Jim's nieuwe album uitgesteldJim zou eigenlijk volgende maand al met een nieuwe cd in de winkels liggen.
Maar er is besloten deze toch later uit te brengen. Jim vertelt: "Ja, de planning is nu dat mijn plaat na de zomer uitkomt. Maar dat kan ook eerder of later worden. We zijn pas klaar als we honderd procent tevreden zijn."
Hij vindt het niet erg dat het album is uitgesteld. "Bij mijn eerste twee platen moest het allemaal heel snel gaan. Dit is totaal nieuw voor mij. Ik mag er nu langer over doen en dat is erg lekker."
Behalve dat de zanger nu veel in de studio zit voor zijn nieuwe album heeft hij gisteren ook een nummer opgenomen voor McDonald’s. Jim zal namelijk binnenkort in een Happy Meal zitten. "De kinderen krijgen een recordertje met daarop een fragment van een liedje van mij."
Maar Jim voelt zich niet de nieuwe Justin Timberlake die vorig jaar nog een miljoenendeal sloot met de hamburger-gigant. "Nee, zo is het niet. Justin had echt een sponsordeal. Ik zit alleen maar in de Happy Meal."
Jim is vanaf 4 mei te vinden in de Happy Meals.
Bron: Noordzee FM
Overigens zal hij binnenkort naar Engeland vertrekken om verder aan zijn album te werken. En op 30 maart staat hij in het voorprogramma van Westlife in de HMH.
Nog even een fototje uit de studio: