moet dat nou?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:32 schreef RedGuy het volgende:
Vervolg op [JIM] deel 18 - verder zonder haar met hem
Jazeker. Want Jim is gewoon okay!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet dat nou?![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jazeker. Want Jim is gewoon okay!
Ik heb niet eens een mobiele telefoon. Of nouja, eentje met al maanden 0,1 beltegoed, en dat komt niet door Jim.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:46 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Jij hebt ook zeker een schuld van ¤ 650,- bij je mobiele provider zeker!
![]()
Nee, die Hind, die is geweldig.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:19 schreef BVO het volgende:
Het is deel 19..
En Jim is. Monotone kwal.
Je leert het al.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:33 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, die Hind, die is geweldig.
Het is niet alleen de airplay van de radio maar ook de TV en Chipzzz wordt nogal gesteund door Foxkids en die zenden die clip zo'n beetje ieder uur uit. Kijk in de pepsichart daar staat chipzzz op de 16e plaatsquote:BVO - zaterdag 22 mei 2004 @ 13:31
Als zelfs Chips de nummer 1 plek kan halen, moet Jim niet zeurenm dat hij geen airplay krijgt
Nu wel ja, een aantal weken geleden niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet alleen de airplay van de radio maar ook de TV en Chipzzz wordt nogal gesteund door Foxkids en die zenden die clip zo'n beetje ieder uur uit. Kijk in de pepsichart daar staat chipzzz op de 16e plaats
Chipzzz is van Foxkids dus ik denk dat dat het verschil is. Ieder foxkidsfeestje is Jim wel aanwezig dus wat dat betreft zit het wel goed. Ook TMF draait Jim wel. Hind wordt ook voornamelijk door de slaapzender Skyradio gedraaid en door Stenders op 3fm maar die is daar nu weg dus zal straks ook wel wat lastiger worden. Ik denk ook niet dat de kwaliteit echt wat uitmaakt. Ik denk eerder dat het ermee te maken dat bepaalde figuren bij de radio nog altijd denken dat je bepaalde dingen gewoon niet draaien moet omdat je het de artiest niet gund. Zo gebeurd het bij vele nederlandse artiesten. In nederland is het nu eenmaal zo dat een station eerder een buitelands nummer draaid dan iets wat uit nederland komt. Niet om het een of ander maar figuren als Enrique Inglesias en Ricky Martin etc worden wel door de stations gedraaid maar je kan nu toch niet zeggen dat dat gestoeld is op hoogstaande kwaliteit of je moet Hind daar graag aan spiegelen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu wel ja, een aantal weken geleden niet.
Als Jim zelfs al bij FoxKids niet veel gedraaid wordt (bij uitstek zijn doelgroep), is het wel heel treurig.
Vraag me daarnaast af waarom Hind en vele andere artiesten wel gewoon gedraaid worden, misschien een verschil in kwaliteit?
BVO, kom op, het wordt een beetje pathetisch nu hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Je leert het al.. Meer dan geweldig zelfs.
.
Zij heeft tenminste talent en een eigen persoonlijkheid..
Stel je niet aan, zeur. Volgens mij ben jij toch degene die zo houdt van overdrijvingen, of je moet die dingen die je in verschillende topics zegt volkomen menen, maar daar ga ik toch niet vanuit.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
BVO, kom op, het wordt een beetje pathetisch nu hoor
*Haphaphap*quote:Op maandag 24 mei 2004 13:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Stel je niet aan, zeur. Volgens mij ben jij toch degene die zo houdt van overdrijvingen, of je moet die dingen die je in verschillende topics zegt volkomen menen, maar daar ga ik toch niet vanuit..
Je kent me niet eens.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar iig: Ja, dat meen ik, in tegenstelling tot jou persoontje heb ik iig meerdere interesses en passies en echte relaties dan die met een B-zangeres die jou bestaan nooit zal opvallen![]()
Idd, ik zeg dus alleen maar hoe je (op mij) overkomt op het forum.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kent me niet eens..
Op een foum mag je best wel een beetje overdrijven. Als mensen haar dan een paardenkop, hamster, dik zeug, b-zangeres gaan noemen (wat bij mij ook een beetje de indruk wekt dat mensen niks beters te doen hebbenquote:Op maandag 24 mei 2004 21:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd, ik zeg dus alleen maar hoe je (op mij) overkomt op het forum.
Verder ben je best aardig hoor, alleen die Hind-obsessie vind ik een beetje enge vormen aannemen, lijkt wel alsof je haar persoonlijke pr-manager bent oid, ik weet niet hoe oud je bent maar dit soort gedrag vertoonde ik alleen tot een jaar of 11, en dan was het toch nog echt minder extreem
NOFI!
Tuurlijk, dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan je trouwens verzekeren dat ik in het normale leven minder met d'r bezig ben.
Ja ja... effe je profiel bekeken en je geslacht en bouwjaar doen vermoede dat het bij jou toch om iets anders gaat. 4 jaar ouder dan Jim en in vergelijking met Jim redelijk een nietszeggend leven????quote:Op zondag 30 mei 2004 11:40 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
whaaaa ik heb hem vrijdag in het echt mogen horen zingen bij de nacht van almelo
tering wat kan hij niet zingen
Dat werd een jaar geleden ook al geroepen.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat Jim tegen december alweer staat te vakkenvullen bij de Edah
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:39 schreef benafan het volgende:
ach man je moet niet zow kletsen
JIM IS LEKKER EN ken wat mij betreft beter zinge dan jamai dat is 1 ding dat zeker is
en jim ken et nog helemaal gaan maken!!
Hij zegt alleen maar dat hij hem erg slecht zingen vond, hoef je niet direct met van zulke onzinnige psychologische theorieën te komen...quote:Op maandag 31 mei 2004 00:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ja ja... effe je profiel bekeken en je geslacht en bouwjaar doen vermoede dat het bij jou toch om iets anders gaat. 4 jaar ouder dan Jim en in vergelijking met Jim redelijk een nietszeggend leven????
[afbeelding]
Kortom maak je niet zo druk over een jongen van 16 het is echt geen concurrent van je. Er zijn ook heus nog wel meisjes die jou leuk vinden.
Neuhh het is alleen opvallend dat het altijd uit houk van jongens komt geboren in de jaren 80. Dat de kritiek op Jim eigenlijk altijd uit de mannelijke hoek komt en maar zelden uit de vrouwelijke hoek. Dat mag op zijn minst opvallend worden genoemd.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar dat hij hem erg slecht zingen vond, hoef je niet direct met van zulke onzinnige psychologische theorieën te komen....
Iedereen die Jim slecht vindt zingen is jaloers?![]()
.
Dan weet ik niet met wat voor vrouwen jij omgaat, maar van de 15+ hoek hoor ik in mijn omgeving zelden positieve commentaren. Zelfs mijn nichtje van 12 vindt hem verschrikkelijk (al vindt zij JK dan weer leukquote:Op maandag 31 mei 2004 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Neuhh het is alleen opvallend dat het altijd uit houk van jongens komt geboren in de jaren 80. Dat de kritiek op Jim eigenlijk altijd uit de mannelijke hoek komt en maar zelden uit de vrouwelijke hoek. Dat mag op zijn minst opvallend worden genoemd.
Ik hoor maar weinig vrouwen die zich er uberhaupt druk om maken en aangezien ik bij optredens vaak bij de moeders sta vind ik de commentaren die zij leveren altijd wel leuk en meestal is het dan van oh maar hij kan best wel zingen.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan weet ik niet met wat voor vrouwen jij omgaat, maar van de 15+ hoek hoor ik in mijn omgeving zelden positieve commentaren. Zelfs mijn nichtje van 12 vindt hem verschrikkelijk (al vindt zij JK dan weer leuk.)
Hij heeft ff wat aandacht en verdient leuk, maar zoveel heeft hij sowieso niet om jaloers op te zijn hoor. Vind ik altijd zo'n makkelijk excuus om kritiek van een ander weg te schuiven.
Die leeftijden zeggen al genoeg lijkt me zoquote:Op maandag 31 mei 2004 10:57 schreef marky het volgende:
Renske(10) en Isabella (11)
Ach, de Hindfans zeggen ook genoeg over haar zullen we maar zeggenquote:Op maandag 31 mei 2004 10:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Die leeftijden zeggen al genoeg lijkt me zo.
Een Dewi fan dusquote:Op maandag 31 mei 2004 15:17 schreef raarvogeltje het volgende:
En nee, ik ben ook geen Hindfan.
En nee, ik ben ook geen Jamaifan
Iedereen die Hind een saai zingende arrogante blob vind is toch ook jaloers?quote:Op maandag 31 mei 2004 10:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar dat hij hem erg slecht zingen vond, hoef je niet direct met van zulke onzinnige psychologische theorieën te komen....
Iedereen die Jim slecht vindt zingen is jaloers?![]()
.
Houwe zo!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:25 schreef raarvogeltje het volgende:
Nee ook niet, ben alleen fan van mezelf.![]()
Alleen de mensen die geen mogelijkheid onbenut laten om de meest onzinnige dingen over d'r te zeggenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Iedereen die Hind een saai zingende arrogante blob vind is toch ook jaloers?
Al was hij niet gekraakt 538 had hem toch niet gedraaid.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:28 schreef Cybart het volgende:
aaah wat zonde![]()
Jim's nieuwe single wordt niet echt goed ontvangen op 538
Jim - This is it
Gekraakt met 66.2%
en ik hoor steeds negatieve verhalen over wat ie presteert (of ja juist niet) in de efteling
Jij hoort ook altijd totaal andere dingen over Hind dan ik.... vreemd toch???quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:18 schreef BVO het volgende:
Toch leuk dat jij altijd andere dingen hoort dan de meesten..
Oh ja? Tell me.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:50 schreef marky het volgende:
[..]
Jij hoort ook altijd totaal andere dingen over Hind dan ik.... vreemd toch???
Ze kan goed zingen, oke, maar ik vind haar stem erg snel saai wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen de mensen die geen mogelijkheid onbenut laten om de meest onzinnige dingen over d'r te zeggen. (want je kan zeggen wat ze wil, maar ze kan gewoon goed zingen, itt jim wmb).
Niet zo kattigquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:20 schreef BVO het volgende:
Dat is het al meer dan 18 topics..
Om dan maar weer even met iets positiefs te komenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet zo kattig![]()
![]()
de laven vinden hem ook niets?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:28 schreef Cybart het volgende:
en ik hoor steeds negatieve verhalen over wat ie presteert (of ja juist niet) in de efteling
weet ik niet... zag toevallig gisteren een stukje efteling show met Jim & Marieke beidequote:Op woensdag 2 juni 2004 19:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
de laven vinden hem ook niets?
Lelijke voorkant zegquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:51 schreef happyme28 het volgende:
Aanstaande zaterdag ligt zijn nieuwe single in de winkel, This is it. Ik vind het echt een lekker nummer.
[afbeelding]
Dat zingt ze zelfquote:Op woensdag 16 juni 2004 03:04 schreef Prego het volgende:
van het geen dat hij ingezongen heeft vind ik this is it niet eens zo slecht. alleen snap ik niet dat op een gegeven moment alain clarck zingt. en dat meisje met die blonde haren het playbackt...
(ook wel een tikkeltje justin timberlake eigenlijk)
Als ze dat zegt dan liegt ze, want dat stukje wordt dus echt gezongen door Alain Clark.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zingt ze zelf
Ik ken haar nml.Ze heet Steffie
O. Maar da's een kerel. En ik hoor toch echt een meisjesstemmetjequote:Op donderdag 17 juni 2004 08:47 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Als ze dat zegt dan liegt ze, want dat stukje wordt dus echt gezongen door Alain Clark.
Hij heeft ook een vrij verwijfde stemquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
O. Maar da's een kerel. En ik hoor toch echt een meisjesstemmetje
Hoezo, Juist Heeeewwwwwlik, toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:04 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Hij heeft ook een vrij verwijfde stem
Echt een creep die Alain Clark, brrr.
Hind kan beter het archief inquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:58 schreef BVO het volgende:
Schop Hind ook 'ns hier heen![]()
.
Hind komt weer 28 juni met haar nieuwe singlequote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hind kan beter het archief in
Ik heb hem al vrij vaak gezien hoor, let toch eens opquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind komt weer 28 juni met haar nieuwe single.
Om ontopic te blijven, ik heb Jims eerste single 1x gezien en die 2e nog geen een keer..terwijl ik TMF en MTV toch vaak aan heb staan op de achtergrond...
Rood en roze is niet echt een geweldige combiquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:17 schreef marky het volgende:
Filmpje van het optreden bij de opening van de kermis in Best
http://www.best-online.nl/audio-video/jim_20040702_300k.wmv
Jemig, heeft 'ie niet geleerd van de vorige keer dat 'ie dat deed?quote:Op maandag 12 juli 2004 13:12 schreef happyme28 het volgende:
En zelf geschreven, dus dat spekt in ieder geval de kas van Jim![]()
Met de kerst staat hij weer bij de Albert Heijn vakken te vullenquote:Op maandag 12 juli 2004 14:46 schreef Cybart het volgende:
ach Jim.... zijn laatste single is niet hoger gekomen dan #40
37 toch?quote:Op maandag 12 juli 2004 14:46 schreef Cybart het volgende:
ach Jim.... zijn laatste single is niet hoger gekomen dan #40
Euhhh wat moet Jim leren??? Die gaat niet over de productie.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Jemig, heeft 'ie niet geleerd van de vorige keer dat 'ie dat deed?
* marky bereidt zich op het ergste voor..
Hoelang blijf jij daar nou nog op hopen? Ik zou er maar mee ophouden gaat toch niet gebeuren. Als het al over is dan heeft hij geld genoeg om voorlopig een paar jaar niets te doen.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Met de kerst staat hij weer bij de Albert Heijn vakken te vullen
Rijnweek?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:46 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh wat moet Jim leren??? Die gaat niet over de productie.
Je hebt het nummer nog niet gehoord?... staat op zijn album. Misschien eerst luisteren dan pas oordelen.
Bij de weg Hoe was het met Hind op de Rijnweek... ik kan er niets van vinden.
Geloof je het zelfquote:Op maandag 12 juli 2004 19:48 schreef marky het volgende:
[..]
Als het al over is dan heeft hij geld genoeg om voorlopig een paar jaar niets te doen.
Heb je het album van Jim al gehoord dan en bijvoorbeeld older than my years geluisterd? Eerst luisteren en dan oordelen.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Rijnweek?.
Jim moet leren dat hij totaal geen talent heeft om zelf nummers te schrijven..
Euhhh ik geloof het niet alleen ik zou haast zeggen ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geloof je het zelf
Na alle aftrekposten blijft er maar weinig over voor Jim
Heb ik idd gehoord, kutnummer.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:54 schreef marky het volgende:
[..]
Heb je het album van Jim al gehoord dan en bijvoorbeeld older than my years geluisterd? Eerst luisteren en dan oordelen.
Vrienden van Rhenen live
19.30 uur Dansact: Streetdance Rhenen
20.00 uur Heverband groot showorkest
20.30 uur Hind
21.15 uur Manuela Kemp
22.00 uur Heverband groot showorkest
22.45 uur Rob de Nijs
23.30 uur Afsluiting Rijnweek 2004 Met Groots Muzikaal Vuurwerk
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ik idd gehoord, kutnummer.
Uiteraard, het gaat immers over Jimquote:Op maandag 12 juli 2004 20:13 schreef floppie86 het volgende:
mag je bashen in dit topic?
Sinds wanneer ben jij mod?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:30 schreef BVO het volgende:
Uiteraard, het gaat immers over Jim [afbeelding]
En ze doen het in het Hind-topic ook, dus...
Zeg nou zelf, een Jim-topic zonder bashen is als een.....hier moet een goede vergelijking komen te staan.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod?
Nee, bashen moet je toch maar niet doen. Een goed onderbouwde mening mag altijd..
Tania vindt Jim ook niet meer leukquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee BVO, we willen Jim-fans als Tania en marky niet op de kast jagen.
iddquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Tania vindt Jim ook niet meer leuk.
Waarom is ie niet meer lief dan?quote:
Laten we anders weer gezellig Hind gaan Bashen in haar topic.... wanneer komt haar nieuwe single ook weer uit... ook haast niet verschoven. Enne wat was de hoogste positie van Hind haar laatste single ook weer.... oeps sorry dit hoort in het Hindtopic.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, een Jim-topic zonder bashen is als een.....hier moet een goede vergelijking komen te staan..
Maar hij gaat er steeds enger uitzienquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom is ie niet meer lief dan?Er zijn er maar weinig zo 'echt' en open en altijd geinteresseerd. Maar ja hij wordt ook ooit volwassen
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:32 schreef marky het volgende:
[..]
Laten we anders weer gezellig Hind gaan Bashen in haar topic.... wanneer komt haar nieuwe single ook weer uit... ook haast niet verschoven. Enne wat was de hoogste positie van Hind haar laatste single ook weer.... oeps sorry dit hoort in het Hindtopic.
Hoe oud ben je ook alweer?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:32 schreef marky het volgende:
[..]
Laten we anders weer gezellig Hind gaan Bashen in haar topic.... wanneer komt haar nieuwe single ook weer uit... ook haast niet verschoven. Enne wat was de hoogste positie van Hind haar laatste single ook weer.... oeps sorry dit hoort in het Hindtopic.
Ik zei het toch, hij zit aan de drugs.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar hij gaat er steeds enger uitzien![]()
Jim is dan wel eng, maar Hind is nog veel engerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ook alweer?.
Hind kan gewoon zingen, Jim niet.
Hinds single komt komende week uit.
Haar laatste single heeft hoger gestaan dan de laatste van Jim.
Niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jim is dan wel eng, maar Hind is nog veel enger
Grapjasquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Mooie foto ja..
Eerlijk is eerlijk, hij blijft liefquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:52 schreef happyme28 het volgende:
Bron: AD
Welke nummers vond je dan wel leuk?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij blijft lief![]()
Maar zijn laatste nummers vind ik gewoon niet leuk![]()
Tell her, the way it goes en this love is real vond ikquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Welke nummers vond je dan wel leuk?
Is dat zijn moeder ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:10 schreef happyme28 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Your Hands begint low tempo, dan een flinke drum en een midtempo stuk en dan eindigd het weer rustig, heel puur. Ik vind de opbouw echt super en de tekst is mooi met een lekkere melodie.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tell her, the way it goes en this love is real vond ik![]()
On and on en dat andere nummer (ik weet niet eens hoe het heet) vind ik niks![]()
De titelsong van Snowfever heb ik trouwens nog niet gehoord
Ik ben hem nu aan het luisteren, weet nog niet zeker wat ik ervan vind.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Your Hands begint low tempo, dan een flinke drum en een midtempo stuk en dan eindigd het weer rustig, heel puur. Ik vind de opbouw echt super en de tekst is mooi met een lekkere melodie.
Ja dat had ik ook sterk met dit nummer. The promise vond ik meteen prachtig maar Your Hands moest 'groeien' maar zet ik nu meestal als eerste op.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het luisteren, weet nog niet zeker wat ik ervan vind.
Moet hem vaker horen denk ik
quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef BVO het volgende:
Nieuwsdienst BVO: Jim zal een vaste rol krijgen in GTST. Hij zal de rol gaan spelen van Pieter Claassen, een ontsnapte bajesklant () die Sjors gaat chanteren.
Bron? Voor zover ik weet is het nog niet officieel bevestigd (maar wel een hardnekkig gerucht) en ook niet dat het om een vaste rol gaat.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:37 schreef BVO het volgende:
Nieuwsdienst BVO: Jim zal een vaste rol krijgen in GTST. Hij zal de rol gaan spelen van Pieter Claassen, een ontsnapte bajesklant () die Sjors gaat chanteren.
??quote:Op zondag 3 oktober 2004 11:31 schreef Cybart het volgende:
hij zal wel een ander baantje moeten hebben nu zn platencontract niet verlengt wordt
Ouwe liefde roest nietquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je vond hem toch niet meer leuk?
Ahhhquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:16 schreef marky het volgende:
[..]
Bron? Voor zover ik weet is het nog niet officieel bevestigd (maar wel een hardnekkig gerucht) en ook niet dat het om een vaste rol gaat.
Overigens nog een leuk stukje uit Jim's dagboek:
Hallo allemaal, hier ben ik weer na een weekje Gran Canaria! Ik heb een heerlijk weekje gehad in echt een super hotel! Op de helft van mijn vakantie kreeg ik een telefoontje of ik in Athene tijdens de Paralympics wilde optreden, maar dat ging dan wel om de ochtend na de nacht dat ik was thuis gekomen. Nou, wie ben ik om daar NEE op te zeggen dacht ik!
Ik kwam zondag nacht, vier uur, thuis en moest ’s ochtends alweer elf uur op Schiphol zijn om te vertrekken naar Athene! De vlucht duurde drie uur en het vliegtuig was bijna helemaal leeg! Wel raar, dat had ik nog nooit mee gemaakt! Eenmaal aangekomen werden we door een taxi naar het hotel gebracht en we nestelden ons in onze kamer! ’s Avonds was het optreden tijdens de huldiging van diverse sporters, o.a. twee tafeltennissers die die middag goud hadden behaald, ik heb de plak even vastgehouden om te voelen hoe het nou voelt! De sporters werden gehuldigd door Erica Terpstra, die mij na het optreden vertelde dat een collega van haar bij de Tweede Kamer, destijds met Idols, allemaal posters van mij voor de ramen had gehangen, terwijl de regel bij de Tweede kamer is dat je helemaal niets voor de ramen mocht hangen, ik heb daar erg om gelachen en was natuurlijk wel een beetje trots! Het was een erg geslaagd reisje, ik zeg reisje omdat we de volgende dag alweer naar huis gingen!
[afbeelding]
Ja, ik las het in de Metro, jammer hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jim niet in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'
Jim gaat geen rol spelen in 'Goede Tijden, Slechte Tijden'. Dit heeft hij op
maandagavond gezegd op de rode loper tijdens de premičre van de nieuwe film 'Snowfever'. Op het internet stonden geruchten dat de zanger wel degelijk in Goede Tijden Slechte Tijden zal gaan spelen, maar deze blijken nu dus niet juist.
( bron: http://www.showbizz.web-log.nl/ )
Een rolletje in het glazen huis dan maar?
Ofwel: BMG gooit 'm eruit.quote:DEN HAAG - Jim is op zoek naar een nieuwe platenmaatschappij. De nummer 2 van de eerste Idols-editie staat momenteel nog onder contract bij Sony BMG. Zijn manager Dim Paulson laat donderdag weten dat er vergevorderde gesprekken lopen met maatschappij CTM.
De reden voor Jim om mogelijk naar CTM over te stappen is volgens Paulson "horizon verbreding". "CTM is meer dan een platenmaatschappij. Het bedrijf doet ook televisie en geeft publicaties uit."
BMG heeft meerdere winnaars van het televisieprogramma Idols onder zijn hoede, zoals Boris, Maud en Jamai. Jim heeft twee cd's uitgebracht bij de platenmaatschappij. Er zijn plannen voor een derde cd, bij de nieuwe maatschappij. Details hierover zijn nog niet bekend.
Ofwel: Jim is zelf opzoek. CTM is onderdeel van Strengholt en heeft o.a. ook Kim-Lian onder contract en ze produceren o.a. Top of the Pops en Kids top20. Bij BMG mag hij nog minimaal 1 album maken, al zullen ze niet al te moeilijk doen over een overgang denk ik, al de singletjes van de Idols komen amper in de top40. Bij BMG blinken ze nu niet uit in marketing/promotie (3e single van Boris is ook goed gepromoot.. ahum), ze hebben in het verleden weinig voor 'm gedaan, alles lekker aan Mars overgelaten en achterovergezeten en gecashed. Daarnaast is de stal nogal vol met al die Idols. Ook de tv en publicatie tak is natuurlijk interessant van Strengholt/CMT.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ofwel: BMG gooit 'm eruit.
Nee joh, Hind heeft smaak.quote:Op donderdag 2 december 2004 23:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat heb je dat mooi uitgeknipt marky
En misschien gaat ie wel met Hind zingen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat heb je dat mooi uitgeknipt marky
En misschien gaat ie wel met Hind zingen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
Hij zou gisteren toch bij Jensen! komen?
Of is dat naar volgende week verplaatst ofzo?
Mooiquote:Op vrijdag 3 december 2004 18:02 schreef marky het volgende:
Voor mensen die willen weten hoe Jim tegenwoordig zingt
Voor hen die het willen zien/horen hieronder kan je klikken en dan downloaden
http://s11.yousendit.com/(...)E86ECD6CF883C429BBBE
Ik las in het PTR-topic dat Eva's moeder de zanglerares van Jim isquote:Op maandag 6 december 2004 22:44 schreef Marble het volgende:
Wat deed Jim in het Eva-kamp bij Popstars The Rivals? Of was het een lookalike?
Nou is er van Jim natuurlijk weinig te maken, maar echt goed werk doet ze niet, vind ik.quote:Op maandag 6 december 2004 23:15 schreef Tania18 het volgende:
Ik las in het PTR-topic dat Eva's moeder de zanglerares van Jim is
Sorry Tom, maar van jou had ik niet verwacht dat je die open deur in zou trappenquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou is er van Jim natuurlijk weinig te maken, maar echt goed werk doet ze niet, vind ik..
Sorry Tanja, maar dat doe jij ook altijd bij H.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:30 schreef Tania18 het volgende:
Sorry Tom, maar van jou had ik niet verwacht dat je die open deur in zou trappen![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry Tanja, maar dat doe jij ook altijd bij H..
Ja ha ha, lollig gevonden 'Jim's Kook rubriek'quote:Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij is nu te gast bij Renate in Play op TMF...
Die harentest hebben ze Story aangeboden maar die wilde er niet aan. Die wisten van te voren al dat ze dat zouden verliezen dus was het voor Story schikken of slikken. Hadden ze niet geschikt dan waren ze waarschijnlijk die geeiste ton wel kwijt geweest en dat konden ze na het Caroline Tensen debacle niet gebruiken.quote:Op maandag 13 december 2004 19:49 schreef haloII het volgende:
Alleen als je Jim kent komt het wel een beetje raar over. Hij had beter kunnen zeggen... hij WAS heel huiverig voor coke. En ach wie gebruikt het niet in Hilversum, wel grappig dat hij Story een poot uitdraait domweg omdat het niet te bewijzen viel. Story had een paar haren moeten vragen hadden ze zijn gebruik kunnen zien, maar ja dat had hij dan toch geweigerd omdat hij dan door de mand was gevallen.![]()
Jij leest blijkbaar niet goed. Ik quote de 1e regel (van de redactie van Story, dus niet uit Jim's mond): 'Het gerucht dat Jim Bakkum (17) cocaďne zou gebruiken, bleek gelukkig onwaar'. Daarmee lijkt mij genoeg verteld.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:44 schreef haloII het volgende:
Kijk dat bedoel ik. Dit is niet een rectificatie zoals jij beweerd maar een artikel van Story. Jim happy, Story happy. Is toch fantastisch een verhaal direct uit Jim 's mond... verkoopt...........!! Maar dit is geen rectificatie!!!
Een rectificatie is dat Story bertreurt etc etc dat gebeken is uit de feiten etc etc... Maar ja, net zoals ji,j zien een hoop mensen dit als een rectificatie.
Jim pas op, die wereld is keihard en jij hebt het niet nodig om dit te doen! En je verader slaapt niet en dan ga je wel af! Maar ja dat is het hypocriete aan dit land, half Nederand en zeker Hilversum waar er continue moet worden gepresteerd gebruikt dit maar als het aan de grote klok wordt gehangen .... Jim ik gun je van harte een witte kerst!
Zijn stem is echt om van te janken.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:52 schreef happyme28 het volgende:
Jim: ‘De echte fans zijn opgestaan!'
Door Barbara de Jong
Als idool Jim Bakkum (17) niet zingt, beantwoordt hij óf fanmail óf eet hij de overheerlijke broccolischotel van zijn moeder.
Mensen, feliciteer jim! Kan hij nog iets goed
Krijg je veel brieven van fans?
,,Absoluut, ik kan een heel magazijn vullen met wel 10.000 brieven, knuffels en cadeautjes. Echt hartstikke lief. Ik probeer al mijn brieven persoonlijk te beantwoorden, maar dat lukt niet altijd. Sorry! Mijn moeder en tantes helpen mij wel. Zij schrijven de enveloppen en plakken postzegels. Veel fans schrijven dat ze zonder mijn muziek niet kunnen leven en dat mijn liedjes een grote steun voor ze zijn. Heel ontroerend. Dat doet me meer dan: ‘Oh, je bent zo lekker'.''
Nee Jim, dat heet ziek. Dat soort mensen sporen niet en zou ik eerder bang van zijn.
Als je niet beroemd was, wat zou je dan nu doen?
,,Dan zou ik nog steeds proberen om zanger te worden. Muziek is echt mijn enige grote passie. Toen ik nog op school zat, droomde ik al van deze carričre. Waar ik nog meer van droom? Dat mijn singles ook in het buitenland worden uitgebracht. In Amerika bijvoorbeeld.''
Wat is het toch mooi he, dromen.
Wat is het mooiste dat je na Idols hebt meegemaakt?
,,Het optreden dat ik vorig jaar in de Heineken Music Hall gaf. De zaal zat helemaal bomvol. De bezoekers hadden hun kaartje via Mars gewonnen. Maar toch, het was echt fantastisch om te zien dat al die mensen voor mij kwamen. Eerder zag ik een concert van Beyoncé in dezelfde zaal. Zij had minder bezoekers dan ik, dat vond ik wel bijzonder!''
Goh straks denkt hij nog dat hij enigsinds met haar te vergelijken is.
Wie zijn jouw idolen?
,,Ik heb geen idolen, wel mensen die ik erg goed vind. Zo heb ik muziek van Anastacia, maar ook van Boris, Dewi en Do. Ik hou van een goede stem. Ook Trijntje Oosterhuis en ja, zelfs de rockband Evanescence vind ik goed. Verrassend? Zeker, maar de zangeres van Evanescence heeft echt een hele krachtige stem, die goed bij die rauwe muziek past. Vroeger luisterde ik ook vaak naar Stevie Wonder en...de Spice Girls, ik ben zelfs naar hun concert geweest. Oh ja, en de liedjes van Alfred J. Kwak niet te vergeten!''
die gast![]()
![]()
![]()
Bron: AD
Dat vind ik dan weer lichtelijk overdreven.quote:Veel fans schrijven dat ze zonder mijn muziek niet kunnen leven en dat mijn liedjes een grote steun voor ze zijn.
Sita, hou niet zo van haar stem, beetje klein, maar ze zongen 'With you I'm born again'. Een oude motown klassieker en dat klonk echt heel mooi samen.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:37 schreef Magics het volgende:
Welke zangeres stond er nu naast hem in zijn show?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:23 schreef TamaraB het volgende:
Raffish en Chipz wilde niet meedoen aan de avond, omdat het te weinig publiciteit op zou leveren! Echt schandalig!!!! Zij doen dus mee voor de publicitiet en niet om mensen te helpen.
Anders baseer je even je complete mening over ze op een postje ergens op een internetforum waarvan het niet eens zeker is of het op waarheid gebaseerd is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
[..]. Dat dat nietszeggende groepje
affisch nu al zo doet.. wat een stelletje enge klerewijven zeg.
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:58 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Anders baseer je even je complete mening over ze op een postje ergens op een internetforum waarvan het niet eens zeker is of het op waarheid gebaseerd is.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:23 schreef TamaraB het volgende:
Raffish en Chipz wilde niet meedoen aan de avond, omdat het te weinig publiciteit op zou leveren! Echt schandalig!!!! Zij doen dus mee voor de publicitiet en niet om mensen te helpen.
Nou, ik heb ook gehoord dat ze daarom hebben afgezegd. En er waren er wel meer die niet uit Noord-Holland kwamen, Hind bijvoorbeeld. En Esri, Eva en Lianne komen alledrie wel uit NH. Maar goed, dit is het Jimquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:49 schreef OnaNia het volgende:
Bovendien was het gemeenschappelijke punt van de artiesten in Hennies stal (en het idee erachter om juist déze artiesten te vragen) dat ze allemaal uit Noord-Holland kwamen, en dat is bij Chipz en Raffish natuurlijk niet het geval. Dat zal volgens mij eerder de reden geweest zijn.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Hind komt ook niet uit Noord-Holland.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:49 schreef OnaNia het volgende:
Bovendien was het gemeenschappelijke punt van de artiesten in Hennies stal (en het idee erachter om juist déze artiesten te vragen) dat ze allemaal uit Noord-Holland kwamen, en dat is bij Chipz en Raffish natuurlijk niet het geval. Dat zal volgens mij eerder de reden geweest zijn.
Zeg dat maar tegen Hennie dan, want die zei dat de artiesten in zijn stal allemaal uit Noord-Holland kwamen en daarom aan dat project meededen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Hind komt ook niet uit Noord-Holland.
Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet, als ze niet mee wilden doen, waren ze toch niet zo dom dat ze dat zo aan Henny gingen vertellenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:11 schreef CJ het volgende:
Ik zou dat soort uitspraken dus absoluut niet geloven en met een flinke korrel zout (of doe maar een zak) zout nemen. Hennie wilde ze gewoon zelf niet in z'n uitzending.
Ik denk dat Chipz en Raffish niet wilde meedoen omdat ze live moesten zingen en dat kunnen ze nietquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet, als ze niet mee wilden doen, waren ze toch niet zo dom dat ze dat zo aan Henny gingen vertellen
Maar ja nu komt het neer op een heleboel gespeculeer, aangezien we het toch niet zeker kunnen weten..
Ach, dat kunnen Men2b ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Chipz en Raffish niet wilde meedoen omdat ze live moesten zingen en dat kunnen ze niet![]()
Dan krijgen we dit topic nooit vol.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:50 schreef Duiveltja het volgende:
Kan het weer ontopic mensen
Mee eens.. maar..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan krijgen we dit topic nooit vol..
Nou, ik zal het proberen... wat zat z'n haar slecht gisteren.. Érg lang.
.
Ik vind d'r wel lief.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:53 schreef RedGuy het volgende:
Wat een gedrocht!
Het meisje he, Jim is nog steeds erg okay!
We hadden het over de benefiet bij Henny in zijn stallen en daar werd niet geplaybackt. De single voor Azië die werd uitgevoerd donderdag dat was idd playback en daar deden ze wel aan mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach, dat kunnen Men2b ook niet
En ze mochten toch playbacken![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
Ik vond hem verassend goed zingen op het songfestival. Voor Jim-begrippen dan. Maar toch, ergerde me voor het eerst niet aan z'n stem..
