abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24454541
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 20:20 schreef marky het volgende:

[..]

Ik denk dat Chipz en Raffish niet wilde meedoen omdat ze live moesten zingen en dat kunnen ze niet
Ach, dat kunnen Men2b ook niet

En ze mochten toch playbacken
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_24454893
Kan het weer ontopic mensen
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:41:53 #213
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24455387
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 21:50 schreef Duiveltja het volgende:
Kan het weer ontopic mensen
Dan krijgen we dit topic nooit vol. .

Nou, ik zal het proberen... wat zat z'n haar slecht gisteren. . Érg lang. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_24455516
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 22:41 schreef BVO het volgende:

[..]

Dan krijgen we dit topic nooit vol. .

Nou, ik zal het proberen... wat zat z'n haar slecht gisteren. . Érg lang. .
Mee eens.. maar..
Hij blijft een lekker snoepje
pi_24455574
Hij had zich moeten scheren.

Ik zag trouwens een keer 5 seconden van Jim en een of ander optreden. En toen zong hij Always. Dan denken jullie: "Wat?". Nou, Always is een nummer van Shea Seger, een hele toffe zangeres die in Nederland nooit is doorgebroken. Misschien ken je het nummer Clutch nog wel. Nou, zij had dus een hele CD gemaakt. En daar staat het nummer Always op. Dat is een duet met een meneer. En dat nummer zong Jim dus.
Dus heel even vond ik Jim best okay.

Hallo, ik ben Shea Seger en Jim zingt mijn liedje.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 10:53:59 #216
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24460640
Wat een gedrocht!

Het meisje he, Jim is nog steeds erg okay!
The Most Incredible, Baby
pi_24460716
pi_24460730
pi_24460838
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 10:53 schreef RedGuy het volgende:
Wat een gedrocht!

Het meisje he, Jim is nog steeds erg okay!
Ik vind d'r wel lief. .
pi_24461745
Als ik mocht kiezen uit Jim en het meisje, kies ik voor het meisje.
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  zaterdag 8 januari 2005 @ 16:22:13 #221
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_24465727
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 20:28 schreef ZOWIEE het volgende:

[..]

Ach, dat kunnen Men2b ook niet

En ze mochten toch playbacken
We hadden het over de benefiet bij Henny in zijn stallen en daar werd niet geplaybackt. De single voor Azië die werd uitgevoerd donderdag dat was idd playback en daar deden ze wel aan mee.

Maargoed nu weer ontopic.

Dat nummer Always ken ik alleen van Venice en Jim heeft een aantal gastoptredens bij die band gedaan en daar heeft hij idd dat nummer gezongen. Tevens heeft hij het nu ook in zijn theatershow. Wel een lekker nummer trouwens.

Hier wat reakties van fans van Venice

Another surprise was “Always.” The band got support from the runner-up of the dutch Idol-show. He grew up with Venice songs and his huge wish was to perform someday together with the band. Everything was wonderful and it sounded like he'd been singing with the band for years. He really has a great voice and Mark said they found a new friend.
(geschreven door een duitse fan van Venice)

Jim kwam ook weer opdraven, hij mocht Always zingen met de jongens, en ik moet zeggen: dat heeft ie helemaal niet slecht gedaan!! Ik mocht hem nooit zo, maar nu is ie toch in mijn aanzien gestegen!!

VOND DAT JIM HET HEEL GOED DEED HIJ HEEFT FLINK BIJ GELEERD.

Ook Jim kwam weer even langs om samen met de band Always te zingen....en je kunt zeggen wat je wilt over die snotneus....maar dat nummer zingt hij echt goed!

Er was namelijk ook nog een verrassing...nou ja verrassing! Jim van Idols zong Always mee....handig voor Mark...kon hij zijn stem een beetje sparen....en ik moet zeggen, knap stukje werk van Jim. Je moet van zijn stem houden...maar ikdenk toch dat hij in een jaar tijd veel geleerd heeft. Was wel aandoenelijk om hem tussen onze mannen te zien staan!

Jim van Idols kwam ook nog even langs , hij bleek een groot fan van Venice te zijn en zong het nummer Always met ze mee . Niet dat ik nou op Jim zat te wachten maar het klonk best redelijk , wel was ik blij dat het maar een nummer was (Zuurpruimen heb je er natuurlijk altijd bijzitten en het merendeel is positief)

[ Bericht 20% gewijzigd door marky op 08-01-2005 16:51:41 ]
  zondag 23 januari 2005 @ 13:50:08 #222
57497 happyme28
I'm so happy
pi_24705702
Stukje uit Jim's dagboek:

"Ik heb deze week demo's opgenomen in de studio en deze week gaan we ze afmaken! Ik ben met allemaal nieuwe mensen aan het werken, in studio Mastermind, o.a. de talentvolle Tim (alias Shroom), Ebon-E (die binnenkort met een goeie single uitkomt samen met rapper Negativ) en Monice. De demo's waar we mee bezig zijn zijn anders dan jullie van mij gewend zijn, meer RnB!

Mijn album word heel gevarierd! Ik ga een hele leuke tijd tegemoet, vol met studio-opnames, besprekingen en fotoshoots en noem maar op... "

Ben heel benieuwd. Die gasten waar Jim mee werkt, zijn van de groep D-men (zoals ook Lange Frans & Baas b). Zijn 3e album komt rond maart/april uit naar alle waarschijnlijkheid.

Gelukkig krijgt ie bij CMM wel gewoon rustig de tijd om aan zijn album te werken, bij BMG moest alles vlug vlug tussen de optredens en andere verplichtingen door.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 07:41:43 #223
57497 happyme28
I'm so happy
pi_24857467
Jim verkoopt lievelingsmuts

Jim is ondanks alles een hele gewone jongen gebleven en heeft net als de rest van Nederland ook Speurders.nl ontdekt! Hij verkoopt nu zijn muts die hij in 2003 droeg in de videoclip ´The Greatest Christmas Gift´. De hoogste bieder wint en de opbrengst zal geheel geschonken worden aan giro 555.

“Eigenlijk doe ik niet zo gemakkelijk afstand van kleding die ik in een videoclip draag. Ik ben zó bevoorrecht dat ik dit soort werk mag doen, dat ik alle herinneringen aan deze periode heel graag wil bewaren. Het doet me dan ook best en beetje pijn om deze muts weg te geven. Maar het is voor een goed doel, dus dat maakt een boel goed!” Aldus de jonge zanger.

Jim was verrast door het grote enthousiasme waarmee het Nederlandse volk zich inzette om de slachtoffers van de ramp in Azië te helpen. “De telefoon bij mijn management stond meteen roodgloeiend. Overal in het land werden benefietconcerten georganiseerd waarvoor ik gevraagd werd om op te treden. Ik heb het nog nooit zo druk gehad!” Daarnaast stortte de voormalige Idols-finalist zelf geld op giro 555 en zong hij mee op de single van Artiesten voor Azië. “Ik hoop dan ook dat de muts die ik nu per opbod verkoop veel geld op gaat leveren. Het zou een mooie kroon op al mijn activiteiten voor giro 555 zijn!”
Bron: speurders.nl en De Telegraaf
  woensdag 16 februari 2005 @ 17:36:21 #224
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_25114685
Jim tekent platendeal met CMM
Hilversum | 16-02-2005 | By: Dim Paulson

Jim heeft vandaag – woensdag 16 februari – een nieuw, langdurig platencontract getekend bij CMM, de maatschappij die ook exclusief de beeld- en geluidsdragers uitbrengt van o.a. Kim-Lian, Brace en Djumbo.

Jim heeft in de afgelopen twee jaar 2 succesvolle albums gemaakt met 5 hitsingles. Momenteel is Jim in samenwerking met CMM nieuw materiaal aan het opnemen, met verschillende producers in binnen- en buitenland. De eerste nieuwe single zal nog voor de zomer worden uitgebracht, zijn nieuwe album volgt na de zomer.

Als voorproefje op Jims nieuwe platenactiviteiten zal eind april 2005 een fragment van één van zijn nieuwe nummers exclusief te horen zijn in een ‘music mobile’ bij het Kids Top 20 Happy Meal van McDonald’s.

Jim: “Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik ben ervan overtuigd dat wij de juiste keuze hebben gemaakt door met CMM een platencontract aan te gaan. CMM en ik zijn er in ieder geval helemaal klaar voor om mijn muzikale carrière een positief vervolg te geven en om mijn horizon te verbreden.”

CMM-directeur André de Raaff: “Jim is in de afgelopen twee jaar als zanger enorm gegroeid en mede omdat hij nog 18 moet worden, denken wij dat zijn zangcapaciteiten zich nog verder zullen doorontwikkelen. Daarnaast is zijn populariteit zowel bij het jonge als het iets oudere publiek nog steeds enorm. Wij zijn ervan overtuigd dat wij met Jim een langdurige, succesvolle platencarrière tegemoet kunnen zien!”

Bron: Jimmusic.nl
pi_25114727
Jim deed het goed op het nationaal songfestival
  woensdag 16 februari 2005 @ 17:40:49 #226
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25114737
Ik vond hem verassend goed zingen op het songfestival. Voor Jim-begrippen dan. Maar toch, ergerde me voor het eerst niet aan z'n stem. .
pi_25114742
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
Ik vond hem verassend goed zingen op het songfestival. Voor Jim-begrippen dan. Maar toch, ergerde me voor het eerst niet aan z'n stem. .
pi_25122092
Ik vond het 'm ook erg goed doen. Jammer dat hij bij opkomst de band niet hoorde (zoals hij zelf aangaf na afloop) maar hij pakte het snel weer op.

Kisses for me vond ik erg leuk! (erg harde opname! en hier en daar een overslag, maar toch de moeite waard ) Heb er ook veel positieve reacties op gehoord.

Ik vond ook nog een opname van Jim's uitvoering van Always van Venice tijdens Jim's theatershow in Apeldoorn (kwaliteit van de opname is matig, maar wel lollig om te horen vind ik)

Always

En verder even Felicitaties voor Jim met z'n nieuwe platencontract! Ben heel benieuwd naar het album.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 09:58:20 #229
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25140722
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 08:14 schreef happyme28 het volgende:
Kisses for me

Always
Zeker veel zanglessen genomen de laatste tijd? Als Jim zo had gezongen tijdens de finale van Idols, dan had hij Jamai dik ingemaakt.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 14:11:49 #230
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_25144690
Hij was toen 15, nu bijna 18. Het is logisch dat hij zich ontwikkeld. En ja natuurlijk heeft hij les, hij is gelukkig niet zo arrogant om te denken dat hij dat niet nodig heeft. Iedere zanger(es) zou les moeten blijven nemen, je bent nooit te oud om te leren Ik ben zeer benieuwd naar het nieuwe materiaal.

Overigens zal Jim eind juli op Curacao een optreden geven op Mambo Beach (ook di-rect, krezip, marco borsato en brainpower bijv. hebben hier opgetreden). Niet vervelend lijkt me
  maandag 28 februari 2005 @ 09:51:55 #231
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_25295147

I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_25295161
iedereen die naar Idols kijkt is een prutser .
Iedereen die mensen die meedoen aan idols daadwerkelijk gaat adoreren heeft gewoon een laag intelligentiequotient.
Idols
pi_25297410
quote:
Op maandag 28 februari 2005 09:53 schreef Salvad0R het volgende:
iedereen die naar Idols kijkt is een prutser .
Iedereen die mensen die meedoen aan idols daadwerkelijk gaat adoreren heeft gewoon een laag intelligentiequotient.
Idols
Moeilijk he, Nederlands?!?
pi_25319482
Voor sommigen is dat erg lastig ja. Maar is Jim al te boeken voor feesten en bruiloften?
That's all folks!
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:33:47 #235
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_25328462
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor sommigen is dat erg lastig ja. Maar is Jim al te boeken voor feesten en bruiloften?
Tuurlijk! Voor de juiste prijs

Hij gaat overigens waarschijnlijk binnenkort naar Engeland om verder aan zijn album te werken. Gelukkig wordt er nu wel een beetje tijd voor uitgetrokken.
  donderdag 24 maart 2005 @ 16:17:59 #236
57497 happyme28
I'm so happy
pi_25709288
Jim's nieuwe album uitgesteld

Jim zou eigenlijk volgende maand al met een nieuwe cd in de winkels liggen.
Maar er is besloten deze toch later uit te brengen. Jim vertelt: "Ja, de planning is nu dat mijn plaat na de zomer uitkomt. Maar dat kan ook eerder of later worden. We zijn pas klaar als we honderd procent tevreden zijn."
Hij vindt het niet erg dat het album is uitgesteld. "Bij mijn eerste twee platen moest het allemaal heel snel gaan. Dit is totaal nieuw voor mij. Ik mag er nu langer over doen en dat is erg lekker."
Behalve dat de zanger nu veel in de studio zit voor zijn nieuwe album heeft hij gisteren ook een nummer opgenomen voor McDonald’s. Jim zal namelijk binnenkort in een Happy Meal zitten. "De kinderen krijgen een recordertje met daarop een fragment van een liedje van mij."
Maar Jim voelt zich niet de nieuwe Justin Timberlake die vorig jaar nog een miljoenendeal sloot met de hamburger-gigant. "Nee, zo is het niet. Justin had echt een sponsordeal. Ik zit alleen maar in de Happy Meal."
Jim is vanaf 4 mei te vinden in de Happy Meals.
Bron: Noordzee FM

Overigens zal hij binnenkort naar Engeland vertrekken om verder aan zijn album te werken. En op 30 maart staat hij in het voorprogramma van Westlife in de HMH.

Nog even een fototje uit de studio:
  vrijdag 25 maart 2005 @ 15:32:00 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_25733881
Mooie foto:
pi_25733894
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:32 schreef happyme28 het volgende:
Mooie foto:
[afbeelding]
Lief
  vrijdag 25 maart 2005 @ 15:34:03 #239
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25733927
Wat staat dat petje hem raar. .
Wat jammer ook dat Jim niet naar MUZ gaat. .
pi_25733989
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef BVO het volgende:
Wat staat dat petje hem raar. .
Wat jammer ook dat Jim niet naar MUZ gaat. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')