het was was je erug zat dus best te begrijpen dat je je niks kan herinnerenquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat heb ik gezegt op koninginnedagKan het me niet herinneren
is dit weer een blunder van mijquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja dat zei die gast op koninginnedag ook![]()
als het de slet van de buurt is, moet je er misschien maar blij mee zijn dat je niet mee hebt gezoendquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hint?![]()
Ik had toen ik een groentje was een ideale kans om raak te grijpen. Een vriend zei dat een vriendin van hem mij leuk vond, en of ik met haar wou dansen. Dat deed ik dus maar. Ik stelde op een moment voor om naar boven te gaan, omdat je daar beter kon praten.
Wij dus zitten, zij op mijn schoot. Ik arm om haar heen. Eerst beetje gepraat. Ik had haar allang kunnen zoenen. Durfde niet, en later stond ze met een ander.
Bleek de slet van de buurt te zijn trouwens.
Inderdaad, als het de slet van de buurt is meteen neukenquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:22 schreef Party_P het volgende:
[..]
als het de slet van de buurt is, moet je er misschien maar blij mee zijn dat je niet mee hebt gezoend
Kunnen jullie elkaar gaan versierenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef Den_Haag het volgende:
Ben weer vrijgezel dus ik moet morgen maar weer ff de stad onveilig maken. Denk dat ik morgen maar naar Westwood moet. Jij ook ook_gek?
nee ik niet. ik denk dat ik volgende week vrijdag weer ga.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:13 schreef Den_Haag het volgende:
Ben weer vrijgezel dus ik moet morgen maar weer ff de stad onveilig maken. Denk dat ik morgen maar naar Westwood moet. Jij ook ook_gek?
Dan zou ik dat maar eens veranderen. Oogcontact betekend dat je gewoon een poging mag wagen. Als je oogcontact hebt...of zelfs meerdere malen, dan kun je altijd wat zeggen zonder dat je gelijk voor lul staat. Het betekend in feite: "oke, je mag met me communiceren".quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:33 schreef Blinker het volgende:
ik heb oogcontact maar durf bijna nooit wat...
Klopt als een bus. Mooi omschrevenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:34 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Dan zou ik dat maar eens veranderen. Oogcontact betekend dat je gewoon een poging mag wagen. Als je oogcontact hebt...of zelfs meerdere malen, dan kun je altijd wat zeggen zonder dat je gelijk voor lul staat. Het betekend in feite: "oke, je mag met me communiceren".
Loop op d'r af en zeg: "hoi". C'est ca...
En als je tijdens het hebben van oogcontact ook nog eens lacht.....en zij lacht terug, zit je helemaal gebakken! Dan kan er niks meer fout gaan, als je op d'r afloopt om een gesprekje te beginnnen.
Try it for yourself...
Bedankt voor je reactiequote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:34 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Dan zou ik dat maar eens veranderen. Oogcontact betekend dat je gewoon een poging mag wagen. Als je oogcontact hebt...of zelfs meerdere malen, dan kun je altijd wat zeggen zonder dat je gelijk voor lul staat. Het betekend in feite: "oke, je mag met me communiceren".
En als je tijdens het hebben van oogcontact ook nog eens lacht.....en zij lacht terug, zit je helemaal gebakken! Dan kan er niks meer fout gaan, als je op d'r afloopt om een gesprekje te beginnnen.
Try it for yourself...
Dat ken ik ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:34 schreef ook_gek het volgende:
let wel. als je drank op heb denk je eerder dat een meisje naar je kijkt.
Oke dat doet ze ook. Maar dat komt omdat jij raar doet. Zie dit niet als een uitnodiging
* Beach mompelt iets over zelf ervaring mee hebben.....
sounds perfect to mequote:Op zondag 20 juni 2004 00:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat ken ik ja.
Meestal als ik nog niet bezopen ben lukt me niks, zodra ik dronken ben heb ik opeens mn tong bij een wijf binnen hangen, oke vraag me niet hoe ze heet of hoe ze eruit zag
![]()
Hmz ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:34 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Try it for yourself...
zou het maar bij het andere geslacht proberenquote:Op zondag 20 juni 2004 02:09 schreef hanskamp het volgende:
Ik zet meteen even 8 versierblunders bij elkaar:
1. Een vrouw gaat pal naast me zitten. Ik vind haar aantrekkelijk, maar ik zeg geen woord.
2. Een vrouw kijkt mij minutenlang aan, maar ik durf geen woord te zeggen. Ik klap dicht.
3. Een kassajuffrouw zegt tegen een klant voor mij dat ze gebrek aan kleingeld heeft. Ik als volgende klant, betaal mijn boodschappen met veel klein geld, en ze ziet dat als een soort bevrijding. Ze groet mij sindsdien anders dan andere klanten. Ik ben te stom om te vragen of ze al een vriend heeft. Gesprekken gaan verder net zoals tussen elke andere kassajuffrouw en klant die afrekent. Geen idee of ze te jong is.
4. Een lange aantrekkelijke vrouw (ik schat haar 1.90, ikzelf ben 1.85) en ik kijken ettelijke seconden elkaar aan. Geen verbale communicatie.
5. Een vrouw kijkt mij minutenlang aan in een disco. Geen verbale communicatie.
6. Een keer gehad, wel zo'n 15 jaar geleden: Ik omhels een vrouw, maar ik durf en doe verder niets. Volgende dag: "Ik dacht dat je me leuk vond." Ik: "O, ik wou het alleen maar uittesten." Achteraf gezien nogal respectloos van mij.
7. Tegen meisje in trein: "Ik ben het niet werkelijk van plan, maar wat zou je doen als ik vroeg: 'Ga je met mij uit eten?'?" Zij: "Dan zou ik meegaan!" Verder geen stappen ondernomen.
8. Meisje grijpt mij om mijn middel, houdt mij vast, vraagt: "Wil je mijn vriend zijn?" Ik: "Ik weet niet of je te vertrouwen bent."
Afgelopen zaterdag was mn geld op dus kon ik niet uitquote:Op donderdag 24 juni 2004 07:01 schreef Den_Haag het volgende:
morgen weer
Als je het echt zeker wilt weten, gewoon vragenquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:19 schreef zevani het volgende:
Wat kun je doen als je als jongen (erg) verlegen bent, je het liefste een meisje zou willen zoenen maar dat eigenlijk absoluut niet durft (tenminste niet als je niet zeker weet dat zij dat ook leuk zou vinden)?
Iemand tips om jezelf als het ware in "die" positie te manoeuvreren, waarin je het initiatief durft te nemen?
Je eigen klem zuipen en er dan voor gaanquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:19 schreef zevani het volgende:
Wat kun je doen als je als jongen (erg) verlegen bent, je het liefste een meisje zou willen zoenen maar dat eigenlijk absoluut niet durft (tenminste niet als je niet zeker weet dat zij dat ook leuk zou vinden)?
Iemand tips om jezelf als het ware in "die" positie te manoeuvreren, waarin je het initiatief durft te nemen?
Dit is wel het versierblunders topic hè! Niet het 'hoe maak ik een blunder' topicquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:19 schreef zevani het volgende:
Is geen blunder, is gebrek aan lefquote:Op zondag 20 juni 2004 02:09 schreef hanskamp het volgende:
1. Een vrouw gaat pal naast me zitten. Ik vind haar aantrekkelijk, maar ik zeg geen woord.
Is geen blunder, is gebrek aan lefquote:2. Een vrouw kijkt mij minutenlang aan, maar ik durf geen woord te zeggen. Ik klap dicht.
Is geen blunder, is gebrek aan lefquote:3. Een kassajuffrouw zegt tegen een klant voor mij dat ze gebrek aan kleingeld heeft. Ik als volgende klant, betaal mijn boodschappen met veel klein geld, en ze ziet dat als een soort bevrijding. Ze groet mij sindsdien anders dan andere klanten. Ik ben te stom om te vragen of ze al een vriend heeft. Gesprekken gaan verder net zoals tussen elke andere kassajuffrouw en klant die afrekent. Geen idee of ze te jong is.
Is geen blunder, is gebrek aan lefquote:4. Een lange aantrekkelijke vrouw (ik schat haar 1.90, ikzelf ben 1.85) en ik kijken ettelijke seconden elkaar aan. Geen verbale communicatie.
Is geen blunder, is gebrek aan lefquote:5. Een vrouw kijkt mij minutenlang aan in een disco. Geen verbale communicatie.
Is geen blunder, is gebrek aan lef(of was het toen ze naast je lag?)quote:6. Een keer gehad, wel zo'n 15 jaar geleden: Ik omhels een vrouw, maar ik durf en doe verder niets. Volgende dag: "Ik dacht dat je me leuk vond." Ik: "O, ik wou het alleen maar uittesten." Achteraf gezien nogal respectloos van mij.
Is geen blunder, is gebrek aan lefquote:7. Tegen meisje in trein: "Ik ben het niet werkelijk van plan, maar wat zou je doen als ik vroeg: 'Ga je met mij uit eten?'?" Zij: "Dan zou ik meegaan!" Verder geen stappen ondernomen.
Is ijzersterk, maar aangezien ik geen post van je heb gezien in SEX, was het uiteindelijk waarschijnlijk weer gebrek aan lefquote:8. Meisje grijpt mij om mijn middel, houdt mij vast, vraagt: "Wil je mijn vriend zijn?" Ik: "Ik weet niet of je te vertrouwen bent."
Dit niet:quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:55 schreef Miesjemies het volgende:
Omvallen als je charmant tegen een glazen schuifdeur wilt leunen die open staat ipv dicht
Blankenberge, 2 jaar geleden.
Stelletje pussy's!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:21 schreef sonnie het volgende:
Welkom in mijn leven.
En jij komt nooit verder dan msn.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:41 schreef Donkeykong het volgende:
blaat
Eeeh beter ga jij je zelf weer ff lekker rukken veilig achter je pc, en laat je andere mensen gewoon met rust?quote:
Blaat blaat blaat
Teveel waarheid?quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:43 schreef Aurelium het volgende:
Zoals ik al schreef, door nietsdoen is het versieren voorbij. Het is gewoon een blunder, geen versierblunder.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:48 schreef ook_gek het volgende:
En jij komt nooit verder dan msn.
Met andere woorden. Gebrek aan communicatieve vaardigheden
Maar wat wil je nu duidelijk maken?
Want niet in gaan op een vraag van een meisje kan je noemen onder stommigheid
En dat staat prima in je omschrijving. Daar bij komt dat de persoon in kwestie zich later bedenkt van wat een domme fout En die staat dan ook weer in je omschrijving
En ik maak gewoon simpele bloopersIk sla een wijf voor haar bek
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:27 schreef Vampz het volgende:
[..]
Eeeh beter ga jij je zelf weer ff lekker rukken veilig achter je pc, en laat je andere mensen gewoon met rust?
Bikkel :')
Nee man, je zit gewoon dom te doen. Who the fuck cares of het nou allemaal precies versierblunders zijn. Tis gewoon leuk om te lezen allemaal.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:42 schreef Donkeykong het volgende:
..
Ik schop ze onderuitquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:48 schreef ook_gek het volgende:
En ik maak gewoon simpele bloopersIk sla een wijf voor haar bek
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:15 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik schop ze onderuit
voetbalkamp... tegenstander was meisjes team.... ik mocht er niet in vanwege mn "agressief spelgedrag".... toch erin.... één goede tackel en hoppa, gelijk weer gewisseld...
nee, ben er niet trots op, maar man..... dat heb ik nog lang moeten horen
geen blunder, maar wel een eigen variant:quote:Op zondag 20 juni 2004 02:09 schreef hanskamp het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:15 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik schop ze onderuit
voetbalkamp... tegenstander was meisjes team.... ik mocht er niet in vanwege mn "agressief spelgedrag".... toch erin.... één goede tackel en hoppa, gelijk weer gewisseld...
nee, ben er niet trots op, maar man..... dat heb ik nog lang moeten horen
Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:52 schreef hanskamp het volgende:
Donkeykong (donderdag 24 juni 2004 @ 22:41),
We zijn allemaal niet zo perfect en zo'n grote macho als jij.
Idemquote:We zijn allemaal verschillend; geen eenheidsworst.
Nee hoor, vrij eenduidig, lees m'n post maar.quote:Eerst is het geen blunder, later is het wel een blunder, ik denk dat je aan het zwalken bent.
wat doe je!quote:Op zondag 27 juni 2004 12:08 schreef Beach het volgende:
Heeft niemand geblunderd???
Een van gister.
Ik fiets naar huis en kom een (knap) meisje tegen die dezelfde richting opgaat als ik.
Blijkt ze vlakbij mij te wonen.
Beetje mee gepraat.
Dan moet ze afslaan en vraagt of ik nog wat kom drinken.
Ik zeg nee en ik sla af richting mijn huis.
Das maar 200 meter verder.
Toen ik thuis was had ik echt van 'Damn, wat ben ik dom!!!!'
![]()
![]()
Echt klote zoiets denk je dan nie echt bij na.
![]()
Ik weet dus niet hoe ze heet en op welk nummer ze woont![]()
Alcohol hequote:Op zondag 27 juni 2004 12:53 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
wat doe je!![]()
Wat een bout-excuusquote:Op zondag 27 juni 2004 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Alcohol he![]()
Je bedoelt dat je gewoon in een coma op je fiets zat? Ik bedoel... dan is het je vergeven maar anders....quote:Op zondag 27 juni 2004 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Alcohol he![]()
Vertel eens wat meer. Wij willen een smeuiig verhaal om te lezen, geen opsomming.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:50 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb vrijdag het zusje van een oud-teamgenoot versierd. Hoop dat hij er niet echter komt, hij kan het waarschijnlijk niet waarderen (ze is wat jonger) tequilla en bier, begin er nooit aan![]()
Hoe je dat aanpakt: je kent haar, maakt er een praatje mee. Drink wat, etc.............quote:Op maandag 28 juni 2004 10:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer. Wij willen een smeuiig verhaal om te lezen, geen opsomming.
Hoe heb je het aangepakt enzo![]()
Ik moet eerlijk toegeven, dit is inderdaad heel subtiel! Niemand die door zal hebben dat dat een versiertruc wasquote:Op maandag 28 juni 2004 12:43 schreef CasB het volgende:
Ben al een tijdje bezig om iemand te versieren...min of meer...ik probeer zo subtiel mogelijk te zijn, want dan heeft niemand het door enzo...
Gister had ik eindelijk de tijd om haar een beetje te versieren, dus zitten we daar op parkpop, het ging best goed volgens mij...totdat ik iets te hard met een flesje op haar been sloeg, want dat deed nogal pijn omdat ze een spijkerbroek aan had.
Natuurlijk wel sorry gezegd, maar ik vond het niet echt bepaald slim van mezelf
Ligt er denk ik aan hoe je overkomt op de vrouwen... Ik leg er juist graag extra nadruk op. Gaan ze zich afvragen of je wel serieus bent of dat je dit bij alle vrouwen doet. Op die manier kom je gewoon zelfverzekerd en spontaan over en heb je al een stap in de goede richting gezet.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:59 schreef hanskamp het volgende:
Te weinig subtiel stoot vrouwen af, heb ik het idee.
jij hebt het kanon afgevuurdquote:Op maandag 28 juni 2004 15:42 schreef JayTD het volgende:
van mij geen blunder dit weekend, eerder het tegenovergestelde![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet meer weten of je een meid wel of niet gekust hebt, valt dat ook onder versierblunders?
Ah, dan zit ik hier dus goed!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:43 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja
Heel charmant!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:47 schreef Karliene het volgende:
Ik zag een bepaalde jongen lopen, dus ik heel blij naar hem zwaaien, lopen we naar elkaar toe..
Ik kijk niet uit en ik blijf hangen achter een rioolputIk viel recht voorover
Als hij je leuk vindt heeft hij je vast wel opgeveegd.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:47 schreef Karliene het volgende:
Nou ja, niet echt een "versier"blunder, maar ik wil wel dat die jongen mij leuk vindt..>
Ik zag een bepaalde jongen lopen, dus ik heel blij naar hem zwaaien, lopen we naar elkaar toe..
Ik kijk niet uit en ik blijf hangen achter een rioolputIk viel recht voorover
Dat is een truc om met elkaar in contact te komen. Ik zag ook een keer een meid die zei: "Hee! Hoe is ie? En op het werk? Ik heb je van de week wel gezien!" Ze praatte tegen me alsof ze mij al lang kent!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:43 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja
Ik heb ooit eens gehad dat een wijf op me af kwam die ik totaal niet kende. Ik zo van ja wie ben je eig. Zij allemaal zo van ja, kheb vorige week met je staan praten en dansenIk zo van wtf... kwist bijna wel zeker dat het niet waar was, want ik was lang niet zat genoeg geweest die vorige week om zoiets te vergeten en mn maten konden zich er ook niks van herinneren. Misschien een smoes geweest van haar omdat ze me leuk vond ofzo.. majah kvond haar niks dus kheb ook niks geprobeert.
Ja ok... dat is inderdaad een mogelijkheid maar kvond dr zoiezo al niks dus ben er niet op in gegaan.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:47 schreef hanskamp het volgende:
[..]
Dat is een truc om met elkaar in contact te komen. Ik zag ook een keer een meid die zei: "Hee! Hoe is ie? En op het werk? Ik heb je van de week wel gezien!" Ze praatte tegen me alsof ze mij al lang kent!
Vinden ze je dan niet te opdringerig? Ik zou het weleens met een vrouw willen doen, maar ik wil dat ook niet te duidelijk laten blijken. Ik zou een vriendschap met een vrouw niet voor zoiets op het spel willen zetten.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:16 schreef JoeyT het volgende:
Hanskamp: "Te weinig subtiel stoot vrouwen af, heb ik het idee."
Ligt er denk ik aan hoe je overkomt op de vrouwen... Ik leg er juist graag extra nadruk op.
Ik snap niet precies wat je hiermee bedoelt. Leg het eens anders uit.quote:Gaan ze zich afvragen of je wel serieus bent of dat je dit bij alle vrouwen doet. Op die manier kom je gewoon zelfverzekerd en spontaan over en heb je al een stap in de goede richting gezet.
Dit is geen relatie-advies topic.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:55 schreef hanskamp het volgende:
[..]
Vinden ze je dan niet te opdringerig? Ik zou het weleens met een vrouw willen doen, maar ik wil dat ook niet te duidelijk laten blijken. Ik zou een vriendschap met een vrouw niet voor zoiets op het spel willen zetten.
In een ander topic wordt er gesproken over: je seksueler gedragen. Wat wordt daarmee bedoeld?
[..]
Ik snap niet precies wat je hiermee bedoelt. Leg het eens anders uit.
Wees jezelf en laat je niet gek maken door alle voorschriften als niet te opdringerig, niet te gewillig, niet te makkelijk, etc etc.....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:23 schreef hanskamp het volgende:
Nou, dat moet ik dan ook eens proberen... Ik moet dan uitzoeken welk gedrag gewenst is, en welk gedrag niet. Moeilijk...
Laat je vooral niet gek maken, zorg dat ZIJ gek van jou worden .....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:39 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Wees jezelf en laat je niet gek maken door alle voorschriften als niet te opdringerig, niet te gewillig, niet te makkelijk, etc etc.....
In positieve zin wel te verstaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Laat je vooral niet gek maken, zorg dat ZIJ gek van jou worden .....
Whehehehe dat had ik woensdagquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:38 schreef Prutsah het volgende:
Prachtig topic!
Afgelopen donderdag nog bedankt voor een trio.. en nu willen ze niet meer..
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Whehehehe dat had ik woensdag
ik weet niet of ze nog willen, ik moet ze nog beffen
Kzie je nog wel in geslachtsdeel/sex blunders deel **quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:01 schreef Dezz het volgende:
Mij zul je niet meer tegenkomen in dit topic (wel als lurker natuurlijk), want Dezz heeft namelijk een vriendin!!!
Simone
![]()
* Aurelium is super verliefd![]()
Zo bedoel ik t idd. En jah je moet t wel goed doen anders kom je idd wanhopig over. En gewoon niet aan regeltjes houden, doe gewoon waar je je lekker bij voelt en dan komt t vast goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:04 schreef Roa het volgende:
[..]
En wat hij bedoeld is dat hij juist heel overdreven laat blijken dat hij meiden leuk vind, zodat ze zich gaan afvragen of het nou echt is of niet. Daardoor kom je in ieder geval zelfverzekerd over. Maar alleen als je het goed aanpakt, anders kom je wanhopig over![]()
Versieren is een kunst
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:57 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Kzie je nog wel in geslachtsdeel/sex blunders deel **![]()
Nog steeds vergeten de naam te vragen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo bedoel ik t idd. En jah je moet t wel goed doen anders kom je idd wanhopig over. En gewoon niet aan regeltjes houden, doe gewoon waar je je lekker bij voelt en dan komt t vast goed.
Ontopic:
Zaterdag in het begin van de avond een leuk vrouwtje leren kennen... Paar uurtjes later leer ik ander meisje kennen. Was vergeten hoe ze heette dus zeg: Je heet toch Mandy? Dus keek ze me vaag aan, bleek dus de naam van het eerste meisje te zijn. Was op zich geen probleem, want vroeg meteen daarna of ze nog wel wist hoe ik heette en stond ze ook. Maja alles weer goed geregeld want donderdag gaat Joey met dr weg
![]()
Dat niet zo doen als ik en de verkeerde naam in je telefoon zettenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:54 schreef JoeyT het volgende:
hehehe, nee had dr naam en nr in tel gedaan dus had een geheugensteuntjeWas wel ff zoeken in mn tel :p
ik wilde natuurlijk wel herhaling, maarja toen ik dr zoende was ik behoorlijk lam.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:40 schreef Roa het volgende:
Dan vind ik het best een blunder dat je niets weet te verzinnen om even te zeggen tegen der, of wilde je geen herhaling?
Well, that would be a startquote:Op zondag 4 juli 2004 13:02 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wilde natuurlijk wel herhaling, maarja toen ik dr zoende was ik behoorlijk lam.
Dus wat ik zou ik moeten zeggen volgens jou?
Mezelf voorstellen![]()
hoezo nooit achterkomen? volgende week zal ze er vast wel zijn.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:15 schreef Roa het volgende:
[..]
Well, that would be a start
Wat had je moeten zeggen.....uhm....naja, je had het eigenlijk gewoon aan moeten pakken als zijnde een nieuwe kennismaking, dus hallo zeggen, iets te drinken aanbieden, gewoon praten. Het feit dat je elkaar al 'kent' is dan een voordeel....of nadeel, maar daar zal je nu nooit achter komen
Well, keep us informed, maar goed, dit wordt nogal slowchat achtig en ik heb eigenlijk niets ontoppic te melden, dus ik houd mijn mond wel nuquote:Op zondag 4 juli 2004 13:22 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo nooit achterkomen? volgende week zal ze er vast wel zijn.
en ik ben niet bang om een blauwtje te lopen hoor![]()
ja blijkbaarquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:16 schreef Frenkie het volgende:
gheheheehe die waarschuwing werkte dus
Jaaaajaaah, en als ze wel opnieuw was langsgekomen had je ons ongetwijfeld medegedeeld wat voor ontzettend mooie meid ze was.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:19 schreef Tranceptor het volgende:
Hmm maar ja, vond dr toch nie zo, vond gewoon wel lollig om te zeggen
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:38 schreef Roa het volgende:
[..]
Jaaaajaaah, en als ze wel opnieuw was langsgekomen had je ons ongetwijfeld medegedeeld wat voor ontzettend mooie meid ze was.
Niet eerst toenadering zoeken om na afwijzing mezelf te verschuilen achter het feit dat ze niet mooi genoeg zou zijnquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:55 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.
Wat had jij gedaan, dan?
Euhm nee, ik doe daar nooit correspondentie over op dit forum, bovendien ben ik dan niet in staat hier te posten.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:38 schreef Roa het volgende:
[..]
Jaaaajaaah, en als ze wel opnieuw was langsgekomen had je ons ongetwijfeld medegedeeld wat voor ontzettend mooie meid ze was.
eindelijkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:37 schreef ook_gek het volgende:
Het is bijna zeker. Maar morgen ga ik op stap
SSST en ik ga dronken wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:16 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
eindelijk![]()
haha
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:49 schreef DrukVout het volgende:
Ik ben een 20 jaartjes oud en heb sinds een 8 maanden geen vriendin meer. Nu breekt de tijd wel weer aan waar ik het single zijn beetje zat begin te raken. Dus tja alles wat leuk is eropaf.
Hmm ja dus niet.... naja voor de helft.
Ok dit is wat er vandaag gebeurde.
Ik gistermiddag/avond naar een stel vrienden van me aan de andere kant van nederland gegaan. Werd ogpehaald in Utrech Centraal en daarna verder. Dus lekker avondje gehad en vanochtend leuke ochtend gehad. Dus ik ging weer terug naar mijn woonplaatsje.
Ik werd bij die vrienden op het station gezet want ze moesten helaas naar een verjaardag en ze waren al te laat dus ze konden me niet naar een grotere stad brengen voor een sneltrein. Naja geen enkel probleem kan ik nog wat meer uitrusten in de trein.
Maareuh het traject was Gorinchem - Dordrecht - Rotterdam - Den Haag HS - Leiden - mijn woonplaats.
Dus tja lekker rustig aan heb alle tijd. Maarjah alle aansluitingen waren perfect telkens andere kant van het perronetje dus uitstappen 5stappen zetten en ik was op volgende perron en alle treinen stonden er al.
De trein van Dordrecht naar Leiden was 1 Intercity trein ideaal dus.
Na een tijdje dus op Rotterdam aangekomen. Ik zit wat muziek te luisteren, komt er dus opeens aan de rechtkant van de trein zelfde rij banken een wel erg goeduitziende meid zitten.
Het was beetje druk in de trein dus om nou een gesprekje te beginnen. Tja ik ben gewoon niet iemand die snel een gesprek begint als het druk is.
Dus het was wel eens aankijken van weerskanten en wat geglimlach. We bleven allebei zitten tot Leiden. Daarmoesten we er dus allebei uit.
In de trein had ik al via de radio gehoord dat er een ongeluk was tussen Leiden en Haarlem en dat er een uur vertraging was. Mijn overstap was en 2 minuten tijd.
Dus we stonden met nog wat mensen bij de deur te wachten. Het was nog steeds wat vriendelijk gelach etc. Dus die deuren gaan open en ik loop eigenlijk naar de kant toe waar het wat rustiger is. In de hoop van dat ze ook die kant op liep.
Dus ik ben een 5 seconden die trein uit en kijk achterom of ze ook mijn kant op liep.
FOETSIE! NERGENS meer te zien.![]()
![]()
![]()
Dus ik liep richting de trappen en keek snel op mijn bord van mijn trein die ik moest hebben en er stond op dat er opgelet moest worden op de omroepberichten. Dus ik dacht nou die staat dus nog wel even. (trein stond er dus al)
Dus ik liep naar de stationshal in de hoop van. Maarja niet te zien ookal was het vrij rustig.
Dus ik liep wat bedroeft naar mijn trein toe. Was die kl*te gele rakker al weg!
Dus leuke meid kwijt en een half uur later thuis!! GRRRRRrrr...
Waarschijnlijk had ze me dan niet de hele tijd aangekeken.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:27 schreef milagro het volgende:
ergens in Nederland komt een meisje helemaal overstuur thuis "er zat een griezel in de trein, mam, en die zat me aan te staren en toen ben ik maar een halte eerder eruit gegaan en toen kwam hij me achteraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
Wie weet deed ze dat niet maar dacht ze van. TERING ik kan niks aan die gast vinden dat maar een beetje leuk isquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:40 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze me dan niet de hele tijd aangekeken.
ze was ms gewoon in gedachten.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:40 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze me dan niet de hele tijd aangekeken.
Er is wel een duidelijk verschil in die 2 hoor. En dat verschil zie ik toch wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:09 schreef milagro het volgende:
[..]
ze was ms gewoon in gedachten.
ik kijk ook wel eens mensen aan zonder me daar van bewust te zijn
what a fool believes, he seesquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:59 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Er is wel een duidelijk verschil in die 2 hoor. En dat verschil zie ik toch wel.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:22 schreef Tranceptor het volgende:
Ik word altijd door vrouwen gekeurd als ik de trein binnenloop, het is eerder irritant dan iets anders. Vooral als je dan een kort belletje pleegt of gebeld wordt, hangen ze op je lippen. Ik wil vaak gewoon ff wat lezen en juist dan merk je dat er ogen op je branden.
Als je nou een 45minuten in een focking trein zit met die meid op 2 meter afstand. En ze kijkt elke keer uit der ookhoeken en elke keer in mijn bek. Soms een lach erbij.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
what a fool believes, he sees
Maak je niet zo druk, joh, man !quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:41 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Als je nou een 45minuten in een focking trein zit met die meid op 2 meter afstand. En ze kijkt elke keer uit der ookhoeken en elke keer in mijn bek. Soms een lach erbij.
Nee ze is gewoon in gedachte, het is toeval etc. Tuurlijk
beetje onzekerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:41 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Als je nou een 45minuten in een focking trein zit met die meid op 2 meter afstand. En ze kijkt elke keer uit der ookhoeken en elke keer in mijn bek. Soms een lach erbij.
Nee ze is gewoon in gedachte, het is toeval etc. Tuurlijk
Ja....quote:Op zondag 11 juli 2004 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
beetje onzeker
wat zag?quote:Op zondag 11 juli 2004 00:05 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Ja....
Ik hoor namelijk niet bij de 1,6% van de mannen in Nederland die de avances van een vrouw zien. Dus ik was verrast dat ik het een keertje zag.
alsof ze die bende ziet als ze op euhh heel andere dingen letquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:12 schreef Roa het volgende:
[..]
Das pech hebben, maar ach, echte blunders vind ik het nog niet...alhoewel...een meisje naar huis sturen omdat jou kamer een bende is....uhm.....why?![]()
- Je hebt nog met hem gezoendquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:18 schreef xXxSteeFxXx het volgende:
verhaal: gezoend, niet terug gebeld
Dat was mijn punt, vandaar dat het eigenlijk toch een blunder wasquote:Op zondag 11 juli 2004 01:46 schreef Roderick3 het volgende:
[..]
alsof ze die bende ziet als ze op euhh heel andere dingen let
Nee schat, dat is geen blunder, dat is homohumor.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:09 schreef xXxSteeFxXx het volgende:
Blunder van de gozer die mijn vriend (inmiddels ex) probeerde te versieren:
We waren in de Amsterdamned stappen, en er stond een gozer samen met wat vrienden (overduidelijk ALLEMAAL gay) vlak bij ons. Nou hebben wij niks tegen homo's dus wij gingen gewoon lekker dansen. Ik ga even naar het toilet, kom terug, mijn vriend komt half in paniek (hij is ongelooflijk sterk en groot enzo) naar me toe: Die gozer kneep net in m'n kont!
Dus ik zeg, ach laat 'm toch, misschien weet ie niet dat je hetero bent. Dus ik pak mijn vriend demonstratief voor de neus van die gozer op zijn bek.
Blijkbaar was dat nog niet duidelijk genoeg, want hij wist mijn vriend nog een paar keer in zijn kont te knijpen en over zijn arm te strelen.
Toen werd mijn vriend het zat, en omdat ie er zelf niet uitgezet wilde worden (normaal was ie m allang aangevlogen, maar we wilde niet zo snel alweer naar huis omdat we 3 uur gereden hadden) sprak ie iemand van het personeel erop aan.
Die is vervolgens naar die homo toe gegaan en heeft gezegd dat als ie dat nog een keer deed, hij eruit gezet zou worden. Komt ie vervolgens naar mijn vriend toe, pakt hem helemaal om zijn nek vast en zegt in zijn oor: Moest je dat nou zeggen?
*Steef heeft kotsneigingen*
Serieus, als DAT geen blunder is voor die gozer dan weet ik het niet meer. Die heeft ECHT een plaat voor zijn kop!
gewoon met details uitleggen, dat vinden jongens leuk om zoeits te horen over hun zusjesquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:24 schreef Maacoo het volgende:
die ochtend daarop heb ik tijdens het ontbijt moeten uitleggen wat ik met die opmerking bedoelde om 4 uur s`nachts.
![]()
En zo onstaan oorlogenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:54 schreef ANdrode het volgende:
[..]
gewoon met details uitleggen, dat vinden jongens leuk om zoeits te horen over hun zusjes
En daarna kan ze ook steeds tegen hem over jou beginnen, om hem heleamaal blij te maken
Iedereen is op vakantie om daar blunders te makenquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:03 schreef Ambivalent het volgende:
Wat is het de laatste tijd stil hier, ik ga er morgen iig weer eens ouderwets goed voor!!
Dude, wij kunnen praten. Tijdje geleden fietste ik ook naar huis, haalde een dame in en ze sprak me aan. Beetje gepraat enzo, en ik dacht nog: ik breng haar thuis, ik breng haar thuis, ik breng haar thuis. Maar ja, eenmaal daar aangekomen (slechts 50 meter van mij vandaan) zeg ik: Doeii en fiets doorquote:Op zondag 27 juni 2004 12:08 schreef Beach het volgende:
Ik fiets naar huis en kom een (knap) meisje tegen die dezelfde richting opgaat als ik.
Blijkt ze vlakbij mij te wonen. Beetje mee gepraat. Dan moet ze afslaan en vraagt of ik nog wat kom drinken. Ik zeg nee en ik sla af richting mijn huis.
Das maar 200 meter verder.Toen ik thuis was had ik echt van 'Damn, wat ben ik dom!!!!'![]()
![]()
Echt klote zoiets denk je dan nie echt bij na.
![]()
Ik weet dus niet hoe ze heet en op welk nummer ze woont![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |