quote:
We hadden het over de benefiet bij Henny in zijn stallen en daar werd niet geplaybackt. De single voor Azië die werd uitgevoerd donderdag dat was idd playback en daar deden ze wel aan mee.
Maargoed nu weer ontopic.
Dat nummer Always ken ik alleen van Venice en Jim heeft een aantal gastoptredens bij die band gedaan en daar heeft hij idd dat nummer gezongen. Tevens heeft hij het nu ook in zijn theatershow. Wel een lekker nummer trouwens.
![]()
![]()
Hier wat reakties van fans van Venice
Another surprise was “Always.” The band got support from the runner-up of the dutch Idol-show. He grew up with Venice songs and his huge wish was to perform someday together with the band. Everything was wonderful and it sounded like he'd been singing with the band for years. He really has a great voice and Mark said they found a new friend.
(geschreven door een duitse fan van Venice)
Jim kwam ook weer opdraven, hij mocht Always zingen met de jongens, en ik moet zeggen: dat heeft ie helemaal niet slecht gedaan!! Ik mocht hem nooit zo, maar nu is ie toch in mijn aanzien gestegen!!
VOND DAT JIM HET HEEL GOED DEED HIJ HEEFT FLINK BIJ GELEERD.
Ook Jim kwam weer even langs om samen met de band Always te zingen....en je kunt zeggen wat je wilt over die snotneus....maar dat nummer zingt hij echt goed!
Er was namelijk ook nog een verrassing...nou ja verrassing! Jim van Idols zong Always mee....handig voor Mark...kon hij zijn stem een beetje sparen....en ik moet zeggen, knap stukje werk van Jim. Je moet van zijn stem houden...maar ikdenk toch dat hij in een jaar tijd veel geleerd heeft. Was wel aandoenelijk om hem tussen onze mannen te zien staan!
Jim van Idols kwam ook nog even langs , hij bleek een groot fan van Venice te zijn en zong het nummer Always met ze mee . Niet dat ik nou op Jim zat te wachten maar het klonk best redelijk , wel was ik blij dat het maar een nummer was (Zuurpruimen heb je er natuurlijk altijd bijzitten en het merendeel is positief)
[ Bericht 20% gewijzigd door marky op 08-01-2005 16:51:41 ]