Zeker veel zanglessen genomen de laatste tijd? Als Jim zo had gezongen tijdens de finale van Idols, dan had hij Jamai dik ingemaakt.quote:
Moeilijk he, Nederlands?!?quote:Op maandag 28 februari 2005 09:53 schreef Salvad0R het volgende:
iedereen die naar Idols kijkt is een prutser .
Iedereen die mensen die meedoen aan idols daadwerkelijk gaat adoreren heeft gewoon een laag intelligentiequotient.![]()
Idols
![]()
Tuurlijk! Voor de juiste prijsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor sommigen is dat erg lastig ja. Maar is Jim al te boeken voor feesten en bruiloften?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef BVO het volgende:
Wat staat dat petje hem raar..
Wat jammer ook dat Jim niet naar MUZ gaat..
Ja, vind ik ook totaal belachelijk moet ik eerlijk zeggen. Ik snap niet wat een plausibele reden zou kunnen zijn om een Hind (no offencequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef BVO het volgende:
Wat jammer ook dat Jim niet naar MUZ gaat..
Was ik ook, de reden die gegeven werd was:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook totaal belachelijk moet ik eerlijk zeggen. Ik snap niet wat een plausibele reden zou kunnen zijn om een Hind (no offence) er wel naartoe te verhuizen en Jim niet.
Mocht iemand me die SERIEUS kunnen geven, dan hoor ik het graag. (het is overigens geen halszaak hoor, maar ben erg benieuwd)
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef static het volgende:
Gaat te weinig over de muziek.
Aahquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:23 schreef -XX- het volgende:
Halve finale Songfestival
Ik schrijf dit bericht nadat ik het Songfestival heb gekeken, waaraan mijn goeie vriendin Glennis Grace meedeed en ik ben sprakeloos...Wat een sukkels zijn er in Europa!! Sommige acts die doorgingen, daarbij ga je gelijk denken dat de kijkers van het Songfestival gewoon A-muzikaal zijn! Zo'n stem, zo'n charisma, zo'n jurk, zo'n mooi nummer...Het is misschien mijn persoonlijke smaak, maar ik vind dit echt internationale klasse wat die meid heeft. Ik vond het Songfestival al nooit echt bijzonder, maar na deze keer heb ik echt de neiging om het nooit meer te gaan kijken, gewoonweg omdat de acts die doorgingen te STOM voor woorden waren...Ha ha jullie zullen wel denken, waar maakt hij zich druk om, maar dat zal morgen vast en zeker over zijn, maar ik moest dit gewoon even kwijt...
Kan kloppen, hij trad op tgv de her-opening van het McDonalds filiaal Charlois.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:49 schreef BVO het volgende:
Ik zag 'em net nog hier in R'dam.
Daar ja.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kan kloppen, hij trad op tgv de her-opening van het McDonalds filiaal Charlois.
Hij is al erg kritisch met zn spelling whaahaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:31 schreef -XX- het volgende:
want ik ben HEEL critisch op mezelf! Voor degene die altijd in mij geloofden, HEEL erg bedankt! gr. Jim
Net zo kritisch als jij bent met de BB-code.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is al erg kritisch met zn spelling whaaha
Ik maak alleen maar een grapje hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 18:46 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Net zo kritisch als jij bent met de BB-code.
Idols 1, verloor van Jamai remember?quote:
Hij was iig met een andere blonde dame bij de Staatsloterij gister..quote:Op maandag 18 juli 2005 16:56 schreef happyme28 het volgende:
Jim Bakkum weer vrijgezel!
door onze redactie
AMSTERDAM - Goed nieuws voor vrouwelijk Nederland, want Idol Jim Bakkum is weer vrijgezel.
De 17-jarige zanger had zo'n anderhalf jaar een relatie met de 19-jarige Gaby Blaaser, maar volgens een goede bekende van het stel hebben de twee al een tijdje afstand van elkaar genomen.
Het koppel leerde elkaar kennen tijdens de opnames van Jims kerstsingle The greatest Christmas gift in 2003. Gaby figureerde toen in de clip als Jims vriendin en hoewel dat dus eerst gespeeld was, werd dit later bewaarheid.
Naar verluidt hebben Jim en Gaby geen ruzie, maar er wordt gesproken van een rustpauze. Of de twee ooit weer samenkomen, is dus de vraag.
Jim werkt momenteel aan een nieuwe cd.
Bron: Telegraaf.nl
Tsja... soms is de Telegraaf net een roddelblad, maar misschien is het wel waar.... de tijd zal het leren.
Die kent hij goed omdat ze dezelfde manager hebben. Die jongen is 17, bijna 18 laat 'm lekker lol makenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die kent hij goed omdat ze dezelfde manager hebben. Die jongen is 17, bijna 18 laat 'm lekker lol maken![]()
Nou de spanning giiiiert door mn lijfquote:
Het verschil moet er zijn hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
Binnen 3 weken??????
Ik deed er 16 maanden over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |