Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:23 schreef TamaraB het volgende:
Raffish en Chipz wilde niet meedoen aan de avond, omdat het te weinig publiciteit op zou leveren! Echt schandalig!!!! Zij doen dus mee voor de publicitiet en niet om mensen te helpen.
Nou, ik heb ook gehoord dat ze daarom hebben afgezegd. En er waren er wel meer die niet uit Noord-Holland kwamen, Hind bijvoorbeeld. En Esri, Eva en Lianne komen alledrie wel uit NH. Maar goed, dit is het Jimquote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:49 schreef OnaNia het volgende:
Bovendien was het gemeenschappelijke punt van de artiesten in Hennies stal (en het idee erachter om juist déze artiesten te vragen) dat ze allemaal uit Noord-Holland kwamen, en dat is bij Chipz en Raffish natuurlijk niet het geval. Dat zal volgens mij eerder de reden geweest zijn.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Hind komt ook niet uit Noord-Holland.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:49 schreef OnaNia het volgende:
Bovendien was het gemeenschappelijke punt van de artiesten in Hennies stal (en het idee erachter om juist déze artiesten te vragen) dat ze allemaal uit Noord-Holland kwamen, en dat is bij Chipz en Raffish natuurlijk niet het geval. Dat zal volgens mij eerder de reden geweest zijn.
Zeg dat maar tegen Hennie dan, want die zei dat de artiesten in zijn stal allemaal uit Noord-Holland kwamen en daarom aan dat project meededen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar Hind komt ook niet uit Noord-Holland.
Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet, als ze niet mee wilden doen, waren ze toch niet zo dom dat ze dat zo aan Henny gingen vertellenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:11 schreef CJ het volgende:
Ik zou dat soort uitspraken dus absoluut niet geloven en met een flinke korrel zout (of doe maar een zak) zout nemen. Hennie wilde ze gewoon zelf niet in z'n uitzending.
Ik denk dat Chipz en Raffish niet wilde meedoen omdat ze live moesten zingen en dat kunnen ze nietquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet, als ze niet mee wilden doen, waren ze toch niet zo dom dat ze dat zo aan Henny gingen vertellen
Maar ja nu komt het neer op een heleboel gespeculeer, aangezien we het toch niet zeker kunnen weten..
Ach, dat kunnen Men2b ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Chipz en Raffish niet wilde meedoen omdat ze live moesten zingen en dat kunnen ze niet![]()
Dan krijgen we dit topic nooit vol.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:50 schreef Duiveltja het volgende:
Kan het weer ontopic mensen
Mee eens.. maar..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan krijgen we dit topic nooit vol..
Nou, ik zal het proberen... wat zat z'n haar slecht gisteren.. Érg lang.
.
Ik vind d'r wel lief.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:53 schreef RedGuy het volgende:
Wat een gedrocht!
Het meisje he, Jim is nog steeds erg okay!
We hadden het over de benefiet bij Henny in zijn stallen en daar werd niet geplaybackt. De single voor Azië die werd uitgevoerd donderdag dat was idd playback en daar deden ze wel aan mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach, dat kunnen Men2b ook niet
En ze mochten toch playbacken![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
Ik vond hem verassend goed zingen op het songfestival. Voor Jim-begrippen dan. Maar toch, ergerde me voor het eerst niet aan z'n stem..
Zeker veel zanglessen genomen de laatste tijd? Als Jim zo had gezongen tijdens de finale van Idols, dan had hij Jamai dik ingemaakt.quote:
Moeilijk he, Nederlands?!?quote:Op maandag 28 februari 2005 09:53 schreef Salvad0R het volgende:
iedereen die naar Idols kijkt is een prutser .
Iedereen die mensen die meedoen aan idols daadwerkelijk gaat adoreren heeft gewoon een laag intelligentiequotient.![]()
Idols
![]()
Tuurlijk! Voor de juiste prijsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor sommigen is dat erg lastig ja. Maar is Jim al te boeken voor feesten en bruiloften?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef BVO het volgende:
Wat staat dat petje hem raar..
Wat jammer ook dat Jim niet naar MUZ gaat..
Ja, vind ik ook totaal belachelijk moet ik eerlijk zeggen. Ik snap niet wat een plausibele reden zou kunnen zijn om een Hind (no offencequote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef BVO het volgende:
Wat jammer ook dat Jim niet naar MUZ gaat..
Was ik ook, de reden die gegeven werd was:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook totaal belachelijk moet ik eerlijk zeggen. Ik snap niet wat een plausibele reden zou kunnen zijn om een Hind (no offence) er wel naartoe te verhuizen en Jim niet.
Mocht iemand me die SERIEUS kunnen geven, dan hoor ik het graag. (het is overigens geen halszaak hoor, maar ben erg benieuwd)
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef static het volgende:
Gaat te weinig over de muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |